Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravim...je možné sehnat bezkontaktni zapalovani nebo nejakou jinou nahradu do 500Kč??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2009 9:21
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Halovo čidlo stojí tak 35kč (např.TLE4945) ale bez poměrně zásadních úprav elektroinstalace pro někoho kdo ani neví jak připojit žárovku k plochý baterce je to součástka k ničemu a nadlidskej úkol... takže asi tak
Datum: 22. března 2009 9:21
Jméno: standa
IP: uživatel4168
 vis co....ty radsi nic nedelej.....co sem tu cet tvy dotazy,tak ty bys nejradsi varil z vody a ze vzduchu.......neco chci,zaplatim za to....to je trzni system ekonomiky.....
Datum: 22. března 2009 1:38
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5576
 Hej ne já to myslím vážně....do 500 bych si mohl udělat třebazapalování prez baterku ne ?
Datum: 21. března 2009 18:53
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5576
 Hej ne já to myslím vážně....do 500 bych si mohl udělat třebazapalování prez baterku ne ?
Datum: 21. března 2009 18:50
 jasně, halluv snímač je dobrý, a stojí kolem 300 kč.
Datum: 21. března 2009 18:49
 jo, vyrobit si vlastni
Datum: 21. března 2009 18:46
 Hoši nemáte někdo schéma zapojení blinkrů na kývačku nebo panelku??Celý schéma,ale aby v něm byly udělaný i blinkry.Nebo třeba nějakej odkaz kde se to dá stáhnout.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 17:11
Jméno: Tom
IP: uživatel5597
 Moc pěkný schemata jsou na motoelektro.cz, mě pomohli tihle hoši i po telefonu, takže je rád doporučuju.
Datum: 26. března 2009 17:11
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
Datum: 21. března 2009 17:14
Posl.aktualizace: 21. března 2009 19:56
  ok.. už sem obědlal to jak řiká standa..  jen mi neni jasný, že jeden tady psal, že to s tím nejde roztlačovat...
Datum: 21. března 2009 19:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to bych rád věděl, co bys chtěl na tom krabicovém štelovat!!!!! ...... za mě(a pišu ti to už poněkolikátý) jednoznačně krabice.....
Datum: 21. března 2009 17:59
Jméno: Standa
IP: uživatel4168
 hele ty ses clovek,kterej potrebuje,aby se to nemuselo nijak stelovat,takze jasná volba....to polovodicové na stator......
Datum: 21. března 2009 13:35
 a baterku ti to dobíjí dobře? nemusíš to dobíjet nabíječkou? jen to nabiješ po zimě, a v sezóně ti to šlape samo? kdyžtak mi napiš na icq 462-457-878... zeptal bych se na pár věcí.. dík..
Datum: 20. března 2009 22:52
Jméno: jiří
IP: uživatel5189
Datum: 20. března 2009 22:48
 zdravim pánové mám pařeza a bouchaj mi tam 6V žárovky tak jsem tam dal 12V a ty po projetí pobouchaly také co s tím?? zapalování nechci měnit chytá na šlápnutí. díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2009 13:44
 tak uz zlobit nebudu
Datum: 22. března 2009 13:44
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Steve! Nezlob!  Vím co myslíš, ale tak jak jsi to napsal ostatním jen mateš hlavu. Jojo, regulaci mám, ale nejen na netu, ale i na motorce . Já bych tam ani tlumivku nemohl mít, protože tím že nabíjím akumulátor a živím zapalko, tak soustava má proměnnou spotřebu, takže to chce pak dynamickou regulaci. Tlumivka se dá využít jen v soustavách s konstatní spotřebou (žárovky).
Datum: 22. března 2009 9:31
 blbe sem se vyslovil, ma se zmenit vykon, gdyz zmenis napeti tak budes mit o neco mensi ztraty vedenim, takhle sem to chtel rict, jo a mas na nete regulator napeti zejo? jinak pardon i za tu 20W zarovku, cili musis jak rikal Standa delat upravy v zadnim svetle (jina zarovka nebo ta tlumivka)
Datum: 21. března 2009 18:41
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 To jenda65 -Jak tady s oblibou (a má pravdu) říká Standa, tak tam vraž tlumivku.. Fígl je v tom, že její odpor se mění s frekvencí a tudíž když zvýšíš otáčky, zvýšíš frekvenci střídavého napětí a pak tomuto napětí tlumivka se vzrůstající frekvencí klade větší odpor a v důsledku toho nedovolí spálení vlákna... jednodušeji to popsat neumím
Datum: 21. března 2009 18:08
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Steve...neděs mě.. nic takovýho jsem nikdy neřekl, nenapsal, ani si potají nemyslel  . Prostě tím že zvýšíš napeští spotřebičů neznamenaná že se změní jejich příkon. Toto však platí pouze u lineárních zdrojů, jako je např. magneto... U baterky, či akumulátoru by to neplatilo.
Datum: 21. března 2009 18:04
Jméno: Standa
IP: uživatel4168
 Kup tam dopredu 6V/15W a dozadu 12V/10W nebo 12V/15W(pokud bude ta slabsi(10W) praskat) a budes mit klid......neni to jen o poctu wattů,ale o jmenovitem vykonu a ten se rovná proud*napetí.....chapes uz....zapalovani ma davat 20W,ale vetsinou dava vic....tech 25W...bud se kvuli tomu dava tlumivka a nebo nejaka regulace a nebo staci dat jen o 5W jednu zarovku silnejsi.....dopredu se 20W zarovky nedelaj,takze musis spekulovat se zadkem......
Datum: 21. března 2009 13:39
 je sic pekny zes dal secky spotrebice na 12V cili to bude o malinko lepsi ale Chong tu gdysy rikal k tomu samemu dotazu ze se musi zvysit vykon spotrebicu - to je ze pokud vepredu mas 15W zarovky (predpokladam ze tam mas parezacke zapalovani, gdybys tam mel novejsi 30W tak dej dopredu 25W zarovku) tak dej treba 20W zarovky...tim by to melo byt vyreseno nebo si sestroj regulator napeti - Chong ho ma na nete...a nebo si pockej az tu prijde a povi ti to sam
Datum: 20. března 2009 21:57
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 cau, chci se zeptat jak se co ovlada na prepinaci u stadiona s 22 -tedy jak jsou tam zapojeny ty 2 cudliky-vim ze tim jak se pohybuje nahoru a dolu se zapinaj a prepinaj svetla. kde byl zapojenej klakson? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 21:34
 packa prepinace na riditkach ma 3 polochy: ve prostred bez svetel,dole s tlumenejma,nahore s dalkovejma,jinak na bzucak je tlacitko taky na tom prepinaci,jakoby na ty strane co je primo k tobe
Datum: 20. března 2009 21:34
 zdarec.. hele, tohle to relátko http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1299.html - jakej je ve funkčnosti rozdíl mezi tim starým? a kdybych si ho tam dal, tak už by mi to dobíjelo dobře? já mám na starim zpálenou cívku, a tak nějaký potřebuju sehnat. to starý se už nedělá? abych nepřišel do mototechny, a nedal mi to starý  já bych právě radši tohle.. kdybych mu řek že chci relátko, tak mi dá takovýhle, nebo se dělaj ještě nějaký jiný?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 21:53
 prostě se zeptám, seso, který by si mi doporučil ty?
Datum: 20. března 2009 21:53
 jo a mimochodem bude to normálně fachčit na tipu 356 jo?
Datum: 20. března 2009 21:50
Datum: 20. března 2009 20:24
Datum: 20. března 2009 20:21
 Na čezetmanii mě borci říkali a mají s tím zkušenosti,že to ničemu nevadí,ale musíš odebírat zase jen 45W,abys nepřetěžoval dynamo...
Datum: 20. března 2009 20:19
 a kdybych si koupil to za těch 390, tak taky už nebudu muset dobíjet baterku nabíječkou? bude mi to dobíjet samo? a dost?  jinak dík moc za odpovědi..
Datum: 20. března 2009 20:19
 jo, a nevadilo by to, že tady to relátko je 75w a já mám 45w ? to je jedno?
Datum: 20. března 2009 20:17
 Jinak to elektronický relátko je na nic,že se dá zničit tím,že je přepoluješ a taky je to s ním na houby,protože když budeš chtít roztlačit motorku tak to nejde s tím elektronickým.
Datum: 20. března 2009 19:57
Datum: 20. března 2009 19:55
 Zdar loukotman, určitě bych šel do toho co napsal Ik, je to spolehlivý,taky jsem je nedávno dal do mého stroje ČZ 175 450.05 a dobíjí to s tím velice dobře,musíš to teda zapojit dle schématu,který někde mám a klidně to je seženu.
