slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  44  45  46  47  48  49  50  51  52  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2012 11:46
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo babetta 207
 
 
Datum: 03. prosince 2012 11:46
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díkec
 
 
Datum: 01. prosince 2012 20:58
 
 
 
 
Jméno: Jawa5020      IP: uživatel13567    
Babetta 207
 
 
Datum: 01. prosince 2012 20:57
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čeho se docílí a kam se dává podkova odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík péro
 
 
Datum: 02. prosince 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
podkova se dává tuším na koně přesně asi někde na kopyto a důvod?asi aby si neodíral kopyta
 
 
Datum: 02. prosince 2012 19:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zvýšení spodní komprese...
 
 
Datum: 01. prosince 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klikovka ale chci vědět důvod
 
 
Datum: 01. prosince 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když ani nevíš kam se dává tak je ti uplně k ničemu ;-)
 
 
Datum: 01. prosince 2012 20:50
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
Zdravim, zajímalo by mě jestli by šla přední brzda z kývačky namontovat do vidlice u mustanga. Je my jasný že ten buben bude určitě širší, ale nevim o kolik protože jsem na internetu jsem našel jenom průměr brzdovýho obložení. Možná by šel ten buben sjet na soustruhu, ale na každý straně jen o pár mm. taky tam nechci dávat jiný vidle, protože by mustang asi neprošel technickou. Já totiž přestavuju Mustanga na cafe racer ve stylu [url=http://www.theworldofmotorcycles.com/vintagebike-images/norton_manx_500_1954.jpeg] Norton Manx [/url] a tu brzdu bych tam chtěl. Napište my prosím kdo znáte celkovou šířku brzdy z kývačky, abych měl představu jak vše upravit aby to do sebe pasovalo, Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2012 11:21
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím, že to pro začátek bude nejideálnější řešení :-)
 
 
Datum: 30. listopadu 2012 11:21
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
Tak já tam asi vážně dám vidlici ze simsona, protože je pravda že origo vidlice je dost chatrná. Tu vidlici z mustanga si zatim nechám doma a kdyby měl někdo na technický nějaký řeči tak ji tam zase na chvíli dám. Ten buben chci z 250, protože čím větší tím lepší:-D :-D :-D.
 
 
Datum: 29. listopadu 2012 17:29
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě by bylo lepší ty vidlice vyměnit- proč myslíš, že by neprošel- samozřejmě je to přestavba, ale myslíš, že většinu techniků tohle zajímá? Jak chceš, ale podle mě je jednodušší(levnější) vyměnit ty předni vidlice minimálně za simsonáckou. když to máš na papirech, tak předpokládám, že na tom budeš jezdit často , a jako přední vidlice pionýr a simson jsou nebe a dudy... vemu li v uvahu težký buben z kývačky( nvm jestli chceš 175movej bo 250 tkovej) tak aby ti to ty přední kluzáčky malinký nevohlo :-D Další možnost je, nechat všechno origo- jit na technickou na 4 roky a dát tam vidlici jakou chceš, když by to otu technickou nemelo projit. Nehlede na to, že když budeš dávat jiný brejle, je to podle mě už jakobi taky přestavba.. :-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2012 12:33
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
S tím jsem počítal, proto jsem ve škole vymejšlel co s tím. Nakonec jsem vymyslel, že si na cnc frézce vyrobím širší brýle pro origo vidlici takže bych tam potom tu brzdu v pohodě dostal.
 
 
Datum: 28. listopadu 2012 15:24
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevejde se. Ten buben se sotva vejde do simsoní vidlice.
 
 
Datum: 28. listopadu 2012 9:44
 
 
 
 
Jméno: jihocech      IP: uživatel10638    
Ahoj,čím děláte úpravy ve válci,karbeci a tak?Šli by na to tyhle frézy?Chci rozdělat pincka přes vánoce a trochu to poladit,asi udělám i nový brus http://stroje.bazos.cz/inzerat/20035973/Frezky-na-kov-2ks.php odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2012 13:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14778    
Cestovní válce i fichtlcupové válce dělám ručně pilníky a pilníčky...
 
