|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čus lidi mám bebettu 210 a mám origoš karburaci a nevíte když tam dám karburaci z jawa 555 tak jestli mi to zrychlí tu babetu nebo ne ? chci jí dám hodně do rychlosti poraďte nějaký tipy jak jí zrychlit pište co nejvícz dík čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2009 0:05
 S karburátorem neexperimentůj - ten z 210 se dává často na starší, pač je dobrý, takže bych ho nechal. Zkontroluj, popř. dobře seřid karburátor, zapalování, vyčisti výfuk, zkontroluj těsnost motoru (hlavy a válce), stav spojek (jestli nemají moc velký prokluz), dej větší řetězové kolečko, seřiď správně řetěz (nenapínej ho moc ani málo) a namaž ho, zkotrlouj, jstli se volně otáčejí kola (jestli nějak nezdarhávají o něco - třeba brzdy). Babetta je moped do města na nákupy a na obyčejné přemisťovaní. To není věc na závody, takže od toho nic moc nečekej. Chceš-li rychlost, kup si něco jiného-třeba pionýra, není drahý, jede dobře a je na něj spousta návodů a upravených dílů.
Datum: 06. října 2009 0:05
Jméno: hm
IP: uživatel5336
 zdarec mam takovej dotaz kdbych si chtěl nechat zmenšit kliku tak ktery pruměr je lepší 90 nebo 80mm
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 21:00
Jméno: Rosta
IP: uživatel12656
 PLS KDO MI UDELA KLIKU NA 90MM.DIK
Datum: 27. prosince 2012 21:00
Jméno: hm
IP: uživatel5336
 ne nebude chci si k tomu koupit nějaky upravený válec
Datum: 05. října 2009 19:42
Jméno: standa
IP: uživatel7558
 pokud ti to točí víc jak 10 000(silnice),tak bych zvolil 80mm,pokud tak nejak 8500-9000 tak muze bejt 90mm(kross) a pokud je to seriovka,tak na kliku nesahej.......
Datum: 05. října 2009 19:37
 Já bych volil průměr 90mm protože 80mm je málo ..motorka by měla špatnou setrvačnost
Datum: 05. října 2009 19:36
Jméno: Tom
IP: uživatel7454
 Neví někdo jestli přibydou do sekce prodeje Jawa 50 pionýr ještě nějaké novinky? JEstli mám počkat nebo ne? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2009 14:37
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 zdarec borci mam takovej dotaz neznate nějakej odkaz kde je popsana úprava kliky nvim jak se ta uprava jmenuje dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2009 18:57
 i toto je blbé vyjádření. jak vypadá to upravení? kliky se dají různě upravyt
Datum: 05. října 2009 18:57
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 sry blbě sem se vyjadřil je to klika na mustanga
Datum: 05. října 2009 17:41
Datum: 05. října 2009 17:38
 jak ta úprava vypadá?
Datum: 05. října 2009 15:55
Jméno: heteric555
IP: uživatel7180
 cau neznate nejakou jednoduchou upravu aby mi 21cka jela lip?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2009 20:21
Jméno: heteric555
IP: uživatel7180
 jasne vzdyt ja vim tuning nepatri na fichtla ale na auta  ani nevim proc sem se ptal  mel bych se spis zeptat co to je GO ale asi to je generalka zejo?
Datum: 05. října 2009 20:21
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau presne rikal el je to o tom ze ty tuningi jak nekdo rika sou o nicem pokud do toho nedas penize vcera sem jel fichtl cup a 1 kolo sem jel ctvrtek na uplnym zakladu a to sem je ze speciala a dokud se mi neucpala triska tak sem byl 4
Datum: 05. října 2009 18:55
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 tiež súhlas dať do pôvodného tip top stavú a budeš prekvapený ako to dobre ide rozfklakanú sračku darmo tuningovať
Datum: 05. října 2009 17:51
Jméno: el
IP: uživatel7054
 Ahoj, souhlasím s předešlými vzkazy. Abych to na své fichtlu před léty natřel většině "tuningářům", stačilo, vyměnit vše opotřebené, všechno přetěsnit, nafouknout, vyladit a namazat
Datum: 05. října 2009 16:56
Jméno: standa
IP: uživatel7558
 ty bys urcite chtel slyset nejakou upravu typu tady ubruš neco,tady ubruš neco,takle navrtej trysku a tuhle prepazku vyndej z vejfuku........ale to bohuzel prrrrrr.......fichtl sám o sobe má docela dost slusnej potencial a malo kdo si umi predstavit jakej tah jsou jeho 3.5koně,kdyz je motor v kondici........takze....vycentrovat kola,nafouknout kola,namazat a vhodne napnout retez,seridit zapalovani,seridit karburator,seridit svicku,pokud uz motor nemá tah,tak udelat GO,a vycistit důkladně vejfuk!! do výfuku nijak nezasahovat! neskracovat,nevrtat,nekuchat!! Pokud vse tohle splnis,tak se potom muzem zacit bavit o ladění motoru na vyssi výkon.......
Datum: 05. října 2009 9:58
 No nejsem znalec, ale základem je dobré seřízení/promazání vše ho co má být.Pak jsou další věci jako větší výbrus, snížit hlavu, vyleštiti kanálky atd. Zeptej se Stejskyho, ten to rozumí.
Datum: 05. října 2009 0:17
Jméno: motorex
IP: uživatel6843
 Čau mám dotaz koupil jsem si stejskyho valec a chtěl bych nějaký lepší výfuk. Nevim podle čeho si ho mam vyrobit nebo nevíte jestli se dá kouit nějaký dobrý laděnený výfuk. dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2009 16:58
Jméno: motorex
IP: uživatel6843
 Já to zatím zajíždím ale je to fakt znát doporučuji
Datum: 05. října 2009 16:58
 A co říkáš stejskýmu kitu? jak to jede? otáčky zrychlení atd...
Datum: 05. října 2009 15:21
 čau, někde jsem četl že přímo stejsky poskytuje po zakoupení jeho kitu podklady pro výrobu výfuku dimenzovaného pro jeho válec, napiš mu a uvidíš
Datum: 05. října 2009 8:53
 Hikone?
Datum: 05. října 2009 0:14
 Zdarec chlapci prosimvas zkousel uz nekdo otocit kastli obracene...vickem smerem k zapalku ...de to ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 19:42
 ZDAR hale chci se zeptat mám babettu 210 a chci jí trošku tunit co doporučujete chci zvýšit výkon, kámoš říkaly že tam mám dát karburaci z jawa 555 že prej to zvíší rychlost je to pravda nebo ne a o kolik pls, odepište na email ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2009 11:53
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 zaklad.......zkrat koleno na co nejmin,myslim tim tu cast ve vyfuku,ale zas at to mas zaco spojit  parchanti to pocitaly tk ze se nejak nad 40,50km-h dusi
Datum: 06. října 2009 11:53
Datum: 04. října 2009 18:05
 no tatík tunil svoji 210 celkem masivně.. 80ccm - max rychlost přes 80, ale byl to válec ze sekačky PA-80, ale to skýtalo problém například v sání karburátoru a halvně se musely přetočit kártry a je to prostě věda.. jinak s karburací z 555 zkušenosti nemám teda.. ale líp by to jet mohlo.. to se musí vyzkoušet
Datum: 04. října 2009 17:19
 čus hale když přidám plyn tak se to dusí někdy to i chcípne rozebral jsem karburaci vyčistil trysky zase složil a pořád nic je to to samý ? co doporučujete ? pls odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 15:48
 Vyzakoušej vzduchový filtr,a pořadně vyčisti karbec,skontroluj jestli dotýká benzín. Přeměř předstih.
Datum: 04. října 2009 15:48
 Čest,zkus svíčku...mě se fichtl dusil svíčkou dycky byla černá jak uhel..tak sem ji vyčistil ocelovým kartáčem a jede jak drak.Zkus to
Datum: 04. října 2009 13:06
 čau mám babettu 210 a dneska jsem s ní rono jednou jezdil jela dobře a když sem jel naspátek tak sem přidal plyn a strašně se dusila ? že vůbec nejal jednou to i chcíplo tak sem to nakopnul a je to to samý ? co myslíte že s tím je ? pls za odpověď ( a jak se štelujou trysky u babetty na karburaci ) dík čs
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 12:46
Jméno: Enigma
IP: uživatel7029
 Asi se ti ucpala hlavna tryska.... rozhod karbec , vycisti sloz a sesteluj....
Datum: 04. října 2009 12:46
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 nechces to sem napsat 1000x krat ja o babetach nic newim
Datum: 04. října 2009 12:18
Jméno: dawe
IP: uživatel186
 co je lepší suzuki 250 2T nebo yamaha 250 2T
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 16:00
Jméno: mara
IP: uživatel5424
 yamaha dlouhodobě drží nejvyší příčky všech soutěží ale dneska to už tak není o motorkách jako o tom co si jaký jezdec ke stroji dovolí a jak dobře ho pro něj naladí
Datum: 04. října 2009 16:00
Jméno: Standa
IP: uživatel7540
 To je asi stejna otazka,jako jestli je lepsi Jawa 20 a Jawa 21  ......japonci jsou stejny...... maximalne RM 250 ma ostřejší špičku prubehu vykonu a YZ 250 zase trosku lepsi prubeh do středních otáček.....kdysi sem videl srovnani grafů z brzdy.....ale tohle je jen o naladeni vyfuku,trysce, nebo benzinu......
Datum: 04. října 2009 15:16
 ty motorky sou na stejne urovni,i pisty a motorove casti byvaji casto zamenne,zadne extra rozdily tam nejsou
Datum: 04. října 2009 12:58
 sorry, blbě jsem si to přečetl
Datum: 04. října 2009 12:51
 To je fakt otázka. TO zaláží podle typu.
Ale spíše bych řekl že yamaha je lepší
Datum: 04. října 2009 12:24
 nevím která je lepší, ale určitě pojede víc 250 2T, to je fakt pila, 250ccm je na čtyřtakt málo, aby to mělo pořádnej výkon
Datum: 04. října 2009 12:07
 Hele ta máš asi jedno sou to motorky na stejné urovni.
Datum: 04. října 2009 11:55
 Jawa 50 2T
Datum: 04. října 2009 11:55
 čau, máte někdo zkušenost s klikovkou s jehlou nahože tady z fichtlkrámku? rozhoduju se jestli mám nechat přelisovat původní kliku na novou ojnici nebo koupit komplet novou kliku s jehlou za 1100,- zajímá mě jak je na tom tahle klika s kvalitou, vyvážením...prostě jak to šlape, máte jí někdo? uvažuju o koupi stejskyho upraveného válce tak chci mít spodek motoru 100% v cajku
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2009 9:03
 tak jak teda?  na fotkách vypadá samostatně prodávaná ojnice CKR stejně jako ta na té komplet klice, jak jste přišli na to že je to šmejd?
Datum: 05. října 2009 9:03
Jméno: Horst
IP: uživatel7550
 C.K.R. je Tchaiwan
Datum: 04. října 2009 18:49
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 je to C.K.R. mam ji doma v pinckovi a na ojnici je napsany C.K.R.
Datum: 04. října 2009 17:14
Datum: 04. října 2009 16:50
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ja ji mam a jede do dobre + ten polsky valec  jede paradne jak prase
Datum: 04. října 2009 16:18
Jméno: standa
IP: uživatel7540
 Muj subjektivni nazor: Sehnat si starou peknou kliku s neposkozenejma setrvakama a hridelema(nektery sou vydreny od vytvrdlyho gufera a pak trhaj novy gufera!) a na tu starou kliku dát ojnici CKR s jehlama......ta nova klika je taky dobra,ale ta ojnice neni CKR,ale nejaky CJ-R nebo CR-J a ty jehlovy klece nejsou tak kvalitni jako u CKR.....dost lidi uz mi rikalo,ze jedna ta puvodni klec vydrzi tak 1000km a zvoní........já volil starou úžasnou krásnou vyleštěnou kliku s novou ojnici CKR(z výroby poměděná!) .....ale jako dobry sou i ty nový kliky.......kliku jakou popisuje whistler bych rozhodne dale nepouzival...
Datum: 04. října 2009 16:10
 taky by mě to zajímalo protože potřebuji celou kliku novou.
Datum: 04. října 2009 13:34
 myslíš že není dost kvalitní? moje klika má poškozenej závit na kolečko primáru, matice tam jde natočit velmi ztěžka, navíc předchozí majitel do kliky prej při usazování mlátil kladivem, takže jí moc nevěřím, ikdyž nevibruje. Na ojnici dole je vůle, ale řekl bych ještě jakžtakž v toleranci, bronzové pouzdro nahoře už nevypadá zdravě. Chtěl bych to sfouknout všechno najednou, nechávat to přelisovat a vyvažovat se mi moc nechce, hlavně kvůli tomu poškozenému závitu. Proto se ptám jestli někdo tuhle kliku jazdí, jak jsou na tom s kvalitou. Třeba ten polskej válec bych si nekoupil
Datum: 04. října 2009 11:17
 nemam s tim zkusenosti ale pokud budes kupovat valec atd od stejskyho tak bych si to asi neryskl kup tu ojnici na jehlach C.K.R a nech si to prelisovat
Datum: 04. října 2009 10:47
 zdarec..chtel bych mit vejfuk nahoru,podobne jako to ma simson,vadi kdyz to nebude naohybane a ze ty spoje budou svareny?ze to proste nebude jako oblouk z jednoho kusu ale bude treba ze 3 kusu serizlejch trubek...samozrejme stejny velikosti jako original...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 19:22
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 mam na mustangovy taky posvařovany a jede to stejně
Datum: 04. října 2009 19:22
 jestly chces aby ti to jelo tak jak to jet ma tak tam neh seriove a nic nevymejslej Cz175 neni zadna kroska tak nevidim duvod pro by mel byt vyfuk horem
Datum: 04. října 2009 10:27
 zaleží jaký dáš uhly ale jestli to nebudeš prát po pravej úhlech  tak si myslím že to vliv na výkon nebude mět
Datum: 04. října 2009 10:20
 a nebude to mit vliv na vykon?
Datum: 04. října 2009 10:15
 Určitě to pude
Datum: 04. října 2009 10:00
 jo a je to u čz 175
Datum: 04. října 2009 9:11
 zdarec draci ted to tady nekdy bylo ale moc jsem toho nepochapal chci dvoukomorác ze simaka na fichtla ... je to dobra volba pokud nemam moznost si o udelat doma ??? nebo je jeste neco lepsiho ....ted mam hikone a jsou to jenom vyhozeny prachy
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 14:50
Datum: 04. října 2009 14:50
 on se hikon nezda ale da se znej dostat hodne ale nemuzes vzit orig koleno a prvarit na to hikon a nechat tam ten tlumic na seriovyho PIO to nema cenu stratis spodek
Datum: 04. října 2009 10:37
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 tak to jo Jawa46---> muzes mi posslat naky fotky jak to mas udelany Spara11@seznam.cz nebo icq 303 904 265
Datum: 04. října 2009 9:04
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ladak to napodobava jen vzhledem-tvoje chyba ze sis ten hikone neodladil mile by te prekvapil.
Datum: 04. října 2009 7:56
 zdarec já tam mám dvoukomotáč už 1rok a je to dobry doporučuji jinak ho mají na motokramek.cz myslím kolem 600 kč
Datum: 04. října 2009 7:18
 zdar chtel bych se zeptat predelavam fichtla na krosku a zajimalo by me jak zvednout predni vydle a jak je upravin nebo jestli tam dat treba ze simsona nebo z naky jiny jawy treba ze 175 nebo ja nevim poradte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 9:15
 http://www.jawa23.estranky.cz/clanky/tuning/prodlouzeni-prednich-vidlic__ tady sou moje stranky,da se to udelat behem hodiny...ale ze simsona budou urcite lepsi,tyhle sou na cross na prd....maj maly pruzeni takze kdyz skocim tak dou hned na doraz... a nejsou olejovy,sou jenom na pruziny...prej se daj dat i z kejvačky,mam je doma,ale chce to prej dat nejaky jiny loziska...
Datum: 04. října 2009 9:15
Jméno: motors
IP: uživatel326
 Nazdar draci,neviděl jste někde někdo v nabídce "chránič na hrazdu bílý s logem JAWA",dík za typ.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2009 22:22
Jméno: odbornik
IP: uživatel1337
 cau hosi nevim co mam koupit za palivo do fichtla NAFTU nebo Benzin
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 11:57
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 A nezapomeň přidat AD Blue kvůli ekologii
Datum: 04. října 2009 11:57
 no ani jedno...muzes jezdit jenom kdyz chces na zachod..takze se pred jizdou napijes,pak nachc*ijes do nadrze a jedes....
Datum: 04. října 2009 9:23
 anebo na iron odpověď podemnou mě inspirovala
Datum: 04. října 2009 8:14
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak nejak
Datum: 04. října 2009 8:01
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Jestli ty vaše odpovědi nemyslíte ironicky tak ste pěkní troubové
Datum: 03. října 2009 23:56
 Já osobně tam leju žaludeční štávu z hrobové slunečnicové babky...a na to do toho míchám šnečí močky.JEde to jak drak aj yamahu r1 předjedeš
Datum: 03. října 2009 22:18
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
 Nejlepsi bude kdyz to budes tlacit jestli jsi tak pitomi a ptas co tam nalit tak to asi ani nenastrtujes
Datum: 03. října 2009 22:15
 jo fichtl jezdi na lpg!!!!
sundej filtr vyjed karbos vem plnicku zapalovacu a strikej to do sani a naslapni 
jakt to jede ale nemaže
Datum: 03. října 2009 22:09
 do fichtla jezdině LPG
Datum: 03. října 2009 22:05
 to je pravda
Datum: 03. října 2009 21:53
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nejlepsi bude kdyz celou nadrz naplnis uranem a budes jezdit celej zivot v kuse (navozejcku)
Datum: 03. října 2009 21:51
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel5365
 Dyt to jezdí na vzduch!!!!
Datum: 03. října 2009 21:49
 radši naftu sice to bude víc hulit ale ten zvuk to je luxus nazapoměn dát místo obyč svíčky hžavící
Datum: 03. října 2009 21:49
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 ja bych dal 2kg hnedeho a 2kg cerneho a nalil bych tam tu destilovanou vodu jak rika fikus..porazis i simaka...z kopce mozna
Datum: 03. října 2009 21:45
 a nebo jezdi na rostlinej olej to je taky good
Datum: 03. října 2009 21:44
 oboje
Datum: 03. října 2009 21:41
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 dreveny
Datum: 03. října 2009 21:41
Jméno: odbornik
IP: uživatel1337
 a hnedy nebo cerny?
Datum: 03. října 2009 21:39
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jj uhli a destilovanou vodu
Datum: 03. října 2009 21:39
 nejlépe uhlí
Datum: 03. října 2009 21:38
Posl.aktualizace: 03. října 2009 16:41
Datum: 03. října 2009 16:41
Jméno: Enigma
IP: uživatel7029
Datum: 03. října 2009 14:04
 rozetou vykon nezvysis, jenom zmenis pomer prenosu sily vetsi zadni rozeta ti udela, ze bude mit motorka prevod vic do sily a naopak jinak karbec z 250 je moc velkej a pochybuju, ze i kdyby si ho luxusne odladil tak ti to pojede snad i hur nez s orig karbcem. spis bych zkusil karbec z fichtla. ten by mohl jit
Datum: 03. října 2009 13:13
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
Posl.aktualizace: 03. října 2009 17:52
Jméno: Vojyt
IP: uživatel6362
 jo ten sroub tam je ale je tam privarenej a ja nevim ja to je u tyhle stupacky
Datum: 03. října 2009 17:52
 neni tam nahodou strcenej sroub ktery bys mohl zamenit za delsi?se zeptej sesy ten to bude vedet!
Datum: 03. října 2009 17:28
 Čau Lidi Mám Novu Babettu 210 max. rychlost 45km/h a chtěl bych se zeptat někoho kdo s ní má skušenosti ?
Jak Jí mám zrychlit, Kámoš Říkal 6e Mám Dát Větší rozettu, a koleno výfuko uříznout o 8cm ? je to pravda prosím napište jak bych jí mohl zrychlit 
Díkes Zdaríííc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 10:24
 babety jezdí slušně ale jsou myslím udušený tryskyma ....tak skus koupit trošes větší trysky
Datum: 04. října 2009 10:24
Jméno: Tom R.
IP: uživatel5575
 Koleno taky uřízni at ti trčí do výfuku jen kousek
Datum: 03. října 2009 17:28
 Ta rozeta je taky blbost,Naopak Dej menší,Čím menší tím větší rychlost ale síla.Kdyby to bylo tak jak ti to říká kámoš tak by měl Valentino Rossi na motorce rozetu přes celý kolo proč myslíš že má tak malou?JAk říkám menší větší rychlost
Datum: 03. října 2009 12:38
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 ta rozeta tojo ale ten vejfuk je podleme blbost
Datum: 03. října 2009 12:34
|



|