slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  178  179  180  181  182  183  184  185  186  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel8268    
co hovorite na "rychlu prevodovku" ktoru tu sesa predaval?? dik!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
niak neodpovedia :-( ja pomahat v tom neviem
 
 
Datum: 20. prosince 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: ja gori      IP: uživatel8268    
uz mi odpovies??:-)
 
 
Datum: 20. prosince 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyby si věděl jak se menuješ tak by ti někdo snad odpověděl :-D.
 
 
Datum: 20. prosince 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
čau hale nemáte někdo schéma nebo spíš návod jak nastavit nejlepší předstih u babetty 210 ? prosím a je to těžký ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 11:50
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Otáčej rotorem až dostaneš píst do horní úvratě. Potom pootoč rotorem zpět (proti směru otáčení rotoru) až píst sestoupí o ( 1 - 1,5mm).Tedˇmají být rysky na rotoru a statoru zároveň.Když tomu tak není,povol stator a otoč jím ,aby byly rysky v rovině.Potom stator dotáhni.
 
 
Datum: 21. prosince 2009 11:50
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
riska na rotoru (na magnete) a ryska na statore (na ktorom sú cievky)
 
 
Datum: 20. prosince 2009 17:23
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opravte ked sa milim.. asi tak uz presne to neviem ze dás pred HÚ piest o 1mm a rysku na rysku
 
 
Datum: 20. prosince 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel8268    
cus tuneri skusal ste uz dakdo prerobit orig karbec z pionera ?/psb2917?? mislim zvacsenie difuzore! ako sa to chovalo aj na upravenom valci???dikk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 15:07
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Normalne kombinuju 72 nebo 75 podle pocasi a volnobezku sem nechal puvodni,40
 
 
Datum: 21. prosince 2009 15:07
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel6484    
vim jde vzduch kolem šoupěte...
 
 
Datum: 21. prosince 2009 12:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8269    
to paja: Hele lape ti to faleš....mel sem stejnej problem......tak nejak to jelo jenom s 70 volnobezkou,hlavni sem mel laditelnou......na starym spodku motoru to behalo normalne na 42 volnobezku.....
 
 
Datum: 20. prosince 2009 23:14
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
a ještě fíbrový těsnění pod víčkem plovákovky pro vyšší hladinu
 
 
Datum: 20. prosince 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
j 72 hlavní 70 volnoběžka, (potřeboval bych větší vzdušník volnoběžky :-) ) ale jede to bezva, jaký trysky máš ty na upravenym karbecu?(denzileck )
 
 
Datum: 20. prosince 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Prosimte proc volnobezku 70?!?
 
 
Datum: 20. prosince 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Je to super!Hlavne kdyz s normalnim karbcem pridas pod kopcem do plna tak se ti to zakucka do ctrvtiny otacek-tady vubec.
 
 
Datum: 20. prosince 2009 20:10
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ja ho mam převrtaný, a seriovej válec, v plnym plynu to trochu znát je ale strašná práce s naladěním(ja volnoběh nenalanil) měl jsem ho na 18.5 difuzoru a trysky - hlavní 72, volnoběžka 70, svíčka hnědo černá a jel velmi dobře
 
 
Datum: 20. prosince 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel1696    
osobně s tím skušenosti nemam ale nějakou teorii znam je to podle toho jak ten difuzor zvětšíš esi do šířky nebo do délky jednou tomu přidáš krouták a jednou otáčky
 
 
Datum: 20. prosince 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel1696    
osobně s tím skušenosti nemam ale nějakou teorii znam je to podle toho jak ten difuzor zvětšíš esi do šířky nebo do délky jednou tomu přidáš krouták a jednou otáčky
 
 
Datum: 20. prosince 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8269    
Jeden známej mi prodal upravenej na 18.2mm ovál,jezdil ho na závodech....ale teda nevsiml jsem si nejakého znatelnejsiho zvyseni vykonu at jak na seriovym motoru tak na zavodnim motoru (2K válec,asi 6 koní),šíleně se to ladí,furt to zlobí a blbne.....se seriovym karbecem to točí o 300 otáček mín a má to suprovej průběh,tak nevim jestli má vyznam to delat...ja se s tim sral 2 dny nez to zacalo trochu poslouchat....po mých prvnich skusenostech rikam,ze pokud te nelimituje na zavodech kategorie v ktery jezdis (seriovky) tak je lepsi sehnat nejaky lepsi karbec jako je Dell orto,Mikuni čí Bing.....jezdi se i Amal ....Ja osobne mam Dell orto 19,ale jeste jsem ho neskousel.....hlavne to chce sadu trysek......u seriovyho karbecu je dobrý mít tzv. trysku laditelnou!! vedlejsi tryska se volí skusmo podle chování motoru.....
 
 
Datum: 20. prosince 2009 17:16
 
 
 
 
Jméno: M2S94N9K      IP: uživatel5767    
čau tak co už ste zazimovali svoje stroje ? nebo pořád jezdíte ? venku kosa jak sviň já sem uklidil dílnu a udělal ještě ůpravy motorky a už spí :-D až bude zas teplejš tak zas vystartuju ? dco vy ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 17:44
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Stodvacitka nam nastartovala na poprvy ale az po 20 vterinovym trapeni baterky:-D U novyho clia samozrejmne do 1.5 vteriny...
 
 
Datum: 20. prosince 2009 17:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenže on tam má letní naftu a asi mu to nežhavý... točil, vždycky se to zatřpalo a nic.... mě taky..... točil sem, motor se zatřepal a zase nic
 
 
Datum: 20. prosince 2009 16:46
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja taky oktavku 1.9 TDi na 2hy otoceni :-)
 
 
Datum: 20. prosince 2009 16:30
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel1093    
to moje oktávka 2.0TDI chytá na druhý vokulení motoru
 
 
Datum: 20. prosince 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
i u nás je -15... mě auto ráno chytnulo na 4tý pokus, ale to bude asi svíčkama.... tatkovy octávka chytla až na 6tý pokus :-D ale ještě tam měl letní naftu
 
 
Datum: 20. prosince 2009 16:21
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
jj ta už fyčí jenom je u nás -15C tak je celekm kosa
 
 
Datum: 20. prosince 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tobě už ta bebate jdede Mistline? já nezazimovávám nikdy... nemá to cenu
 
 
Datum: 20. prosince 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus! co je lepsi mosadz futro alebo jehlové lozisko a proc? (na tuning) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli je to tak tak jo já ho totiý nikdy jezdit neviděl bez urážky petře ....
 
 
Datum: 20. prosince 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8269    
Jenze Jawaracing50 je psychopat:-D kdyz je dlouhej do zatacky i na brzdy,tak uz podradi v 70 z dvojky na jednicku ze vyleti otacky na 14 tisíc,tak proto mu klika po sezone zvoní jako kráva:-D:-D jinejm jezdcum bez problemu vydrzi i dýl......co ja vim,tak CKR jsou výborný,taky ho mam.....pak jsou ty druhů jehlový ojnice (nejaky CJ-R ci co)a tam ta klec jde do prdele docela brzo.....aspon uz takový ohlasy byly..... kdybys to Petře čet,tak to neber jako nejakou urážku,že sy blázen.....ja tobě i frikulinovy moc drzim palce i do dalsi sezony :-) a doufam ze se s vama pristi rok taky svezu:-)
 
 
Datum: 20. prosince 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no pocul som ze mosadzovy futro je lepsi ako jehlicka no ja nwm
 
 
Datum: 20. prosince 2009 17:20
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
honza73>> nic sa nestalo,,, prave preto som pital ze co je lepsi,lebo som pocul o tom ze niekto rika ze lepsi je futro
 
 
Datum: 20. prosince 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*oprava: zanedbatelny rozdil
 
 
Datum: 20. prosince 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ruku na srdce, do zavodniho motoru bych dal jenom jehlicky (kvuli zivostnosi a mazani, to je dulezitej aspekt, jinak rozdil v ostatnich parametrech je zanedbatelny)...nejsou jehlicky jako jehlicky, kazdej to dela jinak, necim jinym a podle toho to pak vypada...dokonce par blaznu vymenuje pouzdra z prevodovky (mosaz) taky za jehlickovy loziska...
 
 
Datum: 20. prosince 2009 16:38
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No nevim slyšel sem i krytiku na jehličky používané v upravovaným motoru třeba od jawa50racing.Taky by mě to zajímalo když je bronzový opravdu bronzový pouzdro vs jehličky co v upravovanejch motorech dělájí a tak:-Promin jenco že vstupuju do tvé diskuze ale myslím že se ptáš na to stejný.
 
 
Datum: 20. prosince 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bronzovy futro ma v praxi asi tri vyhody - za prvy - za mych mladych let to bylo jednak jediny, pak gdyz prisli jehlicky tak se musely menit cely ojnice pac novou klec s loziskama si nesehnal, dneska uz se to da ale vyhodu to ma v lehci vymene, bronzovy futro vymenis klidne i ve sveraku (ja to delaval s malym sverakem jak mel upevneni tak tam mel jakoby roznozku, tim se to dalo vytlacit pres novy futro a to se pak uz jen trosku propilovalo, a jelo se)....druha je samozrejme lacinost...no a treti kazdou pozna pokud ma vyndanej valec a pist, chce jen treba prebrousit drazky pro pistni krouzky aby se mu hejbaly (krouzky se treba zapekly, pridrely nebo meni vybrus) no a neda si pozor, jehlicky se vysypou do kliky a v lepsim pripade musi pulit, v horsim se na to vykasle, nanda novej vybrus a pak nejenze ten vybrus zadre gdyz mu vyleti nejaka ta jehlicka z klikovky zpatky do valce ale potluce mu to hlavu, zadre dolni oko ojnice a/nebo obe bocni loziska...jinak to ma samozrejme samy minusy, jak uz predemnou rekl musi se to hodne mazat (taky proto je tady ten pomer 1:33 pri jakymkoliv oleji, je to dano konstrukci prave tady toho bronzovyho futra kterej musi mit hodne oleje aby se nezadrel!!! pro ty co snizujou a mysli si ze se nic nestane, valec se umaze treba pri 1:100 ale to futro chce proste minimalne 1:35) jehlovymu staci 1:50 az 1:60, rychleji to odnasi pistni cep (gdo zacina se zavodenim vi ze je pak pri vysokejch otackach dofialova:-) kratka zivotnost oproti jehlicce atd atd...
 
 
Datum: 20. prosince 2009 14:36
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Futro- pracuje tak, že se mezi futrem a pístním čepem vytvoří olejový film (ze směsi benzínu a oleje) a vt. něm se protáčí písčep. výhody- snad žádné. Nevýhody- mnoho- musí se hodně mazat, časem se velmi opotřebí a musí se vyměnit, má velké tření- takže ztráta výkonu. Jehlové ložisko: výhody- odstranění všech nevýhod futra co jsem tu napsal :-D
 
 
Datum: 20. prosince 2009 14:17
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel7920    
http://www.youtube.com/watch?v=MvNh6-irowY&feature=related to je tuning :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 13:20
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Mrtě tuning
 
 
Datum: 20. prosince 2009 13:20
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Ta sedačka je naložená :-D
 
 
Datum: 20. prosince 2009 13:17
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
debilita :-D:-D:-D
 
 
Datum: 20. prosince 2009 13:04
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau borci prosimvás mže temi někdo vysvětlit nebo nejlépe poslat fotku jak jsou přidělaný na motorkách Čz 487 nebo na Jawách přístrojový desky? myslím si že tam je asi nějákej podkladní plech nebo co ... mám ČZ 477 tu s tym světlem jak je vtym i tachometr prostě klasická 477 a chcu tam dát světlo a palubku ze 487 ... tak napište jak je to vymyšlený díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: kARLOS81      IP: uživatel1200    
AHoj mám 180/487 a tam je přidělaný takovým černým držákem. skrz držák je chycená palubovka s tacháčem a držák samotnej drží přes objímky řídítek. kdzž počkáš do nového roku, tak je i prodává sesa. stojí to cca 140kč.
 
 
Datum: 19. prosince 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
čau hale jak mám jawa 555 a jak je karburace tak jak je z boku takovej jeden šroubek na co tam je ? vůbec nechápu k čemu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele ja mam jeden karbec kde je sroubek a druhej kde je takova navarena tycinka, takze se mozna delaly oba... :-)
 
 
Datum: 20. prosince 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: patres      IP: uživatel8263    
jaaaj tak potom sorry ale newem co to moze byt
 
 
Datum: 20. prosince 2009 14:02
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Patres- u 555 se nenastavuje volnoběh jako u 20, 21 a 23......
 
 
Datum: 20. prosince 2009 13:57
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám taky dojem že to bude tady http://www.jawa-50.cz/clanek/dokumentace-katalogy-nahradnich-dilu.html jen si muste najít katalog dílů na 555 je tam karboš ale ten nevím kde je ten šroubek. U jsem se na to díval.
 
 
Datum: 20. prosince 2009 13:47
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
nnn tak žádná pružina neni tam je jenom šroubek obyčejnej a na konjci má takovou jakobi "špičku"
 
 
Datum: 20. prosince 2009 13:26
 
 
 
 
Jméno: patres      IP: uživatel8263    
vy myslite ten sroubek co ma na sebe taku pruzinku...ak hej tak to je na nastavovanie volnobehe..
 
 
Datum: 20. prosince 2009 13:15
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
čau taky si myslím ale víš co k čemu to tam vůbec je ? když ten šroubek tam vůbec nemusel bejt a nwn proč je vyndavací ? tak mohli jenom něco jakoby navařit a na furt to nechápu
 
 
Datum: 20. prosince 2009 11:11
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me je tam kvuli tomu aby se soupatko neotacelo a zustalo porad stejne otoceny, sroubek zapada do te drazky na strane soupatka
 
 
Datum: 20. prosince 2009 11:07
 
 
 
 
Jméno: Mikkki      E-mail:      IP: uživatel8069    
ahoj kluci.. potřebuji poradit... co se stane z babetou nebo jak bude reagovat kdybych jí nějak přiškudlil výfuk hikone???na jaře budu dělat renovaci a ten vejfuk by se tam šiknul... nezmenší se nějak moc výkon??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 11:05
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8264    
Hikone na babetu je k nicemu......to spíš vejfuk z minibike,ta má taky malej vyfukovej kanal a hubeny vyfukovy koleno......
 
 
Datum: 20. prosince 2009 11:05
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když vypáliš a očistíš vevnotř origo vejfuk tak je to to samý
 
 
Datum: 20. prosince 2009 9:48
 
 
 
 
Jméno: Mikkki      E-mail:      IP: uživatel8069    
aha.. díky za rady.. jo a ještě.. výfuk hikone ta tlustá část je dutá nebo tam něco je?? přemýšlel sem že by se tam nějak narvala tlumící vložka co nomálně maj babky...
 
 
Datum: 19. prosince 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Nebo tlumic urazit a rovnou dat trubicku bez tlumice a taky nesmis zapomenout na sirsi koleno a dobry je kdyz je i kratsi
 
 
Datum: 19. prosince 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak zvýší se výkon hlavně v nízkejch otáčkách,ale ve vysokejch se mi zmenšil jak svin,z kppce sem nejěl víc jak 60.A je lepší u hikone ještě na konci toho tlumiče,navařit ještě tenkou trubičku
 
 
Datum: 19. prosince 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: dagin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus Draci nevíte někdo kde se dá koupit 40mm válec do JAWA 23 MUSTANG ale potřebuju aby měl ten válec větší kanály nebo rovnou 3 nebo 4 origo má 2 dík =) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
www.jawa50speed.wz.cz/nabidka.html
 
 
Datum: 19. prosince 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: M2S94N9K      IP: uživatel5767    
čau hale nevíte kde by se na internetu dalo sehnat schéma obrázku těsnění do válce na babettu 210 abych ho nemusel kupovat ale abych si ho vyrobil ? prosím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Schéma těsnění:-D:-D:-D:-D:-Dz toho nemůžu:-D
 
 
Datum: 19. prosince 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
A udelej to z pijaku,Mistline.
 
 
Datum: 19. prosince 2009 15:09
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Obkresli si spodek válce, Mistline.
 
 
Datum: 19. prosince 2009 14:47
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar mám dotaz jaky mám udělat ůpravy na jawě250 kejvačce aby byla vyšší ale abych nemusel vařit rám jak to prostě zvihnout a udělat z toho pěknou crossku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 14:20
 
 
 
 
Jméno: nechálu      IP: uživatel5047    
Ty vogo Michale, produď se...takhle zničit motorku, to nechápu....
 
 
Datum: 21. prosince 2009 14:20
 
 
 
 
Jméno: Dealer      E-mail:      IP: uživatel5299    
tyvole Michale21 to klidně koupim v původním stavu, prosimtě radši to pordej než abys to takhle zkurvil!!!!! VÁŽNĚ!!!
 
 
Datum: 19. prosince 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já jsem tu kejvačku koupil za litr slivovice od jednoho duchodce on na ni kdysi jezdil a asi 15let mu stála v garáři neviužitá tak mi ji prodal a já jsem pčemýšlel jestli renovovat nebo na cross jenže ta kejvačka byla ještě v puvodnim stavu a renovace bych se nedoplatil tak sem si ju rozebral a dělám cross jenže mi připadne že je nízká jo a teď je na 16kách kolech ale puvodně byla myslim že na 19kách kolech ty mi k tomu dal a nevíte kde seženu přední blatník z krosky?
 
 
Datum: 19. prosince 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to tak, souhlasim z markem, 516 je mraky a mas to hotovou a silnou motorku nez predelavat nejakou mrdku, nebo kdyz chces levnej kros tak si kup na motoinzerci jich mas prevarenecjh mraky ale lepsi ta 516 da se sehnat i za 8t kc
 
 
Datum: 19. prosince 2009 17:23
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja predelavam čízu 175 - KOUPIL SEM JI UZ NA PUL PRESTAVENOU,SPIS ZKURVENOU!!! TAK MI NENADAVEJTE JAK TO KURVIM !!!!!!!! no a predek de zvednout jedine tak ze tam das 19'' kolo a zadek bud tak ze si sezenes delsi tlumice a nebo prevaris ram..my budem rpevarovat ram,je to i jistejsi nez to nastavovat necim..
 
 
Datum: 19. prosince 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Cau ty vole, na netu je mnoho ČZ 125/516 a podobných tipů. Cena cca 10000-20000 kč v dobrém stavu! perrfektní krosky. Ty debile nepředělávej kejvačku 250 na nějakou zas*anou kroku, ale kup si nějakou čz!
 
 
Datum: 19. prosince 2009 16:44
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212      IP: uživatel368    
teď tě ukamenujou
 
 
Datum: 19. prosince 2009 15:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na cross sis vybral špattnou motorku...
 
 
Datum: 19. prosince 2009 14:27
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau mám probl=m teď jak jsem měl strženej závit na tý tyčce co drží válec tak sem jí vyměnil válec se musel sundat a te´d už to atm je všechno nasazený utáhlý, a teď když sem s tim chvílku jezdil tak mi příde že to skoro nepřeřadí na 2 rychlsot ? prostě když držím plyn na půl plynu tak to má strašně velký otáčky a řve to jak sviň a pořád to jede na 1 rychlost a když hjo pustím tak to stejně nepřeřadí co stím ? prosím za odpověd ????? dík čua odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 14:16
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
nechal jsem tam starý dík moc za odpovědi :-D sry
 
 
Datum: 19. prosince 2009 14:16
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už je vyřešeno, on tam nechal to starý těsnění, nebo ho tam nedal vůbec, teď nevím.
 
 
Datum: 19. prosince 2009 14:12
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych taky řekl ten faleš
 
 
Datum: 19. prosince 2009 13:53
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zřejmě to není zas až tak dotáhlé, nebo jsi zapomněl na těsnění.
 
 
Datum: 19. prosince 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
falešnej vzduch
 
 
Datum: 19. prosince 2009 13:26
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mám dotaz šlo by na pincka udělat to že když u 250ky kejvačky přidám plyn tak se do normálních otáček vrátí až po chvilce - má krásnou sertvačnost a šlo by to aji na fichtlovi?ten mi po přidání plynu zase hnedka sjede a má minimální setrvačnost odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 17:10
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
taky jsem nad tim premejslel pred tejdnem ale fotr mi to rozmluvil ze mi odejdou rychlejc loziska a ten motor pujde spatne do otacek a pomalu se rozjede protoze to je moc slabej motor. Jinak jsem to uz videl ze dal nekdo zavazi nakliku zboku co je spojka
 
 
Datum: 18. prosince 2009 17:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to že kývačce trvá než otáčky spadnou dělá měga těžká klika.. jestli do pionýra nacpeš 10 kilovou kliku, tak dej vědět ;-)
 
 
Datum: 18. prosince 2009 16:31
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci.. co vsechno se da pouzit na pincka ze simsona ? krome vydlic ? da se pozit treba zapalovani ? karbec ? NEBO CO BY SE DALO POUZIT ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 15:54
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych eště použil kadící mísu ze simáka,taky dobrý
 
 
Datum: 18. prosince 2009 15:54
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koleno vyfuku :-D:-D
 
 
Datum: 18. prosince 2009 15:49
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skoro vsetko ;-) volant,aj zadnú vydlu,zapalovanie ne! lebo sa tam nezmesti,karbec som neskusal,dalej sú dobré aj zo simsona aj paprsky kola,aj tie hlinikové rafky,predné svetlo,vyfuk kolena z endura na upravu aby slo vyfuk hore,
 
 
Datum: 18. prosince 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
http://www.motokramek.cz/dily-babeta-motor-svornik%20valce/ čau hale jak to mám vyndat z toho motoru jak drží komplet válec potřebuju vyměnit napište jak se to nejlíp dá vyndat ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 12:08
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a válec se ti už nechce stahovat viď? Sundej hlavu a namontuj na ten závit dvě matky kontra (aby se na tyčce neprotáčely) a zkus to vytočit. a nebo to pořádně zmáčknout nějakejma sika kleštěma.
 
 
Datum: 18. prosince 2009 12:08
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čua mám problém hale jak je válec a jak tam sou ty 4x tyčky a nakonci matka s podložkou jak to drží válec a hlavu válce tak mám všechny tři utažený a ten jeden néní dotaženej a nevím proč tak sem to dneska skoušel utáhnout a prostě to nejde kdyžto utáhnu tak se to pořád protáčí a když povolím tak to samý a musím dostat ven tu matičku a dát tam novou ? jak to mám udělat ? mám kousek ty tyčky uříznout aby tam nebyl ten strženej závit asi a pak tam dát novou matku pude to ????? prosím poraďte je to nutný chci si zajezdit ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omg..jak asi? ty vole dyt je to asi jen tyčka? to na to chceš nějakou motorovou pilu nebo co?vyšroubovat!!!
 
 
Datum: 19. prosince 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
jo to jse psali ale ona se ta tyčka dost blbě vyndavala a to nikdo neporadil jak se dá nejlíp vyndat
 
 
Datum: 19. prosince 2009 8:04
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo s tou výměnou tej tyčky sem mu taky psal na mail
 
 
Datum: 18. prosince 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne, vyměnit tu tyčku ti tady opravdu nikdo neradil...
 
 
Datum: 18. prosince 2009 15:06
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
čau hale tka sem vyndal válec, a hlavu, vyčistil a dal tu tyčku z druhýho motoru na ND a už to jede dík moc ale stejně mi todle nikdo neporadil jak to udělat nejlíp :-D:-D ale dík tyčka je válec taky zejtra dám karbec a bude s ejezdil :-D:-D dík čau
 
 
Datum: 18. prosince 2009 14:13
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud nepomůže to vypodložení a výměna matky, tak zkrátka musíš vyměnit tu tyčku. A pokud se protáčí ta tyčka na druhé straně, tak pomůže tekutý kov a nebo aspoň ten závit něčím napakovat.
 
 
Datum: 18. prosince 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tk já bych nejdříve zkusil na to místo dát jednu nebo dvě podložky aby si to nemontoval an ten strženej závit.A kdyš by to nepomohlo tak se ti nejspíš protáčí tyčka ve válci.
 
 
Datum: 18. prosince 2009 9:14
 
 
 
 
Jméno: kicis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caute draci, je nejaký poznatelný rozdíl ve výkonu mezi 05 a 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 13:55
 
 
 
 
Jméno: jawasimsoncz      E-mail:      IP: uživatel8251    
je to stejny ty motorky pak jde oto jakej kdo bude mit stav motoru ale motory me osobne prijdou stejne ale jawa 20/05 je lepsi a rychlejsi tak se mejte cus
 
 
Datum: 18. prosince 2009 13:55
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
záleží na stavu motoru a seřízení, ale myslím že kdyby bylo ve ve 100procentním stavu , takže by jela líp 20- má lepší převodovku, myslim nepatrně větší kanály , a karbec s většim difuzorem
 
 
Datum: 18. prosince 2009 13:22
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
má jen o půl koníka mín,ale jsou i případy co 05 jede rychleji jak 21
 
 
Datum: 18. prosince 2009 8:59
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau hale chci se zeptat když vyčistít ze vnitř hlavu válce jak se montuje svíáčka tak ze spoda jak jezdí píst xD že to pojede líp když to bude vyčištěný, a co válec dá se taky nějak vyčistit ? prosím o rady nebo nějak zlepšit aby jel líp ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 13:53
 
 
 
 
Jméno: jawasimsoncz      E-mail:      IP: uživatel8251    
cus hele normalne si vem dratenej kartac prejed to ale pozor at ti to tam nenapada do valce abysi neudelal rihu na ve valci jinak vycisti poradne vyfuk karborator tu hlavu dej tam novou svicku sesteul otacky td a pak to urcite uvidis na vykonu si myslim trochu ale nebude to zadnej vykon tak se mej cus
 
 
Datum: 18. prosince 2009 13:53
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud tam je karbonu hodně , tak to rozhodně pomáhá. Válec opucuješ leda v partii těch pár mm od vrchu, kde je v HÚ mezera mezi vrchním kroužkem a hranou válce. Prostě to oškrábni, ale dávej dobrý pozor,, abys ten sajrajt řádně vyčistil a nedostal se dál do válce, protože karbon je poměrně tvrdý a vydřel by sis zbytečně válec. Co je ale důležité, tak rozhodně dekarbonuj koleno výfuku a výfuk. Bývá tam často pěknej nános a to dělá hodně. Jinak je to samozřejmě o celkovém stavu motoru a seřízení.
 
 
Datum: 18. prosince 2009 12:05
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a350/634      IP: uživatel7552    
Kdyz to vycistis od karbonu tak se zlepsi vyplach motoru,ale myslim ze to na vykonu nepoznas.Radsi nafoukni kola XD.Ne jestli chces aby jel lepe a zalezi ti na nem tak udelej GO motoru pak jede pekne.
 
 
Datum: 18. prosince 2009 10:36
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau hale chci lakovat rám na babettě 210 a chci se zeptat jestli by vypadalo dobře babetta modro, šedivá ( rám - šedivý, a zbytek jako blatniky kryty tlumiče přední a zadní v modrý ? jak my slíte že to bude vypadat ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 14:08
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
jawasimsoncz !!!! hale máš ICQ nebo ne ? mohl by jsi mi poradit jak tomám zrychlit aby to jelo 55 jako to jede tobě ? mě to jede tak tých 47-48 víc ne ? prosím nebo na piš na email - Mistlin@seznam.cz prosím napiš co jsi všechno udělal a jak ? aby ti to jelo tak dobře ?
 
 
Datum: 18. prosince 2009 14:08
 
 
 
 
Jméno: jawasimsoncz      E-mail:      IP: uživatel8251    
cus hele koukni se na moj babettu mam to modro cerny ale koukni jak to vypada hezky lakoval sem to sam ale jeto jedno rychlostni ale to je stejny jako 2rychlostni akorad ta tvoje je rychlejsi malinko nez jednorychlostni ale na moji babettu nemas mam predelanek valec hlav atd takze me bysi nepredjel kluci to skouseli z 210 a nedaly me tak se koukni tady maz odkaz http://www.motoinzerce.cz/motorky/babetta/363043-207.html tak se mej cus
 
 
Datum: 18. prosince 2009 13:58
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
čau tak mi napište jaká by byly dobrý barvy na babettě 210 ??? pls
 
 
Datum: 17. prosince 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No nevim ta kombinace se mi nák nezdá:-D
 
 
Datum: 17. prosince 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
Hale, včera's lakoval nádrž, dneska rám. Tak už jen blatníky a máš hotovo. Zabalit, mašličku a šup s ní pod stromeček :-)
 
 
Datum: 17. prosince 2009 20:26
 
<  178  179  180  181  182  183  184  185  186  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.05.2025 22:35:05 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu