slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  980  981  982  983  984  985  986  987  988  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: petan      IP: uživatel9425    
jel jsem se projet na fichtlu ale najedou mi to chciplo... tak sem to zroztalčoval kamoš mě tlačil ze zadu a najednou to trochu chytlo a najednou rana zastavil se a divla jsem se že mi vystřelil tlumič z vyfuku nevěřil jmse svým očim byl asi 5metru za mnou a a kamoš řikal že to vytřelilo a vylšehl plamen.... nevote nekdo co s tim? prtože jak sem ho tam spatky dal (botou nakopnul šel celkem těžko) ten tlumič tak po dalšim pokusu zase vystřeli.... motorka je to jawa 20 a vyfuk tam je z mustangu... PS: mělo to super zavodni zvuk :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
nastavit karbec a zápalko
 
 
Datum: 29. října 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: souki      IP: uživatel10606    
spíš nemáš seštelovanej předstih
 
 
Datum: 29. října 2010 17:29
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
vyfuk mam stejnej taky z mustanga odmontuj ho a podivej se do nej jak vypada jestli je čistej a vzadu ten tlumič dotahni jak svin je taky mozny ze tam mas moc karbonu nebo se tam dostal nakej predmet
 
 
Datum: 29. října 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: vlasta      IP: uživatel7934    
cus simson je dobrý stroj ze jo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2010 11:13
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednoduhost?lacnost?dlchsie doby bez udrzby= pionyr zlozitost?drachost?kratsie doby bez udrzby= simson atd. atd. atd. ale radsej nabudusi nepis taky dotaz!
 
 
Datum: 29. října 2010 11:13
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám rád fichtla v tom že když se mi to posere tak jsem schopný někde na koleně ve škarpě aj vyměnit ložiska na klikovce-když budu vybavený a vemu si stahovák primáru a imbusák na šrouby co mám v motoru :-D Na simsonu mi někde 200 kiláků od baráku klekne elektrika a neporadím si s tím ani kdybych bylbůh
 
 
Datum: 29. října 2010 10:44
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u všech simsonu se nejvíc sere alektrika jinak bzch řek že je celkem dobrej akorát asi dražší díli než na jawi atd ale já rači fichtla :-D
 
 
Datum: 28. října 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D kazdej stroj je v necem dobrej..reknu ti jen jedno-hlavne nesrovnavej pionyra se simsonem!!!!jsou od sebe nejakych 15 let!!to je jako srovnavat novorozence a teenagera :-D
 
 
Datum: 28. října 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
simson nieje zlý ale má aj on svoje muchy hlavne čo týka elektroinštalácie
 
 
Datum: 28. října 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
je...
 
 
Datum: 28. října 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NE! to je jak kdybys došel do vodafonu se zeptat jestli je eurotel dobrý :-D
 
 
Datum: 28. října 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdar má spojka vliv na výkon? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
 
 
Datum: 29. října 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
no když už ste u toho, tak neslouží ani k tomu zastavení :-)
 
 
Datum: 29. října 2010 22:54
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ani neslouzi k razeni kvaltu..k razeni kvaltu slouzi radici automat.spojka pouze ''vyradi'' prevodovku aby se v ni ''netocili kolecka'' pri razeni :-D
 
 
Datum: 29. října 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omyl spojka není hnací ústrojí
 
 
Datum: 29. října 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Spojka je hnací ústrojí od převodovky ke klikovce. Slouží k rozjezdu,žazení kvaltů a k zastavení
 
 
Datum: 29. října 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Radši si kup filtr a nejezdi na ředidlo,v tom najdeš výkonu víc...
 
 
Datum: 29. října 2010 9:20
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
popsal sem ti to do podrobnosti,nevim jak moc znas funkci motoru,tak aby si to nevzal jako ze bych te chtel poucovat neb z tebe delat vola,to v zadnem pripade tak neber :-)
 
 
Datum: 28. října 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz vezmeme v uvahu,ze motor spravne zapaluje a spaluje smes (to znamena ze se dobre vytaci,dobre de do otacek a jde do maximalnich otacek,co motor dovoluje) a bude spatna spojka,tak ano.Jak se toci klikovka (klikovka se roztaci tim jak se ti hejbe pist nahoru a dolu),tak se toci i spojka..ta prenasi silu (kdyz je od sebe,tak vlastne klouze a v prevodovce se zadna ozubena kola netoci..kdyz je sepnuta,korky se pritisknou ke spojkovemu kosi a ten uvnitr motoru roztaci prevodova kolecka) to znamena,ze kdyz bude spatna spojka a bude klouzat i kdyz bude ''sepnuta'' k sobe,bude to jako kdyby si pri jize trosicku drzel spojku,to znamena vysoky otacky,mala rychlost a sila..
 
 
Datum: 28. října 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když funguje špatně jede se špatně nebo vůbec
 
 
Datum: 28. října 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak podle toho na jaký... Na výkon samotného hnacího ustrojí asi ne alena výkon celkového motoru jako aj s převodovkou má-když klouže
 
 
Datum: 28. října 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: mira      E-mail:      IP: uživatel10601    
ahoj draci mám babetu 207 a nevím kolik asi můžu najet na plnou nádrž a ještě v garáži mi stojí pionýr a chci se zeptat proč ho za boha memůžu nastartovat .svíčky ok a motor mechce naskočit a když jo tak se vytočí do max ot. a zdechne .dík za odpovědi! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      IP: uživatel8251    
vycistit komplet palivovou soustavu od nadrze az po karbec pak skontroluj zapalko sesteluj a mrkni jestli dela dobrou jiskru a pak nastartuj a jed a pri rozebirani karbece poradne vse ocisti a pretesni novim tesnenim a namaz vazelinou cervenou. a utahni.
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel10630    
díky moc už valí jak novej
 
 
Datum: 03. listopadu 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
,,a když jo tak se vytočí do max ot. a zdechne´´ PŘÍČINA: ssání falešného vzduchu, tj. netěsnost kolíko-válec, kolínko-karbec nebo skus dotahnout hlavu popř. seštelovat hladinu a zapalování... Jo a než se do céleho procesu pustíš tak napřed vyčisti palivovou soustavu...
 
 
Datum: 28. října 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
Zdar ma´m tady něco pro zajímavost pro mě novinka někteří určitě budou znát, jo a Franky ať se na to radši nekouká ten to určitě " jako všechno" zná http://www.moto-prodejna.cz/product_info.php/cPath/37/products_id/919 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
joo dnes jsem na nej taky koukal... uz ho mam v planu az prijde na GO simaka tak mu to tam pichnu.... dnes dostal 17z retezku ale to neni uplne vono :-D
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: dachlař      IP: uživatel9614    
kdyby neco takoviho delali do fichtla:-)
 
 
Datum: 29. října 2010 7:43
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
To Maré hledal jsem karburátor na fichtla a narazil na 5-t kvalna na simsona:-D
 
 
Datum: 28. října 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
4799Kč ci pána za takú cenú len pre tých čo fakt dajú aj poslednú korunu na simaka ako keby mali radšej kupiť si chleba :-D
 
 
Datum: 28. října 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: maré      IP: uživatel9681    
zajímavé, před 5ti minutami sem tam byl taky :-D
 
 
Datum: 28. října 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim všechny,někdo mi říkal že se dá vyměnit stará ojetá klikovka za novou a tá nová bude trochu levnější a oni si tu starou repasujou a prodají ju.Je to tak?A nikde tady na krámku nevidim klikovku na 250/353 tak jestli byste věděli kolik tak zhruba stojí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V tom připadě se budu modlit aby byla ta klikovka v pořádku.:-D
 
 
Datum: 29. října 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
repas kliky na Jawa 250-353 kývačka je od 1500 do 2000. nový ojnice neexistujou a musí se repasovat starý
 
 
Datum: 29. října 2010 7:16
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci mám jenom takový krátký dotaz ohledně fichtlu a startování na tu páku. Fichtl mi startuje jenom na roztlačení tak se ptám jestli se to aby mi startoval na tu páku se dělá tou jehlou? Na youtube jsem viděl že to někdo nahodil rukou a já tom musim roztlačovat. :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo špatnej segment,když šlapeš po nakopávačce tak motor se protáčí?
 
 
Datum: 28. října 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
chce to seřídit odtrh a předstih , hladinu v karbecu a jehlu na karbecu na 2 zářez od shora a kloudnou svíčku a pak to musí chytat
 
 
Datum: 28. října 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den, když budu kupovat novou rozetu a řetěz na 250/353 tak bude to hodně kurvit řetěz když nechám primárko to ktery tam bylo když má ještě zuby jakštakš?:-)Nebo je ptořeba koupit bezpodmínečně novy primárko.Díky :-). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muze stat kolem 300 je tu taky, hlavne koukni na rozmery staryho retezu resp. koukni do prirucky jakej tam ma bejt.
 
 
Datum: 28. října 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No dívám se stojí 550 a ten Favoriťáckej stoji kolik?
 
 
Datum: 28. října 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj vyplati se to a zrovna kup kvalitnejsi, nez ten Favorit myslim, ze tam jde ČZ 428 ma ho tu i SESA je sice drazsi, ale vydrzi dyl
 
 
Datum: 28. října 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak rovnou vyměním všecky :-).U nás stojí jen řetěz a rozeta rovnej 1000Kč.
 
 
Datum: 28. října 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz nechas stary sekundarni kolecko tak se retez bude opotrebovavat rychlejc. Pravidlem je, ze kdyz se meni retez tak se menej i kolecka (ono to maly kolecko nestoji tolik)
 
 
Datum: 28. října 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No moment tak vyměním jenom řetěz a Rozetu a v motoru to náhonový kolečko nechám stary tak se stane co?
 
 
Datum: 28. října 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz nechas stary primarko tak to sekundarnimu retezu vadit nebude. Pokud nevymenis sekundarko tak se bude retez opotrebovavat rychlejc.
 
 
Datum: 28. října 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: Hannz      E-mail:      IP: uživatel5620    
Čus,nedávno jsem zakoupil Jawu23 a v kaslíku jsem našel starý technický průkaz,čísla motoru a kostry sedí,myslíte že to půjde přihlásit?Předem děkuji za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2012 15:28
 
 
 
 
Jméno: Marcel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak já si myslím že by to přepsat šlo, mám právě taky ten Sešitek, doufám že stím nebude problém. ale chtělo by to bližší info ;-)
 
 
Datum: 21. března 2012 15:28
 
 
 
 
Jméno: Hannz      E-mail:      IP: uživatel5620    
Toho člověka samozřejmě znám,je to tentýž co mi tu Jawu 23 prodal,jen potřebuji vědět zda je to ještě platné když ty doklady jsou ještě ve staré evidenci(technický průkaz knížečka)
 
 
Datum: 29. října 2010 16:11
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebylo
 
 
Datum: 28. října 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no toje pravda znáš ho vubec? a víš určitě že je to odhlášeny? protože kdyby nebilo tak by ten púrodávajíci by měl to jít s tebou přepsat
 
 
Datum: 28. října 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
a jak to chces prihlasit? je to snad psany na tebe? mas snad plnou moc? znas vubec toho cloveka?
 
 
Datum: 28. října 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě by vtom neměl být žádný problem to přihlásit
 
 
Datum: 28. října 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mam na vás prosbu a sice poradit, nevim uz co dělat. Mam fichtla 555, menil jsem korky v lamele (jednolamelová spojka) myslel jsem ze to bude v poho, ale po pak kilometrech zacala pri vyssich otackach prokluzovat lamela takze to nejde do otacek takze to nemuzu rozjet.. Chtel bych se zeptat jestli by se do toho motoru z 555 dala narvat dvojlamelova spojka jak u ostatnich typu(05,20,21,23) Diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok tak dik, uvidim co se da delat.
 
 
Datum: 28. října 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
¨jde to- proste predelat celej spojkovej kos- vyndas lamely- a pak sroubovakem odchlip=nes ten plisek- tu pojistku pod tou 14 matkou- tu matku oddelas a musis celou spojku vymenit- pod viko motoru se ti to vejde
 
 
Datum: 28. října 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jo ale tam jde o to ze u teto spojky jsou 3 koliky- tudiz 3 pruziny. u novejsiho typu je jich 5, musel bych to cele prestavet, o to mi nejde ale nevim jestli se to vejde do toho kastlu..
 
 
Datum: 28. října 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo klidne to tam muzes dat - celo spojku z normalniho pionyra- bez problému
 
 
Datum: 28. října 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10600    
Cau chtel bych se zeptat jaka je lepsi klika nebo jaka je idealni dat do fichtla 90mm anebo si mam poridit mensi 85mm, 83 mm. jaky to ma vyhody kdyz je to mensi? krom toho ze se to rychleji toci. diky za info . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2010 16:34
 
 
 
 
Jméno: velocipéd      IP: uživatel9121    
čau ještě jedna věc kterou bych potřeboval nutně poradit. ohledně čz 175, když normálně nastartuji a chi přidat plyn tak se my hned zadusí a scípne, a když plyn nepřidám a tak zas po chvíli scípne vlivem málo směsi filtrem to neni protože když ho oddělám tak to nepomůže, karburátor mám vyčištěný prostě potřeboval bych vědět čím je že se to po přidání plynu zadusí díky za rady \\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to muze bejt hodne veci - jestli to mas serizeny polde prirucky a dotejka ti benzit, mas karbec vycistenej- tak jestli ti to dela jen u studenyho startu- a teplej je v pohode - tak to treba malo preplavujes - malo benalu - a nebo zase uchlastavas tzko rict
 
 
Datum: 28. října 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Seridit podle prirucky a vycistit kohoutek, podle me ti tam nedotejka beno a nebo proste jen spatne nastavena smes
 
 
Datum: 28. října 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Nebude to předstihem ?
 
 
Datum: 28. října 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: velocipéd      IP: uživatel9121    
čau dík zapalování mám magnetku, a ten žrub mám zašrubovaný asi do půlky ale zkoušel jsem ho i uplně povolit i hodne utáhnout a nic nepomohlo
 
 
Datum: 28. října 2010 17:08
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Jaké máš zapalování ?
 
 
Datum: 28. října 2010 16:35
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Máš čisté trysky ? O kolik máš povolen šroub přídavného vzduchu ?
 
 
Datum: 28. října 2010 16:20
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
jak mam nastavit spojku kdeys mam nove lameli odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pořád stejně.nesmí klouzat a musí vypínat
 
 
Datum: 28. října 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: velocipéd      IP: uživatel9121    
čau potřeboval bych poradit jak se komplet sešteluje karburátor u čz 175 mám to pořád přechlastané a strašně mi teče benzím do filtru děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
resp. podívej se proč ti nezavírá plovák :-)
 
 
Datum: 28. října 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nez zacnes neco stelovat tak koukni, jetli ti zavira plovak
 
 
Datum: 28. října 2010 16:16
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Nevím jaký typ máš. Podívej se na: http://www.sesa-moto.cz a v popisu najdeš hodnoty. U typu 487 je jehla na III.z . U ostatních typů to odpovídá.
 
 
Datum: 28. října 2010 15:49
 
 
 
 
Jméno: Dráža      IP: uživatel10596    
Zdravim všechny draky mám dotaz potřeboval bych poradit dávám do kupi babetu a mám následující problém: Benzín mi do válce jde jiskru to háže z výfuku jde kouř ale nechytne, vždycky to udělá jen takový to pst jako když je špatnej předstih chtěl bych se zeptat jestli to je tím předstihem nebo něčím jiným a kdyžtak jak se předstih šteluje díky za odpověd draci !!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: Dráža      IP: uživatel10596    
Tak to byla ta krabička vyměnil sem jí a šlape jad drak !!!
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: kross      IP: uživatel10178    
newim ale ja sem na babete nikdy předstih nešteloval a to sem to mel asi petkrat rozebrane
 
 
Datum: 29. října 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je toho na babete hodne co muze bejt v prdeli- čz 180 radi dobre a i ostatni . jeste me napada jestli kdyz ji davas do kupy a nevis v jakym stavu byla - tak jestli neni podpalenej dekompresor - ce tam uchazí komprese
 
 
Datum: 28. října 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkoušel jsi jinou svíčku, to že hází venku neznamená, že háže ve válci. Řikáš že benzín tam jde, takže nejspíš nehodí jiskru nebo je tam toho benzínu moc. Pokud máš možnost, tak si proměř elektriku, můžou to dělat cívky, indukčka, impulzní pól, tyristor.
 
 
Datum: 28. října 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: blasta21      IP: uživatel10599    
Zkus se kouknout na indučku, jestli tam máš správnou. Musí mít 4,8V(nebo může být špatná). Nebo to může dělat ta el.krabička na zapalko.
 
 
Datum: 28. října 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Pro startování je důležitější výška hladiny v plovákové komoře (správně seřízený plovák). Musí být plastový kryt na karburátoru i trubka spojující tento kryt s rámem. V tělese filtru musí být pletivo. Pravý šroubek na karburátoru (regulace přídavného vzduchu),povol o 1-1a1/2 otáčky.
 
 
Datum: 28. října 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: Dráža      IP: uživatel10596    
Zdravim všechny draky mám dotaz potřeboval bych poradit dávám do kupi babetu a mám následující problém:\r\n\r\nBenzín mi do válce jde jiskru to háže z výfuku jde kouř ale nechytne, vždycky to udělá jen takový to pst jako když je \r\nšpatnej předstih chtěl bych se zeptat jestli to je tím předstihem nebo něčím jiným a kdyžtak jak se předstih šteluje\r\ndíky za odpověd draci !!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím... potřeboval bych poradit,vyhlídl jsem si na aukru válec na pionýra,udajně nový nikdy nemontovaný-uloženka ze starého skladu. Pozná někdo jestli to je opravdu nový CSSR válec a nebo polák? díky moc http://aukro.cz/item1281536448_novy_valec_jawa_50.html#gallery odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem koupil stejnej od jedneho pána za 300 nejetej funglac :-D
 
 
Datum: 28. října 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no už je tam 610 :-D končím,kašlu na to :-D
 
 
Datum: 28. října 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo mě nejde o výbrus mám doma plno jetých válců ale všechny jsou už takové nevim jak to popsat.jakoby zoxidované. Mají bílé fleky,různé odstíny,rýhy,ohlé žebraa tento je fakt jak nový... Prostě se mi líbí :-D ale už na to kašlu,párkrát jsem přihodil přes 500 s poštovným za to nedám
 
 
Datum: 28. října 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bušku prober se. vezmi jakejkoliv jetej válec a dej ho vyhonovat.
 
 
Datum: 28. října 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9681    
Ale zajímalo by mě co je lepší jestli ten s aukra nebo ten co tu má sesa za těch 625Kč??
 
 
Datum: 28. října 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9681    
To si sem neměl dávat :-D:-D
 
 
Datum: 28. října 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Kdyby byl válec otočený, měl by mít vyraženo budˇA,B nabo C. To bylo označení třídění válců.
 
 
Datum: 28. října 2010 15:25
 
 
 
 
Jméno: man      E-mail:      IP: uživatel6819    
dobrý den potřebuju poradit chci dělat go motoru u jawi 20 ale nec se mi objednavt z netu tesneni na karteri neda se z něčeho viroby po prípadně z čeho a jak a druhá otázka vše jsem složil převodové kolečka klikovou hrídel zassadil do jednoho karteru ale do toho druheho nejde zasadit pri se musí ten kartr rozehřát ale nemam žadní prístup k něčemu čím bich to rozehřál čím se to dá rozehřat díík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak jestli dneska někdo sežene klingerit , tak je borec..já byl asi v 5 mototechnách a všude se mi vysmáli že se to už léta nedělá...akorát v jednou autoservice měli nějaký zbytky co si šetřili pro sebe...jinak já jsem potom koupil těsnící papír asi 0,25 nebo 0,3mm a vystříhal jsem z toho papíru těsnění a ještě jsem k němu dal Lukopren a motor není zespoda ani mastnej..vše je suchý
 
 
Datum: 28. října 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ten klingerit je blbost - to je tesenni pod vejfuk - to nehorlavy - mezi kartery je dobrej jen tmel a nebo to vystrihat z tesnícího papíru, nebo pri nejhorsim seto dela z desek starejch sesitu. na to nahrati ti radej dobre- pro nejhorsim zkus jeste fén -a pak to malinko doklepnout gumovou palickou
 
 
Datum: 28. října 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tesneni bud tmel (podle me je lepsi, jestlize mas horsi dosedaci plochy karteru), nebo vyrobit z Klingeritu (koupis v mototechne). Kartery se daj nahrat budto v troube (ale pak chvili trva, nez ten smrad vyvetras), nebo na varici (pokud pouzijes plynovej tak na nej musis dat plech a az na plech polozit karter aby jsi zabranil primimu styku karteru s plamenem a umoznil rovnomernejsi rozlozeni tepla), nebo horkovzdusna pistole (pouzivam ja a jde to skvele)
 
 
Datum: 28. října 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: samton      E-mail:      IP: uživatel5349    
místo těsnění dej tmel na motory a nahrej celej blok třeba na vařiči
 
 
Datum: 28. října 2010 15:19
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel10598    
s tim těsněnim bych ti poradil kamoš dělal těsněni s chmelu a je vše ok tak to mužeš zkusit.
 
 
Datum: 28. října 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel2049    
Cau, vyrabim si motokaru a potreboval bych poradit s eletrikou na motoru jawa 250. Mam napojeno kladivko inducku a svicku,ale nevim jak udelat dobyjeni,z jake svorky to mam natahnout,61 nebo 51 a jak presne to mam napojit?Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2010 12:50
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Najdi si na: http://www.sesa-moto.cz el.schéma na Jawa 250 a to budˇ typ 590 a nebo 559. Záleží na typu spínací skříňky.
 
 
Datum: 29. října 2010 12:50
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel2049    
Je to takova ta civka vypada to jako relatko? Tak to tam je...
 
 
Datum: 28. října 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Máš regulátor na dynamu ?
 
 
Datum: 28. října 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
zdar hele ty 3 cívky na pincku dávají stejný proud? ja mám zapojenou tu dolní cívku na přívod (zapalování) a pincek nechce na místě moc chytat ale když se roztlačí chytne hned může to být tim že tam de otrochu méně proudu nebo cim to je driv chytal líp ted chyta blbe a jen sem predelal elektriku jinak sem s nim nic nedelal tak muze to být tim ? kdyztak cim jinym dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2010 12:33
 
<  980  981  982  983  984  985  986  987  988  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 12:14:54 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu