|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ja
IP: uživatel8268
 co hovorite na "rychlu prevodovku" ktoru tu sesa predaval?? dik!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 19:38
 niak neodpovedia  ja pomahat v tom neviem
Datum: 20. prosince 2009 19:38
Jméno: ja gori
IP: uživatel8268
 uz mi odpovies??
Datum: 20. prosince 2009 18:15
 Kdyby si věděl jak se menuješ tak by ti někdo snad odpověděl  .
Datum: 20. prosince 2009 17:39
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau hale nemáte někdo schéma nebo spíš návod jak nastavit nejlepší předstih u babetty 210 ? prosím a je to těžký ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 11:50
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Otáčej rotorem až dostaneš píst do horní úvratě. Potom pootoč rotorem zpět (proti směru otáčení rotoru) až píst sestoupí o ( 1 - 1,5mm).Tedˇmají být
rysky na rotoru a statoru zároveň.Když tomu tak není,povol stator a otoč jím ,aby byly rysky v rovině.Potom stator dotáhni.
Datum: 21. prosince 2009 11:50
 riska na rotoru (na magnete) a ryska na statore (na ktorom sú cievky)
Datum: 20. prosince 2009 17:23
 opravte ked sa milim.. asi tak uz presne to neviem ze dás pred HÚ piest o 1mm a rysku na rysku
Datum: 20. prosince 2009 17:22
Jméno: ja
IP: uživatel8268
 cus tuneri skusal ste uz dakdo prerobit orig karbec z pionera ?/psb2917?? mislim zvacsenie difuzore! ako sa to chovalo aj na upravenom valci???dikk
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 15:07
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Normalne kombinuju 72 nebo 75 podle pocasi a volnobezku sem nechal puvodni,40
Datum: 21. prosince 2009 15:07
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 vim jde vzduch kolem šoupěte...
Datum: 21. prosince 2009 12:10
Jméno: standa
IP: uživatel8269
 to paja: Hele lape ti to faleš....mel sem stejnej problem......tak nejak to jelo jenom s 70 volnobezkou,hlavni sem mel laditelnou......na starym spodku motoru to behalo normalne na 42 volnobezku.....
Datum: 20. prosince 2009 23:14
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a ještě fíbrový těsnění pod víčkem plovákovky pro vyšší hladinu
Datum: 20. prosince 2009 21:40
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 j 72 hlavní 70 volnoběžka, (potřeboval bych větší vzdušník volnoběžky  ) ale jede to bezva, jaký trysky máš ty na upravenym karbecu?(denzileck )
Datum: 20. prosince 2009 21:39
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Prosimte proc volnobezku 70?!?
Datum: 20. prosince 2009 20:12
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Je to super!Hlavne kdyz s normalnim karbcem pridas pod kopcem do plna tak se ti to zakucka do ctrvtiny otacek-tady vubec.
Datum: 20. prosince 2009 20:10
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja ho mam převrtaný, a seriovej válec, v plnym plynu to trochu znát je ale strašná práce s naladěním(ja volnoběh nenalanil) měl jsem ho na 18.5 difuzoru a trysky - hlavní 72, volnoběžka 70, svíčka hnědo černá a jel velmi dobře
Datum: 20. prosince 2009 18:53
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel1696
 osobně s tím skušenosti nemam ale nějakou teorii znam je to podle toho jak ten difuzor zvětšíš esi do šířky nebo do délky jednou tomu přidáš krouták a jednou otáčky
Datum: 20. prosince 2009 17:22
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel1696
 osobně s tím skušenosti nemam ale nějakou teorii znam je to podle toho jak ten difuzor zvětšíš esi do šířky nebo do délky jednou tomu přidáš krouták a jednou otáčky
Datum: 20. prosince 2009 17:22
Jméno: Standa
IP: uživatel8269
 Jeden známej mi prodal upravenej na 18.2mm ovál,jezdil ho na závodech....ale teda nevsiml jsem si nejakého znatelnejsiho zvyseni vykonu at jak na seriovym motoru tak na zavodnim motoru (2K válec,asi 6 koní),šíleně se to ladí,furt to zlobí a blbne.....se seriovym karbecem to točí o 300 otáček mín a má to suprovej průběh,tak nevim jestli má vyznam to delat...ja se s tim sral 2 dny nez to zacalo trochu poslouchat....po mých prvnich skusenostech rikam,ze pokud te nelimituje na zavodech kategorie v ktery jezdis (seriovky) tak je lepsi sehnat nejaky lepsi karbec jako je Dell orto,Mikuni čí Bing.....jezdi se i Amal ....Ja osobne mam Dell orto 19,ale jeste jsem ho neskousel.....hlavne to chce sadu trysek......u seriovyho karbecu je dobrý mít tzv. trysku laditelnou!! vedlejsi tryska se volí skusmo podle chování motoru.....
Datum: 20. prosince 2009 17:16
Jméno: M2S94N9K
IP: uživatel5767
 čau tak co už ste zazimovali svoje stroje ? nebo pořád jezdíte ? venku kosa jak sviň já sem uklidil dílnu a udělal ještě ůpravy motorky a už spí  až bude zas teplejš tak zas vystartuju ? dco vy ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 17:44
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Stodvacitka nam nastartovala na poprvy ale az po 20 vterinovym trapeni baterky  U novyho clia samozrejmne do 1.5 vteriny...
Datum: 20. prosince 2009 17:44
 jenže on tam má letní naftu a asi mu to nežhavý... točil, vždycky se to zatřpalo a nic.... mě taky..... točil sem, motor se zatřepal a zase nic
Datum: 20. prosince 2009 16:46
 ja taky oktavku 1.9 TDi na 2hy otoceni
Datum: 20. prosince 2009 16:30
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel1093
 to moje oktávka 2.0TDI chytá na druhý vokulení motoru
Datum: 20. prosince 2009 16:27
 i u nás je -15... mě auto ráno chytnulo na 4tý pokus, ale to bude asi svíčkama.... tatkovy octávka chytla až na 6tý pokus  ale ještě tam měl letní naftu
Datum: 20. prosince 2009 16:21
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 jj ta už fyčí jenom je u nás -15C tak je celekm kosa
Datum: 20. prosince 2009 16:12
 tobě už ta bebate jdede Mistline? já nezazimovávám nikdy... nemá to cenu
Datum: 20. prosince 2009 16:09
 Cus! co je lepsi mosadz futro alebo jehlové lozisko a proc? (na tuning)
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 17:37
 Jestli je to tak tak jo já ho totiý nikdy jezdit neviděl bez urážky petře ....
Datum: 20. prosince 2009 17:37
Jméno: Standa
IP: uživatel8269
 Jenze Jawaracing50 je psychopat  kdyz je dlouhej do zatacky i na brzdy,tak uz podradi v 70 z dvojky na jednicku ze vyleti otacky na 14 tisíc,tak proto mu klika po sezone zvoní jako kráva   jinejm jezdcum bez problemu vydrzi i dýl......co ja vim,tak CKR jsou výborný,taky ho mam.....pak jsou ty druhů jehlový ojnice (nejaky CJ-R ci co)a tam ta klec jde do prdele docela brzo.....aspon uz takový ohlasy byly..... kdybys to Petře čet,tak to neber jako nejakou urážku,že sy blázen.....ja tobě i frikulinovy moc drzim palce i do dalsi sezony  a doufam ze se s vama pristi rok taky svezu
Datum: 20. prosince 2009 17:24
 no pocul som ze mosadzovy futro je lepsi ako jehlicka no ja nwm
Datum: 20. prosince 2009 17:20
 honza73>> nic sa nestalo,,, prave preto som pital ze co je lepsi,lebo som pocul o tom ze niekto rika ze lepsi je futro
Datum: 20. prosince 2009 17:14
 *oprava: zanedbatelny rozdil
Datum: 20. prosince 2009 16:39
 ruku na srdce, do zavodniho motoru bych dal jenom jehlicky (kvuli zivostnosi a mazani, to je dulezitej aspekt, jinak rozdil v ostatnich parametrech je zanedbatelny)...nejsou jehlicky jako jehlicky, kazdej to dela jinak, necim jinym a podle toho to pak vypada...dokonce par blaznu vymenuje pouzdra z prevodovky (mosaz) taky za jehlickovy loziska...
Datum: 20. prosince 2009 16:38
 No nevim slyšel sem i krytiku na jehličky používané v upravovaným motoru třeba od jawa50racing.Taky by mě to zajímalo když je bronzový opravdu bronzový pouzdro vs jehličky co v upravovanejch motorech dělájí a tak  romin jenco že vstupuju do tvé diskuze ale myslím že se ptáš na to stejný.
Datum: 20. prosince 2009 16:27
 bronzovy futro ma v praxi asi tri vyhody - za prvy - za mych mladych let to bylo jednak jediny, pak gdyz prisli jehlicky tak se musely menit cely ojnice pac novou klec s loziskama si nesehnal, dneska uz se to da ale vyhodu to ma v lehci vymene, bronzovy futro vymenis klidne i ve sveraku (ja to delaval s malym sverakem jak mel upevneni tak tam mel jakoby roznozku, tim se to dalo vytlacit pres novy futro a to se pak uz jen trosku propilovalo, a jelo se)....druha je samozrejme lacinost...no a treti kazdou pozna pokud ma vyndanej valec a pist, chce jen treba prebrousit drazky pro pistni krouzky aby se mu hejbaly (krouzky se treba zapekly, pridrely nebo meni vybrus) no a neda si pozor, jehlicky se vysypou do kliky a v lepsim pripade musi pulit, v horsim se na to vykasle, nanda novej vybrus a pak nejenze ten vybrus zadre gdyz mu vyleti nejaka ta jehlicka z klikovky zpatky do valce ale potluce mu to hlavu, zadre dolni oko ojnice a/nebo obe bocni loziska...jinak to ma samozrejme samy minusy, jak uz predemnou rekl musi se to hodne mazat (taky proto je tady ten pomer 1:33 pri jakymkoliv oleji, je to dano konstrukci prave tady toho bronzovyho futra kterej musi mit hodne oleje aby se nezadrel!!! pro ty co snizujou a mysli si ze se nic nestane, valec se umaze treba pri 1:100 ale to futro chce proste minimalne 1:35) jehlovymu staci 1:50 az 1:60, rychleji to odnasi pistni cep (gdo zacina se zavodenim vi ze je pak pri vysokejch otackach dofialova  kratka zivotnost oproti jehlicce atd atd...
Datum: 20. prosince 2009 14:36
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Futro- pracuje tak, že se mezi futrem a pístním čepem vytvoří olejový film (ze směsi benzínu a oleje) a vt. něm se protáčí písčep. výhody- snad žádné. Nevýhody- mnoho- musí se hodně mazat, časem se velmi opotřebí a musí se vyměnit, má velké tření- takže ztráta výkonu. Jehlové ložisko: výhody- odstranění všech nevýhod futra co jsem tu napsal
Datum: 20. prosince 2009 14:17
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 http://www.youtube.com/watch?v=MvNh6-irowY&feature=related to je tuning
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 13:20
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Mrtě tuning
Datum: 20. prosince 2009 13:20
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Ta sedačka je naložená
Datum: 20. prosince 2009 13:17
Datum: 20. prosince 2009 13:04
 čau borci prosimvás mže temi někdo vysvětlit nebo nejlépe poslat fotku jak jsou přidělaný na motorkách Čz 487 nebo na Jawách přístrojový desky? myslím si že tam je asi nějákej podkladní plech nebo co ... mám ČZ 477 tu s tym světlem jak je vtym i tachometr prostě klasická 477 a chcu tam dát světlo a palubku ze 487 ... tak napište jak je to vymyšlený díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 22:22
Jméno: kARLOS81
IP: uživatel1200
 AHoj mám 180/487 a tam je přidělaný takovým černým držákem. skrz držák je chycená palubovka s tacháčem a držák samotnej drží přes objímky řídítek. kdzž počkáš do nového roku, tak je i prodává sesa. stojí to cca 140kč.
Datum: 19. prosince 2009 22:22
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau hale jak mám jawa 555 a jak je karburace tak jak je z boku takovej jeden šroubek na co tam je ? vůbec nechápu k čemu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 17:52
 hele ja mam jeden karbec kde je sroubek a druhej kde je takova navarena tycinka, takze se mozna delaly oba...
Datum: 20. prosince 2009 17:52
Jméno: patres
IP: uživatel8263
 jaaaj tak potom sorry ale newem co to moze byt
Datum: 20. prosince 2009 14:02
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Patres- u 555 se nenastavuje volnoběh jako u 20, 21 a 23......
Datum: 20. prosince 2009 13:57
Datum: 20. prosince 2009 13:47
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 nnn tak žádná pružina neni tam je jenom šroubek obyčejnej a na konjci má takovou jakobi "špičku"
Datum: 20. prosince 2009 13:26
Jméno: patres
IP: uživatel8263
 vy myslite ten sroubek co ma na sebe taku pruzinku...ak hej tak to je na nastavovanie volnobehe..
Datum: 20. prosince 2009 13:15
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau taky si myslím ale víš co k čemu to tam vůbec je ? když ten šroubek tam vůbec nemusel bejt a nwn proč je vyndavací ? tak mohli jenom něco jakoby navařit a na furt to nechápu
Datum: 20. prosince 2009 11:11
 podle me je tam kvuli tomu aby se soupatko neotacelo a zustalo porad stejne otoceny, sroubek zapada do te drazky na strane soupatka
Datum: 20. prosince 2009 11:07
 ahoj kluci.. potřebuji poradit... co se stane z babetou nebo jak bude reagovat kdybych jí nějak přiškudlil výfuk hikone???na jaře budu dělat renovaci a ten vejfuk by se tam šiknul... nezmenší se nějak moc výkon???
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 11:05
Jméno: Standa
IP: uživatel8264
 Hikone na babetu je k nicemu......to spíš vejfuk z minibike,ta má taky malej vyfukovej kanal a hubeny vyfukovy koleno......
Datum: 20. prosince 2009 11:05
 když vypáliš a očistíš vevnotř origo vejfuk tak je to to samý
Datum: 20. prosince 2009 9:48
 aha.. díky za rady.. jo a ještě.. výfuk hikone ta tlustá část je dutá nebo tam něco je?? přemýšlel sem že by se tam nějak narvala tlumící vložka co nomálně maj babky...
Datum: 19. prosince 2009 22:30
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nebo tlumic urazit a rovnou dat trubicku bez tlumice a taky nesmis zapomenout na sirsi koleno a dobry je kdyz je i kratsi
Datum: 19. prosince 2009 21:48
 no tak zvýší se výkon hlavně v nízkejch otáčkách,ale ve vysokejch se mi zmenšil jak svin,z kppce sem nejěl víc jak 60.A je lepší u hikone ještě na konci toho tlumiče,navařit ještě tenkou trubičku
Datum: 19. prosince 2009 20:58
 čus Draci nevíte někdo kde se dá koupit 40mm válec do JAWA 23 MUSTANG ale potřebuju aby měl ten válec větší kanály nebo rovnou 3 nebo 4 origo má 2 dík =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 20:13
 www.jawa50speed.wz.cz/nabidka.html
Datum: 19. prosince 2009 20:13
Jméno: M2S94N9K
IP: uživatel5767
 čau hale nevíte kde by se na internetu dalo sehnat schéma obrázku těsnění do válce na babettu 210 abych ho nemusel kupovat ale abych si ho vyrobil ? prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 19:02
Datum: 19. prosince 2009 19:02
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A udelej to z pijaku,Mistline.
Datum: 19. prosince 2009 15:09
 Obkresli si spodek válce, Mistline.
Datum: 19. prosince 2009 14:47
 zdar mám dotaz jaky mám udělat ůpravy na jawě250 kejvačce aby byla vyšší ale abych nemusel vařit rám jak to prostě zvihnout a udělat z toho pěknou crossku
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 14:20
Jméno: nechálu
IP: uživatel5047
 Ty vogo Michale, produď se...takhle zničit motorku, to nechápu....
Datum: 21. prosince 2009 14:20
 tyvole Michale21 to klidně koupim v původním stavu, prosimtě radši to pordej než abys to takhle zkurvil!!!!! VÁŽNĚ!!!
Datum: 19. prosince 2009 22:11
 já jsem tu kejvačku koupil za litr slivovice od jednoho duchodce on na ni kdysi jezdil a asi 15let mu stála v garáři neviužitá tak mi ji prodal a já jsem pčemýšlel jestli renovovat nebo na cross jenže ta
kejvačka byla ještě v puvodnim stavu a renovace bych se nedoplatil tak sem si ju rozebral a dělám cross jenže mi připadne že je nízká jo a teď je na 16kách kolech ale puvodně byla myslim že na 19kách kolech ty mi k tomu dal a nevíte kde seženu přední blatník z krosky?
Datum: 19. prosince 2009 17:58
 je to tak, souhlasim z markem, 516 je mraky a mas to hotovou a silnou motorku nez predelavat nejakou mrdku, nebo kdyz chces levnej kros tak si kup na motoinzerci jich mas prevarenecjh mraky ale lepsi ta 516 da se sehnat i za 8t kc
Datum: 19. prosince 2009 17:23
 ja predelavam čízu 175 - KOUPIL SEM JI UZ NA PUL PRESTAVENOU,SPIS ZKURVENOU!!! TAK MI NENADAVEJTE JAK TO KURVIM !!!!!!!! no a predek de zvednout jedine tak ze tam das 19'' kolo a zadek bud tak ze si sezenes delsi tlumice a nebo prevaris ram..my budem rpevarovat ram,je to i jistejsi nez to nastavovat necim..
Datum: 19. prosince 2009 17:17
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Cau ty vole, na netu je mnoho ČZ 125/516 a podobných tipů. Cena cca 10000-20000 kč v dobrém stavu! perrfektní krosky. Ty debile nepředělávej kejvačku 250 na nějakou zas*anou kroku, ale kup si nějakou čz!
Datum: 19. prosince 2009 16:44
Jméno: RAdek1212
IP: uživatel368
 teď tě ukamenujou
Datum: 19. prosince 2009 15:53
 na cross sis vybral špattnou motorku...
Datum: 19. prosince 2009 14:27
 čau mám probl=m teď jak jsem měl strženej závit na tý tyčce co drží válec tak sem jí vyměnil válec se musel sundat a te´d už to atm je všechno nasazený utáhlý, a teď když sem s tim chvílku jezdil tak mi příde že to skoro nepřeřadí na 2 rychlsot ? prostě když držím plyn na půl plynu tak to má strašně velký otáčky a řve to jak sviň a pořád to jede na 1 rychlost a když hjo pustím tak to stejně nepřeřadí co stím ? prosím za odpověd ????? dík čua
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 14:16
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 nechal jsem tam starý dík moc za odpovědi  sry
Datum: 19. prosince 2009 14:16
 Už je vyřešeno, on tam nechal to starý těsnění, nebo ho tam nedal vůbec, teď nevím.
Datum: 19. prosince 2009 14:12
 já bych taky řekl ten faleš
Datum: 19. prosince 2009 13:53
 Zřejmě to není zas až tak dotáhlé, nebo jsi zapomněl na těsnění.
Datum: 19. prosince 2009 13:29
 falešnej vzduch
Datum: 19. prosince 2009 13:26
 mám dotaz šlo by na pincka udělat to že když u 250ky kejvačky přidám plyn tak se do normálních otáček vrátí až po chvilce - má krásnou sertvačnost a šlo by to aji na fichtlovi?ten mi po přidání plynu zase hnedka sjede a má minimální setrvačnost
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 17:10
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 taky jsem nad tim premejslel pred tejdnem ale fotr mi to rozmluvil ze mi odejdou rychlejc loziska a ten motor pujde spatne do otacek a pomalu se rozjede protoze to je moc slabej motor. Jinak jsem to uz videl ze dal nekdo zavazi nakliku zboku co je spojka
Datum: 18. prosince 2009 17:10
 to že kývačce trvá než otáčky spadnou dělá měga těžká klika.. jestli do pionýra nacpeš 10 kilovou kliku, tak dej vědět
Datum: 18. prosince 2009 16:31
 zdar draci.. co vsechno se da pouzit na pincka ze simsona ? krome vydlic ? da se pozit treba zapalovani ? karbec ? NEBO CO BY SE DALO POUZIT ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 15:54
 Já bych eště použil kadící mísu ze simáka,taky dobrý
Datum: 18. prosince 2009 15:54
Datum: 18. prosince 2009 15:49
 skoro vsetko  volant,aj zadnú vydlu,zapalovanie ne! lebo sa tam nezmesti,karbec som neskusal,dalej sú dobré aj zo simsona aj paprsky kola,aj tie hlinikové rafky,predné svetlo,vyfuk kolena z endura na upravu aby slo vyfuk hore,
Datum: 18. prosince 2009 15:48
 http://www.motokramek.cz/dily-babeta-motor-svornik%20valce/ čau hale jak to mám vyndat z toho motoru jak drží komplet válec potřebuju vyměnit napište jak se to nejlíp dá vyndat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 12:08
 a válec se ti už nechce stahovat viď? Sundej hlavu a namontuj na ten závit dvě matky kontra (aby se na tyčce neprotáčely) a zkus to vytočit. a nebo to pořádně zmáčknout nějakejma sika kleštěma.
Datum: 18. prosince 2009 12:08
 čua mám problém hale jak je válec a jak tam sou ty 4x tyčky a nakonci matka s podložkou jak to drží válec a hlavu válce tak mám všechny tři utažený a ten jeden néní dotaženej a nevím proč tak sem to dneska skoušel utáhnout a prostě to nejde kdyžto utáhnu tak se to pořád protáčí a když povolím tak to samý a musím dostat ven tu matičku a dát tam novou ? jak to mám udělat ? mám kousek ty tyčky uříznout aby tam nebyl ten strženej závit asi a pak tam dát novou matku pude to ????? prosím poraďte je to nutný chci si zajezdit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 21:56
 omg..jak asi? ty vole dyt je to asi jen tyčka? to na to chceš nějakou motorovou pilu nebo co?vyšroubovat!!!
Datum: 19. prosince 2009 21:56
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 jo to jse psali ale ona se ta tyčka dost blbě vyndavala a to nikdo neporadil jak se dá nejlíp vyndat
Datum: 19. prosince 2009 8:04
 jo s tou výměnou tej tyčky sem mu taky psal na mail
Datum: 18. prosince 2009 18:35
 ne, vyměnit tu tyčku ti tady opravdu nikdo neradil...
Datum: 18. prosince 2009 15:06
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
Datum: 18. prosince 2009 14:13
 Pokud nepomůže to vypodložení a výměna matky, tak zkrátka musíš vyměnit tu tyčku. A pokud se protáčí ta tyčka na druhé straně, tak pomůže tekutý kov a nebo aspoň ten závit něčím napakovat.
Datum: 18. prosince 2009 11:57
 no tk já bych nejdříve zkusil na to místo dát jednu nebo dvě podložky aby si to nemontoval an ten strženej závit.A kdyš by to nepomohlo tak se ti nejspíš protáčí tyčka ve válci.
Datum: 18. prosince 2009 9:14
 caute draci, je nejaký poznatelný rozdíl ve výkonu mezi 05 a 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 13:55
 je to stejny ty motorky pak jde oto jakej kdo bude mit stav motoru ale motory me osobne prijdou stejne ale jawa 20/05 je lepsi a rychlejsi tak se mejte cus
Datum: 18. prosince 2009 13:55
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 záleží na stavu motoru a seřízení, ale myslím že kdyby bylo ve ve 100procentním stavu , takže by jela líp 20- má lepší převodovku, myslim nepatrně větší kanály , a karbec s většim difuzorem
Datum: 18. prosince 2009 13:22
 má jen o půl koníka mín,ale jsou i případy co 05 jede rychleji jak 21
Datum: 18. prosince 2009 8:59
 čau hale chci se zeptat když vyčistít ze vnitř hlavu válce jak se montuje svíáčka tak ze spoda jak jezdí píst xD že to pojede líp když to bude vyčištěný, a co válec dá se taky nějak vyčistit ? prosím o rady nebo nějak zlepšit aby jel líp ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 13:53
 cus hele normalne si vem dratenej kartac prejed to ale pozor at ti to tam nenapada do valce abysi neudelal rihu na ve valci jinak vycisti poradne vyfuk karborator tu hlavu dej tam novou svicku sesteul otacky td a pak to urcite uvidis na vykonu si myslim trochu ale nebude to zadnej vykon tak se mej cus
Datum: 18. prosince 2009 13:53
 pokud tam je karbonu hodně , tak to rozhodně pomáhá. Válec opucuješ leda v partii těch pár mm od vrchu, kde je v HÚ mezera mezi vrchním kroužkem a hranou válce. Prostě to oškrábni, ale dávej dobrý pozor,, abys ten sajrajt řádně vyčistil a nedostal se dál do válce, protože karbon je poměrně tvrdý a vydřel by sis zbytečně válec. Co je ale důležité, tak rozhodně dekarbonuj koleno výfuku a výfuk. Bývá tam často pěknej nános a to dělá hodně. Jinak je to samozřejmě o celkovém stavu motoru a seřízení.
Datum: 18. prosince 2009 12:05
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel7552
 Kdyz to vycistis od karbonu tak se zlepsi vyplach motoru,ale myslim ze to na vykonu nepoznas.Radsi nafoukni kola XD.Ne jestli chces aby jel lepe a zalezi ti na nem tak udelej GO motoru pak jede pekne.
Datum: 18. prosince 2009 10:36
 čau hale chci lakovat rám na babettě 210 a chci se zeptat jestli by vypadalo dobře babetta modro, šedivá ( rám - šedivý, a zbytek jako blatniky kryty tlumiče přední a zadní v modrý ? jak my slíte že to bude vypadat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 14:08
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 jawasimsoncz !!!! hale máš ICQ nebo ne ? mohl by jsi mi poradit jak tomám zrychlit aby to jelo 55 jako to jede tobě ? mě to jede tak tých 47-48 víc ne ? prosím nebo na piš na email - Mistlin@seznam.cz prosím napiš co jsi všechno udělal a jak ? aby ti to jelo tak dobře ?
Datum: 18. prosince 2009 14:08
 cus hele koukni se na moj babettu mam to modro cerny ale koukni jak to vypada hezky lakoval sem to sam ale jeto jedno rychlostni ale to je stejny jako 2rychlostni akorad ta tvoje je rychlejsi malinko nez jednorychlostni ale na moji babettu nemas mam predelanek valec hlav atd takze me bysi nepredjel kluci to skouseli z 210 a nedaly me tak se koukni tady maz odkaz http://www.motoinzerce.cz/motorky/babetta/363043-207.html tak se mej cus
Datum: 18. prosince 2009 13:58
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau tak mi napište jaká by byly dobrý barvy na babettě 210 ??? pls
Datum: 17. prosince 2009 20:56
 No nevim ta kombinace se mi nák nezdá
Datum: 17. prosince 2009 20:33
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Hale, včera's lakoval nádrž, dneska rám. Tak už jen blatníky a máš hotovo. Zabalit, mašličku a šup s ní pod stromeček
Datum: 17. prosince 2009 20:26
|



|