Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Tomas
IP: uživatel12283
 Zdravim, vezme mi TK, když si na jawu 50 555 přimontuju směrovky(ze simsona) díky za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 15:57
 To ked tam namontuješ smerové svetlá im nebude vôbec vadiť, ale ja by som to osobne nedelal, z dôvodu radšej to ponechať v pôvodnom stave, a ako by si chcel vyriešiť zapojenie? keby niečo môžem ti poslať schému
Datum: 17. srpna 2011 15:57
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 cau draci chtěl bych se zeptat jestli mužu jezdit fichtl cupy klasik s zvedlím rámem a jestli ne jestli mohu jet special s neupravaným origo motorem dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 21:49
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 no ja se prave bojim do specialu protože mam jenom zvedlej rám ale motor jakoby origo 3 výbrusy a tamty maj 8 výbrusu jinej karbec trysky atd. abych tam nebyl ten šnek jak bylo žečeno sije docela jítá ale co vim jak to líta jim
Datum: 18. srpna 2011 21:49
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Kazdy fichtl cup ma trosku jina pravidla, tak si vyber, kde chces jezdit a podle toho uprav stroj. U terennich zavodu se vyztuhy a jine tlumice berou, jinde uz na odstrojenyho seriaka nadavaj... Navic i ve specialech jezdi spousta "sneku" .) Co si treba ani karbec neumi poradne odladit.
Datum: 18. srpna 2011 10:34
 když pujdeš do speciálů tak mužeš všechno
Datum: 17. srpna 2011 20:21
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 a co teda mužu udělat vše za upravy rámu a potoru ?
Datum: 17. srpna 2011 15:55
 no pokud ti nevadí že ve speciálech budeš poslední tak nevadí
Datum: 17. srpna 2011 15:41
Jméno: matesoc
IP: uživatel12148
 Ahoj, mám problém. Půlil jsem motor a vyměňoval ložiska, ozubená kola, atd.. A když jsem ho dal dohromady, tak mi nejde zařadit 1 a občas 3, jenom když zařadím hodně velkou silou. Nevíte někdo co s tím je? Asi špatný automat řazení, že? Díky za všechny odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 2:10
Jméno: Matej
IP: uživatel12307
 Máš ho dobrí! daj dole motor, odskrutkuj 2 skrutky na vrchu motoru(tam kde je automat), vytiahni asi 3cm hore automat, potoč s ním, daj to naspať a skus zaradiť 1, ak pôjde dotoč skrutky daj motor a maš
Datum: 21. srpna 2011 2:10
Jméno: Vojta
IP: uživatel6685
 Čau draci. Mám problém na pinckovi. Dyž běží motor tak mi z výfuku kape takoá černá voda(něco jako olej) Myslel jsem,že je to špatnou svíčkou,ale tu jsem vyměnil a kape to furt.Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 11:25
Jméno: Falk
IP: uživatel12136
 Johny15, začni trochu přemýšlet. Už jsi viděl někdy tekutý karbon? Já teda ne! Ten ti vznikne spalováním benzínu s olejem a usazuje se na kovových částech. Kdyby byl karbon tekutej, tak stačí propláchnout výfuk hadicí a ne ho vypalovat a škrábat drátěnkou.
Datum: 19. srpna 2011 11:25
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 taky ti to může špatně pálit, či špatná směs ..... bakoun to napsal dobře, točit a točit
Datum: 18. srpna 2011 22:36
Jméno: 23
IP: uživatel12024
 jestli to je voda  tak je to teha hodně blbý a divný protože vody by se ti horkem vypařila
Datum: 18. srpna 2011 21:51
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Vypal poradne vyfuk a zacni to trosku tocit...
Datum: 17. srpna 2011 15:06
 to je karbon sundej výfuk a vyčistiho pokud já jsem nalil do něho trochá benálu a zapálil nechal jsem ho na stojato karbon s toho vytekl a když to zhaslo tak jsem to jještě ten zbylej karbon vyškrabal ven
Datum: 17. srpna 2011 14:33
 Co používáš za olej?Já dávám do křovinořezu stihl olej,stihl je to polosyntetický olej a taky to stříká z výfuku,ale polosyntetický a synteticky olej to dělá,protože je to kvalitní olej.
Datum: 17. srpna 2011 14:28
Jméno: kocour
IP: uživatel12280
 Ahoj, čistím Jawa 50/21 po dědovi a mám problém se zadním teleskopem. Při jeho vyjmutí se rozdělil na dvě půlky. Nejde mi je dát dohromady. Nevíte jak to opravit? V návodu píšou, že demontáž mám nechat na odbornou dílnu. Už jsem čistil teleskopy kývaček, ale tady je nějaký jiný princip. Díky za všechny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 11:05
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-zadnich-tlumicu.html
Datum: 18. srpna 2011 11:05
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 No to sou teda stránky ....
Datum: 18. srpna 2011 0:11
 stím zkušenosti nemám zkus tady třeba ti t pomůže . http://www.motozelvy.ic.cz/ a dej technka 50ccm a Montáž a Demontáž zadního tlumiče na Jawa 50
Datum: 17. srpna 2011 11:34
Posl.aktualizace: 24. srpna 2011 9:49
Jméno: levito
IP: uživatel12251
 Tak ten valec nyní došel a neni to tak hrozné jak tu popisujete s tim polotovarem.
Prepoustecí kanálky sedí úplně, jediné cio nebylo uplně super slicované byl vyfukový a sací kanálek, ty jsem musel jehlovýma pilníčkama dodělat.
Dnes to pujdu namontovat tak jsem zvedavý no, karburator jsem dal na vas a sehnal 17mm, hlava je tez nova.
Datum: 24. srpna 2011 9:49
 Kdybys chtěl z toho origo 05 válce udělat pořádnej válec,kterej jede,tak písni mail......
Datum: 18. srpna 2011 11:15
 levito: tak když o těch motorech víš kulové tak ani nepiš že co píšu já je blbost...  ...a je všeobecně známo že ten polský válec s 8 výbrusem jede totálně nahovno a hůř než obyč válec... aby to jelo líp musí se ještě dodělat protože je to jen takový DODO (Dodělej Doma) polotovar.
Datum: 17. srpna 2011 20:26
Jméno: levito
IP: uživatel12251
 pripoustim, tak do detailu v tom prehled nemam, vzdy jsem cekal ze je rozdil hlavne v te prevodovce. Omlouvam se, otevrenou jsem mel vzdy jen 21.
Nicmene v pripade ze pouzije valec (8.v) a hlavu z 20-23, karburator tez z 20-23 tak ten pionyr pojede urcite dobře.
Ten valec, od toho bych jakoze ocekaval pouze vetsi sílu, maximalka bude dle me stejna.
Datum: 17. srpna 2011 19:02
 Pekná blbosť čo píše levito ... Chlapu keď nemás snima slúsenosti tak si nepís do sveta blbosti... 05ka má iné časovanie takže sací a výfukový kanál na inom mieste a iných rozmerov, a prepúšťacie kanále sú viac kulaté a menšie ako u 20,21,23, karburátor je 15mm oproti 17mm čo majú 20,21,23, dokonca má aj iné sacie koleno, 05ka má spalovací priestor tvaru ako napriklad babetta, výfuk 05ky má inú koncovku oproti dutniku 20,21,23ky
Datum: 17. srpna 2011 18:28
Jméno: levito
IP: uživatel12251
 To je teda pekna blbost,... ve vyfuku, hlave a karbecu neni zadny razantní rozdíl, prakticky jediny rozdil od 21cky je prevodovka.
Nereknu dat sport. vyfuk hikone, karburator napriklad bing či delorto a snizenou hlavu....
Datum: 17. srpna 2011 18:12
 kupuješ totální nesmysl.. kdyby sis na ten původní válec 05 osadil hlavu, karbec a výfuk z 21 tak by to jelo líp než s tím 8 výbrusem
Datum: 17. srpna 2011 15:44
Jméno: péro
IP: uživatel12281
 ten nový válec má kanály jako 21 tak nastav ,1,6 až 1,9mm\r\n\r\n\r\n
Datum: 17. srpna 2011 12:24
Jméno: martin
IP: uživatel11865
 cau draci ještě se chci zeptat jestli mi pujde na 350 na origo ráfek pneu 4.00/80 - 18 64 T MITAS H-15 .dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 10:43
Jméno: martin
IP: uživatel11865
 čus draci prosim jak pojede 350 když tam dam trysku 115 misto origo 98 ?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 9:46
Jméno: martin
IP: uživatel11865
 ja mam udělaný potrubí přímo ke karbci a mám přímej filtr před válcema ,takže to lačí dost vzduchu
Datum: 18. srpna 2011 9:46
 Na svojí 350/632 mám motor z bizona takže stejný jako 634, hlavní trysku mám 115 a ze sání vyndanou restrikci, je to taková kostička na vstupu do sání jde lehce vylomit je tam snad jenom přilepená, jede to normálně žádné dušení
Datum: 18. srpna 2011 8:56
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Já mám na 634 trysku 110 a kdyz se motor ohřeje po chvilce jezdeni tak motorka po pridani plynu zdechne .
Datum: 17. srpna 2011 13:11
Jméno: standa
IP: uživatel12282
 Taky hraje roli,jestli máš v sání restrikci a nebo ne......jestli tam máš restrikci,tak opravdu origo 98 je akorát....s větší tryskou tu bude líné-bohaté a bude to akorát krkat 8 litrů.....pokud máš sání bez restrikce,tak tam samo o sobě je potřeba použití větší trysky.....se sáním bez restrikce jsem se setkal akorát u policejní verze 632,bežně je v sání taková kostička-restrikce,ale jde snadno vyndat....
Datum: 17. srpna 2011 12:57
Jméno: péro
IP: uživatel12281
 632 má stejnej motor jako 634 a u 634 mám trisku 115 a jezdí to normálně
Datum: 17. srpna 2011 12:27
Jméno: martin
IP: uživatel11865
 jawa 350-632
Datum: 17. srpna 2011 11:44
 Ahoj, to se přesně říct nedá, ale pokud se správně naladí karbec, tak by to mělo mít určitě větší maximálku, ne ale nějak extra větší a mělo by to být živější, bude to ale mít o něco větší spotřebu. O jakou 350 jde? JAWA 350 634,638 nebo snad o starou kývačku 350 354?
Datum: 17. srpna 2011 11:34
Jméno: Ondra
IP: uživatel12190
 Čau. Chci se zeptat jak to teda je, jestli pionýr spadá do třídy AM nebo A1.\\r\\nVím že to bylo dříve AM ale prej se něco změnilo. Bude mi brzy 15 a potřeboval bych motorku kvůli dojížění do školy, a doma jsem si přez zimu vyšperkoval jawu 50/21 tak se chci zeptat jestli policajti kontrolují zda to je AM nebo A1 a popřípadě nějaké osobní zkušenosti.\\r\\nJo a ještě něco: Když to půjdu přihlašovat a dělat technickou, musí mít motocykl originál barvy? A kdepak seženu štítek? Sem ho už ztratil.\\r\\n\\r\\nDik za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2011 12:06
Jméno: Ondra
IP: uživatel12190
 To mi chcete říct že se to nedá udělat znova? To je škoda :/ a japato?
Datum: 20. srpna 2011 12:06
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 nemáš li žádnej techničák s přihlašováním se rozluč.
Datum: 20. srpna 2011 10:09
Jméno: Ondra
IP: uživatel12190
 K motocyklu nemám absolutně nic. roto se ptám: Co vše musím udělat aby motorka mohla vyrazit na silnici? Celej postup kam jít, co zařídit atd. Mám totiž rám kterej jsem koupil od kamaráda, v tom svůj motor atd. Prostě poskládanej fichtl. Tak prosím o radu jestli to vůec půjde popř. Jak??
Dik.
Datum: 20. srpna 2011 9:28
 k tvému dotazu "pujdu přihlašovat" a "ztratil sem štítek" .. máš k motorce vubec platný techničák?
Datum: 17. srpna 2011 22:01
 pincek je na 4roky
Datum: 17. srpna 2011 21:27
Jméno: trubka
IP: uživatel12286
 Ondra a ostatní-jezdi na co máš-máte papíry.Tady se to řeší každou chvilku,ale stačí najít ,,bodový systém,,a víš že za řízení bez držení příslušného řidičského oprávnění 7 bodů a ,,nějaká,,kačka pokuty,řízení bez řidičského průkazu (aniž by ho získal) 4 body A pokuta 25 až 50tisíc Kč. a zákaz řízení od 1 do 2 let
Datum: 17. srpna 2011 20:48
 Moto by mělo mít takovou barvu, jakou máš uvedenou v techničáku. Pokud budeš mít jinou barvu, dají ti technickou, myslím na 30 dní nebo tejden, už přesně nevím, s papírem z STK si zaběhneš na úřad na dopravní, tam ti to přepíšou ve velkým techničáku, s tím zaběhneš znova na STK a tak ti to už napaří na dva roky natvrdo  .
Datum: 17. srpna 2011 20:42
 550 je AM, a hrozí ti až 50000 Kč pokuta a 2 roky bez řidičáku
Datum: 17. srpna 2011 16:22
Jméno: Ondra
IP: uživatel12190
 Jo a prosím vás, je nějakej typ pionýra kterej je řazenej jako AM???
Datum: 17. srpna 2011 14:18
Jméno: Ondra
IP: uživatel12190
 A nevíte jaká za to hrozí pokuta? Když pojedu na AMko na 21??
Datum: 17. srpna 2011 14:06
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Já jezdim na fochu už 2 roky na AMko,párkrát už mě stavěly a bez problému
Datum: 17. srpna 2011 9:48
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 jednadvacítka spadá do A1 takže až vod 16ti můžeš.....dále štítek se dá koupit i tady akorát si musís raznicemi natisknout čisla a přidělat na kostru.....s ostatním ti asi neporadím jelikož sám ještě nemám papíry
Datum: 17. srpna 2011 9:31
Jméno: jawa
IP: uživatel7996
 cau draci chcu se zeeptat jjak dlouho se má zajízdět 5 výbrus diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 9:58
 pokud jezdíš po poli, tak platí skoro to samé, tzn. motor moc nevytáčet, ale protože budeš většinou jezdit na 1 a 2 rychlost, tak nemusíš jezdit tolik km, tady se to většinou určuje na nádrže, takže po 3 nádržích bys to měl mít zajeté a nezapomeň dávat víc oleje
Datum: 18. srpna 2011 9:58
 a jak je dlouhá pila?
Datum: 17. srpna 2011 21:07
Jméno: jawa
IP: uživatel7996
 a dyš jezdim po pili pač nema ridičák
Datum: 17. srpna 2011 20:53
 do 500 km jezdi volným tempet (do 50km/h) a pak tomu začni pomalu nakládat a při asi 800km můžeš jezdit naplno
Datum: 17. srpna 2011 19:49
Jméno: Vladimír
IP: uživatel12279
 Stejně jako nová motorka, v návodu k obsluze to bude. Ciao ať se Ti daří. V.Novák
Datum: 17. srpna 2011 10:37
Jméno: jan
IP: uživatel7996
 čau draci chcu se zeptat jak by šel udělat filtr na vzduch na karbec na fíka
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 12:12
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Jakou tam máš nádrž? Hodně se používá molitan. filtr z pitbike a kolem něj obal od solviny kvůli bordelu, to docela funguje. Ale origo je origo...
Datum: 17. srpna 2011 12:12
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 a to si jako myslíš že když tam neco nabastlíš tak to pojede líp nebo co??nech tam to co tam je ...konstruktéři moc dobře věděli proč tam dávaj takovejhle...
Datum: 17. srpna 2011 9:22
Jméno: jan
IP: uživatel7996
 ja to chcu na cross
Datum: 17. srpna 2011 8:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Třeba nechat originál???
Datum: 17. srpna 2011 8:24
 Ahoj Draci, Jak byste natryskovali 05ku s původním karburátorem a výfukem, ale nepřidušeným filtrem? Zkoušel jsem trysky 60 a 68 ale obě jsou evidentně po sejmutí krytu vzduchového filtru malé a tak mi to do kopečků s chudou směsí moc netáhne. Díkec!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 11:02
Jméno: standa
IP: uživatel12288
 Ještě jednou pro Jakuba: Dole jsem ti popsal dost dobře,jak dostat z 05 víc.....a vše je ozkoušené! Válec nech J05 a zbytek použij z 21......no to co sem vypsal.....výfuk použij doutník z 21
Datum: 18. srpna 2011 11:02
Jméno: standa
IP: uživatel12288
 Bakoun: Doutník z první 05 a 21 má malinko jinou první přepážku  Pro Jakuba: Prakticky to vyzkoušené je. Po dlouhém laborování to jde seřídit s otevřeným filtrem(sánim) na trysku 76-78,když se ti to povede doladit,tak to má ve výsledku stejný výkon jako s uškrceným filtrboxem a tryskou 60(68) akorát spotřeba poskočí z 3 litrů na 5 litrů-jediný výsledek!
Datum: 18. srpna 2011 10:58
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Kazdy stroj je jiny, kazdy chce jine nastaveni,co funguje u me, nemusi fungovat u tebe... A pochybuju, ze to pojede lip. Dalsi ukazka tuzingu...
Datum: 18. srpna 2011 10:39
Jméno: Jakub
IP: uživatel12276
 Ok, děkuju za cenné podměty, ale nikdo jste mi neodpověděl, innu asi na blbou otázku blbá odpověď =P ...ale uvažujte ještě chvilku se mnou.... mnozství nasátého paliva ve směsi je v podstatě úměrné velikoti hlavní trysky, podtlaku v sání a poloze jehly, pokud snížím podtlak (odkryji airbox) zmeším množství nasávaného paliva tedy a ještě přidám vzduch, tedy ochudím směs hned dvakrát.... se 60kou to jelo ale nic moc, se 68kou jen o trochu lépe, to mi neříkejte, že s 78kou a odkrytým filtrem to nepojede líp než s 60kou a zakrytým.... šlo mi o to, jestli jste to někdo zkoušel...
Datum: 18. srpna 2011 3:22
 standa myslí ten seříznutý.mám taky zkušenost že s doutníkem to moc nechce točit.
Datum: 17. srpna 2011 18:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Standa: vyfuk? Nemuzu si pomoct, ale rozdil vyfuku z 05 a napr. z mustanga je zanedbatelny... Se zbytkem souhlasim.
Datum: 17. srpna 2011 15:17
Jméno: standa
IP: uživatel12282
 Jestli chceš aby ti 05 chodila jak šlak,tak tam dej hlavu,výfuk a karburátor včetně sání z 21.....veř mi,budeš potěšenej......
Datum: 17. srpna 2011 13:00
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Originál karbec je dost háklivý na podtlak, tím, že dáš pryč "airbox", si nepomůžeš...
Datum: 17. srpna 2011 12:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 A proč tam ten filtr nenecháš? Čekáš koně navíc, žádný tím nezískáš. Nech to, jak je to origo... uděláš nejlíp.
Datum: 17. srpna 2011 8:24
 Zdar ! mám doma Babetu 207. Nejde nastartovat v elektrice problém není... jiskru háže tlak má 5 kPa. Tak sem z toho jelen  jinak svicka je navlhla od benzinu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 23:08
Jméno: Vojta Tyšer
IP: uživatel6685
 Zdarec,
Chci se zeptat čím to může být, když pionýr při řazení do kopce nechce do otáček a musím zase podřadit?Vytočím 1 a ihned hodím 2 a ono to sotva blafe a otáčky ubývají, tak zase hodím 1. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 23:02
 Kdyby byl prasklej tak by to cinkalo :/
Datum: 21. srpna 2011 23:02
 když je motor po GO a začalo to dělat z ničeho nic, tak sundej válec a podívej se jestli ti nepraskl pístní kroužek
Datum: 17. srpna 2011 19:56
Jméno: Vojta
IP: uživatel6685
 Předstih jsem šteloval,motor je po GO. Jel perfektně ale před pár dny to takhle začlo blbnout.
Datum: 17. srpna 2011 13:48
Jméno: standa
IP: uživatel12282
 protože máš blbě seřízený zapalování,bohatou směs,blbě odškrcenej airbox a suchej řetěz a měkký kola.......
Datum: 17. srpna 2011 13:02
 Máš všetko dobre štelované? keď jo tak to chce generalku
Datum: 17. srpna 2011 7:59
Jméno: Vojta Tyšer
IP: uživatel6685
 Zdarec,\r\nChtěl jsem se zeptat čím to může být,Když mi babeta 210 nechce vůbec chytnout. Všechny pakny ze spojky jsem měnil. Druhá babeta 210 mi chytne dyž ji rozšlapu ale jde to ztuha.Když zabrzdím motor sám chcípne a hrozně to bouchá. Děkuji za typy na obě babky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 22:23
 hochu máš to naký rozesrany
Datum: 26. srpna 2011 22:23
Jméno: Vojta Tyšer
IP: uživatel6685
 Elektrika funguje,karbec sem sešteloval,otáčky se drží jak mají.Jediné co jsem dělal bylo že jsem vyměnil rozběhové pakny a pak to začalo takhle blbnout
Datum: 17. srpna 2011 0:57
Jméno: Matej
IP: uživatel12274
 Skúšal si funkčnosť a nastavenie karburátora? alebo niečo s elektrikou!
Datum: 16. srpna 2011 22:36
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 21:53
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 13:07
Jméno: standa
IP: uživatel12282
 Ja si myslim že při prvnim chodu z HU do DU po zapálení by to ten kolik urazilo a nebo by se o něj roztrh celej píst......ovšem materiály jsou dnes různé.....nějakej tvrzenej teflonovej píst a tvrzenej kolik s vložkou alá pístní čep...třeba by to minutu vrčelo.....ale stejnak je to složitější konstrukce jak vankelův motor.....
Datum: 17. srpna 2011 13:07
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 No myslím, že ten rotující píst by moc dlouho neobstál  Je to jen takový návrh  Ale ve skutečnosti by to možná ani neškitlo
Datum: 17. srpna 2011 10:26
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Zajímavé ovšem nespolehlivé
Datum: 17. srpna 2011 9:51
 JJ, opravdu po grafické modelové stránce je to povedené, ale tak jak říká jenco ten kužel po kterým rotuje ten píst by byl zachvílu na kašu to by musel být vyroben opravdu z dobrých materiálů a excelentně.. zaujimavý odkaz!
Datum: 16. srpna 2011 22:42
 Jo ako riká standa velmi zaujimavá koncepcia ale podla mna nespolahlivá, vela trecie súčiastky obsahuje.
Datum: 16. srpna 2011 21:35
Jméno: standa
IP: uživatel12272
 všechno je to supr namodelovaný,ale chtěl bych vidět z čeho udělá to vedení pístu aby "rotoval".....a jak vyřeší zámky pístních kroužků.....ale moc zajímavej projekt......
Datum: 16. srpna 2011 21:20
Jméno: Voda
IP: uživatel12269
 Zdaryy, mám doma speciála, ale mám problém, celou dobu makal jako hodinky, točil parádně, prostě všecko bylo OKii, ale teď sem vyměnil kladívka a vůbec nejede, motor chytne, ale je jakoby přidušenej, prostěě se nechce vytočit a když přidám plyn, tak se dusíí a nechce se mu. Ale před výměnou kladívek bylo vše v naprostém pořádku, takk se chci zeptat, kde by mohla bejt chyba, když karbec a balivovej okruh je v pořádku a předstih s odtrhem sem nechal stejnej jako předtím. Mockráát díky za jakou koliv odpověď. Mějte se
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 15:39
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 U me se netesnici klapky projevovaly, ze to na volnobeh kuckalo, netahlo a pak prisel kopanec a jelo to jak splaseny...
Datum: 17. srpna 2011 15:39
Jméno: standa
IP: uživatel12282
 kup si vape a máš klid......
Datum: 17. srpna 2011 13:09
Jméno: Voda
IP: uživatel12269
 Díky všem za rady, ale problém už jsem našel, netěsní mi klapky, ty plíšky už nedosedají, proto to nemaká. Díky
Datum: 17. srpna 2011 12:15
 nic proti ale jestli se jedna o speciala jako o fichtla, předstih bych volil kolem hodnoty 1,6 a odrth 0.3-0.4..
Datum: 16. srpna 2011 21:13
Jméno: Rgjmeuj565g
IP: uživatel12270
 5tjgauln ĺgp
Datum: 16. srpna 2011 21:08
Jméno: Voda
IP: uživatel12269
 Okii, ale tak mi prosím eště řekni, kolik mam dát, měl sem tam na předstihu 4 a na odtrhu 0,4 a fungovalo to perfektně a teď sem to dal znova a dělá to co jsem již psal, dusí se to, jako kdyby to nestíhalo spalovat. Svíčky už sem zkoušel vyměnit a furt stejný.
Datum: 16. srpna 2011 20:49
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 když měníš kladívko tak by jsi měl i znovu nastavit předstih a odtrh
Datum: 16. srpna 2011 20:44
Jméno: Kubba
IP: uživatel10419
 čaute, nevím jestli mi dokáže někdo poradit, ale budu vděčný za jakýkoliv tip. Včera jsem s fichtlem (05) ujel cca 8 km a bylo vše v pohodě. Dnes ráno ho z nohy nenahodím, při roztlačení chytne, 3x zapálí a chcípne. Nepomůže ani víc plynu. Zkontroloval jsem elektriku, vyměnil svíčku. Pro jistotu nalil nový benzín a vylil ten starý, sání je v pořádku. Nízkou kompresi ani špatný předstih nejspíš nemám, do poslední chvíle to jezdilo super. Nějaké nápady, co se mohlo stát? mě už napadá jen karburátor, jehla
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 10:07
Jméno: Kubba
IP: uživatel10419
 Po vyčištění karburátoru a jehel to chytne a jede.. ale jen do půl plynu, pak se začne dusit, takže to ještě budu muset poladit a dám tam nejspíš nějaký otevřený filtr vzduchu. Tak díky za rady
Datum: 18. srpna 2011 10:07
Jméno: Kubba
IP: uživatel10419
 zkoušel jsem to úplně bez vzduchového filtru, bezezměny. Jinak svíčka byla černá => bohatá směs. Teď jsem dal úplně novou, jiskru hází. Z nádrže do karbecu jde benzín krásně, takže ráno půjde karbec dolů
Datum: 17. srpna 2011 0:52
 Zdar takže zkus vyfoukat trysky hlavní a volnoběžnou, můžeš profoukat rovnou celý karburátor. Zkontroluj , jestli teče z kohoutku volně proud benzínu pokud ne vyčistit, dále vyčistit a zkontrolovat jehlový ventil a plovák. Zkontroluj dotažení všech šroubů na karburátoru. Podívej se na jiskru jestli háže dobrou. Jaká je barva svíčky ? Pokud suchá nejde ti tam palivo pokud mokrá jde ti tam paliva moc (bohatost směsi) a nebo nepálí svíčka (elektrika). Zkus to a uvidíš...
Datum: 16. srpna 2011 22:48
Jméno: zanyno
IP: uživatel10999
 zkus kladivka doštelovat a nebo vyšroubuj vzduchový filtr
Datum: 16. srpna 2011 22:22
Jméno: Kubba
IP: uživatel10419
 ok, zkuím vyčistit komplet karburátor a nejlíp sehnat nové jehly, ale ty u nás mít spíš nebudou. Snad to není díra v plováku.
Datum: 16. srpna 2011 21:38
Jméno: vojta
IP: uživatel12273
 skus vyčistit trysky a měl by šlapat jako nový
Datum: 16. srpna 2011 21:20
 http://motorky.bazos.cz/inzerat/11400258/JAWA-250--559-PANELKA.php nemá náhodou být ten píst naopak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 18:46
 Ale jo
Datum: 16. srpna 2011 18:46
|



|