|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 zdar na fichtlu májí být v krytu řeťezu nějaké vodící gumy ? popř:kde se dají sehnat ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2014 0:31
Jméno: Ringo
IP: uživatel13327
 žádná guma tam nepatří leda že máš 350,tak tam jsou součástí krytu na řetěz!
Datum: 08. června 2014 0:31
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17287
 zamylset se třeba jest proč by měl řetěz v podstatě drhnout o nějaký gumy? neni to už ze základu kravina? jistě ano
Datum: 07. června 2014 22:41
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
Datum: 07. června 2014 21:44
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 ne,nic
Datum: 07. června 2014 17:27
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
Posl.aktualizace: 06. června 2014 12:57
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 ne ani nevím že tam něco takového má být. dá se to ještě někde sehnat?
Datum: 06. června 2014 12:57
Jméno: pepa
IP: uživatel17278
 mas v tom krytu ty vodící gumy v předu?
Datum: 06. června 2014 9:32
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 Zdravím, renovuji pionýra, a chci aby byl přesně jako originál. Tak potřebuji vědět přesný odstín té světle červené barvy. co se dávala . Konkrétně je to ročník 73, tak nevim jestli byly v průběhu výroby nějaké změny. Někde jsem našel že je to ral 3020 ale nezdá se mi to uplně přesné. díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2014 9:23
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Radek: 3004 je vínově červená (typicky pařez)
Datum: 06. června 2014 9:23
 dělej si co chceš, můžeš třeba jako já koupit několik pionýrů stejný barvy, pak je rozleštit a hledat
Datum: 05. června 2014 21:24
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 marque, ta barva co máš ty je přesná, ale já se díval na wikepedii na vzorkovník ral a tam je 2002 uplně jiná tak tak nevím když si ju kupím jaká teda bude
Datum: 05. června 2014 21:00
 přesně fotky dost zkreslujou, ta barva je přesná podle rozleštěného původního laku, ale jak myslíš, stříkni si to čím chceš
Datum: 05. června 2014 20:35
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Dejte si pozor, každej monitor zobrazuje barvy jinak, takže ve skutečnosti ty barvy můžou být (na 99% budou) jiný.
Datum: 05. června 2014 14:03
Jméno: jawassss
IP: uživatel16252
Datum: 05. června 2014 13:30
Jméno: jawasssss
IP: uživatel16252
 Radek: tys asi myslel klasickou jawáckou tmavou, tu já nemyslím myslím tu světle červenou. Marquee: nevim ale ta 2002 se mi nezdá uplně přesná
Datum: 05. června 2014 13:19
Datum: 05. června 2014 11:30
Jméno: Radek
IP: uživatel17275
 Nevim to jistě ale myslim že by to mohla byt RAL 3004
Datum: 05. června 2014 11:21
Jméno: Přema
IP: uživatel13452
 Trošku blbý dotaz pro standu a okolí, jaká úprava je "lepší", přepoušťáky výfukových plynů přez okýnka pístu,zvětšení sání výfuk(o kolik a jak vím), nebo tříkanál, jde mi o to co si vybrat mám načtené a viděné ale kromě drobných úprav jsem z válcem nic nedělal tak jestli se pouštět do něčeho složitějšího než přibrat kanály.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2014 20:08
Jméno: standa
IP: uživatel17270
 Hraj si...kdo nic nedělá nic nezkazí... kup si víc válců a zkoušej...já se na holý serii dostal na hezký hodnoty... jen upravenej seriovej válec na seriovejch přefukách... kdo ví co by z toho šlo vybrzdit s pořádnym vejfukem a karburátorem... a marquee by moh vyprávět jak jede seriovej vejfuk,seriovej karbec a muj válec
Datum: 03. června 2014 20:08
Jméno: Přema
IP: uživatel13452
 Představa je zvětšené sání, a kuchaný seriák z upravenou doutníkovou koncovkou.hlavně jsem řešil otázku těch kanálů.
Datum: 03. června 2014 18:54
 jeden kamarád to přesně vystihl, čím víc kanálů tím víc problémů, záleží co mě toho čekáš a na co to chceš používat. V každém případě pokud chceš zůstat u sériového výfuku jsou jakékoli úpravy nad dobrý dvoukanál zbytečné. U 2t ti nejvíc výkonu udělá právě výfuk, pokud zůstane výfuk sériový dá se 2k trochu optimalizovat, ale rozhodně nemá smysl měnit časování přefuků. To je dostatečné v pohodě skoro do
9500-10000otáček ale s takový motor se zas nedá používat na běžné ježdění
Datum: 02. června 2014 21:51
Jméno: standa
IP: uživatel17264
 Vidno v tom nemáš moc jasno. Přepoušťáky přes píst určitě nepřepouští výfukové plyny. Co se týče výfuku samotného tak preferuju jeden velký namísto nějakých okýnek. Sací kanál taktéž - široký a zbytečně nepouštět do otáček . Do jistě míry jedou suprově origo přefuky. Všude zachovat rozumné rozměry a dodržet rádiusy. Udělej si rozumnej dvoukanál a časem dojdeš dál. Mě ty dvoukanály baví furt...
Datum: 02. června 2014 20:41
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Poradíte mi někdo nejakej vyzkoušenej otáčkoměr na pio ? popř. odkaz dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2014 20:55
Jméno: tremat
IP: uživatel16842
 ja tam mam z trabanta =D 6V
Datum: 02. června 2014 20:55
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Ahoj draci, potřeboval bych poradit s podkovou mezi setrvačníky klikovky Jawa 21. Mám možnost si ji nechat vypálit na laseru, takže rozměry budou 100% přesně. Jak tu podkovu co nejlépe zaaretovat? Máte nějaké fotografie pro inspiraci? Nerad bych si zbytečně zničil bloky motoru...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2014 10:38
 mám udělaný 3 kolíčky z jehel z jehlového ložiska, ovšem chtěl bych tě upozornit, že ta podkova skoro nemá význam pokud máš jinak seriový motor. Jednoduše víc problémů než užitku.
Datum: 05. června 2014 10:38
Jméno: pepa
IP: uživatel17268
 vzhledem k tomu že paprsek ma toleranci cca 0 ,2mm tak to tak uplně přesne nebude laser se navíc v materialu uhybá řez jde šikmo ..nechal byct to stočit na velký pruměr na nuly a čast pro ojnici odřiznul tím by se to melo roztáhnot a přilnout ke karteru....ale nemám to je to jen muj nazor ale laserem bych to teda nedelala
Datum: 03. června 2014 11:23
 Zdravím mám jednorychlostní babetu 207 a už si nevím rady, vyzkoušel sem snad vše... babeta normálně jela a byla bezproblémová, začlo to dělat to, že při jízdě z kopca se zapnutými světly v plných otáčkách z ničeho nic to přestalo jet a když sem ty světla nechal svítit tak to chytlo až sem jel pomalu cca 20kmh...
ale naopak když z kopca jedu na plno a takhle to přestane jet, tak ty světla vypnu a babeta okamžitě naskočí, i třeba na stojanu světla mám vyplí dam plnej plyn tak to drží ale jak je zapnu tak se otáčky sníží a kolísají...
nevíte prosím čím to je???
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2014 16:06
 Indukční cívku sem dal novou a vubec to nepomohlo... a zapalovací cíka je taky nová a nic... muže to být tyristorem??? nebo snímačem otáček???
Datum: 02. června 2014 16:06
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Nekterá cívka vadná.
Datum: 01. června 2014 19:40
Jméno: mira
IP: uživatel13988
 nevite nekdo jestli jde upravit nejak origo karburator jestli to ma cenu zvetsovat difuzor nebo ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2014 13:39
Jméno: standa
IP: uživatel17264
 Udělej výfuk,přidá vic jak karbec. To s tim karbecem je dost alchymie - nejenom tu úpravu dobře provést,ale odladit to...a donutit to trvale fungovat ...mě se upravený Jikovy hrozně srali ...
Datum: 02. června 2014 13:39
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
 Tak to je jasná věc že jenom propilování nestačí, je potřeba udělat nové nebo zvětšit původní sací kolínko, už tak tam je rantl jak hrom. Pak ještě se provrtá mosazný vzdušník. Atd,, je tam toho hodně a myslel jsem že je to samozřejností když propiluju difuzor že je potřeba upravit i další věci v karbci.
Datum: 02. června 2014 10:42
 propilováním difuzoru úprava karbce nekončí...
Datum: 02. června 2014 10:22
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
 Jen něco z mých zkušeností - mám upravené válce a také jsem propiloval karburátor na 18,5mm a ve srovnání s origo karbcem není skoro žádný rozdíl - (mělo to trošku lepší vrch) a navíc jsem musel shánět větší trysky a chvíli mi trvalo než jsem to naladil. Pokud nemáš nějak hodně upravený válec tak si myslím že 17mm difuzor bohatě stačí. Jinak potom mohu doporučit dellorto 19mm. Toť můj příspěvek
Datum: 01. června 2014 11:59
Jméno: mira
IP: uživatel13988
 mam tam upraveny valec od standy a snizenou hlavu a chci s toho skusit prave pres ten karburator dostat jeste vic a premyslim o zvetseni difuzoru o 1,5mm a mam strach jestli to je spatne nebo dobre tahle uprava
Datum: 01. června 2014 11:27
Jméno: pepa
IP: uživatel17261
 todle je taková perlička nvm proč nejdeš cestou progresivních zasahu jako je snížená hlava bezdotykove zapalko.......ten difuzor ti víc výkonu na seškrcenem motoru moc nepomužu a navíc je to docela náročná uprava ....mužeš pokazit karbc za par stovek mužou ti v něm zustat špony a zničit zbytek motoru
Datum: 01. června 2014 10:55
Jméno: mira
IP: uživatel13988
 motor mam ve slusnem stavu a chtel bych prave skusit neco vymysle s tim karburatorem protoze s nim jezdim zavody stodolaku a chci s toho motoru dostat jeste o trosku vic vykonu
Datum: 01. června 2014 9:00
 pokud nemáš supr motor tak ne, a pokud máš supr motor tak máš i supr karbec
Datum: 01. června 2014 0:40
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 zdar na fichtlu je uprostřed bříška díra co tama prochází ? náhon tachometru ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2014 15:34
 Ale hodně lídí včetně mě tam má natáhlou spojku.
Datum: 30. května 2014 15:34
 dole je díra na kabel od svíce, o 10cm vejš je dirka na náhon kvůli jeho nejpřímější cestě a vrškem vede zbytek, mám dojem že kdybys ho protáhnul vrškem tak ani nedošáhne
Datum: 30. května 2014 15:11
 jestli myslíš tu dole tak tam tu vede kabel ke svíčce a tou nad ní vede náhon tachometru, jinak náhon tachometru vedu i hned nahoře jako je bužírka s kabelama ke světlu,
Datum: 30. května 2014 2:17
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Pokud si necham snizit hlavu o 0,2mm jak se to projevy na jizdnich vlastnostech ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2014 9:02
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Proč to nezkusíš?
Datum: 31. května 2014 9:02
Jméno: standa
IP: uživatel17253
 Pochopil bych kdyby měl popilovanej vejfuk 2mm blíž k hlavě a snižoval o 2mm,,,ale když neznámo proč popiloval vejfuk 2mm zpět k sání a nějak do šířky podle fotek??? ... ale na motoru s timhle válcem to asi bude úplně jedno ... holt tuning je tuning,přes to vlak nejede ... už aspoň víš jestli se to bezpečně točí a nezakopává to když chceš snižovat hlavu?
Datum: 29. května 2014 20:51
Jméno: pepa
IP: uživatel17252
 kdyby si to vzal o 2mm ale o 0,2 mm .,,ti to sebere těsnění ...... si v blbých měr ných jednotkách,,.....
Datum: 29. května 2014 20:17
Jméno: standa
IP: uživatel17249
 Kompenzuje se tím ztráta kompresního poměru při změně časování vejfukovýho kanálu.
Datum: 29. května 2014 18:24
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 tak proc se ta hlava snizuje ?
Datum: 29. května 2014 17:41
Jméno: standa
IP: uživatel17249
 Nijak...
Datum: 29. května 2014 16:40
Jméno: Jawa_20
IP: uživatel16687
Posl.aktualizace: 27. května 2014 0:37
 nalepku muzu spalsit staci napsat do vzkazu,, ale toto se strikalo diky sablonam,to mam v kramku standart
Datum: 27. května 2014 0:37
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Nevypadne mi krouzek ze zamku kdyz jsem na valci pri slicovani kanalku propiloval vyfuk 46mm od konce valce ? na vykresu jsem vydel ze to ma byt 44
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2014 18:00
Jméno: nic
IP: uživatel9389
 spodní hrana výfukového kanálu se dělá níž než 44 z jednoho důvodu, ale 46 už je hodně, 44,5mm by bylo lepší
Datum: 28. května 2014 18:00
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 uvidime
Datum: 28. května 2014 13:23
 buď to poletí nebo se to rozletí  v tomhle případě, ale myslím že buď se to rozletí nebo poletí válec do koše protože to nepojede
Datum: 28. května 2014 9:50
Jméno: standa
IP: uživatel17246
 Nechci se opakovat. Znova si přečti co jsem napsal,zamysli se nad obsahem těch řádků a podle toho se zařiď. Znova opakuju že jestli je vejfuk blbě udělanej - šířka a radius (a to asi je) tak se to rozletí ... to co jsi obšlehnul je na úpravu zrovna docela choulostivý ...
Datum: 28. května 2014 8:00
 no jestli jsi je vzal všechny lehce jako ten výfuk dole tak to bude paráda....... kde jsi to viděl?? někde na fotkách, to se mi líbí jak někdo proběhne večer stránky několika tunerů a ráno je z něj expert přes úpravy válce
Datum: 28. května 2014 7:22
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 saci kanal na vlozce se nezmenil rozmerove pouze dobrouseny valec jinak jen ten vyfuk je lehce vetsi a do tech stran jsem to uz vydel ze se to tak dela
Datum: 28. května 2014 7:03
Jméno: standa
IP: uživatel17246
 Takto "vylepšenej" válec bych neměl odvahu osadit na motor natož to startovat ... ve válci je potřeba dodržet spoustu rozměrů,úhlů,rádiusů a náběhů aby nezakopával kroužek ve výfuku a aby nezakopával píst v sání - po takto přesném "slícování" se obávám že to bude zakopávat všude ... následky mohou být fatální pro celý motor
Datum: 28. května 2014 6:57
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 myslite ze to bude mit vliv na vykon mam ho jeste jakovy lehce do stran jak je to na cestovnich upravach a sai kanal je taky hodne zvetsen slicovanej a zachovanej uhel a i karburator s hrdlem
Datum: 27. května 2014 20:31
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17242
 muhehe ... neni lícování jako lícování.. velkej úlet v tunningu
Datum: 27. května 2014 17:13
 Jen pro upřesnění, kroužku to nevadí ve smyslu, že ti ze zámku nevypadne, protože zámek je na druhé straně a na uvolnění kroužku má vliv šířka kanálu, ne výška.
Datum: 27. května 2014 6:44
 Jestli jako 46 místo 44mm od horní hrany??? tak to kroužku v podstatě nevadí, ale každopádně je to blbě, můžeš mi vysvětlit jak jso to dokázal?? Spodní hrana je už v serii 44mm a není na ní nutný sahat, maximalně zarovnat, ale ujet o 2mm to je fakt mazec, jestli s takovou tolerancí uděláš všechny hrany na válci tak to bude fakt peklostroj. Ty vo.. já si drbu hlavu když někde ulítnu o 0,1mm a tady jedou borci v mm
Datum: 27. května 2014 6:23
Jméno: Jawa_20
IP: uživatel16687
 Zdravím, mám totálně zažranou špínu na hlavě motoru a nevím jak to vyčistit. Zkoušel jsem to nechat přes noc v benzínu, ale vůbec to nepomohlo. Šroubovákem to jde oškrábat, ale pak tam jsou škrábance. Nevíte někdo, co na to použít (třeba ?Coca colu  )?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2014 19:44
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 odstraňovač asfaltu ve spreji třeba
Datum: 01. června 2014 19:44
Jméno: Honza
IP: uživatel15707
 Ahoj na vyčištění špíny na hlavě válce je velmi dobrej čistič motorů od Coyote http://autokosmetika.heureka.cz/coyote-cistic-motoru/ účinkuje je to úžasně, já tím čistil hlavu na svým pincku a pustilo vše, samozřejmě že ti to nesleze hned napoprvý, ta pěna po nastříkání se pěkně prožírá skrz
Datum: 26. května 2014 22:44
Jméno: Zdenek
IP: uživatel10627
 Zkus Carlan nebo Arvu
Datum: 26. května 2014 22:38
 ja kdyz potrebuju z neceho očistit zažranou špínu tak to do takového borčusu co se používá v mycích stolech v servisech (treba muže byt i benzín) a nechám to v tom namočné i 14 dní.. pak to sleze samo
Datum: 26. května 2014 21:20
 Arva, průmyslová myčka, benzín, nafta, čistič brzd v nejhorším pískovací pistole
Datum: 26. května 2014 20:33
 zdarec potreboval bych poradit kolik ma 19tka cisel od stredu kola od stoubu nebo celkove potrebuju to vedet abych vedel jestli ji dostanu na motorku diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2014 18:11
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Kolo o průměru 19" má poloměr 9.5". Jeden palec má 2,54cm. Kolik cm má poloměr kola? Na to se ptáš? Jestli tohle není provokace, tak mi řekněte co to do ****** je.
Datum: 25. května 2014 18:11
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17234
 vůbec nevim na co se ptáš, pač si to napsal jak dement. ale tipnu si že na to, kolik má průměr 19 kolo... bude to o 3 palce víc než má 16tka... kolik je palec si najdi.
Datum: 25. května 2014 17:22
Jméno: Míra
IP: uživatel17222
Posl.aktualizace: 23. května 2014 13:37
 Zdravím, chci se zeptat jestli byly u válce 05ky dělány na přepouštěcích kanálech náběhové hrany směrem k hlavě půlkulaté asi v 30 stupních? nebo jestli to je něco upraveného? dostalo se to ke mě z vrakoviště, na trojku to vyjede každý kopec ale rovinka 60 max.. vím že 05ka měla menší přepoušťáky ale o hranách nic nevím.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2014 18:18
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
Posl.aktualizace: 24. května 2014 0:18
 něco jako tv products pro důchodce
Datum: 24. května 2014 0:18
 Čus. Píčovina.
Datum: 21. května 2014 21:52
Jméno: Daiwo
IP: uživatel17213
Posl.aktualizace: 22. května 2014 19:36
Jméno: Daiwo
IP: uživatel17213
 prosim ťa daj mi link na ten obchod asi som ta moc nepochopil...
Datum: 22. května 2014 19:36
Jméno: standa
IP: uživatel17215
 1,5mm slabé s bočním zámkem. Sesa nabízí buďto chromované (tuning.chrom) a nebo lepší litina (piston ring). Výběr je na tobě.
Datum: 20. května 2014 22:00
Jméno: setrvačník
IP: uživatel16049
 halvni tryska u origo karbu u pionyra 21 je 68 ne ? hada se semnou kamoš , že pry je 72
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2014 23:05
Jméno: setrvačnik
IP: uživatel16049
 To nevim kde byl, ja si tes myslim ze 68 byka origos na jikovu
Datum: 18. května 2014 23:05
 hele nebyl kámoš pro trysku v motoústí ? tam mi taky rvaly do hlavy že 72 je origo a 68 se nevyrábí
Datum: 18. května 2014 23:01
 Tryska 68! se 72kou ti nepojede lepe akorát to žere víc a nestíhá spalovat na krátké vzdálenosti protože se ti motor nestačí ohřát.
Datum: 18. května 2014 13:50
Jméno: dwein
IP: uživatel17205
 68
Datum: 18. května 2014 12:22
Jméno: Vigo
IP: uživatel14157
 Ano, originální tryska u pionýra je 68
Datum: 18. května 2014 12:22
Jméno: Michal
IP: uživatel11168
 čuste chtěl bych se zeptat jaky kaburator by byl lepši na simaka když tam chci dat valec 70 čtyčkanalek amal 19 nebo amal 21 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2014 6:58
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17169
 já bych určitě doporučil amal21 pojede to líp
Datum: 23. května 2014 6:58
|



|