|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: franc550
IP: uživatel3888
 zdar mam plexi na krytu na jawew 21 na zapalku a potrebuju poradit jak bych si to mel podsvitit poradte mi nekdo ?? pls nebo napiste icq kdo to máte dííky.......
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 23:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej tam diody + odpor a napoj to na světelnou cívku
Datum: 01. června 2010 23:28
Jméno: franc 550
IP: uživatel3888
 zdravim chci se zeptat na jawu 21 co by se stalo kdyz bych dal na kryt jak je u sekundarniho kolecka jak je tam ten trojuhelnicek na zapalku tak kdyz bych ho udelal z plehiskla pruhlednýho myslite ze by se to rozteklo ?? odepiste díík.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 10:29
Jméno: Thompson13
IP: uživatel9696
 Nic se stím nestane. Na funkci to nemá žadný vliv  Ale budeš muset dávat pozor abys to nerozbil
Datum: 16. června 2010 10:29
 normálně se ten plexáč roztopí na kaši a zalepí kladívka a kvůli tomu zadřez motor
Datum: 01. června 2010 20:36
Jméno: pavel
IP: uživatel9564
 z pleksi skla ne ja to mam taky.mam tam jeste diody modry vypada to fakt pekne
Datum: 01. června 2010 20:27
Jméno: franc550
IP: uživatel3888
 nestane a je nejaka toho nevyhoda?? nebo tak neco??
Datum: 01. června 2010 20:26
 Nestalo by se s tím vůbec nic. Někdo si to tam normálně dává.
Datum: 01. června 2010 20:17
 Nestalo by se s tím vůbec nic. Někdo si to tam normálně dává.
Datum: 01. června 2010 20:12
 nic se nestane
Datum: 01. června 2010 20:11
Posl.aktualizace: 01. června 2010 23:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 obrousit-zakytovat-znovu obrousit a nastříkat
Datum: 01. června 2010 23:32
 http://krysto6.rajce.idnes.cz/Mustos/#23052010145.jpg
přímo takhle
Datum: 01. června 2010 21:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ted mi jeden chlápek co stříká doporučoval nějakou barvu..prej to není klasická polosyntetika a tojí něco přes 200 jedna plechovka a drží to jak péro..no a tím kompresorem bych udělal tak 3 vrstvy ....a jestli jí máš hodně promačkanou tak obrus barvu a zakytuj to a pak to zase vybrus ho hladka ten kyt
Datum: 01. června 2010 20:28
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 01. června 2010 21:00
 akorát že to neni na soutěžní jawu ale na vývozního péráka
Datum: 01. června 2010 21:00
Jméno: Pavel
IP: uživatel9564
 teoreticky by to tam napasovat slo mam tam neco podobnyho.
Datum: 01. června 2010 20:21
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 poradil by mi někdo jaký typ výfuku hikone se hodí na mustanga?jaké máte zkušenosti s těmi výfuky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 22:20
Jméno: Fogi
IP: uživatel9569
 Nekvalitni material?? Nekvalitni sváry?? Proberte se hoši!! Jinak s originalnim hikonem ztratite spodek,ale zase maximalni otacky vzrostou..Když se naladi koleno a vyletovka na daný válec tak je to velke + oproti originalu..
Datum: 02. června 2010 22:20
 Podle mě to má jen dobry zvuk ale sníží ti to výkon...
Datum: 02. června 2010 14:38
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 bubák-přidá max. otáčky
Datum: 02. června 2010 12:10
 denzile, pokud si myslis ze na serii ti hikone neco prida pak jsi mimo spis ty.
Datum: 02. června 2010 7:32
 Tak něco to udělá ... ale nevydrží to 3 generace
Datum: 02. června 2010 2:48
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 šity za 400 je to pravda nekvalitní materiaál,nekvalitní sváry atd nejlip hoši uděláte když to bude doma udělané poctivě
Datum: 01. června 2010 21:27
Jméno: denzil
IP: uživatel7358
 Tak to seš hodně mimo...
Datum: 01. června 2010 20:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyser se na něj a nech di ten origo...já pořád nevěřím tomu že by ty šitky za 400 nějak přidali na výkonu ...
Datum: 01. června 2010 20:31
Jméno: pavel
IP: uživatel9564
 ja mam hikone na simsonovi a na pincokovi taky kup si spodne vedenej.
Datum: 01. června 2010 20:29
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 Dobrý den,poradí mi někdo jak rozebrat kompletně výfuk u mustanga?mám urvanou tu dlouhou tyčku a namohu jí vyydělat.děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 18:02
Jméno: 007dominik
IP: uživatel9502
 zdravím zhánam válec s prúmjerem tak4 cm ale materiál z kterého je vyrobený musí být SILON !!!! kdo by takové neco mjel nech piše na 007dominik@azet.sk
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 23:01
 protože si 3x zmáčl F5 nebo aktualizovat.
Datum: 01. června 2010 23:01
Jméno: 007dominik
IP: uživatel9502
 proč sa to tam 3x hodilo????
Datum: 01. června 2010 21:11
Jméno: 007dominik
IP: uživatel9502
 Problém je že já nejsem čech ale sem slovák ze záhorá a já sa tady stym tady nebudem srta a dávat na éčka ty mjekčene tak tam proste do teho slova dáj J hotová vjedahhhh
Datum: 01. června 2010 21:11
Jméno: 007dominik
IP: uživatel9502
 Problém je že já nejsem čech ale sem slovák ze záhorá a já sa tady stym tady nebudem srta a dávat na éčka ty mjekčene tak tam proste do teho slova dáj J hotová vjedahhhh
Datum: 01. června 2010 21:10
Jméno: 007dominik
IP: uživatel9502
 Problém je že já nejsem čech ale sem slovák ze záhorá a já sa tady stym tady nebudem srta a dávat na éčka ty mjekčene tak tam proste do teho slova dáj J hotová vjedahhhh
Datum: 01. června 2010 21:04
 vYdět .... ten češtin zase dostává na prdel......
Datum: 01. června 2010 20:07
 slyšel jsem různé verze slova měl...ale mjel to vydím opravdu poprvé
Datum: 01. června 2010 19:30
 silonové polotovary koupíš určitě někde ve většim železářství...alespoň u nás to tak je
Datum: 01. června 2010 18:10
 proč píšeš vypatlanštinou?
Datum: 01. června 2010 16:33
Jméno: 007dominik
IP: uživatel9502
 no ale sústruh doma mám ale nemám ten matroš jedine keby nekdo mjel
Datum: 01. června 2010 16:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak to teda nevím na co to chceš  no ale nejlepší bude asi když si zajdeš za nějakým soustružníkem a on ti to udělá
Datum: 01. června 2010 15:56
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 mám na čz 175/450 4 výbrus a kámoš mi říkal že tam mám před tím než tam dám píst stříknout trochu wd nepoškodí se t nějak ? mám strach že se mi to wd připeče nějak v tom válci
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 22:23
Jméno: Fogi
IP: uživatel9569
 Nepřipeče ce nic  ono se to maže hlavne kvuli toho,že jak ten motor poprve nakopneš aby nešel "nasucho" než se poradne promaže směsí
Datum: 02. června 2010 22:23
 Jo je to lepší. Když nasazuješ suchý píst a kroužky do čerstvě vybroušeného válce který je zevnitř suchý tak to je takové nepříjemné nebo jak bych to popsal  prostě doporučuji to máznout,taky používám WD ve spraji. Postříkám s ním píst i kroužky a válec taky postříkám zevnitř a ještě před startem motoru naleju do klikového prostoru tak pul deci benzinu s olejem 1:25 a párkrát to prošlápnu až pak to teprve nakopnu
Datum: 01. června 2010 14:47
Jméno: hh
IP: uživatel9561
 stříknout tam můžeš klidně i motorovej/převodovej olej, je to kvůli tomu, aby se ti píst do válce lépe nasazoval, ničemu to neuškodí
Datum: 01. června 2010 14:07
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 čau chtěl sem se zeptat jakou mám vzít černou barvu na nádrž na čz 175/450 a popřípadě jak to mám nastříkat protože pistol doma nemáme a všude čtu že štetcem je to horší jak sprejem
navíc mám strach že se mi to oloupe ještě sem moc nelakoval jenom kolo a to se mi oloupalo fak během 2 týdnu
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 11:00
Jméno: Kvakovcan
IP: uživatel5480
 Ja som si to urobil sprejom a vyzerá to dobre
Datum: 04. června 2010 11:00
Jméno: hh
IP: uživatel9561
 jestli ti záleží na tom aby to vypadalo hezky, nejlepší bude poslat to do lakovny.. doma bez pistole to hezky neuděláš
Datum: 01. června 2010 14:08
Jméno: pionýr
IP: uživatel9545
 cauu chci poprosit chci si z pionýr o5 udelat crosku takovou lechce jestli to us nekdo delal a ma i foto nemoli by ste mi prosim poslat at vim jak to mam udelat dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 17:44
Jméno: pio nýr
IP: uživatel9545
 pojizdny jee a us je z roku 1965 tak je vzacnejsi nez java 21 atd.
Datum: 02. června 2010 17:44
Jméno: David
IP: uživatel2156
Datum: 31. května 2010 15:30
 presne tak!! nulapetku nekurvi!!!sezen si postupne nejdriv treba kostru s kolama a bez motoru a tu poradne prestav,prevarit ram a tak...pak do toho jenom nandej motor a jezdi...ale to ze tam das drapak a zvednes blatniky NENI KROSKA!!!
Datum: 31. května 2010 15:11
Jméno: dendy
IP: uživatel9325
 přidávám se k tomuto názoru dej ho dohromady jawa 50 typ 05 je vzácnější než 20 21 23 bylo jich vyrobeno menší množství
Datum: 31. května 2010 15:04
 Poradim ti jednu věc, jestli je aspoň trochu pojízdnej, tak to nenič a nedělej z toho krosku! Ale dej ho dohromady.
Datum: 31. května 2010 14:22
Posl.aktualizace: 01. června 2010 21:51
Jméno: Jawa racing
IP: uživatel6245
 ty bych určitě nedoporučkoval
Datum: 01. června 2010 21:51
 A co tyhle ty maji myslim jeste vetsi plochu nez ty prvni a myslim si ze montaz bude odost lehci nez u klasickych klapek ne ?
Datum: 31. května 2010 18:04
 protože má strašně malou plochu sacího kanálu.
Datum: 30. května 2010 23:48
Datum: 30. května 2010 23:38
 A proc ne ?
Datum: 30. května 2010 23:08
 ne
Datum: 30. května 2010 23:04
 čus.. chtěl bych se zeptat, jaký máte zkušenosti s linkama dělanýma fixem???
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 11:38
 Zdar,ja jsem nejdrive nastrikal plechch pouze plnicem,a barvou,potom jsem oblepil papirovou lepici paskou prostor pro linky,a linky jsem udelal modelářskou byrvou AGAMA ostin "10Me zlatá" pak jsem sundal pasku okolo linek, a cely plech nalakoval bezbarvym vrchnim lakem,tak stejne pomoci nalepek by to slo udelat i kompresorovym nastrikem,nebo sprejem,takhle jsem delal original znak "Jawa 21" na velkem zadnim plechu,stahl jsem z netu presny znak,nechal si ho vytisnkout na samolepici papir,vystrihl jsem ten znak,nalepil na plech ten papir s vystrizenym znakem,a prestrikal zlatou,a pak cele nalakoval bezbarvym lakem
Datum: 02. června 2010 11:38
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha díky
Datum: 30. května 2010 22:28
 origo linky se dělají ručně štětečkem a zlatou barvou.
Datum: 30. května 2010 22:25
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 chtěl bych si udělat linky na fichtlovi, jenže nevím co bude lepší.. jestli linky obyčejný nebo linky dělaný fixem...
Datum: 30. května 2010 22:18
Jméno: lampan
IP: uživatel9109
 zdar hosi nevite kde bych sehnal 18 drapák přední? mam z 90 ale jen silniční
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 20:58
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 Chci se zeptat jestli má někdo zkušenosti se sportovním vzduchovým filtrem co se prodávají,kámoš mi řekl že když ho tam mám tak musím přetryskovat karburátor nebo koupit novej karburátor 19mm jinak se mi zadře motor,je to pravda?děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 21:58
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak at da vetsi trysku...
Datum: 30. května 2010 21:58
 já nevím no říkám ještě to nikdy nezadřel ale ten filtr mu teda vymuvím, když sou tady taký komentáře ohledně toho filtru...jinak on sám teda GO nezvládne  to vdím bude prosit mě
Datum: 30. května 2010 21:25
Jméno: lampan
IP: uživatel9109
 Hoší, řešení jednou pro vždy.... ten filtr vem a hoď ho do hajzlu protože přes něj je i vidět takže natož aby filtroval no a nejlíp uděláš, když vemeš normální filtr z jawa 20 a 21 a dáš ho tamČISTEJ!!!! nic lepšího než tohle nevymyslíš, jednia nevyhoda je ze je velkej jinak nic....
Datum: 30. května 2010 21:08
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 je jasný že motor se během par metru nezastaví, ale je MOŽNÉ(záleží na nastavení karburátoru) se ochudí směs, a tudíž dochází k většímu opotřebování dílu a motor než aby poslušně najel třeba 5000 najede 3,4000 třeba. navíc rozdíl ve výkonu nepoznáš poněvdž tam ŽÁDNEJ neni  a navíc jsou s timi filtry jen problémi ... stačí?
Datum: 30. května 2010 20:54
 Kamos chce asi delat GO motoru po sezone...
Datum: 30. května 2010 20:35
Datum: 30. května 2010 19:35
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 dominik:Co to meleš že když máš chudou směs tak se zvýší otáčky a výkon nebo co piš to pořádně nedá se to číst ani a šanci zadřít se sériovou tryskou (65,68) to má obrouvskou kekz:nevím no ale při tvojí inteligenci by sem se ani nedivil kdyby sis tam misto benzinu to hovno dal...
Datum: 30. května 2010 18:10
 ne fakt je to pravda hochu...pri trysce 68 u origo karbece a timto sport.filtrem vznika velmi chuda smes-zadreni valce!!!! Doporucuje se tryska 72,jehlu na druhej zarez,a pak to bude OK!!!
Datum: 30. května 2010 17:54
Jméno: 007dominik
IP: uživatel9502
 HOFMI: ano je to pravda že tam pude vícej vzduchu ale zadrít sa to nemá šancu jak ked ti tam pujde vícej vzduchu jak benzínu tak budeš mjet velice dobrú akceleráciu a + aj vysoké maxilmálne otáčky ale zase pudeš mjet menší maximálny výkon
Datum: 30. května 2010 17:53
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 já sem si to myslel jeno kvuli tomu,že přes ten filtr tam jde více vzduchu než ty trysky na mustangovi dokážou uživit a tak je ve směsi více vzduchu než benzínu a oleje,je to možné?
Datum: 30. května 2010 17:26
Datum: 30. května 2010 17:14
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 Dobrý den,chtěl bych se zeptat těch co mají mustanga,jak mají nataženo plynové lanko,já ho mám nataženo,ale občas mi to zůstává v otáčkach tak se chci zeptat
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 16:17
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 já to mám tak,že když přidám plyn,tak mi to zustane v otáčkách,ale když ty řidítka mám nalevé straně tak to je v pohodě
Datum: 30. května 2010 16:17
 nastartuj, zatoč na obě strany a jestli ti to nebude nic dělat tak máš nejspíš špatný lanko a zůstává viset v bovdenu
Datum: 30. května 2010 16:12
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Máte zkušenosti s ručním leštěním motoru(karterů) pomocí jemného šmirglpapíru? Já jsem to zkoušel papírem 30x50(mm!) docela pěkně ikdyž ne dokonale vyčistím přibližně 1,5x větší plochu(než je papírek) pak už se povrch šmirgl papíru zcela zničí a musím vzít nový.. Napište vaše zkušenosti. Jinak lamely a primární řetěz vyměněny(navlíknuty) za 5min u strejdy musim si sakra už pořídit domu ráčnu s nástavcema nebo nejlíp momenťák  . Nevěděl jsem do jakého tématu to dát, tak omluvte ten tunig  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 11:06
Jméno: Kvakovčan
IP: uživatel5480
 Ja na čistenie a leštenie používam brúsnu pastu ktorá sa používa na ventily štvortaktných motorov.
A vyzerá to dobre.
Datum: 04. června 2010 11:06
 ja jsem kartery napred poradne "oskrabal" dratenym kartacem,pak jsem to vzal jemnym smirkem(vodnim) a nakonec dlouho rucne lestil Silichromem,nejsou videt zadne skrabance po kartaci a vypada to jako strojove lestene
Datum: 02. června 2010 11:41
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 šmirgloval se to má myslim ve vodě pak je to ještě dokonalejší, ten šmirgl jinak umi ve vodě a mužeš pokračovat
Datum: 30. května 2010 18:01
Jméno: Pítrs
IP: uživatel7965
 čau jaký drapáky na mustanga ? byl bych rád za odkaz dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 18:01
Jméno: 007dominik
IP: uživatel9502
 já sem dal na svého krosového fichtla pneu 90/100-16 je to na tento odkazy http://shop.motomaxsro.cz/cz-kategorie-323430372d302d2d2d3230.html ale chýba na ten rozmjer obrázek a dal sem zan 500 čk
no sú tam dve chybyčky po 1.je hodne težká a hned poznáš že to jede inak než obvikle já sem to vyrešil 9 zubovým primárným kolečkem .silu to má dobrú ale zase jedeš pomály na závody to je perfektné ale na dluhší trasy po vynohradoch kde sú rovinky sa to vúbec neoplatí. A po 2.když se ti to zasere lepkavým blatem tak sa ti to cele kolo zanáša blatem zasíra to retázku a tá to bahno tlačí do mototra no proste sa to zalepí a nechce jet má to svoje výhody ale aj nevýhody víc nevíhod to má ale co už no ked sem to kupil
Datum: 30. května 2010 18:01
 Jde i 3.25
Datum: 30. května 2010 7:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 co třeba 2,75 x 16??
Datum: 30. května 2010 2:06
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 hoj vím že sem toten dotaz nepatří ale poradte mi nějaké dobré remixy a nějaké klidové písničky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 18:33
 ty vole to si děláš prdel  ...no coment radši
Datum: 29. května 2010 18:33
 Tohle si nezaslouží odpověd...
Datum: 29. května 2010 17:03
Jméno: ardno
IP: uživatel9335
 cus ... jake mate skusenosti s tou laditelnou triskou na fika ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 0:00
 sice nevim jak ta tryska vypada..ale kdyz rikas nedoladenej do konce..co kdyby tam bylo neco jako kontra maticka?ze by se vysroubovalo to v ty trysce a nebo naopak dosroubovalo a kontramaticka by se pritahla a tim padem by se to nepovolovalo...to by slo ne?
Datum: 30. května 2010 0:00
 standa má pravdu na seriovku je to k ničemu,já mám motor upravenej,a taky pořád ladím trysku povoluje se,asi se vrátím zpět k sadě trysek je to na delší zkoušení ale aspon se nebude povolovat a štelovat to po každý jízdě to je k pos...ání.nápad dobrej jen tak nějak nedotaženej dokonce.
Datum: 29. května 2010 21:06
Jméno: standa
IP: uživatel9538
 šikovná vec na odladeni motoru....ale pro beznej provoz na prd...i s perkem se mi furt povolovala a obohacovala se smes
Datum: 29. května 2010 17:12
 protože neměl tolik odpovědí, kolik si představoval
Datum: 29. května 2010 14:32
 můžeš mi vysvětlit proč sem dáváš jeden a ten samej dotaz?DNes už si ho tu měl jednou,a někdo ti odpověděl
Datum: 29. května 2010 13:41
Jméno: lampan
IP: uživatel9109
 Jo a ještě osu zadního kola jako má pionýr ale tak o 4 cenťáky delší, potřebuju to rovněž na speciála, dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 9:53
 to ne,taky neco vydrzi..no ale zkus nejakou tyc a na oba konce udelej zavity na matky..na jedny strane matku svar a budes to mit jako original..
Datum: 30. května 2010 9:53
Jméno: lampan
IP: uživatel9109
 ja chci osu do kola ne máslo, se závitovou tyčí když skočim tak ja z ní U
Datum: 30. května 2010 9:46
 nevim cemu se rika hlazenka...ale co takhle zavitova tyc?  a na obe strany matku?nebo ji treba na jedny strane privarit a udelat z toho jako hlavicku?
Datum: 30. května 2010 0:04
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 Si jí udělej z "hlazenky"
Datum: 29. května 2010 12:50
|



|