slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  56  57  58  59  60  61  62  63  64  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Píst      IP: uživatel12810    
Ahoj Draci tak toto je teda velmi přehnaná cena http://aukro.cz/prodam-jawa-05-parez-i2387763489.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2012 22:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlasim s čezeťákem...
 
 
Datum: 02. června 2012 22:51
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za kvalitu se platí a za blbost taky :-)
 
 
Datum: 02. června 2012 21:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co my s tím? mám mu jako zavolat a nebo mu osobně dojít ríct že je debil a má to moc drahé? :-D .... bože .. nevkládejte sem každou chvili takovou blbost :-)
 
 
Datum: 02. června 2012 19:12
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cena je sice možná přehnaná, ale je moc krásnej
 
 
Datum: 02. června 2012 19:11
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Lidi před časem mi přišel 4k válec a je tam problém. V dolní úvrati je nulová tolerance v horní to šlape dobře ale ve spodní se to jakovy zasekává je to jako nedodělanej výbrus. Co s tím? Takhle se bojím, že bych to zadřel. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2012 14:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13886    
Mam těch válečků asi šest,mužu ti jeden poslat na dobírku :-D :-D
 
 
Datum: 02. června 2012 14:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13886    
koukam,že jsem to napsal dost na kokot a asi to neni srozumitelný. Ten kužel(váleček z ložiska) musí jít do válce zasunout,tzn zepředu užší jak vložka,zezadu širší jak vložka-aby to roztáhlo vložku v zadní části za válcem...a řikam,jen pobouchat dlaní,žádný násilí,vložka i ve vrtání 38mm je křehká....
 
 
Datum: 02. června 2012 14:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13886    
Nerozumim? Jak zasekává? jako hrana kroužku o kanál? nebo že je píst natěsno ve válci? jestli je v DU píst moc festovej ve válci,tak se stala klasická situaci během přepravy. Válec byl v balíku špatně "vystlaný" a mrskal se tam a přepravní služba(pošta) s balíkem někde praštila a prostě se zezadu vložka smáčkla k sobě-je nakoplá....opravuju to skoro u každýho válce co mi lidi posílaj....vemu konusovej váleček z mega ložiska (myslím že z ložiska 23132 EW33J,možná by stačilo i z menšího,jen to musí bejt trošku širší jak díra ve válci a do lehkýho konusu)a pomalu ho dlaní pobouchávám zezadu do válce a zkouším píst...až jde píst volně....ještě se mi nestalo,že by vzadu vložka praskla....ale řikam,pobouchávam to jen rukou-dlaní a jen u válců s vrtáním do 40mm....jiný způsob jsem zatim nevymyslel....
 
 
Datum: 02. června 2012 14:42
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
http://www.youtube.com/watch?v=NVU8KJo0CPw super as na ten řev :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2012 10:46
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jo :-D ale čeho 100???? u takový mašiny se snad ani nedá počítat km....to už je zase na motohodiny ne? :-D
 
 
Datum: 03. června 2012 10:46
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
spotreba 10 litru na 100 :-D,,,ale je to borec no
 
 
Datum: 01. června 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
by mu to ustřelilo hlavu jak nic :-D
 
 
Datum: 01. června 2012 17:37
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D chlapec je odvážnej :-D to bude prdel až to veme šutr :-D
 
 
Datum: 01. června 2012 17:26
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel13881    
ten to zadře :-DD
 
 
Datum: 01. června 2012 14:54
 
 
 
 
Jméno: Zdenek8 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, mam dotaz, když koupím ten válec 8 výbrus, trochu ho doladim a tne dell orto karbec 19, ponzám nějake změny ve výkonu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2012 22:09
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedávno jsem si jej koupil.. no je to humus ti poláci ale slícoval jsem kanály pěkně do hladka vypiloval a rozšířil sací kanál. Koupil jsem jednokroužkovej píst a hvězdivocou hlavu. Karbec origo tryska 72 no jede to celkem pěkně komprese hustodémonská :-D a otáčky jsou takový že ti drnčí celá motorka :-D né trochu přeháním ale jsem spokojenej odhadem to má 4,5 - 5 koní
 
 
Datum: 01. června 2012 22:09
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13879    
Minimálně rozšířit sací kanál dle vyústění na válci a výfukovej kanál předělat do origo tvaru a časování. Osobně bych ho nebral,je to málo muziky za dost peněz. A k tomu navíc problém s hlavou atd....Dá se udělat daleko lepší válec za stejný peníze....kdybys měl zájem tak se ozvi....
 
 
Datum: 01. června 2012 9:27
 
 
 
 
Jméno: zdenek      IP: uživatel13876    
tak co bych měl podle tebe s ním ještě udělat?
 
 
Datum: 01. června 2012 6:32
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
napiš přesměji co chces definovat slovy trochu ho doladím, jinak pokud jn slicujes kanaly a nic vic, tak je to blbost to kupovat, akorat si budes komplikovat zivot ;-)
 
 
Datum: 01. června 2012 5:24
 
 
 
 
Jméno: Master      IP: uživatel12485    
Ahoj, potřebuju hodně akutně poradit. Blbne mi světlo na pionýrovi. Nastartuju a zapnu světla a prostě nesvítí stabilně, ale problikávají, zeslabuje se svit a zase normálně svítí. Myslel jsem si, že je to kontaktem, ale není, všechno je překontrolované. Nevíte, čím by to mohlo být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2012 23:35
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
na volnoběh je to normální, v otáčkách to bude tim špatnym kontaktem (od pólu až po kontakt žárovky v parabole)
 
 
Datum: 31. května 2012 23:35
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12352    
neo dej slabší žárovku
 
 
Datum: 31. května 2012 11:58
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Světelné cívky u magneta. Pak proměř kabely jestli někde nejsou přetrženy.
 
 
Datum: 31. května 2012 11:24
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci. Už mám nějaký měkčí pružinky na spojce a občas už to nezvládají. Rozhodl jsem se tedy že je vyměním. Našel jsem tu ale pružinku 3,2cm a 3cm. Jaká je lepší?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2012 11:25
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky. také jsem si to myslel koupím ty delší
 
 
Datum: 31. května 2012 11:25
 
 
 
 
Jméno: rebndolfek      IP: uživatel6263    
čus lepší je samozřejmě delší.ale musíš mět všechny stejně dlouhé.pokud nemáš mohla by spojka škubat.
 
 
Datum: 31. května 2012 9:05
 
 
 
 
Jméno: jáááá      IP: uživatel12485    
Čau, potřebuju poradit, jaký mám dát na pionýra tlumiče - aby byly tužší a unesly 2 pořádný chlapy a jízdu v terénu s nima :-D Tak mi pls poradte, jaký by tam pasovaly. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:27
 
 
 
 
Jméno: kresik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám na mustangu stavitelné z nové babety , mám je na nejtvrdší stupeň a 170 kg zatížení to v pohodě pobere. Motor teda protestuje, ale vždycky ho přesvědčím :-D
 
 
Datum: 01. června 2012 12:27
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup si simsona enduro a máš po práci, 4kvalt, větší výkon, přední a zadní tlumiče dobré (zadní jsou stavitelné), zesílené dráty, výfuk nahoru, zadní brzda na táhlo .. představ si když pojedou na 40-50 let starém pinckovi dva 100kg chlapi .. tlumiče na doraz, výfuk oškrkanej, koleno zploštělý .. jedině pokud máš mustanga tak tam by šly tlumiče ze simsona ..
 
 
Datum: 31. května 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dej tak jekly natvrdo:-)
 
 
Datum: 31. května 2012 14:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Z vagonu rovnou...neni lepší koupit za pár šupů nějakou bezpapírovou čízu? To by vás uvezlo bezpečně...
 
 
Datum: 31. května 2012 9:11
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
se dvouma pořádnýma chlapama v terénu pujde nadoraz vše.zkus zadní pružící jednotky třeba z favorita
 
 
Datum: 31. května 2012 9:08
 
 
 
 
Jméno: jáááá      IP: uživatel12485    
Jééé omnlouvám se, nenapsal jsem, že potřebuju ZADNÍ tlumiče. Prostě neco fakt tuhýho.
 
 
Datum: 31. května 2012 8:15
 
 
 
 
Jméno: Mysl      IP: uživatel13867    
Asi bych se prvně zeptal co tam dát za motor, aby to dva chlapy odvezlo v terénu ;-) jinak na zadek tlumiče zgenerálkovat a předek simson nebo cely předělat na vidle a brýle z 175, 250..
 
 
Datum: 30. května 2012 23:22
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel12770    
Zdarec borci, mám tu jeden šílený dotaz. Co se stane, když fichtla roztlačím pozpátku ? :-D Nezačne se se klika točit na druhou stranu ? Nezačne couvat ? Nejspíš je to hovadina ale zajímalo by mě to ? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2012 13:20
 
 
 
 
Jméno: kresik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já měl předstih udělaný klasicky a po zadu to jezdilo v pohodě. Je to hodně o cviku, aby si čloběk hned nenamlátil.
 
 
Datum: 11. června 2012 13:20
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12352    
Ahoj jo ormálě to de když dáte odně malý předstih mi to udělala 350 štastý že mi to chytlo sem tmu aložil a pospátku sem estačil ani zmáčkout spojku
 
 
Datum: 31. května 2012 23:46
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1237    
mě táta řikal že jako mladej si pohrál s předstihem a zapalováním (mustang) a prej to vážně jelo pozpátku, a dokonce se to kámošovi povedlo s 250 dělano do crossu, měla zapalování z fichtla, jak ji chcípnul a dobíhal motor tak chyt znova a naopačnou stranu
 
 
Datum: 31. května 2012 16:58
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kamoš to skoušel na fiku a jemu to jednom střilelo :-D docel dobrej budiček po rano :-D ... a tady jeden pan řikal že mel fika a že to nakopl a jelo mu to dozadu chtel se rozjet a vjel do stromu zadkem :-D
 
 
Datum: 30. května 2012 17:42
 
 
 
 
Jméno: dachl21      IP: uživatel10473    
Jo pojede pozadu:-D ale je to o hubu
 
 
Datum: 30. května 2012 14:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dokonce bylo na youtube video jak tam jezdil tuším mustang pozadu,mě se to teda nikdy nepovedlo
 
 
Datum: 30. května 2012 14:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No klika dozadu se bude točit asi určitě, ne? :-) a chytnout by to taky při určitym předstihu mohlo...číza takhle šla roztlačit bez problémů, akorát pak šla blbě do otáček
 
 
Datum: 30. května 2012 14:29
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12352    
Ahoj nemáte někdo prosím schhéma zapojení na fichtla na spínačku jak je na 350 250 (bošák) s chcípáním že vytáhnu klíček aj se světlama se vším ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2012 11:10
 
 
 
 
Jméno: MrWho900913      E-mail:      IP: uživatel10282    
Zdar, mám tu další šílený dotaz. Chtěl bych ze stadiona dostat co největší výkon, avšak při stejných maximálních otáčkách(chci aby dlouho vydržel). Počítám s hafokanálem, jen lehce sníženou hlavou, klapky na sání a pak šílenost na kterou se chci zeptat. Vím, že to co chci, jde udělat laďákem, ale proč to dělat jednoduše,že? Kdysi dávno jsem viděl lodní motor ve dvoutaktu a měl mechanicky poháněnou klapku nebo šoupě ve výfukovém kanálu, nemáte s tím někdo nějakou zkušenost? PS: Přemejšlím mít kliku naloženou v oleji(nebo mazat tlakem) a hnát tam směs lysholmovo dmychadlem a samozřejmostí bude nepřímej vstřik, protože s karbecem by to nefungovalo.) PPS: Lampy jedou.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2012 16:46
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel12237    
Předně je třeba si uvědomit, že opotřebení není závislé pouze na otáčkách. Pokud zvýšíš výkon a nezvýšíš otáčky (což je asi to nejobtížnější ladění), narostou měrný tlaky a zatížení do nepěkných hodnot - vydírání ložisek, deformace součástí atd.. Pokud chceš maximální výkon, pak zapoměň na životnost... tak to prostě je, smiř se s tím.
 
 
Datum: 30. května 2012 16:46
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o perpetum mobile se snažilo mnoho lidí a prd.z malého motůrku dostat největší výkon při zachování stejných max otáček a životnosti je nemožné.u mech dmychadel je taky rozhodující příkon který nebývá zrovna malý.myslím že vše již bylo vymyšleno
 
 
Datum: 30. května 2012 9:20
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci. Dostal jsem nový tachometr na Jawu 20. Tento tachometr je v mílích a nikdy nebyl použit. Zajímalo by mne jestli potřebuje nějakou údržbu. Nechci aby mi při rychlosti 40km/h a více rafička létala sem a tam jako na starém. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:51
 
 
 
 
Jméno: kresik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udržba tachometru není prakticky žádná. To lítání dělá špatný náhon 80%, ve zbylych 15% šnek u zadního kola, těch 5% je na tachometru.
 
 
Datum: 01. června 2012 12:51
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak ve večině připadu je to nahonem tachometru ale aj nekdy šnekem nebo tim tachometrem
 
 
Datum: 29. května 2012 20:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to nění pravda může to dělat i tachometr
 
 
Datum: 29. května 2012 15:43
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to litani ručičky neni to tachometrem ale nahonem na tachomert
 
 
Datum: 29. května 2012 12:23
 
 
 
 
Jméno: rendolf      E-mail:      IP: uživatel6263    
čus kluci chci si nechat upravit válec na pincka.znáte nějaké borce co to dělajů.já znám jen stejskyho ale chtěl bych to třeba s klapkou a nebo i jiné.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2012 15:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13847    
Když je to odkaz na stejskalovou nabídku,tak je prodává asi Stejskal,ne;-) Jinak to mělo potvrdit,že Stejsky už dělá i klapkáče
 
 
Datum: 28. května 2012 15:06
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pepek: ty valce prodavaš ?
 
 
Datum: 28. května 2012 14:41
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel7456    
http://www.ms50.cz/nab/o_20.jpg
 
 
Datum: 28. května 2012 8:18
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Standa Hrbek to dela ale nevim jestli aj s klapkou a jinyma vecka .. tady je na nej email standa.hrbek@seznam.cz
 
 
Datum: 27. května 2012 23:19
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
ZDAR DRACI De dát čep na kyvnou vidlici z 550 na rám z mustanga. ptám se kuli přestavbě na centrál odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2012 18:18
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Kdyz uz ji měnit tak bych dal jinou.Jestli máš mustana tak máš asi i trubkovou kyvku.Tu bych tam nechal a navařil bych to na ní.Nechápu co je na tom tak vzlášního.Já používám dva tlumiče z J350 na velky pace a kráse. Jinak fakt dobře ji maj z MJ tymu .
 
 
Datum: 28. května 2012 18:18
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
čaute potřebuju poradit. napřed co mám: upravenej hikone, dell orto 21mm, klapka, 5sacích a 2 výfukový kanály, tyristorový zápalko, jednokroužkovej píst, hvězdicová hlava. No a ten motor nikd neběŽel před hodinou sem ho dodělal ten válec spolu s karbcem sem koupil od jednoho člověka a říkal že stím jezdil a karbec je natryskován přímo k válci takže ho nebudu muset ladit já uŽ jen udělal výbrus no a dělá mi to to že když nastartuju tak to tak vpohodě de vytočit (zkoušel sem jen lehva tak čtvrt plinu kvůli tomu výbrusu) ale nedrží volnoběh vubec.. ať nastavím jakýkoliv otáčky tak postupně pomalu zdechne pak ho musím nakopnout se sytičem (bez sytiče se mu bubec nechce chyznout jen občas) a pak zas to samý dokola nevite coi stím může být? napadá mě třeba jehla ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2012 0:43
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
vyřešeno: chyba byla v bohatosti směsi Mám ještě jeden dotaz ale napíšu ho zvlášť ať se to tu neplete
 
 
Datum: 27. května 2012 0:43
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1237    
podle mě bede chyba v tvorbě směsi pro volnoběh, moc chudá, teda aspoň podle mě, uvidíš co napíšou ostatní
 
 
Datum: 26. května 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: xxr      IP: uživatel6631    
ahoj chcu začít s upravou fichtla a do budoucna bych chtěl nějáký lepší valec s více kanaly ale to na okraj spíš mně zajímá slícování kanálku zvětšení jich atd... jestli na to máte někde napsaný návod. Dále by mně zajímalo jak se časuje válec? jestli na to je nějáký návod nebo si to musím vypočítat? pak nějáká klapka plus dellorto atd... počítám s tím že na motoru udělám go a kliku dám na jehly... díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2012 21:56
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
poslal by jsi mi to taky na aukrocod@seznam.cz ? díky moc
 
 
Datum: 28. května 2012 21:56
 
 
 
 
Jméno: premysl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj stando mohl bys mi pisnout na mail jak se časuje a lícuje na netu je toho sice plno ale tak nesrozumitelné a nebo sem takový debil Dikes
 
 
Datum: 27. května 2012 19:30
 
 
 
 
Jméno: xxr      IP: uživatel6631    
díky stando toto jsem poteboval vědět jen ty míry :-) dotaz jak ale slícovat kanálky? mám si obtisknout dosedací plcohu válec a karteru na papír a pak dopilovat pilníčkem a mini bruskou?
 
 
Datum: 26. května 2012 17:24
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13840    
Když dělám válec,tak se na něj podívám a okem posoudim co se mi tam nelíbí,pak to zkonzultuju se šuplérou a opravim do "výchozího" stavu (přefuky v ose,zarovnaný a začištěný kanály,výfuk 29,5mm od HU a spodní oblouček sacího kanálu 68mm od HU,vrchní hrana sacího kanálu 55mm od HU,délka válce 84,8-85mm)....dále postupuju podle požadované charakteristiky a použití válce...a tady to nejde napsat jako univerzální návod....kanály rozšířím či přečasuju...někdy po 0,5-1mm a někdy až do meze únosnosti...je to různý,,,,,jestli mužu poradit,tak si slícuj válec a sám uvidíš tu změnu....dělal jsem několik válců u kterých jsem jen slícoval kanály a o pár desetinek přečasoval sání a výfuk a výsledek byl nad moje očekávání....nejlepší jel bez upravený hlavy jen na 4.výbrusu skutečných 72km/h na převod 12/55...kdo si z toho umíte spočítat otáčky,tak víte co to znamená...žádnej upravenej karbec,výfuk origo.....na seriovku docela hustý....tím chci jen nastínit kde začít...
 
 
Datum: 26. května 2012 12:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na rozvodu pístem je klapka k hovnu :-)
 
 
Datum: 26. května 2012 10:54
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
... pak kuře lehce osolíme a dáme do trouby při 180°C asi na hodinu a půl... takhle vnímám tvojí otázku. Tím myslím to, že na internetu sou TB dat. Zkus trochu pohledat ;-) Zjisti si nejdřív souvislosti mezi jednotlivými úpravami. Tj. Když si koupíš 60ccm válec, budeš dávat větší trysku. pochopitelně. Ale už budeš muset dát na kliku lepší ložiska, pač máš pak větší rázy. Pokud chceš dellorto, a chceš aby si z toho dostal co nejvíc, můžeš udělat klapkový sání. Ale musíě přerobit koleno sání válec.... Pak too chce rovnou rezonanční výfuk (neříkám že je to potřeba) ale pokud se chceš pouštět do takovejch uprav, musíš počítat s tim, že budeš muset dělaat víc "tunningu" aby jsi napříklaad z toho dellorta dostaak 100% výsledek. Ale přemejšlej. opravdu ti to stojí za kousek chcíplího koně, který pionýrovi možná tyto uprávy přidají... pokujd se nestane a opak. Hle pokud chceš dělat "tunning" pust se do toho rovnou komplet, at z toho něco je.... a pokud nebudeš vědět si raady, řekni někomu kdo tomu rozumí.
 
 
Datum: 26. května 2012 1:16
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
ahoj chcu si vyjasnit jestli když si nechám udělat 4nebo 5 kanalový válec na fichtla jak je to ze sáním? karburátor asi dellorto větší difuzor ale co koleno musí být větší nebo musí být klapka ? stačí ho jen zvětšít ? jě těžké tento válec odladit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2012 18:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13838    
Aha.....budeš mít 4-5ti kanál a řešíš základní banality,takže zkušenost nulová a ani nevíš o čem mluvíš.....bejt tebou začnu od základů a udělam si dvoukanál a poznam co to dělá a nedělá,jak se to ladí a neladí a jak to jede a nejede..... je potřeba se seznámit s laděním karburátoru,výfuku,zapalování a motoru samotnýho....závodní motor není totiž jen o válci....válec je to poslední.....neříkám,že nedůležité,ale to poslední.....s blbym motorem nerozjedeš žádnej válec....a s blbym vejfukem taky ne.....a s blbym karbecem či kolenem taky ne.....no to poznáš
 
 
Datum: 25. května 2012 18:59
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rok je málo... já ladím dva roky a myslím že je to nekonečný :-)
 
 
Datum: 25. května 2012 13:37
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Na to co se ptáš vůbec nemá vliv jestli je válec 3,4 nebo x kanálový, ale to jak je udělaný (časovýní, konstrukce kanálů, atd....) to by ti měl říct ten kdolec vyrobí. A hlavně každý motor je trochu jiný, je to ladění tohle ti nikdo nemůže poradit. Pořiď si sadu trysek, několik různých karburátorů, různě udělané výfuky a zavři se tak na půl roku až rok do garáže... :o)
 
 
Datum: 25. května 2012 7:22
 
 
 
 
Jméno: K@rlos      IP: uživatel13831    
Zdravím, sháním logo Jawa v cad. formátu, například dwg nemáte ho prosím někdo? Moc díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, jaké pls. používáte na čz 125/476 sekundární řetězové kolečko? Na každém motoru mám jiné, katalog ND nabízí dokonce 3 možnosti. Motor má po GO najeto 300km, jezdím sám a vážím asi 55KG a chci, aby tachometr ukazoval správně. Jaké byste mi doporučili? U 14ti zubého jsou na můj vkus horzně krátký kvalty, ale třeba je to v pořádku.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2012 21:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já tam mám 14z važím 82 v trenýrkách a do kopce do jede za 4 a jede kolem kila
 
 
Datum: 25. května 2012 21:47
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdo k tomu ještě máte co říct, podělte se pls. o svůj názor. Tys mě docela zaskočil tím 16 zubem, budu se muset do objednávky nějak rozhodnout. Rozhodující je pro mě to správný ukazování tachometru, nezávodím a kvůli mé váze je to taky fuk. Kupovat od každého je nesmysl :-D
 
 
Datum: 25. května 2012 15:32
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Origo by mělo být 16z. stejně jako u 175 - nejpřesnější, nicméně jezdil jsem taky 14 z. ale to rvalo asfalt i dvojku :-) a hrozně krátký kvalty, můj názor ideál 15 ...
 
 
Datum: 25. května 2012 14:32
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A to já právě chci, aby mi někdo řekl, jaké kolečko tam bylo z továrny, když katalog ND to neříká. Možná kvůli těm kopcům nechám tu 14 co tam mám teď, ale co když je origo 15? :-D
 
 
Datum: 24. května 2012 22:00
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Ahoj, mám teda 175/487 ta už valí líp :-), ale používám 15 z., origo je 16 z. vážím teda metrák a bydlím v kopcích. K tvé motce bych zkusil 15 z. - asi ideál, svižné a maximálka skoro stejná , ale vzhledem k tvé muší váze by se dalo vyzkoušet i 16 z. záleží jestli jezdíš sám, popř. jak daleko, ve dvou, nebo bydlíš v kopcích ... tvoje volba..... musíš zkusit co tobě a motce bude vyhovovat .... ještě nejpřesněji by mělo tacho ukazovat na origo kolo jak to vyjelo z výroby ...
 
 
Datum: 24. května 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, dostal se mi domů upravený rám na pionýra a je tam napasovaná tahle vidlice z Jawy 90 http://img5.hyperinzerce.cz/x-cz/inz/5699/5699231-predni-vidlice-jawa-90-roadster--1.jpg Děsí mě ta její konstrukce, připadá mi to hrozně křehké. Má s touhle vidlicí někdo zkušenost? Jak se to chová na té devadesátce a dalo by se s tím jezdit s upraveným pionýrem po cestě a v lehčím terénu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2012 20:24
 
 
 
 
Jméno: zdenek      IP: uživatel12492    
ty vole ta rozeta :-D to je mazec;
 
 
Datum: 25. května 2012 20:24
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      E-mail:      IP: uživatel13083    
Posílám odkaz na fotku mého pionýra co tuhle vidlici má... Závodím na vidlici z devadesátky s pionýrem už 5let. Mnohokrát sem se umístil na bedně, jezdím na motokrosových tratích, kde sou skoky a díry. Po prvním závodu co sem na nich jel se trochu ohnuly, takže jsme musely udělat výztuhu a dovnitř do té dutiny narvat a navařit železnou kulatinu (není to na fotce vidět), po této úpravě drží i na skokách už pět roků. Jestli s těma vidlicema nebudeš závodit, jen jezdit po lese, tak to určitě vydrží i bez těch úprav a vyztužení... http://www.jawa50zavody.wz.cz/upravy_pionyru_pro_terenni_zavody/target14.html
 
 
Datum: 25. května 2012 17:07
 
 
 
 
Jméno: zdenek      IP: uživatel12492    
tohle je z cross verze jawy 90, teď si dávám do kupy celou 90 cross (o víkendu už snad pojede :-D ) a trošku mě mrzí že tam daly jenom takovou nic moc vidlici. jednou jsem se na ní vysekal, a vidlice zohlá. bylo to sice fakt rana ale, čekal bych od "crossové" motorky že to vydrží. Ta jawa 90 to pořádnýho terénu není ani náhodou.
 
 
Datum: 25. května 2012 15:11
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1260    
mám ji přímo na jawě 90,ale opatruji ji jako veterána, takže to po terénu netrápím, ale podlě mě to nebude žádná sláva. Mám je nově naplnené, ale tlumení nic moc a je to dost měkké...už při brždění to jde skoro nadoraz.
 
 
Datum: 24. května 2012 19:19
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
já bych se týhle vidlici viděl, stojí za prd i u 90-ky... Když už tak tu z cross verze.
 
 
Datum: 24. května 2012 12:08
 
 
 
 
Jméno: Filip Marek      IP: uživatel12602    
Mám tuhle vidlici buď stejnou nebo podobnou a nestěžuji si. Nebo mě drží jak má a zvládne přel les až až k poli ..:-)
 
 
Datum: 24. května 2012 10:03
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
zdarec, upravuji 2K válec na fíka / vejfuk jsem upravil a sání jsem rozšířil asi moc pač mi sací kanál zasahuje až za uroveň přefuků. Pojede to vubec ?? dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2012 22:43
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
Díky Stando , napsal jsem ti maila.....
 
 
Datum: 23. května 2012 22:43
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13822    
Ne,bude to prskat,píst to nezavře.....vím že ladíš na RS v šampionátu Jawa-50....co ti chci vlastně říct....dělal jsem si před cca 3 lety válec na RS kategorii,a nějak jsem to nedotáhnul do konce a teď už na to ani nemám čas,válec mi zbyl....nikdy pořádně nejel....je časovanej na "chvost" ....nechal bych ti ho.....ale vzhledem k tomu,že nemužu zaručit,jaký výsledky budou dosažený,tak bych ti ho nechal za nějakou pomyslnou částku....mě je na nic,já už ho nepojedu,jen se válí ve skříni.....hlavu bych k němu taky měl...případně bych zařídil převložkovanou seriovku na rotační spalovák.......ale na 100% je potřeba upravenej karburátor na 18,5-19mm a rychlá převodovka.....ozvi se,proberem to...
 
 
Datum: 23. května 2012 18:42
 
<  56  57  58  59  60  61  62  63  64  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.06.2025 8:05:10 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu