|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ako dosiahnem kompresny pomer 10:5 na jawe 23?je toto max hodnota alebo je mozne zmensit to este viac?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 17:27
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel12237
 10:5 je 2:1 ......toho dosáhneš jedině brutálním zvětšením spalovacího prostoru.
Datum: 03. prosince 2011 17:27
Jméno: standa
IP: uživatel12843
 úpravou hlavy...musí se brát v úvahu i vrtání válce a výška výfukového kanálu......
Datum: 02. prosince 2011 23:09
Jméno: vladan 05
IP: uživatel8279
 Čau nevíte kde se dělají výbrusy nekde okolo Opavy díky za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 12:36
 klika na 350tku výjde na 1700 a na jednoválce kolem tisícovky a je fakt dobrý a Ryšánek dělá jeden výbrus za 200.
Datum: 04. prosince 2011 12:36
 Pro hrbíka tady jsou ty klikovky MOTOSPORT – MOTOCYKLY
Pavel Kubín
Kategorie: Auto-Moto Hornická 30
CZ - 748 01 Hlučín
mob.: 605 102 668
a ten pán co dělá výbrusy je jak říkáš odbočíš tam doleva a jmenuje se Ryšánek
Datum: 04. prosince 2011 12:33
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 Díky..  a odkad jsi ty-..?
Datum: 03. prosince 2011 18:51
 http://www.infoklik.cz/opava/firma/42683/smolka-vitezslav-nastroj/
Datum: 03. prosince 2011 15:28
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 já jsem z chvalíkovic.. a u jakého smolky..?
Datum: 03. prosince 2011 14:40
Jméno: hrbik
IP: uživatel12528
 Viper, kde to je v těch Darkovičkách přesně, jak před hřištěm zabočíš doleva? A ten chlápek z Hlučína, jakou má adresu, kdybych potřeboval udělat klikovku, A za kolik tak asi?
Datum: 03. prosince 2011 13:38
 Nejlepší výbrusy dělá jeden pán v Darkovičkách bydlí kousek od hřiště má tam i ceduli je to na cestě jak jedeš z Hlučína směr Hať a Šilheřovice, ale když jseš z Opavy tak raději tam jinak dělá to za 200 výbrus. Jinak klikovky si nechávám dělat v Hlučíně u jednoho pána bydlí na OKD je fakt machr. Kdybys potřeboval udělat kliku tak napiš dám ti na něho adresu.
Datum: 03. prosince 2011 13:18
 odkad jsi vladane
Datum: 03. prosince 2011 11:18
 jo ale lepší u smolky
Datum: 03. prosince 2011 11:17
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 aha jako jen čistě výbrus..? a píst bych musel dokoupit..?i kroužky..? a myslíš jako hagemann v jaktařu že..?
Datum: 03. prosince 2011 11:14
 350
Datum: 03. prosince 2011 9:39
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 aha díky.. a nevíš za kolik to tak dělá..?
Datum: 03. prosince 2011 8:41
 fa smolka na nivě v opavě,hagemann motoren
Datum: 02. prosince 2011 23:42
Jméno: albi221
IP: uživatel12756
 zdar draci nevideli ste tady v kramku drapak na fichtla ????....nebo nevite kde by se dal levně sehnat ????? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 10:19
Jméno: jan
IP: uživatel12855
Datum: 04. prosince 2011 10:19
Jméno: standa
IP: uživatel12848
 Na fichtla sme cpaly enduro mitasky 2.75/16,kupoval sem je normálně v gumárně za cca 500,-/ks .....vejde se i do blatniku mezi vidle u J20/21....ale je to spíš enduro guma,než přímo drapák
Datum: 03. prosince 2011 14:23
Jméno: libor1
IP: uživatel10612
Datum: 02. prosince 2011 10:43
Jméno: albi221
IP: uživatel12756
 diky
Datum: 01. prosince 2011 20:31
Jméno: lukáš
IP: uživatel6617
Datum: 01. prosince 2011 20:21
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 zdar tady si snad vybereš
Datum: 01. prosince 2011 20:21
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 V autodílech Thorn mívají zpravidla Mitasy
Datum: 01. prosince 2011 20:18
 Napadl by tě pneuservis?
Datum: 01. prosince 2011 20:10
Jméno: HONZÍÍK
IP: uživatel12782
 nazdárek draci chci se zeptat když dám na fichtla karbec z babetty pojede to lépe ?? jo a ještě něco kopil jsem si karbec dellorto ale nevím ak mám vyřešit kolínko viděl jsem hodněkrát že se to napojuje zahradní hadicí taky bych to tak udělal ale nevím jestli bude vadit když tam nebude plynulí přechod, aby ten benzí tekl ?? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 21:22
 2 řádek.. tekl benzín- kam myslíš aby tekl benzín ??
Datum: 01. prosince 2011 21:22
Jméno: standa
IP: uživatel12835
 Kravina,na fichtlu je větší karburátor než na babetě......i kdyby to bylo Dellorto na babetu.....furt 17 a 14mm je sakra rozdíl.....natožpak to napojovat hadicí....no kravina....k vyššímu výkonu jsou jednodušší cesty....třeba se naučit seřizovat origo motor.....origo motor jede perfektně,když se vyšteluje.....natožpak když se něco "přidá" do válce....
Datum: 01. prosince 2011 18:49
Jméno: Michal 43
IP: uživatel1303
 čau draci mam takovej problem mam upravenej valec do fíka, sací kanal 29,5mm a vífukoví kanal 28mm na víšku v nej věčim bodě,ted se mito přidřelo hrany kanalu s raženy píst sem měl 2k, pomuže píst 1k. jo ješte se chci zeptat jak bych dostal točivej moment níš,mam u pravenej seriovej vífuk a fífuk koleno s kracení vo 8cm děkuju předem za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 18:42
Jméno: standa
IP: uživatel12835
 Mě přijde,že tohle je ten případ o kterym už jsem několikrát psal.....ono návodů je hodně...kdo umí číst mezi řádky,nepotřebuje ani návody.....ale ono je válec "upravit" a "upravyt"....to není narážka na ten pravopis,to samozřejmně nemá vliv na lidské dovednosti,jen chci říct,že nemá cenu něco "upravovat" když vůbec nevim co a jak a proč...a neznám souvislosti.....podle "parametrů" co uvedl tuším,že chtěl něco,co fakt pojede,ale zle to přestřelil pro seriovku....proto třeba detailně zjišťuju před úpravou každýho válce,jaký bude jeho použití a osazení příslušenstvim.....
Datum: 01. prosince 2011 18:42
 božééé co to je za prasopis?  ten saci kanal je 29.5 mm kam? široký nebo od hrany?  ... výfuk 28mm od hrany nebo široký? máš nějak bordel v pojmech hele
Datum: 01. prosince 2011 18:01
 šířka vejfukovýho kanálu? spodní hrana sacího kanálu? zavírá sací kanál? objem hlavy? Mimojiné k tvému časování výfukovýho kanálu je origo výfuk nepoužitelný....jednokroužkový píst by měl být samozřejmostí.....je to broušené s větší vůlí?
Datum: 01. prosince 2011 14:57
 Twl to je čeština
Datum: 01. prosince 2011 12:57
Jméno: Michal 43
IP: uživatel1303
 Karbec origo s 19mm difuzorem,tryska h 90 v 50,Filtr molitanovej a mažu Mogul tsf v poměru 1:33
Datum: 01. prosince 2011 12:37
Jméno: paja
IP: uživatel10551
 jaký máš karburátor? trysku? filtr? kolik mažeš? viděl bych to na chudou směs
Datum: 01. prosince 2011 11:59
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 kua to se nedá čýst OMG
Datum: 01. prosince 2011 11:23
 Nejdřív se soustřeď na dodělání povinné školní docházky, pionýr počká...
Datum: 01. prosince 2011 10:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Chudák pan Češtin
Datum: 01. prosince 2011 10:21
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar lidi de fichtl předělat na 12V
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 16:08
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 lada:nechápu 12ti voltoví zapalovaní stačí tam dat snad normální,to co tam je jen na něj připojit baterku a odpojit cívky a dat indučku na 12 volt tak jaký 12ti voltoví zapalovaní mas ba mysli
Datum: 02. prosince 2011 16:08
 lada: LOL  ... staci dat 12V spotrebice
Datum: 30. listopadu 2011 20:07
Datum: 30. listopadu 2011 19:56
Jméno: lada
IP: uživatel12832
 de,stačí tam dát 12 v zapalování...
Datum: 30. listopadu 2011 19:45
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 de to, ale až ti tu někdo napíše, jak bys to měl udělat, tak tě ten nápad přejde
Datum: 30. listopadu 2011 18:57
Jméno: standa
IP: uživatel12829
 DE
Datum: 30. listopadu 2011 18:51
Jméno: bsd
IP: uživatel12547
 na pionyra sem dal menši(11zubu) primarni retezove kolecko nes je originál,co se stane kdyz tam ponecham ten 11z kolečko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 15:09
Jméno: bsd
IP: uživatel12547
 ok děkuju
Datum: 01. prosince 2011 15:09
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 nepojede ti to tak rychle jako s 12 zubem ale zase to bude silnější..
Datum: 30. listopadu 2011 19:58
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Zdravím, měl bych otázku jelikož se mi něco nezdá. Snižoval jste někto hlavu válce? O kolik mm a jaká vám vznikla komprese? Mě vyšlo že bych hlavu musel snížit o 3 mm aby měl kompresy 10,5:1. Je to normální? Není to snížení moc? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 15:01
Jméno: standa
IP: uživatel12829
 Jednou jsem zkoušel dělat cca nepřesný výpočty.....3mm je hrozně moc....osobně si myslim,že 1,5mm je to pravé.....hlavně hlavy se neřeší dle výsleddného kompresního poměru válce(velkou roli hraje výška výfukového kanálu),ale snižuje se dle kompresního objemu hlavy.....jaký objem hlavy potřebuješ? V mililitrech/ccm ? Jaká je výška výfukovýho kanálu?
Datum: 30. listopadu 2011 15:01
 no už když se nad tim zamyslíš, tak 3 mm jsou opravdu hodně. myslim že to by snad ani nešlo. pokud snižovat, tak bych dal tak 0,5 mm, ale nemám s tím zkušenosti, takže na moji radu nedávej
Datum: 29. listopadu 2011 21:14
 http://www.youtube.com/watch?v=g2RP-3vvJD0&NR=1 uměl by jste to někdo vyrobit? dobře zaplatim moje icq 556223113
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 16:11
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
Datum: 30. listopadu 2011 16:11
 ten zvuk není způsoben zapalováním nýbrž rozladěným karburátorem,nějakým prasklím výfukem a zápalko rozladěný....
Datum: 29. listopadu 2011 18:19
 ale já chci tohle, to je jak motorovka
Datum: 28. listopadu 2011 21:10
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 měl to rozhašený jak sviňa..... mě CDI blaflo na lehké první otočení startpáky rukou....něco podobného najdeš v návodu na jawa-50.cz
Datum: 28. listopadu 2011 21:03
Jméno: Tomáš
IP: uživatel12807
 čus chtěl bych se zeptat je nutné při montáži rychlé převodovky prohazovat některé převody? nebo stačí prohodit staré díly za nové? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 22:14
Jméno: Tomáš
IP: uživatel12807
 dík moc
Datum: 28. listopadu 2011 22:14
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 Dvojková kolečka je nutné přehodit. Na předlohu dát kolečko 20z a na hlavní hřídel 18z
Datum: 28. listopadu 2011 22:08
Jméno: Tomáš
IP: uživatel12807
 a sčim bych ho měl prohodit
Datum: 28. listopadu 2011 21:05
 při použití 17/21 je nutné prohodit 2. kolečka a musí být perfektní stav jako psal standa
Datum: 28. listopadu 2011 21:00
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 Tak obecně je nutností perfektní stav zbytku origo převodovky...pokud z origo převodovky jen občas vypadla náhodou trojka,tak je potřeba to vyřešit před montáží nový převodovky...to je tak vše.....
Datum: 28. listopadu 2011 20:30
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 20:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 hm
Datum: 01. prosince 2011 20:49
Jméno: agent
IP: uživatel12547
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 20:31
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 já ty rozdíly pořešil klapkou do kliky. ano litina se vaří běžne. jen bych chtěl vidět jak se vaří litinovej "plech" k tomu 50 let starýmu vyžranýmu tenoučkýmu žebru na sráčovi.prostě tomu nevěřim.agent prostě blafe a vůbec netuší o čem....
Datum: 30. listopadu 2011 20:31
Jméno: standa
IP: uživatel12829
 taky sem viděl vyvařenou litinovou vložku....oni jsou totiž i elektrody na litinu,to je celý,ted z hlavy nevim označení,ale v práci je máme.....jinak nezbejvá jen mu to přát...mimojiné,jak je to teda s tim pístem? Já neustále žiju v realitě,kdy bylo 70ccm možné udělat jen s pístem ze simsona.....jenže tam bylo hafo řešení okolo výšky pístu,sací hrany atd tak sem tomu dřív nějak něvěnoval moc pozornosti.... oni někde dělaj písty nad 42mm pro použití na pionýru?? nebazíruju na shodnosti na jeden milimetr,ani čep mi nějak extra netankuje,ale rozhodně řešit 3-4mm jako u sifona,to NE...
Datum: 30. listopadu 2011 17:38
 vařit litinová žebra není až zas takovej problém.... viděl jsem vyvařenou vložku válce a prej to i funguje....
Datum: 30. listopadu 2011 15:25
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 ip 1247, stačí 30 stránek zpět a je jisté, že o zábavu by zde mohlo býti postaráno, pokud ovšem bude agent stíhat hledat informace k odpovědím
Datum: 30. listopadu 2011 13:54
 tak ted se začínám bavit, pokračuj  )))
Datum: 29. listopadu 2011 22:11
Jméno: agent
IP: uživatel12547
 do žeber sem navrtal díry a promotnoval dalsi hlinikove lišty a přišrouboval .
Datum: 29. listopadu 2011 22:08
 no já mám taky 70ccm. nevidím v tom problém. jen jsi jaksi zapoměl připsat co všechno jsi musel upravit  no a ten návar litinovejch žeber? to se mi moc nezdá ale budiž....
Datum: 29. listopadu 2011 19:35
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 chci vidět fotku pístu v šupléře a nebo šupléry ve válci
Datum: 29. listopadu 2011 16:42
Jméno: agent
IP: uživatel12826
 mam navařeny na valci dlsi zebra
Datum: 29. listopadu 2011 9:43
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Jak se říká: Obrázek/ důkaz, jinak se to nestalo...
Datum: 29. listopadu 2011 8:09
 věřim že to jede 90 ale je to na hovno protože válec z 555 moc nechladí tak se ti to muže i zadřít
Datum: 28. listopadu 2011 21:13
Jméno: agent
IP: uživatel12547
 do klikovky udelal sem dve díry nic víc a ojnice je na jehlach .píst 2 kroužky
Datum: 28. listopadu 2011 17:14
 vždyť i tak... výbrus na 45mm.... to už je nějak moc, to ten válec moc vydržet nemůže... jinak píst se dá přinejhorším udělat...
Datum: 28. listopadu 2011 16:18
Jméno: standa
IP: uživatel12817
 Presne tak,jak si vyresil pist,kliku,ojnici....a nebo kecas proste
Datum: 28. listopadu 2011 13:22
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 kde si sehnal píst ???
Datum: 28. listopadu 2011 12:24
Jméno: jawa 21
IP: uživatel9087
 zdar chtel bych se zeptat jestli je lepsi v hlave karbon nebo jestli je to lepsi bez dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 14:02
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 Ano,přesně tak,čim víc zapečená hlava,tím lepší komprese a výplach válce.....njn....proč to asi všichni čistí?
Datum: 28. listopadu 2011 14:02
 ze spálené směsi... hlavně teda oleje...
Datum: 27. listopadu 2011 20:42
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 z čeho se vůbec ten karbon tvoří..?
Datum: 27. listopadu 2011 20:32
 teoreticky možná... realně ani ne... navíc k čemu ti je komprese, když se ti nestačí chladit motor?
Datum: 27. listopadu 2011 20:17
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
Datum: 27. listopadu 2011 20:14
 tak to už si snad děláš srandu.... jasně, že bez... to samé píst... bez karbonu se to všechno líp chladí a i tak to vesměs líp jede...
Datum: 27. listopadu 2011 18:56
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Čau draci.. chtěl jsem se zeptat dal bych na fichtla přední vidlice z nějaké CiŽi 125,175,250 nebo ze simáka nebo z MZty 150ky.. odepište plss do by se tam všechno dalo dát.. díky ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 16:22
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 jdou tam z cz175 ale musi se trochu podlozit a jinak nejlepsi sou ze simsona
Datum: 30. listopadu 2011 16:22
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 to víš že jo Zbíňo..  DD
Datum: 27. listopadu 2011 19:09
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 jj a neo jiného by tam nešlo.. ?
Datum: 27. listopadu 2011 18:08
Datum: 27. listopadu 2011 18:03
Jméno: Vyhnis
IP: uživatel11260
 Ahoj, máte někdo zkušenosti s přímým filtrem sání nabízených tady na FK ?...zatím mám jen karbec dellorto 19 a origo filtrbox s předělaným kolínkem....ted plánuju udělat klapku a sání do klikové skříně a použít tento filtr....máte někdo zkušenosti s kombinací těchto filtrů s dellortem 19 ?...dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 14:10
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 čau draci pasovali by mne predni tlumiče z mz 150 na fichtla ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 21:59
 dyt píše přední no to nevým vím že ze simsona pasuje když si iděláš redukci tzvn mysky ale z MZ nevym
Datum: 26. listopadu 2011 21:59
 a predni nebo zadni?
Datum: 26. listopadu 2011 21:32
Jméno: rumcajz
IP: uživatel12547
 Ahoj draci des se, dal sem dva vyfuky na mustanga a docela dobry  .A vypada to stylove
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 22:37
Jméno: rumcajz
IP: uživatel12547
 mam vlozku na 40.50 a retezove kolecko 14 a rozetu 55z .A drži ty kollena perfektně vařil sem to acetylenem,Vše pasuje drži a nedře.
Datum: 26. listopadu 2011 22:37
 ten kříž neudrží jeden výfuk,natož dva
Datum: 26. listopadu 2011 21:38
 Blbost, na 80 km/h to s dvěma výfuky nemá dobrou kompresi, ikdyž, jestlis to měřil origo tachecem tak 80 je možný
Datum: 26. listopadu 2011 21:07
Jméno: rumcajz
IP: uživatel12547
 s jednim vyfukem mi to jelo 80 a s dvema taky 80 na emm to neni znat jak vykonem tak spotrebou tak nevím  ,Vřele dopručuju
Datum: 26. listopadu 2011 20:50
 ono na vylítaným motoru to nepoznáš...ale výfuk je 30% výkonu u 2T...a vývojáři věděli proč tam dávali jeden...nocméně to může vypadat opravdu dobře
Datum: 26. listopadu 2011 20:16
 jo už na byla diskuze o tom i na jawamanii ale prej to jede nic moc ten motor je prostě udělanej na 1 výfuk
Datum: 26. listopadu 2011 18:27
Jméno: rumcajz
IP: uživatel12547
 blbost z sdvěma to jede tak jako s jedním ,potrebujete dva kolena a dva vyfuky (novější typ.ten stary nepasuje pod zadni pačku brzdy)
Datum: 26. listopadu 2011 18:23
 A jak to s tím jede?
Datum: 26. listopadu 2011 17:12
 Máš foto?
Datum: 26. listopadu 2011 16:54
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 20:03
 chcel by som sa vas opytat ze kam ta podkova ide diki moc
Datum: 28. listopadu 2011 20:03
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 dik
Datum: 26. listopadu 2011 10:08
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 jj
Datum: 25. listopadu 2011 21:13
Jméno: wwepo
IP: uživatel12613
 Ano, na stočenou kliku do pionýra...,
Datum: 25. listopadu 2011 21:02
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 11:24
 máte na něj nějaký kontakt ???
Datum: 02. prosince 2011 11:24
 Souhlasim s lolek  takovejch lidí jako jsi ty stando by sme potřebovali víc
Datum: 25. listopadu 2011 7:04
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 Musím řict,že Standa je opravdu slušnej člověk kterej to nedělá pro prachy,škoda že takových ochotných lidí není víc.
Datum: 24. listopadu 2011 23:46
 Zdarec lidi. Libore dík za pochvalu,jsem rád,že ti válec dělá radost....ale trochu víc skromnosti...je to jen "obyčejnej dvoukanál"....nejsem první ani poslední kdo ho kdy udělal.....Jinak byla to nenáročná "základní" verze na "obyčejnou" seriovku,dělam i jiný....ale zatím jen jednoduchý dvoukanály...nechci a nikdy sem nechtěl dělat závodní válce....i když už jsem vyjímku udělal  Tím ovšem nevylučuju,že v budoucnu bude 3K na "obyčejnou" seriovku.....na papíru už je,,,, pro Bugs: Ozvi se,uděláme tátovi 60ccm s rozumnym časovánim,dá se z toho i v serii vytřískat hodně v nižších otáčkách.....udělám jinou modifikaci kanálů tak,aby se nárůst točivého momentu projevil od středních otáček a ne ve špičce,jako u závodních válců.... jinak na rozdíl od jinejch,dělam to spíš jako koníček a za úplně směšný peníze....těší mě,že mužu někomu udělat radost.....
Datum: 24. listopadu 2011 23:12
 Lukáš: jojo, výbrus je origo, ale spojku, ložiska, gufera jsem mu na tom dělal
Datum: 24. listopadu 2011 21:55
 není pravidlem že čím více děr tím větší výkon....2K je hooodně univerzální zbraň na soupeře...
Datum: 24. listopadu 2011 21:43
Jméno: libor1
IP: uživatel12758
 tak to bohužel nevim, pro mě je tohle dostačující
Datum: 24. listopadu 2011 21:37
Jméno: kipr31
IP: uživatel9074
 DÍKY ZA KONTAKT,ALE CETL JSEM ZE PAN STANDA DELA JEN 2 KANAL,SCHANIM NIKOHO KDO BY UDELAL VECI UPRAVY\r\n
Datum: 24. listopadu 2011 21:29
Jméno: libor1
IP: uživatel10614
Datum: 24. listopadu 2011 20:43
Jméno: libor1
IP: uživatel10614
 jo nutno dodat, že neni od věci mít motor v dobrym stavu (klika, ložiska převodovka atd), ale to všechno ti příde na papíře s válcem (nebo meilem), prostě se po meilu domluvíte a ty mu pošleš válec popřípadě i hlavu a on to předělá a pošle zpět
Datum: 24. listopadu 2011 20:38
Jméno: libor1
IP: uživatel10614
 hele ta cena bude asi individuální podle úprav a je v ní započítán píst(jednokroužek), kroužek/ky(po dohodě i náhradní),výbrus, snížení hlavy(po dohodě) nějaká ta práce a poštovný, ale dělá i obsah z 50 na60cm3, jo a má inzerát na seša moto
Datum: 24. listopadu 2011 20:29
 ta cena by mě taky hodně zajímala  a o jakou úpravu se jedná 
Bugs: a nemá to k tomu všemu ještě origo výbrus?
Datum: 24. listopadu 2011 20:16
 libor1: Prosím tě, kolik za tu úpravu Standa chce? Já přemýšlím o tom, že bych otci nechal k Vánocům upravit válec, aby mu to lépe tahalo. Otec váží tak 120kg a stěžuje si, že fichtl nejezdí, jako jezdil, když si ho v 16 kupoval.
Datum: 24. listopadu 2011 20:06
 prostě frajer,
Datum: 24. listopadu 2011 19:59
 standa ví co dělá  a přitom stačí jen "málo"
Datum: 24. listopadu 2011 19:38
Jméno: libor1
IP: uživatel12577
 Bejvá tu často na fichtl pokecu, hodně toho ví o tunění válce, stačí se tu poptat nebo hledat ve starších příspěvcích týkajících se úprav válce, kanálů
Datum: 24. listopadu 2011 19:34
Jméno: kipr31
IP: uživatel9074
 mužu se zeptat jekému standovi??? díky
Datum: 24. listopadu 2011 19:17
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12656
 Ahoj draci nemá někdo zkušenosti s fichtl cupem potřeboval bych poradit jakékoliv úpravy může být klasik i speciál radši bych tuning do klasiku a rady mimo uprava kanálku.. myslím takové mimo válec... mám jawa 20 byl bych vám moc vděčný za rady děkuji předem můžete mi napsat také na email michal.chvatal@seznam.cz ještě jednou díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2011 15:44
 přesně tak..klasik bez úprav...ve co nejlíp seřízený,namazaný,správně nafoukaný kola i v terénu... mám tam teda 11zub sekundár a na 200metrů s pevným startem předjedu i nějakou tu 125  třeba Honda CBR bo pitbike.... maximálka s takovým převodem činí 61kmh...
Datum: 25. listopadu 2011 15:44
Jméno: NAPY
IP: uživatel8648
 No, tak do klasiku ani úpravy nepotřebujeě  já mám svého mazlika bez jakéhokoliv tuningu a naložil jsem s tím i simsona kterej měl údajně 60ccm a tuning. karbec  a musel sem se mu vysmát. Pak jsem závodil i proti mustangu. Tak jde o to aby si věděl co je pro toho tvého pincka dobrý, stačí to mít všechno dobře seřízený, aby ti nedřely ložiska + aby se vše volně otáčelo, protože čím víc věci se bude přidírat tím víc tě to zpomalý, jen pro info. můj pinckej je i s tzv. lyžinama a na radaru jsem měl 76
Datum: 25. listopadu 2011 3:34
|



|