slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  199  200  201  202  203  204  205  206  207  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Martin Fel      E-mail:      IP: uživatel5767    
čus lidi mám bebettu 210 a mám origoš karburaci a nevíte když tam dám karburaci z jawa 555 tak jestli mi to zrychlí tu babetu nebo ne ? chci jí dám hodně do rychlosti poraďte nějaký tipy jak jí zrychlit pište co nejvícz dík čus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 0:05
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S karburátorem neexperimentůj - ten z 210 se dává často na starší, pač je dobrý, takže bych ho nechal. Zkontroluj, popř. dobře seřid karburátor, zapalování, vyčisti výfuk, zkontroluj těsnost motoru (hlavy a válce), stav spojek (jestli nemají moc velký prokluz), dej větší řetězové kolečko, seřiď správně řetěz (nenapínej ho moc ani málo) a namaž ho, zkotrlouj, jstli se volně otáčejí kola (jestli nějak nezdarhávají o něco - třeba brzdy). Babetta je moped do města na nákupy a na obyčejné přemisťovaní. To není věc na závody, takže od toho nic moc nečekej. Chceš-li rychlost, kup si něco jiného-třeba pionýra, není drahý, jede dobře a je na něj spousta návodů a upravených dílů.
 
 
Datum: 06. října 2009 0:05
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel5336    
zdarec mam takovej dotaz kdbych si chtěl nechat zmenšit kliku tak ktery pruměr je lepší 90 nebo 80mm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 21:00
 
 
 
 
Jméno: Rosta      IP: uživatel12656    
PLS KDO MI UDELA KLIKU NA 90MM.DIK
 
 
Datum: 27. prosince 2012 21:00
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel5336    
ne nebude chci si k tomu koupit nějaky upravený válec
 
 
Datum: 05. října 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7558    
pokud ti to točí víc jak 10 000(silnice),tak bych zvolil 80mm,pokud tak nejak 8500-9000 tak muze bejt 90mm(kross) a pokud je to seriovka,tak na kliku nesahej.......
 
 
Datum: 05. října 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych volil průměr 90mm protože 80mm je málo ..motorka by měla špatnou setrvačnost
 
 
Datum: 05. října 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel7454    
Neví někdo jestli přibydou do sekce prodeje Jawa 50 pionýr ještě nějaké novinky? JEstli mám počkat nebo ne? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2009 14:37
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
zdarec borci mam takovej dotaz neznate nějakej odkaz kde je popsana úprava kliky nvim jak se ta uprava jmenuje dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
i toto je blbé vyjádření. jak vypadá to upravení? kliky se dají různě upravyt
 
 
Datum: 05. října 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
sry blbě sem se vyjadřil je to klika na mustanga
 
 
Datum: 05. října 2009 17:41
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 05. října 2009 17:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak ta úprava vypadá?
 
 
Datum: 05. října 2009 15:55
 
 
 
 
Jméno: heteric555      IP: uživatel7180    
cau neznate nejakou jednoduchou upravu aby mi 21cka jela lip? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2009 20:21
 
 
 
 
Jméno: heteric555      IP: uživatel7180    
jasne vzdyt ja vim tuning nepatri na fichtla ale na auta;-) ani nevim proc sem se ptal :-D mel bych se spis zeptat co to je GO ale asi to je generalka zejo?
 
 
Datum: 05. října 2009 20:21
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau presne rikal el je to o tom ze ty tuningi jak nekdo rika sou o nicem pokud do toho nedas penize vcera sem jel fichtl cup a 1 kolo sem jel ctvrtek na uplnym zakladu a to sem je ze speciala a dokud se mi neucpala triska tak sem byl 4 :-D
 
 
Datum: 05. října 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
tiež súhlas dať do pôvodného tip top stavú a budeš prekvapený ako to dobre ide rozfklakanú sračku darmo tuningovať
 
 
Datum: 05. října 2009 17:51
 
 
 
 
Jméno: el      IP: uživatel7054    
Ahoj, souhlasím s předešlými vzkazy. Abych to na své fichtlu před léty natřel většině "tuningářům", stačilo, vyměnit vše opotřebené, všechno přetěsnit, nafouknout, vyladit a namazat
 
 
Datum: 05. října 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7558    
ty bys urcite chtel slyset nejakou upravu typu tady ubruš neco,tady ubruš neco,takle navrtej trysku a tuhle prepazku vyndej z vejfuku........ale to bohuzel prrrrrr.......fichtl sám o sobe má docela dost slusnej potencial a malo kdo si umi predstavit jakej tah jsou jeho 3.5koně,kdyz je motor v kondici........takze....vycentrovat kola,nafouknout kola,namazat a vhodne napnout retez,seridit zapalovani,seridit karburator,seridit svicku,pokud uz motor nemá tah,tak udelat GO,a vycistit důkladně vejfuk!! do výfuku nijak nezasahovat! neskracovat,nevrtat,nekuchat!! Pokud vse tohle splnis,tak se potom muzem zacit bavit o ladění motoru na vyssi výkon.......
 
 
Datum: 05. října 2009 9:58
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No nejsem znalec, ale základem je dobré seřízení/promazání vše ho co má být.Pak jsou další věci jako větší výbrus, snížit hlavu, vyleštiti kanálky atd. Zeptej se Stejskyho, ten to rozumí.
 
 
Datum: 05. října 2009 0:17
 
 
 
 
Jméno: motorex      IP: uživatel6843    
Čau mám dotaz koupil jsem si stejskyho valec a chtěl bych nějaký lepší výfuk. Nevim podle čeho si ho mam vyrobit nebo nevíte jestli se dá kouit nějaký dobrý laděnený výfuk. dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2009 16:58
 
 
 
 
Jméno: motorex      IP: uživatel6843    
Já to zatím zajíždím ale je to fakt znát doporučuji
 
 
Datum: 05. října 2009 16:58
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A co říkáš stejskýmu kitu? jak to jede? otáčky zrychlení atd...
 
 
Datum: 05. října 2009 15:21
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau, někde jsem četl že přímo stejsky poskytuje po zakoupení jeho kitu podklady pro výrobu výfuku dimenzovaného pro jeho válec, napiš mu a uvidíš
 
 
Datum: 05. října 2009 8:53
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hikone?
 
 
Datum: 05. října 2009 0:14
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec chlapci prosimvas zkousel uz nekdo otocit kastli obracene...vickem smerem k zapalku ...de to ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: Martin Fel      E-mail:      IP: uživatel5767    
ZDAR hale chci se zeptat mám babettu 210 a chci jí trošku tunit co doporučujete chci zvýšit výkon, kámoš říkaly že tam mám dát karburaci z jawa 555 že prej to zvíší rychlost je to pravda nebo ne a o kolik pls, odepište na email ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 11:53
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
zaklad.......zkrat koleno na co nejmin,myslim tim tu cast ve vyfuku,ale zas at to mas zaco spojit:-)parchanti to pocitaly tk ze se nejak nad 40,50km-h dusi:-D
 
 
Datum: 06. října 2009 11:53
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dancic: :-D na to som uz mislel :-D:-D inak tie závitové tycky co drzia valca sú v tak istom polohe??? mám doma rotovátor PA-80 :-D a mal som doma z toho piest a kukal som ze má také isté rozmeri :-D:-D len má gigantny priemer :-D
 
 
Datum: 04. října 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tatík tunil svoji 210 celkem masivně.. 80ccm - max rychlost přes 80, ale byl to válec ze sekačky PA-80, ale to skýtalo problém například v sání karburátoru a halvně se musely přetočit kártry a je to prostě věda.. jinak s karburací z 555 zkušenosti nemám teda.. ale líp by to jet mohlo.. to se musí vyzkoušet
 
 
Datum: 04. října 2009 17:19
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čus hale když přidám plyn tak se to dusí někdy to i chcípne rozebral jsem karburaci vyčistil trysky zase složil a pořád nic je to to samý ? co doporučujete ? pls odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyzakoušej vzduchový filtr,a pořadně vyčisti karbec,skontroluj jestli dotýká benzín. Přeměř předstih.
 
 
Datum: 04. října 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
Čest,zkus svíčku...mě se fichtl dusil svíčkou dycky byla černá jak uhel..tak sem ji vyčistil ocelovým kartáčem a jede jak drak.Zkus to
 
 
Datum: 04. října 2009 13:06
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau mám babettu 210 a dneska jsem s ní rono jednou jezdil jela dobře a když sem jel naspátek tak sem přidal plyn a strašně se dusila ? že vůbec nejal jednou to i chcíplo tak sem to nakopnul a je to to samý ? co myslíte že s tím je ? pls za odpověď ( a jak se štelujou trysky u babetty na karburaci ) dík čs odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel7029    
Asi se ti ucpala hlavna tryska.... rozhod karbec , vycisti sloz a sesteluj....
 
 
Datum: 04. října 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
nechces to sem napsat 1000x krat ja o babetach nic newim
 
 
Datum: 04. října 2009 12:18
 
 
 
 
Jméno: dawe      IP: uživatel186    
co je lepší suzuki 250 2T nebo yamaha 250 2T odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5424    
yamaha dlouhodobě drží nejvyší příčky všech soutěží ale dneska to už tak není o motorkách jako o tom co si jaký jezdec ke stroji dovolí a jak dobře ho pro něj naladí
 
 
Datum: 04. října 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7540    
To je asi stejna otazka,jako jestli je lepsi Jawa 20 a Jawa 21:-D......japonci jsou stejny...... maximalne RM 250 ma ostřejší špičku prubehu vykonu a YZ 250 zase trosku lepsi prubeh do středních otáček.....kdysi sem videl srovnani grafů z brzdy.....ale tohle je jen o naladeni vyfuku,trysce, nebo benzinu......
 
 
Datum: 04. října 2009 15:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty motorky sou na stejne urovni,i pisty a motorove casti byvaji casto zamenne,zadne extra rozdily tam nejsou
 
 
Datum: 04. října 2009 12:58
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry, blbě jsem si to přečetl :-)
 
 
Datum: 04. října 2009 12:51
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je fakt otázka. TO zaláží podle typu. Ale spíše bych řekl že yamaha je lepší
 
 
Datum: 04. října 2009 12:24
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nevím která je lepší, ale určitě pojede víc 250 2T, to je fakt pila, 250ccm je na čtyřtakt málo, aby to mělo pořádnej výkon
 
 
Datum: 04. října 2009 12:07
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele ta máš asi jedno sou to motorky na stejné urovni.
 
 
Datum: 04. října 2009 11:55
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 50 2T :-D
 
 
Datum: 04. října 2009 11:55
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau, máte někdo zkušenost s klikovkou s jehlou nahože tady z fichtlkrámku? rozhoduju se jestli mám nechat přelisovat původní kliku na novou ojnici nebo koupit komplet novou kliku s jehlou za 1100,- zajímá mě jak je na tom tahle klika s kvalitou, vyvážením...prostě jak to šlape, máte jí někdo? uvažuju o koupi stejskyho upraveného válce tak chci mít spodek motoru 100% v cajku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2009 9:03
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jak teda? :-D na fotkách vypadá samostatně prodávaná ojnice CKR stejně jako ta na té komplet klice, jak jste přišli na to že je to šmejd?
 
 
Datum: 05. října 2009 9:03
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel7550    
C.K.R. je Tchaiwan
 
 
Datum: 04. října 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
je to C.K.R. mam ji doma v pinckovi a na ojnici je napsany C.K.R.
 
 
Datum: 04. října 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže tahle klika co tu SESA prodává nemá ojnici CKR?? cože? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1054.html
 
 
Datum: 04. října 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
ja ji mam a jede do dobre + ten polsky valec :-D jede paradne jak prase
 
 
Datum: 04. října 2009 16:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7540    
Muj subjektivni nazor: Sehnat si starou peknou kliku s neposkozenejma setrvakama a hridelema(nektery sou vydreny od vytvrdlyho gufera a pak trhaj novy gufera!) a na tu starou kliku dát ojnici CKR s jehlama......ta nova klika je taky dobra,ale ta ojnice neni CKR,ale nejaky CJ-R nebo CR-J a ty jehlovy klece nejsou tak kvalitni jako u CKR.....dost lidi uz mi rikalo,ze jedna ta puvodni klec vydrzi tak 1000km a zvoní........já volil starou úžasnou krásnou vyleštěnou kliku s novou ojnici CKR(z výroby poměděná!) .....ale jako dobry sou i ty nový kliky.......kliku jakou popisuje whistler bych rozhodne dale nepouzival...
 
 
Datum: 04. října 2009 16:10
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky by mě to zajímalo protože potřebuji celou kliku novou.
 
 
Datum: 04. října 2009 13:34
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
myslíš že není dost kvalitní? moje klika má poškozenej závit na kolečko primáru, matice tam jde natočit velmi ztěžka, navíc předchozí majitel do kliky prej při usazování mlátil kladivem, takže jí moc nevěřím, ikdyž nevibruje. Na ojnici dole je vůle, ale řekl bych ještě jakžtakž v toleranci, bronzové pouzdro nahoře už nevypadá zdravě. Chtěl bych to sfouknout všechno najednou, nechávat to přelisovat a vyvažovat se mi moc nechce, hlavně kvůli tomu poškozenému závitu. Proto se ptám jestli někdo tuhle kliku jazdí, jak jsou na tom s kvalitou. Třeba ten polskej válec bych si nekoupil ;-)
 
 
Datum: 04. října 2009 11:17
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemam s tim zkusenosti ale pokud budes kupovat valec atd od stejskyho tak bych si to asi neryskl kup tu ojnici na jehlach C.K.R a nech si to prelisovat
 
 
Datum: 04. října 2009 10:47
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec..chtel bych mit vejfuk nahoru,podobne jako to ma simson,vadi kdyz to nebude naohybane a ze ty spoje budou svareny?ze to proste nebude jako oblouk z jednoho kusu ale bude treba ze 3 kusu serizlejch trubek...samozrejme stejny velikosti jako original... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
mam na mustangovy taky posvařovany a jede to stejně
 
 
Datum: 04. října 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestly chces aby ti to jelo tak jak to jet ma tak tam neh seriove a nic nevymejslej Cz175 neni zadna kroska tak nevidim duvod pro by mel byt vyfuk horem
 
 
Datum: 04. října 2009 10:27
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zaleží jaký dáš uhly ale jestli to nebudeš prát po pravej úhlech:-D tak si myslím že to vliv na výkon nebude mět
 
 
Datum: 04. října 2009 10:20
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebude to mit vliv na vykon?
 
 
Datum: 04. října 2009 10:15
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě to pude
 
 
Datum: 04. října 2009 10:00
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a je to u čz 175
 
 
Datum: 04. října 2009 9:11
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci ted to tady nekdy bylo ale moc jsem toho nepochapal chci dvoukomorác ze simaka na fichtla ... je to dobra volba pokud nemam moznost si o udelat doma ??? nebo je jeste neco lepsiho ....ted mam hikone a jsou to jenom vyhozeny prachy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 14:50
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
UltraMotorkar to je pro tebe tady to mám http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/337610-50-21.html
 
 
Datum: 04. října 2009 14:50
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
on se hikon nezda ale da se znej dostat hodne ale nemuzes vzit orig koleno a prvarit na to hikon a nechat tam ten tlumic na seriovyho PIO to nema cenu stratis spodek
 
 
Datum: 04. října 2009 10:37
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar      IP: uživatel5685    
tak to jo Jawa46---> muzes mi posslat naky fotky jak to mas udelany Spara11@seznam.cz nebo icq 303 904 265
 
 
Datum: 04. října 2009 9:04
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Ladak to napodobava jen vzhledem-tvoje chyba ze sis ten hikone neodladil mile by te prekvapil.
 
 
Datum: 04. října 2009 7:56
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec já tam mám dvoukomotáč už 1rok a je to dobry doporučuji jinak ho mají na motokramek.cz myslím kolem 600 kč
 
 
Datum: 04. října 2009 7:18
 
 
 
 
Jméno: Failip      E-mail:      IP: uživatel7544    
zdar chtel bych se zeptat predelavam fichtla na krosku a zajimalo by me jak zvednout predni vydle a jak je upravin nebo jestli tam dat treba ze simsona nebo z naky jiny jawy treba ze 175 nebo ja nevim poradte pls odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 9:15
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa23.estranky.cz/clanky/tuning/prodlouzeni-prednich-vidlic__ tady sou moje stranky,da se to udelat behem hodiny...ale ze simsona budou urcite lepsi,tyhle sou na cross na prd....maj maly pruzeni takze kdyz skocim tak dou hned na doraz... a nejsou olejovy,sou jenom na pruziny...prej se daj dat i z kejvačky,mam je doma,ale chce to prej dat nejaky jiny loziska...
 
 
Datum: 04. října 2009 9:15
 
 
 
 
Jméno: motors      IP: uživatel326    
Nazdar draci,neviděl jste někde někdo v nabídce "chránič na hrazdu bílý s logem JAWA",dík za typ. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: odbornik      IP: uživatel1337    
cau hosi nevim co mam koupit za palivo do fichtla NAFTU nebo Benzin odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
A nezapomeň přidat AD Blue kvůli ekologii
 
 
Datum: 04. října 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ani jedno...muzes jezdit jenom kdyz chces na zachod..takze se pred jizdou napijes,pak nachc*ijes do nadrze a jedes.... :-D
 
 
Datum: 04. října 2009 9:23
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
anebo na iron odpověď podemnou mě inspirovala :-D
 
 
Datum: 04. října 2009 8:14
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Tak nejak :-D
 
 
Datum: 04. října 2009 8:01
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Jestli ty vaše odpovědi nemyslíte ironicky tak ste pěkní troubové :-D
 
 
Datum: 03. října 2009 23:56
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
Já osobně tam leju žaludeční štávu z hrobové slunečnicové babky...a na to do toho míchám šnečí močky.JEde to jak drak aj yamahu r1 předjedeš :-)
 
 
Datum: 03. října 2009 22:18
 
 
 
 
Jméno: Vojty      IP: uživatel6362    
Nejlepsi bude kdyz to budes tlacit jestli jsi tak pitomi a ptas co tam nalit tak to asi ani nenastrtujes :-)
 
 
Datum: 03. října 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo fichtl jezdi na lpg!!!! sundej filtr vyjed karbos vem plnicku zapalovacu a strikej to do sani a naslapni :-D jakt to jede ale nemaže
 
 
Datum: 03. října 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do fichtla jezdině LPG
 
 
Datum: 03. října 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je pravda :-D
 
 
Datum: 03. října 2009 21:53
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
nejlepsi bude kdyz celou nadrz naplnis uranem a budes jezdit celej zivot v kuse (navozejcku)
 
 
Datum: 03. října 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: Lahvajs      IP: uživatel5365    
Dyt to jezdí na vzduch!!!! :-)
 
 
Datum: 03. října 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: karel691 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
radši naftu sice to bude víc hulit ale ten zvuk to je luxus nazapoměn dát místo obyč svíčky hžavící :-D
 
 
Datum: 03. října 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6889    
ja bych dal 2kg hnedeho a 2kg cerneho a nalil bych tam tu destilovanou vodu jak rika fikus..porazis i simaka...z kopce mozna
 
 
Datum: 03. října 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo jezdi na rostlinej olej to je taky good
 
 
Datum: 03. října 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oboje :-D
 
 
Datum: 03. října 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
dreveny
 
 
Datum: 03. října 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: odbornik      IP: uživatel1337    
a hnedy nebo cerny?
 
 
Datum: 03. října 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jj uhli a destilovanou vodu
 
 
Datum: 03. října 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlépe uhlí
 
 
Datum: 03. října 2009 21:38
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
zdaríc hale potřebuju poradit mám babettu 210 a potřebuju zvětšit výkon ? tak mám tam dát větší rozetu, nebo menší rozetu a kdybych si koupil tudle karburaci na čezetu 250 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1506.html myslíte že by my tam šla ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D:-D:-D:-D z 175:-D stim len znizis vykon..... ja som skusil na to dat z jawy 20 aj to uz bolo velké,,,,,idealny je z jawy 555 aj s hrdlom.... a pasuje to tam bez upravy,,,,alebo ten dellorto co doporucil aj Enigma
 
 
Datum: 03. října 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel7029    
jestli chces svojej babci pomoct.... udelej komplet genralku, kup tam tento karbec http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1059.html secko dobre namaz, serid spojky ... , posteluj karbec a povaly ti aj 55....
 
 
Datum: 03. října 2009 14:04
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozetou vykon nezvysis, jenom zmenis pomer prenosu sily vetsi zadni rozeta ti udela, ze bude mit motorka prevod vic do sily a naopak jinak karbec z 250 je moc velkej a pochybuju, ze i kdyby si ho luxusne odladil tak ti to pojede snad i hur nez s orig karbcem. spis bych zkusil karbec z fichtla. ten by mohl jit
 
 
Datum: 03. října 2009 13:13
 
 
 
 
Jméno: Vojty      IP: uživatel6362    
Caw draci nevite jak dlouhej je tenhle zavit u tehle stupcky http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1587.html chtel bych si je dat na svoji dandynu a tam potrebuju 5.5 cm dlouhej zavit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: Vojyt      IP: uživatel6362    
jo ten sroub tam je ale je tam privarenej a ja nevim ja to je u tyhle stupacky
 
 
Datum: 03. října 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni tam nahodou strcenej sroub ktery bys mohl zamenit za delsi?se zeptej sesy ten to bude vedet!
 
 
Datum: 03. října 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: Martin F.      E-mail:      IP: uživatel5767    
Čau Lidi Mám Novu Babettu 210 max. rychlost 45km/h a chtěl bych se zeptat někoho kdo s ní má skušenosti ? Jak Jí mám zrychlit, Kámoš Říkal 6e Mám Dát Větší rozettu, a koleno výfuko uříznout o 8cm ? je to pravda prosím napište jak bych jí mohl zrychlit :-) Díkes Zdaríííc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 10:24
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
babety jezdí slušně ale jsou myslím udušený tryskyma ....tak skus koupit trošes větší trysky
 
 
Datum: 04. října 2009 10:24
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel5575    
Koleno taky uřízni at ti trčí do výfuku jen kousek
 
 
Datum: 03. října 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
Ta rozeta je taky blbost,Naopak Dej menší,Čím menší tím větší rychlost ale síla.Kdyby to bylo tak jak ti to říká kámoš tak by měl Valentino Rossi na motorce rozetu přes celý kolo proč myslíš že má tak malou?JAk říkám menší větší rychlost
 
 
Datum: 03. října 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
ta rozeta tojo ale ten vejfuk je podleme blbost
 
 
Datum: 03. října 2009 12:34
 
<  199  200  201  202  203  204  205  206  207  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 6:45:05 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu