Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Čau dneska jezdím na jawě 21 a zničeho nic chcípnul podíval jsem se na zápalko a je upně celí od olejů od řetazu někdy se mi ho podaří roztlačit chytne a jede tak 5sekund a chcípne nevíte čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 18:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Cau vydělej zápalko očisti ho perfektně i s kladívkama,cívky očisti taky a to stříbrné na těch cívkách takové to co přiléhá k rotoru tak to přejeď trochu jemným smirkem, všecko prostě krásně vypucuj a potom vypucuj i rotor, nasaď to všecko zpátky a musí to jet
Datum: 09. listopadu 2010 18:51
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 já mám strach aby to nebyl konderzátor,ale ten tam mám 5 měsícu novej me aji doce la dost blbnul volnoděh když jsem dal vyc otaček tak motor chcípal aji na velkých otaček.
Datum: 06. listopadu 2010 18:22
 Bud si moc promazal ten polštářek co má mazat vačku a nebo máš probořenou přepážku mezi zapalkem a řetězem. taky to může byt to gufero. Taky mi pincek kdysi dělal to že jel na volnobeh krasne a po chvilce zdechl jako když sekne... a byla to vadná svíčka
Datum: 06. listopadu 2010 17:58
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Netusim jak je to reseny u fichtlackyho motoru, ale u CZ je hned za zapalkem gufero z kliky... nemohlo se ti to tam dostat pres nej? z retezu by bylo par kapek pokud to neprehanis
Datum: 06. listopadu 2010 15:40
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Tak jsem to vyšistil roztlačim jawu 21 hnedka chytne a za 10sekund to zdechne jako kdybych to vypnul na přepinači co je na mastce ,ale na přepinaču to nevypinam chcipne sama
Datum: 06. listopadu 2010 15:31
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Ok dík skosím to za chvílku jdu to opravit
Datum: 06. listopadu 2010 14:40
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Očisti kontakty přerušovače technickým benzínem. Když se ti tam dostává olej , tak si stejně nepomůžeš.
Datum: 06. listopadu 2010 14:35
 Čus draci chci si tady na FK koupit mezilamelu ale jakou?Jaká je lepší Mezilamea-prolis nebo dulkovaná?A ještě by mě zajímalo jaký kvality jsou ty Futírka převodovky PIO jestli to je dobrej matroš či mosaz nebo bronz?...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 8:38
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 když použiješ správnej olej, nikdo ti ovšem neřekne kterej to je, protože jsem si všimnul že tady se převodová oleje už i míchaji aby přenesly ty kulervoucí výkony tak je to jedno jakou plechovou lamelu použiješ. povrch lamely nemá vliv na funkčnost, je to pouze výrobně -technologická věc. k těm pouzdrům. ty víš z jakýho materiálu mají ty pouzdra být? asi ne, jinak by ses neptal jestli jsou z bronzu, mosazi, nebo "dobrýho matroše". takže nelaboruj a klidně je namontuj stejně jako ostatni.
Datum: 06. ledna 2011 8:38
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 22:31
Datum: 06. listopadu 2010 22:31
 pekny
Datum: 06. listopadu 2010 17:07
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 nepride vám ten štarter jak z felicií? ale dnes je síve veľa veci unifikovaných
Datum: 06. listopadu 2010 13:49
 zajimavej napad, i vypada dobre zpracovana, jen bych chtel znat nazor starteru na jizdu v desti ev. prujezd kaluzi/blatem
Datum: 06. listopadu 2010 12:47
 Zdravím draci, dlouho jsem tu nebyl. Mám jeden dotaz. Je stejná vidlička řazení u 555 a 20, 21, 23 ? Dík moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 23:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo je
Datum: 06. listopadu 2010 23:55
 ahoj draci prosim o radu sem teprve zacatecnik mam mustanga a mam jaksi rozhrkany ten hlavni vypinac svetel co je na světle.. a nevim jak to mam zas spravit.Vcera sem odmotoval ten predni kryt svetra a trosku sem ten vypinac zmack a pak sem skusil jestli svicka hazi jiskru a nehazela!! takze sem do toho jeste jednou rejpl a už házela tak sem tam zas dal ten kryt! no jo ale zas by nešel vypnout motor protoze sem z vipinacem točil a porad hazela! no zas sem do toho trosku rypy a uz nehazela zas vubec! prosimvas moc nevite nekdo jak to zpravit? nejakej navod napiste diky moc ocenim kazdou radu  dííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 15:24
 Jinak leda, jinou, nebo novou, zkus to projet kontaktolem, ale ne moc.
Datum: 08. listopadu 2010 15:24
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Odšroubuj spínací skříňku od krytu světla a prohlédni svorku č.1 a kostru vedle č.58., jestli jsou vodiče dobře upevněny a
jestli není něco přerušené.
Datum: 06. listopadu 2010 7:49
 čau mam dotaz na čz 125 mezityp(zapalování jako stadion ale vetší)..jeskru to háže jen semtam kabely jsou v pořádku svíčka nová a předstih a odtrh se mnohokrát kontroloval..podle všecho by to melo jet ale nejede jestli nekdo víte čim by to moho bejt tak mi prosim napište díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 13:50
Jméno: Cimra
IP: uživatel10640
 presne tohle sem taky slysel ale nevedel sem jestly to neni nakej kec ale asi neni...muzes mi poradit kde nebo cim bych to moch nechat nabudit??neznáš neco co bych moch udelat doma abych s tim nemusel nikam lítat?
Datum: 07. listopadu 2010 13:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tenhle motor mám ted rozebraný na stole....jestli dlouho nejela tak pořádně očisti kladívka ..klidně je odrbej smirkem , protože jestli to fakt dlouho stálo tak jsou okorodovaný...jinak u těhlech čz se taky stává že se vybije magneto a pak je jikra jak kdy...takže to chce nechat nabudit magneto ( rotor) občaz taky nepřevádí ten převod mezi cívkou a kabelem ( je tam takovej tuším mozasnej cvrček na pérku tak to očisti)
Datum: 07. listopadu 2010 0:15
 asi špatná cívka...
Datum: 06. listopadu 2010 8:06
Jméno: Cimra
IP: uživatel10640
 přesneji je to ČZ 125,150 Typ C
Datum: 06. listopadu 2010 1:17
Jméno: lolec
IP: uživatel8591
 hoj hej na moji čz17/450 sem si zrenovoval nádrž dal sem ji opískovat pochromovat a nakonec sem ji nalakoval a ted po 2 měsících sem zístil že se mi loupe lak dole jak je držák a teče mi tama benzín
nevíte co s tím ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 16:01
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Jako nadrz se varit da, ale predtim se musi nejak vycistit, tusim to delaj vodni parou nebo tak -.-
Datum: 07. listopadu 2010 16:01
Jméno: Jawaman
IP: uživatel8251
 Zdravim nádrž vařit nemužete protože je vtom splodina benzin takže to nedoporučuju ale ja sem na fichtlu nadrž zalepil takovim specialním lepidlem přesneě na todle skuste si dojít do náký prodejny z lepidlama a nebo do barvy laky kde maji lepidla taky nic víc neradím a už stim jezdím 3roky a díra je ze spoda a neteče to do dneška.
Datum: 07. listopadu 2010 10:43
 http://jenikovo.misto.cz/_MAIL_/upravy/23.htm
Datum: 07. listopadu 2010 8:53
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Zacinovat, zalepit...
Datum: 06. listopadu 2010 15:45
 Přesně toto mi dělá na dvě pade... Jak sou drzaky na kostru... Když to dotáhnu, ty držáky se trošilinku přitahnou ke kostře, tudíž mi to otevře asi miniaturní dírečku a tama mě to teče... Zavařit no, nebo nejlepší bude asi zaletovat...
Datum: 06. listopadu 2010 11:26
 Zdar draci! Potřebuji vačku na zapalování k motoru 359 pérák, typ 18. Mohla by pasovat ta co je v katalogu pod číslem 1K1112?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 12:53
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Tak pojem 359 pérák typ 18 slyšim poprví.....pokud mas zapalovani origo,tak musis pouzit pouze origo vačku....oznaceni v katalogu neznam
Datum: 06. listopadu 2010 12:53
 zdarec draci.. sory že se teď zeptám na otázku, kterou nesnášíte.. ale potřebuji to vědět... jaký je rozdíl mezi simsonem elektronikem a endurem? je mezi nimi i výkonovoý rozdíl? co motry jsou stejné? jaké má elektronik výhody?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 13:44
 koudy : napsal si 2x za sebou o enduru...
Datum: 06. listopadu 2010 13:44
Jméno: koudy.ok
IP: uživatel6950
 enduro bylo dělané do terénu tudíž mělo u jeden zub menší kolečko na motoru vystužený rám zvednutý vífuk vyší řídítka enduto bylo dělané na silnici takže bylo trošku nepatrně rychlerší
Datum: 06. listopadu 2010 8:47
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 Je to už mraky let, ale co si pamatuju, tak měl kámoš na enduru taky jiné ráfky, než já na elektroniku. Podle papírů bylo enduro o 5 kilo těžší. Taky mělo vyšší řídítka, možná trochu výš posazený přední blatník. Každopádně pro oko vypadalo líp enduro.
Datum: 05. listopadu 2010 21:46
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Ty stroje jsou skoro identicky (motor, elektrika, karbec...) Enduro ma vyztuhy na ramu, jine tlumice, vyfuk nahoru...
Datum: 05. listopadu 2010 21:27
 Ahoj podle mě jsou výkonově srovnatelný ale nemužu to potrvrdit...Výhoda u elektronika je že se líp dostaneš ke karburaci...Protože nemá ty výztuhy na rámu to je asi tak cely...
Datum: 05. listopadu 2010 21:25
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Tky, by mě to zajímalo x)
Datum: 05. listopadu 2010 21:07
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 Čau chlapi, chci se zeptat, jak jede(kolko) dvě pade kývyčka s 19zubym řetězovym kolečkem? Mám tam 16 zuby a je to strašně pomaly, 80km/h tak jedu za 4 a zbytečně vysoky otáčky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2010 23:36
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 NA 16ce vytáhnu max 100...
Datum: 05. listopadu 2010 23:36
 105, jezdim 18 a ta dělá 100
Datum: 05. listopadu 2010 20:42
Jméno: J.B.
IP: uživatel4095
 čau draci, chtěl bych se zeptat kde necháváte pozinkovat či pochromovat ňáké díly na pio a přibližně i s cenou díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 15:55
 Já to budu dávat do Jilemnice - Galvanizovna Zajíc. Od kud jsi? Řidítka tak za 600,- ráfek za 1000,- přepínač 150,-
Datum: 08. listopadu 2010 15:55
Jméno: krosss
IP: uživatel10178
 zdar ojednal sem si tady tu spinaci skřinku na ty kličky chci se zeptat budu to davat na robenou motorku stači když si zjistim jeom kontakty ktere potřebuju nebo to musi byt vše podle schemat ja tam světla totiž nemam dik za snahu
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 19:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jen ty kontakty , který chceš
Datum: 06. ledna 2011 19:44
Jméno: Radek
IP: uživatel7934
 cus jak mam zapojit kabely na pionyrovi kdyz to nejde podle schematu tam je to uplne nejak jinak jak si to nekdo udelal tak jak to mam udelat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 7:59
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Nejlépe si natáhnout nové kabely podle schématu a hlavně barevné ,abys hned poznal co a kam vede.
Datum: 06. listopadu 2010 7:59
 Franky blizi se vecer a tak nez se bude spat,,, co budes tedy mit na sobe zitra v chotusicih v 9 rano u vstupni brany? neboj se ve žlutooranžový mykině a křiváku bude klikar,,, ten se rozhodne byt nebude,, spis pokeca a mozna dostanes jedno za ucho abys ses polapsi v pokecu,, ja to asi nestichnu lebo jeste ted prestavujem nabyt v byte,, elbo rafika to dela pravidelne kazdy rok tak 4 do roka,, nevim proc ale vzdy je pak doma pokoj  kdo bude v 9 rano u brany na pokec? docal dobrej bod na podani ruky a pokecu,,ebo po drate se nikdy nepoznate jako kdyz se pozdravite
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 7:30
 ale já tam fakt byl  ve žlutý mykině a v černym křiváku.nesl jsem revmaplech na pincka. jak bych jinak věděl o tom zrzkovi ve flekatý bundě kterýho ty taky zminuješ?odcházel odsud v 9:05 nekal dovnitř a hned po něm šel ven cca 50 let strejda a měl v náruči 5 molitanů na sedla.
Datum: 07. listopadu 2010 7:30
 Franky, ted jsem se dočet že sis na mě chtěl vzít prstýnky, nebo snad klacek?? smim vědět proč?  )) mimochodem jedna dobrá rada, NIKDY si na mě neber prstýnky, jsem na ně alergickej....
Datum: 06. listopadu 2010 18:23
 nahoře admin píše že jsem měl mít žlutou mykinu a křiváka. tak doplnim že ke jmenovanému jsem měl khaki kapsáče a na nohách modročerný steely.
Datum: 06. listopadu 2010 18:10
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Kdo tu mluvi o bitce  nepadlo ani slovo  To proc sem se ptal jestli nejsi z prahy, jestli si to byl ty v ty oranzovy bunde nebo coto bylo tak si te ocko prohlizel a neco potil o tom ze ste ze stejnyho baraku ze te zna a bla bla bla  (praha)
Datum: 06. listopadu 2010 18:05
 abych to osvětlil, nejsem bitkař takže jsem se šel podívat jak se budou handrkovat, modrý bundy nenosim
Datum: 06. listopadu 2010 17:40
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 06. listopadu 2010 15:47
 jaste ze ta brana je ta kvoborska,,,  ja zrovna doknci, mensi presun nabytku,, ale jak sem koukal z okna,,tak to muselo foukat?
Datum: 06. listopadu 2010 15:40
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Ty vol franky maskace tam meli vsichni
Datum: 06. listopadu 2010 15:30
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Hm ted ctu, ten popis oranzova bunda... Nejsi z prahy? resp. nebydlels tu?
Datum: 06. listopadu 2010 13:19
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Tak jak to kluci dopadlo? Internetovi bitkari jsou vzdycky ti nejhustsi... A klikar takovy pohodar, nedokazu si ho predstavit ve rvacce.
Klikar: nebudes davat do Antikrista VAPE? Jinak koukal sem na ty tvoje novy fotky a vypada to moc pekne udelany.
Datum: 06. listopadu 2010 13:15
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 No vzhledem k tomu ze sem tam videl hadam repasovany zapalka s cenou okolo 1900 tak to vape mi neda spat
Datum: 06. listopadu 2010 13:00
 naposledy jsem se popral před 20 lety  ) cenu ti prostě nepovim
Datum: 06. listopadu 2010 12:56
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 eh cernoseda, uz sem se lek zes me malem jednu caknul  jinac by to vlastne ani nesedelo, okolo 9 sem byl na druhy strane u ty cedule s magnetizovanim rotoru. Ale tu cenu povidej to me zajima!
Datum: 06. listopadu 2010 12:52
 bunda byla černošedá asi??? prostě flekatá  )) to bylo VAPE na kejvačku, a bylo za dobrou cenu, ale neřeknu za jakou, neb jsem nebyl zplnomocněn to vytrubovat
Datum: 06. listopadu 2010 12:50
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 kolik si tam nechal za to vape? Ten tvuj radoby dalmatin mel cernou bundu, modry dziny?
Datum: 06. listopadu 2010 12:41
 hmmmm tak jsem přesně v devět odcházel přes bránu s revmáčem na fichtla a krabičkou s VAPE v podpaží. stál tam jen jakýsi mladík v bundě vzdáleně připomínající dalmatina, s lehce nazrzlýmy vlasy, prohlížel si mě jak kdyby mě chtěl koupit ale neřek ani slovo, tak jsem pokračoval v chůzi k autu. za bránou jsem dal ještě cigáro a když se bitka nekonala, tak jsem vyrazil domů. kdo byl onen chasník je záhadou
Datum: 06. listopadu 2010 12:33
 koukni do mapy a na 3. hodine od Čáslavi
Datum: 06. listopadu 2010 8:10
 ahoj a kde to vlastne je?
Datum: 06. listopadu 2010 6:20
 Fíha koukam a koukam.... no joo no to si nemuzu nechat ujit... v 9 tam budu taky... alespon poznam osobne dalsi tvare FP  poznavaci znak: cervenej veelikej batoh  prijedu na Hitlerově pomstě alias Simson S51 Electronic  Fichtl uz je zaziovanej a na babette je to tech cca 30km trosku dost... Tak dnes v 9:00 u vstupu
Datum: 06. listopadu 2010 1:34
 ty vol,,tak ty fakt asi dostanes BAN,,, ja kazdopadne ne,, a myslim ze kdo citi s pokecem a kramkem,,tak to musi povazovat za fatalni erorrr,,lebo na takove ptakoviny nemam cas ani charakter,, musi se hledat jinde, mezi tisicema nastevnikama,, kdybas napsal jak vypadas,,,tak te dost stamgastu aspon pozna to da rozum,
Datum: 05. listopadu 2010 23:12
 Škoda,tentokrát nemůžu...
Datum: 05. listopadu 2010 20:29
 nikoho pohlavkovat nebudu, já budu mít v devět vyřízíno co bude třeba, a v 9:30 frčim domů
Datum: 05. listopadu 2010 19:59
 Zdravím čo sa to neska predáva za zasrané sučastky robil som komplet GO za súčiastky som vyhodil 4500 sk motor krásne bez búchania zložený a napiču ojnica začala zvonit po 500km po 1000 sa začal pridierat piest a teraz mám spravené 2500 km a motor dusí nemá tah zvoní a pridiera. pri zábehu som to nenahánal mažem 1:25\r\nnechápem už nato nemám ani chuť ani peniaze
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2010 19:45
 doma mám ešte jeden rozobraný motor chystám sa ho zložit tam je kluka pôvodná púzdro ale musím kúpit 0 výbrus piest tolerancia A najlepsie bi bol trojkrúžkový ale taký už asi nekúpim len tak lahko
Datum: 05. listopadu 2010 19:45
 ani já ne
Datum: 05. listopadu 2010 19:38
 nwm dost ma trápilo to horné ihlové ložisko jeden mi hovoril že je tam treba vymedzit axiálnu vôlu druhý že sa to môže zložit tak jak to je ale už kebiže to robím tak bi som už ojnicu na ihlách nepoužil
Datum: 05. listopadu 2010 19:31
 tak to je divný někde slučílas ošíbka
Datum: 05. listopadu 2010 19:21
 Motors ihlová
Datum: 05. listopadu 2010 19:18
 co tam máš za ojnici??
Datum: 05. listopadu 2010 19:15
 čau, mam dotaz jak se šteluje volnoběh na babetě 207/300? jde mi ve vysokejch otáčkách. Na karbecu jsou dva šroubky s pérkem co se jakým šteluje. díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 10:47
Jméno: Jawaman
IP: uživatel8251
 Jedným šroubkem se šteluje vzduch a druhým směs ale už si to nepamatuju protože už jezdim 2roky z karbec dell orto a tam je jen jeden sroubek a tam se steluje vsechno samo je to super jizda a i o 100procent to chyta lepe a spaluje hlavne z stim starym karbecem to moc dobre nespalovalo jako stimto stoji cca kolem 850kč ale pozor musí ktomu davat i prislusenstvi na kolínko bez toho to nenasadite !
Datum: 07. listopadu 2010 10:47
 alebo sa ti pridrha lanko daj kvapku oleja do bovdenu
Datum: 06. listopadu 2010 9:25
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Levým se seřizuje doraz šoupátka. Povolením se snižuje volnoběh.Když to nebude reagovat ,tak to někde přisává falešný
vzduch.
Datum: 06. listopadu 2010 7:04
 http://www.i-bazar.cz/pictures/pics/karburator-babetta-jawa-207-5365000.jpg tým čo je vyššie pod šupátkom
Datum: 05. listopadu 2010 20:13
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Jakej zajem by byl o oskenovanou prirucku "owners workshop manual" od haynese na CZ 125, 175 a 175trial? Sem tak v pulce skenovani a je to dost hnusna prace, tak jestli se to vubec vyplati... Jde o anglickou prirucku, neco jako dilenska se snad milionem obrazku a postupem jak co rozebrat, slozit atp. Kdo zna vi, kdo nezna nedavno sem tu daval link na aukro kde byla ukazka... Podotykam ze na netu neni moc k sehnani
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2010 20:03
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Jojo vim, je to hruza delam to uz po nekolikaty, v miste ohybu (hrbetu knizky) to oskenuje tak jaksi divne a rozostri se... takze to bude chtit jeste hodne prace...+orezat pres 90stranek taky neco zabere
Datum: 05. listopadu 2010 20:03
 lori dej baha na znizeni kvality,,,aby pismenka v seznamu dilu byli videt obrzak je vzdy videt ale jde o pispmenka a cisla,,, kazdopadne ja vim je to budzerace ale jk to pustis do sveta,,tak bys mel kazdy obrazek orezat aby to melo smrnc,,, jinank pozaduji zaslani DVD s plnou palbou,,,, sesa moto si to zaslouzi
Datum: 05. listopadu 2010 19:59
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 05. listopadu 2010 19:58
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Hele tak naskenovany to je, bohuzel vysledna velikost 990mb takze zejtra se nato vrhnu(hadam odpoledne/vecer se vratim) a linknu vam to tu... Knizka je z jakyhosi antikvariatu kde se majitel o cosi pokousel, hadam je slozena ze dvou knizek par stran zprehazeno(zatim to vipada ze je kompletni, dokonce mi tam i neco prebejva) zejtra dam vedet vic
Datum: 05. listopadu 2010 19:50
 Nazdar Lori, já bych to bral tu naskenovanou příručku, když tak se můžeš ozvat na http://www.jawamania.info uživateli honza_kývačkář ,ten ty scany pak dá do techniky na jawamanii a informuje i ostatní uživatele jawamanie,že to tam je, byl by to velkej přínos,takoáhle příručka přímo od ČZ neexistuje s obrázkama rozebrání motoru  Myslím,že by to uviítali i další čezeťáci jako jsem já a další.
Datum: 05. listopadu 2010 19:45
 TY VOL,,TAK TY JSI NAKONEC DO NI SEL DRAKU,, NO JA TO TI TO TAK REKNU,,, SESA MOTO SI NA TO RADO UDELA MISTO,,,TAKZE JEDEN SKEN PROSIM,,A NEBOJ SE,, JA SEM TOHO OSKENOVAL TAK 100 KRAT VIC NEZ TY,,,TAK JEN GOU,,
Datum: 05. listopadu 2010 19:40
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 05. listopadu 2010 18:31
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 čau vi ze to sem nepatří ale chci se zeptet je stejný sedlo na simsonovi scootru jako na enduru??
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2010 20:00
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 a o hodně nebo by tam nějak šlo ??
Datum: 05. listopadu 2010 20:00
 to neni,,jsou jinaci
Datum: 05. listopadu 2010 19:04
Jméno: čz 175
IP: uživatel10622
 zdravím pořídil sem čz 175/477 , úpravy motoru nic velikýho mám začištěnou nepřesnost kanálů ve válci, lhce upravenou, stočenou kliku, a sníženou hlavu, zápalko bezkontakt, laděný výfuk, karburátor 26 dif, a chtěl bych se zepta přemýšlím co do toho lít za benzín jestli jestli special, nebo naturál mám možnost obojího, ale na co by to mohlo jet lépe, zatím váhám co do toho nalít, aby to jelo co nejlépe, popřípadě jakej benzín byl do originálu, a doporučení, ád se poradím jestli máte někdo skušenost co bych za benzín lépe využil. předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2010 23:02
Jméno: čz 175
IP: uživatel10610
 no tak já mám na benzínce oba dva a to s rozdílem asi 20ti haléřů takže když říkáš že to je jedno tak uvidím no přece jen za skoušku nic nedám, a laděná výfuk se mi tam skládá z laděného kolena, upravenou podle výpočtů které bych si nechal pro sebe... trvalo dloouho než to bylo ono a vše dolazeno na výletovce nerezovou koncovkou, vše skušbně slazeno do myslím slušného výkonu oproti origo určité spotřebě, a jinak ohledně toho karbece nevím z čeho tam je předtím na válci žádný nebyl tudíš sem dal co sem našel, a + větší triska origo byla málo a nebylo ono s ohledem že motor je upraven na karbec 28 dif + doladění, ale zatím není karbec ani čas. chci to totiž před zimou jeste projet pořádně,po posledních upravách nebyl čas na doladění uplně 100% tak právě ted sem se zasekl u toho benzínu jelikož prej víc oktanů je u snížené hlavy lepší, takže když mám volbu obou za podobnou cenu skusím naural nejspíš a pak specoš a uvidíme který se bude jak projevovat.
Datum: 05. listopadu 2010 23:02
 No ten motor je je konstruovaný na asi 90 oktánů a ty úpravy,co tam máš to na to podle mě nemá vliv,no možná ta snížená hlava,můžeš to zkusit - buď Special 91 a nebo Natural 95. Já jsem zkoušel oboje na sériové ČZ 175 487 a jede to na obě paliva stejně, nepocítil jsem rozdíl, navíc Special 91 stojí tady u nás nastejno jak Natural 95 a na některých benzínkách je special 91 už nesehnatelnej. Kdyby byl levnější ten Special tak klidně jezdím na něj. Jinak co tam máš za laděnej výfuk? A ten karburátor ten jsi nechal původní? Páč origo ČZ 477 a nebo 487 má těch 26mm difuzor. Ještě tak před 15-20 lety se normálně jezdívalo na Special 91 a máš to fakt jedno jestli máš 91 nebo 95 oktanů,protože motor prostě je zkonstruován na 90.
Datum: 05. listopadu 2010 19:57
Jméno: čz 175
IP: uživatel10610
 tak co draci náký návrhy kterej je lepší ? upravy sem udělal ale stím benzínem si nejsem jistej.
Datum: 05. listopadu 2010 19:41
 Čau, pls. změřte mi někdo šuplerou venkovní průměr výfukovýho kolena 638mičky JAWY. Stavím model a potřebuji vybrat drát úměrný měřítku. Předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2011 19:04
Jméno: set
IP: uživatel10955
 38mm
Datum: 07. ledna 2011 19:04
|



|