|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cau draci mám fechtlika 21 a chtěl bych ho přestavět na croos a trošku zvíšit výkon prosím poradte mi díky supilulim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 22:20
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 sedlo můžeš sehnat u mně je to s pincka kerého sem mněl uděaného do crossu je to z plastu molitanu koženky a plechu na uchycení bude potřebovat trochu spravit ale to by nemněl být problém pokud bys mněl
zájem můj email je zelena.j009@seznam.cz
Datum: 11. června 2010 22:20
Jméno: martin
IP: uživatel9642
 cs poradim ti, já jsem tyky stavěl fichtla a většinu věcí sem koupil na burze v chotusicích u Čáslavi
Datum: 10. června 2010 13:54
 jo jeste bych dodal ze na ty cezete delam uz rok (ne kazdej den,treba 3 nebo 2 dny v tydnu) a postupne to vsechno vylepsuju..treba vejfuk uz sem delal 2x,poprvy moc vibroval a tak sme udelali jinej..
Datum: 09. června 2010 16:05
 jj ale nejdriv si uprav ram a az podle toho sezen plasty..ver mi ja prestavuju cezetu (pokud te to zajima tak moje stranky sou http://www.cz-cross.iprostor.cz ) a az podle ramu tam napasujes plasty...z kazdy motorky je jinej..ja mam napriklad predni blatnik z TM,zadni z yamahy,oba upraveny aby tam pasovali
Datum: 09. června 2010 16:03
 tak jako jasně ale plasty tam taky hrají roly
Datum: 09. června 2010 14:48
 hele o plastech to neni,je to o podvozku
Datum: 08. června 2010 22:07
 jj go motoru určitě udělám spíš mě jde o ty plasty z crossky kde seženu prostě nwm kde sehnat plasty sedlo cros a nádrž cros a blatníky sou tady na fechtl kramku
Datum: 08. června 2010 21:25
 ale vetsina lidi by radsi kouzlila a udelala motor co jezdi kilem,ale na GO se kazdej vysere..pokud nechces aby ti motor odesel se snizenou hlavou,udelej go!!!to te ceka tak jako tak,pokud nejsi 10 lety dite co pouze oreze plechy a nazve to krosskou
Datum: 08. června 2010 19:14
 zmensit hlavu...myslis spis kompresni pomer?de tam o tlaky takze kdyz to prepisknes a budou tam moc velky tlaky,tak ti odejde driv klikovka..a pokud si svorc tak de doma udelat svuj ram,vzit casti puvodniho a navarit jine uchyty zadnich tlumicu,pripadne prodlouzit kyvku a dat centralni tlumic,predni vidle se daj taky vyvisit ale sou do terenu na hovno-vlastni zkusenost..dej tam vidlice treba ze simsona nebo z nejaky vetsi jawy,ja tam napral z cezety 175.a motor jen tak za korunu neudelas..jediny co ti poradim tak bud stejskyho valec,kup si sportovni filtr,otryskuj podle toho karbec,nech si snizit hlavu,udelej GO motoru a pojede jak vino..
Datum: 08. června 2010 19:12
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Hm a i ty si myslíš že za asi 1000,- uděláš fíka do crossu?Se na to vyser..vůbec máš sám nějakou malou hlavu..
Datum: 08. června 2010 14:51
 no tetka su švorc kdo je vlastně stejsky?přemýšlel sem o tom že z menším hlavu a bude větší tlak a půjde tám pod větším tlakem benál ale to bych měl za chvílu po motoru.
Datum: 08. června 2010 14:19
 zvýšit výkon? obětuj 3500 a nech si od stejskyho udělat válec
Datum: 08. června 2010 13:34
Jméno: Fogi
IP: uživatel9609
 Včera sem tady psal o tom že upravuju svůj 2K Do konce týdne bude snad hotový,ale brzdí mě vyfukový kanal  nevím jestli mám prodloužit i spodní hranu kanálu směrem k výfuku.. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 11:40
Jméno: Fogi
IP: uživatel9639
 Jako při použiti male trisky a vhodneho filtru by to slo.. Taky uvažuju o koupi karburatrou(Upraveny 2K¨) a rozhoduju se mezi dellorto 19 nebi 21 nebo replika dellorta 19mm...
Datum: 10. června 2010 11:40
Jméno: Venca
IP: uživatel8693
 dělám to podle kámoše co jezdí fichtlcup já ho jezdím taky ale jenom klasiky bohužel chci jezdit specialy a 21 na 2 kanal vpohodě
Datum: 09. června 2010 21:36
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Samosřejme stando..špatne sem to napsal  tvar bude cca stejny ale bude to rozšiřeno na tech 23-24mm.Venco nebude karbec 21mm moc??
Datum: 08. června 2010 22:55
Jméno: Venca
IP: uživatel8693
 ahoj já taky upravuji válec 2 kanál dell ortem 21 ho budu osazovat a ten vyfukovej kanaly nemá bej po vsude 24mm široký
Datum: 08. června 2010 20:13
Jméno: standa
IP: uživatel9625
 snaz se aby mel kanal puvodni tvar....ostre hrany je totální kravina
Datum: 08. června 2010 16:55
Jméno: Fogi
IP: uživatel9609
 Ja myslel že ten kanal mam udelat 24mm po celem kanalu,jakože ve vsech mistech bude široky 24mm.
Datum: 07. června 2010 21:13
Jméno: standa
IP: uživatel9613
 horní hrana vyfukovyho kanalu 28mm od hrany valce,max sirka kanalu nad prefukama 23-24mm a jsi tam a jedes!!! na spodek nesahej
Datum: 07. června 2010 21:09
Jméno: Fogi
IP: uživatel9609
 Ted sem to chtel napsat  sorry zmátl mě ten rozměr protože ten nákres je delany na píst se sniženou horni plochou..Jinak saci kanál snižit mužu že?
Datum: 07. června 2010 20:51
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 šmarjá,spodek licuje s pistem v dolni uvrati,možná to rozšiřují ale jinak natahovat ho k motoru je uplná pí*ovina
Datum: 07. června 2010 20:48
Jméno: Fogi
IP: uživatel9609
 Fakt ne? když se divam na ruzne vákresy tak všude je i rozměr na změnu delky spodni hrany..Napr u fichtla 44mm..
Datum: 07. června 2010 20:35
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Na spodek nesahej...
Datum: 07. června 2010 20:09
Jméno: Fogi
IP: uživatel9609
 Omlouvám se  ten konec sem napsal spatne  ma to byt směrem k motoru(dolu) a ne k vyfuku..Už sem z toho vyfuku zblbly..
Datum: 07. června 2010 19:42
 Zdar draci chtel bych se zeptat na rozebirani prednich vidlic u jawy dandy 125 koupil jsem nova gufera ale jeste nikdy jsem vidle nerozebiral tak bych vas poprosil o nejake rady na co si dat pozor a atd. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 20:05
 Hm rada nad zlato
Datum: 08. června 2010 20:05
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 naco sis to teda kupil ket nevis sak kuknemsa ne? co ja vim jak vipada tvoja motorka
Datum: 07. června 2010 20:07
Jméno: Ondra
IP: uživatel8917
 čus draci chtel jsem se zeptat,jestli nahodou nevite jaky ma RAL barva-slonově bíla kost?Co se davala na jawu 05  diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 19:10
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
Datum: 07. června 2010 19:10
 a jak to víš ty, že to není slonová kost? třeba na 05 mam slonovou kost, a kámoš taky...i po rozleštění je furt stejnej odstín...
Datum: 07. června 2010 16:52
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Nevím kde jste tu přišli na slonovou kost když to bylo nový tak to byla bílá lehce našedlá fakt jen lehce, možná zoxidovaná 40letá vypadá jak slonová kost.
Datum: 07. června 2010 16:20
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel9608
 Mně vyšla na 21 nejpodobnější RAL 7044 - hedvábná šedá.
ale možná měl 05 trochu jiný odstín...
Datum: 07. června 2010 15:02
 cau, mam dotaz , rve mi strasne vyfuk a tak sem se rozhodl ze z druheho vyfuku udelam nejakej tissi , ale aby to zase neztratilo vykon. Problemem je ale ze ja ho mam vybrakovanej a mam ty tlumice doma ale vice kusu , a nevim vubec co tam patri mohl byste mi to nekdo popsat ? je to na pionyra mustangovej vyfuk .. DIKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 13:59
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 zkousel sem ho slozit jak je origo a dusi se mi jak je to mozny?
Datum: 07. června 2010 13:59
 dal bych tam treba nejakou dratenku nebo neco pak ..
Datum: 07. června 2010 11:11
Posl.aktualizace: 11. června 2010 18:24
Jméno: monste
IP: uživatel7480
 presne to mi dela treba na zaplatach nebo na kaminkach to plave jako buzerant  sry za sprosty slovo  ale uz me to stve jak jedu do zatacky pred hlavni a naklonim milimetr a uz to drnca tak to musim projet bez zastaveni a uz me mi to ani na jedny cyklostezce pekne vymslilo nevimco s tim...
Datum: 11. června 2010 18:24
 chce to zadní tlumiče (co tu má sesa),a silniční pneu kulaté.ty origo naklopíš a jedeš po hraně pneumatiky.ty tlumiče vřele doporučuji.je to nebe a dudy.
Datum: 07. června 2010 21:49
 No tak jasný že na parkovišti ve městě nepojedu 60 .Jinač když jezdím normálně tak taky i do nějakých zatáčkej hnusnejch letím i 70 a je to mírně z kopce a pak hned do prava mírně ale to i i jiný .Taky máme tady kopce kterej má 16% stoupání a z neho sme letěl skoro 80 a zatáčka hrozně táhlá doleva a ješto to vyněšelo to při těch rychlsotech se pak musím člověk modlit aby z toho nevylítnul  .
Datum: 07. června 2010 18:55
 No to já taky jednou nalít do dolíku v silnice v 75 a takovej malej dolík a co to udělalo no hrozně mrdlo to semnou jak kdybych měl jen pár kg ale naštěstí se nci nestalo.
Datum: 07. června 2010 18:52
 mo jeste jedna vec jediny co mi fik dela tak že dřu o stojan nebo stupačky jednou sem mi povedlo aj chytit o lauf
Datum: 07. června 2010 18:08
 kamo ja jezdim do zateč nekdy i 60 tech 50 aj když tam je nejaka ta dira znaš naše cesty a zatim žiju ale jednou sem mel volne všechy špice klopim jako prase kolo nadskočilo a to si mel videt co se delo
Datum: 07. června 2010 18:03
Jméno: plechy
IP: uživatel9606
 skus si tam dát new gumu a skakat to nebude!
Datum: 07. června 2010 12:58
Datum: 07. června 2010 7:03
Jméno: Fogi
IP: uživatel9597
 Tak sem pohledal jestě nějake nakresy a pročetl fora a diskuze a nakonec sem se rozhodl tak,že nechám dvoukanál s tím,že vyfukovy kanál bude rozšiženy,změněné radiusy a vyška od HU bude 28mm + přidělané 2 pomocné vyfukáče,sací kanál bude rozšiřen na 30mm a výška zůstane stejna,Hlavni přefuky o 1mm rozšiřené...CO na to řikate? mohlo by to vubec jet??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 18:54
Jméno: Fogi
IP: uživatel9609
 Jestě poslední dotaz  mam prodloužit i spodni hranu vyfukoveho kanalu? Na vykresech 4K ze SM je 44mm spodni hrana kanalu od vrchní hrany vložky.
Datum: 07. června 2010 18:54
 já mám origo karbec přefrézkovaný na 19mm
Datum: 06. června 2010 22:06
Jméno: Fogi
IP: uživatel9597
 Fakt díky moc..Karbec asi dellorto 19 nebo mužu i větši?
Datum: 06. června 2010 21:57
 spodní hranu sacího kanálu dej 68 mm
Datum: 06. června 2010 21:54
Jméno: Fogi
IP: uživatel9597
 Ok. Díky za rady..  A saci kanál mám dit jak vysoky od HU ? Bude to lepši než ten 4K ze SM?
Datum: 06. června 2010 21:51
 výfukáč 25?? ti to sežere píst i kroužky  ..... pokud použiješ obyč pístní kroužky tak výfukáč široký 23mm a okýnka 5mm... sací kanál fakt dej 24mm
Datum: 06. června 2010 21:48
Jméno: Fogi
IP: uživatel9597
 Ja se dival na 4K ze světa motoru a podle toho jsem bral ty rozměry jsou takove jak zde píšu..šiřka saciho 30mm  jinak dám na vás a přefuky nechám tak jak jsou a šiřka vyfukáče 25mm?? a pomocné vyfuky 4mm ??
Datum: 06. června 2010 21:39
 jo jenže když mám hromádku válců a nevíš jak jezdily v sérii  ..tak to je potom težko....
Datum: 06. června 2010 21:35
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cezetaku , je jasny ze vykurvenej valec nema cenu upravovat
Datum: 06. června 2010 21:26
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cezetaku , je jasny ze vykurvenej valec nema cenu upravovat
Datum: 06. června 2010 21:26
 standa: tak tohle mě nikdy nenapadlo  ......vybrat si válec podle toho jak jel v sérii....dobrý typ
Datum: 06. června 2010 21:23
Jméno: standa
IP: uživatel9593
 saci kanal hlavne udelej tak,aby ho píst zavřel!!! Jeho výšku zvol dle svého gusta...Na přefuky bych nesahal....jak potom docílíš toho,aby foukaly naprosto symtericky?? Prefuky v origu jsou dobrý!! Hlavně si najdi valec,kterej výborně jel i v seriovce,protoze u nej bude jistota symetrie prefuků!
Datum: 06. června 2010 21:13
 šířka sacího kanálu 30??? tos trochu přestřelil, ne? 24 mm max... s přefukama nehýbej. a šířka výfukáče nic????
Datum: 06. června 2010 21:01
 Čau mám dotaz když dám na fichtla přímej filtr takovej ten co byl i tady na krámku z takový tý drátěnky tak se mi zdá že když bych jel v prachu musím tam něco lítat kámoš ho má a je pře něj i vidět takže tam se tam musí nějakej prach dostat. Není lepší přímej filtr molitanovej...takoj ten co maj i pibiky?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 12:50
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 to se z molitanem dusí
Datum: 06. června 2010 12:50
 nejlepsi je dobre sladenej origo filtr
Datum: 06. června 2010 12:42
 tak ho ani nekupuj....akorat to brzo pridres
Datum: 06. června 2010 12:42
 nic sem ještě nekoupil právě se rozmýšlim kterej
Datum: 06. června 2010 12:40
 nic sem ještě nekoupil právě se rozmýšlim kterej
Datum: 06. června 2010 12:39
 nic sem ještě nekoupil právě se rozmýšlim kterej
Datum: 06. června 2010 12:38
 Pitibiky maji z dratenky taky ale jestli ho uz mas koupenej ta je dobry namazat to olejem sice to je hnusy ale dobry
Datum: 06. června 2010 12:35
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 06. června 2010 2:00
 A když už ty tlumiče budeš mít rozdělaný tak se oplatí rozdělat ty těsnící matky,sehnat do nich gufera a vyměnit,ta těsnící matka se musí ale rozdělat asi na tři díly,jinak to guffero tam nedostaneš,s tím ti můžu poradit - už jsem to dělal to přetěsnění,když tak na mail písni, nebo máš ICQ? Já mám...
Datum: 06. června 2010 2:00
Datum: 06. června 2010 1:58
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 jj máš recht ale nevím no skusím ho překecat
Datum: 05. června 2010 22:59
 No z toho si nic nedělej, já mám taky takovýho taty, kterej mě někdy mega sere s takovejma kecama, že jsou to stroje na hovno a já nevím co. Taky mám právě ČZ 175 450,na který on jezdil asi 20let a pak jí chtěl vyhodit,naučil jsem se na ní jezdit a přemluvil jsem ho at ji nedává pryč a nechá mi jí, dyt je to škoda,když to má i papíry že? Fakt magor no, chtěl jí dát pryč,přitom je z roku 1968 a celkem pěkná až na ty deluxe řidítka a kryty šavlí byla origo. No a pak jsme ji opravili, udělal se motor, postupně jsem ji vyleštil a jezdí jak drak. Rozhodně to není starej křáp,když se to dobře seřídí tak to jezdí suprově. Jinak se zkus kouknout po celých tlumičích s pěknějma kluzákama nebo mírně opotřebovaný kluzáky koupíš i za 300Kč jako já asi před dvěma měsici,to co mi posíláš za odkaz to se mi zdá dost,sice novostarý nepoužitý, ale jsou stejný. ČZ 175 450 určitě nevyhazuj,udržuj a na tyto keci a hemzy se vykašli, mě když toto otec začnš říkat tak ho posílám kolikrát někam,že mele kraviny, navíc jsem mu několikrát říkal,že je lepší mít ČZ, na kterou seženu snad vše,za dobrý peníze, opravím si to sám dle příruček nastavím než mít nějakýho japonskýho sráča,kterej je těžkej,neopravitelnej a drahej na servisování. Takže asi tak,trošku jsem se rozepsal nooo,ale takhle to je...
Datum: 05. června 2010 22:02
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 asi je ale mám divnýho tatu říkal že si prachy mám nechat na lepší věci a ne je vrážet do starých křápů
Datum: 05. června 2010 21:08
 Řekl bych,že půjde,bylo to stejný ty kluzáky na všecky JAWY a ČÍZY. Ale bacha to co prodává tak to jsou stejný kluzáky to znamená,že jsou oba jednostranový,ten druhej svírací na osu kola neprodává. To co prodává je klzák,kterej přijde ke štítu brzdy,ale ten co přijde na druhou stranu má mít závit se šroubem #14 na stažení osy kola. Ale mělo by to pásnout. A to máš tak špatný kluzáky? není lepší pochromovat si je ty originály?
Datum: 05. června 2010 21:06
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Zdarec mám jen malý dotaz  jaky karbec by jste doporucli na 4k ze světa motoru ? 19 nebo 21mm?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 19:27
Jméno: Fogi
IP: uživatel9597
 Tak sem pohledal jestě nějake nakresy a pročetl fora a diskuze a nakonec sem se rozhodl tak,že nechám dvoukanál s tím,že vyfukovy kanál bude rozšiženy,změněné radiusy a vyška od HU bude 28mm + přidělané 2 pomocné vyfukáče,sací kanál bude rozšiřen na 30mm a výška zůstane stejna,Hlavni přefuky o 1mm rozšiřené...CO na to řikate? mohlo by to vubec jet??
Datum: 06. června 2010 19:27
 standa: no povoluje se mi neustále výfuk a karburátor
Datum: 05. června 2010 20:29
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Stando a neutopí se to s tou jednadvacítkou i při použití malé trisky??
Datum: 05. června 2010 15:53
Jméno: standa
IP: uživatel9585
 Fogi: Pokud později přemýšlíš o stejskyho 3K tak určitě zvol karburátor o prumeru 21mm. Nejlépe originální Dell orto,ne ty čínské kopie! +vhodný filtr,nejlépe molitanový a samozrejmne sadu trysek tak od čísla 76 po 115...+ dobřenavrhnout sací koleno!!! jeho dýlka dela ruzny zmeny chování motoru!!
Datum: 05. června 2010 14:09
Jméno: standa
IP: uživatel9585
 neni k ničemu,ale melo by se to trochu poupravit,zvolit vhodnou šířku a výšku sacího kanálu a taktéž výfukového....protoze je válec jako "cedník" tak to bude chtít minimálně podkovu aby narostla spodní komprese a tlak pri prepousteni....precejenom uz to neni dvoukanál.....ale tohle sou vsechno spekulace....vsechno nejlíp poznáš,když to zkusíš....TK moto delají dost podobný válec a jezdí to i s originálním karburátorem!! Já se budu držet dvoukanálů,protoze je to řežba a hlavně to jede!! Cezetaku nemas problem s odpadáváním dílů pri max otáčkách?  Me uz uletela jedna packa od prsíček a kondenzátor z CDI  A to tam mam "jen" Cestovní upravu v základním nastavení......dneska sem to naladil,ze rucicka tachometru ukazovala 90 po rovině a dolezla k pocitadlu najetych km z kopce  musim sehnat otáčkoměr....lezou z toho šílený zvuky a docela by mi zajimalo co to točí
Datum: 05. června 2010 14:06
 jen ti povím že zkušené hlavy se na to dívaly a jen se pousmály...z toho sem si vydedukoval že je ten nákres asi k ničemu
Datum: 04. června 2010 23:32
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Jako ne pokus takový že mám navíc válce,ale pokus jak se to Bude chovat atd..
Datum: 04. června 2010 23:27
 21mm je víc než moc.... dej na to origo karbec, popřípadě 19mm.... to je pokus? tak na to se zrovna vykašly....vylaď si 2k....dobře udělaný 2K jede líp než 3k.
Datum: 04. června 2010 23:14
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 aha..A ten karbec 21mm ?? Ten 4 kanal je spis takový pokus,později bych chtel Stejskyho 3K tak at nemusim kupovat 2 karbce
Datum: 04. června 2010 23:04
 pod použiješ standartí píst tak jo.....pokud si seženeš jezdnokroužek s kroužekem 2mm od hrany tak nic zkracovat nemusíš
Datum: 04. června 2010 23:01
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
  jestě se chci zeptat jestli je nutne u toho 4k zkracovat válec,vložku a osoustrižit vrch pístu
Datum: 04. června 2010 22:53
 mám motor 05 RS....zatím neni hotový..ale! nemá žádné pomocné výfuky....prostě jen dobře udělaná 2K a jede dost dobře....až budu mít zkouškách znovu válec rozhodím a doladím....ještě by to chtělo šáhnout na výfuk, ale už tak je dost točivý
Datum: 04. června 2010 22:50
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Na 3K nemám nákresy  Na 2k možná tak pomocné vyfuky..
Datum: 04. června 2010 22:48
 na 4k ze SM se vykašly...aplikuj to na 3k....ale pro zašátky ladějí je nejlepší 2k
Datum: 04. června 2010 22:39
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 zdar chtěl jsem se zeptat když napojim podsviceni zapalka na pijonyru,,,,, jestli to nejak ohrozi svetla popř. že budou mín svitit a tak díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 11:08
Jméno: Franc550
IP: uživatel3888
 ja jsem tam chtěl dávat diody....
Datum: 04. června 2010 11:08
 jeste upresnim..9v baterku pouze u hotovejch neonu,tam uz sou odpory-ty pracujou tak,ze nepustej vic proudu nez kolik potrebuje dioda a k tem neonum uz sou napojeny..pokud by sis chtel vyrobit,musel bys presne vedet na kolik je ta dioda a podle toho koupit odpurky (ruzny barvy=ruzny hodnoty,taky sou vysocesvitivy diody atd)
Datum: 03. června 2010 22:46
 normalni neony tam nezapojis..fichtl dava stridavy napeti a ty potrebujes na leddiody (neony) stejnosmerny.prodava se na to nejakej usmernovac.ale nejjednodussi jemvzit si 9v baterku,nacvaknout ji do kastliku u mustanga a nebo u fichtla nekam kde neni videt,pres vipinac k neonu a mas vystarano..ta baterka vydrzi docela dlouho,stejne s tim budes svitit jen v noci protoze ve dne to nebude videt..a nebo je taky dobra finta blikacka na kolo,soupnes ji kam chces,jenom ji pustis....u congu se daj koupit za 20 kč jedna a kdyz si koupis treba 3 za sebe,tak te to vyjde mozna levnejs nez nejlevnejsi kupovanej neon..
Datum: 03. června 2010 22:44
Jméno: amoss
IP: uživatel3888
 zdar draci poradte mi prosim z čeho mam udelat na zapalko ten bilej plast z ceho vy jste to braly ?? odepis diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 13:35
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 No to je strašnej tuning..jdi do nějaký tuning dílny adej si mozek nachipovat aspoň na IQ50...
Datum: 04. června 2010 13:35
 to jsou ty lidi dneska tak blbý, nebo je nenapadne že je to plexi sklo
Datum: 03. června 2010 20:20
Jméno: amoss
IP: uživatel3888
 myslim jako tuning na zapalko ten kryt trojuhelnickovej....
Datum: 03. června 2010 19:47
 amoss myslí asi plexi
Datum: 03. června 2010 19:44
 Bílej plast na zápalku mi nic neříká.
Datum: 03. června 2010 19:41
Jméno: Hudzo
IP: uživatel8591
 Lidi vím že to sem moc nepatří ale je to docela fajn video a kdo zná alspon trochu staré pověsti české a koně šemíka tak to pochopí
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2010 18:50
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
Datum: 03. června 2010 18:50
Jméno: Hudzo
IP: uživatel8591
 http://www.youtube.com/watch?v=50niiFBNrV8
Datum: 03. června 2010 18:42
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 myslíte že sou dobrý zadní tlumiče na fíka ze simson skůtr?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2010 22:35
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Ale prd... Jsou uplne stejne dlouhy jako z elektronika. Mel sem je dost dlouho na terenakovi. Byly stavitelny.
Datum: 03. června 2010 22:35
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Mám tam ze Simáka elektronika (ty kratší) ale ne ze skútra. ze skútra jsou příliš krátké.
Datum: 03. června 2010 20:35
 nevim jak ze skutra ale vseobecne se do pio davaji tlumice ze simsonu..maj lepsi tlumivost a sou delsi..ale nevim jestli i ty ze skutra
Datum: 03. června 2010 18:31
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 03. června 2010 17:12
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 a nevíš jaký to byl přesně typ ?? nebo jak se tomu stoji přezdívalo ?
Datum: 03. června 2010 17:12
 válec so tam je z dvojvalcovej CZ 125ky 1966-1998 na silnicné závody tak je to velká rarita (ovela vatsia rarita ako kapotovany mustang atd) http://jencomoto.wbs.cz/125.motor_original.jpg ,,, niekto podla toho zacal vyrábat tie hlavy valca co v jednom case predával aj seso a predávali aj na motorkramku
Datum: 03. června 2010 15:44
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Dá se koupit jenom hlava...a je to pěkně drahý...výburs prostě všechno aby fáslo...jeden kámoš říkal asi 1500 kč.
Datum: 03. června 2010 13:23
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 zdar draci chtel jsem se zeptat jestli by se neco stalo kdyz bych dal na zapalko pruhledne plast 1mm?? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2010 10:57
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 no myslim ze by sa nic nestalo, korat by sa ti to hned rozbilo, kdyby to mnelo enom 1mm.
Datum: 03. června 2010 10:57
 vysvětle te mi jak se kituje na netu toho o kitování moc neni
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2010 18:36
 jo ok za kolik se da sehnat NEW nádrž na mustoše ? a na kolik vyjde kitování + lak a barva
Datum: 03. června 2010 18:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 prosímtě o kolik litrů bude mít menší obsah ??   o 0,2 litru??aspon tě to bude nutit jezdit pomalu aby to moc nežralo..
Datum: 03. června 2010 16:05
 takze bude mit nadrz mensi obsah nejde to nejak vyklepat
kitování je k HOVNU akorat to zakreje tu puklinu
Datum: 03. června 2010 14:48
 Jo a je dobré na obroušený tmel nanést před vrstvou barvy takzvaný Plnič - to je víceméně stříkaný tmel, který Ti schová drobné škrábanečky na broušeném místě. Já ho stříkám vždy pod barvu, lépe to drží, funguje jako základovka a navíc Ti ti dorovná malé nepřesnosti. Hlavně na metalických barvách to je pak dost vidět..
Datum: 03. června 2010 6:51
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 vemeš kit,na očištěnou a odmaštěnou plochuto naplácáš špachtlí či jinou stěrkou,-jako kdyby jsi spároval sádrou.necháš zaschnout a jemnym vodnim smirkem(500-800)osmirkuješ pod vodou do požadomanyho tvaru.Nakonec samozdřejmě nastrikáš barvu...
Datum: 02. června 2010 21:56
Jméno: Stano
IP: uživatel5573
 Chcol bys si kupiť hvezdicovu hlavu.kde se da sehnat?jake s ni mate skusenosti?musi se prenasrtavovať predstih?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 20:59
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 čus ma dotaz jestli je dobrej karbec na fíka z jawy 90.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 22:08
Jméno: Fogi
IP: uživatel9569
 Na seriovku ne. Pokud trochu "šáhneš" na vyfukový kanal tak ANO
Datum: 02. června 2010 22:08
 Zdar draci muzete mi poradit kde sehnat predni plasty na jawu dandy 125 ve zlute barve. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 15:13
|



|