|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ondra
IP: uživatel10587
 Čaute hoši mam jednoduchou otazku jak co nejefektivněji a nejlevněji zvýšit výkon na fichtlu ?? Díki za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2012 22:59
 Napiš mi mail,mužu ti udělat válec. Naplní to tvé požadavky.
Datum: 11. září 2012 22:59
 Nejefektivněji a nejlevněji? Koupit za pár šupů nějakou čízu, výkon bude 4 krát větší a bude tě to stát třeba jenom 3-5tis, to je dobrá úprava ne?
Datum: 11. září 2012 21:51
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 nafoukat kola,správně našponovat řetěz,vyměnit ložiska v kolech,generálku motoru
Datum: 11. září 2012 20:34
Jméno: letec
IP: uživatel14206
 cau draci kolik stojí přepis simsona a kolik stojí nová technická a vadí když má jinou barvu než v papírech ? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2012 19:11
 Přepis do 50ccm je za 300kč jestli se nepletu...
Datum: 10. září 2012 19:11
Jméno: maspe
IP: uživatel11336
 přepis 500,- technická dle každé stanice jinak. Jiná barva vadí částečně - dají ti technickou na měsíc, při přepisu zároveň změníš barvu a pak (do toho měsíce) jdeš na tutéž STK na opakovanou technickou (50-100kč) kde zkontrolují barvu a pokud nebudou jiné vážné závady z té první, dají technickou standardní délky.
Datum: 10. září 2012 15:49
 Zdravím, napadla mne taková pitomost  Co si o tom myslíte, jakýkoliv postřeh přivítám, legislativní problémy, tipy, kritiku... Zalíbilo se mi toto http://www.youtube.com/watch?v=_GoOHq9q0eU&feature=related , přesněji řečeno ten PÁV. Co myslíte, má smysl se pokoušet něco na ten způsob vyrábět? Ke sváření přístup mám, do kovošrotu a k součástkám taky, laminování umím. Když jsem hledat v zákonech, tak jsem se dočetl, že k bicyklu lze připojit vozík užší než 80cm a splňující ještě nějaké drobnosti. Jak u mopedu, nedovedu posoudit. Když už, tak bych to chtěl spíš jako srandu, ale nějaký ten nákup nebo drobnosti by bylo skvělé, kdyby tam šly umístit.
Hrubou představu jak postupovat bych měl, počkám si, jaké se sejdou názory. Když to bude vesměs pozitivní, asi se dám do práce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2012 20:07
 Můžu tě ujisti, že posměch ostatních mě naprosto nezajímá. Sám jezdím do školy na Esce z šedesátých let po dědovi, hrdě ji postavím mezi ty nový kola s kotoučovýma brzdama a jdu do školy 
Jestli to budu vyrábět, nevím. Nenechám si napálit pokutu a nebo se nechat zruinvoat, když mě nějakej blbec kvůli tomu sundá a oni by to svedli na ten vlek. Prostě byse to muselo nějak legalizovat.
Datum: 06. září 2012 20:07
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!No vidíš tak sem se spletl a su zas o kúsek chytřejší.Odpružení sem nekde tady četl, že se dají použit dorazy ze Škody.Upevnění si myslím, že je na tom videu dobře vidět.A nápady sú taky na fotkách ze srazu v Mělníku.Toš tak.Pro srandu bych do toho šel.S policajtama je problém ale ostatní by mě moc nezajímali, pokud bych z toho měl radost.Dybys věděl co já s mojú sme zažili posměchu a ešče aj zažíváme.Ale sme spokojeni samy se sebú.A esli neco vyrobíš, tak se s tym pochval.Toš tak!
Datum: 06. září 2012 18:24
 Páv 40 se smí od 125 ccm. Nicméně kdybych to vyrobil, tak to páv 40 přece nebude. Já bych to, až na pár detailů, který bych potřeboval technicky probrat a vymyslet-namátkou odpružení, upevnění k mopedu, vyrobit zvádl a myslím si, že pěkně. Otázkou je, jak je to s legislativou. Nestojím o hádanice a pokuty, stačí, že mám moped v takovým stavu, že už dost budí pozornost a to za sebou nevozím krabici na jednom malým kolečku. Rozumíš mi jak to myslím?
Datum: 06. září 2012 14:10
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!No ten PÁVik je krásnej aj ten Stadion.Tá kočička se dúfám ráda vozí.Mám, ale dojem, že PAV može byt až od 175.Ale klidně bych Tě podpořil.Myslím psychicky.Tuším, že v Poličce nebo okolí je parta majitelú Stadionú aj s pávama, píšu malýma, protože sú udělaný ze všeho možnýho.Ze sudú od piva a tak.Před pár rokama sem jich viděl na srazu ve Valticích.Bylo jich snad 10.A jeden pěknější než další.Toš tak.
Datum: 05. září 2012 22:43
 Zdar, chtěl bych vědět jak sundat stříbřenku z chromu tak abych ho nezničil, respektive co nejmíň. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2012 21:12
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jestli myslíš tu na vejfuky tak tu umeješ ředidlem,a i jiný jdou umejt
Datum: 05. září 2012 21:12
Jméno: PJAWA
IP: uživatel10307
 Zdravim ja osobněbych skusil mosaznej kartač je to dobrý na odstraněni rzi z chromu možná to bude fungovat ...
Datum: 05. září 2012 21:12
Jméno: letec
IP: uživatel14206
 Čau draci chci si udělat řidičák AM ale skurt se mi nějak nezamlová chci se zeptat jaky motorky byste mi doporučili díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2012 14:58
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 hele ja mam do školy babettu 210 60km/h to vytahne kopce stim vyjedu všechny nic to nežere nepotřebuješ technickou jen pojistku 200kč na rok a nějakej doklad o vozidle,je to spolehlive tiche na AM je to super
Datum: 07. září 2012 14:58
Jméno: letec
IP: uživatel14206
 nejraději bych jezdil na mém simsonu ale jak všichni víme naněj potřebuju A1 od 16..... možná by to nějakej policajt přehlíd ale..
Datum: 06. září 2012 22:16
 MrWho: Zase ho tak neodrazuj...to že se mu vysraly ty mašiny je trochu divný, přecijen odepsat tři mašiny po sobě už chce docela talent, navíc DTčko ani elefant nejsou žádný brutální bestie který by vydržely pár km...spíš nevim proč má doma tři nepojízdný místo jedný pořádný mašiny...na DTčku se dá do školy uplně krásně dojíždět...a pro Tomáše: Kdo chce opici ten musí mít na banány...ježdění holt nějakou korunu stojí, já jsem letos jenom na údržbě dal do mašiny přes 15 klacků a ještě nekončíme...
Datum: 06. září 2012 19:58
Jméno: Tomáš
IP: uživatel8251
 Bugs ® - motorky si kámoš MrWho900913 neopraví protože dneska taková oprava motoru 2T jde do tisícu a každej není při money
Datum: 06. září 2012 19:41
Jméno: Tomáš
IP: uživatel8251
 MrWho9009139 - nemohu s tebou souhlasit, mám ČZ 125/453 jezdím sní každý den do školy a každej si ju prohlíží není problém stím že bych se stím styděl přiject atd to vůbec ne  a jinak s ostatníma co sem psali spolehlivost mohu zaručit pokud se dobře sešteluje startuje ČZ po přeplavení studený start na 1-3 šlápnutí a ohřátý motor 1-2 stím nebyl problém a dokonce kdo říká o fichtlu že to nestartuje !!! tak chyba !!! protože mě pionýr chodí za tepla i studena na 1-3 šlápnutí a byl sem 700km na dovolený  jedna se o 23 Mustafu a i 555 mám vyzkoušenou......
Datum: 06. září 2012 19:39
Jméno: letec
IP: uživatel14435
 Ja sem hodne premejšlel o aprillii ale silniční se mi nelibjej tak ted koukám na nakou tu derby X race 50 .....
Datum: 06. září 2012 14:44
 MrWho900913: To by mne zajímalo proč si ty mašiny neopraví? ---- Pokud se chce letec v 16 pořádně proletět, tak jsou vysokootáčkové 2T jedinou volbou. Já mám taky rád ty naše české veterány - Jawa a ČZ, ale přiznejme si to, nejsou to žádný letadla a spolehlivost a komfort jim také nic neříká... Ale nechci se tu hádat, každý ať si jezdí na tom co mu vyhovuje a co se mu líbí.
Datum: 06. září 2012 11:39
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 Já osobně mám stadiona a na ježdění do školy a to mi to vyhovuje(přesněji řečeno jezdím jenom na vlakáč(mám režijku) a nechce se mi šlapat ty 2km na kole, zvlášť ten krpál nazpátek), kde ho mám v garáži a v budějcích jdu do školy pěšo. Záleží na tom jak daleko jsi od školy. do 5 km klidně stačí 50ccm, ale jestli jsi 20 km od školy jako já, tak radši něco většího. Jediný co můžu udělat ohledně větších kubatur, je dát ti rodu co NE. Rozhodně si nekupuj nějakej vysokootáčkovej dvoutakt(nejvyšší výkon při víc jak 8500) z bazaru, kterej neni po GO a má přes 22tisíc najeto. Kámoš takhle má doma 3 krát 125(cagiva elefant, yamaha dt a ještě něco) a všechno je to nepojízdný kvůli vylágrovanýmu motoru(a není to tím že by tam chyběl olej). Osobně mám ještě čezetu 175/356, na který je už druhá GO a má 150 tisíc najeto a nemůžu si jí vynachválit(holt děda a strejda jezdili furt, a já když můžu tak jí do rumuska taky vytáhnu). Já nevím co máš rád za typ motorek, jestli nějaký veterány, endura nebo co, ale můžu ti zaručit, že udělaná čezeta z 56 tě přežije a když se to vysype, nebo to položíš, furt to dokážeš opravit levnějc něž dva roky starou hondu. A je pravda že když jí máš fakt vyšperovanou tak lidi na to čumí víc než na nový. Ale je pravda, že ve škole s tím nejspíš velký terno neuděláš...
Datum: 06. září 2012 0:47
Jméno: pflodr
IP: uživatel6603
 kup si měsíčník a rok počkej
Datum: 05. září 2012 20:43
Jméno: letec
IP: uživatel14206
 ale já to potřebuju hlavně na ježdění do školy ...
Datum: 05. září 2012 20:31
 raději rok počkat a za stejnou cenu jako AM udělat A1 a koupit nákou dvácu
Datum: 05. září 2012 20:22
Jméno: Crossman
IP: uživatel11092
 Zdar draci mám dotaz. Vím že to sem asi nepatří ale už si nevím rady. Mám simsona všechno šlape ale mám takový problém že když se zahřeje tak si volnoběh dělá co chce. Chvilku bez problému drží a pak z ničeho nic vyletí otáčky a pak zase spadnou aniž bych něco udělal a tak pořád dokola. Fakt už nevím. A ještě bych potřeboval vědět na jakém principu pracuje Power-Jet tryska na karbecu. Snad mě někdo pomože  . Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2012 21:44
Jméno: Luboš
IP: uživatel9704
 Lidi jak prosím mám sundát celou vidlu z mustanga ?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2012 20:23
 Chlape, nejlepší co můžeš udělat je to, že se podíváš do příručky a katalogu náhradních dílů, ono to spoustu věcí vyřeší. Mluvím z vlastní zkušenosti
Datum: 04. září 2012 20:23
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 vyndej řidítka,povol 2 šrouby na brejlých a nakonec povol ty 2 matky
Datum: 04. září 2012 19:50
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Dá se to aj na dvoře nebo na ulici.Byste viběli jak moja baba coby mechanik púlila 350 na ulici před barákem.A to ji tam ešče zavazela saida se závodní motorkú.Sice je to hodně rokú, ale je to tak!
Datum: 04. září 2012 18:06
 Musí se jít do dílny, pak se musí vzít nářadí a musí se to rozebrat
Datum: 04. září 2012 14:32
 http://www.youtube.com/watch?v=Zv3-cepjgp0&feature=plcp to jsou hovada ! co já bych zato dal aby mě takhle pěkně jezdil
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2012 20:50
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!Se všeckýma súhlasím.Ale já bych jich zabil!!!Ale nejak pomalu aby se trápili!
Datum: 07. září 2012 20:50
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12190
 Já bych jim rozkopal držky zm..ům
Datum: 04. září 2012 21:11
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Ať už je to stará motorka nebo ne, tak pořád k tomuto chování potřebujete pořádně zakrnělý mozek.
Datum: 04. září 2012 9:19
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 To jsou ti kterým se nelíbý staré motorky takový knim úctu nemají
Datum: 04. září 2012 8:40
 Hovada, myslim si že kdyby si to koupili za svoje prachy tak by si toho aspoň trochu víc vážili.
Datum: 03. září 2012 20:18
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 čau, nemate nekdo neaky napad na uchycení ciklo tacomertu na fechtla na vidlice. chci to protoze mi origo tachometr nejede a tak by to bylo i přesnější
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2012 21:13
Jméno: letec
IP: uživatel14206
 hele já sem to vypodložil kusem gumy a potom sem to zalepil černou páskou zaleží na tom jestli chceš aby to dobře vypadalo a nebo fungovalo .....
Datum: 03. září 2012 21:13
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Pavle!Šak tak jak na kolo!Magnet na špicu nebo na buben a snímač na vidlicu.Ale jak sem už nekde radil nekupuj levný.Bez reklamy, mě se nejvíc osvědčila SIGMA.Od 500 nahoru má aj maximálku kerú si pamatuje.Ešče si prohlídni nejaký dotaze.Tam to popisuju aj víc!Během nekolika dňú se mě snáď podaří aj obrazový příspěvky
Datum: 03. září 2012 21:11
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Zdar lidi můžu přehodit vidlu z pincka na mustanga ?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2012 16:21
Jméno: jm
IP: uživatel14426
 jo
Datum: 03. září 2012 16:21
Jméno: ondra
IP: uživatel10587
 čaute hoši chtel jsem se zeptat kdys jedu na chrchlu 21 tak kdyš uš jedu na 3 plny tak to chce pořad dal pořad de motor do otaček jak kdyby tam mnela byt jeste jedna rychlost  ale fichtl us rychleji nejede co mam delat aby jel vic jinaci rozetu nebo primar ?? díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2012 7:33
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 a co třeba větší kolečko na sekundáru??? než měnit rozetu nebo předělávat primár........
Datum: 04. září 2012 7:33
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 čus draci doporučuju primár zvlastní skušemosti je lovnejší anenistim tolik práce
Datum: 03. září 2012 20:27
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2012 19:12
Jméno: JAWA751
IP: uživatel14145
 jak se daří?
Datum: 11. listopadu 2012 19:12
 další poradna  , uvidíme jak se bude dařit
Datum: 03. září 2012 16:10
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 do prdele s tebou ! a kolecko neser .............
Datum: 03. září 2012 13:06
Jméno: Michal
IP: uživatel9410
 http://www.youtube.com/watch?v=zLjqa0ZNu1w pro zajímavost
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2012 21:27
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Zdravím. Nevíte někdo kde by se daly sehnat plány p.Kreibicha a p.Waltera, popřípadě nějaké oskenované kopie. Díky za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2012 0:26
 Hoj pinckisti!!! Nevíte někdo,jestli na rám z 20-tky pasuje motor z 555-ky? Budu muset provádět nějaké úpravy na rámu? Děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2012 23:12
 555 má menší průměr ok, co drží motor v rámu.
Datum: 31. srpna 2012 23:12
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 čus draci má někdo zkušenosti s černým válcem a hlavou? nebo jak se tomu nadává.. ? jak to na tom vypadá má to vubec nějakej účinek? a jak se to děla? dík ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2012 22:23
 nadává se tomu kokot černý  .. a jak to udelas najdes na netu a doopravdy to funguje
Datum: 29. srpna 2012 22:23
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Pokud použiješ eloxování (to je myslím chemická úprava), tak to nějakej účinek má. Pokud to jen nastříkáš nějakou tepluvzdornou barvou, možná bude účinek opačnej. Vrstva barvy na válci bude působit spíš jako tepelná izolace.
Datum: 29. srpna 2012 19:37
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 dělá se to eloxováním,a mělo by to lépe odevzdávat teplo do okolí
Datum: 29. srpna 2012 19:25
Jméno: L
IP: uživatel13665
 Zdravim Vás potřebuju radurn myslite že otryskáni je vhodná připrava pro chromováni nebo pro galvanizaci? myslim tim části na stadiona a jejich dalši upravy diky L
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2012 20:07
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 nic nedelej, nic neres a jdi si lehnout ...........
Datum: 29. srpna 2012 20:07
Jméno: L
IP: uživatel13665
 to pravdu sice máš bať ja, ale vysvětli mi jak mám chemicky odstranit vypalovanej lak když nitro ředidlo se nechytá
Datum: 29. srpna 2012 16:25
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 ne ! chemicky to musi byt
Datum: 29. srpna 2012 16:14
Jméno: L
IP: uživatel13665
 myslel jsem tryskáni malýma bročkama když potom přejedu rukou je to hladky jako kdyby to bylo pochromovany
Datum: 29. srpna 2012 15:44
 otryskání čím??? tryská se i vodou kdy odstraníš pouze všechnu barvu a rez
Datum: 29. srpna 2012 15:31
 NE!!!!
Datum: 29. srpna 2012 15:27
 http://www.facebook.com/photo.php?fbid=490499077646334&set=a.463265270369715.115947.100000587375670&type=1&theater snad se bude líbit  motor po go podvozek totež i lak Děkuju jastinovi hodně mi pomáhal
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2012 12:30
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Máte odzkoušenou nějakou hadici na propojení karburátoru s kolínkem při použití třeba dellorta???
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2012 21:39
 v tom případě ale nemáš DO ne?
Datum: 29. srpna 2012 21:39
 Přesně stejná skušenost gumový z auta na vodu praskaj, ta zahradní to by stálo za pokus akorát že budu potřebovat 1" protože 3/4 je málo
Datum: 29. srpna 2012 12:41
 3/4 zahradní hadice  nebobtná akorát ztvrdne.... hadice na vodu ( z auta) mi nabobtnaly a praskly....
Datum: 29. srpna 2012 12:35
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 No tak kolínko mám přesně, ale potřebuju udělat jen spojku mezi koleno a karburátor, asi víš, že mezi karburátor a motor je dobré dát pružný člen kvuli vibracím. Jde mi hlavně o to aby něco vydrželo, všechny hadice co jsem tam použil vydržely pár kilometrů něž praskly.
Datum: 29. srpna 2012 12:23
 **potřeboval**na** sorry ještě spim
Datum: 29. srpna 2012 12:18
 nejlepši je udělat kolinko přesně na to je to otazka 2 hodinek ani ne ale jestli a to nemaš čas tam dej hadici z auta jak je na vodu pořadně pročisti a možna bys našel v nakym vraku aj ohlou jakou bys potřevoboval
Datum: 29. srpna 2012 12:16
 Zdar hoši mám pro vás dobrou radu ohledně zapalování na fíka jestli vás trápěj kladívka který se věcně opalujou a kondíky který odcházej tak sem našel relativně levný řešení.Postavil sem si tranzistorový zapalování který se napájí z baterky 6/12V.Sice toto zapalování využívá kladívka ale už není potřeba kondenzátor a kladívka se neopalujou jelikož přes ně neprochází tak velkej proud.Což je výhoda jinač motor jde skvěle do otáček možná ještě trošku více než s kondíkem a jízda je plynulá.Záverem mohu říci že zapaloví je perfektní a stálo mě jen 70kč.relativně levná záležitost za pár korun mohu jen doporučit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2012 22:24
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!Kolik tech KF517 chcete?Asi bude jednodušší tam dat ty BD140.Určitě aj jinýma by to šlo nahradit.Ale hledat se mě to nechce.A ty KF517 dám za odvoz.Stando, prosím, podívej se na druhú stranu dotazú asi desátej shora na ten olej v lihu.U tý 125 bylo Zetkový magneto.Světelná cívka napájela 6V indučku.
Datum: 31. srpna 2012 22:24
 Jo odkaz na fotky sem určo dám  zatim zasílám odkaz na schéma zhotovení:
http://www.google.cz/imgres?imgurl=http://www.jawa-50.cz/lib/Thumb.php%3Ff%3D/filesystem/clanky/technika/tuning/tranzistorove-zapalovani/tranzistorove-zapalovani-schema.jpg%26w%3D588&imgrefurl=http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tranzistorove-zapalovani.html&h=417&w=588&sz=49&tbnid=DvH1RmB_m5kBUM:&tbnh=90&tbnw=127&zoom=1&usg=__4Vw9C9KTNv-ojYYwMThk1XkYiJM=&hl=cs&sa=X&ei=Fe49UOquMY_FswblooHQBw&ved=0CCIQ9QEwAA&dur=348
K tomu schématu ten tranzistor KF 517 se už nevyrábí a těžko se schání ale dá se nahradit BD 140 kterej tam mám.Jinač se mi to povedlo vše v těsnat na destičku 1cm x 2,5cm mám to přichicený na bok rámu stahovací páskou prozatim.A šlape to nádherně jezdil sem s tim po poli a bez problému.
Datum: 29. srpna 2012 12:30
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Měl jsem skládaný CDI zapalování,furt se mi to rozpadalo od vibrací,furt upadlej kondik a nebo tranzistor a když nic neupadlo,tak vždy něco shořelo.....vždycky sme to s kamarádem víkend oživovali,pak to dva dny jelo a znova.....nevim no....je pravda že jsem to provozoval na stroji co točil 9500ot/min.....nakonec jsem to strčil do šuplíku a koupil VAPE....
Datum: 29. srpna 2012 11:24
 jasně hod sem návod, fotky atd... nebo treba na rejce  podel se budme radi
Datum: 28. srpna 2012 22:16
 Máš nějaký schéma nebo nějakej návod?
Datum: 28. srpna 2012 21:22
|



|