Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, mám simsona 12volt TYRISTOR ZAPALOVÁNÍ, koupil sem novou indukční tyristorovou cívku, a je možný že byla na 6voltů (na internetu o ní nic nepsaly, na kolik je voltů) ...... je možný, že my odpálila celou zapalování???
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 12:02
 čau , myslím si, že to není možný, protože jesli máš simsona s instalací 12 V a dal by si tam 6V cívku, tak ti max nejde jiskra, nebo je slabá, ale zapalování by to poškodit nemůže. Opačně by to byl
problém a stalo by se to co jsi popisovaů, tedy instalace 6V a indučka 12 V.
Datum: 31. října 2010 12:02
 Cau, vyrabim si motokaru a potreboval bych poradit s eletrikou na motoru jawa 250. Mam napojeno kladivko inducku a svicku,ale nevim jak udelat dobyjeni,z jake svorky to mam natahnout,61 nebo 51 a jak presne to mam napojit?Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2010 12:50
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Najdi si na: http://www.sesa-moto.cz el.schéma na Jawa 250 a to budˇ typ 590 a nebo 559. Záleží na typu spínací skříňky.
Datum: 29. října 2010 12:50
 Je to takova ta civka vypada to jako relatko? Tak to tam je...
Datum: 28. října 2010 20:22
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Máš regulátor na dynamu ?
Datum: 28. října 2010 15:59
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 zdar hele ty 3 cívky na pincku dávají stejný proud? ja mám zapojenou tu dolní cívku na přívod (zapalování) a pincek nechce na místě moc chytat ale když se roztlačí chytne hned může to být tim že tam de otrochu méně proudu nebo cim to je driv chytal líp ted chyta blbe a jen sem predelal elektriku jinak sem s nim nic nedelal tak muze to být tim ? kdyztak cim jinym dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2010 12:33
Jméno: Michal
IP: uživatel10112
 Ahoj
Psal jsem tu už jednou o tom, že mi mustang nejde do otáček. Dostal jsem radu vyčistit trysky - byly úplně čistý. Pro jistotu jsem zkontroloval i jehlu, taky vpohodě. Teď mi někdo poradil nastavit kladívko. Může mi někdo napsat, jak by mělo vypadat správně nastavený kladívko? Popř. nějakej odkaz na návod (obrázek by se hodil).
Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2010 20:48
 zd mě když fichtl nechtel jit do otacek tak jsem vymenil kondik v zapalku a všechno šlapalo tak jak ma ... neska jsem se do nej pustil .... mel jsem sundany kola elektrika nezapojená tak ho zejtra dodelám a jde se jezdit..... cus
Datum: 30. října 2010 20:48
 Ja mel problem u mustanga kdyz mi nesel do otacek, tak byl maly predstih, malinko jsem zvetsil a ok
Datum: 28. října 2010 17:35
 tak to se tava casto, bud se dostane pres pruchodku do zapalovani voda, mozno i do fakfky nebo do karbu...vyhod ho ven, vycisti kanalek hl. trysky az k plovakovce a kanalek zepredu karbu vedouci k "emulzni trubici" jehly, nebo vyvar v octe (1:5 - 1:1 s vodou az do varu)...a u kladivek to udelej nasledovne - vymontuj ven, dobre odmasti dotakove plochy (bud benzin nebo vyborny je odmastovac brzd, parkrat projed hadrem du sucha), namontuj a pohybuj se pri nastavovani kolem hodnot 0,25 - 0,70, optimum byva casto mezi 0,3 - 0,5, nemusi byt, pio s tim svym buzenym rotorem, kladivkem bez baterie a vubec celym tim svym magnetem dokaze i odtrh na 0,9 ci 0,2 (jen nektere kusy), je to opravdu velmi individualni, hraje tam roli spousta faktoru...jinak klasicky nakopni, protoc, zdechni, nastav jinej, nakopni...dokud to nebude takove jak ma byt, na svicce dej 0,5 (mensi premostuje a vetsi nepali)...a dulezita poznamka na zaver - odtrh nastavuj za tepleho motoru, provozni teplota, smes na jehle to same...
Datum: 28. října 2010 13:50
Jméno: Michal
IP: uživatel10112
 Děkuju ti za vyčerpávající odpověď. Jde o to, že když otočím rukojeť plynu víc jak cca 1/3 tak se začne dusit a chce chcípnout, takže to bude v tom odtrhu. Ale je to zvláštní. Jezdil jsem na něm normálně, byl jsem na poli - tam jsem ho dost zašpinil od bahna, ale jel. Po umytí už ale začal "naříkat" a doteď se mu nechtělo.
Každopádně ještě jednou dík za odpověď
Datum: 28. října 2010 13:22
 jeste bych chtel dodat ze jinak problemy se vetsinou prekryvaji...
Datum: 28. října 2010 13:13
 nastavit kladivko melo vyznam asi nastavit odtrh...navod kupr. na jawa-50.cz, je tam mnoha zpusoby, z vlastni zkusenosti jen reknu, ze hodnoty jsou pouze orientacni, pomerne dobrych vysledku dosahnes nalazenim pokus - omyl, neni totiz zapalovani jako zapalovani, co kus to original, natoz pionyr...jinak ten odtrh byl trefen dobre, to byva casto, pak to byva bohatost, hladinka v plovakovce, potazmo cely privod od kohoutku pres ventil, ba i malichernost v podobe presednuteho ci malo propustneho vicka nadrze a ke slovu se take muze dostavat tahani falese airboxem pocinaje po tesneni valce a praveho gufera konce (leve gufero take muze s olejem ze skrine)...ono taky zalezi jak nejde do otacek - bud to ve vyssich ctyrtaktuje, kokta, cili pali co druhou otacku (to je problem smesi a jeji tvorby), ci po otoceni plynu "vynecha", jakoby "zaduseni", to vetsinou byva problem se zapalovanim, hl. odtrh, stav kladivek, vacky, popr. i velmi nevhodny predstih...inu nezbyva ti nez jit a zkouset, tady to nevyresis...takze zacni tim nejrpostcim a to je odtrh, pokud nezabere zkousej dal a pak prejdi k palivovemu systemu, smesi, posled pak tesneni...inu at jezdi tobe i dalsim generacim
Datum: 28. října 2010 13:10
Jméno: lolec
IP: uživatel8591
 ahoj kolik watů je 10.7 amper ? děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2010 10:53
Jméno: lolec
IP: uživatel8591
 jj přeně to sem potřeboval vedet dík všem
Datum: 28. října 2010 10:53
Jméno: hh
IP: uživatel276
 přesně jak řiká kolečko, bylo mi jasný, že tazatel našel tohle číslo na dynamu a zajímal ho jeho výkon. sám sem se tim před časem taky zabejval .)
Datum: 28. října 2010 9:47
 já se taky nehádam, jenom když je napsaná hodnota 10,7A, tak prvni co mě napadne tak je 6V/75W dynamo z 350/634 nebo 175/487...atd...
Datum: 27. října 2010 22:59
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 dobre nehádam sa
Datum: 27. října 2010 22:55
 yuri: no jasný, ale při 6V elektroinstalaci se bere dobíjecí napětí jako cca 7,2V, pak to vychází...mam to jako origo potisk na dynamu 6V/75W...
Datum: 27. října 2010 22:53
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no pri 6V to vychádza len 64,2W takže asi kuštik väčšie ale ani nenapísal že načom to namerel???
Datum: 27. října 2010 22:48
 yuri: myšleno při 6V jestli se nepletu...10,7 A mam napsané na dynamu na čezetě...
Datum: 27. října 2010 22:41
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 WAUW a to si ako prišiel nato že jeto 75W? a lolec bez napätia ti výkon nevypočitam P=U.I Výkon= Napätie krát Prúd takže tých 10,7A si pri koľko voltoch nameral?
Datum: 27. října 2010 22:34
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 75W
Datum: 27. října 2010 22:17
 Zdravim dneska sem byl jezdit na 21cce.Mam tam nove zajete krouzky.Treba za studena-nacucam,nakopnu.hrci 2sekundy a chcipne a tak 5x potom sa obudi a faka na volnobeh.Ale vic me to stve za tepla-nacucam,nakopnu a vubec nic ani skyt.Kdyz to roztlacim tak sa klika 3x otoci a jede to.Cim to je?Predstih-1.7mm odtrh-cca0.4mm.Svicka CHAMPION L86C.A jeste neco mam zapalko 30W ale inducku mam jen 6V misto 8V je v tom nejaky rozdil?Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2010 13:31
 a proc to za tepla cupujes???  boze, do cehos to dusi dal...pokud tomu chces za tepla ulehcit tak zavri privod a naklon masinu na pravej bok, odlehcis tryskam, po dobu nakopavani to bude mit chudou smes vhodnou k nastartovani...mimo jine tento "trik" je napsan i v k Navodu k obsluze, takze zadna novinka a z nejvyssich mist...v tech idnuckach v praxi neni rozdil (magneto je "mekky zdroj", cili nevadi)...a svicka by bohate postacila Briska, at jiz N15C ci N14C, v tvem pripade taky neni mezi nimi velky rozdil, zbytecne rvat tam "lepsi" (spis tedy drazsi) svikcy typu NGK, Champ...Brisk je na stejne urovni, dobrou volbou jsou jeste PALky (N8, N9) a Isolatory (s odpov. tepl. hodnot.) ale to uz je dnes rarita...
Datum: 28. října 2010 13:31
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no neviem neviem poznám aj štastnejšie riešenia ako je CHAMPION L86C mal su tú sviečku na tatrane a viem že neznašala prechlastnanie za tepla ta asi tak ako píše kolečko za tepla jej nenacucavaj a možno by to chclo skusiť Brisku
Datum: 27. října 2010 22:44
 tak a tepla nenacucávej...
Datum: 27. října 2010 22:37
Jméno: barny 1
IP: uživatel10471
Posl.aktualizace: 27. října 2010 22:10
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 Hofmi žádnej strach.. nic nezávadného jsem u Tebe neshledal... on totiž Yuri neví že se vyrábí speciální obvody s kterými můžeš krmit LEDky i tužkovou baterkou. Obsahují totiž měnič. Takže napětí je fuk
Datum: 27. října 2010 22:10
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 to meno sa nemôže nahlas vyslovovať (chong)
Datum: 27. října 2010 21:10
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Hofmi tak na to podsviceni by bylo lepší 12V ty sa počuješ čo hovoriš ??? keď chcem ta si zrobim podsvietene aj na 3,6V a v poho barny na http://www.jawa-50.cz je zapojenie komplet na 6V a ti Hofmi máš štastie že tu nie samozvaný vládca fichtlarských elektrických obvodov ktorý by na teba uvalil takú kliadbu že by si nikdy živote už predstich nenastavil
Datum: 27. října 2010 21:08
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 tak na to podsviceni by bylo lepší 12V
Datum: 27. října 2010 20:50
Jméno: barny 1
IP: uživatel10471
 svetla, klakson naky to podsvicemi...
Datum: 27. října 2010 20:07
Jméno: achmed
IP: uživatel10469
 nehc se inspirovat starou jawou 250 ktera mela 6v zapalko tam to urcite najde vse co hledas
Datum: 27. října 2010 20:06
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 záleží co na to chceš zapojit
Datum: 27. října 2010 19:24
Jméno: barny 1
IP: uživatel10471
 na fechtla je to málo??? ten má přece 6v
Datum: 27. října 2010 19:15
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 6V je tě na nic,musíš minimálně 12V
Datum: 27. října 2010 19:10
 Zdravim,prosim o radu, mam MZ ETZ150 a mám sni následující problém: když otocim klickem a roznou se me na otačkomeru dve kontrolky(neutral a ?) jde motorka nastartova,jakmile ale otocim klickem aby se me roznuly svetla motorka zdechne..nevim v čem by mohl byt problem a v elektroinstalaci se vubec nevyznam,prosim o jakekoliv radi..diky moc všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2010 10:07
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 http://www.motorkari.cz/moto-manualy-motorek/mz/mz-etz-150/ si stahni manual. Hadam se ti rozsviti neutral a dobijeni ale radsi si to najdi...
Datum: 27. října 2010 10:07
 no na co je ta druhá kontrolka to netuším.. a to že ti to zdechne když zapneš světla tak to může bejt třeba tím, že máš dělanej v elektrice zkrat a když zapneš klíček na světla tak prostě se to ukostří a chcíp.
Datum: 27. října 2010 9:36
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Čaute , prosím Vás měl bych prosbu na zkušenější lidi s čz 175/477 . Mám na ní normál originál zápalko , ale přemýšlím o změně na zapalovaní z pionýra . Důvod je prostý :nepotřeboval bych baterku ? .... Tak se Vás ptám , jestli se to normálně dělá , nebo to nečemu uškodí ,omezí .... ? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2010 21:16
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 O.k díky všem , za snahu .
Datum: 26. října 2010 21:16
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Stano: prostě ty dvě svorky (B a D) propojíš drátkem, ostatní tam nech..
Datum: 26. října 2010 20:58
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 hh: Tak tak, lori tomu moc nerozumí...
Datum: 26. října 2010 20:42
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 No dobry tak me hned nemlat ;D
Datum: 26. října 2010 20:38
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 lori: mg ty seš pako  to na co odkazuješ je nabuzení statoru, aby dobijel správnou polaritou, navíc, jestli umíš číst, je k tomu potřeba vytaženej živej uhlík a baterka. To, o čem píšu já, je úprava pro provoz bez baterie, která vyřadí z funkce spínač v regulátoru. Díky tomu lze motorku i našlápnout (viz. wepo). A na závěr, buzení relátka je kravina, nebudí se relátko ale stator dynama! Máš v tom trochu guláš, nejdřív si o tom něco přečti a pak dělej chytrýho...
Datum: 26. října 2010 20:26
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 No já mám starší čz , takže do ní nechci vrážet nějak finance , nemám na ní ani světla nic . pouze pro provoz motorky . Takže propojenim relatka D a B to tím vyřeším ? A pojede to ? (Jsou tam totiž na na D dva drátky ) .... nějak takhle http://cezeta477.wz.cz/data/cz-175-477/rmax.jpg
Datum: 26. října 2010 20:19
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 26. října 2010 19:52
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 lori: meleš blbosti, je to kvůli vyřazení spínače, nevim co to kecáš o nějakym buzení, na to to nemá sebemenší vliv
Datum: 26. října 2010 19:40
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Hh: To jak propojujes D B na relatku je jenom pro nabuzeni relatka
Datum: 26. října 2010 18:45
 co je to za blbost dávat tam zápalko z fichtla....
Datum: 26. října 2010 18:21
 co by se melo poskodit?takhle nema to cenu a je to pro nezkusene dcl narocne...mezikus a tak je to proste beh na dlouhou trat kup si baterku za 500kc a mas vystarano.....
Datum: 26. října 2010 18:19
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Já to mám udělaný stylem B-D a stačí trochu se rozmáchnout a štuchnout motorku a motor běží, když máš zapalování z pionýra tak to málo svítí a je to na prd - to je jen pro ty co chcou mít moto bez baterky, ale také bez světel, ale startuje to na našlápnutí...Ale radši si kup baterku, protože na to zapalování z pinska musíš mít mezikus, kterej stojí tak jak nějaká luxusní baterka a to ještě musíš sehnat někoho kdo to udělá...
Datum: 26. října 2010 18:19
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Dela se to, je potreba jakasi vymezovaci podlozka bud si koukni jak vipada na vape.cz nebo jawamaniacs.e-blog.cz. Kazdopadne bych to tam nedaval ty baterky nejsou drahy
Datum: 26. října 2010 18:19
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Nic se nepoškodí ... ?
Datum: 26. října 2010 17:42
 ne bez baterky nenaslapnes........jen rostlacis..
Datum: 26. října 2010 17:42
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 No mi jde o to abych nemusel zbytečne kupovat baterku . Elektriku mám jen pro provoz . Máš to otestované ? S tím relátkem
Datum: 26. října 2010 17:12
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Ne, normálně se to nedělá, přijde mi to jako pitomost, nevim proč tam musíte cpát zapalko z pincka, nech tam to co tam je, bez baterky se na něj dá jezdit taky, a pokud propojíš na relátku svorky B a D, půjde bez baterky i našlápnout..
Datum: 26. října 2010 16:52
Jméno: petul
IP: uživatel2512
 cus draci....nedavno sem vytahla ze sklepa zaprasenyho fichtla,kterej 20 let nejezdil.Rekla sem kamosovy a tak sme se na to podivali,vycistila sem nadrz dala nove benal a uz jezdi.akorat se nevyzname v eletrice-nejdou svetla.Mohli byste me nejak strucne poradit co a jak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2010 21:59
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Odkud si smím li se zeptat?
Datum: 26. října 2010 21:59
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 jo
Datum: 26. října 2010 20:55
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 26. října 2010 15:45
 co spálený žárovky? Může to být i světelná cívka,nebo někde přeštíplý drát  chce se na to pořádně podívat
Datum: 26. října 2010 14:49
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 27. října 2010 15:11
Jméno: CZK
IP: uživatel9460
 OK jak ho najdu, tak ti ho poělu v dwg. V CADu si pak můžeš vytáhnout kóty jak chceš. Ty úhly jsou takhle poskládaný aby se to vešlo a mohl být použitej vepředu jeden "dvoupól". Když to tam napereš po 90° tak tuto výhodu ztratíš a i dost blbě se to tam bude dávat.
Datum: 27. října 2010 15:11
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 byl sem na jawa 50.cz byl bych ti mooc vděčný kdybys mi ten výkres poslal na email zelena.j009@seznam.cz no já at sem se díval jak sem se díval prostě mi to furt nešlo tomuhle třeba rozumímhttp://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/technika/tuning/ctyrpolove-zapalovani/PDF/ZAP4-01-STATOR.pdf ale tamtomu vůbec
Datum: 26. října 2010 19:20
Jméno: CZK
IP: uživatel9460
 Jestli chceš, tak ti klidně pošlu výkres přímo dwg formátu. Díry a drážky jsem dělal na děličce, takže proto ty úhly. Jinak přes hrany se to neměří, kvůli nepřesnostem měření - stačí víc srazit hrany a kde jsi byl. 
Chong má jako (skoro) vždy pravdu.
Datum: 26. října 2010 15:45
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Nevím co Ti není jasné. Jedná se o standardní strojařský výkres. Žádná díra tam není narýsovaná mimo osu. Všechny jsou souosé  Příště nepiš slovo 'mněří' je to fakt hnus velebnosti...
Datum: 26. října 2010 8:52
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Cau draci mám možnost sehnat IRIDIOVOU SVÍČKU za pár korun..  a chtěl jsem se zeptat jesi bych to na fíkovi využil  tady o té svíčce píšou docela zajímavě co myslíte vy? Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2010 15:43
  no komment,,stane sa ze so starou svickou ide motor trosku horsie,,(motor má mensi vykon ako je dany vyrobcom) ked vymenis sviecku maximalne to mozes citit ze vykon sa trosku zblizil k vykonom dany vyrobcom..... iná sviecka NEPRIDÁ ziadny +vykon
Datum: 26. října 2010 15:43
Jméno: ondr
IP: uživatel10079
 ja jsem to neměřil žádným měřákem!
Datum: 26. října 2010 15:31
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Ahoj ondr... napiš mi prosím jak jsi měřil zvýšení toho výkonu.. také bych si chtěl v domácích podmínkách ověřit výkon po výměně svíčky a nevím jak na to.. Dík, Chong
Datum: 26. října 2010 8:56
Jméno: ondr
IP: uživatel10079
 tak u mě to byl nárust o takových 10 procent abych specifikoval mrtě ale nevýhodou bylo startování v zimě to šlo hodně blbě v zimě jsem si dával normální svíčky. Bavil jsem se o těch svíčkách s mechanikem a řikal my že lépe spalují benzín ale měl jsem to na čtyřtaktu takže nevým co to bude dělat na dvoutaktu
Datum: 25. října 2010 22:37
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 muhehe  ve slovníku přehršle znamená: dvě plné hrsti.
Datum: 25. října 2010 21:09
 to vis ja jsem ta mladsi generace
Datum: 25. října 2010 20:53
 karlos: přehršle jsou 2/3 habaděje, to nevíš?
Datum: 25. října 2010 20:52
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 A jak to je stěma cívkama.. když bych dal 3 zapalovací poly... a spojil je? mělo by to nějákej efekt? (lepší jiskra) ?? Upozornuju: tohle je jenom dotaz nechystám se na žádnej tjunig
Datum: 25. října 2010 20:36
 klikar: co je prehrsle ?  jinak ano znamena to opravdu hodne jinak nekde malinko pridaj vykon, ale oznaceni mrte je opravdu prehanejici
Datum: 25. října 2010 20:21
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 MRTĚ?  tak dvojnásobek  sámozřejmně od toho nečekám zázraky...  s narustem výkonu ani nepočítám  třeba by to mohlo být o něco lepší co se týče zapalování směsy a akcelerace... ale to je jenom moje domněka
Datum: 25. října 2010 20:21
 můžu se na něco zeptat?? protože jsem postarší tak mi uniká kolik je "MRTĚ". to bude něco jako PŘEHRŠLE???  ))))
Datum: 25. října 2010 20:14
 svička aby zvyšila vykon? to slyšim poprvé....jinak kámoš jezdil na svíčku z vrtulníku
Datum: 25. října 2010 20:09
Jméno: ondr
IP: uživatel10079
 ja jsem je měl na chopperoj a bylo to o mrtě lepší hodně se my zvýšil výkon ale prej jsou náchylný na přeplavení prej se prošlehnou
Datum: 25. října 2010 20:02
 iridiovky by mozna ve 2T motoru asi moc dlouho neprezily, ale jestli je mas moznost sehnat za par korun tak je zkus a dej vedet. mimochodem: kolik je tech par korun ? Jinak iridiovky jsou jedny z nejkvalitnejsich svicek. Na fichtla sice uplne staci Brisk za zlomek ceny, ale kdyz tu ta moznost je...
Datum: 25. října 2010 19:55
 Ahoj panove asi jsem lama ale nikde nemuzu najit kloudne schema na zapojeni el, na jawu 175/477 mate nekdo neco v pc nebo nekde na netu?vsem moc dekuji za pomoc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 21:58
 *ČZ 175 477
Datum: 25. října 2010 21:58
 Lubos: To je jasný PROČ jsi to nenašel! Protože to není JAWA ale ČZ 175 487! Odlišné českolovenské značky. Sice ty motory mají podobnou konstrukci,ale ČZ dělávala 125,175 a chvíli i 250ccm,ale JAWA zásadně 250 a 350ccm v poválečné výrobě...
Datum: 25. října 2010 21:57
Datum: 25. října 2010 20:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 25. října 2010 19:12
 nechapu tvoji odpoved....
Datum: 25. října 2010 18:21
Jméno: mi
IP: uživatel5617
 nazdar klimo
Datum: 25. října 2010 18:16
Jméno: bbbn
IP: uživatel5617
 jaké parametry ma cívka na zapolování(zapalovací pol) v. w..... a ............
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 19:10
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 co je ti do toho.... a ...............
Datum: 25. října 2010 19:10
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 co je ti do toho.... a ...............
Datum: 25. října 2010 19:10
Jméno: nujk
IP: uživatel5617
 kolik metrů jakého dratu musím navinout aby mě to dávalo 6v 15w
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2010 9:00
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Kdy njuku pochopíš že některé činnosti jsou projevem čirého šílenství... jedině snad kdybys měl doma zdarma špule měděného lakovaného drátu ospravedlňuje takové konání, jako snaha doma si v ruce navinout výkonový pól, který lze okoupit a k tomu ne příliš draze. Hned mě u Tvého dotazu napadla analogie s dotazem 'kolik potřebuju surové ropy k výrobě 95ti oktanového benzínu', protože jen šílenec by jí doma krakoval, když se dá koupit na čerpačce
Datum: 26. října 2010 9:00
 nebud trapnej laskave a pis pod jednim nickem na toto nikdo neodpovida
Datum: 25. října 2010 18:29
 TAK TOHLE JE NAPOSLED KUR** US FAKT NEVÍM PROČ TO SVĚTLO NESVÍTÍ UPLNĚ PŘESNĚ TO TAKHLE MÁM ZAPOJENÉ http://jawa-50.wgz.cz/image/2029911 A PROSTE STOHO ČERVENEHO DRÁTKU 56 NEJDE PROUD JEDINÉÉ CO MÁM JE ODPOJENÍ ZELENÍ DRÁTEK OD KLAKSONOVÉHO POLU NIC VÍC A PROSTĚ TO NESVÍTÍ US FAKT NWM DO PR**** DÍK ZA RADY
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 22:23
 nezlob se na mě ale je tam 5 drátů.to si neumíš změřit jestli ti něco leze z cívky?myslíš že tu někdo ví kde se na tvém pincku strácí proud?zapoj hlavu a multimetr nebo zkoušečku....
Datum: 25. října 2010 22:23
Datum: 25. října 2010 21:52
 0ok skusím stoho neco a co je to ten multimetr ?????
Datum: 25. října 2010 21:35
 hh: můžeš si být jistej, že kraviny nemelu, tak jak jsem to popsal se to dělalo a měl jsem to tak i origo zapojený z továrny, tzn. jedna velká cívka je na přední světlo a klakson a druhá malá cívka je jen na zadní světlo (v tom schématu to tak máš i zakreslené), spíš ty to máš popletený, jen se nad tím trochu zamysli a sám dojdeš na to, že klakson nemůže mít svoji samostatnou cívku, to by v tom zapalování musely být 4 cívky!!!!
Datum: 25. října 2010 21:34
 hh: A kde melo zapojeny zadni svetlo to slavny 30W zapalko? Na zapalovaci civce? To snad ani nemuzes myslet vazne  Byl tam jeden pol spolecnej pro oba dva, proto, kdyz ten fichtl svitil, tak "neklaksonoval". Nicmene rikam, ze to schema, ktere je v odkazu je nejake dost pofiderni, mozna by bylo vhodne zkusit nejake ze stareho manualu nebo tak.. Jinak mam taky kolem baraku dost fichtlu a za tech par let co uz tomu venuju jsem potkal spousty odlišností. Proto říkám, že při řešení elektriky je vhodné zapojit hlavu a multimetr..
Datum: 25. října 2010 20:32
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 scorpio: mluvim o 20W magnetu (někde to tu již zmiňoval), to, které má cívky v sérii, je 30W, tam je to všude stejné.. jinak potkal sem už spoustu fichtlů, ale žádnýho co by měl zadní světlo napojený na klaksonovym pólu..
Datum: 25. října 2010 19:23
 Někde se to dělalo takhle, někde tak, že byly dvě cívky v sérii, někde byla jedna cívka jak říká Konny, podle tohohle schematu bych to tak viděl buď na ten přepínač, nebo špatnou kostru.. Nejlepší je vážně vzít multimetr a máš to zjistěný hned.. Noo ale to schéma mi přijde stejně nějaký divoký jak tak na to koukam, pokud jsou teda ty cisla na mistech kde maji byt, tak to snad ani svitit nemuze.
Datum: 25. října 2010 18:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 konny: blbost, meleš kraviny, tohle je starej mýtus, prohlídni si pořádně schéma a uvidíš, že klakson a světla maj svoje vlastní cívky..
Datum: 25. října 2010 17:34
 tomas: vidím že v tom máš dost velkej hokej a nebo to máš prostě blbě zapojený. Takže máš 20W zapalování, u tohoto zapalování je jedna velká cívka (15W) na přední světlo a klakson (ta musí být zapojena na 55) a pak je malá cívka (5W) a ta je jen na zadní světlo a je zapojena na 58. To že máš přivedeny na kontakt 58 2 dráty neznamená, že to je přívod z obou cívek, ale jen z té malé, tzn. jeden drát je přiveden z cívky a druhý vede do zadního světla. Pro tebe je důležitý, aby byl přivedený drát do kontaktu 55 (z tohoto kontaktu se rozvádí šťáva do klaksonu a do předního světla na kontakt 56)
Datum: 24. října 2010 22:10
 tak se na to vybodni, světla dej na přímo a vypínačem jen zhasínej motor. stejně musíš svítit furt
Datum: 24. října 2010 21:08
 TAK ALE KDYBICH TO UDAL TAK JAK SEM TO RIKAL TAK BI TO ŠLOOO
Datum: 24. října 2010 21:03
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Pokusně zkus propojit drátem svorku 55 a 56 na spínací skříňce.
Datum: 24. října 2010 21:03
 zkus to prejet datenym kartacem ty spoje,kdyztak preletovat znovu na stejny misto..a vymen kabely!
Datum: 24. října 2010 21:01
 ZAJIC 13 JE NA DRÁTECH NAKEJ BILEJ PRASEK A JE NA VIPINACI PAVUCINA DRATY OK CIVKA TAKI PROTOZE ZADNI SVETLO DE PREMISLEL JSEM OTOM ZE BICH PRELETOVAL DRAT NA 58 Z 56 PAK BI TO SLO KDIS 56 VIPINA ZADNI SVETLO
Datum: 24. října 2010 20:58
 muze bejt chyba ve vypinaci,muze tam bejt tzv. medenka (neco jakoby koroze medenejch dratu) a ta je nevodiva.muzes mit nekde skriplej nebo zlamanej drat,nebo jen oholenej a tim se muze ukostrit,..a co takhle svetelna civka?zkousel si ji vymenit nebo s ni pohnout?zkus preletovat ten cervenej drat.
Datum: 24. října 2010 20:46
 a kde ti nejde proud,z cívky,z vypínače nebo přepínače...
Datum: 24. října 2010 20:46
 tak si propípej samotnej vypínač
Datum: 24. října 2010 20:41
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 si zober merak a premeraj si vodiče a kontakty maš na prednej vydle kostru lebo ja nemám  a svetlo máš ukostrene ak toto už nie tak potom problem je medzi sedadlom a volantom
Datum: 24. října 2010 20:39
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 Draci poradite mi někdo kam mám zapojit tu žárovku u osvětleneho tachometru kterej tady prodává sesa?mate s tím někdo zkušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 22:28
 Místo žárovky tam dej diodu, žárovky by ti zbytečně ubírala proud ze světla a jinak se zapojuje paralelně na světla
Datum: 24. října 2010 22:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 24. října 2010 21:38
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 paralelne na svetla
Datum: 24. října 2010 20:41
 hej draci takže kdyš nebudu mýt zapojenej klakson na polu tak mi nebude svítit přední světlo ?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 20:49
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Při přepnutí přepínače na svícení ,dojde k propojení č. 55 a č.56 na spínací skříňce.
Datum: 24. října 2010 20:49
 http://jawa-50.wgz.cz/image/2029911
Datum: 24. října 2010 20:36
 PŘESNĚ TAKHLE TO MÁM A PROSTĚ TO NEJDE
Datum: 24. října 2010 20:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ČZ180 - omyl, u 20W magneta je klakson napájen vlastní a samostatnou cívkou.. druhá je na přední a zadní světlo a třetí pro zapalování...
Datum: 24. října 2010 20:27
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Ta otázka na funkci klaksonu byla pouze pro potvrzení funkce cívky č.55. Jeho zapojení neovlivňuje světla,je pouze napájen
stejnou cívkou.
Datum: 24. října 2010 20:17
 sory že to sem dávám podruhé ale uš si nevím rady prostě to pořád nesvítí vepředu jen v zadu do spínaci skřinky cedou do 58 dva dráty červené ze zapalování a k zadnimu s větlu ale proč je do předniho svetla naveden 56 ??? nemá to být nahodou vše na 56 nebo na 58 dííík za radyt takhle jak to je tak to proste nejde dikkk
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 17:28
 aha ale já mám klakson odpojen z klaksonového poluu takže klakson ma vliv taki na predni svetlo musim mit klakson zapojen abi mi slo přední světlo???
Datum: 24. října 2010 17:28
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Jde ti klakson ? Překontroluj vodič z levé cívky (č.55),který vede do spínací skříňky na svorku č.55. Odtud je napájeno přední
světlo. Zadní světlo je napájeno z cívky pravé (č.58). Může být i vadný přepínač spínací skříňky.
Datum: 24. října 2010 16:45
Jméno: Babetak
IP: uživatel10513
Posl.aktualizace: 25. října 2010 9:32
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Podle mě dá.. záleží na tom kde, resp. na jaké motorce. Rozhodně nebude mít dobrej startivací proud, takže jedině tak na motorku bez elektrického starteru a s velmi dobrou regulací nabíjení, resp. nepřebíjení, bo tyhle akumulátory velmi nesnáší přebíjení, či abíjení velkými proudy. No a na tom bude také viset její životnost
Datum: 25. října 2010 9:32
 ne...to je baterka do externiho zdroje na pc....
Datum: 24. října 2010 16:26
|



|