|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jakub
IP: uživatel6617
 cau draci jak se sundava z fika kyvka ? ma stim nekdo zkusenost dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2012 22:37
 to nejde. Jedině rozříznout čep a vylisovat.....
Datum: 25. října 2012 22:37
 Zdar lidi nevíte kde by se dal sehnat 3Q rychlí převod do pionýra a nemáte někdo zkušenosti s upravou převodovky přesně s vsazením jehlovích ložisek místo pouzder potřeboval bych nejake fotky nebo výkresi s rozměry , zatím dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2012 12:18
 Měl jsem převodovku uloženou v jehlových ložiskách místo futer...je to zbytečný. Je s tím spousta práce a přínos je velice zanedbatelný. Jsou jiné důležitější věci které se dají na pionýru řešit...
Datum: 27. října 2012 12:18
 Dobre ja se nejak kolem vanoc ozvu jak to vypada , zadim dik
Datum: 26. října 2012 22:48
Jméno: kajos
IP: uživatel12906
 No prodával to tu sesa.
Já převodovky dělam 3 roky.Postupně je inovuju a tet chci udělat ty největší inovace , jenže vývoj chvilku trva vydrž max do vánoc.
Datum: 26. října 2012 10:28
 nedal by jsi mi nejaky ten kontakt na jine vyrobce , nebo jak dlouho asi tak budes jeste makat na ty varce rychlych prevodovek , ze bych pockal .
Datum: 25. října 2012 23:19
 Karel Kajos zdarec ,várku rychlých převodovek 17-21 mam rozdělanou asi od srpna ,chtěl jsem je mít hotové tet v říjnu ale nestíhám to pravě řeším změny při řazení trojky s tím že nadělám i nové 18z kola s origo 6ti dírky nebo upravím cele řazení pomoci 3zubu nebo 4zubu vše až se vyzkouší .Chci nejvíc eliminovat problém, možné vyskakování trojky s kterým někteří bojují a zase jiní ho vůbec neznají.Chce chvilku počkat nebo třeba kontaktovat jiné výrobce a není jích málo ale za jinou cenu .
Datum: 25. října 2012 23:02
 zdarec draci budu dělat turbo na fichtla555 turbo z vrtulek železných do sání dám jednu a do vífuku mislíte že to mam dělat nebo ne a pojedeto díkes za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 17:26
Jméno: Joski
IP: uživatel14656
 Ale no tak,nechajte ho nech tvorí.Odkedy vymysleli klapky do sania ono to naozaj ide,akurát nie nacapením turba z auta.Nacpať tam nasilu viac zmesi (turbo) sa da ešťe asi tromi spôsobmi.
Datum: 03. listopadu 2012 17:26
Jméno: whats up
IP: uživatel14624
 A docela davno to bolo uz asi 3roky... Inak taky motor ma aj jawa dandy minarelli. Je to motor minarelli am6
Datum: 26. října 2012 14:56
 No vidíte...sem nekecal... Tak určitě...
Datum: 25. října 2012 21:02
Datum: 24. října 2012 20:32
Datum: 24. října 2012 16:05
Datum: 23. října 2012 20:55
Datum: 23. října 2012 19:17
Datum: 23. října 2012 18:16
 Bože můj...tady asi někdo nepochopil Ftip  Jinak máš pravdu no...dostal si mě....sériový turbo točí 150 tis....moje upravený v autě údajně okolo 180-200 tis ot...závodní turba točí až 450 tis ot. Samozřejmě jsou to "cca" údaje. A samozřejmě že použít Rootsovo dmychadlo je také "nesmysl" i když ne zase tak velký. Padesátka (i když 4 taktní...) s tímto dmychadlem existuje. Příkon dmychadla je samozřejmě velký atd atd atd...nicméně. Neber to tak vážně. Znáš rčení na blbou otázku blbá odpověď...tak to je přesně otázka NOVAKA a odpověď Frikulina
Datum: 23. října 2012 17:45
 frikulíne tvůj počet otáček turbodmychadla u seriových aut se mi zdá hodně nadsazený.další nezanedbatelná věc je příkon kompresoru.tj pokud se ti podaří zvýšit výkon o 100 procent budeš na cca 4,4ps.další věci jako úprava rozvodu,komprese,zapalování atd.a ten borasek ojnice v pařezu to určitě vydrží.
Datum: 23. října 2012 17:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 rezignuj na jiskru a předělej to na diesel... v kombinaci s přeplňováním z toho budeš mít turbodiesel, co táhne "vocpoda".
Datum: 23. října 2012 15:42
 Jo a ještě jedna rada. Pořid si pravidla čekého pravopisu (samozřejmě asi bych si měl zamést před vlastním prahem...ale chyby které vyplodím já pramení z toho že sem češtinu už pár let neviděl a člověk co netrénuje to zapomene...ale vífuk je na mě trochu dost no)
Datum: 23. října 2012 12:20
 NECHTE HO. Kdo nic nedělá nic nezkazí...seriozní rada je následující: Turbodmychadlo jak sám název napovídá je spojení "turbo pohonu"...v našem případě je to plynová radiální turbína poháněná proudícím plynem...spalinami s vyhořelého paliva a "spotřebiče" vzniklého kroutícího momentu...v našem případě axiální dmychadlo. Existuje dvoutaktní padesátka s Turbodmychaldem...je to údajně motor vzniklý pro závody na solném jezeru v Bonevilu...a údajně (je to už dlouho co sem to četl...) dosáhl tento "motocykl" rychlosti cca 240km/h. Takže ano...vhodné turbodmychadlo je možné umístit na pionýra. Ale bude to náročné hlavně na výpočet popřípadě experimentální ověření tlaku spalin potřebných pro pohon. Pro přestavu turbo točí v sériových autech cca 250 tis ot. A tím dojdeš k druhému problému...nemáš tlakový olej pro mazání. Já bych být tebou šel jinou cestou...použil bych Rootsovo dmychadlo menších rozměrů a jeho výtlak připojil přímo do sání. Samozřejmě že ho musíš taky pohánět, ale Rootsovo dmychadlo je poháněno mechanicky...vytáhni od primárního kolečka křídel skrz víko a máš pohon. Dál už to řeší řetízek nebo řemínek...šli by použít i ozubená kola v jakési "převodovce"...pokud ti to takto laicky stačí tak se dej směle do práce.
Jo...ale nejdřív si teda nauč pionýra házet jiskru
Datum: 23. října 2012 12:18
Jméno: standa
IP: uživatel14615
 Hm...až zjistíš finanční náklady na realizaci,tak si koupíš samolepku No Fear
Datum: 23. října 2012 9:45
 čus taky sem to měl, rovnou bi-turbo  pak to jede líp. a zkoušel sem i turbo na zapalování hoši to lítalo jak cyp  hlavně pak musíš poštelovat vstřiky
Datum: 23. října 2012 7:23
Jméno: Buvolos
IP: uživatel14613
 To musí být nějaká provokace, tohle
Datum: 22. října 2012 22:49
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 pozor hoši já měl taky turba a jezdilo mi to s přehledem 160!!!!!!!!! ale do té doby,než jsem píchnul řetěz takže turbu zdar at se ti povede
Datum: 22. října 2012 22:17
 Jsi borec..... Včera ti 555 neházela jiskru a dneska tam chceš cpát turbo......Sakra, ty se stím nesereš...........
Datum: 22. října 2012 21:25
 libore mas aspon trosku tuseni jak funguje turbo?
Datum: 22. října 2012 20:59
 Nálepku TURBO si tam klidně dej.....................
Datum: 22. října 2012 20:59
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 já si každé ráno před jízdou slupnu ke snídani pár turb.......potom hrabu i na přední....
Datum: 22. října 2012 20:56
 hele já mám podobnou úpravu jako dwein, ale já mám turbo i v sání, a můžu potvrdit že mě pincek hrabe aji na pětku! všem to doporučuju..
Datum: 22. října 2012 20:33
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 no jasně, udělej to, ale hlavně pořádně, pak ti to pojede minimálně 130 do kopce. já to mám taky, ale ještě navíc mám turbo v nádrži a to už za to fakt stojí a teďka v zimě chci udělat turba na obě kola.
Datum: 22. října 2012 20:11
Jméno: mara250
IP: uživatel12113
 zdarec, chtěl bych si na mustangu slícovat kanálky ve válci, prý je to užitečné  Chci se zeptat jestli by se to ještě dalo trochu polepšit než jen slícováním. Máme tu celkem kopce a od spodu to moc nejede. Díky všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2012 20:15
Jméno: mara250
IP: uživatel12113
 predni kolco 11z a rozeta 65z  je to mustang do lesa a chtěl bych aby se to trochu líp zbíralo... navíc bych si chtěl zkusit trochu upravit první válec
Datum: 24. října 2012 20:15
Jméno: pepa
IP: uživatel13362
 nebylo by lepší dát o zub menší rozetu do motoru ? anebo výbrus neš pracně drápat kanaly s nejistým výsledkem...jinak kup nove tsnění pod válec nabruš silný drát do špičky a orísuj si to na přírubě válce a na válci a obrob to s plynulími přechody abysi to vše měl stejne....asi nejednoduší zpusob jak to udělat ....ale sám bych volil 11 zubou rozetu....za 60 korun a prace na 20 minut....jen je třeba koupit 2 zajištovací podložky jednu dát klasicky a zajistit a druhou od motoru radši aby řetěs nechytal o kartet....
Datum: 24. října 2012 12:26
Jméno: staromilec
IP: uživatel14606
 Zdar draci jde dát vidlice se simsona nebo mustanga na babettu 210? Chci udělat z babetty přestavbu ve stylu café racer.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2012 17:59
 Převař celý krky a máš to tam hned
Datum: 23. října 2012 17:59
Jméno: staromilec
IP: uživatel14606
 štěstí ano.. jediný problém vidím sehnat vhodnou nádrž. jinak je to o odstrojení babetty, uříznout zadní nosič. dát právě tu vidlici a litý kola. Který už mám z nějakýho neměckýho mopeda. Samozřejmě můj cíl není taková estetická čistota jako v odkazu. To je prostě high level.
Datum: 22. října 2012 13:11
 tak to hodně štěstí
Datum: 22. října 2012 13:07
Jméno: staromilec
IP: uživatel14606
Datum: 22. října 2012 13:05
 cafe racer z babety  myslím že je čas se probudit hochu
Datum: 22. října 2012 12:59
Jméno: Jarin
IP: uživatel14600
 Zdarec pánové. Neví někdo o upravě origo karbece na pionýra. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2012 21:20
Jméno: Jarin
IP: uživatel14612
 Já koukal, že si někdo upravuje ty difuzory pro zvýšení otoček, ale nikde jsem zatím nenašel větší podrobnosti a plánek úpravy.
Datum: 22. října 2012 21:20
 Jde oto co myslíš jaký úpravy ? myslíš přikrmit, nebo utěsnit nebo co přikrmit tryskama seštelovat hladinu směs ( jehla ) - mno a potom další možnost je ho vyhodit uplně a dát tam DELL ORTO....
Datum: 22. října 2012 19:19
 čau draci, chtěl bych se zeptat když dam do výfuku svíčku která bude házet jiskru tak jestly ten kouř chytne.. plameny z výfuku.. nebo co se stane když se rozjedu, vypnu zapalování a nespálenou směs zapálí svíčka ve výfuku ? nebo nějaký jiný nápad fichtlaři ?  díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2012 22:00
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ach jo!Dalších 24 hodin uteklo a furt nic nevím o Filipovi!No ešče nekdy neco takovýho poradím!Teď abych čekal kriminálku!
Datum: 22. října 2012 22:00
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No já chodím celej deň s tlumičama na ušách, toš sem nic neslyšel!Neslyšel náhodú nekdo z Vás velkú ranu?Abych věděl esli to Filip už nemá za sebú.Esli dal na moje rady a nedodržel postup, napřed jiskry a potom plyn?
Datum: 21. října 2012 21:16
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Filipe!Dybys věděl jaký voloviny napadajú mě!Ale svíčka nemože zapálit kúř z výfuku ani nespálenú směs!Nejdřív proštuduj funkci spalovacího motoru a pak budem pokračovat!Za stávající situace bych tam dal Propan-butanovej hořák větší trysku a to by byla liša!!!Ale napřed jiskry a potom pustit plyn!!!Opačně budeš bez výfuku a Vaši bez synáčka!!!Toš tak a hodně zdaru!Já si idu nasadit tlumiče na uši!
Datum: 21. října 2012 11:31
Jméno: honza
IP: uživatel12545
 cau videl sem pionýra co má obraceně řazení že má jedničku dolů se chci zeptat jak se to dá udělat jen se přehodí ta páka nebo se musí i upravovat něco v motoru ? po případe jak se dá přehodit ta páka díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2012 19:00
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 většinou tam dávají páku z 555 nebo si vyrobí nějakou svojí,stačí jen dát páku co má táhlo dozadu
Datum: 20. října 2012 19:00
Jméno: pejsek
IP: uživatel2858
 ahoj draci.. de nějak přetočit nebo stočit tacháč ?  de mi o to že ted mám na origo tachánku někde 3000km a koupil jsem si ten digitální na kola.. a tam mám najeto 500km od výbrusu takže bych chtěl dát na ten originální tech 500km a ten digi bych vyhodil... a ještě jak moc ukazuje ten origo špatně? a slyšel jsem že ujetý kilometry ukazuje dobře ?  díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2012 18:43
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj pejsku!Lukáš Ti to radí dobře!Vrtačkú by to opravdu šlo, ale zapřemýšlej.Jak dlúho pojedeš abys ujel 2500km?A tak dlúho to budeš točit zpátky!Dá se to trochu urychlit:Ale když to urychlíš moc tak rozbiješ převody a nebudeš mět nic!Toš tak!
Datum: 18. října 2012 18:43
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Zdar já jsem to normálně přetočil tak že jsem ho rozebral pak vysuneš takovou osičku mezi číslama poskládáš si to jak chceš a dáš to zpátky. Ale musíš to naštelovat přesně nebo ti to taky pak může ukazovat jen půlku čísel. Vrtačkou bys to dělal moc dlouho tohle je rychlejší.
Datum: 18. října 2012 14:55
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 stočit to jde prý vrtačkou, ale nikdy jsem to nezkoušel, mě tachometr ukazuje 50 km/h a radar mi ukazuje 45-46 km/h. (mám 12z. kolečko)
Datum: 18. října 2012 14:05
Jméno: pejsek
IP: uživatel2858
 ahoj draci.. potřeboval bych poradit.. našel jsem na netu počítač motohodin i s otáčkoměrem a přemejšlím že bych si to dal na fichtla.. jediný co mě trápí je jak to připevnit na řidítka a jak to tam bude vypadat  (už tam mám i cyklocomputer) má to někdo nebo máte nějaký zkušenosti ?  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2012 16:47
 ondro jenže on se ptá na otáčkoměr a né na tachometr  .. mužu ti říct že otáčkomer na pionýra je totálně k ničemu  .. leda bys byl neslyšící a potřeboval bys vidět otáčky pro řazení...
Datum: 16. října 2012 16:47
Datum: 16. října 2012 16:07
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
 šlo by CDI na motorku čz 125/453 s kladívkovým zapalováním?  učel? vetší jiskra
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2012 8:20
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Chong má na svých stránkách takové zapalko na fichtla, kladívka tam jsou jen jako spínací prvek, nevidím důvod, proč by to nefungovalo i u větší mašiny... Nevýhoda je, že to má napájený 12V
Datum: 17. října 2012 8:20
 Přesně jak píše kolega...s origo zápalkem jezdim ve 6 mašinách a všude funguje perfektně, jiskra silná už od volnoběhu, start bude záležitostí spíe seštelování...
Datum: 16. října 2012 19:42
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 já mám 175/450 tudíš skoro stejnej motor akorát 175ccm a starty vždy na 1 jak studený tak teplý,takže chybu hledej jinde...
Datum: 16. října 2012 19:14
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
 není slabá ale při větší jiskře je lepší prohoření směsi a lepší starty když neberu ohled na svíčku
Datum: 16. října 2012 18:06
 Jiskra z origo zápalka je slabá jo?
Datum: 16. října 2012 17:08
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4145
 cs, je dobrá jawa 21 na každodenní ježdění a menší tunnig ??? a nebo jiná 50 ??? Předem dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2012 12:27
Jméno: pejsek
IP: uživatel2858
 ber 20tku nebude ti zima na nohy
Datum: 16. října 2012 12:27
Jméno: Yuri
IP: uživatel14577
 Je to dobrý stroj ak si ho spravis poriadne a co sa ti tunnigu ak sa nejedná o nejake hnusne upravi ramu rezanie origo plechov tak to ja neschvalujem bud tomu človek rozumí ale ak nie tak nech sa doto nepustas najlepsie dobre vyladeni origo stroj pastva pre usi a oci
Datum: 16. října 2012 10:00
Jméno: honza
IP: uživatel12545
 ahoj Seso napadla mě taková věc skusit dát na kejvačku 356, kotoučovou brzdu nevíš o někom kdo na to něco dělá nebo něco tomu podobního nebo ty by jsi něco nesehnal ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2012 9:20
Datum: 16. října 2012 9:20
Jméno: honza
IP: uživatel12545
 co maš za motorku to bude asi dělo co  nevedel by jsi jesli mi na tem motor 175/356 pujde nákej válec z vývodem pro jeden výfuk ?
Datum: 15. října 2012 21:34
 Popřemýšlej popřemýšlej...a nauč se používat přední brzdu čoveče, na větší mašině se bez toho neobejdeš  Na předek jde 70% účinku, třeba já mam na motorce vepředu dva 30cm kotouče se čtyřpístkovejma třmenama, vzadu jenom jeden 24cm s obyč dvoupístkem... z toho je docela jasně vidět jak jsou při brždění rozložené síly...
Datum: 15. října 2012 19:27
Jméno: honza
IP: uživatel12545
 aha no já videl upravu toho krabecu i přírubu sem sehnal tak sme problém nevidel jen ten jesli by se vešel do toho vířezu pro karburac na 356,a to zápalko z pionýra sme chtel abych nemusel vozit baterku, no jinak o tom popřemejšlím , já pionýrovi vždicky brzdil zadní přední sem snat vůbec nepoužíval
Datum: 15. října 2012 18:54
 Karbec z třindy má difuzor 28mm, takže bys musel upravit sací kanál, a i tak si nejsem jist přínosem. Zápalko z fichtla se mi zdá jako krok zpět...prostě celkově se mi ten motor nezdá vhodný k úpravám. Je dělaný jako nízkootáčkový, se slušnou spotřebou, životností atd. Popřemýšlej jestli není lepší si nechat kývačku jako veterána, a k tomu si koupit třeba 175/477, která už v základu jede velice slušně, má lepší podvozek, líp se na to sháněji věci...jinak na motorce je hlavní brzda ta přední
Datum: 15. října 2012 16:33
Jméno: honza
IP: uživatel12545
 časem na ten motor chci dát karbec z jawi 350/640 pozmenit řetezoví kolečko a možná i vetší výbrus zápalko z pionýra a možná odlechčit kliku ale to nevim, ješte tak pro zajímavost správne by se mela jako hl.brzda používat přední nebo zadní brzda ?
Datum: 15. října 2012 16:27
 Misky podle mě budou stejný, možná se to bude lišit délkou krku...stále mi ale uniká smysl té úpravy...nepřijde mi že by to mělo takový výkon abys to musel krotit přední kotoučovkou. Podvozek stejně nedovoluje žádnou ostrou jízdu, stejně tak jako motor...na 356 si naprosto bez problémů vystačím s dobře seřízenou bubnovou brzdou...
Datum: 15. října 2012 16:00
Jméno: honza
IP: uživatel12545
 aha a ta komplet vidle z 639,640 nebo ty čz 180 to tam bude pasovat bez problému nebo bude potřeba utočit na soustruhu noví misky nebo i něco jiního ?
Datum: 15. října 2012 15:05
 fuha,, bylo by to maso,,, jedine celej predek s 639,,,
Datum: 15. října 2012 5:41
 Akorát mi trochu uniká smysl tohoto opatření...
Datum: 14. října 2012 22:50
 dej přední vidlici z čízy 180/487 a nebo za 639 nebo 640
Datum: 14. října 2012 22:38
Jméno: pejsek
IP: uživatel2858
 ahoj draci.. mám fichtla typ 21 a když bych si chtěl dát revma plechy z dvacítky šlo by to ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2012 20:18
Jméno: marquee
IP: uživatel13362
 hlavně si musíš sehnat ještě jiný stupačkový kříž na ten jednadvacítkový spodní plechy nenašroubuješ.
Datum: 16. října 2012 20:18
Jméno: Palo
IP: uživatel14574
 Ano, slo by to. Musis zhodit ten plech, co je naspodu tej skrinky, kde je vzduchovy filter (prsa) a potom musis odstranit gumenne stupacky. Tie su napichnute na takych U profiloch. Do tych sa zasrobuju revmaplechy..A este potrebujes novy brzdovy pedal aj s lankom na zadnu brzdu, lebo z 21 ma iny.
Datum: 14. října 2012 21:39
 Zdar Seso, sehnal bys výplň sedla na Jawa 20?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2012 16:30
 Jakto?
Datum: 11. října 2012 16:30
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 na burze jedna baba výplně prodává, mám dojem že měla i na fichtla..
Datum: 11. října 2012 10:06
 uz nemam zadnou sanci
Datum: 11. října 2012 9:09
Jméno: alan
IP: uživatel12630
Posl.aktualizace: 10. října 2012 21:14
 Pokud má nějak upravenej válec, hlavu atd .. o výkonu aspon kolem 4 a více koní tak to není vůbec špatný .. tyto výfuky jsou dobrý ale možná ti bude táhnout jen v určitejch otáčkách.. to už je pak otázka lazení --> hodiny v dílně. Jinak na sériovku je to zbytečnost.
Datum: 10. října 2012 21:14
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 stk je mi jedno stejn nemam papiry a jezdim cupy tak by se nakej vykon celkem hodil,, sipka tam neni ale prvni zamek de dycky k sání
Datum: 10. října 2012 17:43
 no směřuje ti šipka co je na pístu směrem dolů ?
Datum: 10. října 2012 17:37
 na seriovku zbytečný. Ani to nemá homologaci takže na STK sundat
Datum: 10. října 2012 17:36
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar draci je 8000 za ČZ 125 476 hodně? Stoj je v původním stavu, papíry má propadná technická pojistka placená. Mám podezření že je to export.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2012 13:43
Jméno: Dawes
IP: uživatel3040
 Ahoj, hodně záleží, co je schované pod pojmem původní stav, do jakého stavu ji chceš dostat ty a jaký máš rozpočet. Pokud je v pořádku motor (fyzicky, neolámané kartery, nezprasený interiér), elektrika (dobíjí, svítí...) a třeba je jen místy orezlá, nebo oleštěná, je 8.000,- slušná cena.
Každá oprava nějakého poškození - ať už tuzingem některého z majitelů, nebo zubem času tě bude stát peníze. GO motoru, chromy, nová elektrika, orezlé díly... Každopádně počítej tak s minimálně 5.000,- za základní servis, abys věděl na čem jezdíš a mohl se spolehnout (ložiska v motoru, řetězy, bowdeny, náplně, filtry, tlumiče, mazání, přední reflektor - bývá vyrezlý).
Aby to nevypadalo, že jen tak plácám, teď mám zrovna v garáži jednu předrenovační 477. Po prvním majiteli, 20tkm, 20 let nejela, papíry má stejně jak ta tvoje. Pořizovačka dohodou za 5.000,- hrubý odhad na opravu 15.000,- bez lakovny. 80% vlastní práce, takže bez příplatku za servis.
Přeju ti úspěch.
Dawes.
Datum: 10. října 2012 13:43
 za čízu 125 na papírech je 8litrů hoodně málo... za tu by ti urvaly ruce
Datum: 09. října 2012 20:03
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar draci šlo by zadní kolo ČZ 125 476 přeplíšt na širší ráfek. Chtěl bych nasadit širší silniční pneumatiku pro náklony v zatáčkách, nebo bude seriovka stačit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2012 10:19
Jméno: Milan
IP: uživatel14525
 Přesně tak 3,25 se vleze, já mám na 487 širší blatník a tam mám v poho obuto dokonce 3,50, pokud chceš abys mohl hoblovat stupačky v zatáčkách tak jdi do lepivý savy.........
Datum: 09. října 2012 10:19
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 na sériovku v poho nacpeš 3,25 x 18 a větší pneu tam už stejně dát nemůžeš protože ti bude drhnout o blatník,jinak by tam šel dát ráfek z 350/634,638,640,632
Datum: 08. října 2012 22:18
 Zdarec draci je tu nějakej mopeďák co jezdí speciály? .. skládám novej motor se silniční úpravou od Stejskala mám tuhle kliku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kompletni_klikovka_stadion_ckr_jehla_nahore.html nejsem si jistej jestli to ojnice snese .. proto se ptám jestli s ní má někdo zkušenosti na speciálu. Kdysi jsem viděl někde na webu že někdo vyrábí zesílené ojnice na mopeda. Dnes už to nemůžu ani za boha najít. Děkuju za každou informaci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2012 12:26
Jméno: alesmoto
IP: uživatel14616
 Jestli chceš opravdu postavit něco rychlýho, musíš dát ojniční sadu, co má i dole jehly v kleci.
Datum: 23. října 2012 12:26
 Já mám ckr ojnici na pionýrovi se Silniční úpravou a je to v pohodě. Myslím, že lepší ojnici jen tak neseženeš.
Datum: 08. října 2012 18:56
Jméno: johny
IP: uživatel14534
 Ahoj, nemáte někdo odkaz na návod jak udělat zápalko z fíka na jawu 250?? pokud možno i s fotkami,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2012 13:53
Jméno: Johny
IP: uživatel12916
 měl bych zájem ozvi se mi na coco06@seznam.cz zašli foto
Datum: 07. října 2012 13:53
 sám zvlastní skušenisri nedoporučuju jastim prace a prace akdyš nemáš doma soustruh takjeto nerealný mám doma vyroustruženej rotor ají z mezi kusem kdy byste mel zájem zek za 300kč obojí
Datum: 05. října 2012 22:47
Jméno: kuba
IP: uživatel14538
 musíš si tam vysoustružit takový mezikus, na který ti pio zápalko sedne, jinak to pasovat nebude, a upravit uložení pro klínek.
Datum: 05. října 2012 21:58
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Johny!Esli na to nedojdeš sám tak nech zapalování tak jak je.To bude určitě jednodušší!
Datum: 05. října 2012 17:57
|



|