 
Datum: 28. listopadu 2012 13:13
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, pokud ty frézky využiješ i jinde tak jo, ale na takový light úpravičky stačí hrst jehlových pilníků ... je to levnější
 
 
Datum: 28. listopadu 2012 9:49
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
zdravim, ja si to delam na cnc frezce a pak ten hlinik dopiluju k tem vyfrezovanym kanalum
 
 
Datum: 27. listopadu 2012 22:39
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spíš by bylo vhodné napsat ž nevyužiješ válcovou takovéhleho průměru, menší určitě využiješ např. při úpravě vložky
 
 
Datum: 27. listopadu 2012 21:47
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podobnými frézkami dělám, tu válcovou asi moc nevyužiješ spíče tu kuželovou, ale já kupoval na burze za 20kč nové, stopka 6mm i prodloužené, nové se na internetu dají sehnat od cca 60kč
 
 
Datum: 27. listopadu 2012 21:45
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12913    
zdar draci fotky našich fichtlů a kol , máme tam dva nedodělaný speciály , atd... http://thepetrson72.rajce.idnes.cz/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2012 11:33
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel13372    
cool stroje:-)
 
 
Datum: 01. prosince 2012 11:33
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel14783    
Ten Luďkův speciál to je pořádná koza! :-D
 
 
Datum: 29. listopadu 2012 20:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
No já bych k tomu válci volil objem tak 4.8ml.....5,5 je dost málo.....
 
 
Datum: 27. listopadu 2012 17:40
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12913    
čz ťák y sváry nejsou moje ale kámoše :-) stando a kdo řikal že ta hlava bude origo a navic ma 5.5ml
 
 
Datum: 26. listopadu 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14775    
Myslíš že klasická hvězda bude stačit na ten "5K" od Müllerů? To tam bude kompresní poměr tak 6:1.....
 
 
Datum: 26. listopadu 2012 20:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když vidím ty sváry na těch samo domo konstrukcích tak bych se s tím bál vyjet od baráku :-)
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 22:03
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel14421    
Nazdar DRACI. Nevíte někdo, kde by se dal sehnat zadní nosič na Jawu 20, 21 bez navrtání plechů? Byl i v nabídce na Fichtlu, ale už není. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2012 16:23
 
 
 
 
Jméno: Šroubek      IP: uživatel14831    
Mám doma nosič-dost pěknej ale je pouze na starší plechařinu-resp. na tu s Al lištama.
 
 
Datum: 11. prosince 2012 16:23
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím kde by se dal sehnat, ale nejlepsí je si ho udelat( ci nechat udělat) a dopasovat primo podle konkretniho pionýra a jeho plechů- když je nechceš vrtat, mužeš si tež uzpůsobit velikost atd. Jen stači venovat trochu času nákresu projektu...
 
 
Datum: 26. listopadu 2012 17:44
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci mám takovej poznatek pro ty co ladí.. dneska jsem dokončil projekt výfuku z Jawa 175/356 (dvojvýfuk). Hoši všem co jezdí závody vřele doporučuji! :-) Takhle nějak jsem ho upravil: Vepředu je větší průměr výfuku než kolena u fichtla takže jsem to vyvložkoval, zavařil. Všechny přepážky vyházel. Výfuk jsem zkrátil asi tak o 8cm, koncovku přivařil. A nakonec přidal výletovou trubičku. Paráda je že i úchyty sedí a nemusí se nic přidávat. Zvuk? nepředstavitelnej.. snad lepší než ten rezonák co jsem tam měl předtím. Fakt paráda .. jinak mám to lehce upravený na 5kobylek (snížená hlava, 40:00, kanálky, jednkr. píst ...) Fakt se mi to líbí kdyby někdo chtěl fotku stačí napsat ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2012 10:22
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Dík za info...
 
 
Datum: 27. listopadu 2012 10:22
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Za brzdu se platí se za každý změřený graf a pak co si řekne stejsky za asistenci. Na konkrétní cenu se ho musíš zeptat.
 
 
Datum: 26. listopadu 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jak se to účtuje, pokud to není tajný?
 
 
Datum: 26. listopadu 2012 17:31
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
zjednodušeně řečeno to tak je. Největší problém je kdy to měřit, musí mít čas majitel brzdy i stejsky a musí na to být minimálně půl dne, jinak to nemá cenu tam jezdit, takže po práci na večír to moc nejde. Se to nezdá, ale než se všechno přípraví a motor se poprvé nastartuje tak jsou někdy i dvě hodiny pryč.
 
 
Datum: 26. listopadu 2012 16:43
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
jak to u Stejskyho funguje, dojedeš k němu a měříte?
 
 
Datum: 26. listopadu 2012 16:14
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Na trati a hlavně v terénu se výkon válce s konkurencí moc porovnávat nedá. Měřil jsem pákrát s pomocí Stejskala svůj motor, takže vím, že meří i motory ostatních. A jeden takový motor, jezdící přední příčky na závodech, měl takový průběh výkonu, že jsem kroutil hlavou jak se sním dá v térénu vůbec jed. Ale přidají se k tomu dobré jezdecké zkušenosti a motorka fungující jako celek a dokáže závody i vyhrávat. A k tomu, že některý koně jsou menší nebo větší, napíšu jen to, že pokud koupit válec s nějakým výkonem, nasadím ho na pochybný spodek motoru, dobastlím k tomu nějak výfuk, sací kolínko nejlépe obtočím třikrát kolem rámu a dám na to čínský karbe stím jejich filtrem, tak nemůžu čekat, že tam budu mít na desetinu ten výkon co by tam měl být. Jeden příklad takovýho motoru http://www.ms50.cz/nab/o_23.jpg rozdíl mezi „nasazeno“ a „naladěno“ je velký
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 23:30
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Pro standu!Stando enom piš!Čím víc tým lepší!Ti co nevědí toš se dovědí, že Standa umí!A fakt je, že o výkon dycky nejde!Gdysi dávno v Karlíně na MR mě dojel o kolo Ervín Krajčovič.No a dyž mě chtěl předjet a já to zjistil, toš sem za to vzal tak, že celý kolo se musel hodně snažit:-Pak se mu to povedlo.A to měl fabrickú fabriku s 5 kvaltama a já enom 4 kvalty a doma dělaej motor.Ten múj tuším točil o neco víc:A taky sem měl vzadu 4.00 x18 a on enom 3.00 x18 aby to měl co nejlehčí!A já do Karlína jezdil trénovat! To byla třída 125.Toš tak.A gde sú ty fotky?
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím přesně na jaký brzdě to dělal.. ale je zaměstnanec STK tak předpokládám že se vyzná :-D Jinak řekl bych že naměřil dobře protože kopce co jsem dřív jezdíval na 1 teď jezdím na 3 :-D Jinak Bakoun... jak pojet? .. někoho předjedeš i kdyby by měl 100 koní protože na to neumí... Taky jsem s tímhle na fichtlcupu předjížděl i cestovní úpravy od stejskyho.. nevím čímto? ale většina je o zkušenostech!
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 17:45
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14769    
Z toho co jsem viděl na fotkách u FK,tak je ten tvuj válec víc otevřenej jak MS50, takže kdoví kolik PSů tam máš,ale každopádně jsou to krvelačný bestie... "Pár" svých jednoduchých válců jsem udělal,některý "volnější",některý ""živější"" ale nic extra zvláštního,dle mě 5-6 poníků ,,,a někdy se dostaví šok,,,někdo s mym válcem v klasikách.. jel skoro ještě v záběhu dva závody a z toho jednou bedna a podruhý brambora...a nebo šok,seriovka jede 90 (měřeno Škodou Favorit)... Silniční dvoukanál 11250ot/min na trojku při 12/55....změřený nemam ani jedno....nechce se mi do toho vkládat finance,mam to jako koníček.... Spíš takovej muj hec,co pilník dokáže,když oko vidí... prostě mi to baví.....taky sem párkrát dostal info,že muj "jednoduchej" válec pojel papírově 7HP teréní válec... Nevěřim tomu,že by nějakej muj válec měl takovej výkon,,,to ani neni možný,,,,jen některý koně jsou holt menší... A pak něco papírově porovnávej... Jedině na trati....to se pak stává,že 7HP 5K jede vedle 8,5HP 3K ...No nic... To sem zas napsal víc než jsem chtěl... Nikam tim nemířim,nic tim nesleduju,pouze konstatuju... Už bych měl držet hubu....
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 17:43
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Velký vs. malý koně... to je boj. Mně se povedlo s válcem od FK pojet týpka, co měl kompletní Stejskyho 10k MS50 kit. A kde bych já vzal 10 koní, jestli jich je tam 5, 6, 4? kdoví...
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 14:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14769    
Taky jde o to,jestli má 5 velkejch koní a nebo 5 malejch koní... ;-) Protože všechny brzdy nejsou stejný...někdo má 10k na brzdě(asi menších) a kolikrát ho předjíždí někdo,kdo má papírově 7k,ale asi větších koňů .... Tak kde je ta vypovídací hodnota?
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 11:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
... kamarád :-D graf, jinak to nemá žádnou vypovídací hodnotu.
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 1:20
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok zítra to vyfotím nebo natočím :-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 21:34
 
 
 
 
Jméno: stahos      IP: uživatel14768    
Zdarec,chtěl bych se na to kouknout když to nabízíš,pošli prosím foto i video jestli máš,díky moc.
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: fugas      IP: uživatel13743    
ja chci foto pls.....
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano motor mi zkoušel kamarád a naměřil necelých 5 koní přesně 4.8
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 20:07
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
5 koní, to už je hodně odvážný tvrzení, je něčím podložený nebo sis to vycucal z prstu?
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 19:26
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kde se dají sehnat ty hlinikové lišty na jawa 20 (na zadní plech) BEDY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2012 20:23
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9676    
Hej kde je ten kovošrot s tema dilama potřebuju neco na fichtla
 
 
Datum: 22. listopadu 2012 20:23
 
 
 
 
Jméno: premous      E-mail:      IP: uživatel13452    
Já mám taky kdybys chtěl tak se ozvi
 
 
Datum: 22. listopadu 2012 16:14
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus, hele já je mám... ozvi se a určo se dohodneme.
 
 
Datum: 22. listopadu 2012 14:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
hele dnes jsem byl v kovošrotu a je tam takovejch dílů na pionýry že už je ani neberu protože to není kam dávat od pařeza po 21čku
 
 
Datum: 22. listopadu 2012 14:29
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel13792    
Zdarec cim vylestim motor aby se krasne leskl diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2012 20:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koupil jsem leštící hmotu nna hliník, filcový kotouč a motor byl jak zrcadlo
 
 
Datum: 22. listopadu 2012 20:48
 
 
 
 
Jméno: Premysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
Klasicky silichromem, nebo se prodávají železné špony něco jako drátěnka ale o různé hrubosti ale počítej z tím že to nikdy nebude tak jako chemicky
 
 
Datum: 22. listopadu 2012 19:09
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jestli máš pár korun navíc co zkusit toto ? http://www.chemickelesteni.cz/uvod/ :-)
 
 
Datum: 22. listopadu 2012 14:43
 
 
 
 
Jméno: tomasteuer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar chlapi... http://www.motozelvy.ic.cz/tuning/tuning_jawa_20.htm .. pořad mi nejde do hlavy proč bych měl snižovat valec... mam strach že mi to bude klepat ten pist o hlavu valce potom .. poraĎte.. když na to koupim pist tuning jednokroužkovy z fichtl kramku tak by to nemělo klepat?? .. :/ díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14751    
Z jediného důvodu,pro závodní účely upravovali dvoukroužkový píst,protože jednokroužkový se dělali z odlitku. Potřebovali dostat přepouštěcí okna v pístu o trochu výš a tak píst utočili na dnu o dva milimetry a o stejné dva milimetry zkrátili válec. Dnes se dá sehnat leccos,takže nic nezkracuj a prostě sežeň jednokroužkovej píst s kroužkem 2mm pod korunkou pístu a je to...tyhle písty má brusírna Josef Bašek,Třebechovice p.Orebem.... Kdyby se použil píst z FK tak je potřeba utočit dno pístu o 1mm a o 1mm zkrátit válec....
 
 
Datum: 21. listopadu 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14013    
Sorry chlapi tentokrát za úplně blbej dotaz, ale koupil jsem si zámečky do kastlíku na kývačku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/21022.html a teď si lámu hlavu jak je do toho víka dostat. Opravdu musím vyndat tu tyčku na konci zámku a po zasunutí do dvířek ji zase do zámečku nandat, nebo mi něco uteklo? Dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2012 9:30
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čoveče pokud to tam dostaneš bez vyndání a zase vrácení kolíčku tak si ke mně přijď pro metál (nějakou medaily ze školky ještě asi najdu a nebo ti ji Terezka nakreslí....) protože ono to FAKT jinak nejde.
 
 
Datum: 23. listopadu 2012 9:30
 
 
 
 
Jméno: Forist28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar chcem sa spýtať či niekto máte skúsenosť s dávaním na mustanga tento výfuk(http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_dvoukomorac_lak222.html) mám to v pláne a či to pomôže do výkonu, a či je s tým moc roboty, s ladením stroja potom? ďakujem . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2012 10:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14751    
Není špatnej,jen bych ho doladil. Koleno zkratit na 28-30cm,výfuk rozpárat,vyntat přepážku a dutej svařit a do tlumiče vrazit děrovanou trubku o rozměrech trubky před tlumičem a délky tlumiče +2cm ven a svařit vše k sobě....děrovanou trubku bych obalil výfukovou vatou. No neupravenej nějak funguje,ale jediný co se zvýší je hluk výfuku...
 
 
Datum: 21. listopadu 2012 10:33
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14740    
hezký den pánové poradte ja zpřevodovat babetu víc do tahu nešla by na zadek rozeta z 210?či jiné řešení? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2012 19:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
jestli myslíš 207 tak ta ti pak pojede krokem spíš si zgenerálkuj motor
 
 
Datum: 19. listopadu 2012 19:23
 
 
 
 
Jméno: lukas8      IP: uživatel12973    
čus máte někdo skušenost s toudle klikou do teréních speciálůhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/klika_jehla_nahore_cep14_1.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 23:30
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
narvi tam noviny a udelas líp.... hele neni lepší pořádně zrepasovat origo ?
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 23:30
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel6305    
ahoj chcu se zeptat jak a včem by mi pomohla hvězdicová hlava od klasický mam to na závody ¨:-)rn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud nevíš jak to funguje a k čemu to je, je zbytečný to kupovat...
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lepší chlazení, větší kompres, lepší spalovací prostor se svíčkou uprostřed na závody je to základ. :-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 15:39
 
 
 
 
Jméno: tuner      IP: uživatel14642    
zdar ladiči, kdo upravujete jak válce, myslim vložku i hliník? snažim se o to, piluju a brousim a nevim, jak udelat abych to mel symetricke a cisteji provedene. Nejake figle? Jak to udelat aby to vypadalo jako třeba tady na te fotce: http://www.ms50.cz/nab/msu_10.jpg Vůbec nevim, jak se da nečeho podobneho dosahnout. Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 10:59
 
 
 
 
Jméno: kapoun      IP: uživatel7456    
Koukám na to, různe válce co jsem videl u jiných lidi, tak nejsou takhle čiste udělane jako na te fotce
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 10:59
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14727    
Přesně,srovnat hliník s vložkou...a před tím vším ještě jedna hrozně důležitá věc...ohřej válec a natoč vložku na střed...90% válců má totiž pootočenou vložku....do vložky zbytečně nepiluj,hliník zahlaď...u výfukového kanálu se zaměř na rovnou hranu kanálu nahoře a dole...většinou je to křivý jak prdel a ještě okousaný a z 90% nesouměrný...a na pilníček zbytečně netlač...vše ať je čisté a rovné,žádný harakiri...každej zásek/rantl/blbá hrana nadměrně drbe kroužek. Výbrus ano. Klidně ti to udělám,mužu tam i něco malinko přidat aby to frčelo ještě líp...stačí napsat...mám levnou brusírnu a dobrý písty.
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: mara250      IP: uživatel12113    
Standa: chtěl bych se tě zeptat, kdybych si chtěl slícovat kanálky ve válci, jak to mám udělat? Normálně zarovnat hliník s vložkou aby tam byl čistý přechod? Můžu pilovat i vložku nebo ta se nechává? Jinak válec pak musí na výbrus? Díky :-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 20:49
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14727    
No přes dva tucty jednoduchejch dvoukanálů sem udělal,upravuju jen trochu do tempa sací a výfukovej kanál v rozsahu použitelnosti origo přefuků a dělam to vesměs různě velkejma kulatejma pilníčkama,spíše jemnýma...jediný co k úpravě potřebuju je cit,soustředění,trpělivost,jeden kroužek,píst,šupléru a oko co vidí...a jde to udělat symetricky...ale takovejhle 4K bych bez šablon nedělal...natož od oka...a je blbost dělat válec podle fotky...nevíš úhly,nevíš časování...škoda válce...
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 19:01
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jůů, tam je ale okýnek, to musí být hustý válec...
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 18:05
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdenek --> to jsi asi moc nepochopil :-D V první řadě musíš mít snad nějakej návrh, výkres co a jak zvětšit nebo přidat. Od oka toho moc neuděláš ... ano pilníkem a s pořádnou dávkou trpělivosti a hlavně citu to jde! :-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 15:42
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel12492    
děláš si srandu? výbrus ti nic neříká? jestlis to projel jenom jednou pilníkem, tak ten válec můžeš rovnou zahodit, jestli sem tě špatně pochopil, tak promiň ale myslím že ne
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 15:16
 
 
 
 
Jméno: tomasteuer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec.. chci se zepta, kde se přesně nachází zámeček u tuningového pístu jako je např. tento? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pist_41_00_14_1_cep_tuning_lehci.html potřebuji vědět kvuli přepouštěcím kanálum.. ;-) dííky ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 11:25
 
 
 
 
Jméno: tomasteuer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díkes.. tak ja tam udělam dva menší přepoušťáky na hoře.. jo a to s tim stočenim valce je blbost.. nad tim už jsem taky uvažoval, ale ten pist pak bude klepat o hlavu valce.. kamošovi to klepe .. :/
 
 
Datum: 18. listopadu 2012 11:25
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14720    
Asi takle....ten píst je pro 3 kanál použitelnej,ale za předpokladu,že ho o milimetr utočíš na dnu a o milimetr zkrátíš válec....zámek je uprostřed nahoře,takže by chodil přes třetí kanál,ale to ničemu nevadí......
 
 
Datum: 14. listopadu 2012 20:54
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
normálně nahoře jako u klasiky.
 
 
Datum: 14. listopadu 2012 20:06
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14717    
Zdarec draci,chci se zeptat jestli tu ma nekdo zkusenosti s karburatorem z jawky 350/640 napasovanym na kyvacku 250 ? jestli to ve finalnim vysledku stoji zato.Jinak motor je po vybrusu,mezi setrvakama podkova,myslite ze to pujde poznat ??Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2012 19:29
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud to dobře naladíš určitě to bude dobré, příruba natohle se dá koupit stačí potom jenom zvětšit sací kanál na těch 28mm, já jsem měl tenhle karbec na čz 477 tryska 100 a byl jsem spokojenej hlavně se sytičem, pěkně to chytalo a motor byl pořád čistej, na kývačku 250 bych to taky zkusil se 100-110 a uvidíš
 
 
Datum: 14. listopadu 2012 19:29
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Tak co ti v tom brání... sežeň karbec, sadu trysek a směle do toho!
 
 
Datum: 13. listopadu 2012 22:00
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14717    
Kamos rikal,ze tam ma karbec z 350 at ten motor dobre "nakrmí" :-D ..rikal ze zvetsil saci kanal plus saci otvor na valci podle prumeru difuzoru a prej cajk,tak nevim
 
 
Datum: 13. listopadu 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Kyvacka ma v originale 26mm, ne? 640 28mm + modernější konstrukci. Zkus to.. v nejhorsim se vratis k originalu.
 
 
Datum: 13. listopadu 2012 21:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karbec z 350ky je pro 175ku.. protože válce sají na střídačku.. takže si nijak nepomužeš :-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2012 20:32
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.youtube.com/watch?v=NHgGUpjVkmY Zdar! kvalita videa je nic moc ale snazisl som sa zachytit motor z babetty 207 s nuteným chladením a rucným startovanim. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2012 17:55
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Babettu, ale bude tam valec z rotovatoru 80ccm
 
 
Datum: 14. listopadu 2012 17:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel14582    
pěkný, co to bude pohánět??
 
 
Datum: 14. listopadu 2012 15:07
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel14709    
čaute draci.. začínám s většováním kanálu, atd.. u jawy 20.. dělám to podle tohoto http://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_soubor_verejne.php?file_id=52644.. chci se zeptat, jaky pist na pruměr 40 mm by byl nejlepší, aby pasovalo to časování a nemusel bych snižovat valec, nechavat vyrabět nový píst - odlitek, atd..?! Díky za rady.. ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: tomasteuer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chtěl jsem použit takovy ten obvyklý zpusob co je všude na netu jako např. tenhle: http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-valec.html jenže oni pišou že se ma zkratit i valec a to je blbost, protože mi bude ten píst klepat o hlavu válce :/
 
 
Datum: 18. listopadu 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14710    
Nelze to použít jako návod,některé důležité údaje tam chybí. A nebo já bych teda bez těch chybějících informací ten válec neudělal. Píst použij jednokroužkový s výše položeným kroužkem a přesazeným zámkem.
 
 
Datum: 12. listopadu 2012 21:43
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel14709    
to časovani aby bylo podle toho "stejskyho".. slyšel jsem že když dam originál pist tak to bude good ;-)
 
 
Datum: 12. listopadu 2012 21:05
 
<  44  45  46  47  48  49  50  51  52  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 12:20:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu