|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec. Chci se zeptat pro úpravu jaká je vhodná maximální šířka sacího kanálu jak ve směru pístu, tak kolmo na píst? A ještě jedna otázka:Když je sací kanál u originál válce trošku ke straně, zajímal by mě důvod proč tomu tak je pokud to tedy někdo ví, jinak jestli mám tedy při zvětšování toho kanálu ho zvětšovat na obě strany rovnoměrně nebo zarovnat na střed vložky? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 8:43
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ta dira pro karbec je ke strane kvuli tomu ze tam je ram nad tim a karbec by se tam nevesel tak musi bejt ke strane
Datum: 11. října 2009 8:43
 zdarec,poradite mi jak zvednout vykon na čz 175 (starsi kulatej motor) ? pomuze to samy jako u fika-vylestit kanalky,sportovni filtr,zvetsit kanalky,.... ? napiste prosim cokoli vas napadne... bude to spis do terenu... NEPISTE PROSIM ZE JE TO DO TERENU NEVHODNY,TOHO SEM SI UZ VYSLECHNUL DOST...dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 18:33
 rozeta je tam jak krava  skoro pres cely kolo  snad vetsi rozetu ani nevyrabej  no a zapalko z fika tam mozna casem dam...
Datum: 11. října 2009 18:33
Jméno: Standa
IP: uživatel7601
 Hele reknu ti neco,co nechces slyset......pokud zacnes delat upravy na starym motoru,tak prvni co se stane,ze se ten motor posere,vysype........vetsinou klika jde ven jako první  taky sme meli v krosce motor z kulatý čízy......dostala kotel a vysypala se ojnice v dolnim oku......sehnali sme motor z 477,seridili smes na chod bez filtru,sla jako svine a jako spokojenost ale odkurvili sme pro zmenu prevodovku....... napred si to poradne serid(zapalovanixbohatost smesi),vymen olej v prevodovce,vycisti poradne origo vejfuk(by the way jakakoliv uprava seriovyho vejfuku se projevi negativne na výkonu a na spotrebě!!)...pokud schodis origo filtrbox,musis pretryskovat karbec,kvuli chude smesi......hodně štesti pri ladění.....ja timhle jiz prosel ve svych 15 letech.......jedina uprava co ti muzu doporucit,je zapalovani z fichtla a velka rozeta dozadu........
Datum: 11. října 2009 18:16
 http://jawamania.info/technika/detail.aspx?techid=131 ale jakákoliv snaha je zbytečný ničení motoru. Tu 175 mám, taky jsem měl zpočátku myšlenky, jak ten motor poladím, ale...... je to fakt stabilák a výsledek úprav (lhostejno jakých) nikdy nebude odpovídat vynaloženým financím. A pokud vyladíš motor, tak přestane stíhat podvozek a jsi zase na začátku......jen s tím rozdílem, že jsi zkurvil veterána.
Datum: 11. října 2009 17:36
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jinak když tam dáš tu hlavu tak už je celkem jedno jestli s tim budeš jezdit v terenu, na silnici nebo to třeba budeš mít v trakturu....duležitý je jak na tom je klika.....když už bude načatá, tak pujde mnohem dřív do kytek....
Datum: 11. října 2009 13:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 chlapci ten stabilák vubec neřešte  ... použil jsem to jen jako přehnané přirovnání, ale jinak to jsou motory který se dříve používali např pro pohon mlátičky, ži jinejch zem. strojů. Nebo jste ho určitě viděli ve filmu Na samotě u lesa(jak začnu řezat, musíte mi přidat plyn  ).... a k přirovnání jsem ho použil právě proto, že tyhle motory měli většinou velké a těžké setrváky => těžkopádnej chod potoru
Datum: 11. října 2009 13:57
 a da se z toho ten stabilak nejak odstranit? jestli to teda dobre chapu,tak kdyz dam plyn na maximum tak to v jednu chvili bude mit na max treba 6000 ot a jindy zase 7000 ot ? (jenom sem je typnul,nevim jaky to ma mit otacky...)
Datum: 11. října 2009 12:51
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 stabylak je treba u nekterejch traktoru a fungujeto tak ze das plyn a nehejbes snim a steluje si to samo plyn drzi to porad stejny otacky vubec netusim jak to funguje
Datum: 11. října 2009 12:46
 vysvetli mi nekdo co je to ten stabilak? a kdyz tam dam tu hlavu a budu to mit na cross,neodejde mi ta klika?
Datum: 10. října 2009 23:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pokud máš dobrou kliku(nejlíp po repasi), tak celkem doporučuju zkusit na ten motor hodit hlavu z 453... ted si nejsem jistej, lae myslim že to vycházelo z původního kompres. poměru 1:7 na 1:10 tušim, ale ten motor pak jde mnohem líp vytočit a má větší tah. sílu(mam to na stavbě s motorem 175/450).. o životnosti ale nemluvim...... prostě to o něco sníží vlastnosti stabiláku
Datum: 10. října 2009 22:25
 no ja sem nikdy čz neměl takže nevim...ja nehodlam dělat další kanálky nebo tak něco..jenom prostě nějaký úpravy co zvládnu sám..je mi 15 takže nemam moc možností,ale pište prosim všechno co vas napadne...i ty nejlehčí úpravy (kromě vyčištění filtru a go motoru  )
Datum: 10. října 2009 21:50
 kulatej motor má pokud se nepletu litinovej válec......tak to hodně štěstí při upravování.
Datum: 10. října 2009 21:48
 caute draci nemate pls nekdo simsonacke vydlice pls ? a jeste 1 dotaz nemaTE jeste nekdo stary motor z 2 rychlostni babety ? klidne i zadreny diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 18:01
 čau draci, mám otázku, je dobrý nápad vyleštit vršek pístu, nebo ho nechat obrobený jak je z výroby. Po vyleštění by se na něm mnohem méně usazoval karbon, možná by to o malinko lépe vyplachovalo. Na druhou stranu jsem tady slyšel názory že po vyleštění kanálů se na jejich povrchu může srážet směs, což je nežádoucí. jaký na to máte názor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 22:28
 pro jawa50racing, já sem se tě nedávno ptal na e-mail a odpovídal si mě
Datum: 10. října 2009 22:28
 už jsem ti odpovidal na mejl pist vylesti kvuly usazovani karbonu prefuky to je neco jineho...
Datum: 10. října 2009 18:08
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 zdfarec hoši chtěl bych si na mustanga udělat nějaky ty blbosti jako kontrolky atd a tak se ptam jaje žarovečky nebo diody ten mustang utahme mam tam to starši provedení tušim že je to 20 zkoušel jsem to s 6V kontrolkama ale to mustang neutahl dik za oidpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 14:57
 cuss fichtlari..... Co se stane kdzy dam do motoru 9z primarni kolecko ??? Bude to snim vic tocit ?? jaky ma vyhody a nevyhody ?? dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 23:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 něco takoveho schánim na 450...neví někdo o něčem?
Datum: 10. října 2009 23:30
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Je to super vec ja to mam a jedeto na nehoraznej rev prez 50 slo by i vic ale nebudu to pokouset uz takhle mam valec jak zvonkohru  .Akorat budes muset slapnout vetsi silou pujde to tezcejs ale zase na jedno slapnuti ten motor vic roztocis takze to muze lip chytat.Fakt se to v terenu neda rovnat s 14z tam treba na jednicku do kopecka si musim poamahat nohama ale s primarem to vyjedu po zadnim na jednicku nebo na obou bez duseni motoru na dvojku
Datum: 10. října 2009 22:04
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 xxx-přeně obráceně v terenu to bude živější ale na rovině pomalejší s menší max.
Datum: 10. října 2009 20:43
 ahoj v terenu to bude slabší, a na rovině rychlejší když to pořádně okotlíš čest....
Datum: 10. října 2009 19:18
 jenco ®-nevedel, lebo 9z primar som este nemal, ale urcite to nepojde nad 40kmh lebo rozdiel v 5tich zuboch je velky
Datum: 10. října 2009 17:29
 MaverickSK ®-prosim kolko je to pomaly? nevedel by si mi to napisat?
Datum: 10. října 2009 16:13
 Pojdes velmi pomaly... ale zase na zadne to pojde hned... budes mat problem rozbehnut sa bez toho aby sa to zodvihlo  ... daj si tam 13 sekundar ale vravim, pojde to pomaly, ale v terene nebude problem
Datum: 10. října 2009 13:51
 čau ,,,tak jak je to s těma vidlema ze simáka.Někdo říká že tam vyměmím vydle a je,, jinej že by se tam nevlezlo kolo tak se to tam musí dát celý i s řídítkamakama a nic se upavovat nemusí ,,,ale slyšel sem i že se to musí upravyt pokaždé. Tak jak to je ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 16:05
  ja som uz mal aj tak-aj tak,,,ked dás do toho len tlmice s origo brylou tak musis upravit origo stred kola aby to tam zmestilo...ale prednú brzdu nemozes mat  ...ale ked dás do rámu celú kompletnú vidlu zo simsona tak musis upravit rám alebo bryle... a potrebujes do toho kolo zo simsona alebo tiez upravit origo stred kola aby si mal prednú brzdu
Datum: 10. října 2009 16:05
 zdar draci ajke vydlice by jste mi doporucili na pincka 20 na fichtl cupy dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 1:16
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Ja mam ze stary Yamahy DT 80... Vyfotim
Datum: 11. října 2009 1:16
 jo simsonárské sú lachké,masivné,majú 120mm zdvich,olejové tlmenie,pekny vzhlad... SIMSON
Datum: 10. října 2009 15:56
Jméno: Dano
IP: uživatel7345
 simson jednoznačně
Datum: 10. října 2009 15:07
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 SIMSON i s kolem a řidítkama je to celkem levná a dobrá vidlice
Datum: 10. října 2009 13:18
 čau draci, neznáte někdo tuhle hvězdicovou hlavu? viděl jsem ji myslím na nějakém závodním fíkovi, ale nemůžu si vzpomenout na jakém. Je to jiný model než dělá AZMAREK\r\n\r\nhttp://img12.imageshack.us/img12/6108/hvezdicovahlava.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 10:17
Jméno: Dejw
IP: uživatel1966
 Zdar Draci,nevíte jakej je vnitřní průměr vidlice jak se do toho usazují řidítka ? chci tam dát upravené vidlice a potřebuju vědět jakej rozměr má mít představec.díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 9:52
Jméno: Dejw
IP: uživatel1966
 Teda upravený řidítka
Datum: 10. října 2009 9:52
Posl.aktualizace: 10. října 2009 9:15
 díky, už to mám potvrzené z několika zdrojů.Díky za ochotu
Datum: 10. října 2009 9:15
 Zdar, průměr prostoru co máš okótovaný je 50mm, pamatuju si to podle toho, že jsme snižovali 50mm frézou hlavu na pincka kdysy ve škole
Datum: 10. října 2009 9:10
Posl.aktualizace: 10. října 2009 14:28
Jméno: Standa
IP: uživatel7601
 kdybys nad timto dotazem stravil 5 minut a prolistoval stejskyho diskusi,tak zjistis,ze on sam se tam k tomu uz kolikrat vyjadroval....a ano,musis prekolikovat píst,aby zamek krouzku nejezdil pres zadny kanal.....
Datum: 10. října 2009 14:28
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 noja si myslim že určitě píst přezámkuje
Datum: 10. října 2009 10:39
Jméno: dawe
IP: uživatel186
Posl.aktualizace: 10. října 2009 12:59
Jméno: mara
IP: uživatel5424
 uz jen kdyz se na to podivas tak je jasny ze valce jsou dal od sebe jawa to srala moc blizko k sobe
Datum: 10. října 2009 12:59
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Temer na 100% ne... Jiny zdvih, jina roztec na stefty, nebudou ti pasovat vyfuky, karbce atd. atd.
Datum: 10. října 2009 0:19
 Čau kluci, mam dotaz na ty kteří mají pravý vlaštovky na pařízka (jawa 550), potřeboval bych míry, jak jsou široké,vysoké a když by bylo foto bylo by to super. děkuju za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 21:46
 FICHTLU ZDAR POTREBOVAL BYCH PORADIT. FIK MI NESTARTUJE ANI NENDE ROZTLACIT ALE NA DRC CHYTNE KDYZ ZAHREJU SVICKU NEVITE CO STIM JE? JAK TO SCHLADNE TAK UZ NEJEDE. NECHCE SE MI TO FURT NAHRIVAT DIIIIKY MOC
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 16:05
Jméno: Standa
IP: uživatel7601
 podle me ma slabou jiskru a kontakty svicky daleko od sebe....klasickej problem.....motor spatne startuje studenej,ale teplej o hodne lepe....
Datum: 10. října 2009 16:05
 Podle mě také "špatná teplota svíčky. Já měl na babetě opačný problém : po ujetí tak 300m přestala jet a když motor zchladl zase ujela dalších 300. Nakonec to byla svíčka a rekord v hodu dalekém svíčkou.
Datum: 10. října 2009 10:25
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A nepis caps lockem
Datum: 10. října 2009 7:51
 Máš špatnou svíčku....kup si teplejší...teba Brisk N16C ...ta je dobrá na studené starty....
Datum: 09. října 2009 21:59
Jméno: Jimi
IP: uživatel7595
 jak se projeví na fichtlovi rychlý převod 21/17?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 21:32
 A nepojde tak dobre do kopcov, ako na 23/19... prevody budu dobre zasebou bez poklesu otacok
Datum: 09. října 2009 21:32
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Delsi jednickou
Datum: 09. října 2009 21:01
 Čzus hale mám babettu 210 a chci jí dát co nejvícz do rychlosti? a mám t am pořád ten originál karburátor a mysslíte kdybych si tam dal karburaci z pionýra ůplně novou ? že by jí to aspoň o něco zrychlilo prsoím odepište dík a kdybyste věděli o něčom jiným jak jí zrychlit tak napište dík čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 18:27
 zdar, už sem to tu nedávno psal, tak ještě jednou:můžes si jí spřevodovat víc do rychla, když dáš dopředu 14z pastorek, tak by se ti měla zvednout max rychlost o 4 - 5Km/h. Já si ho budu asi taky kupovat. Nebo ještě jedna možnost - dát dozadu menší rozetu třeba z 207 - teď si nevzpomínam kolik má zubů. Originální bys tam měl mít 51z.
Jo mimochodem máš uřízlý koleno vejfuku?
Datum: 10. října 2009 18:27
 Nejlepší úprava tohodle stroje je prodat a koupit silnější, jestli honíš rychlost tohle není správná závodní volba
Datum: 09. října 2009 21:15
 zdarec , potřebuju vaše nápady...Mám mustanga a chci na něm upravyt zadní blatník tak aby to vypadalo slušně ale néé za přímo jak crosska origoš se mi do terénu nelíbý ale zase s toho nechci dělat crossku.Polílejte fotky videa i jen nápady jak by jste to udělaly vy.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 22:46
 kamos koupil mustanga,byl na nem zadni blatnik zkracenej asi o 10 cm a vypada to fakt dobre...nevim jak ostatnim,ale me se to vic libi...bahno ti na zada litat nebude,kdyz to nezkratis az pod sedacku  jinak tam de jeste upravit predni blatnik z 05,20...taokovej ten zahlej,to taky nevypada spatne..to mam ja...
Datum: 09. října 2009 22:46
 Kit polini 80 na dandy50 nevíte náhodou kde se dá sehnat ..................................................................................................
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 15:54
 nabidni cenu, pokud bude adekvatni tak ti ho prenecham...
Datum: 09. října 2009 15:54
 Ahojte fichtlaři.....pls poradte někdo...potřebuju dat sve jawa 23 Mustang trochu lasky,mam uplne zarezly valec a hlavu...a vubec cely motor a chtěl bych ho poredne umyt...pls poradte cim...aby to bylo pekne lestkly,stribrny...diiiik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 6:58
 Díííííík mooc...já už se na to nemůžu dívat...musím ho pořádně umýt a nastříkat.diiik moc za cenné rady
Datum: 15. října 2009 6:58
Jméno: x
IP: uživatel6392
 Jak vypadá zarezlá hlava, když je z hliníku?  válec to samý  Z mojí zkušenosti umejt benzinem, oškrábat hrubou špínu, pak umejt do čista, a pak se to dá leštit brusnejma a následně leštícíma pastama v kombinaci s hadrovym kotoučem na vrtačce...
na to je na netu návodů spousta (leštění hliníku) , hledej  hlavně se toho nebát, neni moc co zkazit...  jen bacha kdybys to myl něčim agresivnim, ať ti to nerozleptá kabely od zapalování kdyby to proteklo mezi víkem a karterem... ale jinak
se neni čeho bát. Jo a na silichrom jsem teda osobně moc chvály neslyšel, prej to na hliníku nemá takovej efekt... přeju příjemnou zábavu, je to pakárna a na dlouho
Datum: 09. října 2009 22:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 umyj to technickým benzínem a poté to můžeš něčím vyleštit třeba silichomem..
Datum: 09. října 2009 14:01
|



|