Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar Draci potřeboval bych poradit jak dostat odhlášenou motorku Jawa 250 r.v. 1958 na veteránské papíry. Originál papíry mám akorát je trvale odhlášena.
Dík za každou informaci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2010 13:19
 johny to srhnul dobre, dodam, ze neni sranda prihlasovat masinu na VP, tech kejvacek maji dost a neradi to poustej, bud presne original, tj. 100% jinak ne, nebo renovace na urovni, tj. orientacne s rozpoctem 20-80 tis. (zalezi na mnoha faktorech)...a nebo si sezen jen papiry z jine 353, prepises, koupis novej stitek, vyrazis cisla v papirech a projedes s tim evidencku (v ramci prepisu na technicky)...
Datum: 28. října 2010 13:19
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 být tebou tak tuhle prodám a koupím jinou s platnyma papírama... jinam podmínky pro udělení VP jsou často na stránkách ruzných veterán klubů
Datum: 28. října 2010 12:10
Jméno: Michal
IP: uživatel10112
 Ahoj
Psal jsem tu už jednou o tom, že mi mustang nejde do otáček. Dostal jsem radu vyčistit trysky - byly úplně čistý. Pro jistotu jsem zkontroloval i jehlu, taky vpohodě. Teď mi někdo poradil nastavit kladívko. Může mi někdo napsat, jak by mělo vypadat správně nastavený kladívko? Popř. nějakej odkaz na návod (obrázek by se hodil).
Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2010 20:48
 zd mě když fichtl nechtel jit do otacek tak jsem vymenil kondik v zapalku a všechno šlapalo tak jak ma ... neska jsem se do nej pustil .... mel jsem sundany kola elektrika nezapojená tak ho zejtra dodelám a jde se jezdit..... cus
Datum: 30. října 2010 20:48
 Ja mel problem u mustanga kdyz mi nesel do otacek, tak byl maly predstih, malinko jsem zvetsil a ok
Datum: 28. října 2010 17:35
 tak to se tava casto, bud se dostane pres pruchodku do zapalovani voda, mozno i do fakfky nebo do karbu...vyhod ho ven, vycisti kanalek hl. trysky az k plovakovce a kanalek zepredu karbu vedouci k "emulzni trubici" jehly, nebo vyvar v octe (1:5 - 1:1 s vodou az do varu)...a u kladivek to udelej nasledovne - vymontuj ven, dobre odmasti dotakove plochy (bud benzin nebo vyborny je odmastovac brzd, parkrat projed hadrem du sucha), namontuj a pohybuj se pri nastavovani kolem hodnot 0,25 - 0,70, optimum byva casto mezi 0,3 - 0,5, nemusi byt, pio s tim svym buzenym rotorem, kladivkem bez baterie a vubec celym tim svym magnetem dokaze i odtrh na 0,9 ci 0,2 (jen nektere kusy), je to opravdu velmi individualni, hraje tam roli spousta faktoru...jinak klasicky nakopni, protoc, zdechni, nastav jinej, nakopni...dokud to nebude takove jak ma byt, na svicce dej 0,5 (mensi premostuje a vetsi nepali)...a dulezita poznamka na zaver - odtrh nastavuj za tepleho motoru, provozni teplota, smes na jehle to same...
Datum: 28. října 2010 13:50
Jméno: Michal
IP: uživatel10112
 Děkuju ti za vyčerpávající odpověď. Jde o to, že když otočím rukojeť plynu víc jak cca 1/3 tak se začne dusit a chce chcípnout, takže to bude v tom odtrhu. Ale je to zvláštní. Jezdil jsem na něm normálně, byl jsem na poli - tam jsem ho dost zašpinil od bahna, ale jel. Po umytí už ale začal "naříkat" a doteď se mu nechtělo.
Každopádně ještě jednou dík za odpověď
Datum: 28. října 2010 13:22
 jeste bych chtel dodat ze jinak problemy se vetsinou prekryvaji...
Datum: 28. října 2010 13:13
 nastavit kladivko melo vyznam asi nastavit odtrh...navod kupr. na jawa-50.cz, je tam mnoha zpusoby, z vlastni zkusenosti jen reknu, ze hodnoty jsou pouze orientacni, pomerne dobrych vysledku dosahnes nalazenim pokus - omyl, neni totiz zapalovani jako zapalovani, co kus to original, natoz pionyr...jinak ten odtrh byl trefen dobre, to byva casto, pak to byva bohatost, hladinka v plovakovce, potazmo cely privod od kohoutku pres ventil, ba i malichernost v podobe presednuteho ci malo propustneho vicka nadrze a ke slovu se take muze dostavat tahani falese airboxem pocinaje po tesneni valce a praveho gufera konce (leve gufero take muze s olejem ze skrine)...ono taky zalezi jak nejde do otacek - bud to ve vyssich ctyrtaktuje, kokta, cili pali co druhou otacku (to je problem smesi a jeji tvorby), ci po otoceni plynu "vynecha", jakoby "zaduseni", to vetsinou byva problem se zapalovanim, hl. odtrh, stav kladivek, vacky, popr. i velmi nevhodny predstih...inu nezbyva ti nez jit a zkouset, tady to nevyresis...takze zacni tim nejrpostcim a to je odtrh, pokud nezabere zkousej dal a pak prejdi k palivovemu systemu, smesi, posled pak tesneni...inu at jezdi tobe i dalsim generacim
Datum: 28. října 2010 13:10
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 28. října 2010 12:01
 Nedávno jsem se bavil s lakýrou a prej je to odolné jako klasická barva, akorát je to drahé ...
Datum: 28. října 2010 12:01
 *náhodou
Datum: 28. října 2010 11:44
 neni to nýhodou napařovaný crom :\\ jako je např na propiskách a čínských věcech ?
Datum: 28. října 2010 11:42
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Taky sem nato nedavno cumel na discovery v west coast customs. A neveril svim ocim jakyho dosahli vysledku
Datum: 28. října 2010 11:34
 Čau nevíte jestli by šli vidle z koráda na pincka ? (budou asi kratší?) Doslech sem se že simsoňácké šavle dou do brýlí z pio co je na tom pravdy ? Chci jezdit po silnici..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2010 11:20
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 28. října 2010 20:41
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 ja na nem litam pekne dlouho.. mam 95 kg... a mam motor po GO a nezda se mi ze by to jelo o tolik pomalejc.. a sili to ma dosti  (jezdim stim na polnackach)
Datum: 28. října 2010 20:41
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Ja si koupim 11 kolečko
Datum: 28. října 2010 17:39
Jméno: vojta
IP: uživatel10598
 je 10,11,12,13,15 zube kolečko čim vic zubu tim je to rychlejši a čim min tak to je pomalejši ,ale silnějši že tě to vytahne do věčich kopcu
Datum: 28. října 2010 14:50
 Tohle kolečko je už fakt do terenu ja s nim jezdil na zavodech a ma to silu ale jede to pomalu na jezdeni po poli bych si to nevybral.
Datum: 28. října 2010 13:38
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 ,Ale já jezdím většinu na polnačkach nebo na louce.
Datum: 28. října 2010 11:41
 tady ti zkušenosti asi nepomužou, já mam 11/55 a možná bych to 10z uvítal. Záleží na stavu motoru, bude se oproti oryg kolečku značně vytáčet, na silnici zbytečný...
Datum: 28. října 2010 11:18
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 Draci nevite někdo na jake stránce bych sehnal diody do tachometru a na ten tuning toho zapalování?jak je to plexi,tak nevím jaky tam dát diody a kde je koupit
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2010 10:41
 Díky Lori. za pomoc, zeptám se v trafice.
Datum: 29. října 2010 10:41
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 29. října 2010 8:52
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Hele je jich vic, stoji cca od 10kč do nwm, vipadaj asi takto http://cokoliv.info/oranzovy-zapalovac-s-led-svetlem/ vespod zapalovace je cudlik, kouka dioda... Nevim jak popsat rekni v trafice. Vyndas to tak ze vespod odsroubujes sroubek a vipadne na tebe tak 1cm dlouhej ovalek s 3 baterkama do hodinek, pliskem a diodou
Datum: 29. října 2010 8:51
 Můžu se zeptat, co myslite těma diodama ze zapalovače s baterkama za 20,- ? Mohli by jste sem hodit odkaz, kde se to dá koupit? Nebo aspoň jak to vypadá, zní to zajímavě. Díky moc!
Datum: 28. října 2010 22:28
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Souhlas s provazem, ma pravdu a hlavne svitej jak krava
Datum: 28. října 2010 20:00
 nejlepsi jena fichtla - a nejlevnejsi - ze zapalovace - stoji 15 az 20 korun a mas k tomu i baterky - ktery vydrzej dost dlouho- a ty dioda taky dost sviti - zeleny , modry - vse
Datum: 28. října 2010 19:06
Datum: 28. října 2010 9:01
Jméno: lolec
IP: uživatel8591
 ahoj kolik watů je 10.7 amper ? děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2010 10:53
Jméno: lolec
IP: uživatel8591
 jj přeně to sem potřeboval vedet dík všem
Datum: 28. října 2010 10:53
Jméno: hh
IP: uživatel276
 přesně jak řiká kolečko, bylo mi jasný, že tazatel našel tohle číslo na dynamu a zajímal ho jeho výkon. sám sem se tim před časem taky zabejval .)
Datum: 28. října 2010 9:47
 já se taky nehádam, jenom když je napsaná hodnota 10,7A, tak prvni co mě napadne tak je 6V/75W dynamo z 350/634 nebo 175/487...atd...
Datum: 27. října 2010 22:59
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 dobre nehádam sa
Datum: 27. října 2010 22:55
 yuri: no jasný, ale při 6V elektroinstalaci se bere dobíjecí napětí jako cca 7,2V, pak to vychází...mam to jako origo potisk na dynamu 6V/75W...
Datum: 27. října 2010 22:53
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no pri 6V to vychádza len 64,2W takže asi kuštik väčšie ale ani nenapísal že načom to namerel???
Datum: 27. října 2010 22:48
 yuri: myšleno při 6V jestli se nepletu...10,7 A mam napsané na dynamu na čezetě...
Datum: 27. října 2010 22:41
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 WAUW a to si ako prišiel nato že jeto 75W? a lolec bez napätia ti výkon nevypočitam P=U.I Výkon= Napätie krát Prúd takže tých 10,7A si pri koľko voltoch nameral?
Datum: 27. října 2010 22:34
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 75W
Datum: 27. října 2010 22:17
 Zdravim dneska sem byl jezdit na 21cce.Mam tam nove zajete krouzky.Treba za studena-nacucam,nakopnu.hrci 2sekundy a chcipne a tak 5x potom sa obudi a faka na volnobeh.Ale vic me to stve za tepla-nacucam,nakopnu a vubec nic ani skyt.Kdyz to roztlacim tak sa klika 3x otoci a jede to.Cim to je?Predstih-1.7mm odtrh-cca0.4mm.Svicka CHAMPION L86C.A jeste neco mam zapalko 30W ale inducku mam jen 6V misto 8V je v tom nejaky rozdil?Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2010 13:31
 a proc to za tepla cupujes???  boze, do cehos to dusi dal...pokud tomu chces za tepla ulehcit tak zavri privod a naklon masinu na pravej bok, odlehcis tryskam, po dobu nakopavani to bude mit chudou smes vhodnou k nastartovani...mimo jine tento "trik" je napsan i v k Navodu k obsluze, takze zadna novinka a z nejvyssich mist...v tech idnuckach v praxi neni rozdil (magneto je "mekky zdroj", cili nevadi)...a svicka by bohate postacila Briska, at jiz N15C ci N14C, v tvem pripade taky neni mezi nimi velky rozdil, zbytecne rvat tam "lepsi" (spis tedy drazsi) svikcy typu NGK, Champ...Brisk je na stejne urovni, dobrou volbou jsou jeste PALky (N8, N9) a Isolatory (s odpov. tepl. hodnot.) ale to uz je dnes rarita...
Datum: 28. října 2010 13:31
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no neviem neviem poznám aj štastnejšie riešenia ako je CHAMPION L86C mal su tú sviečku na tatrane a viem že neznašala prechlastnanie za tepla ta asi tak ako píše kolečko za tepla jej nenacucavaj a možno by to chclo skusiť Brisku
Datum: 27. října 2010 22:44
 tak a tepla nenacucávej...
Datum: 27. října 2010 22:37
 Čau.Prosím Vás můžu na mustangu dát jak jsou lamely a pak je přítlačák . pak jsou ty pružinky na tom zvtchu podložky a pak segrovky.můžu dát místo těch tenkých podložek normální podložky ? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2010 13:35
 ahoj, normalne se to dava, lepsi zpusob napsal Ondragam - plisky maji okraje, ktere zamezuji vypadnuti segrovek...toto lepsi robit ve dvou ci si udelat paku s vetsi tloustkou materialu...
Datum: 28. října 2010 13:35
 Já tam dávám ty tenký podložky a nad ně ještě takový veliký 1mm silný podložky a bez problémů, jenom pak musíš mít sílu
Datum: 27. října 2010 21:51
 ok.díky moc
Datum: 27. října 2010 21:50
 klidně je tam dej... Taky je tam dávám a už hodně let mi to jezdí bezproblémů
Datum: 27. října 2010 21:41
Posl.aktualizace: 29. října 2010 15:01
Jméno: tom
IP: uživatel2815
 ten z motokramku určitě ne
Datum: 29. října 2010 15:01
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 dosť drahe mne sa osvedčila kombinacia origo filtra na pio a tej frapovej hadice čo sa používa na mustangovi medzi filtom a karbecom
Datum: 27. října 2010 22:54
Jméno: velocipéd
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat když mám na motoru čz 175 , zapalování magnetku tak se naa té magnetce nastavuje předstih a odtrh a kolik má předstih a odtrh být díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 20:44
 No tak zkus dát do Google "Předstih ČZ 175" ... Máš Tyristor, Vape, nebo klasický Statorový s kladívkama ?
Datum: 20. listopadu 2010 20:44
 Čus, Barvily jste někdo svou motorku štětcem nebo válečkem? Jestli ano, prosím pošlete mi na email - Martin.fel@email.cz nebo odkaz. Jak to vypadá. Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 19:31
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 ..Kurva co to je,... Odjakživa se stříká kompresorem a pistolou, štětcem je to naprosto zbytečná práce a zbytečná barva...
Datum: 01. listopadu 2010 19:31
 ja mam zase dobry skusenosti sprejem.neni to teda obyc. sprej co koupim v drogerce,byla to barvarimo pro lakyrnyka namichana na auto (do kompresoru) a zvlast extra namichana ta sama barva do spreje (jako opravny lak) a ta je super..kdyz se to umi a da se pod to plnic,poradne prebrousi 1 vrstva,tak to pak vypada paradne (pro neverici muzu dodat fotky)
Datum: 28. října 2010 16:35
 delal jsem celou svoji 487 stetcem a barvou na mostni konstrukce. Z metru nebylo poznat, ze to je stetcem. Je to sice blbej zpusob, ale lepsi nez to patlat sprejem
Datum: 28. října 2010 13:26
 podívej se mi do profilu-modrá Jawa 20,je to dělaný válečkem, 3vrstvy a potom bezbarvej lak
Datum: 28. října 2010 9:11
 kazdej ''krosovej'' fichtl na motoinzerci je stetcem..na fotkach poznas kulovi,chce to videt realne..videl si nekdy natreny zabradli stetcem?nebo vrata od dilny stetcem?jak to na sobe ma vsechny ty bublinky,jak je to nerovny,nekde je 1 mm barvy,nekde je 1/3mm barvy,podle toho jak moc ponoris stetec..tak asi tak to bude vypadat..to si ty,co kytoval a brousil celej ram a pak se to snazi dokurvit stetcem?kdyz uz,udelej to zakladovkou nebo plnicem a pak sprejem,porad lepsi reseni nez valecek.. (ps-plnic + 3 vrstvy spreje vyjde celkem slusne,na takovy to domaci jezdeni a zadne vystavy  )
Datum: 27. října 2010 23:55
 Dám CZ 175/477 s TP v depozitu,vypíši plnou moc,za simsona s TP a STK díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2010 18:18
 ale možná bych ji prodal....
Datum: 28. října 2010 18:18
Jméno: Dráža
IP: uživatel10596
 jo takhle tak to nic !!!
Datum: 28. října 2010 14:44
 v textu je za simsona
Datum: 28. října 2010 11:21
Jméno: Dráža
IP: uživatel10596
 A za co ??
Datum: 28. října 2010 8:55
 Jsem kousek od Kolína, nechci peníze ale výměnu.
Datum: 27. října 2010 21:55
Jméno: Dráža
IP: uživatel10596
 za kolik a od kud ste ???
Datum: 27. října 2010 20:44
 zdravim chtel bych se zeptat cim to muze byt.jel sem najednou mi povolila spojka a porad neco dre ale nevim co oddelal sem viko spojky a pruzinky v poho nevite cim to muze byt myslite ze muze ten retez dret o kartery treba nebo co diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2010 8:45
 pravděpodobně se povolila matka co drží celou spojku a ta ted drhne o víko.spolku musíš rozebrat, vyměnít zajištovací podložku a znova složit. spojka NESMÍ na hřídeli cestovat směrem ven z motoru!!!
Datum: 28. října 2010 8:45
Jméno: barny 1
IP: uživatel10471
Posl.aktualizace: 27. října 2010 22:10
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 Hofmi žádnej strach.. nic nezávadného jsem u Tebe neshledal... on totiž Yuri neví že se vyrábí speciální obvody s kterými můžeš krmit LEDky i tužkovou baterkou. Obsahují totiž měnič. Takže napětí je fuk
Datum: 27. října 2010 22:10
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 to meno sa nemôže nahlas vyslovovať (chong)
Datum: 27. října 2010 21:10
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Hofmi tak na to podsviceni by bylo lepší 12V ty sa počuješ čo hovoriš ??? keď chcem ta si zrobim podsvietene aj na 3,6V a v poho barny na http://www.jawa-50.cz je zapojenie komplet na 6V a ti Hofmi máš štastie že tu nie samozvaný vládca fichtlarských elektrických obvodov ktorý by na teba uvalil takú kliadbu že by si nikdy živote už predstich nenastavil
Datum: 27. října 2010 21:08
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 tak na to podsviceni by bylo lepší 12V
Datum: 27. října 2010 20:50
Jméno: barny 1
IP: uživatel10471
 svetla, klakson naky to podsvicemi...
Datum: 27. října 2010 20:07
Jméno: achmed
IP: uživatel10469
 nehc se inspirovat starou jawou 250 ktera mela 6v zapalko tam to urcite najde vse co hledas
Datum: 27. října 2010 20:06
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 záleží co na to chceš zapojit
Datum: 27. října 2010 19:24
Jméno: barny 1
IP: uživatel10471
 na fechtla je to málo??? ten má přece 6v
Datum: 27. října 2010 19:15
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 6V je tě na nic,musíš minimálně 12V
Datum: 27. října 2010 19:10
Jméno: Fikman
IP: uživatel3522
 Čus draci a dračice.....  potreboval bych se zeptat proc se mi zasekava predni brzda...normalne jedu zabrzdim a krasne to zastavy ale brazda se nevrati (páčka na p. brzdu jo) ale nevrati se ta vecicka na bubnu  a musim ji nohou vracet...fichtl dlouho stál  .... budu vdecny za kazdou radu.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2010 10:20
 ještě k dickovi (frankymu)- kdyby jsi se vyjadřoval normálně, nebyl sprostej na všechny okolo a nesnažil se ze všech kolem dělat blbce, nikdo by ti nic nemazal. už jsem se ti to snažil vysvětlit, ale nějak jsi to nepochopil.
Datum: 28. října 2010 10:20
 sice jsem vymazal jen tu tapetu co tu dick udělal a co tu bylo od něj předtim to nevim. ale typnul bych že ti radil zkontrolovat jestli není moc sjetý obložení.potom totiž vzniká problém v tom že se moc vzpříčí klíč mezi paknama, a začne je vydírat "rohama" tak dlouho dokud se to vydření nestane samosvorným a začne to takhle blbnout.
Datum: 28. října 2010 10:16
 horse dick:tvoje přezdívka tě přesně vystihuje.jsi kokot velký jako kůň
Datum: 28. října 2010 9:50
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Je potřeba vyčistit a promazat brzdový klíč. To je ta hřídel, na které je páčka na brzdovém štítu. Při té příležitosti zkontroluj i
pružiny čelistí v brzdovém bubnu.
Datum: 28. října 2010 9:01
Jméno: Horse Dick
IP: uživatel10572
 Hele, zas mi to tu nejakej z adminu smazal takze 2rady. Neposlouchej ty co ti psali dole(pac je to spatne) a druha di na Jawamanii. tady se nic nedozvis, kazdou dobrou radu smazou a zbytek nechaj, deje se to tu uz par dni a hadam se to nezmeni. Jestli ten kokot ma svedomi tak ti prepise co sem psal, ak ne tak utikej odsud
Datum: 28. října 2010 8:55
 a ešte distak promazat lanko
Datum: 27. října 2010 19:48
 Vyrazit, promazat, vrátit.
Datum: 27. října 2010 19:45
Jméno: velocipéd
IP: uživatel9121
 čau potřeboval bych poradit s čz 175, krásně mě chytne na 1. kopnuti ale hned na to zdechne. A když přidám plyn tak se jakdy by začne dusit a stejně zdechne, filtrem to neni protože i když ho dodělám tak to nepomůže, šteloval jsem i bohatost směsi ale taky nic. i hlavní triskou jsem točil a to taky nepomohlo, aj se ho vyčstil prostě už nevím co stím moc děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2010 9:14
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Při prvním startu ji víc přeplav a nech jí trošku ohřát ,než přidáš víc plynu. Nasátá mlhovina se ve studeném válci sráží v kapičky
a směs se ochuzuje.
Datum: 28. října 2010 9:14
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 je to vzduch skus na karbecu pohýbat se vzduchem a uvidíš
Datum: 27. října 2010 18:34
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Možná by to mohl dělat předstih...
Datum: 27. října 2010 17:36
Posl.aktualizace: 27. října 2010 20:13
Jméno: Horse Dick
IP: uživatel10572
 Bavi te krast mi jmeno? Kokote pojebanej!!!! A jeste tam mas chybu
Datum: 27. října 2010 20:13
Jméno: Horse Dick
IP: uživatel10218
 jeste doporucuju nadoba s ledem na odpadli koncetiny
Datum: 27. října 2010 20:09
Jméno: Horse Dick
IP: uživatel10218
 Motorovka, flexa a tuna obvazu
Datum: 27. října 2010 20:09
 No a je to nutný, u výfuku asi ju, ale sání mi výbrus neškrtí, spíš je jen na jednu stranu větší, jinak stačí na to modelářská bruska/vrtačka, nebo pilník?
Datum: 27. října 2010 17:00
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 to je normálni,slicuj vyfuk a sani a nemel by byt problem.mám to taky tak křivě
Datum: 27. října 2010 16:21
 Ahoj,prosím o radu,koupil jsem babetu 207,startuje vpohodě,jak za studena,iza tepla.Když je studená jede normálně,ale jak se zahřeje tak její chod jakoby ztěžkne a zpomalý.Po ubrání plynu začne jít normálně,ale ve chvilce zase začne zlobit a stále se to opakuje.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2010 9:24
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Může být vadné gufero pod zapalováním. Preventivně dej novou svíčku a když se to nezmění vyměň gufero.Můžeš vyměnit i
filtrační pletivo (kousek drátěnky).
Datum: 28. října 2010 9:24
Jméno: KubAAAk '
IP: uživatel6617
 Cau draci chtel bych se zeptat co se stane kdyz mam pist na 3 krouzky ale dam tam jenom 2 muzu to tak udelat nebo se to nesmi ? nerad bych to znicil ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2010 18:13
Jméno: KubAAAk '
IP: uživatel6617
Datum: 28. října 2010 18:13
 ahoj, jasne ze to bude vadit. trikrouzkovej je tam od toho aby se na nej daly tri krouzky...kdybys chvilu premyslel tak zjistis, ze pres ten neobsazeny krouzek ti bude utikat cerstva smes do vyfukoveho kanalku, zbytecne, ono je toho vic, to jen tak na okraj. pak bych mel pripominky k n3rv - ze to "jede lip" nebude dano, ze je tam o krouzek min ale ze se to taky jednou za cas rozebralo, mozna i vycistilo, vymenilo tesneni a slozilo...po roce jsem tu zas neco precetl a stale me udivuje, jak nekomu to nechce pobirat trojku, ze mu to neutahne...este k tomu s 3 kruhem...co pro jedny trojka znamena jedinej moznej kvalt , jednotku maj jenom na rozjezd a dvojku do kopcu ve dvou s bagazi, pro druhe se stala trojka svetelnou rychlosti...proc bys tam daval jen dva kruhy? finance? kdyz uz tak si porid dvoukrouzkovy pist a k nemu vybrus, pokud to dobre zajedes tak ti to narozdil od tveho puvodniho zameru prinese nejake to ovoce...
Datum: 28. října 2010 12:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 my jsme to s kámošem taky zkoušeli...jezdilo to normálně jako kdyby jsi měl 2k píst...akorát bych vyndal zámek aby se pak nevyklepal a nenadělal neplechu..
Datum: 27. října 2010 20:14
 uchem asi ne,ale jde vidět že si to asi nikdy nezkoušel...  . Ale rozhodně nejezdím na to,ale když jsem ten prostřední sundal tak to fakt jelo líp,nečekal jsem to ale je to tak.Vyzkoušej to a nebudeš se tak blbě tlemit.
Datum: 27. října 2010 19:28
 Takže uchem
Datum: 27. října 2010 19:26
 líp to táhlo,jalej sem stím cca 60 km a bylo to znát.Když sem tam měl 3kroužky tak to víc jak 50 nechtelo jet a vůbec si to nechtělo vzít trojku.Sundal sem ten prostřední a už to jelo líp ale nějakej zázrak z toho nebyl
Datum: 27. října 2010 18:59
 Měřil si to na brzdě nebo uchem?
Datum: 27. října 2010 18:49
 taky sem to zkusil a dokonce mi fichtl jel líp.Dal jsem jen první a poslední kroužek
Datum: 27. října 2010 18:28
 ale bude to vadit, musí být zaplněné všechny drážky
Datum: 27. října 2010 16:53
 sefcik.jan co je na tom dívného já mám 05tku ataky píst na 3 kroužky to dřív bývali všude myslím. KubAAAk no když ho tam nedáš tak to nebude tolik těsnit a tím pádem bude i menší komprese takže menší tah podlemě když tam dáš jen 2 tak to vadit nebude
Datum: 27. října 2010 15:49
 Kde si ten píst vzal? To se dělalo kdysi, já teď koupil orig píst a válec (nepoužitý) a má dva kroužky.
Datum: 27. října 2010 14:56
|



|