Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 čau, nemate nekdo neaky napad na uchycení ciklo tacomertu na fechtla na vidlice. chci to protoze mi origo tachometr nejede a tak by to bylo i přesnější
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2012 21:13
Jméno: letec
IP: uživatel14206
 hele já sem to vypodložil kusem gumy a potom sem to zalepil černou páskou zaleží na tom jestli chceš aby to dobře vypadalo a nebo fungovalo .....
Datum: 03. září 2012 21:13
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Pavle!Šak tak jak na kolo!Magnet na špicu nebo na buben a snímač na vidlicu.Ale jak sem už nekde radil nekupuj levný.Bez reklamy, mě se nejvíc osvědčila SIGMA.Od 500 nahoru má aj maximálku kerú si pamatuje.Ešče si prohlídni nejaký dotaze.Tam to popisuju aj víc!Během nekolika dňú se mě snáď podaří aj obrazový příspěvky
Datum: 03. září 2012 21:11
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Zdar lidi můžu přehodit vidlu z pincka na mustanga ?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2012 16:21
Jméno: jm
IP: uživatel14426
 jo
Datum: 03. září 2012 16:21
Jméno: ondra
IP: uživatel10587
 čaute hoši chtel jsem se zeptat kdys jedu na chrchlu 21 tak kdyš uš jedu na 3 plny tak to chce pořad dal pořad de motor do otaček jak kdyby tam mnela byt jeste jedna rychlost  ale fichtl us rychleji nejede co mam delat aby jel vic jinaci rozetu nebo primar ?? díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2012 7:33
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 a co třeba větší kolečko na sekundáru??? než měnit rozetu nebo předělávat primár........
Datum: 04. září 2012 7:33
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 čus draci doporučuju primár zvlastní skušemosti je lovnejší anenistim tolik práce
Datum: 03. září 2012 20:27
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2012 19:12
Jméno: JAWA751
IP: uživatel14145
 jak se daří?
Datum: 11. listopadu 2012 19:12
 další poradna  , uvidíme jak se bude dařit
Datum: 03. září 2012 16:10
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 do prdele s tebou ! a kolecko neser .............
Datum: 03. září 2012 13:06
Jméno: Michal
IP: uživatel9410
 http://www.youtube.com/watch?v=zLjqa0ZNu1w pro zajímavost
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2012 21:27
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Zdravím. Nevíte někdo kde by se daly sehnat plány p.Kreibicha a p.Waltera, popřípadě nějaké oskenované kopie. Díky za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2012 0:26
 Hoj pinckisti!!! Nevíte někdo,jestli na rám z 20-tky pasuje motor z 555-ky? Budu muset provádět nějaké úpravy na rámu? Děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2012 23:12
 555 má menší průměr ok, co drží motor v rámu.
Datum: 31. srpna 2012 23:12
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 čus draci má někdo zkušenosti s černým válcem a hlavou? nebo jak se tomu nadává.. ? jak to na tom vypadá má to vubec nějakej účinek? a jak se to děla? dík ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2012 22:23
 nadává se tomu kokot černý  .. a jak to udelas najdes na netu a doopravdy to funguje
Datum: 29. srpna 2012 22:23
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Pokud použiješ eloxování (to je myslím chemická úprava), tak to nějakej účinek má. Pokud to jen nastříkáš nějakou tepluvzdornou barvou, možná bude účinek opačnej. Vrstva barvy na válci bude působit spíš jako tepelná izolace.
Datum: 29. srpna 2012 19:37
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 dělá se to eloxováním,a mělo by to lépe odevzdávat teplo do okolí
Datum: 29. srpna 2012 19:25
Jméno: L
IP: uživatel13665
 Zdravim Vás potřebuju radurn myslite že otryskáni je vhodná připrava pro chromováni nebo pro galvanizaci? myslim tim části na stadiona a jejich dalši upravy diky L
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2012 20:07
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 nic nedelej, nic neres a jdi si lehnout ...........
Datum: 29. srpna 2012 20:07
Jméno: L
IP: uživatel13665
 to pravdu sice máš bať ja, ale vysvětli mi jak mám chemicky odstranit vypalovanej lak když nitro ředidlo se nechytá
Datum: 29. srpna 2012 16:25
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 ne ! chemicky to musi byt
Datum: 29. srpna 2012 16:14
Jméno: L
IP: uživatel13665
 myslel jsem tryskáni malýma bročkama když potom přejedu rukou je to hladky jako kdyby to bylo pochromovany
Datum: 29. srpna 2012 15:44
 otryskání čím??? tryská se i vodou kdy odstraníš pouze všechnu barvu a rez
Datum: 29. srpna 2012 15:31
 NE!!!!
Datum: 29. srpna 2012 15:27
 http://www.facebook.com/photo.php?fbid=490499077646334&set=a.463265270369715.115947.100000587375670&type=1&theater snad se bude líbit  motor po go podvozek totež i lak Děkuju jastinovi hodně mi pomáhal
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2012 12:30
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Máte odzkoušenou nějakou hadici na propojení karburátoru s kolínkem při použití třeba dellorta???
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2012 21:39
 v tom případě ale nemáš DO ne?
Datum: 29. srpna 2012 21:39
 Přesně stejná skušenost gumový z auta na vodu praskaj, ta zahradní to by stálo za pokus akorát že budu potřebovat 1" protože 3/4 je málo
Datum: 29. srpna 2012 12:41
 3/4 zahradní hadice  nebobtná akorát ztvrdne.... hadice na vodu ( z auta) mi nabobtnaly a praskly....
Datum: 29. srpna 2012 12:35
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 No tak kolínko mám přesně, ale potřebuju udělat jen spojku mezi koleno a karburátor, asi víš, že mezi karburátor a motor je dobré dát pružný člen kvuli vibracím. Jde mi hlavně o to aby něco vydrželo, všechny hadice co jsem tam použil vydržely pár kilometrů něž praskly.
Datum: 29. srpna 2012 12:23
 **potřeboval**na** sorry ještě spim
Datum: 29. srpna 2012 12:18
 nejlepši je udělat kolinko přesně na to je to otazka 2 hodinek ani ne ale jestli a to nemaš čas tam dej hadici z auta jak je na vodu pořadně pročisti a možna bys našel v nakym vraku aj ohlou jakou bys potřevoboval
Datum: 29. srpna 2012 12:16
 Zdar hoši mám pro vás dobrou radu ohledně zapalování na fíka jestli vás trápěj kladívka který se věcně opalujou a kondíky který odcházej tak sem našel relativně levný řešení.Postavil sem si tranzistorový zapalování který se napájí z baterky 6/12V.Sice toto zapalování využívá kladívka ale už není potřeba kondenzátor a kladívka se neopalujou jelikož přes ně neprochází tak velkej proud.Což je výhoda jinač motor jde skvěle do otáček možná ještě trošku více než s kondíkem a jízda je plynulá.Záverem mohu říci že zapaloví je perfektní a stálo mě jen 70kč.relativně levná záležitost za pár korun mohu jen doporučit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2012 22:24
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!Kolik tech KF517 chcete?Asi bude jednodušší tam dat ty BD140.Určitě aj jinýma by to šlo nahradit.Ale hledat se mě to nechce.A ty KF517 dám za odvoz.Stando, prosím, podívej se na druhú stranu dotazú asi desátej shora na ten olej v lihu.U tý 125 bylo Zetkový magneto.Světelná cívka napájela 6V indučku.
Datum: 31. srpna 2012 22:24
 Jo odkaz na fotky sem určo dám  zatim zasílám odkaz na schéma zhotovení:
http://www.google.cz/imgres?imgurl=http://www.jawa-50.cz/lib/Thumb.php%3Ff%3D/filesystem/clanky/technika/tuning/tranzistorove-zapalovani/tranzistorove-zapalovani-schema.jpg%26w%3D588&imgrefurl=http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tranzistorove-zapalovani.html&h=417&w=588&sz=49&tbnid=DvH1RmB_m5kBUM:&tbnh=90&tbnw=127&zoom=1&usg=__4Vw9C9KTNv-ojYYwMThk1XkYiJM=&hl=cs&sa=X&ei=Fe49UOquMY_FswblooHQBw&ved=0CCIQ9QEwAA&dur=348
K tomu schématu ten tranzistor KF 517 se už nevyrábí a těžko se schání ale dá se nahradit BD 140 kterej tam mám.Jinač se mi to povedlo vše v těsnat na destičku 1cm x 2,5cm mám to přichicený na bok rámu stahovací páskou prozatim.A šlape to nádherně jezdil sem s tim po poli a bez problému.
Datum: 29. srpna 2012 12:30
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Měl jsem skládaný CDI zapalování,furt se mi to rozpadalo od vibrací,furt upadlej kondik a nebo tranzistor a když nic neupadlo,tak vždy něco shořelo.....vždycky sme to s kamarádem víkend oživovali,pak to dva dny jelo a znova.....nevim no....je pravda že jsem to provozoval na stroji co točil 9500ot/min.....nakonec jsem to strčil do šuplíku a koupil VAPE....
Datum: 29. srpna 2012 11:24
 jasně hod sem návod, fotky atd... nebo treba na rejce  podel se budme radi
Datum: 28. srpna 2012 22:16
 Máš nějaký schéma nebo nějakej návod?
Datum: 28. srpna 2012 21:22
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 zdarec draci, jak Vám jede pionýr bez tlumiče ve výfuku ? mám na mysli že bych provrtal tu přepážku a dal distanční trubičku15-20 cm a o ní opřel jen to víčko bez toho tlumuče, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2012 11:44
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Ok,rozumíme si,ale tady když řeknu vrtni dvě díry,tak si to každej vyloží tak,že čim víc dir,tim víc "víkonu" ..... proto sem to napsal jak sem to napsal
Datum: 31. srpna 2012 11:44
 Stando ne uplně bych souhlasil, když, vezmeš vrták a rozum do hrsti tak se dá koncovka rozumně vylepšit a je znát že se i seriovce líp oddychuje, ale nejde vzít bezhlavě 10mm vrták a udělat z toho cedník
Datum: 29. srpna 2012 12:57
 Obecně každý zásah do origo výfuku má negativní vliv na výkon motoru. Ovšem lze ho přeladit,že v určitém úzkém pásmu naopak na výkonu přidá. Ovšem se nejedná o úpravu vrtákem a svářečkou a převložkování výfuku na rezonanční..... z vlastní zkušenosti mužu doporučit výfuk neupravovat,protože seriovka a lehce upravená seriovka jede nejlíp na origo vejfuk.....ač někteří Hikone placebáci tvrdí že jim "laděný hikone přydal" tak je to blbost..... jedna upravená sada mi jezdí na výfuku z mustanga 90km/h....tak proč ten vejfuk předělávat???
Datum: 29. srpna 2012 11:30
 kojot: s tím o 5km/h víc je totálni blbost
Datum: 28. srpna 2012 20:53
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 stim skušenosti nemám ale bude to víc řvát ale mohlo by to tak o 5km rychleji jezdit.
Datum: 28. srpna 2012 20:49
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12190
 Čau chlapci. Renovuji teď mopídka S11 a chci se zeptat pokud jste to někdo už dělal nebo víte tak orientačně kolik by mohlo stát nachromování výfuku a kolene. Jestli se mi více nevyplatí koupit nové, ale toho mojeho je zas škoda protože jsou vysloveně jako nový až na ten oloupanej chrom, ale nikde ani promáčklina, ani díra takže škoda vyhazovat.
Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2012 2:50
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 Kolecko - jsi mrtvej ? jenom ze bych to s tebou doresil .. precetl jsis to uz cely ? uz se orientujes ? dobry .. budis ti odpusteno
Datum: 31. srpna 2012 2:50
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 Marguee - nerozumime si ! nerikam ze nema cenu delat veterana .......samodrejme original kusy maj cenu - neberu ti to ... ale jestli ze delas renovaci nejakeho stroje tak mi netvrd ze rozeznas treba draty v kolech (nove a repasovane) to same vyfuk ... to proste nepoznas ... a ma myslenka je ze to na celkove cene neprida jestli ze mas nove rafky ci repasovane puvodni ........ nikdo ti to neuveri proste nesmysl........ a tak ci onak i kdyby jsi se posral tak 100% to nikdy neudelas.... pneumatiku si sezenes peknou .. ale co barva ??? jina struktura atd... navic to v jawe strikali"prasata" takze original to "neni" mozno udelat..................... ale jak pises plne originalni dil (z fabriky) do ktereho se nasledne 50 let "kope" ... a je dochovany "pekny" ma v nekterych pripadech podstatne vetsi cenu nez repasovany dil ci replika
Datum: 29. srpna 2012 15:45
 to franky: kolik si prodal veteránů a kolik zrenovoval, že říkáš že dělat z S11 veterána nemá cenu??? Plně originální kusy cenu maj a je jedno jestli je to S11, S22, S23 nebo třeba 05, právě ten plně originální stav rozhoduje, a sorry slovenskou repliku poznám téměř na první pohled, ikdyž nepopírám, že je opravdu hodně kvalitní a pro běžného uživatele plně vyhovující, ale na opravdového veterána prostě nepatří
Datum: 29. srpna 2012 15:25
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 Kolecko ! vydechni se .. v klidu ... udelej si pohodicku atd.: ... "Tazatel" vznesl dotaz a ja mu napsal clanek aby koupil novej vyfuk protoze to je proste spravne !! Tys me okamzite chytl za slovo a ja napsal vse vysvetlujici clanek pro "náročné" az po tom prisel Dwein a psal ... a ty jsi vzapeti reagoval na clanek Dweina a muj si vubec necetl protoze kdyby jo tak tu ted nepises sracky ze odvadim rec a resim cenu !! MARQUEE - nevim jak ty ale ja NEROZEZNAM slovenskou repliku od originalu (opomenem znacku vyrobce ktera je skovana) a resit nejakou cenu moto a veteran atd u S1 je nesmysl kdyz je veteranismus domrdanej kdejakou replikou (nerikam nic o riditkach, ramecku svetla to at ma original ale vyfuk ? REPLIKA !)
Datum: 29. srpna 2012 15:06
 Tak asi tkhle jestli děláš renovaci a chceš to mít fakt pěkné a originál, aby to mělo cenu jako verterán, nech si nachromovat původní bude to možná dražší ale na ceně motorky na tom taky vyděláš, jestli to opravuješ jen tak aby jsi na tom mohl jezdit a vypadalo to pěkně tak replika vyjde patrně trochu levněji.
Datum: 29. srpna 2012 14:35
 Já myslim že už nemá cenu diskutovat, ostatnim jsi akorát pro smích. Napřed něco tvrdíš, pak ti to s dweinem vyvrátíme a tak začneš kličkovat, odvádět řeč jinam, řešit cenu atd...Prostě si sereš do huby...Se furt z nějakýho důvodu považuješ za všeuměla, kterej všechno ví a všechno zná. Názor nikoho jinýho u tebe nepřipadá v úvahu, diskuze s tebou teda nemá cenu.
Datum: 29. srpna 2012 14:30
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 PRECTI SI CO JSEM PSAL NEZ SI ME ZACAL URAZET .......... vyfuk si vypal doma .... a cena chemickeho stazeni je tak ci onak (at je to vyfuk ci blby madlo) a tech kyselin je vic a i kdyz to mas cistej plech tak to do tech kyselin jde ! a NEDELEJ ZE ME IDIOTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a kdo se bavi o cene ? PRECTI SI to dole ... kde to je vysvetleny ! a radsi to docti cely nez me budes chtit prcat ! a jeste si mi na spoustu veci neodpovedel ...
Datum: 29. srpna 2012 14:15
 Najednou už teda připouštíš že to nachromovat lze, co? Ještě na začátku diskuze to bylo naprosto vyloučené...A kdo se tu baví o ceně? Já přece vim že nachromování zanesenýho vejfuku je dražší než nachromování čistýho vejfuku, to jsem snad popřel nebo co? On někdo musí ten výfuk vypálit a pak to chemicky vyčistit, a ten někdo si to nechá samozřejmě zaplatit, na tom je něco nelogického? Ty bys taky nedělal zadarmo a chromovny nejsou žádná charita. Takže je naprosto jasný kde se veme rozdíl ne? Ale tady přece nejde o nějaký cenový rozdíl, mě spíš nasralo jak se sereš do pelcíka, on nic špatně neudělal, to akorát ty jsi nevěděl že jde nachromovat starý výfuk...
Datum: 29. srpna 2012 14:05
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 jo ach tak ... POKUD jsi cetl clanek Dweina tak se zminuje o cene ....... a tudis se te zeptam KOLIK KURVA STOJI 1 dm cverecni chromu ? kolik tech decimetru na tom vyfuku je ? jaka je +/- hodinova sazba lesteni ??? kolik dm za tu hodinu vylesti ??? a NASLEDNE jaky je rozdil cen ??? kdyz cena noveho je 2000 ???? neni ti to divne ??? vem si novy vyfuk (bez povrchove upravy) a nech ho kdekoli nachromovat .... a nasledne vem original vyfuk a bez do te same galvanovny......... ejhle - ze by rozdil ???? (a jeste mi muzes napsat ze tam je cena stahovani atd atd bla bla .... LEHKE POCTY) nasledne se v tech "chromovnach" zeptej na dodaci lhuty ... a co se tyce modreho odkazu PELCIKA tak se jedna o firmu ktera DRIVE BYLA VE VSESTARECH a nyni je vedle jednoho prazskeho nadrazi......
Datum: 29. srpna 2012 13:56
 Tak tak, dwein potvrdil moje slova, shodou okolností mě napadlo to samé a zavolal jsem do dvou chromoven a ani jedna s tím nemá problém, v obou případech si komplet čištění zajistí sami. Docela čumíš co? Prostě si kecal o něčem o čem nemáš šajn a počítam že teď se budeš ohánět akorát urážkama a tak, o omluvě ani nic neřikam, na to nemáš dost slušnosti. To je mi docela jedno, mě stačí že se potvrdil muj názor. Jsem fakt zvědavej čim se budeš ohánět teď. Prostě se příště neser do slušnejch lidí, navíc když nemáš pravdu...
Datum: 29. srpna 2012 13:14
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tak sem se teda kvůli vaší diskuzi obětoval, vygůglil pár odkazů na chromování, včetně toho od pelcika vzal telefon a volal. a zajimavé je že všude, zdůrazňuji všude, mi potvrdily co jsem si myslel.. a to to, že ani jedna mnou poptaných firem nemá problém nachromovat starý výfuk... jó někde to chtěj alespoň dopředu vypálit, nebo třeba zavíčkovat, či jinak utěsnit, jinde zas ne... na dotaz že jsem slyšel že to nikdo nechce dělat, se mi povětšinou dostalo odpovědi ve smyslu to je fáma, to tak možná lidi co to tahaj do práce atd. jinak v tom prý žádný problém není. také ale musím zdůraznit že někteří mě na dotaz chromu na fichtl výfuk, odkazovali na koupi nového a to z důvodu ceny srovnatelné s novým, či dokonce by to mohlo býti dražší. to však ale není předmětem diskuze. ámen
Datum: 29. srpna 2012 13:02
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 nebudu psat dlouhej romanek na vysvetlenou - jenom v bodech (mrdam na to)..... nove vyfuky se bezne chromujou - ANO ale jsou to vyfuky ktere nikdy nejely......vyfuky ktere jezdily NIKDO nechce chromovat zduvodu bordelu a kdyz uz (tak s priplatkem, rocnim cekanim a bez zaruky na kvalitu a vysledek) o chromovnach kterych pises jsou mrdi kteri to preposilaj a berou si "30% provize"........ a pak jsou galvanovny asi tak 1% vsech ..... tvoreny predevsim zahranickou mrdkou ktery to bezne delaj a delaj to dobre akorad se ve vysledny cene kapku sekaj ..... nebo myslis ze cena za nadrz 270 euro je v pohode (upozornuju ze se jedna o ceskou firmu pusobici v CR) ?????? kdyz beznej standart za to same je 2 800 kč ....(neskousej argumentovat med, nikl bla bla ...) nechaval sis nekdy chromovat vyfuk ? neni nahodou pelcik tvuj znamy ??? a co se tyce nejakyho navazeni .. je to debil pise neco o cem nic nevi (tak ci onak v dotazu debil - samodrejme muze byt chytry 10 akademickejch titulu atd atd ale pro dotat DEBIL - tecka) ........ a mozna jsem zabednenej .... ale ROZHODNE vim co pisu..... ......................................................................................... A ty co mas dotaz TAK NEPREMEJSLEJ a kup si repliku - vem telefon zavolej Krskovi - rekni S11 davaj - bum 1500 nazdar ...........
Datum: 29. srpna 2012 12:28
 Já nevim co na tom chceš řešit, osobně jsem to již považoval za uzavřené. Chceš řešit že se tu navážíš do kluka kterýho jsi v životě neviděl a hned o něm řekneš že je to debil? Proč jako? Skrz ty výfuky? Opakuju, že výfuky chromovat lze, dělá to hned několik chromoven. Jak myslíš že se chromujou výfuky na předválky, když není možnost koupit repliku? Takže otázka zní: "Co na tom chceš řešit?"
Datum: 29. srpna 2012 6:38
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 cas ti davam do 00:30 (abys nasledne nerekl ze utikam od problemu)
Datum: 29. srpna 2012 0:08
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 PANE KOLECKO !!!!!!!!!!! uz bys mohl vedet ze co FRANKY rekne je pravda !!!!!!!! a pokud se chces poustet do rozpravy tak neni problem ale fofrem zitra delam svarecaky a 700 otazek je kapku na palici............... a pro informaci |NEMUSIM klikat na nejakej posranej odkaz - vidim superchrom a je mi to jasny !!!!!!!!! jestli chces - muzem si popovidat !!!!!!!!!!!!!!!!!!! a seru na nejakej telefon vyresime to predevsema !
Datum: 29. srpna 2012 0:07
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Ondřeji!Nevím jak dnes, ale dřív to šlo.A teď čučím, že Ti píše kolecko.A neco podobnýho sem Ti chtěl taky napsat.Nevím kolik stójí novej.Ale zkus ten odkaz od pelcíla.Ať se Ti to podaří.
Datum: 28. srpna 2012 23:47
 Franky: Koukej se uklidnit, pelcíka neznáš a sereš se do něj, navíc naprosto zbytečně. To že něco neznáš ještě neznamená že to nejde, výfuk nachromovat lze, je s tim sice více práce ale lze to. Vim o chromovnách kde s výfukem nemají takovej problém. Kdybys nebyl uplně línej a zabedněnej tak by sis otevřel ten odkaz co pelcík poslal a zjistil bys, že tam dokonce maji ceny za výfuky!!! Takže příště, raději si něco zjisti než budeš takhle pálit od boku!
Datum: 28. srpna 2012 23:33
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 a.pelcik - jsi zase jeden z tech debilu co se serou,pisou a nevi !!! pro tazatele - koupit nove budes muset - NIC JINEHO TI NEZBYDE....... nikde ti to neudelaj..... (je to zasrany)
Datum: 28. srpna 2012 20:44
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel14290
Datum: 28. srpna 2012 13:50
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 10:09
Jméno: Dansek
IP: uživatel8325
 http://z.kanta.sweb.cz/
Datum: 27. srpna 2012 10:09
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Zdarec mohl bych poprosit o odkaz na jeho web kde je ta ojnice? zajímalo by mně to.děkuji
Datum: 27. srpna 2012 8:47
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 a co se tam má dat aby to bylo super.. když né válečkový to se tam dáva pouzdrový?
Datum: 26. srpna 2012 23:40
 Dansek .. můžeš mi prosímtě napsat na mail jawa46@seznam.cz jak seš z tou cestovní úpravou spokojenej, co máš za karb. kolik ti to jede atd... dík.
Standa jo o tom jsem něco slyšel a dost se toho bojím že ty válečky tolik otáček nesnesou..
Datum: 26. srpna 2012 21:56
Jméno: Dansek
IP: uživatel6305
 Pan Kanta měl na webu, že taky osadil mopeda touhle ojnicí a zadřela se mu dolním ložisku. Ale jde asi o rozsah úprav a sílu co v mopedu bude. Jinak já v mopedu mám taky " cestovní úpravu " a žádnej problém s ní nemám. Počkej eště na názory ostatních
Datum: 26. srpna 2012 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel14378
 Nooo mělo by to bejt cajk,ale kdo ví jak se to bude chovat na silniční úpravě.... jestli ti něco říká jméno Zdeněk Kanta,tak ten na svém webu zdokumentoval,jak tato ojnice dopadla na ostrym motoru. Na fotkách má spodní oko barvu jak když tam došlo k prokalení. Asi za to mužou ty válečky. Jen píšu,co jsem viděl,víš že přes ty mopedy moc nejsem.
Datum: 26. srpna 2012 20:58
 no možná to nebude silniční ale cestovní úprava ještě nevím ..
Datum: 26. srpna 2012 20:14
 Hele draci dostal jesm nové lepené pakny ty s tím černým brzdícím matrošem a nové nanejtované osineky na paknách. které tam mám dát které jsou lepší ty azbestové osineky nejtované a nebo ty nové lepené ?? fakt nwm
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 12:53
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 mustaf má pravdu a hlavě když pak je obložení v háji pak brzdějí nýty.
Datum: 27. srpna 2012 12:53
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 Silnejsi ucinek, vetsi zivotnost
Datum: 27. srpna 2012 1:45
 A proč zrovna ty lepené ? víc vydží nebo co ?
Datum: 26. srpna 2012 22:59
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 lepené
Datum: 26. srpna 2012 21:04
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12190
 Čus draci. Kdysi jsem od známého slyšel že když byly mladí, potýkali se se stejným problémem jako my, a to jsou přední vidle na pincka. A jako všichni nechtěli žádné velké úpravy krku, vidlice ze simsona apod. a tak je napadlo že tam prdnou kluzáky z péráka, a prej to fungovalo, bylo to delší a lépe to fungovalo, ale bůhví jestli to opravdu funguje, tak se chci zeptat na názor, popřípadě jestli s tím máte někdo zkušenosti. Díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 0:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Ondřeji!Nevím s jakým problémem se potýkáš.Na normální ježdění bych moc nešpekuloval.Já kdysi dávno jezdil závodně motocros.A začínal sem s Pionýrem.V terénu se rám zavíral a teleskopy natahovaly.Do rámu sem vsadil trubku jak na motorce.A teleskopy sem použil ze Zetky 150 a ráfek s pláštěm přepletl z dvoukolky káry.Později sem vyměnil teleskopy tuším z Maneta 90.Tam se dala měnit síla pružin kerý sem tenkrát měl.Jenže je to víc jak 40 rokú!Ešče o tom s klukama zas uvažujem ale ty pérákový se mě zdajú moc těžký do terénu.Ale nenatahnú se.Na silnicu to nech jak to je.K vúli bezpečnosti a TP
Datum: 27. srpna 2012 0:54
 kluzáky z péráka je ještě větší pálka než ze simsona
Datum: 26. srpna 2012 11:24
 Podle mě to moc velkej smysl nemá, akorát že je to trochu masivnější. Aby bylo nějaké výrazné zlepšení tak by tam musely být tlumiče...
Datum: 26. srpna 2012 11:09
 čam draci..pls poradíte jak mám zvyhnout zadek na cross pionýrovi?Kromě toho koupit delší tlumiče!Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 1:01
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Mates Ti radí dobře a ešče ty tlumiče trochu polož a budeš mět aj větší zdvih.Toš tak.Ať Ti to jezdí.
Datum: 27. srpna 2012 1:01
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel14375
 čau no já tam měl navařený takový kostky a vlastně horní úchyt tlumiče byl níž o výšku té kostky... na něco určitě příjdeš
Datum: 26. srpna 2012 12:26
 Ahoj, co potřebuju aby mi přepsali v papírech barvu? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2012 20:28
 Nebýt líný a zajít si na dopravku  stojí to myslím 50 kč přepsat tu barvu
Datum: 25. srpna 2012 20:28
 šel by tad ze simsona na pincka a otačkomer ..? mate nake skušenosti .?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2012 23:39
 nešel je tam mechanickej...
Datum: 23. srpna 2012 23:39
|


|