slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  198  199  200  201  202  203  204  205  206  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: hacker2323      E-mail:      IP: uživatel3719    
Zdravím muj dotaz je takovy: kdyz jsem dnes po 3 letech o5 spojizdnil jawa 23 tak jede ale nema tah tak bych se chtel zeptat co udelat aby dobre taal a vyjel kazdy kopec na rychlosti ani zas tak nezalezi.....pokud mozno tak nejake odpovedi ktere by me nevysli draho ale lacine!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když ti nejde o rychlost tak si tam dej 11 zub. kolečko máš tah parádní
 
 
Datum: 09. října 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7589    
sundej kola,vyndej zaslepky,konkorem nebo silkalem prostrikej loziska a promaz vazelinou,vyndej rozetu a promaz lozisko,sundej retez a vymachej ho v nafte a v oleji,pak ho potri vazelinou.....vymen olej v prevodovce,vycisti karburator a skontroluj zapalovani....samozrejmosti je vycistit a popripade(v nejhorsim)vypalit vejfuk a vyklepat bordel....skontroluj lanka od brzd aby nevazli kola na brzdach......
 
 
Datum: 08. října 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: kross      IP: uživatel1250    
cuz draci newíte jakej má průměr otvor na filtr u dell orta 21 co tu má sesa?díky za odp odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2009 23:23
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele selskej rozum......21 neuzsi prumer+na kazdy strane 2mm masy materialu.....takze minimalne 25mm.....spise myslim 28-30mm....vetsinou k tomu delaj jeste natrubky k usmerneni smesi,co se davaji mezi karbec a filtr......
 
 
Datum: 08. října 2009 23:23
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
On se naptal na difuzor ale na otvor na filtr.Zapoj mozek:-D
 
 
Datum: 08. října 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_ceZetak ® ale on misli vonkajsi priemer na co dá filter ;-)
 
 
Datum: 08. října 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zapoj mozek. když je to dell orto 21 tak průměr je 21.
 
 
Datum: 08. října 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
32 ;-) ked nemás tam len závit
 
 
Datum: 08. října 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: spike55      IP: uživatel6803    
cau lidi pls nemate nekdo udelany na motorce magneto?? mam 175/477 a zlobi me dobijeny tak bych chtel hodit tam zapalko z fichtla ale nwm jak to udelat pls poradte diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7594    
taky sme to meli na takovy home made "krosce"....soused mi vytocil krouzek na soustruhu a bylo to.....
 
 
Datum: 09. října 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo si nechat ten mezikroužek vyrobit od nějakého soustružníka. Jak jsme se dočetl, je tam proto, že zapalování pionýr je menší, než jsou úchyty na motoru. Takže je to vlastně taková redukce.
 
 
Datum: 08. října 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No chce to hledat v inzerci nebo na aukru. Nové neseženeš (je to domácí úprava). Druhou varinatou je to z babetty - to by bylo lepší v tom, že je bezkontaktní. Ale je to vzácnost ho najít, to spíš to z pionýra.
 
 
Datum: 08. října 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 08. října 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: spike55      E-mail:      IP: uživatel6803    
moc diky a nevis kde se da koupit to zapalovani??
 
 
Datum: 08. října 2009 19:10
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak zapalováním tam z pionýrajde v podstatě bez úprav...Je ale potřeba vyrobit mezikus mezi mblok a stator zapalování. Druhá možnost je koukit toto upravené zapalování už celé - cena tak do 500kč. Třetí varianta a nejlepší je VAPE, to vyřeší spolehlivě zapalování, dobíjení a nedostatek výkonu pro žárovky...
 
 
Datum: 08. října 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: Tafrob. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau prosím Vás nevíte někdo kde bych sehnal sací potrubí na stadiona abych tam mohl dát karbec z pařeza? jednou jsem to viděl na nějaký stránce, ale už nevim kde... Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2009 15:20
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5848    
mrkni na veteranforum tam je to řešené jak pouze s pertinaxovým přechodem tak je tam foto s úskokem na jiný karbec
 
 
Datum: 15. října 2009 15:20
 
 
 
 
Jméno: milda123      IP: uživatel6334    
4us draku to asi nikde neseženeš,já jsem si ho vyrobil doma svépomocí,ale lepší je tam dát karbec z pincka 21,ten co má klapku v plovákový komoře,líp našteluješ hladinu,na závodech mi to stím pěkně uhánělo,ale musíš ho malinko upilovat abys ho tem dostal.
 
 
Datum: 08. října 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec..z jaky crossky se nejlip hodej plasty nebo plechy na čz 175? budu ji delat do crossu,tak bych chtel,aby nejak vypadala...kdyztak i sedlo a nadrz jaka se tam hodi..dik moc :-) jo a nepiste prosim ze je to nevhodny do crossu,bude zpevnenej a vyztuzenej ram,lepsi tlumice,... :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
no neřekl bych že se to zlepšilo od tý doby co jezdim na exc...skoro naopak..:-) ale na týhle motorce už na všechny se*ru protože mam i motka má papíry a kdyby něco, tak tam hodim 1 až 6 a jsem pryč:-)
 
 
Datum: 08. října 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tohle kupuju za 1200 je v hroznym stavu,uz se to ani originalu nepodoba takze nemuze nikdo rikat ze sem znicil neco hezkyho ;-) no ja bych chtel udelat aby to vypadalo k svetu,abych pak jezdil a aby me nezastavoval kazdej starsi pan at z toho slezu ze si neco udelam :-D asi me chapes,proste kdyz pojedu na fekalovi tak se kazdej bude otacet a hned vytacet cislo policajtu,ale kdyz budu mit vybaveni (helmu,brejle,rukavice,...) a bude to vypadat tak nak ok tak to nebude tak horky...
 
 
Datum: 08. října 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
vystuženej rám ani jiný tlumiče neudělaj nic s tim stabilákem co v tom je:-) ja to fakt nesnášim tyhle radobykrosky z těhle těžkej a hlavně hezkejch mašin....nicméně když seš šikovnej, tak si tam upravíš teměř jakoukoli sadu plastů... nahovno pak je, když je každej díl z něčeho jinýho(pak to ještě umělci nasříkaj sprejem a nasaděj tomu fakt korunku)
 
 
Datum: 08. října 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci právě dělam fichtla do krosu a budu si tam dávat rozetu co má 75zubů tak jsem tak koukal po netu a potuněný fichtly maj širší válec jak to dělaj? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: x      IP: uživatel6392    
samy o sobě se koupit nedaj, musíš sehnat hliník, nařezat z něj pásky a navařit to nějak citlivě na původní válec... neni to zas taková sranda... každopádně to pak lepší chladí, o tom žádná...
 
 
Datum: 09. října 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: sicmen      IP: uživatel3852    
a kde se tak daj koupit?
 
 
Datum: 09. října 2009 7:22
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel7501    
to su len navarene pridavne rebra,inac je to super vec tie pridavne rebra,hlavne na cross
 
 
Datum: 08. října 2009 15:40
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau, chtěl bych se zeptat, když si koupím ojnici na jehlách a nasadím na ní píst, nebude mi jehlové ložisko cestovat po čepu ze strany na stranu?? nejsou na to potřeba nějaké vymezovací kroužky, nebo je to ložisko tak akorát široké aby jeho pohyb nebyl možný? nemám s tím žádné zkušenosti, tak se ptám, díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Je to tak správně, kdyby tam byla klec napevno, může se stát že bude mít píst jinou rovinu než válec. Takhle se píst chytí přesně podle válce. Pokud je píst ve válci a ojnice na klice, tak se to ani nehne
 
 
Datum: 09. října 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam novou ojnici CKR,pokud klec nijak nevymezíš,cestuje ze strany na stranu(nemelo by to vadit),pokud nechces aby se zacala usazovat k jedne strane a vyjizdet se klec pres pulku k jedny strane,tak si ji vymez .....ja to mam do motoru,ktery jede stejskyho valec a radeji jsem si koupil v mototechne za 20 korun vymezovaci krouzky do babety a upravil je.......pasuji na vysku presne,jen je treba zmensit jejich sirku aby pak ve vysledku vznikla vule alespon 4x0.1mm(pist-krouzek-klec-krouzek-pist) a jejich vnitrni prumer rozsirit na vice jak 14.1mm aby se vlezli na čep......ale fungovat to bude i bez toho,ale myslim ze klec se opotrebuje znacne drive.....nechapu proc k te sade a ojnici nejsou vymezovaci krouzky.....
 
 
Datum: 08. října 2009 22:49
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no právě ten tvůj příspěvek mi vložil brouka do hlavy :-D nemáš jen nějakou divnou ojnici? pokud jsem to dobře pochopil tak v oku ojnice je drážka, do které po zasunutí pístního čepu zapadnou válečky a tím pádem se nemohou pohybovat do stran, jezdí pouze v té drážce. Nemýlím se?? dělat vymezovací kroužky se mi opravdu nechce. Může mojí teorii potvrdit někdo fundovaný?? :-)
 
 
Datum: 08. října 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
Whistler ® - čau vím co myslíš, mám tu ojnici taky, píší o tom i na diskuzi jawa50speed , válečky jsou v kleci a ta muže celá i s válčky cestovat po oku ojnice protže píst je širší než ojnice, vyřešil jsem to dvěma podložkami , každá z 1 strany a v poho
 
 
Datum: 08. října 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, když už jsem u tech jehel, tak se zeptam. Pasuje to ložisko do origo kliky ? A jak je to s nalisováním toho ložiska. A poslední dotaz, jak je to s čepem, origo velikost tam asi nepujde že? Díky
 
 
Datum: 08. října 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
nema jak cestovat ta klec je zalisovana v ojnici zadnej strach mam to u jednoho fika a uz mam nalitano prez 3300 km od podzimu a porad bez problemu
 
 
Datum: 08. října 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně že válečky jsou v kleci, ale nemůže ta klec cestovat po pístním čepu, nebo je právě tak široká, aby přesahovala přes ojnici až ke krajům pístu a nemohla se pohybuvat do stran? když je na ojce nalisované bronzové pouzdro, tak kdyby se uvolnilo, může se po čepu posunovat protože tam k tomu má místo, celý píst se díky té vůli dá po čepu vůči ojnici o pár mm posunout do obou stran. Nebo je Ojnice pro jehlové ložisko širší a dosáhne až ke krajům pístu, nedovolí pohyb do stran...? sorry že to píšu jak pro blbce, ale potřebuju abyste mě pochopili.díky
 
 
Datum: 08. října 2009 16:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ložisko je v kleci, takže nemá jak cestovat
 
 
Datum: 08. října 2009 15:49
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau, zjistil jsem že stejsky nabízí ke své cestovní úpravě i dvoukroužkové písty místo jednokroužkového provedení. Máte s tím někdo zkušenosti, jaký na to máte názor z hlediska životnosti? Mělo by to mít větší kompresi než jednokroužek - lepší tah v kopcích, ale zase menší max. otáčky -> menší max výkon. Co vy na to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2009 17:51
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau, já mám taky zájem o tuto sadu. Bohužel moje finanční tíseň teď nedovolí si ji koupit. Ptal jsem se Stejskala, jestli by to šlo udšlat i s dvoukroužkovám pístem. Nechce se mi každých 4000 km měnit kroužek. On mě odpověděl, že to dělá i s těma dvěma kroužkama. Prý jednoukroužkáč má stejnou kompresi jako jednoukroužkáč. Jinak by s ním nemohli jezdit ty závodní fichtlové, kdyby ztrácel kompresi. S těma otáčkama to je pravda. Trochu klesnou, ale zase na druhou stranu to tak nevadí, protože pokud míá kladívkodý zápalko, tak to už to nemusí taky stíhat!!! Prý to dělá i s dvoukroužkovým bez větších ztrát ot. a výkonu.
 
 
Datum: 08. října 2009 17:51
 
 
 
 
Jméno: Spike55 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci mam dotaz bude me pasovat vidlice z Hondy CR500 na čz 175?? je to stejny ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2009 13:13
 
 
 
 
Jméno: Lukawe555      IP: uživatel7583    
tak to je teda pěkně blbá otázka stejný to určite nebude u tak staré motorky,si to proměř ale stejn to nebude
 
 
Datum: 08. října 2009 13:13
 
 
 
 
Jméno: Martin F.      E-mail:      IP: uživatel5767    
Čus hale mám dotaz potřebuju lepší karbruaci na babettu 210 a kámoši říkaj že si mám sehnat komplet karburaci z jawa 555 že to zvíší výkon ? je to pravda pls odepište odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2009 23:08
 
 
 
 
Jméno: Fajf      E-mail:      IP: uživatel7581    
Pozor karburace z jawy 555 není žádná výhra průměr difuzoru u tohoto karburátoru je jen o málo větší a plnění není rozhodně dostačující, navíc vzduchový filtr není taky žádná sláva já používám karbec z jawy 21 s mírně zvětšenou hlavní tryskou a filtr z krabice od ředidla a kusu molitanu a babeta jezdí jako ďas... jsou ale potřeba další úpravy jinak to babča neutahá a bude se přechlastávat. když budeš mít zájem pošlu další info... jinak ideál by byl karbec z motorovky o průměru 20-22 popř výbornej je spádovej karbec z jawy 90. Zdar
 
 
Datum: 07. října 2009 23:08
 
 
 
 
Jméno: CJ      IP: uživatel1874    
kup si u sesy karbec dell orto je mnohem lepsi nez puvodni
 
 
Datum: 07. října 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel6830    
prej jo
 
 
Datum: 07. října 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel3888    
zdar kdy uz tady budou konecne ty novinky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel3888    
se nemuzu zeptat nebo co
 
 
Datum: 08. října 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sakra, nehonte toho Sesu porad. Až to bude, tak to bude !
 
 
Datum: 07. října 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
porad do kola,, porad na nich pracuji,, koncem rijna,, porad na nektere jeste cekam nez dojdou,,sesa
 
 
Datum: 07. října 2009 18:22
 
 
 
 
Jméno: Zbyšek3      E-mail:      IP: uživatel7579    
Nazdarek takhle nahodou by nekdo nevedel kde sehnat drzak na kufr na 350/639. Nebo mi zbyva sednout si v garazi a vyrobyt si ho? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2009 15:42
 
 
 
 
Jméno: tachometr      IP: uživatel5613    
Zdar draci,prosím Vás jak mám rozebrat tacometr u fichtla tak abych tam mohl dat podsvícení a nové pozadí? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2009 23:14
 
 
 
 
Jméno: Fajf      IP: uživatel7581    
Zdravím k rozebrání tachásku potřebuješ mírně porozehýbat plech co je zalisovanej a drží to sklo, pak ho shodíš, opatrně ať to moc nepokřivíš , pak sou vzadu myslím 2 šroubky a samozřejmě ta velká matka na tom pohonu pak by se měl tachometr vysypat z pouzra docela v pohodě. s tím pozadím moc nevím jak sundáš tu ručičku a vrátíš ji do správné polohy, musíš vymyslet nějakej fíglík, sklo pak vrátíš v pohodě a plech pomačkáš kleštěma a je to...
 
 
Datum: 07. října 2009 23:14
 
 
 
 
Jméno: MartinW.      E-mail:      IP: uživatel7577    
Dobry den chcem sa spytat si su nejake jawy co maju radenie kvaltov ako vsetky move motorky ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2009 15:55
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aj 550
 
 
Datum: 07. října 2009 15:55
 
 
 
 
Jméno: MartinW.      E-mail:      IP: uživatel7577    
diki moc
 
 
Datum: 07. října 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a este sme zapomeli na pareza a 555
 
 
Datum: 07. října 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cz 175/487 a vys maji jednicku dolu,jawa 638 a vys ma taky jednicku dolu,pak samozrejme 593 a nove typy(dandy atd)
 
 
Datum: 07. října 2009 14:31
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Praga ED 250,Jawa 593 (stejny motor) ma 1 dole, zbytek nahoru...
 
 
Datum: 07. října 2009 14:17
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7578    
tak to sorry......zdalo se mi ze se ptáš na systém řazení kvaltů a prevodovky s vice jak 4 rychlostmi......
 
 
Datum: 07. října 2009 13:45
 
 
 
 
Jméno: MartinW.      E-mail:      IP: uživatel7577    
myslel som 1 dole 2 3 4 hore
 
 
Datum: 07. října 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: MartinW.      E-mail:      IP: uživatel7577    
a co 487 175 ??
 
 
Datum: 07. října 2009 12:41
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7578    
možná vodnik jawa 250....myslim 593 typ......jináč všechny klasický jawy maj klasickej 4kwalt konstrukcne starej 60 let:-D
 
 
Datum: 07. října 2009 12:39
 
 
 
 
Jméno: MartinW.      E-mail:      IP: uživatel7577    
nejaka 350 alebo 250 175 nesu ??
 
 
Datum: 07. října 2009 12:35
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7578    
Dandy nebo Mosqito
 
 
Datum: 07. října 2009 12:24
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec co říkáte na moje motokolo http://ftk.7x.cz/caue kosta z ukajiny rozeta z fichtla našroubovaná, brzdy z kola koukněte se na to myslim že je to docela luxus. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
ty vole to je inteligence :-D jak to startuje ? jak radi jezis tyvole to je stroj tak do kopriv
 
 
Datum: 09. října 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
tyvole, na tom videu, vy umíte ale paradičky, sem se malem pochcal, odborníci, na složitym stroji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 09. října 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jak u toho řadíš ?? kolenem?:-D
 
 
Datum: 07. října 2009 16:48
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
strašná kravina.....
 
 
Datum: 07. října 2009 14:31
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7578    
vy to máte v tý palici asi správně vykradený:-D:-D Asi bych se bal na tom jezdit:-D
 
 
Datum: 07. října 2009 13:47
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
To chci!!!!!!!!!:-D
 
 
Datum: 06. října 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jak už psali podemnou s lehkym čkolěkem a seštelovaný to musí lítat
 
 
Datum: 06. října 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo tenhle nápad jsem dostal taky akorát s motorem ze stadiona :-D:-D když to váží pár kilo tak to může docela lítat..ale taky bych se bál že to někde zaparkuju do švestky
 
 
Datum: 06. října 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: karel691 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobrý já bych se bál že se natom roštípu :-D
 
 
Datum: 06. října 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: FAILIP      E-mail:      IP: uživatel7544    
Zdar hosi shanim naky vidlice co by sli dat na fichtla (delam krosku) napr z nakyho simsona nebo neceho takovyho nemate je nekdo za rozumnou cenu???nejlip ze simsona a i s krckem diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: FAILIP      E-mail:      IP: uživatel7544    
tak mi pls posli nejakej odkaz ja to nenasel......dik
 
 
Datum: 07. října 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Podivej se na aukro tam jich je jak naeeano
 
 
Datum: 06. října 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
Zdar draci. Nenarazil někdo z vás na spádový karburátor vhodný pro 50ccm? Něco jako měla Jaweta, ale s větším difuzorem a modernější konstrukci. Pro ty ležatý válce se to přímo nabízí. To kolínko zbytečně bere výkon. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2009 13:49
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7578    
Tak známej je Jikov na Jawu 90......na seriovku je ale moc velkej!
 
 
Datum: 07. října 2009 13:49
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
Zdarec Draci, hale mám babettu 210 max rychlost 45 km/h a prej mám seříznout koleno co je do výfuku ? a asi o kolik cm ? prosím poraďte a kdyby jste měli nějaký nápad jak jí zrychlit prosím odepište DěK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2009 21:43
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, můžes si jí spřevodovat víc do rychla, když dáš dopředu 14z pastorek, tak by se ti měla zvednout max rychlost o 4 - 5Km/h. Já si ho budu asi taky kupovat. Nebo ještě jedna možnost - dát dozadu menší rozetu třeba z 207 - teď si nevzpomínam kolik má zubů. Originální bys tam měl mít 51z.
 
 
Datum: 08. října 2009 21:43
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Babetta by měla po této upravě jet kolem padesáti pokud ne a chceš ji zrychlit tak pořádně skontroluj karbec výšku hladiny profoukni dobře nastav. Pak se podívej jestli ti všechno těsní tři gufera těsnění mezi válcem a kartrem těsnění mezi válcem a sacím kolenem těsnění mezi karbecem a kolenem no a taky mezi válcem a výfukovým kolenem. Když tak zkontroluj předstih ale pokud si s tím nikdo nehrál měl by být ok no a taky svíčku. Pokud je babetta fakt v dobrém stavu tak po rovince jede 55. a nezáleží jen na motoru to je např napnutí řetězu nafukání pneumatik atd
 
 
Datum: 06. října 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
JJ přesně tak uřízni to hned tam jak se výfuk rozšiřuje pak ten vyfuk funguje alespon trochu jako rezonanční.
 
 
Datum: 06. října 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
urizni to tak aby to koleno do vyfuku cumelo tak 2cm a ne pul metru!:-D:-D
 
 
Datum: 06. října 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar vim že to sem nepatri sorac ale mam 130L škudku zatmavenou v zadu 100% a vpredu u ridice a spolujezdce celni sklo tak 40% viditelnost dovnitr... policie nic nenamitala ale slysel sem ze by to nemuselo projit technickou tak nevim jestli je to pravda dik za odpoved kdo vi o co gou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ja ty folie delal sam pred barakem tak dolozim tak mozna prt a technickou sem uz vochcal pres mechanika ale jinak dik
 
 
Datum: 06. října 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
...domysli si nějaký slova, pac sem to psal v rychlosti. sry
 
 
Datum: 06. října 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
*předložíš
 
 
Datum: 06. října 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Na stk přeložíš doklad o montáži fólií odbornou firmou a doklad o homologaci kterej si od té firmy a je to
 
 
Datum: 06. října 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel7230    
s technikem na stk se dá domluvit
 
 
Datum: 06. října 2009 9:28
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No něco na tom bude - jsou na to směrnice, které určují, jaká minimální propustnost folií může být na jakém okně. Zkus pohledat na internetu a snad něco zjistíš.
 
 
Datum: 05. října 2009 23:52
 
 
 
 
Jméno: tunner      IP: uživatel1250    
čau draci tak sem konečně dokončil úpravu ze světa motorů http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-valec.html vím že se psalo že to moc nejede ale chcel sem to vyzkoušet a můžu potvrdit v otáčkách to nejede nejhůř ale spodek skoro žádnej tkže nedoporučuju dělat:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2009 20:53
 
 
 
 
Jméno: matoosh      E-mail:      IP: uživatel7565    
za to ze ty to spravis nahovno tak ta uprava nemusi byt nanic...neni to jednoduche...
 
 
Datum: 05. října 2009 20:53
 
<  198  199  200  201  202  203  204  205  206  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 6:46:17 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu