česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  218  219  220  221  222  223  224  225  226  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: franc      IP: uživatel5223    
zdar lidi nemáte nekdo fotto indukcni cifky poslete na mejl fhodonsky@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel4183    
ty chces asi vedet jak zapojit tu elektriku ze?
 
 
Datum: 04. září 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Samo že je..:-D:-D....proto mi ten dotaz přišel tak "krásnej" ...:-D:-D...pochopil bych že fakt neví co je to indukční cívka.....ale podle jeho vyjadřování typuju že většinu času tráví na netu a ne učením....a tak by neměl být problém na googlu dát sekci obrázky....a napsat indukční cívka...:-D:-D,,,,,takže sem tehle "dotaz" nepochopil...:-D:-D.
 
 
Datum: 14. března 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Rejpálek? Hele nějakej čas po světě chodím a mám takovou nepříjemnou zkušenost že kdo má takovýhle tragický písemný projev tak obvykle neoplývá dvakrát velikým intelektem. Ta pravděpodobnost je bohužel velmi vysoká :-D. Proto rejpu. Navíc když já osobně bych po někom chtěl pomoc, tak si na formu, pravopis a hrubky dám velikého majzla, protože ze zkušenosti vím že mi právě z výše uvedeného důvodu ti kteří by mi mohli nejvíce pomoct nepomohou. Protože proč by někdo pomáhal někomu kdo na první pohled je pravděpodobně hlupák? Je to tak.. věř mi... a to nic nemění na tom že autor se ptá po takové hlouposti jako je indukční cívka... navíc jestli se nepletu najde fotku v katalogu dílů Sesova fichtlkrámku ne? :-D
 
 
Datum: 14. března 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
ÁÁÁÁ rejpalek se ozval....:-D:-D:-D...ale má pravdu...:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 14. března 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Je to opravdu tak těžké vědět že cívka se píše s ,,V,, ? Je to jen rádoby stylové nebo o hlouposti? A to nemluvím o tom že ve slove foto se píše jen jedno T...
 
 
Datum: 14. března 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
a co třeba tady v krámku?...co třeba se podívat ...hmhm??? třeba tady?? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_202.html a patriku...ty zales ::-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-Dd
 
 
Datum: 14. března 2009 17:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
on třeba nevý jak vypadá ta bambulo
 
 
Datum: 14. března 2009 14:23
 
 
 
 
Jméno: MOly      IP: uživatel1913    
Krásnej dotaz...opravdu..::-D:-D:-D
 
 
Datum: 14. března 2009 10:40
 
 
 
 
Jméno: Matej      IP: uživatel5311    
Zdar chlapi chci se zeptat. sundal sem motor z Jawy Dandy 50 a po namontování zpet mi nejde elektrika. nevite cimm to muze byt. Na motoře byly na rozpojeni 2 kabely ty jsou stejne jak byly a nefunguje to . Dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: htdzh      IP: uživatel3402    
nevim jakou ma dandyna elektriku ale nemas treba jenom vybitou baterku? koukni na kontakty dystak je promer merakem jestli vodej
 
 
Datum: 13. března 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: pumkáč      IP: uživatel5502    
podívej se jestli si nenechal vypojenom fajfku
 
 
Datum: 13. března 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak takhle od kompu ti muzu poradit jenom aby si zkontroloval kontakty a skouknul jestli neni nekde preskripnutej drat
 
 
Datum: 13. března 2009 18:08
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus je vymenit
 
 
Datum: 13. března 2009 17:34
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel1696    
Chongu dej mi email jesi je to mozny aby sme se mohli domlouvat na ty el. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Je na tom webu o úroveń výš...
 
 
Datum: 12. března 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel1696    
Prosim jakej regulator mam dat na pina? o jakejch parametrech? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel1696    
To je jedno ze moc cisel ale pochopil sem to bravurne bez problemu takze diky za polopatiku
 
 
Datum: 13. března 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
te´d tam máš zas moc čísel :-D
 
 
Datum: 13. března 2009 12:21
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Záleží podle rozsahu úprav a na jakém napětí. Ale vycházel z předpokladu že přibližně pól vyrobí 15W (podle mě ve středních otáčkách). TAkže máš-li 3 póly, tak je to 3x15W tj 45W... protože platí pravidlo P=U*I tak platí také I=P/U a proto proud je pro 6V rozvod 45/6 tj 7,5A a pro 12V rozvod je 45/12 tj. 3,75A regulovaného proudu. Ještě k tomu přidej nějakou dimenzaci (pro přetočenej motor, protože pak póly dají víc) a pro 6V rozvod by to bylo 10A a pro 12V rozdod jen 5A... Chtěl jsi čísla, tady je máš :-D
 
 
Datum: 13. března 2009 7:05
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel1696    
tak mi napisprimo jaky parametry presne nijak jinak a ja to pochopim, predtim sem to nepochopil jen proto protoze si psal vice moznosti a nevedel sem ne cem sem napis mi to trochu polopaticky a je to
 
 
Datum: 13. března 2009 6:26
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Vojto, fakt nic ve zlém, ale bojuju tu s tebou pár dní... tak proč se ptáš na něco čemu nerozumíš. K čemu by ti taková informace byla? Můžu ti tady sepsat eleborát o metodách regulace použitelné pro alternátory s permanentními magnety, ale proboha proč, když pak napíšeš že je to moc vědecky...
 
 
Datum: 12. března 2009 22:00
 
 
 
 
Jméno: jawaman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec lidi , na mém fichtlovi mám spín. skř. bošák a newím jak mám zapojit světla , poradte pls , pripravuju na STk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uplne jednoduse, mas tam schema :-D...jinak uz sem to videl na par fichtlech, je to proste misto packy klicek, bez toho nepojedes, docela sympaticka vecicka...
 
 
Datum: 12. března 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no bosak s tim nemam zkusenosti,ale spis si kup obycejnou na klicek skrinku viz. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_228.html ,pak bych ti poslal moje schema ktery funguje
 
 
Datum: 12. března 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: jiří      IP: uživatel1696    
Zd nevite mam prvne usmernit civky(3) a pak to napichnout do baterky? dudu potrebovat 3 usmernovace?dikec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Prostě bylo nutné modifikovat metodu spouštění tyristoru, u některých tyristorů to zlobilo, takže malá změna zapojení oproti publikované stránce. Tu musím předělat a vložit tam upravenou verzi. Můj mail najdeš na tom webu, když to dáš bez toho ,,cdi.htm,, tak se ti rozbalí veškerá struktura webu a najdeš tam i můj mail... Stando klid, potíž byla jen s některými tyristory, mě to nezlobilo. Takže jsem tě s tím nezatěžoval. Říkal jsem si že stejně budem vykomunikovávat oživení, tak v nejhorším vyrobí Zdeněk novej tišťák :-D. V zapojení totiž přibyl pouze jeden tranzistor, zbytek zůstává... Už dávám dohromady web pro čtyřpól a když motyka spustí, tak v neděli oživíme s tímhle bezkontaktním vynálezem prvního fichtla...
 
 
Datum: 12. března 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5496    
Chongu jaký vady????? napis mi kdyztak na mail......
 
 
Datum: 12. března 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel1696    
ja nemam jiny nick to totiz sem se normal ptal ale tu otazku sem nepsal ja to te nenapadlo tu otazku psal totiz muj kamos protoze mu vrtalo hlavou moje vysvetelni o civkach a pod!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 12. března 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Hele, vím že jsi Vojto dost tvrdohlavej, ale tady máš komplet řešení. Jen chi upozornit že ten navrženej tišťák rega na statoru budu předělávat, protože jsem usoudil že to vzhledem k teplu v daném místě není úplně vhodné místo. A také že CDI mělo jednu drobnou technickou vadu, tak již existuje opravená verze. Každopádně ta nová verze do týdne bude na místě téhle stránky.. http://www.mujweb.cz/www/elektronic/cdi.htm
 
 
Datum: 12. března 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč máš jiný nick??? jinak potřebuješ 3 usmněrňovače, pak by byl dobrý ten regulátor a napojit do spinací skřnky a od ní kabel k baterce.
 
 
Datum: 12. března 2009 15:31
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel1696    
ale nekdo mi rikal ze regulator nepotrebuju
 
 
Datum: 12. března 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
potřebujš i regulátor, aby jsi baterku nepřebíjel.
 
 
Datum: 12. března 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1584    
ZDARmam dota zakupil sem si novu bateriu do motorky a mam ji suchou dostal sme k tomu elektrolit a ma ho tam nalít a potom zase vybít baterku a znovu nabít prosím na poradte? PREDEM DÍKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
precti si navod k pouziti driv se to dalo tak zes nalil elektrolit nechals to dva dny v klidu nabyl vybil a na bil to vybijeni je lepsi v tom ze ta baterka pak lip drzi
 
 
Datum: 11. března 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: Dalibor      IP: uživatel1886    
Jak tam naliješ elektrolit, tak vznikne reakce mezi elektrolitem a destičkami v baterce....tzn...batzerka se nabije okolo 7.5V a hnej jí mužeš použít.
 
 
Datum: 11. března 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: Joza      IP: uživatel4575    
Drarec je to zase spíš pro Chonga: Už dřív se tady Koni ptal že když dá místo 6V žárovky 12V tak se akorat sníží proud a nic víc. A tak by mě zajímalo jestli to teda má nějakej význam, jako jestli to bude hlavně víc svítit nebo to bude pořád stejný odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Ano, jak píše Steve, přesně tak. Že to přináší určité výhody je důkazem to že dnes již motorová vozidla jiné napětí než 12V nemají (samozřejmě pro hnidopichy krom náklaďáků, ty mají 24V)
 
 
Datum: 11. března 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyznam to ma ze prevedes palubni napeti z 6V na 12V (je to zaklad pro upravy elektrovyzbroje), proud se snizi ale jelikoz vykon zustava stejny tak vykon (svetlo, prace spotrebicu) bude stale stejna...jen se ti zvysi 2X napeti a 2X snizi proud takze treba budou mensi ztraty v kabelech a budou se min hrat (zvlaste pokud si tam dal kabel s o dost mensi prumer kabelu)...takze teoreticky by to melo byt o malinko lepsi ale praxe zustava uplne stejna jak u 6V...
 
 
Datum: 11. března 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Význam to nemá.... je to kravina.
 
 
Datum: 11. března 2009 17:16
 
 
 
 
Jméno: cpivo      IP: uživatel5477    
Zdar draci, nechcete někdo tyrystorový zapalování?? Mám jedno přebytečný... Kdyžtak se ozvěte na ICQ: 427107396 a nebo na mejl: matej.cespiro@seznam.cz a nějak se určitě dohodnem.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar,chtěl jsem se zeptat jak je to se zadním světlem u mustanga....měl sem ho ted rozdělané a zjistil sem že fakčí jenom jedna sulfina...jedna je vlastně na brzdu ne?...ale když jsem stáhl bužírku s těch 2 žlutých drátů co vedou k zadnímu světlu tak jeden drát končil v půlce té bužírky:-Da nevím kam patří...nevíte někdo jak to zapojit?díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: Sharky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a pokud ne tak každej drát na jednu stranu sulfidky
 
 
Datum: 10. března 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak zaleží jesi tam máš brzdovej spínač jesi jo tak napoj na něj a z něj na sv. pol .. :-)
 
 
Datum: 10. března 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Zdravím, Chong tady v nějakém přízpěvku psal, že když dám do fika 12V žárovky, tak se změní el. soustava z 6V na 12V. Změní se i nějak waty nebo ty budou pořád stejné, tzn. 25w/25w žárovka vpředu a 5w žárovka v zadu? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2009 21:53
 
 
 
 
Jméno: VLADO      IP: uživatel3165    
Trochu mě zajímá jak zvíšíte napětí celé soustavy motorky napadá mě jedině převinutí počtu zavitů na cívkách magneta což z hlediska mechaniky asi těžko a i kdyby nevim co nato permanentní magnet rotoru. Možna snížit průřez lakovaného vodiče např. na polovinu protože nebude tolik proudově zatížen viz. Ohmuv zakon....
 
 
Datum: 06. června 2009 21:53
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Díky za odpověď. To vím, že při 12V je poloviční proud než u 6V soustavy, ale nevěděl jsem jestli se zvýší i výkon. Teď už to vím, tak ještě jednou díky ;-)
 
 
Datum: 11. března 2009 17:16
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
přesně tak :-)
 
 
Datum: 10. března 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsem Chong ale on to tu uz jednou povidal - nominalni (aspon myslim ze je to nominalni) vykon se nemeni, pac vykon=napeti*proud, cili pokud zvysis z 6V na 12V napeti (2x vyssi napeti) tak ti klesne proud o polovinu, vykon zustava stejny, jak vpredu tak vzadu (zalezi jaky atm das vykonove zarovky, treba dopredu 15W a dozadu taky 15W je docela blby:-D)...dobry ne?
 
 
Datum: 10. března 2009 22:12
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
cau draci, mam 2 dotazy ohledne stadaků-prvni-montovaly se na s 11 doutnikovy vyfuky jako pozdejc na S22????????? a za druhy-jak byl vedenej vysokonapetovej kabel na svicku od zapalovani tedy presneji jak tam byl zapojen-mam tam tu civku zapalovaci a z ni vede ten drat z jakyho je ta civka(medeny) a ted prave nevim-z ty civky to tam bylo primo propojeny na vysokonapetak nebo jak to tam bylo???? nemohl jsem ikde najit fotku na netu tak estli nekdo mate dobrou foto abych vedel tak mi to pls poslete na mail.dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 7:44
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4047    
jo je to presne to co jsem potreboval diky no a uvidim jak to dopadne.
 
 
Datum: 11. března 2009 7:44
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1) myslim, že na na poslední (a vývozní) S11 se montoval doutník jako na pozdější S22 (má ale jinak řešený uchycení). 2) Jestli to dobře chápu, tak to co tam máš jako zapalovací cívku je druhá světelná použitá k napájení vnější indukční cívky - je to poměrně častá předělávka kvůli spolehlivosti. U origu zapalovací cívky jsou na zadní straně takový bodce (nebo jak to nazvat) a na to se přímo napíchne vysokonapěťovej kabel vedoucí ke svíci a druhej vývod je drát co vede ke kladívku.
 
 
Datum: 10. března 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel1696    
Zdravim mohl bych si dat na fika tento mustek? http://music-shop.vltava2000.cz/store/goodsdetail.asp?strGoodsID=1101470005&lngDepartmentID=312 a budu zrejme potrebovat 3 ze na 3 civky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2009 6:46
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel1696    
Dik za rady vsem moc vam diky a to dobijeni je pravda ze to bude mit trochu min stavy takze sem taky premejslel o nejakym silnejsim magnetu to by slo ne?
 
 
Datum: 12. března 2009 6:46
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
To JS - v pohodě. Ale myslím že za pár korun navíc použitím shottky diod získáš pár watíků navíc...
 
 
Datum: 11. března 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spletl jsem si oslovení. To bylo na Chonga.
 
 
Datum: 11. března 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando, souhlasím, že schotkyho diody by byly lepší. Když jsem to dělal, o schotkyho diodách jsem věděl jen to, že jsou.
 
 
Datum: 11. března 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nepíšu, že je to fuk, ale, že mi dobýjení stíhá. Není moc velká rezerva, ale stíhá. Mám 6V rozvody. Úbytek napětí na páru diod je spíš 1,1 V.
 
 
Datum: 11. března 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
To JS - samozřejmě že mu to bude fungovat, stejně jako tobě ale... předpokládám že vůbec nepředpokládáte že by jste měnili napětí soustavy, takže pokud budeš provozovat rozvody na 6V, tak ti v nízkých otáčkách ten téměř jeden volt (což je rozdíl ztráty na graetzi v klasickém provedení a shottky) bude chybět... a je jedno jestli jím svítíš, nebo nabíjíš... aby jsis to uměl představit, tak si představ tři rozdíly... máš konstatní otáčky volnoběhu... 1. připojená žárovka na střídavý rozvod žhne a velikost napětí na jejich svorkách činí 3V (umíš si snad představit jak svítí při 3V) za 2. stejné zapojení, ale s garetzem s klasickými diodami, kdy úbytek na páru diod činí 1,4V a tudíž na svorce žárovky je stejnosměrných (tepavých) 1,6V (ale coto že tak málo asi, umíš si představit jak žárovka svítí při tomto napětí že ano) a pak za 3.možnost použít graetz s Shottkynama kdy je úbytek 0,6V, takže na žárovce bude na svorkách 2,4V... tak si furt myslíš že je to fuk? :-D V jednom s tebou ale souhlasím, při vysokých otáčkách to fakt je fuk... ale to ti nezáleží jak to bude svítit (dobíjet) při nízkých otáčkách????
 
 
Datum: 11. března 2009 14:37
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5478    
kdyz si to tu prohlidnes,tak si vsimnes,kolikrat uz psal,ze obyc mustky zerou šťávu víc....shottky mín a maj lepsi prubeh....ANO bude ti to fungovat na kazdej mustek
 
 
Datum: 11. března 2009 10:46
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel856    
Chongu i diody s PN přechodem stačí. Sám je tam mám.
 
 
Datum: 11. března 2009 9:23
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Nic proti Tobě Vojto,ale pobavilo mě co se všechno dá koupit v internetovém music shopu :-D. Použít to můžeš, ale zbytečně předimenzované. Stačil by můstek 3A a okolo 250V. Ale jak jsem ti psal jinde... vhodnější by bylo spáchat to se samotnými diodami typu shottky. Můstky se však (co já vím) s těmito diodami nedělají. Je to LEPŠÍ (to bych řekl je uspokojivě polopatické vysvětlení ne?) :-D
 
 
Datum: 11. března 2009 6:58
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo dat ho tam muzes......
 
 
Datum: 10. března 2009 20:10
 
 
 
 
Jméno: Lasty      E-mail:      IP: uživatel5470    
čau draci, mám v tom trochu brajgl. Chci pořídit Dandy 50, ale myslel jsem, že to má prostě nějakej ten výkon 2,6kW, ale teď jsem našel i silnější=4,6kW a taky na mě vykoukla nějaká s 3,8kW. Tak se chci zeptat,jestli v tom sou nějaký zásadní rozdíly co se týče akcelerace a tak,,,u těch inzerátů každej píše něco jinýho a moc webovek o týhle mašině neni. Díky)) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 10:58
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5478    
minarelli delaj motory do skůtrů.....vyborný motory....ale jak vite skutr je odstredivka s variatorem....mam dojem ze prevodovky neumej......no tyhle 6Q motory se davaj do ruznejch zmetků,jako je Dandy,nebo treba Derbi (Senda,SM,HM atd...) a este nejaky pofiderni značky....no a jako tak oni prej i ty Derbiny se serou.....jak prevodovka,tak motor,tak kde udelali soudruzi z italie chybu:-D:-D
 
 
Datum: 11. března 2009 10:58
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dyt to je "obycejna" 50ccm, si myslim ze na to ma docela slysny vykon, obvzlaste ta Minarellka byla docela ve svy dobe "delo"...ono kera padesatka se muze pochlubit 6Q (i gdyz Standa tu nedavno povidal ze motor je sice dobrej ale prevodovka a spojka strasnej paskvil, pry je spatne udelany) ale lita do nejakych 95 po rovince, to si myslim ze je vcelku dobra rychlost...
 
 
Datum: 10. března 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
na 80 takhle malej vykon???to je teda dost slaby
 
 
Datum: 10. března 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
este jeden doplnek: ten Jikovacky motor, nebo vlastne motor Sachs, mel jen 5Q, byl slabsi na elektrovyzbroji, mel asi 4 provedeni a to AKS (klasickej bez olej. cerpadla), AKP (s olej. cerpadlem, tak jako Minarellka), a ACS a ACP byly to same jak predchozi typy jen mely jinou kapotaz (zas prvni bez cerpadla a druhe s cerpadlem)...tot asi vse...tu Minarellku bych vyzdvihl a doporucil...
 
 
Datum: 10. března 2009 17:08
 
 
 
 
Jméno: Lasty      IP: uživatel5470    
Diky kluci, kdyz vidim tvuj nazor bubaku tak se porozhlednu po nejaky jiny motorce radsi,,,,
 
 
Datum: 10. března 2009 17:02
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
este upresneni, montoval ho Jikov (proto se rika ze motor je Jikov pac ten zavod se nazyval, mozna este nazyva MOTOR JIKOV pokud wim) a typ motoru to byl Sachs 50/5 AKF a 50/5 AKF 1 (asi ho vyrabel v nejaky licenci od tej nemeckej firmy) s vykonem 2,6kW a pak byla este ta Minarellka kera mela prave ten 6Q a vykon 4,5kW, gdysy sem na ni mel cest jet a opravdu vcelku dobry svezeni ale jelikoz ji doma nemam tak ti tez moc neporadim...
 
 
Datum: 10. března 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ehm , Steve je tak trochu nepresny, byla Dandy s motorem Sachs , kterje mel 2,6kW , potom byla Dandy taky s motorem Sachs kterej mel jinej valec a karburator a 4,6kW. A pak byla Dandy s motorem Minarelli kterej mel asi neco kolem 6kW (nevim presne) , kterej byl vodnik a 6Q . Jak jsou na tom ty motory od Minarelli nevim , kazdopadne ty sachs jsou hrozne poddimenzovany, nic nevydrzej a po 10 tis km uz jsou na odpis. A to je jen jedna z mala velkej minusu u tyhle motorky, proto ti jako jeji nestastnej majitel radim,vyhi se ji hodne, HODNE velkym obloukem.
 
 
Datum: 10. března 2009 16:30
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel5471    
Prdávám Dandynu v pěkném stavu! http://www.motoinzerce.cz/motorky/dandy/231498-mj.html
 
 
Datum: 10. března 2009 15:58
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak byla Dandy s motorem Jikov, slabsi, vzduchem chlazena, a pak byla Dandy Minarelli, silnejsi (tech 4,6kW), vodou chlazena, 6Q...treba zkus jawa-50.cz...jinak od Minarelli je proste lepsi, vykonejsi, rychlejsi, ale pry ma o dost vic chyb nez ten s motorem Jikov, podle me to zalezi spis na udrzbe a pristupu majitele k tej motorce...
 
 
Datum: 10. března 2009 15:51
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, potreboval bych jestli nekdo odtud stavel ten elektronickej otackomer s ledkama, jak je treba na jawa-50.cz a jestli mu to fungovalo jak ma. pripadne to prodiskutovat s Chongem ten by mi mozna mohl taky poradit :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Kdysi jsem to tu psal vlastní rozbor tohodle otáčkoměru, zkus to najít. Ale matně si pamatuju že se mi nelíbilo ošetření vstupu a nedokonalá stabilizace napětí. Není až tak důvod proč by to nechodilo, ale je třeba také vyřešit napájení. Protože to nelze bez rizika destrukce provozovat na střídavém rozvodu pionýra. Takže s tím souvisí i úprava elektroinstalace, nebo nepraktické provozování na baterky, či nabíjecí akumulátory.
 
 
Datum: 10. března 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5472    
nekteri lidi rikali,ze jim to nefungovalo....nekdo mi dokonce tvrdil,ze to ani fungovat nemuze......ja to nestavel.....na me je to moc nevkusný....
 
 
Datum: 10. března 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: rafinek      IP: uživatel3030    
čus ma nekdo skušenos s jinym zapalovaním na pionyra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2009 11:36
 
 
 
 
Jméno: maňťák      E-mail:      IP: uživatel5466    
zdravim! hele myslite ze by tato halogenka 6V 25/25W Ba20d http://www.autolamp.cz/katalog.php?item=50060225H&_A=YXV0b57hcm92a3k=&_B=cmVmbGVrdG9yb3bp&_C=&zcz=yes byla na tom stejne jako je klasicka zarovka do fichtla? myslim jako s zivotností. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5472    
ja budu mit cely elektro ve 12V a hned tam napalim tu 12V/35W.....krásná práce......a ta 6V/25W pujde do peraka...ten bude svítit...:-) moc peknej shop..! Seso nechces taky prodavat zarovky:-D:-D
 
 
Datum: 10. března 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, žárovku mám, také mě zlákala. Co se týká svitu je lepší, hlavně co se týká tvaru vyzářeného světla, které dopadá na vozovku. ten světelný kužel lépe pokrývá plochu před tebou, takže je lépe vidět-. Co se týká svitá samotného, je zde jeden malý problém a to ten, že tím, že má pionýr slabé zapalování, tak žárovka stejně tak jako klasická svítí nádherně, jen když je motor vytočený. Jakmile udereš, trochu se utlumí. No ale myslím, že svítí trochu lépe, než klasická. Za 70kč bych to zkusil. Já ji bohužel kupoval jinde asi za 160,-
 
 
Datum: 10. března 2009 11:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5467    
tak to je dost slušný....patice je spravna,takze tam pasuje a vykonove taky odpovídá
 
 
Datum: 10. března 2009 10:20
 
 
 
 
Jméno: maňťák      E-mail:      IP: uživatel5466    
jo a nevěděli byjste něgdo o světle na mustafa?? předním
 
 
Datum: 10. března 2009 8:41
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
cau draci, mam 2 dotazy ohledne stadaků-prvni-montovaly se na s 11 doutnikovy vyfuky jako pozdejc na S22????????? a za druhy-jak byl vedenej vysokonapetovej kabel na svicku od zapalovani tedy presneji jak tam byl zapojen-mam tam tu civku zapalovaci a z ni vede ten drat z jakyho je ta civka(medeny) a ted prave nevim-z ty civky to tam bylo primo propojeny na vysokonapetak nebo jak to tam bylo???? nemohl jsem ikde najit fotku na netu tak estli nekdo mate dobrou foto abych vedel tak mi to pls poslete na mail.dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
muj mail provaz.honza@seznam.cz
 
 
Datum: 09. března 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj SESO, je ta fajfka v odkazu odolná vodě dlouhodobě? jestli třeba za půl roku neodejde ten silikon na ní? Nebo jestli máte někdo jakoukoli zkušenost, tak pište, díky. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_353.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: NFS3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mam ve fichtlu zapalovani z babetty a chci se zeptat jestli by se dala namisto civky na statore dat bateria 6V 11Ah. Zvladol by to tyristor ? Šlapalo by to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 7:02
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Kdyby bylo k dispozici schema vnitřního zapojení, tak by se to dalo říct s určitostí, ale myslím že by to chodit mohlo. Každopádně ti nezbyde než to vyzkoušet...
 
 
Datum: 09. března 2009 7:02
 
<  218  219  220  221  222  223  224  225  226  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 12:56:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu