|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 10:12
Jméno: standa
IP: uživatel12754
 Mě spíš zaujal ten 4 kvalt v origo blokách
Datum: 15. listopadu 2011 10:12
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no práve ta babeta zapaľovanie sa mi páči
Datum: 14. listopadu 2011 18:53
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no práve ta babeta zapaľovanie sa mi páči
Datum: 14. listopadu 2011 18:53
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ten karbec na dalších fotkách vypadá jako z mé staré Yamahy DT 80...
Datum: 14. listopadu 2011 18:51
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Zapalování babeta, karbec Jawa 90...
Datum: 14. listopadu 2011 18:49
 čus draci jen Vám chci ještě sdělit, že asi před 2 roky sem renovoval babettu.. koupil jsem novou pístní sadu včetně nového válce.. válec mě vyšel na cca 800.. řekl sem si, že ho pošlu jdnomu týpkovi na úpravu.. ten splnil co má a válec sem měl do týdne doma.. babettě se výkon celkem zvětšil.. Jenže kámoš mě poslal kontakt na ještě jednoho borca, kterej upravuje válce na pincky, babetty atd.. tak sem si řekl že by bylo bezva ještě to víc upravit( předchozí úprava stála 500 a ten týpek mi akorát zvětšil přepouštěcí kanálky ve válci) takže by se mi hodila úprava výfukáče.. válec jsem mu teda poslal, místo peněz jsem mu dal za úpravu na babettu 2 cívky, válec, 2 písty, tyristor, zapalování a 2 karbece.. a ještě můj nový válec na úpravu.. Problém je ten že z toho chlápka se stal úplnej magor sorry za nadávky ale normálně to říct nejde.. takže mě cca půl roku tahal za nos pak se mnou přestal úplně komunikovat... tekže všechna snaha v prdeli.. kvůli jednýmu h*jzlovi sem ztratil tolik věcí.. takže už je neuvidím, ještě si to furt vyčítám, zbytečně ztracený věci a já si ještě nevydělávám.. Nevím co se s ním stalo ale předchozím zákazníkům to udělal bez problému.. bydlí od mě 250km takže nic nezmůžu.. fízly na něj zavola taky nemůžu.. co bych jim asi tak řekl? .. já vím je to moje vina jen sem to chtěl napsat abyste cizím nevěřili ani za prd.. ted sem ještě slyšel prej ten můj válec měl někam prodat aby měl na chlast.. prostě některý lidi nepochopím
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2011 7:07
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 Jojo, díky stando za snahu.. říkám kdoví jestli ten válec nebude už v čoudu.. Zezačátku se mě zdál jako v pohodě týpek, pak přestával odepisovat a jeden kámoš mu napsal že mu nabízel novej, málo jetej válec na b.210.. jasný že to byl můj, za to dám krk.. jinak díky ještě jednou
Datum: 16. listopadu 2011 7:07
Jméno: standa
IP: uživatel12760
 Wobby je takovej nesvar no...urcite zmrd to uplne neni,ale ma svy mouchy...bydli par kilaku ode me,tak ho zkusim dohonit a vyridit to...jeden cas sme spolu neco tvorili,takze ho trochu znam a jako hajzl na me nepusobil...dodnes u nej mam vejirovou hlavu tak doufam,ze ji taky nekomu neprodal
Datum: 15. listopadu 2011 20:16
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 stando jmenuje se myslím že petr Styblík.. přezdívku má wobby.. největší hajzl jakýho jsem potkal.. jinak díky, ale obávám se že válec už bude pryč.. jinak bydlí v praze a já jsem z Moravy, takže co zmůžu? aji kdybych bydlel v Praze je mi 15 co zmůžu proti 20letýmu
Datum: 15. listopadu 2011 17:20
 To je smutný no.... mužeš bejt konkrétnější? Případně mi napiš na maila jestli nechceš jmenovat do eteru.... nekoho kdo dělal babety znám a jestli je to on,tak ti válec vrátí...o to se postaram....
Datum: 15. listopadu 2011 11:24
 zdar draci slyšel jsem že se dá sehnat kit 90 na jawa 21 jedná se o válec, píst a pístí kroužky případně i ojnici nevite otom neco ?ja videl jen kit 60 děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 13:23
 Jde vyrobit všechno,ale musí se vědět co a jak. S nulovými znalostmi v úpravách motorů je to nemožné. A při "kitu" 90ccm to už není jen o "velkém pístu" ale musí se řešit i klika,pevnost ojnice,zdvih atd atd..... 70ccm(45/44) až tak nereálné není,to se vcelku "snadno" dá.....tam se řeší "jen" válec(protočení válce,nová vložka,vyfrézování kanálů) a díra v karterech a vyvážení soustavy klika/ojnice/píst(váha pístu je větší v řádu 20%)..... kdyby ti stačil "kit" 60ccm,tak tam neni co řešit,(i když nevyváženost už tam malá je-píst těžší o cca 10g,ale není to až tak problém u seriovky)... nějaké jsem už dělal, kdybys měl zájem,mailni....
Datum: 14. listopadu 2011 13:23
 ne
Datum: 13. listopadu 2011 22:22
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Dá se vyrobit kit 70ccm, ale je to dřina, víc to snad ani motor nevydrží!!
Datum: 13. listopadu 2011 22:20
 to říkal kamarád kamošového bratranca?
Datum: 13. listopadu 2011 22:19
 Chci dat dva vyfuky na mustanga bude to mít negativní vliv na výkon?dekuji za otpovjet všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 11:59
Jméno: milan
IP: uživatel12533
 bude .....
Datum: 14. listopadu 2011 11:59
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 9:00
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Já jsem je montpákama nepoškrábal a to jsem už párkrát přezouval. Oproti komaxu, co mám na čínským pitovi je to nebe a dudy.
Datum: 14. listopadu 2011 9:00
 bakoune ani monter paky to neposkrabou?
Datum: 13. listopadu 2011 23:42
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mám... Jezdím s ním 2 roky, komax drží, ráfek je poměrně masivní, nekroutí se...
Datum: 13. listopadu 2011 20:12
 je to gut pevnej rafek,,jeste podctiva kvalite,,super do crosu jen jestli komaxit vydrží i paky tak to nevim ale je piskovany driv nez prosel komaxitem a ta kto musi drzet
Datum: 13. listopadu 2011 18:50
Jméno: KubiQ
IP: uživatel6617
 Cau draci dostal jsem napad a udelat si pekne kola ...  tak takhle sem si je udelal http://mojekola.wbs.cz/ kouknete co rikate jsou pekne nebo jsem znicil rafky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 7:35
 Pod pojmem fichtl předělaný do krosu mám úplně jinou představu
Datum: 14. listopadu 2011 7:35
 Ráfky to jsou krásný, ale nějak mě nesedí k tomu fichtlu. Kdyby byl fichtl laděnej do černa nebo doo žluta, tak by to vypadalo perfektně.
Datum: 13. listopadu 2011 20:08
Jméno: KubiQ
IP: uživatel6617
 tak ted se muzete kouknout dal sem tam fotku celeho fichtla zadni kolo zatim schne .... ale jako natiral jsem to normalne .... ale navickrat tak po tydnu to bylo  a natiral jsem to jakoze v celku jenom sem sundal plast
Datum: 13. listopadu 2011 19:37
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Jo a ještě..ty jsi ty ráfky rozebral a potom nastříkal nebo natřel.? a nebo v celku..?
Datum: 13. listopadu 2011 18:56
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 ty jestli jsou k nejakému černému fichtlu nebo nejakému tmavému tak to může vypadat pěkně..
Datum: 13. listopadu 2011 18:55
Jméno: KubiQ
IP: uživatel6617
 Jasne ze to mam do krosu ...
Datum: 13. listopadu 2011 18:40
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Jestli máš fichtla přestavěného na krosku tak jsou pěkné. Jestli máš klasiku tak je to bída.
Datum: 13. listopadu 2011 18:37
Jméno: honza
IP: uživatel3188
 cau draci chci se zeptat jaká svíčka má jít do hvězdicové hlavy normalní svíčka tam moc nesedí u svíčky n15y musím mít 3 podložky aby píst do kontaktu nehnápal nevím jestli tam mám dár nejakou speciální díky za informace
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 13:48
 Dobrý no, vy tu řešíte svíčku s vysunutým jiskřištěm, ale on má problém, že má v hlavě moc krátký závit a kvůli tomu musí dát na svíčku 3 podložky jinak mu do ni naráží píst. Do originál hlavy přece pasuje svíčka N (závit - M14x1,25 dlouhý 12,7 mm na klíč č. 21), proto se ptá, proč mu to do hvězdicovky nepasuje a jestli je to normální....
Datum: 14. listopadu 2011 13:48
Jméno: Jenda
IP: uživatel12593
 Já jezdí vysunutý jiskristem na mírně upraveným pionýru s hvezdicovou hlavou a pri dobre serizeny smesi bych nevidel duvod proc by se mel pist propalit, pisu zamerne mirne upravenej speciali co jezdi stejskal atd. nevim co jezdi tam uz se pracuje s trosku jinyma hodnotama
Datum: 14. listopadu 2011 0:26
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Johnny15 proc tam ta svicka nepatri , jen ze ma vysunute jiskriste ? Nekde sem cetl ze se ti propali pist kdyz mas moc chudou smes . Ja sem je pouzival do fichtla dost casto a nikdy sem nepropalil píst
Datum: 13. listopadu 2011 17:24
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no robil som teraz "renovaciu jedného ficchtla a nanič tak dobre nechcel chytať ako na N15Y a to bola seriovka
Datum: 13. listopadu 2011 17:20
 ta svíčka vubec do fichtla nepatří má tam být brisk n 15 C ta by tam měla sedet pokud ne tak se rači poptej co a jak a pak dyštak když nebude jinám možnost tak pak až podložky
Datum: 13. listopadu 2011 16:49
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 15:39
 to tam nejde,, lebo u fika je spunt a toto potrebuji mit hrdlo na objimku,,,coz fik nema
Datum: 13. listopadu 2011 15:39
Jméno: Kondor
IP: uživatel9766
 Ahoj,je motor na Stadíka 11 stejný jako na Stadíka 22?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 13:40
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Až na karburátor jo. S22 má karburátor s větším difuzorem a tím pádem má nepatrně vyšší výkon.
Datum: 13. listopadu 2011 13:40
Jméno: Crossař
IP: uživatel11092
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 19:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mám... Jezdím s ním 2 roky, komax drží, ráfek je poměrně masivní, nekroutí se.
Datum: 13. listopadu 2011 19:45
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 ZDAR DRAKOVÉ, MÁM NA SVÉ PANELCE SPORTCE DANÉ VÝFUKY Z JAWKY 634, ALE ABY MI TAM SEDLI KOLENA MUSÍM KONEC KOLENA O 10 cm ZKRÁTIT! MÁ TO VLIV NA VÝKON? DÍKY MOC
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 0:50
 výfuky jsou stavěné pro uplně jiný obsah spalit... jednoduše POJEDE TO NAHOVNO!!!!
Datum: 13. listopadu 2011 0:50
Jméno: komnan
IP: uživatel4620
 Ne.
Datum: 12. listopadu 2011 20:54
 Ahoj, mám špecielní dotaz pro znalce! Kamarád mi dneska donesl válec z pionýra (jawa 20) Nechával si udělat úpravy a výbrus. Ale válec nasadil, vyjel a z pincka nedostane víc než 20 za hodinu!!! Prostě se motoru nechce, má nepravidelný chod a absolutně netáhne. O elektrice se bavit nehodlám. Je to seštelovaný 3x a dobře. Výfuk vyčistěnej, originál. Karburace ok, nastavená na záběh. A ted ty úpravy: Známý mu udělal pomocné kanály do výfuku. Jedná se o závrty průměr 6mm, celkem 2, každý 2 mm vedle originálního výfukovýho kanálu v rovině jeho hrany. Nepřesahují ho a směřují kolmo do výfukového kanálu. A ještě něco, vložka válce má uraženou jednu tu hranu, co je po zasunutí válce na motor v klikový skříni. Komplet chybí v celé parádě. Výbrus 38:50. Žádné jiné úpravy. Tak se prosím vyjádřete a kritizujte. Potřebuju vysvětlení, děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 18:58
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Ten válec byl upravenej jako normální, pak to šaškovi spadlo na zem a ta hrana se uštípla... takže je to tím?
Datum: 12. listopadu 2011 18:58
 Nejenom pro vedení pístu.....ale to je tak nějak jedno......upravit dokurvenej válec je prasečina prvního kalibru...... pravděpodobně to nejede kvůli domrvenému válci...... ale pokud to alespoň trochu seřídíte a uděláte na tom výbrus,kterej předpokládam,že udělanej nemáte a brusič vás s tim vyhodí,tak pak to možná pojede alespoň z 3/4 jako seriovka.....kdyby ste chtěli udělat válec,tak se mi ozvěte....
Datum: 12. listopadu 2011 15:18
 tie nálitky slúžia na vedenie piestu.. ked to chýba môže sa nastať vačšie trenie..
Datum: 12. listopadu 2011 8:17
 no je to tam asi na ozdobu vid
Datum: 12. listopadu 2011 0:01
 kámoš to má taky na válci ulomený a jezdí mu to kupodivu dobře..  tak čemu to teda vadí?
Datum: 11. listopadu 2011 22:35
 když jsou na vložce uvalené nálitky které se zasunují do boloku tak je válec k hovnu.
Datum: 11. listopadu 2011 22:08
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 cus hele kamos si koupil fichtla nevim cim to je ale ten proste na jednicku jede skoro jako ten muj na dvojku .. tahne uplne krasne ... nevite co by na mim fichtloj zvedlo vykon ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2011 19:35
 záleži v jakem stavu máš komplet motor jestli máš dost nafoukany kola co jestli nejsou už po smrti ložiska v kolech atd asi máš už víc najeto pokud náš novy kroužky tak by to mělo táhnout dobře pokud se to za čas zas vrátí bude to chtít výbrus ale pokud se stím spokojenej jak to jede tak to tak nech každej fichtl je oroginál
Datum: 11. listopadu 2011 19:35
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 ja mam 12 on 13 .. tim padem by me to melo jet pomalejc ale vic tahnout .. ale vic to tahne jemu
Datum: 11. listopadu 2011 19:10
 osobný skúsenosť,že s 13Z sekundárkou sa dá z toho vytiahnuť na jedničku 25km/h a s 12Z sekundárkou už dávno mám zaradenú dvojku,.. (podla origo tachometra a s neupraveným motorom)
Datum: 11. listopadu 2011 19:10
 inak sekundárn reťazové kolečká máte stejné? lebo ked ne tak to neporovnávaj..
Datum: 11. listopadu 2011 19:05
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 kolik litru benzinu bych mel vyjet abych to poradne zajel ? proc trisky ? a pomohla by tomu hvezdicova hlava ??
Datum: 11. listopadu 2011 18:55
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Výbrus a následně to pořádně zajet. Pak vyčistit výfuk, vyměnit trysky,...
Datum: 11. listopadu 2011 18:48
 čau draci, mám dotaz je nějaký zásadní rozdíl v pochromované zadní osce(pio) 18,5 cm a 19,5 cm? nebo to je jedno.... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 18:35
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 zdravím dávám to sem znovu, protože mi nikdo neodpověděl. Chci se zeptat jakou mám tak hodnotu motor čz 125C. je v celkem slušným stavu jde protočit je tam vůle na klikovce, je kompletní i se zapolováním a karburátorem, začal jsem na něm dělat GO takže je z části rozdělaný, je nepojízdný ale dal by se zprovoznit díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 19:39
Jméno: Standa
IP: uživatel12735
 Nefunkcni rozebranej motor s nutnosti repase kliky. Max 800,-
Datum: 10. listopadu 2011 19:39
Jméno: dhxy
IP: uživatel12547
 1500,-
Datum: 10. listopadu 2011 17:32
Jméno: Jawa 21
IP: uživatel12656
 Ahoj hoši já mám problé řeším jestli mi bude pasovat pneumatika do terénu když je 90/100 x 16 na jawa 21 a chci se optat když je napsáno 90/100 jestli to je 3,00 nebo 2,75 a jak se to pozná?.. a ještě jestli je lepší do terénu na zadní kolo lepší úzké výsoké špunty nebo široké a nízké špunty prosím poraďte děkuji moc předem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2011 17:44
 tak za prvni ja ji tam mel ale bylo to bez zadniho plechu a na prave strane orezane spalky  jinak je to rozmer 3,50-16 na rafek to narves jelo to hezky krasne se to plnilo ale kdyz by si chtel dat plech tak stim zkusenost nemam , ale pokud orezes spalky na prava strane problem v tom nevidím zadny
Datum: 11. listopadu 2011 17:44
Jméno: Michal
IP: uživatel12656
 Ahoj Myslíte že tento drapák je dobrý pro fichtl cup na pionýr 20 na zadní kolo potřeboval bych poradit který by byl asi nejlepší pro fichtl cup děkuji všem předem ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 18:11
 Tak to je jiná to sory mě to přišlo takový srandovní, že se ptáš jakoby 2x na tu podobnou otázku s jinym jménem
Datum: 10. listopadu 2011 18:11
Jméno: Michal
IP: uživatel12656
 Michal jsem já a Milan je tatka
Datum: 10. listopadu 2011 17:45
Datum: 10. listopadu 2011 17:40
Jméno: Michal
IP: uživatel12656
 http://www.motokramek.cz/plast-2-75-16-enduro/
Datum: 10. listopadu 2011 15:01
Jméno: Milan
IP: uživatel12656
 Ahoj koumáci chci se optat mám jawa 20 a chcel bych si tam koupit drapák. Na jedné stránce jsem našel drapák s rozměry 90/100 3,00x16 a nevím jestli to nebude někde dřít nebo něco takového jestli se bude muset něco upravovat nebo jestli to bude mít vliv na výkon když je originál 2,75x 16 (poznámka: motor není upraven...) děkuji všem za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 14:25
 kup mitas E-06 2,75/16  90/100 nemá cenu pokud nemáš upravenej motor... jezdím MItas C-20 ale na klasika bych to nedával...
Datum: 10. listopadu 2011 14:25
Jméno: Míra
IP: uživatel11260
 jestli bude na fichtlu 3,00 lepší tak maximalně jen kvuli vzhledu, měl sem ho tam taky a je to zbytečně velký....jinak 3,00 bude mít lehce vyšší profil takže by to teoreticky mělo bejt nepatrně rychlejší, ale nebude ...
Datum: 09. listopadu 2011 21:43
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 hele ja nic upravovat nemusel .. mam drapec 100/90-16 akorad uz ho tam nemam potoze uz sem ustrihl 4 ventilky ... rozmysli si jestli se ti to vyplati
Datum: 09. listopadu 2011 21:08
Jméno: jawáč
IP: uživatel12547
 Chci dat dva vyfuky na mustanga...bude to mít negativní vliv na výkon?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 17:14
Jméno: jawáč
IP: uživatel12547
 teoreticky byto šlo,,chtěl sem am dat vyfuky co jsou origo na msutanga z každy strany pac mam dva vyfuky a jeden mi leží v koute.
Datum: 10. listopadu 2011 17:14
Jméno: standa
IP: uživatel12730
 Hele umíš trojčlenku a obsah kruhu? Vnitřní průměr origo kolena je 26mm......aby to líp sedělo,uvažuj 28mm.......a teď si z průměru kolena spočítej plochu,tu rozděl na dvě polovičky a z těch nazpět spočítej průměr jednoho kolena......jednoduchý ne
Datum: 09. listopadu 2011 22:11
 taky jsem to chtěl udělat a lidi mi řekli že bude menší výkon, něco jako když pojedeš bez výfuku protože musíš rozdvojit koleno
a tam už je ztráta výfukový komprese, ale premýšlel jsem že by to teoreticky šlo tak že nebude ve válci ten výfukový kanál ale budou bokem dva menší ( něco jako má
babetta), budou tam kolena výfuku v menšim průměru ale ten válec by jsis musel nechat vyrobit na zakázku a nevim kde
Datum: 09. listopadu 2011 20:09
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 Zdar, nemáte někdo graf z brzdy válce upaveného dle Světa Motorů . Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 12:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Mrkni na stránky TK moto, oni dělali kity podle té úpravy a někde by měly být i grafy.
Datum: 10. listopadu 2011 12:59
|



|