Datum: 20. března 2009 19:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 20. března 2009 19:46
 tak myslíte, že to bude líp dobíjet? který by ste si vybrali vy? - kdyby vám nešlo vo "originální" díl ?
Datum: 20. března 2009 19:36
 tak prodavaj se normalne i ty stary , ale tady je vyhoda že je to bezkontakt
Datum: 20. března 2009 19:32
 *starým
Datum: 20. března 2009 19:24
Jméno: venca
IP: uživatel5567
 zdarec.mám čz 175/487 ale nevím kam mám zapojit uhlíky jeden jde asi na kostru ale ten druhý nevím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 9:15
Jméno: venca
IP: uživatel5567
 no jo ale ten drátek od uhlíku je krátký a nedosáhne až na tu svorkovnici
Datum: 21. března 2009 9:15
 ten co je vic dole(bliz k prednimu kolu) tak je na kostru,ten co je nahore tak pride na svorkovnici dynama,je to ta svorka kdyz u toho klecis tak vpravo nejbliz k tobe,proste ta blizsi na pravy strane,apon myslim ze si to pamatuju dobre
Datum: 20. března 2009 21:58
Jméno: blomby mi dou od..
IP: uživatel5266
 pls nevite cim by se dala zalepit malinka prasklinka na nadrzi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 8:03
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Jinou variantu než zaletovat, či zavařit Ti nemohu s klidným svědomím doporučit... takže NELEPIT!
Datum: 20. března 2009 8:03
 Zdar Seso chci si na jawu 350/639 u tebe objednat mimo jiné plastové kryty přepínačů na řídítkách,máš všechny,kromě horního dílu levého přepínače a proto se tě chci zeptat,jestli bude v brzké době k mání
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2009 23:02
 mam vsechny,, teda jeste pravej horni ale to splasim
Datum: 19. března 2009 23:02
Jméno: stanek
IP: uživatel2014
 Dobrý den, nevíte kde by se dala koupit elektro instalace na jawetu? Marne hledam a nic nenachazim. Nejlepsi by byl nejaky e shop ktery posila balicky. Diky za radu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2009 17:31
Jméno: Stanek
IP: uživatel2014
 Na motoelktro jsem psal a nedelaji to..
Datum: 25. března 2009 17:31
Jméno: Tom
IP: uživatel5597
 I když je to třeba jednoduchý si to udělat sám, neni vždycky čas. vím o čem mluvím. na motoelektro.cz ti to udělaj s oletováním i s očkama.
Napiš jim.
Datum: 25. března 2009 14:02
 ja nevim,me pride blbost si zrovna na jawetu kupovat elektroinstalaci, dyt sou tam dva dratky,tam a spatky,ja to mel natazeny asi za pul hodky
Datum: 19. března 2009 19:48
Jméno: stanek
IP: uživatel2014
 Presne tak.. nechci se s tim pul dne babrat,chci to mit orgigo a profi..
Datum: 19. března 2009 19:37
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 není to problém, ale ušetřilo by to spoustu času, vím o čem mluvím, v zimě jsem elektriku na fichtlovi tahal, přece jen je rozdíl 2 hodiny letování a protahování a pak ještě izolování oproti 2 minutám cvakání konektorů
Datum: 19. března 2009 18:51
Jméno: stanek
IP: uživatel2014
 prave ze se to dela..  jinak bych se neptal..!!
Datum: 19. března 2009 18:44
Jméno: Standa
IP: uživatel5561
Datum: 19. března 2009 18:31
 to si neumite natahnout par dratu?
Datum: 19. března 2009 18:20
Jméno: Growe
IP: uživatel5299
Datum: 19. března 2009 17:44
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 jóó, tak to bych bral i na fichtla...
Datum: 19. března 2009 16:33
 Ahoj draci mam prosbičku našel by se nějákej šikovnej z vás kdo dělá ty desky na tyristorový zapalko?dyžtak se ozvěte dik ICQ333247935
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 14:20
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Datum: 20. března 2009 14:20
Jméno: zeli
IP: uživatel175
Posl.aktualizace: 18. března 2009 23:54
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
Datum: 18. března 2009 23:54
Jméno: Standa
IP: uživatel5552
 nevyznam se v tom a prijde mi ue je to uplne blbe......Takle to je: jedna ma kontakt a dlouhej kabel........ten dlouhej kabel chytis na vyvod te druhe
Datum: 18. března 2009 22:42
 lol ta prvni varianta, proste z konce druhy civky na zacatek prvni...
Datum: 18. března 2009 21:03
Jméno: varianta
IP: uživatel995
 ta druhá varianta
Datum: 18. března 2009 20:54
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 http://uloz.to/1483589/Bez_názvu.JPG zde mi to nechtelo oznacit cely
Datum: 18. března 2009 20:01
Jméno: zeli
IP: uživatel175
Datum: 18. března 2009 19:58
 Ahoj kluci, mám opět problém, nešel mi pionýr do otáček, tak sem se pokoušel udělt správně odtrah což by šlo dobře, ale bylo špatný kladívko tak jsem dal nový a od tej doby to nemůžu seřídit, odtrh dávám 0,4 mm což je podle normy, zkoušel jsem dávat to staré kladívko to mi už nešlo vůbec, teď jediný jde tak, že to trošku brní, ale nekope to, ale když připojím na zapalování zkoušečku tak alektriku vyrábí, zkoušel jsem měnit i indukční cívku a k ničemu to nebylo. Takže každá rada je mi dobrá, díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2009 18:37
 Jo, měl si pravdu, díky ti moc, seš fakt dobrej, je vidět že už s tím máš zkušenost, dneska sem to přehodil, páč mi kladívko skratovalo s kostrou a a teď sem sundal hlavu udělal sem kloudnej odtrh a když sem dal prst do fajfky tak sem myslel že do mě pustili 230 V, fakt moc díky, já to měl na hovno podkládaný. Díky ti moc.
Datum: 19. března 2009 18:37
 hele tohle seprojevuje presne tak jak pises, navic kdyz pises ze jsi mel dole kladivka je to tutovy. treba uz mas tu izolaci horsi zkus tam dat novou,nemusi to byt pertinax ale proste necoco nevede. Me to zas jednu dobu delalo to ze jsem nekd emprejel pres hrb a zkratovalo se to tam, kdyzjsem to rozebral a slozil zas to slo. misto desticek jsem dal novy sklolaminatovy a krouzek jsem nechal a od ty dobyneni problem. schvalne od kladivka vsechno odpoj a zkus zkrat proti kostre kdyz je otevreny- nesmi bejt. (musis ale vsehcno odpojit jak indukcku tak civku) . pokud tam zkrat nebude tak se mylim a bdue to nekde jinde
Datum: 18. března 2009 19:54
 No, dal jsem tamvše, dal jsem tam pertinax destičku ze spodu pak ten kroužek a zase tu destičku pak jsem dalpodložku,
pak matku a pak už jednotlivý drátky ana to opětmatičku.
Datum: 18. března 2009 19:41
Datum: 18. března 2009 17:56
Jméno: pepa
IP: uživatel5547
 To mas blby v tom sem na prd no.\r\n\r\n
Datum: 18. března 2009 17:38
 cus kolik supersvitivejch diod by utahl mustang s zarovkou ve predu 6v/25w???
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 21:46
 sry nemyslel jsem to zle  jen to tak vyznelo
Datum: 17. března 2009 21:46
 sry nemyslel jsem to zle  jen to tak vyznelo
Datum: 17. března 2009 21:37
 sry nemyslel jsem to zle  jen to tak vyznelo
Datum: 17. března 2009 21:36
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Hm.. tak nic. Vidím že jsem narazil na odborníka. Omlouvám se že jsem se ti snažil pomoci
Datum: 17. března 2009 21:12
 jednu prej  podivej se do myho profilu  a ve predu to sviti tak ze bys voslep  nikdy sem nepotkal fichtla kterej by takhle svitil
Datum: 17. března 2009 12:53
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Tedy pokud to myslíš jako náhradu zadní svítilny, tak pokud máš vepředu 25W lampu, budeš mít asi 30W magneto.. tedy dozadu by měla patřit 5W žárovka... V GME mají supersvítivou LEDku co ma pouzdře mají napsáno 5W.. takže jednu  . Ale abych ti to osvětlil... když budeš dávat jakoukoli diodu, ať je supersvítivá nebo ne, potřebuješ k ní katalogové údaje (a u supersvítivých obvzvlášť), aby jsi věděl jakou spotřebu mají a jak jim nastavit optimální pracovní podmínky. A protože nevím jakou supersvítivou diodu máš na mysli, tak ti nemůžu ani optimálně poradit kolik jich to asi tak ,,utáhne,,. A to nemluvě o tom, že nevím v jakém stavu máš magnety rotoru, jestli nejsou natolik vyšeptalé že ti ta 25W žárovka jen žhaví vlákno...
Datum: 17. března 2009 8:43
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
 Mylsim kolem 421 kouskůl
Datum: 16. března 2009 22:26
Jméno: hh
IP: uživatel5524
 nazdar ve spolek. bude něčemu vadit když na fichtlu natáhnu kabely s průřezem nebo průměrem (či co to je) 1,5mm namísto původních 1mm? díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 8:48
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Víš ono to možná o hodinách fyziky vypadalo (či třeba v tvém případě vypadá), že vás v tý škole jen zdržujou a nenechají vás spát, ale určité informace jsou fakt pro život důležité. Sice termín ,,proudová hustota,, na první pohled nevypadá až tak životně důležitá, ale pokud se hodláš hrabat v elektrice, tak tahle informace má svůj veliký význam, stejně jako ohmovy zákony a pár dalších základních informací... Dotazem na to jestli můžeš použít silnější dráty jsi jistě pobavil spoustu lidí
Datum: 17. března 2009 8:48
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Cim vetsi prurez kabelu, tim snese vetsi proudy a tim min se bude zahrivat... S klidnym svedomim je pouzij.
Datum: 17. března 2009 0:52
Jméno: hh
IP: uživatel5524
 To: JAWA_ceZetak ® čekám od toho že to bude fungovat stejně jako s 1mm protože mam jen 1,5mm a nechce se mi kupovat ty 1mm.
Datum: 16. března 2009 22:12
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 já si myslím, že je to plošný obsah průřezu
Datum: 16. března 2009 18:33
 Je to průřez a ničemu to nevadí.
Datum: 16. března 2009 16:09
 ne, co od toho čekáš?
Datum: 16. března 2009 15:44
 čauwec draci nedavno sem uplně rozkuchal fichtla nastřikal a takovy ty dalsi veci k tomu takovou proste generalku no a ted to este nemam složeny ale potřeboval bych vedet jak je presne zapojena el. v celi motorce protože me to tam neak vypadalo no a nevim jak to ma bit prosim esi nekdo ma neaky schema ty el nebo polopatě to vysvetlit co kam zapojit dikec moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 15:24
Jméno: ...
IP: uživatel2471
  ...se mi to tam nejak vypadalo... Jestli delas celkovou GO tak tam preci elektriku nenechas...Pri go se elektrika stejne natahuje nova, tak nevim proc ji nechavat zapojenou...Neni to nic slozityho. Vschno musi mit proud a kostru, a mezi proudem a spotrebicem je spinac/prepinac
Datum: 15. března 2009 15:24
Jméno: Jarda
IP: uživatel5106
 Na netu najdeš schémat fůru!!!
Datum: 15. března 2009 0:33
 Zdarec... Tak sem se po dlouhý zimě rozhodl zjistit, proč mi kontrolka dobíjení svítí podle plynu, ale jaxi se mi to nedaří.. prostě čím víc plynu, tím víc svítí, a pak praskne žárovka. Kdysi sem se tu na to ptal, a myslim Standa, neim, možná on, ale asi jo  řikal, že mám zpečený kontakty, že je mám oddělit, jenže sem to měl rozdělaný, tak sem to nemoh vyskoušet. Ted sem to dal do kupy, a dělá to pořád, tak se ptám, jestli to je tím (předpokládám že jo) tak jestli nevíte jako kterejma kontaktma, a v kterým místě je najdu...  tak dík..
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 13:28
 relé mám na statoru, a tam sou jen ty 3? žádný jiný? jak poznám že to mám shořelí? když se spečou "špatně" a oddělím je, tak už mi to je prt platný? nebo jak?
Datum: 15. března 2009 13:28
Jméno: Standa
IP: uživatel5504
 videl si nekdy vubec svoje rele? vis vubec kde máš rele???? pripada mi ze si uplne mimo.......... a rele mas krabicovy nebo na statoru? jako na rele na statoru sou tam 2 až 3 kontakty dle typu......staci kdyz se jeden speče......pokud se speče špatnej,shori rele a dojezdil si.........
Datum: 15. března 2009 11:53
 soráč, opravuju to na frikulina, jo, a nějakej kontakt regulátoru.. to je kterej? a kde?
Datum: 14. března 2009 22:26
Jméno: Piškot
IP: uživatel3023
 Ahoj draci,,, potřeboval bych poradit, jak by šlo udělat, kdybych si dal do fichtla baterku ze simála třeba, tak jak napojit nabijení, na co to napojit,,,,, ? Jestli by to třeba nešlo na cívku na koši u magneta třeba světelnou ža bych odpojil klakson a dal ještě jednu světel, ale nevim, jestli by to mělo dostatečnou energii na to, aby to dobilo tu baterku. A nebo sem ještě přemejšlel to třeba zapojit na nějaký silnější dynamo, ale od kola bych to asi spálil, jestli existuje nějaký jiný třeba, výkonější... ? Díky za případné odpovědi. Mějte se a starejte se pořádně o svoje stroje  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 14:13
 Záleží co tam chceš připojovat.
Datum: 15. března 2009 14:13
 A stačí, když to dobijení zapojim na jednu světelnou cívku i se světlem, nebo to musí být zvlášť?
Datum: 14. března 2009 22:40
 Usměrňovač je potřeba, protože z magneta jde střídavý proud. Regulace je potřeba, aby se ti baterka při zhaslých světlech nevyvařila. Dynamo z kola nevymejšlej. To má malej výkon.
Datum: 14. března 2009 22:29
 Jakože z toho magneta de moc velkej výboj pro tu baterku? Piškot
Datum: 14. března 2009 22:17
 Jakože z toho magneta de moc velkej výboj pro tu baterku? Piškot
Datum: 14. března 2009 22:12
 Proud z magneta si usměrni a připoj na baterku. Doporučuju ještě nějakou regulaci dobýjení.
Datum: 14. března 2009 21:50
Jméno: čaponéz
IP: uživatel5329
 zdarec všichni chtěl bych se zeptat na kolik vyjde výroba tyristorového zapalnování?..a je toto zapalovíní vhodné na upraveného fichtla?..díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 8:29
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 To Itan - napsal jsi to hezky, ale nevšimnul jsem si že by tyristorové zapalování mělo kdy trafíčko na snižování napětí  Takže to krapátek v mých očích snižuje tvůj (ne)fundovaný výklad a odbornost... Mě osobně by například zajímalo technické řešení.. podle toho co píšeš se jedná o standardní síťové trafo, protože jinak by jsi použil slovo ,,měnič,,. Takže pokud tam máš trafo, tak mě vysvětli, jak funguje, když máš sloučené všechny póly do jednoho uzlu. Totiž ty póly nejsou ve fázi a pokud je sloučíš, tak na výstupu je stejnosněrné napětí neurčitého tepavého tvaru a na to připojit trafo v podstatě nelze aniž by neztratilo na většině své účinnosti...
Datum: 16. března 2009 8:29
Jméno: Standa
IP: uživatel5504
 na motoinzerci je nejakej slusnej bezkontakt (se svetlama) za litr a za dvojku upraveny zapalko z motorovy pily (to je na racing) na fichtla......
Datum: 15. března 2009 12:18
Jméno: Itan
IP: uživatel5507
 (To Itan. Moc nás nelakuj, pro to aby to svítilo jak popisuješ není jedinej technickej důvod. Ano, existují určitá technická řešení, ale obyčejným připojením CDI na zapalovací okruh, který je oddělený od světelného nic světelnému okruhu nepřinese, aby byl důvod k vyššímu svitu přední lampy... )
Všechny 3 cívky na magnetu se napojí do Tiristorového zapalování a tím pádem je světelnej okruch napájen ze všech 3 cívek a to trafičko co je v tyristorového zapalováním
jen snižuje V takže to drží krásně napetí a světlo svítí jako když jedu
Datum: 15. března 2009 11:39
Jméno: Itan
IP: uživatel5507
 (To Itan. Moc nás nelakuj, pro to aby to svítilo jak popisuješ není jedinej technickej důvod. Ano, existují určitá technická řešení, ale obyčejným připojením CDI na zapalovací okruh, který je oddělený od světelného nic světelnému okruhu nepřinese, aby byl důvod k vyššímu svitu přední lampy... )
Všechny 3 cívky na magnetu se napojí do Tiristorového zapalování a tím pádem je světelnej okruch napájen ze všech 3 cívek a to trafičko co je v tyristorového zapalováním
jen snižuje V takže to drží krásně napetí a světlo svítí jako když jedu
Datum: 15. března 2009 11:38
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Nemám na to čas, takže neudělám. Na tom webu jsou ale k výrobě kompletní podklady. Najdi někoho kdo tomu hoví v tvém okolí...
Datum: 15. března 2009 7:43
Jméno: čaponéz
IP: uživatel5329
 tak díky za radu...a tady na fichtl krámku to nikdo nedělá?a ty bys mi to neudělal?
Datum: 15. března 2009 0:05
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jestli ti stačí pouze úpravy na zapalování, tak ti v podstatě stačí jen odpájet drát pólu od kostry, usměrnit to diodovým usměrňovačem, stabilizovat napětí a za to připojit to CDI. Stabilizovat proto, že napětí nesmí překročit určitou mez (12V) a to by se mophlo lehce stát. Je to navržené na zapojení se záložním akumulátorem, ale je pravděpodobné (netestoval jsem to) že to bude chodit i bez akumulátoru. Jestli jsi ale s elektronikou nikdy nic neměl společného, tak to nechej udělat někomu kdo s tím má už nějaké zkušenosti. Opravdu to chce určité zkušenosti a ty si z prstu nevycucáš (to nemyslím ve zlém), je pak velmi pravděpodobné že ti to chodit nebude. Už jen samotné letování vyžaduje určitý cvik a ten na jedné desce nezískáš a to nemluvím o možnosti výroby desky tištěných spojů, zkušenosti s nákupem součástek (vyhledání náhrady když v tvém krámě přesně stejnou součástku nemají) a spousty jiných znalostí včetně vybavení měřáky (multimetr a laboratorní zdroj nejméně, osciloskop nejlépe). A to nemluvím o minimální potřebě znalostí o fyzice a elektronice...
Datum: 14. března 2009 22:04
Jméno: čaponéz
IP: uživatel5329
 a když tam nemám světla ani bzučák mám to tyristorový zapalko nějak upravovat nebo nechat jak to je?
Datum: 14. března 2009 21:31
Jméno: čaponéz
IP: uživatel5329
 tak já sem se o elektriku nikdy nezajímal upravoval sem jen motor a až ted sem se rozhodnul upravit taky zapalko
Datum: 14. března 2009 21:25
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To Itan. Moc nás nelakuj, pro to aby to svítilo jak popisuješ není jedinej technickej důvod. Ano, existují určitá technická řešení, ale obyčejným připojením CDI na zapalovací okruh, který je oddělený od světelného nic světelnému okruhu nepřinese, aby byl důvod k vyššímu svitu přední lampy...
Datum: 14. března 2009 21:20
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Si děláš legraci ne? Ty jsi nikdy v životě neviděl osazený tištěný spoj? Jestli ne, tak rozeber rodičům televizi a tam to uvidíš
Datum: 14. března 2009 21:06
Jméno: čaponéz
IP: uživatel5329
 A CO TO JE ZA DESTIČKU JAK TO NA NÍ JE VŠECHNO PŘIDĚLANÝ?
Datum: 14. března 2009 19:54
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Samotné CDI mě v součástkách stálo 120 až 180kč (podle toho kde jsem nakupoval). Myslím ale tohle http://www.mujweb.cz/www/elektronic/cdi.htm jsou k tomu ale i jiné vícenáklady, jako akumulátor a regulace nabíjení plus bezkontakt s usměrňovačem.
Datum: 14. března 2009 18:55
 Ahoj já jsem jsi tyristorového zapalnování vyrobil a stálo me to jen 120 Kč objednal jsem jsi jenom kondenzátory doma jsem na šel trafíčko tak jsem ho přemotal aby to fungovalo a je to uplně skvělí chytně na nášlápnutí jak studenej tak teplej a světla svítí i když beží na volnoběch (svítí normálně jako když je v otáčkách )
Vřele Doporučuji .
Datum: 14. března 2009 16:48
Jméno: čaponéz
IP: uživatel5329
 *zapalování
Datum: 14. března 2009 16:20
Jméno: luky
IP: uživatel3879
Posl.aktualizace: 24. května 2009 19:50
Jméno: Jirka
IP: uživatel6189
 je to indukční cívka a dává se na ten rám (pod nádž), aby to jelo
Datum: 24. května 2009 19:50
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 to je indukční cívka ta tam je aby to jelo ta totiž indukuje vykosý napětí
Datum: 14. března 2009 13:04
|



|