slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  180  181  182  183  184  185  186  187  188  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jedla      IP: uživatel8212    
Zdravim draci :-), prosim Vás když dám na fichtla tu hvězdicovou hlavu jaké to má plusy a mínusy??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 10:38
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar      IP: uživatel5685    
Tak určitě lepší chlazení...hlavně ve vedrech, zalezi jakou hlavu koupis...pokud od frikulína...tu ti tady doporucí vsichni .. tak budes mít vetsí kompresi a nárůst krouťáku od nizsích otácek ,, ale ve vlastním zájmu by sis měl udělat pořádně spodek... nejlíp CKR na jehlách ale 5,5ml vydrží i bronzová sériová ojnice.. jinak pak samozřejme naky mereni predstihu bude snadnejsi jinak nevim co bych ti k tomu mel jako zakladni info jeste rict ... to je asi vsechno
 
 
Datum: 14. prosince 2009 10:38
 
 
 
 
Jméno: Jedla      IP: uživatel8212    
Mám mustanga a 20, vzhled mě nezajímá mít to stejně nebudu jenom se ptám....
 
 
Datum: 13. prosince 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: Jedla      IP: uživatel8212    
Mám mustanga a 20, vzhled mě nezajímá mít to stejně nebudu jenom se ptám....
 
 
Datum: 13. prosince 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takovej zrenovovanej 550 s hvězdicocou hlavou-krása pohledeť.....
 
 
Datum: 13. prosince 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Vyssi vykon kvuli kompresy lit to chladi ale ja si naopak myslim ze to je hezky:-D
 
 
Datum: 13. prosince 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to ošklivý :-D
 
 
Datum: 13. prosince 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, mohl by mi nekdo poradit kde sehnat nakresy na kolecka do prevodovky od Jawy 555? tatka mi je muze vyrobit ale potrebuju nakresy...mohl bych si udelat lepsi prevodovku ale nemam poneti jaky rozmery a pocet zubu zvolit, mohl by mi nekdo prosim poradit? diky predem... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 10:43
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8221    
skus napsat do jawy:-D
 
 
Datum: 14. prosince 2009 10:43
 
 
 
 
Jméno: Fkho      IP: uživatel7453    
Zdar, isiel by lepsie mustang s karburátorom zo simsonu? Keby sa mi podarilo prerobit hrdlo bol by vhodný? Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 23:50
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok zanechme diskuze o difuzoru, uznavam ze mas pravdu. jen par veci - u binga to opravdu tak je , bing 17 a 18 maji 15mm difuzor, bing 21 ma 19mm difuzor. logiku v tom taky nevidim.muj mustang taky kdysi lital kolem 80ti - letos uz ten motor teda zacina dosluhovat takze uz to nevytahnu ale vim ze 80 s fikem je realny, to ze simson konci na +-65 je dany jednak prevodama a jednak trochu odlisnou konstrukci motoru. (nejlepsi vsak je jak se vsichni simsonisti smejou kdyz vypravim jak jim s fikem natrhnu prdel a pak jen nevericne koukaj... :-D )
 
 
Datum: 13. prosince 2009 23:50
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bubak - kupr. dandy minarella ma 15 d a snim jede do nejakych 90, pokavad se tam da zastaralej karb z fika a provrta se sani na ten prumer (udajne to ma byt 102% az 105% prumeru takze 17 a kousek) tak to lita neco pres kilo, je pravda ze konstrukcne je ten karb hodne zastaralej ale proc to asi jede o neco vic? zeby blba nahoda nebo zase velikost toho difusoru? proc se delalo to samy na 05? a to samy na stadacich? zeby byl ten karb z fika zazracnej? zazracnejch je na nem orpoti puvodnim karbenatkum prave ty dve cisla rozdilu v difosoru...jinak je pravda ze konstrukcne se srovnat nedaj, jako centralni plovakovka, emulzni trubice, bohatost smesi stelovanim sroubku, (dasli vyhcytavky u jinejch malejch moto karbcu jako akceleracni pumpa a jine) a celkova konstrukce toho bingu je nekde jinde nez jikov z roku raz dva...ale do hlavy my nejdou dve veci - za prve jak muze mit karb Bing 17 dif. 15? uz z nazvu vypliva jeho velikost, bing 19 ma 19 dif, 21 ma 21 dif...ale budiz 17 binga sem v ruce nemel tak se mohu mylit...ta druha vec je co si chtel naznacit tou aprilkou? rek bych ze je to normalni, gdysy se na emise nehledelo a ty karby mely do dokonalosti daleko tak se davaly velky, tim se kompenzovaly lecktery veci, dnesni (dejme tomu ze dnesni) dandyna ma treba tech 15 dif a lita 90 ale to neni tim ze by ji ten malej dif delal dobre - ma totiz bezkontakta, vysokootackovy motor co je dobre udelanej jelikoz minarelly delaj vytecny valce, ma 6Q a taky lehci kliku, ventil sani...gdyby mel fik 17 karb jak ma, k tomu aspon priblizne tak dobrej valec jak ma dandyna, byl z neho vodnik, lehkou kliku, odladenou klapku sani, 6Q, bezkontakta = lital by tez pres kilo...tim sem jen chtel naznacit ze karb dela opravdu svoje a ze je opravdu rozdil pokud se tam da karb s vetsim difusorem byt zastarale konstrukce (ktera ho ovsem limituje ale ne zas tolik aby rozidl byl patrny) nez malej karb moderni koncepce...me treba fik (original stav, pomerne slusne serizen a namazan) lita na rovince neco malo pres 80 (pro hnidopichy 80,3 mereno radarem) a to nema 4Q ani bezkontakta jako simal, kterej ovsem na 70 konci...takze celkova odpoved na zakladni dotaz - ne simal karb by ti nepomohl, naopak by ti to zhorsil...a pro Bubaka - dej si na simala fichtl starej karb, zvetsi si na ten prumer sani a pak rekni jakej je rozdil, ja uz si to odzkousel a dokud si to nezkusis, nebudes verit...
 
 
Datum: 13. prosince 2009 22:12
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mno prvne, na simsona se daval zezacatku bvf s 16 mm difuzorem, a to na vsechny (jak tak 50 tak 70ccm) , pozdeji se daval bing 17 ktery ma 15mm. denzileck: samozremne ty tupce ze jsem nemyslel koupit novej bvf a prevrtat, ale jetej, kterej sezenes v pohode do 300. Steve : sice mas pravdu ze kone se musi zivit, ale ty karuburatory se konstrukcne nedaji srovnavat... (jen pro priklad na aprilii tuareg 80 je 16mm karb ... proc asi?)
 
 
Datum: 13. prosince 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
simaly mely 15 dif, teda aspon secky S50, S51, ty 70ccm byly pry (co se motoru tyce) jen vrtly valce lae o simy se nezajmam tak na me nedejte...jinak pro Bubaka - proc by karb o velikosti 15 mel jit lip nez 17? zvlaste oproti 17 na ktery byl motor staven a vyvijen??? dej si karb ze stadiona (s22, to je ta 15) misto svyho Jikova 2917 Psb...to samy karby z motorovejch pil do prumeru 17...vzdycky plati ze kone musis zivit, a to nejen benzinem (tryska) ale i mnozstvim vzduchu (a to je limitovano prumerem toho dufusoru, dale pak prekazkou v sani, treba jako jawiny 350/640 maj svou clonku jez degraduje jejich karb, proto se ta clonka urezava, provrtava a jinak zvetsuje + pretryskovani aby to jelo...) coz dava celkove vice (pokud mozno vyvazene, ani ne moc bohate, ani ne chude) smesi...preberte si to a mozna to z tohohle blepsu pochopite...
 
 
Datum: 13. prosince 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
A zase edit zpatky:sem vul ze sem na tebe dal je to tak maji i 15 mm difuzor
 
 
Datum: 13. prosince 2009 18:13
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Nevidim duvod proc prevrtavat novej bfv ze 16(sorac za15 preklep)mm difuzorem kdyz si muzes koupit za tu cenu rovnou amal s 19 difuzorem...
 
 
Datum: 13. prosince 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mensi difuzor automaticky neznamena ze to pojede hur... ! myslim ze by to mohlo jet lip, nebo aspon srovnatelne, kdyby se to naladilo... jinak by to mohla bejt dobra alternativa na upravenej motor vzit bvf 16n1 a prevrtat na 19mm :-)
 
 
Datum: 13. prosince 2009 17:42
 
 
 
 
Jméno: jimmy      IP: uživatel8214    
všecky símy maji 16mm difuzor, skus si sehnat bvf 16n1... protože 16n3 maji menší šoupátko
 
 
Datum: 13. prosince 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Nektery simace maji i 15 difuzor takze by to jelo jeste hur
 
 
Datum: 13. prosince 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: jopo      IP: uživatel8208    
ahoj poradte co mam udelat s valcem abich s toho dostal nejakej vykon!?!?! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 12:51
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa50speed.wz.cz/nabidka.html no jasny vcera se to tu resilo ze by si dotoho musel vrazit jeste nakejch 12 000 kč ... tak asi tak :-D jinak pro cezetak v dobrym nejdriv se na neco kokni a pak neco rikej ;-)
 
 
Datum: 13. prosince 2009 12:51
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No podle toho jak se ptáš tak doporučím stejskyho cestovní upravu
 
 
Datum: 13. prosince 2009 12:51
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muzes udelat vybrus :-D kazdopadne vymen krouzky-u me to udelalo zazrak...pak treba vylesti kanalky to prej taky trosku pomuze-proste ti do toho bude lip tect benzin a lip pude kour ven..
 
 
Datum: 13. prosince 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: jopo      IP: uživatel8208    
stejski robi aj 3K teraz to zacal je am vikon kolo 8 koni ale s perfekt technikoru karbec ,doladenieat. to ani nejde ! ale ten valec podla mna z toho diagramu vobec nevyhovuj terennim zavodom s vlastnostami 3Q pprevodovke !:-)
 
 
Datum: 13. prosince 2009 12:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v tvém případě můžeš udělat je TO! že ho pošleš stejskymu a on ti ho za 2 litry upravý... a pro MyCatWatchesMe: žádný 3K neudělá ;-)
 
 
Datum: 13. prosince 2009 12:36
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udela ti 3K
 
 
Datum: 13. prosince 2009 12:23
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pošli ho stejskymu ...
 
 
Datum: 13. prosince 2009 12:22
 
 
 
 
Jméno: woowi      E-mail:      IP: uživatel8205    
hosi pls jaky ten hikone vyfuk je nejlepsi na namontovani 12209 nebo jaky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 8:54
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Kazdej se musi upravovat
 
 
Datum: 13. prosince 2009 8:54
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kamos si kupoval to 12209,uriznul to koleno a napasoval to s kolenem z fichtla a ja mu to pak zamaznul keramickou pastou na vejfuky..jediny co je na tom vejfuku nedomysleny je ten lak-kdyz se vejfuk zahreje tak ten lak se roztece a nachyta se na nej prach.. prsote jakmile zahrejes vejfuk tak z laku je lepidlo.ale to se da umejt snad benzinem :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2009 23:40
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ono je to snad jedno u každýho myslím budeš muset upravit ten držák ale kup si 12210
 
 
Datum: 12. prosince 2009 22:58
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele kuci ? dají se nako zvetsit vydlice na mustangovi ?? díky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 10:08
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro Ondrjawa: na co by potřebojal tu redukci?
 
 
Datum: 13. prosince 2009 10:08
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nebo tam ještě mužeš dát kolo ze stadáka,ale nejlepší by byli asi ty teláky ze simsona ale to bys sis tam pak ještě musel udělat tzv.redukci
 
 
Datum: 12. prosince 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
aukro 500 kc
 
 
Datum: 12. prosince 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a newis kde a zakolik bych je mohl sehnat ?
 
 
Datum: 12. prosince 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drahý?? ale bezpečnější než kde jaký navařování já je mám na uparaveným fíkoj na silnici a nemůžu si stěžovat a drahý fakt nejsou
 
 
Datum: 12. prosince 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moc drahý ....
 
 
Datum: 12. prosince 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej tam tlumiče ze simsona. Máš jistotu že ti to neprdne a na ty skoky sou rozhodně lepší větší pohodlí. sice to nebude už originál ale když s fíkem skáčeš tak je ti jedno jak vypadá. :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2009 18:29
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jak prodelsit jako navarit tam novou trubku ? a nemuze to pri vetsim skoku nebo tak nak aby to neprdlo ve svaru a nerozbil bych si hubu ...
 
 
Datum: 12. prosince 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jj to asi pude...přesně jak říká ondrajawa
 
 
Datum: 12. prosince 2009 18:17
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normálně je dole uřízni a prodelši to
 
 
Datum: 12. prosince 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no dal sem si z mustanga na jednadvacu vydlice tak tu samotnou motorku potrebuju zdvíhnout abych nedrhnul kdyz budu skakat nekde ... víš
 
 
Datum: 12. prosince 2009 17:34
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na co to potřebuješ ?
 
 
Datum: 12. prosince 2009 17:29
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok dík honzo ale treba jak mas proste ten tlumic takouvou tu trubku :-D da se na to navarit treba dalsi trubka ? aby se jako zvetsily ? jinak dík
 
 
Datum: 12. prosince 2009 16:57
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dají ...dáš tam polovičku další pružiny ...líp to pruží a vezne se to trocha ale hrozí že se ty pružiny nějak zamotají
 
 
Datum: 12. prosince 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
To je uplna blbost,snad jen dat jiny treba ze simsona
 
 
Datum: 12. prosince 2009 16:49
 
 
 
 
Jméno: Jawaman-223      E-mail:      IP: uživatel404    
zdarec hoši, mam dotaz, dávám kámošový do kupy mustanga a sehnal jsem barvu ale nemam kompresor a potřebuju vědět jestly kdybych to nattřel štětcem tak čim by se to nechalo rozleštit? díky za odpovědí, moje icq 556223113 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 1:27
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-DJo žádný štětec sám mám fíka natřeného štětcem ještě od původního majitele a je to hrůza ,ale dávám tomu 14 dní a bude to pěkně sprejem...:-)
 
 
Datum: 13. prosince 2009 1:27
 
 
 
 
Jméno: Laibr      IP: uživatel4459    
Cus, to natri valeckem a mas pokoj pokud nemas moznost to nastrikat a stetcem vubec nedoporucuji kdyz jsem to parkrad vydel natrena stetkou tak proste hruza jak vydis ty tahy znam takove experty co to tak delaji a pak to stejne rozbijou v lese :o)
 
 
Datum: 12. prosince 2009 17:50
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
... by to možná šlo brousit pod vodou nějakým velejemným brusným papírem. Myslím ale, že to pak bude matný.
 
 
Datum: 12. prosince 2009 16:32
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, Tedka sem dumal na klapkovým sání a vým že se rozlišuje podle tvrdosti jazýčků atd.. ale já sem o tom někde něco četl a tedka to nemuzu najít.Nevíte o nějaký strán kde by na toto téma něco bylo ??díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 14:20
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1250    
zdar draci šla by tato hlava s korada na fíka? http://mopedy.sbazar.cz/manet-korado-stary-plzenec-o3181138.html de mi hlavně o rozteč šroubů(nemám možnost to změřit)aby byla stejná,spalovák by sem upravil díky za odp odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: 250cross      E-mail:      IP: uživatel8220    
www.vxmoto.sk ,v menu si kliknite na Airsal -sady valcov a tam si kliknite na stránku 33. toto je udajne hlava, ktora presne pasuje na fichtla
 
 
Datum: 13. prosince 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8193    
Myslim ze na fichtla jde valec i hlava z Pucha......kdyz prohrabete pokec tak tu sou nekde fotky........6 kanal s klapkou malossi na fichtlu....
 
 
Datum: 12. prosince 2009 17:31
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1250    
no jo co se dá dělat..ale díky za změření
 
 
Datum: 12. prosince 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
Jelikož tu jsou samí nedočkavci tak jsem to došel změřit pionýr má 38x45mm a korádo má 45x45mm +- nějaká desetinka takže vás musím zklamat
 
 
Datum: 12. prosince 2009 15:03
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kua Jawaku tvuj nápad mě zaujal jsem zvědav co napíše Jenda :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2009 13:56
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aj mi by to zaujimalo uz rozmislal som o tom :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2009 13:30
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
Když vydržíš do večera tak ti to změřím korádo doma mám
 
 
Datum: 12. prosince 2009 12:47
 
 
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj chtěl bych se zeptat ,kde bych sehnal hlavu na fíka ,ale tu hvězdicovou....vím ,že tady na Fichtl krámku jí prodávají ,ale takovou menší ,ale mám na mysli tuhle. Obrázek není přílis kvalitní ale stačí se se podívat a člověk vidí tu velikost té hlavy ,oproti válci ... http://hurweenek.rajce.idnes.cz/Vse_mozne/ Ale když si představím tu hlavu před válcem ona musí úplně změnit proudění vzduchu nemyslíte ,že by mohl být válec potom hůř chlazen?...(Foto je pouze ilustrační z tímto fíkem nemám nic spolčného)...díky za případné odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: kubas      IP: uživatel3032    
vyhozeny penize ja ji měl taky nechal jsem se zlakat když je všehno jak ma bejt tak je zbytečna jel sem zavody čtyria dvacitku s normalni hlavou skončil jsem sedmy a žadny problem s teplotou.
 
 
Datum: 12. prosince 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8193    
Jo frikulin je del a vetsinou na jare pred sezonou......musej bejt hotovy odlitky.....jinak to jezdi pomerne hodne lidi a je ta hlava perfektní......taky ji mam doma pripravenou na fika.....
 
 
Datum: 12. prosince 2009 11:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych řek že na tom obrázku má ten fik navařený žebra i na válci
 
 
Datum: 12. prosince 2009 10:50
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj taky by mě zajímalo jestli ta hvězdicová hlava nezmění nějak rapidně proudění vzduchu.....Při jejím tvaru může být horží chlazení samotného válce.Je to tak nebo jak :-D?
 
 
Datum: 12. prosince 2009 10:45
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
vl.muzak@seznam.cz
 
 
Datum: 12. prosince 2009 9:34
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj mohl by jsi mi prosím napsat přesný název stránky?... :-) díky
 
 
Datum: 12. prosince 2009 9:20
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Od frikulina dela to myslim za 1400 ale nejsem si jistej
 
 
Datum: 12. prosince 2009 9:16
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel8190    
co hovorite vi tuneri na upravu valca zo SM 4kanal??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel8199    
ja som cital ze je v ten uprava zle zakotovane niake parametra ! je to prevda?
 
 
Datum: 12. prosince 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Kup si radsi cestovni nebo zavodni upravu od Stejskyho
 
 
Datum: 12. prosince 2009 9:19
 
 
 
 
Jméno: pejky      IP: uživatel7686    
Není to jen o tom udělat válec, když, si nenaladíte sání, výfuk, směs, tak to nepojede, tuhle úpravu jsem měl a jelo to hodně dobře.
 
 
Datum: 11. prosince 2009 23:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty si asi čert waffene :-D..kdybys věděl tolik co já a už měl nějaké ty skušenosti tak teprv můžeš něco říkat ;-) ty lamko :-P
 
 
Datum: 11. prosince 2009 22:25
 
 
 
 
Jméno: Waffen      IP: uživatel5851    
Ne? a pročpak ty lamko :-D?? já sem tu úpravu úspěšně doma udělal, ale je uplně nahovno... sice to jede líp jak seriák, ale je to napíču a neni to tim že bych to zmrvil.... kdyby někdo chtěl prodám.
 
 
Datum: 11. prosince 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nanic :-) a hlavně si to sám neuděláš
 
 
Datum: 11. prosince 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau prosím vás napište mi někdo jak mám dobře zapojit klakson 6V na 6V cífku ? prosí odepište, vysvětlete odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: šabatu      IP: uživatel6855    
cau tak jestli to jdou svetla tak ten klakson ma jít při zapnutých světlách zapojis ten klakson tak ze jeden dratek das z klaksonu do prepinace svetel na riditkach a jeste jeden z klaksonu do prepice na palubovce
 
 
Datum: 11. prosince 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8176    
tady nekdo nepochopil nakresy ani vysvetlovani :-D
 
 
Datum: 10. prosince 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ho mám zapojený že na pravý mi jde ze zapalování kabel s usměrňovací diodou a z levé mi to de do tlačítka a bzzučí to pokud teda myslíš 21
 
 
Datum: 10. prosince 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady to mas http://www.jawa-50.cz/ tam dej jawa 20,21 a najed si tam na schema elektryky bud 20W nebo 30W
 
 
Datum: 10. prosince 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau hale tak teď jsem zkoušel zapojit ten klakson na zelenej drát co vede do světla dal jsem tam čokoládu dotáhnul a prostě nic na jedný straně byl zapojen jenom ten zelenej světlo a na druhý straně čokolády byl zapojen zelenej světla a klakson a když sem ho vyměnil zelenej za modrej a modrej za zelenej tak jednou svítili světla ale nešel klakson a když sem to vyměnil tak šel klakson ale nešli světla co s tím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8176    
myslim ty cokolady
 
 
Datum: 10. prosince 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8176    
tak dej vsechno na tu jednu stranu
 
 
Datum: 10. prosince 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
nne nechybí on funguje ale jak je ta čokoláda tak je na dva dráty z každá stramy a když dám na jednu spranu zelenej jak je přívod pros světla a na proti do stejný díry dám ten na klakson tak to troubí ale nejdou světla a když dám na proti zelenýmu do tý díry ten zelenej co ede rovnou do světel tak fungujou světla ale nejde klakson ?
 
 
Datum: 10. prosince 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: matyczsek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej draku nechybi ti tam nahodou jeden drat?:-D
 
 
Datum: 10. prosince 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
hale tak jak to tam mám dát na ten kabel jak vede ze světelnej cívky ? čokoládu nebo to mám naletovat ? a pude to určitě ?
 
 
Datum: 10. prosince 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: Babetta      IP: uživatel5767    
hale takže když sem jeden zapojit ten s tý cífky na světla jak se zapínaj a vypínaj světla takk tomu čudlíku tak sem tak uprostřed toho kabelu ustřihl dal sem tam tu čokoládu zapojit světla svítí ale klakson ne ? a ten druhej co je na ten čudlík tak tam je jenom jeden kabel a ten vede do klaksonu ?
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty mas problemi zapojto dle navodu klakson ma bejt zapojenej ke kabelu co vede ze svetelny civky do vypinace a druhej k prepinaci svetel ktomu cudliku co to skratuje aby to bzucelo
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:41
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel6617    
cau draci chtel bych se zeptat jestli by slo udelat na fichtla neco jak turbo kdyby jo tak jak? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: zar      E-mail:      IP: uživatel265    
 
 
Datum: 17. října 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel8199    
amateeeri
 
 
Datum: 12. prosince 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul: neříkám že to chci stavět, jen že mám doma komprsor hnaný od kliky :-)
 
 
Datum: 10. prosince 2009 22:06
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a viděl jsi to turbo z 2,5 tdi?je větší než celý válec na pínu.čezetáku z čeho je ten kompresor?kolik si myslíš že ti to přidá?max 1-1,5 koně.nikdy to nevyladíš k dokonalosti protože neseženeš turbo odpovídající velikosti atd atd atd.na tubu jsou videa padesátek s nitrem ale je to spíš k smíchu.kup si kit od stejskyho nebo jinde.jeto vymyšlené.odskoušené a za dobré prachy.
 
 
Datum: 10. prosince 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hm, a co gufera na klice, ta vám bude držet kdo, aby je to nevystřelilo? A stejně vám to nepojede, a kdyby, tak ten motor se rozletí. Spíš špekulujte o lepším palivu, odpovídajícím seřízení, případně nějaký elektronický zapalování, dobrej olej, zlepšený chlazení, víc pro ten motor udělat nemůžete.
 
 
Datum: 10. prosince 2009 18:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aby tě to turbo nevystřelilo z bot
 
 
Datum: 10. prosince 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to lukas: hele turbo má ve špičce až 100 000 otáček za minutu, tak mi ukaž vetráček, který takhle točí :-D o kompresoru se uvažovat dá, jeden takový se mi válí v dílně :-)
 
 
Datum: 10. prosince 2009 18:22
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
tak sem koukal na net a nejlip by pasovalo turbo vw 2.5 tdi , ale chce za nej 8 tisic kdybych nekde neaky nasel tak bych to do fictla zkusil strcit :-D ale za ty prachy ne e jo a etse by byl asi problem se simerinkama ty by asi rychle opustili motor :-D
 
 
Datum: 10. prosince 2009 18:06
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
toereticky by to fungovat mohlo kdyz tak nad ti premejslim zas takovej problem by to nebyl od turba by vedl svod do karbecu ale netusim co by to s tim udela spis to tu smes vyfoukne ven driv nez se to stihne stlacit:-D
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no zkusit to muzes, ale moc si od toho neslibuj, nebo spis vubec trochu by pomohlo kdyby ten vetracek mel vic listu
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:12
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel6617    
prave ze jeden znamej mi rikal ze to vydel tak se ptam jestli by to turbo neslo udelat
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:10
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lukas: hodne vykonej. z pocitace je na tohle hodne malo vykonej. jak moc vykonej presne nevim, ale snad sem ti to takhle trochu priblizil, ale jek rikam vetrak tak maximalne na chlazeni
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Marku to by se dalo vyresit zmenou pomere oleje a benzinu treba nakej kvalitni v pomeru 1:20
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:05
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel6617    
a jak moc vykonej vetrak
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:04
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Řeknu to to takhle: když dáš turbo- ochudíš směs- chudá směs- zadřeš! U 4T motoru, který mají samostatné mazání, tak to nezadřou. Ty mažeš směsí oleje a benzínu.... čím míň ho tam bude, tím je větší pravděpodobnost, že to zadřeš!
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:03
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vetrak muzes pouzit mozna tak maximalne na chlazeni sani, protoze plyny se teplem roztahujou a tim padem se ti nasaje pri teplym motoru min smesi, takze cim studenejsi smes tim lepsi plneni, ale ani tomuhle moc sanci nedavam musel by to bejt hodne vykonej vetrak
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lukas: vetrak ti doda snad este min vzduchu nez je motor schopnej nasat sam. takze tam bude spis jako prekazka a nebude to mit sebemensi vyznam
 
 
Datum: 10. prosince 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lukas: :-D :-D :-D :-D :-D
 
 
Datum: 10. prosince 2009 16:48
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
existuje 2T turbo motor nekde mam fotku tusim ze to byla 50ccm
 
 
Datum: 10. prosince 2009 16:45
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel6617    
tak nejak na filtr vetrak aby to bylo jak turbo
 
 
Datum: 10. prosince 2009 16:30
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jediný kde jsem něco takovýho u 2T viděl byl nějakej sovětskej závodní special a ten měl kompresor pománěnej od klikovky.
 
 
Datum: 10. prosince 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
slo by to nekde na skutru sem to videl :-D turbo muzes udelat budto s motorkem, kterej bude lopatky turba pohanet, ale u tohodle se otacky turba nemenej s otackama, pak muzes udelat turbo s pohonem od klikovky, nebo asi nejlpsi je turbo pohaneny od spalin proudicich ve vejfuku-na jedny strane roztacej spaliny lopatky turba, ktery sou pevne spojeny s lopatkama, ktery "pohanej" smes tudis jednu "stranu" turba dat na vejfukovy potrubi a druhou k sani. ale naladit to by byl asi ocistec pokud by to vubec slo
 
 
Datum: 10. prosince 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tubro??? TAk to se nedělá celkově u 2T Jen u speciálních závodních stroju by se něco dalo najít...Do 2T nejde dát turbo potože má několik podmínek které 2T motory nesplňují
 
 
Datum: 10. prosince 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau hale dneska jsem si konečně rozebral komplet babettu 210 a je tam funkční klakson i s tlačítkem ? a na tý mojí která jede nemám klakson a chci si ho tam dát a na tom klaksonu jsou dva dráty modrej bílej modrej ten vedl až do zapalkka a tam ho mám na tu cífku naletovat ? aby to fungovalo ? a ten durhej bílej to je to tlačítko aby to zvonilo ? prosím nemáte nikdo schéma jak to zapojit nebo aspoň poraďte babetta 210 dík čau pište všichni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
už sem ti napsal na email ?:
 
 
Datum: 10. prosince 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      E-mail:      IP: uživatel2997    
piš na e-mail na icq se zas tak často nepřihlašuji
 
 
Datum: 10. prosince 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
Tom R. hale prosímtě napiš mi na ICQ 426136278 chci poradit kvůli tomu klaksonu pls
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:59
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rikam ze nevim jestli klakson bzuci psi uzemneni nebo naopak :-D
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:46
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Pokud budeš dávat na babettu klakson tak tam musíš mít cívky 20W+10W ta desetivatová je samostatná na klakson. Jelikož jsem elektrikář tak jsem se při čtení příspěvků i zasmál :-D
 
 
Datum: 10. prosince 2009 17:35
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nemá náhodou bzučet při uzemnění?
 
 
Datum: 09. prosince 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to se spis zeptej sportaka,ja na svejch 2 strojich co delam klaksony nemam,a na ostatnich dvou mi jeste fungujou :-D tak se v tom radsi nehrabu :-D ale myslim si ze je to tak ze kdyz de do bzucaku stava tak ma bzucet ne?co ostatni? :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8176    
ja ti dam to ICQ a namaluju ti schema a poslu ti ho a je to, ale nwm jestli to dnes stihnu sama prace 568453085
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:46
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
Zajic13 tak sry ale já se v tom ještě v elektrice moc nevyznám co a jak má bejt ? hej mohl by jsmi na ICQ napsat přesně jak to má být propojený ? ICQ 426136278\r\n
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavne ze mas mistline kecy a pritom ani nevis o co de!... rek sem snad neco spatnyho proti tomu ze tomu nerozumis a ze s motorkama zacinas?nerek !!!!
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:42
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
sportak21 : hale prosímtě dej mi ICQ napíšeš mi to tam prosím dík
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevis o cem sme se bavili,a nebavili sme se o tobe ve zlym takze drz hubu ty,diky ;-)
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezis sory co to kecam za kraviny!!!!...misto svetla ma bejt klakson :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
tvl zajíci co máš pořád za kecy každej jednoui začínal a taky si tomu nic moc neruzuměl tak drž hu*u prosímtě a nestarej se o mě
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz sme se o tebe strachovali mistline :-) :-D jinak,ja si nepamatuju jak to tam bylo,ale logicky-modrej od civky,prec vypinac ke svetlu a druhej vyvod ze svetla na kostru :-D teda takhle to aspon resim ja :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
a co na řídítka ? a jak mám ten modrej napojit na ty světla ? na ten drát ? pls něco nejlehčího ale aby to drželo a bylo ok ?
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8176    
to tlacitko kdyz zmacknes tak by se to melo propojit na kostru tak ten bilej ma jit do toho tlacika, ale to se musi po zmacknuti spojit s kostrou, neco jako zkratovak, no a kdyz modry das na kabel na svetla nebo nasroubujes do zapalovani ke kabelu na svetla at to nemusis strihat a ten bilej das na ten vypinac, ktery ti to spoji s kostrou, takze kdyz to nakopnes a bily das na kostru (ale nekam aby tam nebylo moc laku by to pak nevodilo), tak by ti to melo houkat. Je to neco jako u PIONYRA
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:28
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
hale ten modrej mám pájkou natavit teda na kabel třeba ke světlůnm ale přede vypínač a ten bílej ? ještě mi to jednou vysvětli co s tím bílim ptž on je teď zapojen jenom na spínač (tlačítko) aby to trobilo ? jinak to tam na tý starý nebylo ?
 
 
Datum: 09. prosince 2009 20:00
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8176    
modrej dej treba na kabel ke svetlum a ten bilej prez vypinac na kostru. Podotykam. že ten modry musi byt jeste napojen pred vypinacem na svetla, protoze za vypinacem by ti to slo jen pri zapnutych svetlech.
 
 
Datum: 09. prosince 2009 19:52
 
 
 
 
Jméno: ombre      E-mail:      IP: uživatel6107    
zadr draci nemáte negdo skušenosti s předeláním motoru s fíka z ležacího válce na stojací http://nkpmk.rajce.idnes.cz/2008_12_31_Ledce_-_motokros/#IMG_4416.jpg poradte pls :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 16:16
 
 
 
 
Jméno: hejča      IP: uživatel4734    
Proč by tam nemohl mít 4q,můžeš dát do seriových karterů 4q a nikdo to nemusí poznat.!Vývozní typy to takhle měli,že z vnější strany nebylo nic vidět.
 
 
Datum: 10. prosince 2009 16:16
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už sem to vyděl ale podle mě je to zbytečná investice když odlíval katedry znova.Mohl tam nacpat aspon 4Q ale nevím kolikati Q tam mám podle mě to ale z venčí vypadá na 3Q origoš.Ale i tak JAko uprava zaměřená na válec a víkon a chlazení bez převodovky je to super
 
 
Datum: 10. prosince 2009 16:05
 
 
 
 
Jméno: herrbode      IP: uživatel5908    
Tohle uz neni fichtl..h2o chlazeni..naka jebka v karterech PIO..tohle uz nema ani jezdit na zavody
 
 
Datum: 10. prosince 2009 13:18
 
 
 
 
Jméno: Tomiin      IP: uživatel1196    
Krása,asi jsem se zamiloval xD
 
 
Datum: 09. prosince 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale toto už nemá s pionýrem nic společnýho
 
 
Datum: 09. prosince 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je masakr to sem ještě neviděl
 
 
Datum: 09. prosince 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec co řikáte vydrží hřidel v převodovce když ji svařím....Napadla mě uprava převodovky a nej řešení je upravit hřídel....Jednou jsme svařovali polo osu v takovým po domácku dělaným traktůrku a vydrželo to rok.Co myslíte vytdží to ten svár nebo musím vymyslet jiný řešení?dékes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mm dfe mi o ten 4Q už mám obědnanou čz převodovku aj s katedrama tak se uvidí
 
 
Datum: 10. prosince 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8165    
tak asi nejlevnejsi by bylo si koupit rychlou prevodovku od sesy a nebo si to nechat nove udelat......namaluj si to v CADu a dej si to udelat nekam kde to delaj.......ale povim ti jedno......vyjde te to stejne jak ta sesova prevodovka...... pokud chces 4Q tak neumim poradit......uz sem o tom hodnekrat premejslel u otevrenyho motoru,jestli by tam nesli narvat dvě dvojky za sebe,ale je problem v zasouvani do sebe...tohle vymyslet a jsi král..ne ze by se to tam nevešlo:-Da pri predelani ozubce radiciho automatu by to i fungovalo,ale uz by byl neutral jen mezi 1 a 2 a ten pilovej diagram by byl dost směšnej:-D 1 dlouhá,2 krátká,3 dlouhá,4 dlouhá......dobry max do krosu.....ale realizace je asi nemožná......
 
 
Datum: 09. prosince 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
by bylo lepší si ty kolečka nechat vysoustružit nový
 
 
Datum: 09. prosince 2009 19:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8165    
hele mel sem svarovanou hlavni hridel ve starym simsonu star.....takovej nemeckej dvoukvalt jak stadion....... problem byl to "vycentrovat".....a druhej problem-praskalo to.......
 
 
Datum: 09. prosince 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel8173    
zdarec draci,chci se zeptat jestli nemate nekdo zkusenost s plastama z 640,jestli nepasujou i na 180? díky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zbytek temer pouzit nejde,jak rika maspe...,taky sem o tom premejslel:-D
 
 
Datum: 09. prosince 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
dá se akorát použít maska a přední blatník
 
 
Datum: 09. prosince 2009 16:04
 
 
 
 
Jméno: gimmi      E-mail:      IP: uživatel41    
čuss hej mam doma jawu 23 a nechci to kázet do šrotu tak se chci zeptat jestli někdo nechcete díly... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: dzimbo      E-mail:      IP: uživatel6433    
No a od kad jseš a kolik by jsi za to celé chtěl?
 
 
Datum: 08. prosince 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel6617    
odkud ses ? :-)
 
 
Datum: 08. prosince 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel7827    
zdar posli mi prosimtě foto na email - daniel.kubat@seznam.cz a odkud jsi?
 
 
Datum: 08. prosince 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: Lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau prosimte je tam karburator? a hlavne co potrebuji je predni vidlice to je nejnutnejsi myslis ze to pasne na jawa 21?
 
 
Datum: 08. prosince 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: karelhhh      E-mail:      IP: uživatel8162    
Čau měl bych zájem o motor a startovací cívku hlavně to neházej do šrotu s pozdravem Karel.
 
 
Datum: 08. prosince 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: Toňas      IP: uživatel8170    
Draku, napiš odkud jsi, v jakym to je stavu, jetsli taknějak komplet a určitě to někdo bude chtít
 
 
Datum: 08. prosince 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: kubko      IP: uživatel7489    
ahoj draci,chci se zeptat tady se vždy nikdo ozval potřeboval bych na jawu 555 stojánek,stupačkový kříž jen ten základ a zachovalý výfuk mi icq 414-427-520 Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky mám jeden máčklý. A jeden pěkný, ale ten nedám, na ten jezdím.
 
 
Datum: 08. prosince 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
mám ho promáčklý jak prase kdyby šlo o barvu tak to neni problem
 
 
Datum: 08. prosince 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na co zachovalý výfuk? Vždyť je všichni renovujete stříbřenkou(já taky, ale jen do úplné renovace)
 
 
Datum: 08. prosince 2009 18:43
 
<  180  181  182  183  184  185  186  187  188  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 15:31:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu