Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 NAzdar chlapi, chci se optat... Čím to může být , že když na mé 250/353 mám vyplé světla, tak motor běží nepravidelně, vynechává, jako kdyby měl rozštelovaný předstih a když zapnu světla tak de bezproblému do otáček a jede nádherně ( i 95 km/h v poho)
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2010 7:08
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestli tam máš spínací skřínku novějšího typu, tu kulatou třípolohovou, tak se občas stane, že je už vychozená. V některé ze tří poloh to potom nemá pořádný kontakt ze svorek 30 na svorku 15 a potom jakoby vynechává zapalování. Už jsem několik skříněk s touto závadou měnil. Zapoj drát ze svorky 15 přímo na jednu ze svorek 30. Pokud bude motor fungovat normálně bude nutno vyměnit spínací skřínku. Jeli problém v relátku, tak to obyčejně bývá naopak, motor vynechává, když se zapnou světla.
Datum: 23. listopadu 2010 7:08
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 Elektriku sem dělal komplet novou... Vše by mělo byt ok...
Datum: 22. listopadu 2010 21:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 bezpečnostní opatření, aby sis nezapomněl rozsvítit.. .)
Datum: 22. listopadu 2010 16:09
 skontroluj si elektriku
Datum: 22. listopadu 2010 15:20
Jméno: standa
IP: uživatel10728
 rozhašený rele
Datum: 22. listopadu 2010 11:58
 Zdravím, zajímalo by mě: 1) Ve starých vojenských zásobách jsem objevil nový přerušovač blinkrů 12V 40W(jako dělaný do Tatrana) a hafo žárovek 21W. Můj poněkud hloupý dotaz zní, vydrží to ten přerušovač? 2)Napadla mě taková blbost, ale starý péraky měly černou spínačku, tak bych vzal klasickou kovovou a dal bych ji do firmy načernit(něco na způsob barvy na válce), ale potřeboval bych vyndat ten ampérmetr. Nezkoušel jste to úspěšně někdo, případně měli jste ho taky zablitý nějakým lepidlem? Mě se povedlo tak akorát rozbít sklíčko  3)Po deseti letech pobytu motoru z péroše v bedně se mi ho povedlo nahodit, ale běží dost divně, nepravidelně, chcípe, střílí. Před uložením do bedny byly v motoru vyměněny ložiska a gufera, na víc nesáhnuto. Když zmáčknu přeplavovací kolík, tak vyběhnou otáčky, tudíž tipuju chudou směs vlivem přisávání někde. Pod válcem a hlavou daný nový těsnění, ale stejně to má malou kompresi, že by to bylo taky tím? Mohou se nová gufera po tak dlouhé době znehodnotit? Pak mě trochu znepokojuje oranžový plamen občas viditelný při střelbě v těch čtyřech nářezech na tělese karbecu(jak se to tam stahuje tím páskem), tudíž bych zkusil pokusně namontovat karbec z kejvy, ale nevím, jestli se mi povede do karteru našroubovat(místo týhle sací příruby)ty dvě krátký závitový tyčinky jak má kejva, nevíte někdo, jestli to jde?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2010 19:13
Jméno: Martin
IP: uživatel8949
 Ampérmetr musíš nahřát opalovací pistolí tak moc, až to pojede ven. (stejně se musí pořádně tlačit)
Datum: 23. listopadu 2010 19:13
Jméno: standa
IP: uživatel10728
 promin,to já nevim,ja tam dal origo zapalovani,protoze to z kejvacky mi zlobilo a zralo to s nim 8l/100km a jelo to jen 90km/h a navíc mi na něm vyhořelo dvoupolovy rele a nejak mi přestalo se s tim vstekat.
Datum: 22. listopadu 2010 12:06
 O tom jsem něco četl, že byly snad dva druhy deklů, mělkej a hlubokej. Ale když tam dám z kejvy, tak to pasovat bude, že?
Datum: 21. listopadu 2010 20:32
Jméno: standa
IP: uživatel10721
 clovece ja tam mam to klasický z peraka a rotor 55W z čízy,myslim že mam stator 6-ti pol. Ale mel jsem tam i zapalovani z kejvačky,funguje to dobre i na origo rotoru,ale bacha,musis si udelat vymezovaci podlozku pod dekl zapalovani,jinak se to po uzavreni kostri
Datum: 21. listopadu 2010 20:09
 Zarostlej nebude, ale je nějaká ošoupaná ta příruba a ten karbec nejde dost přitáhnout a podle mě tam saje. Zajetý, spíš naježděno až moc  , kruhy byly volný, nepřipečený. A že eloxovat spínačku je zrůdnost beru na vědomí, ale mám možnost si to nechat udělat profesionálně(už jsem si tak nechal dělat válec, hlavu a lauf, se koukni http://ondragam.rajce.idnes.cz/JAWA_typ23_mustang/#P1020734.JPG ) A ty, stando, nemáš na tom svým 4pol dynamo? Potřeboval bych vědět, jestli je spojehlivý a jestli poběží i s rotorem z kejvy, tenhle stávající má vylámaný ty lamely.
Datum: 21. listopadu 2010 20:02
Jméno: standa
IP: uživatel10721
 určitě zkus karbec z kejvy,ten origo karbec je sam o sobe "neseriditelnej",natoz kdyz byl xxx let zalepenej bordelem. Komprese se treba vrati,mozna to ma zalepeny krouzky a nebo fakt fouká palice,nebo to prostě neni zajetý....? Na eloxování spínačky ti neodpovim,ampermetr vim že vyndat jde,už jsem ho jednou nechtene vyndal,ale ted ti nepovim,jak moc jsem to rozebral....
Datum: 21. listopadu 2010 19:31
 Ahoj, chci se zeptat, mám Cagivu Freccii a mám problémy s elektrikou. Praská mi pojistka od motoru, od světel atd v pohodě, alee když mám vyplí klíček a motorka stojí tak občas praskne pojistka. Už sem jich vyměnil hafo a už mě to nebaví. Zkoušel sem prostřiknout elektrosprejem tu křinku na pojistky a ostatni kontakty taky a nepomohlo.Už nevím co by s tím mohlo být. Nedávno sem si všiml, když byla tma že když sem zapinal kliček tak se mi někde u motoru zablesklo (bilej zablesk), apojistka zase praskla,prostě zkrat. Nevíte prosím někdo co by s tím mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 18:26
Jméno: standa
IP: uživatel10719
 to je jasný,že když někde probiji plus na kostru tak praskaj pojistky....proto tam taky jsou... a elektrosprejem tomu dvakrat nepomuzes....vem si multi metr,prepni ho na pípák a jdi po kabelech od plusu proti kostře a taky to musis najit
Datum: 20. listopadu 2010 18:26
 Odpověděl sis sám! Máš někde u motoru zkrat! Jdi po drátech a najdeš to podle opálení v místě zkratu!
Datum: 20. listopadu 2010 12:31
 zdar draci mám dotaz dá se na babetu namontovat startér?protože v noci když jedu do práce tak se mi do kopečka tlačit nechce ...POTMĚ!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 16:32
 Ještě jsem neviděl Babettu aby na stojánku neměla kolo ve vzduchu, jedině, že by měla na nosiči basu piva  Máš tam origo stojánek? Pokud chceš startér, tak by jsi jedině musel nasadit vrtačku na šroub, co drží rotor a roztočit kliku ale zase ten šroubek neni tak velkej aby to po několikátý vydžel a stejně by jsi musel mít asi kolo ve vzduchu.
Datum: 20. listopadu 2010 16:32
Jméno: petan
IP: uživatel10220
 i kdybys měl starter tak bys to musel mit na stojanu a kolo ve vzduhcu
Datum: 20. listopadu 2010 15:44
Jméno: CZK
IP: uživatel10711
 1) Jestli je přední kolo ve vzduchu tak přenes těžistě dopředu a šlapej na stojanu.
2) Jestli ne tak kup a namontuj novej stojan a pokračuj dle bodu 1.
Datum: 19. listopadu 2010 15:15
Jméno: mira01
IP: uživatel10702
 dólu jet nemůžu poněvač tam je rybník a když to stojí na stojanu tak zadní kolo je na zemi... další problém...
Datum: 19. listopadu 2010 14:08
Jméno: standa
IP: uživatel10709
 nastartovat na stojanu,nechat ohřát minutu a jet do kopce....nevidim duvod tlaceni proti kopci.....pokud bys nemel stojan tak tvuj problem chapu a misto sloziteho vyrabeni el.starteru za tisíce bych se zameril na koupi stojanu za pár set korun
Datum: 19. listopadu 2010 11:27
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Roztlačit z kopečka a až chytne tak se otočit...
Datum: 19. listopadu 2010 11:00
 že bys babetu dal na stojan a začal cvičit
Datum: 18. listopadu 2010 21:06
 mám a co s ním
Datum: 18. listopadu 2010 21:00
Jméno: standa
IP: uživatel10695
 ty nemáš stojánek?
Datum: 18. listopadu 2010 19:13
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Zdarec nemáte někdo fotku jakou sparávnou barvu má svička když je všechno v poho?u jawy21
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2010 9:17
Jméno: hh
IP: uživatel10481
Datum: 18. listopadu 2010 9:17
Jméno: martin
IP: uživatel9704
 Zdar draci mam noveho fichtla 20 tku a pod maskou jsou vsechny draty odpojene ! a ja si chci z nej udelat krosku takze nepotrebuji svetlo a bzucak ale ja chci jen to na to vypinani a nevim jaky drat a kde patri pls nejakou radu treba i foto dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2010 10:49
Jméno: test
IP: uživatel7923
 Ze zapalovací cívky kontakt č.1 to zapoj na spínací řkříňku na č.1. A z kontaktu č.15 na zapalovací cívce to vede k cívce
na statoru.
Datum: 19. listopadu 2010 10:49
Jméno: martin
IP: uživatel9704
 ok lidi NEUDELAM Z TOHO CROSS ale potrebuji pomoct jak ty draty dam k sobe jako pridelat je nwm jak prisvarit ? prilepit izolepou ?
Datum: 18. listopadu 2010 6:41
 pokud je ti 13 let,tak je mi jasny,ze neudelas krosovyho pionyra..jen sundas plechy,maximalne tomu das drapak,predni blatnik zvednes a tim to konci..uvedomujes si,ze tim mizej pionyri??pochybuju,ze ve svejch 13ti letech vyztuzis ram,predelas kyvku na central nebo alespon zkoseny tlumice,predni z neceho jinyho,alespon ze simsona,plasty z nejaky poradny motorky a v neposledni rade trosku poupravit motor,aby to aspon melo nejakej zatah..takze se na to vyser,kup si uz domrdanyho fichtla a tohodle prodej..
Datum: 18. listopadu 2010 0:34
 jestli máš peníze tak si rači kup nějaky pitbike,sám jsem chtěl udělat krosku s fichtla protože jsem si řikal že to bude levnější ale nakonec tě to vyjde ještě dráž...a navíc jestli to chceš na fichtl cupy tak bude mnohem víc peněz-moje skušenost
Datum: 17. listopadu 2010 21:15
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha hele tak to znám.. sám sem začínal v osmi..  .. prostě to co sem ti poslal je takzvané elektrické schéma.. to znázorňuje kam mají být dráty zapojeny a do čeho aby vše fungovalo.. hele jestli tomu nerozumíš tak vřele doporučuji pomoc třeba otce.. nebo staršího sourozence bo někoho.. jo a ještě něco.. víš jak sem se já všecko dozvěděl a naučil? nic v tom nebylo.. celý dny sem studoval na internetu.. a naučil sem se všecko.. tím myslím všecko důležité k tomu abych mohl vlastnit nějakej ten stroj. HLAVNĚ PROSÍ TĚ NEDĚLEJ Z FICHTLA CROSKU.. TOHO ÚPLNĚ ZKURVÍŠ A UŽ TO NENÍ FICHTL..
Datum: 17. listopadu 2010 21:01
Jméno: martin
IP: uživatel9704
 tak totomu vubec nerozumim  se nedivte je mi jen 13 let
Datum: 17. listopadu 2010 20:44
Datum: 17. listopadu 2010 20:38
Jméno: Thomasss
IP: uživatel9539
 Ahoj draci, prosim vás, už jsem zoufalí  tři dny jsem se dělal s elektrikou...zapojil jsem vše přesně podle schémata z internetu ale světlo né a né svítit  žárovku mám novou a opravdu funguje(oskoušeno na druhém fechtlovi) byl bych rád za každou radu a zkušenost
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2010 11:16
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Máš ukostřenou objímku žárovky ? V přepínači na řidítkách je vše OK ? Potom zkontroluj přívod ze spínací skříňky č.56 do
středu přepínače na řidítkách. Dále se podívej na přívod ze světelné cívky ( 55) do spínací skříňky na č. 55.
Datum: 19. listopadu 2010 11:16
Jméno: Thomasss
IP: uživatel9539
 No skoušečku nemám  ale když skouším ty drřáty tak se z nich jiskří takže tam proud asi bude  ....no a to s tou cívkou..nevím jak zjistím že mám daleko rotor???  (omlouvám se za svoji demenci v elektrice teprve začínám)....
Datum: 17. listopadu 2010 10:27
Jméno: Thomasss
IP: uživatel9539
 No skoušečku nemám  ale když skouším ty drřáty tak se z nich jiskří takže tam proud asi bude  ....no a to s tou cívkou..nevím jak zjistím že mám daleko rotor???  (omlouvám se za svoji demenci v elektrice teprve začínám)....
Datum: 17. listopadu 2010 10:26
 Taky se mi stalo něco podobného, ale ne že by nesvítil, ale svítil tak málo, že to nebylo vidět, nemáš něco podobnýho, třeba vybitej rotor nebo cívku daleko od něj?
Datum: 16. listopadu 2010 21:15
 Zdravím, chtěl bych se zeptat, je rotor z péráka(4pól dynamo) stejný jak kejvačka 6pól dynamo? A když stahuju rotor z kužele, musím ten šroub podkládat nějakou železnou tyčinkou, nebo se může bez tyčinky, aniž bych to pomrvil tu klikovku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2010 15:22
 Napsal jsem to divně. Znovu a lépe- je rotor z péráka(4pól dynamo) stejný jak rotor z kejvačky(6pól dynamo)?
Datum: 16. listopadu 2010 15:22
 Ahoj Draci, mám Jawa 555 a docela se potýkám se zapalováním. Na statoru mám v horní části vylámaný nějaký plast, ke kterému jdou 2 dráty od vynutí. Ze statoru mi vyčuhují celkem 4 dráty které jsou ucvaknuté a nevím co kam zapojit a nebo co jaký značí. Nejsou ani oddělené barvou.
Prosím o radu, jak tyto dráty napojit a jestli má zapalování na Jawa 555 nějakou cívku, jako je třeba na Jawa 20, světelná a bzučáku.
Děkuji za jakoukoliv radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 16:28
Jméno: standa
IP: uživatel10821
 sezen jinej stator,to uz dohromady nedáš....jinak na levo spodní je kostra a horní je vývod pro světelnej okruh....spodní pravej opět kostra a horní je pro zapalovani
Datum: 07. prosince 2010 16:28
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2010 15:52
 zkousel sem normalni z auta s dlhym zavitem..dal sem tam plno podlozek takze pist netukal o svicku.vysledek-uplne stejny jako s normalni svickou,zadna zmena,nejede to lip,nespaluje to lip,nechyta to lip...vsechno stejny
Datum: 16. listopadu 2010 15:52
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 proč by nešly, akorád jsou zbytečný, páč ti jiskra přeskočí vždy jen na jednom jiskřišti..
Datum: 16. listopadu 2010 11:48
 ok,dík
Datum: 16. listopadu 2010 6:33
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 a nemá vono to taky dlouhej závit?
Datum: 15. listopadu 2010 23:58
 už tu myslim někdo psal že: neplnilo by to tu správnou funkci protože pionýr nemá tak výkonné zapalko aby utahlo 3 jiskry najednou. takže žádný výkon to nepřídá
Datum: 15. listopadu 2010 22:11
Jméno: Pista
IP: uživatel6617
 zdarec,chci se zeptat jakej je rozdíl mezi svíčkami BRISK N14C, N15C a N17C díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2010 10:56
Jméno: Pista
IP: uživatel6617
Datum: 17. listopadu 2010 10:56
 Teplotu svíčky je nejlepší si otestovat sám. Pokud je elektroda černá tepelná hodnota je moc nízká, naopak pokud je do běla (popelová) je moc vysoká. Správně
má mít tzv cihlovou barvu
Datum: 16. listopadu 2010 9:28
 Taky se přidam  ja to naopak
Datum: 15. listopadu 2010 22:23
 Jo je to naopak
Datum: 15. listopadu 2010 21:37
 jj je to naopak
Datum: 15. listopadu 2010 21:37
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 Yuri-ja myslel že naopak
Datum: 15. listopadu 2010 21:27
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 N15C to je taký stred 17 je na leto 14 na zimu
Datum: 15. listopadu 2010 21:22
Jméno: Pista
IP: uživatel6617
 a která je tak nejlepší ??
Datum: 15. listopadu 2010 20:42
 teplota odvod tepla od sviečky
Datum: 15. listopadu 2010 20:40
Jméno: Nike22
IP: uživatel5056
 zdarec co zname když na jawě mám barvu svičky bílou jak sníh?dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2010 22:25
 Tak bud malá hladina v plovákovce....bo ta směs na jehle...dej plíŠek na druhou drážku z vrchu
Datum: 15. listopadu 2010 22:25
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 jawa 21!
Datum: 15. listopadu 2010 20:41
 Na jaké JAWĚ to máš? Jaká kubatura aspoň? Jinak bílá barva svíčky značí,že máš chudou směs - to znamená že ti tam jde více vzduchu než směsi benzinu s olejem. Musíš obohatit směs přestavěním jehly o zářez nahoru. Napiš u jaké motorky to také je, abych věděl také o jaký jde karburátor.
Datum: 15. listopadu 2010 20:15
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 čau draci mám dotaz, když sem dneska sundal regulátor i usměrňovaš abych zjistil kde je problém, při zmáčknutí jakýhokoli závitu (matky) bylo slyšet cvakání, zřejmě od regulátoru, je to v pořádku? Díky, jinak je to JAWA 350/640 s bezkontaktem VAPE, klasický na Jawy
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 22:35
 =Dhe kdyz je to šestsetčtyricítka tak asi tezko bude mit mechanickoelektrickej regulátor je to hnaný přez polovodičový diody a integrovanej obvod-bezkontaktně...cvakaj ti pístní čepy nebo ojnice na klikovce
Datum: 21. prosince 2010 22:35
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 koľko ohmov majú svetelné cievky na mustangovi? 0,5ohm ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 22:38
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ne
Datum: 11. prosince 2010 22:38
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 cus draci jak mam zapojit jak je skratovač na fechtlovi tak ten skratovač atam se zapinaji aji světla dostak poslite nake schema díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 23:00
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jawadrak: však jo, já taky, neni na tom nic těžkýho..
Datum: 12. listopadu 2010 23:00
 ja som si celú elektriku zapájal zhlavy
Datum: 12. listopadu 2010 21:38
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 samozřejmě že podle schéma, viz níže..
Datum: 12. listopadu 2010 21:15
 http://www.jawa-cz.estranky.cz/clanky/elektroinstalace/el_-schema-jawa-50_20.html neviem či si stým volako pomožeš pozri sa
Datum: 12. listopadu 2010 18:30
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 caute draci potrebujem radu: na mojom simsone mi blbne elektrika. ked idem dlhsie zo zapnutimi svetlami tak mi potom nejdu pustit smerovky alebo len slabo bliknu a nepravidelde. cim to moze byt???
za odpovede dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 20:50
Jméno: kubba
IP: uživatel7489
 simsonviglu.cz
Datum: 12. listopadu 2010 20:50
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 přesně tak, přerušovače směrovek jsou dost náchylný na změnu (hlavně pokles) napětí, takže hledej chybu v dobijení...
Datum: 12. listopadu 2010 9:19
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 slaba baterka buď je stara alebo ti nedobíja alebo ju možno stači len dať nabiť
Datum: 11. listopadu 2010 19:34
 Čau draci je tu nějákej machr přes elektriku ? Zkoušel jsem dělat elektriku na ČZ 175/477 a všechno funguje jak ma až na kontrolku dobíjení.Po nastartování nezhasne, ale dynamo funguje uplně normálně jelikož po odpojení baterky motor normálně běží.Po přidání plynu dokonce kontrolka dobíjení i ostatní světla zesilují takže podle mě to normálně dobíjí.Spíš si myslím že je to asi někde špatně zapojený.Tady je schéma podle kterého jsem to dělal : http://leteckaposta.cz/125480764 díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 18:43
 Už jsem nato přišel.Mám to blbě zapojený tu žárovku.Drátky z 54 a 61 mám spojený a daný do žárovky a uzemnění zvlášť.Tak diky za radu snad už bude vše fungovat jak má.
Datum: 11. listopadu 2010 18:43
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 tak potom fakt neviem
Datum: 11. listopadu 2010 18:39
 No jestli reglerem myslíš relé tak to jsem tam dal uplně nové tak to by mělo být v pořádku.
Datum: 11. listopadu 2010 18:32
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
http://cezeta477.wz.cz/data/cz-175-477/schema2.jpg toto hovorí o niečom inom žiarovka tam nieje uzemnená žiarovka dostava plus z kontaktu 54 a kostru má voči kontaktu 61(M) som robil elektriku na traktore a tam to funguje podobne a tiež som žiarovku neuzemňoval a pokiaľ je tak ako hovoríš že bez uzemnenia nesvieti tak máš podľa mňa vadný regler
Datum: 11. listopadu 2010 18:21
 No to je jednoduche protože když tu žárovku neuzemním, tak nesvítí vůbec.
Datum: 11. listopadu 2010 18:08
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no schéma je dobra len nechápem prečo je na tej žiarovke v schéme nakreslene uzemnenie ak si zapojil uzemnenie tak by to vysvetľovalo prečo žiarovka svieti aj po pribudení
Datum: 11. listopadu 2010 17:12
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, chci se zeptat, mám simsona , tyristor zapalování, a nejde mi nastartovat, jen mi jednou blafl a STŘELIL DO KARBURÁTORU , poraďte čím to je, díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 16:54
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 souhlasim s dachlem....
Datum: 11. listopadu 2010 16:54
 nemáš ucpanej vejfuk?
Datum: 10. listopadu 2010 22:42
 nazdar je možny aby fik mel napeti asi tak 20 voltu??? ja mel v mi 555 žarovku 6 voltu rupla tak sem ji vimenil taky za 6v a zase rupla tak sem tam dal 12v svitila asi pul minuty a rupla tak sem tam dal 24 v a sviti o neeco min než pri napeti 24 voltu
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 19:29
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 furioso má svätú pravdu to som tu zabudol napísať
Datum: 08. listopadu 2010 19:29
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 na 555ke musis mat aj tzv. tlmivku (najdes ju v prednej maske, hned za prednym svetlom. Ak ju nemas, alebo ju nemas zapojenu, ziarovky praskaju
Datum: 08. listopadu 2010 17:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty pařezy jsou asi záhadný nevím jak je to možný....kámoš má vepředu žárovku 12v 25w a vzadu 12v 10w a svítí mu to skoro jak auto
Datum: 08. listopadu 2010 17:02
 to čtu poprvé.. měnit žárovky, když praskaj, za žárovky s více volty  normálně tam dej dopředu 6V 15W a dozadu 6V 5W... me to takhle fungovalo porad... pak jsem vymenil zapalko, zacalo praskat, tak jsem dal dopředu 6V 25W a dozadu 6V 10W a je PO problému... a svítí to jak ďas i tak
Datum: 08. listopadu 2010 16:01
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 To jo, protože s čím víc zatížíš alternátor tak tím menší napětí dává, bez zatížení je schopen dát i 30V. Ale když mu praskla 12V žárovka, která se do té patice nejmeší dělala myslim 15W, tak by prasknout neměla. Nejlepší ať zkusí dát 24V žárovku se stejnou watáží jako je předepsaná a změří napětí
Datum: 08. listopadu 2010 15:00
 u me,a nejen u me to fungovalo tak,ze pokud mi praskala zarovka ve vyssich otackach,dal jsem 6v s vetsi wattazi a vydrzi.
Datum: 08. listopadu 2010 14:48
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 Na watech ale taky záleží a to z důvodu že napětí klesá s přibávající zátěží, ale pokud jak píše dal 12V žárovku a ty se menší jak 15W nedělali, tak napětí vyšší než 12V bejt nemohlo
Datum: 08. listopadu 2010 14:37
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 Tomu že žárovka si vezme jen tolik watu kolik potřebuje, i kdyby tam dal 2W žárovku tak praskout nesmí, protože si víc watu než 2 nevezme. Ale tohle jsme se učili na základce a to už nějaký rok je, takže je možný že se zákony proudu a napětí od tý doby změnily
Datum: 08. listopadu 2010 14:21
 tomas-cemu nerozumis??
Datum: 08. listopadu 2010 14:18
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 zajic13 ®: ????
Datum: 08. listopadu 2010 14:10
 nejde o Volty,ale o Watty !! dej tam 6 V ale vic wattu nez si zkousel
Datum: 08. listopadu 2010 13:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 zober si voltmeter a zmeraj to bez žiarovky a z nou a uvidiš no možne je všetko ja mám na babete 12 v žiarovku
Datum: 08. listopadu 2010 11:42
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 tak nakonec sem s tou škodovkou dojel ale nějak blbě (startoval sem to přes ty 3 dráty) 30 15 + 50 ale naco sou tam ty zbývající 2 dráty u škody 125 dík moc všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 21:28
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Sv. 30 je přívod proudu na spínací skřínku, někdy je na 30 druhý kabel, ten napájí rádio, 15 je výstup na pojistku č. 2- klíček v poloze zapalování zapnuto. Sv. 50 je výstup na cívku startéru, sv. 16 je kontrola brzdové kontrolky, mezi polohou zapalování zapnuto a startováním se na chvilku rozsvítí.
Datum: 08. listopadu 2010 21:28
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Mýlíš bo ve slově "Mýlít se" se píše tvrdé Y.. a proč? Protože je to vyjmenované slovo!
Datum: 08. listopadu 2010 13:52
 ty si tim propojil vlastne jen aby to chytlo..zbyvajici by meli bejt na ostatni veci co dou spustit s klickem,vetsinou svetla,radio...opravte me jestli se milim
Datum: 08. listopadu 2010 13:47
|



|