|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jedla
IP: uživatel8212
 Zdravim draci  , prosim Vás když dám na fichtla tu hvězdicovou hlavu jaké to má plusy a mínusy???
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 10:38
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Tak určitě lepší chlazení...hlavně ve vedrech, zalezi jakou hlavu koupis...pokud od frikulína...tu ti tady doporucí vsichni .. tak budes mít vetsí kompresi a nárůst krouťáku od nizsích otácek ,, ale ve vlastním zájmu by sis měl udělat pořádně spodek... nejlíp CKR na jehlách ale 5,5ml vydrží i bronzová sériová ojnice.. jinak pak samozřejme naky mereni predstihu bude snadnejsi jinak nevim co bych ti k tomu mel jako zakladni info jeste rict ... to je asi vsechno
Datum: 14. prosince 2009 10:38
Jméno: Jedla
IP: uživatel8212
 Mám mustanga a 20, vzhled mě nezajímá mít to stejně nebudu jenom se ptám....
Datum: 13. prosince 2009 21:23
Jméno: Jedla
IP: uživatel8212
 Mám mustanga a 20, vzhled mě nezajímá mít to stejně nebudu jenom se ptám....
Datum: 13. prosince 2009 21:16
 Takovej zrenovovanej 550 s hvězdicocou hlavou-krása pohledeť.....
Datum: 13. prosince 2009 21:09
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Vyssi vykon kvuli kompresy lit to chladi ale ja si naopak myslim ze to je hezky
Datum: 13. prosince 2009 20:40
 Je to ošklivý
Datum: 13. prosince 2009 20:35
 zdar, mohl by mi nekdo poradit kde sehnat nakresy na kolecka do prevodovky od Jawy 555? tatka mi je muze vyrobit ale potrebuju nakresy...mohl bych si udelat lepsi prevodovku ale nemam poneti jaky rozmery a pocet zubu zvolit, mohl by mi nekdo prosim poradit? diky predem...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 10:43
Jméno: Standa
IP: uživatel8221
 skus napsat do jawy
Datum: 14. prosince 2009 10:43
Jméno: Fkho
IP: uživatel7453
 Zdar,
isiel by lepsie mustang s karburátorom zo simsonu? Keby sa mi podarilo prerobit hrdlo bol by vhodný? Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 23:50
 ok zanechme diskuze o difuzoru, uznavam ze mas pravdu. jen par veci - u binga to opravdu tak je , bing 17 a 18 maji 15mm difuzor, bing 21 ma 19mm difuzor. logiku v tom taky nevidim.muj mustang taky kdysi lital kolem 80ti - letos uz ten motor teda zacina dosluhovat takze uz to nevytahnu ale vim ze 80 s fikem je realny, to ze simson konci na +-65 je dany jednak prevodama a jednak trochu odlisnou konstrukci motoru. (nejlepsi vsak je jak se vsichni simsonisti smejou kdyz vypravim jak jim s fikem natrhnu prdel a pak jen nevericne koukaj...  )
Datum: 13. prosince 2009 23:50
 Bubak - kupr. dandy minarella ma 15 d a snim jede do nejakych 90, pokavad se tam da zastaralej karb z fika a provrta se sani na ten prumer (udajne to ma byt 102% az 105% prumeru takze 17 a kousek) tak to lita neco pres kilo, je pravda ze konstrukcne je ten karb hodne zastaralej ale proc to asi jede o neco vic? zeby blba nahoda nebo zase velikost toho difusoru? proc se delalo to samy na 05? a to samy na stadacich? zeby byl ten karb z fika zazracnej? zazracnejch je na nem orpoti puvodnim karbenatkum prave ty dve cisla rozdilu v difosoru...jinak je pravda ze konstrukcne se srovnat nedaj, jako centralni plovakovka, emulzni trubice, bohatost smesi stelovanim sroubku, (dasli vyhcytavky u jinejch malejch moto karbcu jako akceleracni pumpa a jine) a celkova konstrukce toho bingu je nekde jinde nez jikov z roku raz dva...ale do hlavy my nejdou dve veci - za prve jak muze mit karb Bing 17 dif. 15? uz z nazvu vypliva jeho velikost, bing 19 ma 19 dif, 21 ma 21 dif...ale budiz 17 binga sem v ruce nemel tak se mohu mylit...ta druha vec je co si chtel naznacit tou aprilkou? rek bych ze je to normalni, gdysy se na emise nehledelo a ty karby mely do dokonalosti daleko tak se davaly velky, tim se kompenzovaly lecktery veci, dnesni (dejme tomu ze dnesni) dandyna ma treba tech 15 dif a lita 90 ale to neni tim ze by ji ten malej dif delal dobre - ma totiz bezkontakta, vysokootackovy motor co je dobre udelanej jelikoz minarelly delaj vytecny valce, ma 6Q a taky lehci kliku, ventil sani...gdyby mel fik 17 karb jak ma, k tomu aspon priblizne tak dobrej valec jak ma dandyna, byl z neho vodnik, lehkou kliku, odladenou klapku sani, 6Q, bezkontakta = lital by tez pres kilo...tim sem jen chtel naznacit ze karb dela opravdu svoje a ze je opravdu rozdil pokud se tam da karb s vetsim difusorem byt zastarale konstrukce (ktera ho ovsem limituje ale ne zas tolik aby rozidl byl patrny) nez malej karb moderni koncepce...me treba fik (original stav, pomerne slusne serizen a namazan) lita na rovince neco malo pres 80 (pro hnidopichy 80,3 mereno radarem) a to nema 4Q ani bezkontakta jako simal, kterej ovsem na 70 konci...takze celkova odpoved na zakladni dotaz - ne simal karb by ti nepomohl, naopak by ti to zhorsil...a pro Bubaka - dej si na simala fichtl starej karb, zvetsi si na ten prumer sani a pak rekni jakej je rozdil, ja uz si to odzkousel a dokud si to nezkusis, nebudes verit...
Datum: 13. prosince 2009 22:12
 mno prvne, na simsona se daval zezacatku bvf s 16 mm difuzorem, a to na vsechny (jak tak 50 tak 70ccm) , pozdeji se daval bing 17 ktery ma 15mm. denzileck: samozremne ty tupce ze jsem nemyslel koupit novej bvf a prevrtat, ale jetej, kterej sezenes v pohode do 300. Steve : sice mas pravdu ze kone se musi zivit, ale ty karuburatory se konstrukcne nedaji srovnavat... (jen pro priklad na aprilii tuareg 80 je 16mm karb ... proc asi?)
Datum: 13. prosince 2009 20:05
 simaly mely 15 dif, teda aspon secky S50, S51, ty 70ccm byly pry (co se motoru tyce) jen vrtly valce lae o simy se nezajmam tak na me nedejte...jinak pro Bubaka - proc by karb o velikosti 15 mel jit lip nez 17? zvlaste oproti 17 na ktery byl motor staven a vyvijen??? dej si karb ze stadiona (s22, to je ta 15) misto svyho Jikova 2917 Psb...to samy karby z motorovejch pil do prumeru 17...vzdycky plati ze kone musis zivit, a to nejen benzinem (tryska) ale i mnozstvim vzduchu (a to je limitovano prumerem toho dufusoru, dale pak prekazkou v sani, treba jako jawiny 350/640 maj svou clonku jez degraduje jejich karb, proto se ta clonka urezava, provrtava a jinak zvetsuje + pretryskovani aby to jelo...) coz dava celkove vice (pokud mozno vyvazene, ani ne moc bohate, ani ne chude) smesi...preberte si to a mozna to z tohohle blepsu pochopite...
Datum: 13. prosince 2009 18:47
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A zase edit zpatky:sem vul ze sem na tebe dal je to tak maji i 15 mm difuzor
Datum: 13. prosince 2009 18:13
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nevidim duvod proc prevrtavat novej bfv ze 16(sorac za15 preklep)mm difuzorem kdyz si muzes koupit za tu cenu rovnou amal s 19 difuzorem...
Datum: 13. prosince 2009 18:12
 mensi difuzor automaticky neznamena ze to pojede hur... ! myslim ze by to mohlo jet lip, nebo aspon srovnatelne, kdyby se to naladilo... jinak by to mohla bejt dobra alternativa na upravenej motor vzit bvf 16n1 a prevrtat na 19mm
Datum: 13. prosince 2009 17:42
Jméno: jimmy
IP: uživatel8214
 všecky símy maji 16mm difuzor, skus si sehnat bvf 16n1... protože 16n3 maji menší šoupátko
Datum: 13. prosince 2009 17:36
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nektery simace maji i 15 difuzor takze by to jelo jeste hur
Datum: 13. prosince 2009 17:22
Jméno: jopo
IP: uživatel8208
 ahoj poradte co mam udelat s valcem abich s toho dostal nejakej vykon!?!?!
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 12:51
 http://www.jawa50speed.wz.cz/nabidka.html no jasny vcera se to tu resilo ze by si dotoho musel vrazit jeste nakejch 12 000 kč ... tak asi tak  jinak pro cezetak v dobrym nejdriv se na neco kokni a pak neco rikej
Datum: 13. prosince 2009 12:51
 No podle toho jak se ptáš tak doporučím stejskyho cestovní upravu
Datum: 13. prosince 2009 12:51
 muzes udelat vybrus  kazdopadne vymen krouzky-u me to udelalo zazrak...pak treba vylesti kanalky to prej taky trosku pomuze-proste ti do toho bude lip tect benzin a lip pude kour ven..
Datum: 13. prosince 2009 12:49
Jméno: jopo
IP: uživatel8208
 stejski robi aj 3K teraz to zacal je am vikon kolo 8 koni ale s perfekt technikoru karbec ,doladenieat. to ani nejde ! ale ten valec podla mna z toho diagramu vobec nevyhovuj terennim zavodom s vlastnostami 3Q pprevodovke !
Datum: 13. prosince 2009 12:48
 v tvém případě můžeš udělat je TO! že ho pošleš stejskymu a on ti ho za 2 litry upravý... a pro MyCatWatchesMe: žádný 3K neudělá
Datum: 13. prosince 2009 12:36
 udela ti 3K
Datum: 13. prosince 2009 12:23
 pošli ho stejskymu ...
Datum: 13. prosince 2009 12:22
 hosi pls jaky ten hikone vyfuk je nejlepsi na namontovani 12209 nebo jaky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 8:54
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Kazdej se musi upravovat
Datum: 13. prosince 2009 8:54
 kamos si kupoval to 12209,uriznul to koleno a napasoval to s kolenem z fichtla a ja mu to pak zamaznul keramickou pastou na vejfuky..jediny co je na tom vejfuku nedomysleny je ten lak-kdyz se vejfuk zahreje tak ten lak se roztece a nachyta se na nej prach.. prsote jakmile zahrejes vejfuk tak z laku je lepidlo.ale to se da umejt snad benzinem
Datum: 12. prosince 2009 23:40
 ono je to snad jedno u každýho myslím budeš muset upravit ten držák ale kup si 12210
Datum: 12. prosince 2009 22:58
 hele kuci ? dají se nako zvetsit vydlice na mustangovi ?? díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 10:08
 Pro Ondrjawa: na co by potřebojal tu redukci?
Datum: 13. prosince 2009 10:08
 nebo tam ještě mužeš dát kolo ze stadáka,ale nejlepší by byli asi ty teláky ze simsona ale to bys sis tam pak ještě musel udělat tzv.redukci
Datum: 12. prosince 2009 21:16
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 aukro 500 kc
Datum: 12. prosince 2009 21:11
 a newis kde a zakolik bych je mohl sehnat ?
Datum: 12. prosince 2009 19:15
 drahý?? ale bezpečnější než kde jaký navařování já je mám na uparaveným fíkoj na silnici a nemůžu si stěžovat a drahý fakt nejsou
Datum: 12. prosince 2009 19:02
 moc drahý ....
Datum: 12. prosince 2009 18:38
 Dej tam tlumiče ze simsona. Máš jistotu že ti to neprdne a na ty skoky sou rozhodně lepší větší pohodlí. sice to nebude už originál ale když s fíkem skáčeš tak je ti jedno jak vypadá.
Datum: 12. prosince 2009 18:29
 a jak prodelsit jako navarit tam novou trubku ? a nemuze to pri vetsim skoku nebo tak nak aby to neprdlo ve svaru a nerozbil bych si hubu ...
Datum: 12. prosince 2009 18:24
 Jj to asi pude...přesně jak říká ondrajawa
Datum: 12. prosince 2009 18:17
 normálně je dole uřízni a prodelši to
Datum: 12. prosince 2009 18:15
 no dal sem si z mustanga na jednadvacu vydlice tak tu samotnou motorku potrebuju zdvíhnout abych nedrhnul kdyz budu skakat nekde ... víš
Datum: 12. prosince 2009 17:34
 Na co to potřebuješ ?
Datum: 12. prosince 2009 17:29
 ok dík honzo ale treba jak mas proste ten tlumic takouvou tu trubku  da se na to navarit treba dalsi trubka ? aby se jako zvetsily ? jinak dík
Datum: 12. prosince 2009 16:57
 dají ...dáš tam polovičku další pružiny ...líp to pruží a vezne se to trocha ale hrozí že se ty pružiny nějak zamotají
Datum: 12. prosince 2009 16:52
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To je uplna blbost,snad jen dat jiny treba ze simsona
Datum: 12. prosince 2009 16:49
 zdarec hoši, mam dotaz, dávám kámošový do kupy mustanga a sehnal jsem barvu ale nemam kompresor a potřebuju vědět jestly kdybych to nattřel štětcem tak čim by se to nechalo rozleštit? díky za odpovědí, moje icq 556223113
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 1:27
Datum: 13. prosince 2009 1:27
Jméno: Laibr
IP: uživatel4459
 Cus, to natri valeckem a mas pokoj pokud nemas moznost to nastrikat a stetcem vubec nedoporucuji kdyz jsem to parkrad vydel natrena stetkou tak proste hruza jak vydis ty tahy znam takove experty co to tak delaji a pak to stejne rozbijou v lese :o)
Datum: 12. prosince 2009 17:50
 ... by to možná šlo brousit pod vodou nějakým velejemným brusným papírem. Myslím ale, že to pak bude matný.
Datum: 12. prosince 2009 16:32
 Zdarec, Tedka sem dumal na klapkovým sání a vým že se rozlišuje podle tvrdosti jazýčků atd.. ale já sem o tom někde něco četl a tedka to nemuzu najít.Nevíte o nějaký strán kde by na toto téma něco bylo ??díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 14:20
Jméno: jawak
IP: uživatel1250
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 21:52
 www.vxmoto.sk ,v menu si kliknite na Airsal -sady valcov a tam si kliknite na stránku 33. toto je udajne hlava, ktora presne pasuje na fichtla
Datum: 13. prosince 2009 21:52
Jméno: Standa
IP: uživatel8193
 Myslim ze na fichtla jde valec i hlava z Pucha......kdyz prohrabete pokec tak tu sou nekde fotky........6 kanal s klapkou malossi na fichtlu....
Datum: 12. prosince 2009 17:31
Jméno: jawak
IP: uživatel1250
 no jo co se dá dělat..ale díky za změření
Datum: 12. prosince 2009 15:17
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Jelikož tu jsou samí nedočkavci tak jsem to došel změřit pionýr má 38x45mm a korádo má 45x45mm +- nějaká desetinka takže vás musím zklamat
Datum: 12. prosince 2009 15:03
 Kua Jawaku tvuj nápad mě zaujal jsem zvědav co napíše Jenda
Datum: 12. prosince 2009 13:56
 aj mi by to zaujimalo uz rozmislal som o tom
Datum: 12. prosince 2009 13:30
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Když vydržíš do večera tak ti to změřím korádo doma mám
Datum: 12. prosince 2009 12:47
Jméno: jawak
IP: uživatel1250
Datum: 12. prosince 2009 12:42
 Ahoj chtěl bych se zeptat ,kde bych sehnal hlavu na fíka ,ale tu hvězdicovou....vím ,že tady na Fichtl krámku jí prodávají ,ale takovou menší ,ale mám na mysli tuhle. Obrázek není přílis kvalitní ale stačí se se podívat a člověk vidí tu velikost té hlavy ,oproti válci ... http://hurweenek.rajce.idnes.cz/Vse_mozne/ Ale když si představím tu hlavu před válcem ona musí úplně změnit proudění vzduchu nemyslíte ,že by mohl být válec potom hůř chlazen?...(Foto je pouze ilustrační z tímto fíkem nemám nic spolčného)...díky za případné odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 19:45
Jméno: kubas
IP: uživatel3032
 vyhozeny penize ja ji měl taky nechal jsem se zlakat když je všehno jak ma bejt tak je zbytečna jel sem zavody čtyria dvacitku s normalni hlavou skončil jsem sedmy a žadny problem s teplotou.
Datum: 12. prosince 2009 19:45
Jméno: Standa
IP: uživatel8193
 Jo frikulin je del a vetsinou na jare pred sezonou......musej bejt hotovy odlitky.....jinak to jezdi pomerne hodne lidi a je ta hlava perfektní......taky ji mam doma pripravenou na fika.....
Datum: 12. prosince 2009 11:47
 já bych řek že na tom obrázku má ten fik navařený žebra i na válci
Datum: 12. prosince 2009 10:50
 jj taky by mě zajímalo jestli ta hvězdicová hlava nezmění nějak rapidně proudění vzduchu.....Při jejím tvaru může být horží chlazení samotného válce.Je to tak nebo jak  ?
Datum: 12. prosince 2009 10:45
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 vl.muzak@seznam.cz
Datum: 12. prosince 2009 9:34
 Ahoj mohl by jsi mi prosím napsat přesný název stránky?...  díky
Datum: 12. prosince 2009 9:20
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Od frikulina dela to myslim za 1400 ale nejsem si jistej
Datum: 12. prosince 2009 9:16
Jméno: ja
IP: uživatel8190
 co hovorite vi tuneri na upravu valca zo SM 4kanal???
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 16:55
Jméno: ja
IP: uživatel8199
 ja som cital ze je v ten uprava zle zakotovane niake parametra ! je to prevda?
Datum: 12. prosince 2009 16:55
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Kup si radsi cestovni nebo zavodni upravu od Stejskyho
Datum: 12. prosince 2009 9:19
Jméno: pejky
IP: uživatel7686
 Není to jen o tom udělat válec, když, si nenaladíte sání, výfuk, směs, tak to nepojede, tuhle úpravu jsem měl a jelo to hodně dobře.
Datum: 11. prosince 2009 23:41
 ty si asi čert waffene  ..kdybys věděl tolik co já a už měl nějaké ty skušenosti tak teprv můžeš něco říkat  ty lamko
Datum: 11. prosince 2009 22:25
Jméno: Waffen
IP: uživatel5851
 Ne? a pročpak ty lamko  ?? já sem tu úpravu úspěšně doma udělal, ale je uplně nahovno... sice to jede líp jak seriák, ale je to napíču a neni to tim že bych to zmrvil.... kdyby někdo chtěl prodám.
Datum: 11. prosince 2009 22:09
 nanic  a hlavně si to sám neuděláš
Datum: 11. prosince 2009 20:51
 čau prosím vás napište mi někdo jak mám dobře zapojit klakson 6V na 6V cífku ? prosí odepište, vysvětlete
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2009 18:25
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 cau tak jestli to jdou svetla tak ten klakson ma jít při zapnutých světlách zapojis ten klakson tak ze jeden dratek das z klaksonu do prepinace svetel na riditkach a jeste jeden z klaksonu do prepice na palubovce
Datum: 11. prosince 2009 18:25
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 tady nekdo nepochopil nakresy ani vysvetlovani
Datum: 10. prosince 2009 20:02
 Já ho mám zapojený že na pravý mi jde ze zapalování kabel s usměrňovací diodou a z levé mi to de do tlačítka a bzzučí to pokud teda myslíš 21
Datum: 10. prosince 2009 19:35
Datum: 10. prosince 2009 18:36
 čau hale tak teď jsem zkoušel zapojit ten klakson na zelenej drát co vede do světla dal jsem tam čokoládu dotáhnul a prostě nic na jedný straně byl zapojen jenom ten zelenej světlo a na druhý straně čokolády byl zapojen zelenej světla a klakson a když sem ho vyměnil zelenej za modrej a modrej za zelenej tak jednou svítili světla ale nešel klakson a když sem to vyměnil tak šel klakson ale nešli světla co s tím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 20:07
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 myslim ty cokolady
Datum: 10. prosince 2009 20:07
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 tak dej vsechno na tu jednu stranu
Datum: 10. prosince 2009 20:07
 nne nechybí on funguje ale jak je ta čokoláda tak je na dva dráty z každá stramy a když dám na jednu spranu zelenej jak je přívod pros světla a na proti do stejný díry dám ten na klakson tak to troubí ale nejdou světla a když dám na proti zelenýmu do tý díry ten zelenej co ede rovnou do světel tak fungujou světla ale nejde klakson ?
Datum: 10. prosince 2009 18:50
 hej draku nechybi ti tam nahodou jeden drat?
Datum: 10. prosince 2009 18:47
 hale tak jak to tam mám dát na ten kabel jak vede ze světelnej cívky ? čokoládu nebo to mám naletovat ? a pude to určitě ?
Datum: 10. prosince 2009 18:02
Jméno: Babetta
IP: uživatel5767
 hale takže když sem jeden zapojit ten s tý cífky na světla jak se zapínaj a vypínaj světla takk tomu čudlíku tak sem tak uprostřed toho kabelu ustřihl dal sem tam tu čokoládu zapojit světla svítí ale klakson ne ? a ten druhej co je na ten čudlík tak tam je jenom jeden kabel a ten vede do klaksonu ?
Datum: 10. prosince 2009 17:54
 ty mas problemi zapojto dle navodu klakson ma bejt zapojenej ke kabelu co vede ze svetelny civky do vypinace a druhej k prepinaci svetel ktomu cudliku co to skratuje aby to bzucelo
Datum: 10. prosince 2009 17:41
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 cau draci chtel bych se zeptat jestli by slo udelat na fichtla neco jak turbo kdyby jo tak jak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2010 18:57
Datum: 17. října 2010 18:57
Jméno: ja
IP: uživatel8199
 amateeeri
Datum: 12. prosince 2009 16:59
 postul: neříkám že to chci stavět, jen že mám doma komprsor hnaný od kliky
Datum: 10. prosince 2009 22:06
 a viděl jsi to turbo z 2,5 tdi?je větší než celý válec na pínu.čezetáku z čeho je ten kompresor?kolik si myslíš že ti to přidá?max 1-1,5 koně.nikdy to nevyladíš k dokonalosti protože neseženeš turbo odpovídající velikosti atd atd atd.na tubu jsou videa padesátek s nitrem ale je to spíš k smíchu.kup si kit od stejskyho nebo jinde.jeto vymyšlené.odskoušené a za dobré prachy.
Datum: 10. prosince 2009 21:44
 hm, a co gufera na klice, ta vám bude držet kdo, aby je to nevystřelilo? A stejně vám to nepojede, a kdyby, tak ten motor se rozletí. Spíš špekulujte o lepším palivu, odpovídajícím seřízení, případně
nějaký elektronický zapalování, dobrej olej, zlepšený chlazení, víc pro ten motor udělat nemůžete.
Datum: 10. prosince 2009 18:33
 aby tě to turbo nevystřelilo z bot
Datum: 10. prosince 2009 18:25
 to lukas: hele turbo má ve špičce až 100 000 otáček za minutu, tak mi ukaž vetráček, který takhle točí  o kompresoru se uvažovat dá, jeden takový se mi válí v dílně
Datum: 10. prosince 2009 18:22
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 tak sem koukal na net a nejlip by pasovalo turbo vw 2.5 tdi , ale chce za nej 8 tisic kdybych nekde neaky nasel tak bych to do fictla zkusil strcit  ale za ty prachy ne e jo a etse by byl asi problem se simerinkama ty by asi rychle opustili motor
Datum: 10. prosince 2009 18:06
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 toereticky by to fungovat mohlo kdyz tak nad ti premejslim zas takovej problem by to nebyl od turba by vedl svod do karbecu ale netusim co by to s tim udela spis to tu smes vyfoukne ven driv nez se to stihne stlacit
Datum: 10. prosince 2009 17:53
 no zkusit to muzes, ale moc si od toho neslibuj, nebo spis vubec trochu by pomohlo kdyby ten vetracek mel vic listu
Datum: 10. prosince 2009 17:12
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 prave ze jeden znamej mi rikal ze to vydel tak se ptam jestli by to turbo neslo udelat
Datum: 10. prosince 2009 17:10
 lukas: hodne vykonej. z pocitace je na tohle hodne malo vykonej. jak moc vykonej presne nevim, ale snad sem ti to takhle trochu priblizil, ale jek rikam vetrak tak maximalne na chlazeni
Datum: 10. prosince 2009 17:07
 Marku to by se dalo vyresit zmenou pomere oleje a benzinu treba nakej kvalitni v pomeru 1:20
Datum: 10. prosince 2009 17:05
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 a jak moc vykonej vetrak
Datum: 10. prosince 2009 17:04
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Řeknu to to takhle: když dáš turbo- ochudíš směs- chudá směs- zadřeš! U 4T motoru, který mají samostatné mazání, tak to nezadřou. Ty mažeš směsí oleje a benzínu.... čím míň ho tam bude, tím je větší pravděpodobnost, že to zadřeš!
Datum: 10. prosince 2009 17:03
 vetrak muzes pouzit mozna tak maximalne na chlazeni sani, protoze plyny se teplem roztahujou a tim padem se ti nasaje pri teplym motoru min smesi, takze cim studenejsi smes tim lepsi plneni, ale ani tomuhle moc sanci nedavam musel by to bejt hodne vykonej vetrak
Datum: 10. prosince 2009 17:01
 lukas: vetrak ti doda snad este min vzduchu nez je motor schopnej nasat sam. takze tam bude spis jako prekazka a nebude to mit sebemensi vyznam
Datum: 10. prosince 2009 16:56
Datum: 10. prosince 2009 16:48
 existuje 2T turbo motor nekde mam fotku tusim ze to byla 50ccm
Datum: 10. prosince 2009 16:45
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 tak nejak na filtr vetrak aby to bylo jak turbo
Datum: 10. prosince 2009 16:30
 Jediný kde jsem něco takovýho u 2T viděl byl nějakej sovětskej závodní special a ten měl kompresor pománěnej od klikovky.
Datum: 10. prosince 2009 16:01
 slo by to nekde na skutru sem to videl  turbo muzes udelat budto s motorkem, kterej bude lopatky turba pohanet, ale u tohodle se otacky turba nemenej s otackama, pak muzes udelat turbo s pohonem od klikovky, nebo asi nejlpsi je turbo pohaneny od spalin proudicich ve vejfuku-na jedny strane roztacej spaliny lopatky turba, ktery sou pevne spojeny s lopatkama, ktery "pohanej" smes tudis jednu "stranu" turba dat na vejfukovy potrubi a druhou k sani. ale naladit to by byl asi ocistec pokud by to vubec slo
Datum: 10. prosince 2009 15:57
 Tubro??? TAk to se nedělá celkově u 2T Jen u speciálních závodních stroju by se něco dalo najít...Do 2T nejde dát turbo potože má několik podmínek které 2T motory nesplňují
Datum: 10. prosince 2009 15:57
 čau hale dneska jsem si konečně rozebral komplet babettu 210 a je tam funkční klakson i s tlačítkem ? a na tý mojí která jede nemám klakson a chci si ho tam dát a na tom klaksonu jsou dva dráty modrej bílej modrej ten vedl až do zapalkka a tam ho mám na tu cífku naletovat ? aby to fungovalo ? a ten durhej bílej to je to tlačítko aby to zvonilo ? prosím nemáte nikdo schéma jak to zapojit nebo aspoň poraďte babetta 210 dík čau pište všichni
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 19:28
 už sem ti napsal na email ?:
Datum: 10. prosince 2009 19:28
 piš na e-mail na icq se zas tak často nepřihlašuji
Datum: 10. prosince 2009 18:52
 Tom R. hale prosímtě napiš mi na ICQ 426136278 chci poradit kvůli tomu klaksonu pls
Datum: 10. prosince 2009 17:59
 rikam ze nevim jestli klakson bzuci psi uzemneni nebo naopak
Datum: 10. prosince 2009 17:46
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Pokud budeš dávat na babettu klakson tak tam musíš mít cívky 20W+10W ta desetivatová je samostatná na klakson. Jelikož jsem elektrikář tak jsem se při čtení příspěvků i zasmál
Datum: 10. prosince 2009 17:35
 A nemá náhodou bzučet při uzemnění?
Datum: 09. prosince 2009 22:02
 no to se spis zeptej sportaka,ja na svejch 2 strojich co delam klaksony nemam,a na ostatnich dvou mi jeste fungujou  tak se v tom radsi nehrabu  ale myslim si ze je to tak ze kdyz de do bzucaku stava tak ma bzucet ne?co ostatni?
Datum: 09. prosince 2009 20:47
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 ja ti dam to ICQ a namaluju ti schema a poslu ti ho a je to, ale nwm jestli to dnes stihnu sama prace 568453085
Datum: 09. prosince 2009 20:46
 Zajic13 tak sry ale já se v tom ještě v elektrice moc nevyznám co a jak má bejt ? hej mohl by jsmi na ICQ napsat přesně jak to má být propojený ? ICQ 426136278\r\n
Datum: 09. prosince 2009 20:45
 hlavne ze mas mistline kecy a pritom ani nevis o co de!... rek sem snad neco spatnyho proti tomu ze tomu nerozumis a ze s motorkama zacinas?nerek !!!!
Datum: 09. prosince 2009 20:42
 sportak21 : hale prosímtě dej mi ICQ napíšeš mi to tam prosím dík
Datum: 09. prosince 2009 20:36
 nevis o cem sme se bavili,a nebavili sme se o tobe ve zlym takze drz hubu ty,diky
Datum: 09. prosince 2009 20:35
 jezis sory co to kecam za kraviny!!!!...misto svetla ma bejt klakson
Datum: 09. prosince 2009 20:34
 tvl zajíci co máš pořád za kecy každej jednoui začínal a taky si tomu nic moc neruzuměl tak drž hu*u prosímtě a nestarej se o mě
Datum: 09. prosince 2009 20:34
Datum: 09. prosince 2009 20:32
 a co na řídítka ? a jak mám ten modrej napojit na ty světla ? na ten drát ? pls něco nejlehčího ale aby to drželo a bylo ok ?
Datum: 09. prosince 2009 20:32
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 to tlacitko kdyz zmacknes tak by se to melo propojit na kostru tak ten bilej ma jit do toho tlacika, ale to se musi po zmacknuti spojit s kostrou, neco jako zkratovak, no a kdyz modry das na kabel na svetla nebo nasroubujes do zapalovani ke kabelu na svetla at to nemusis strihat a ten bilej das na ten vypinac, ktery ti to spoji s kostrou, takze kdyz to nakopnes a bily das na kostru (ale nekam aby tam nebylo moc laku by to pak nevodilo), tak by ti to melo houkat. Je to neco jako u PIONYRA
Datum: 09. prosince 2009 20:28
 hale ten modrej mám pájkou natavit teda na kabel třeba ke světlůnm ale přede vypínač a ten bílej ? ještě mi to jednou vysvětli co s tím bílim ptž on je teď zapojen jenom na spínač (tlačítko) aby to trobilo ? jinak to tam na tý starý nebylo ?
Datum: 09. prosince 2009 20:00
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 modrej dej treba na kabel ke svetlum a ten bilej prez vypinac na kostru. Podotykam. že ten modry musi byt jeste napojen pred vypinacem na svetla, protoze za vypinacem by ti to slo jen pri zapnutych svetlech.
Datum: 09. prosince 2009 19:52
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 16:16
Jméno: hejča
IP: uživatel4734
 Proč by tam nemohl mít 4q,můžeš dát do seriových karterů 4q a nikdo to nemusí poznat.!Vývozní typy to takhle měli,že z vnější strany nebylo nic vidět.
Datum: 10. prosince 2009 16:16
 Už sem to vyděl ale podle mě je to zbytečná investice když odlíval katedry znova.Mohl tam nacpat aspon 4Q ale nevím kolikati Q tam mám podle mě to ale z venčí vypadá na 3Q origoš.Ale i tak JAko uprava zaměřená na válec a víkon a chlazení bez převodovky je to super
Datum: 10. prosince 2009 16:05
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 Tohle uz neni fichtl..h2o chlazeni..naka jebka v karterech PIO..tohle uz nema ani jezdit na zavody
Datum: 10. prosince 2009 13:18
Jméno: Tomiin
IP: uživatel1196
 Krása,asi jsem se zamiloval xD
Datum: 09. prosince 2009 19:44
 ale toto už nemá s pionýrem nic společnýho
Datum: 09. prosince 2009 19:34
 tak to je masakr to sem ještě neviděl
Datum: 09. prosince 2009 19:34
 Zdarec co řikáte vydrží hřidel v převodovce když ji svařím....Napadla mě uprava převodovky a nej řešení je upravit hřídel....Jednou jsme svařovali polo osu v takovým po domácku dělaným traktůrku a vydrželo to rok.Co myslíte vytdží to ten svár nebo musím vymyslet jiný řešení?dékes
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 16:02
 mm dfe mi o ten 4Q už mám obědnanou čz převodovku aj s katedrama tak se uvidí
Datum: 10. prosince 2009 16:02
Jméno: standa
IP: uživatel8165
 tak asi nejlevnejsi by bylo si koupit rychlou prevodovku od sesy a nebo si to nechat nove udelat......namaluj si to v CADu a dej si to udelat nekam kde to delaj.......ale povim ti jedno......vyjde te to stejne jak ta sesova prevodovka...... pokud chces 4Q tak neumim poradit......uz sem o tom hodnekrat premejslel u otevrenyho motoru,jestli by tam nesli narvat dvě dvojky za sebe,ale je problem v zasouvani do sebe...tohle vymyslet a jsi král..ne ze by se to tam nevešlo  a pri predelani ozubce radiciho automatu by to i fungovalo,ale uz by byl neutral jen mezi 1 a 2 a ten pilovej diagram by byl dost směšnej  1 dlouhá,2 krátká,3 dlouhá,4 dlouhá......dobry max do krosu.....ale realizace je asi nemožná......
Datum: 09. prosince 2009 19:21
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 by bylo lepší si ty kolečka nechat vysoustružit nový
Datum: 09. prosince 2009 19:10
Jméno: standa
IP: uživatel8165
 hele mel sem svarovanou hlavni hridel ve starym simsonu star.....takovej nemeckej dvoukvalt jak stadion....... problem byl to "vycentrovat".....a druhej problem-praskalo to.......
Datum: 09. prosince 2009 19:03
Jméno: pavelc
IP: uživatel8173
 zdarec draci,chci se zeptat jestli nemate nekdo zkusenost s plastama z 640,jestli nepasujou i na 180? díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2009 16:41
 zbytek temer pouzit nejde,jak rika maspe...,taky sem o tom premejslel
Datum: 09. prosince 2009 16:41
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 dá se akorát použít maska a přední blatník
Datum: 09. prosince 2009 16:04
 čuss hej mam doma jawu 23 a nechci to kázet do šrotu tak se chci zeptat jestli někdo nechcete díly...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2009 20:47
 No a od kad jseš a kolik by jsi za to celé chtěl?
Datum: 08. prosince 2009 20:47
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 odkud ses ?
Datum: 08. prosince 2009 20:35
 zdar posli mi prosimtě foto na email - daniel.kubat@seznam.cz
a odkud jsi?
Datum: 08. prosince 2009 20:31
 cau prosimte je tam karburator? a hlavne co potrebuji je predni vidlice to je nejnutnejsi myslis ze to pasne na jawa 21?
Datum: 08. prosince 2009 20:29
 Čau měl bych zájem o motor a startovací cívku hlavně to neházej do šrotu s pozdravem Karel.
Datum: 08. prosince 2009 20:24
Jméno: Toňas
IP: uživatel8170
 Draku, napiš odkud jsi, v jakym to je stavu, jetsli taknějak komplet a určitě to někdo bude chtít
Datum: 08. prosince 2009 20:15
Jméno: kubko
IP: uživatel7489
 ahoj draci,chci se zeptat tady se vždy nikdo ozval potřeboval bych na jawu 555 stojánek,stupačkový kříž jen ten základ a zachovalý výfuk mi icq 414-427-520 Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2009 20:01
 Taky mám jeden máčklý. A jeden pěkný, ale ten nedám, na ten jezdím.
Datum: 08. prosince 2009 20:01
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 mám ho promáčklý jak prase kdyby šlo o barvu tak to neni problem
Datum: 08. prosince 2009 18:48
 Na co zachovalý výfuk? Vždyť je všichni renovujete stříbřenkou(já taky, ale jen do úplné renovace)
Datum: 08. prosince 2009 18:43
|



|