česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  149  150  151  152  153  154  155  156  157  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel9278    
ahoj chci se zeptat ohledne čz jak rychle ma chytnout na roztlaceni,co sem slysel tak ma blafnout jako pionyr hned? me prave po nejakejch 15 metrech z kopce po rovince je to zlo,nakopnout to jde normalne na po prví ale jak mile bych to chtel roztlacit tak je to síla,nevite jak to ma byt? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2010 17:22
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz ti to de nakopnout na poprvi tak se v tom nevrtej a neres to,ze to nejde na roztlaceni..na co bys taky roztlacoval kdyz to de nakopnout pakou???nic nelad a jezdi ;-)
 
 
Datum: 05. května 2010 17:22
 
 
 
 
Jméno: darceorganu15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau hele to máš rozhašený zapalko pravděpodobně tak jse na to mrkni nebo at ti to nekdo udela !!
 
 
Datum: 05. května 2010 11:57
 
 
 
 
Jméno: darceorganu15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau hele to máš rozhašený zapalko pravděpodobně tak jse na to mrkni nebo at ti to nekdo udela !!
 
 
Datum: 05. května 2010 11:57
 
 
 
 
Jméno: ondracz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute draci.prosím Vás potřeboval bych dost nutně a a možná co nejrychleji poradit.Prosím.. mám Jawa 223-mustanga.mám tam nové : pístní kroužky,filtr sání,svíčku,plyn lanko atd.vše nově udělané.mám krásně vyčištěnou nádrž,vyvařený karburátor + trysky vyčištěné. No ale k problému.:nemůžu ho ZANIC nastartovat ani roztlačit.při nakopávání to je ůplně mrtvé a při roztlačování to sem tam blafne jako že už by to i chytlo ale nic... :-" zkoušel jsem nastavovat odtrh i předstih ale vůbec nic se nezměnilo. :-( když zkouším jiskru jestli svíčka dává tak dává a zároven je jiskra mezi kladívky.kámoši říkali že by to moh být kondík ale ten jsem zkusil vyměnit a to samé.možná je to náhoda že nefungoval ten druhý kondík protože to bylo půjčené z pionýra který stál 15 let.jsem ůplně kok.. z toho.už mě to pomalu přestává bavit.prosím poradte mi. Děkuji moc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel9407    
Aha promin nevšimnul jsem si že jsi napsal, že jiskra mezi kladívky je ale umě to bylo tím
 
 
Datum: 13. května 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel9407    
Ahoj, měl jsem podobný problém na jawa 555. Nevím jestli to pomůže, mustanga jsem ještě neměl, ale když otevřeš bok motoru (u startovací páky) tak tam najdeš takové dvě "kladívečka" mezi nimi musí být kontakt (vyčisti to mezi nimi např. smirkovým papírem nebo pilníkem), kdyby jsi chtěl můžu ti na tvůj email zaslat fotku, pokud víš co myslím tak to ale vičisti pořádně a pěkně je k sobě přitáhni.
 
 
Datum: 13. května 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: ondracz      IP: uživatel9238    
jako indukční cívku?jo a ještě dnes jsem přišel na to že mi mezi kladívkem a kontaktem lítá jiskra jednou velká jak u svíčky a podruhé zas malinká..? je to dobře?ale přece když tam je jiskra tak je predstih i odtrh dobry ne?díky...
 
 
Datum: 06. května 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel8949    
vyměň cívku
 
 
Datum: 06. května 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: ondracz      IP: uživatel9351    
svicku mam novou.co to znamena ze mam nedostatecny privod paliva?neco s tyskama nebo mam prihnot plisek v karbecu?jenomze kdyz to prihnu tak to zase tece hodne.co s tim ? ;-)
 
 
Datum: 06. května 2010 14:12
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel8967    
bílá svíčka svědčí o nedostatečném přívodu paliva..ale v tvém případě ještě nebude asi ani pálená..
 
 
Datum: 05. května 2010 14:42
 
 
 
 
Jméno: darceorganu15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele neblbne ti elektrika jako ze jiskra nejde normalne, nebo benzin do karbecu
 
 
Datum: 05. května 2010 12:00
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel9338    
sesteluj eletriku kladivko na 04 s predstich 1,6 az 2,0 a zkuz tam dat jinaj kondik a melo by to jet
 
 
Datum: 05. května 2010 8:25
 
 
 
 
Jméno: ondracz      IP: uživatel9238    
pod válcem mám nové těsnění.kde má ještě být?mezi hlavu a válec se prý nedává mi říkali.kompresi to má ale nevím estli dostatečnou protože neznám nikoho kdo má pojízdného fichtla abych ti vyzkousel jak to má být.a kdyby byla malá komprese tak s tím mám dělat co?stačí když tu svíčku nahřeju zapalovačem?jiskra má takovou barvu do bíla spíše.jinak díky .. vyzkouším ;-)\r\n
 
 
Datum: 05. května 2010 0:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
po výměně kroužku mě to taky nechtělo chytnout..zklepni elektrody na svíčce aby mezi nima byla jen nepatrná mezírka a tu svíčku pořádně nahřej aby byla horká a rychle jí našroubuj a zkus to roztlačit...a ještě se tě zeptám ...dal jsi všude nové těsnění pod válec atd??má to kompresi?? nepodfukuje hlava?má jiskra modrou barvu?
 
 
Datum: 04. května 2010 23:39
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel5758    
Jde spravit prasklá motobaterie,třeba zatavením nebo podobně?Nejde tak o díru jako spíš o propálenou rýhu a v jednom malém místě prosakuje takže je pořád vlhká.Jinak je pořád nabitá.Jedná se totiž o fungl novou. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2010 6:49
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Leda pokud by jsi jí nabil na plno, vylilelektrolyt a přelepil. S náplní ty průsaky brání slepení.. Kdysi jsem taky takovej problém měl, ale vždycky to nakonec prosakovalo, tak po několika marných pokusech šla pryč... ale popravdě to byla doba kdy se ještě třeba neprodávali kvalitní dvousložkové epoxydy
 
 
Datum: 07. května 2010 6:49
 
 
 
 
Jméno: krystof      IP: uživatel4699    
zdar, porad badam nad klaxonem u 555. Proste kdyz zapnu svetla, tak at ho nastavuju jakkoliv, proste netroubi. Pritom se zhasnutyma svetlama troubi uplne luxusne. Nemam tlumivku vadi to v souvislosti s klaxonem? Tady na tom videu to tomu klukovi troubi paradne i se zapnutyma svetlama, ale ty se vypnou kdyz troubi aby klaxon mel co nejvic proudu. Jak dosahnout tohodle vysledku? diky predem http://www.youtube.com/watch?v=vHhpI0Rd61g odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2010 15:24
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mam u mustanga to sámé co ty, ale ja přišel na to, že ten klakson je na 12V, ale jak píšeš bez světel paráda a se světlama konec :-D , takže musim sehnat jiný.
 
 
Datum: 06. května 2010 15:24
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
nejdemi dohlavy ze to zhasne uplne nevim jak to je presne ja mam tenhle bzucak s pareza na pionyru zapalovani 30W a trouby mi taky takhle mozna malinko vic a kdyz mam rosviceny svetla tak nepatrne min ale svetla nezhasnou jen pozhasnou tak nechapu jak to ma a navic nemam ten usmernovac co tam ma byt je v masce u parezu takze me funguje jen pri nizkejch otackach
 
 
Datum: 04. května 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: lukin      IP: uživatel8931    
zdarec mám takovy prblém s dobíjením na mé 175 prostě vždycky mě to dobíjelo i na maly volnoběh (zkoušel sem to odpojením baterie) ale pak relé odešlo tak jsem kouoil nové a to dobíjí až v hodně vysokych otáčkách a když pustím plyn tak s klesajícími otačkami zase dobíjet přestane , kontakty na relatku jsem přeměřoval měrkou myslíte že si mám pohrát ještě s nastavováním kontaktů nebo je to něčím jinym??? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel8949    
U cívky s přepínacím kontaktem: ohybáním háčků s pružinkou tuto natáhnout = víc dobíjí. Rozsvícená světla + zvýšené otáčky - musí dobíjet asi 0,5 A.
 
 
Datum: 06. května 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
seridit rele neni takova prdel jak jsem zjistil to origo to druhy nevim, ja osobne az budu potrebovat rele tak koupim to elektronicky to je prej suprovy
 
 
Datum: 04. května 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: Vojty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci shanim dily do tachometru znacky Facomsa nebo nejak tak je to na Jawu dandy 125 jsou to ty hranate tachometru i s otackomerem a ja zrovna potrebuju cast ktera je u ukazatele rychlosti.Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: jamal      IP: uživatel11474    
heh , taky mám vys*aný strojek na rychlost xD neřeším má tam orientačně digi tacho. Náhradní díly asi jenom z nějaké bouračky a nový kompletm usí stát určitě kolem dvou tisíc ;(
 
 
Datum: 28. dubna 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar borci, dneska jsem našel v dílně doslova poklad - úplně nový svíčky PAL. Asi 6 PAL Super N5, jednu N5R, 3 N5Y. Pak ještě asi nějaký asi eště starší ale už použitý PAL Super 14-9. Můj dotaz: N5 je chlednější než N7??? Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
mám pro tebe špatnou zprávu...na tu N5 to moc nechce jezdit...na tu N7 nebo 14-7 se dá jezdit v pohodě ale nejlepší je 14-8
 
 
Datum: 04. května 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky, jo a na léto je lepší ta N5 nebo N7??
 
 
Datum: 04. května 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj, N5 je chladnější...jinak zase takovej poklad to není, já je kupuju na burze za 25kš/ks
 
 
Datum: 04. května 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec. moc se v babeťácké (210) elektrice nevyznam tak vas prosim o radu. Mam podezreni ze mam v haji civku v zapalování. jdou všechny ty cívky nějak do sebe a nebo běh motoru ovlivnuje jenom jedna tá zapalovací? díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: gozer20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no pokud sou všude draty ok a neprobiji to nekde taky to nemusi byt elektrikou muže to byt faja ktera špatne drži na svičce ale na to bysi přišel kamoš se taky jednou domnival že mu to furt venechava pak sem na to sedl a zjistil že je špatna hladina v plovakovce to je pomerně pravdepodobne ale pokud si si jisty tou elktrikou tak ten snimač jestli se muže eeco pokazit na tyrystoru aby to delalo tohle to ted nevim by to chtelo změřit ten snimač nebo pokud maš možnost tak si ten tyrystor od nekoho pučit a zkusit
 
 
Datum: 04. května 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
inucku jsem dneska koupil novou... no ono jakjedu tak to dělá jakobych slabě brnkal do chcípáku... vsechno mam odskousene uz,jedine moznosti jsou ten sminac,civka,tyristor
 
 
Datum: 04. května 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: gozer20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no zapalovaci je ta horni jinak bych to spiše videl na snimač nevim co ti to dela ale že by se vysrala civka to se mi nezda to spiše tyrystor nebo tak neco
 
 
Datum: 04. května 2010 16:33
 
 
 
 
Jméno: gozer20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no zapalovaci je ta horni jinak bych to spiše videl na snimač nevim co ti to dela ale že by se vysrala civka to se mi nezda to spiše tyrystor nebo tak neco
 
 
Datum: 04. května 2010 16:33
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
jedna by měla bejt zapalovací, další jsou světelný a na klakson nebo bzučák
 
 
Datum: 04. května 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bude fungovat toto dosti neumělecky navrhnuté zapalování? http://ondragam.rajce.idnes.cz/JAWA-CZ_150_352_mezitip/#zapalovani_cz.JPG odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2010 6:51
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Chodit by to mělo, ale osobně bych si raději sehnal repliku VN zapalovacího pólu. Takhle bez kabelu z bloku k svíčce ten motor vypadá divně... :-)
 
 
Datum: 07. května 2010 6:51
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tyjo fakt pěkná mám doma uplně tu samou v origoš stavu
 
 
Datum: 04. května 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Není to na fichtla, je to na čezetu. Já jsem to měl už od předchozího majitele to zapojení nějaký pojebaný, jemu to nastartovalo na povel(s benzínem pod svíčkou:-), mě to házelo malilinkatou oranžovou jiskřičku a to magneto slabý nebylo.
 
 
Datum: 04. května 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4827    
ciza je pekna,solidní. Kdyby mela misto stribrenky rez tak by byla este hezčí.....to zapojeni bude fungovat,je to jako u fichtla
 
 
Datum: 04. května 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: thompson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud je to zapal. z fechtla tak jo, jinak bys musel nekam přivést buzení z baterky
 
 
Datum: 04. května 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde mi o nahrazení pravděpodobně podělané Vn cívky za klasickou z pionýra. Motorku budu ještě linkovat, až se budu nudit, tak sem dám fotky.
 
 
Datum: 04. května 2010 14:58
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to zapalování jsem trochu nepobral, ale motorka moc pěkná!
 
 
Datum: 04. května 2010 14:40
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jinak, jak se vám líbí moje motorka? :-)
 
 
Datum: 04. května 2010 13:28
 
 
 
 
Jméno: hobomen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci nevíte někdo proč u mustanga když zapnu světla tak nejde do obrátek. Všechno vičištěný seřízený, ale jak zapnu světla tak s tím nejde jet. Bez světel to jezdí skoro samo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: hobomen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Roztaham novou elektriku a uvidím co to udělá
 
 
Datum: 04. května 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejezdíš na světelnou cívku?
 
 
Datum: 04. května 2010 15:55
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsis na to odpověděl sám....
 
 
Datum: 04. května 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: hobomen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemůžu přijít na to kde
 
 
Datum: 04. května 2010 11:43
 
 
 
 
Jméno: Mischel-Nike      IP: uživatel600    
a nekostri se ti to nekde?
 
 
Datum: 04. května 2010 10:37
 
 
 
 
Jméno: ondracz      IP: uživatel9238    
čaute draci.prosím Vás potřeboval bych dost nutně a a možná co nejrychleji poradit.Prosím.. mám Jawa 223-mustanga.mám tam nové : pístní kroužky,filtr sání,svíčku,plyn lanko atd.vše nově udělané.mám krásně vyčištěnou nádrž,vyvařený karburátor + trysky vyčištěné. No ale k problému.:nemůžu ho ZANIC nastartovat ani roztlačit.při nakopávání to je ůplně mrtvé a při roztlačování to sem tam blafne jako že už by to i chytlo ale nic... :-" zkoušel jsem nastavovat odtrh i předstih ale vůbec nic se nezměnilo. :-( když zkouším jiskru jestli svíčka dává tak dává a zároven je jiskra mezi kladívky.kámoši říkali že by to moh být kondík ale ten jsem zkusil vyměnit a to samé.možná je to náhoda že nefungoval ten druhý kondík protože to bylo půjčené z pionýra který stál 15 let.jsem ůplně kok.. z toho.už mě to pomalu přestává bavit.prosím poradte mi. Děkuji moc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: ondracz      IP: uživatel9238    
bez pravého víka jsem to zkoušel.nic.. :-( jiskru to má bílou.a je cgyba když je jiskra mezi kladívkem a kontaktem.?je o cosi menší než ze svíčky.jinak už fakt nevím co s tím.a to že to kostři to jako že se někde dotýká holý drát kosry?a ještě se chci zeptat když je odtrh malý tak to taky nepojede že?a platí teda že při největším otevření kladívka má být vzdálenost mezi kontaktem a kladívkem 0,4 mm ? a mám první nastavit odtrh a pak předstih?přece když nastavím ten odtrh a pak ten předstih tak tím zase pohnu odtrh ne?nebo jak to prosím vás je? díky moc
 
 
Datum: 04. května 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zkontroluj elekrtiku jestli ti to někde nekostří a třeba zkus bez pravýho víka to nakopnout,Mě jednu chvíli dělalo to že když sem to nakopnul tak to běželo tak jak má a když sem přidělal pravý kryt tak to chcíplo kostřila mě cívka o dekl.A taky záleží na odtrhu a předstihu dost a na barvě jiskry .Měla y být fialovo-modrá............žlutá moc ne na tu mě to nechtělo moc jet
 
 
Datum: 04. května 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci,chci se zeptat,když jedu na moji ČZ,tak jede výborně,ale jakoby se tam něco ohřálo moc a přestane to jet,začne to chcípat a chcípne to úplně,a indučka je teplá hodně moc,co s tím?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2010 1:16
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
maš přehozeny poly na indukčce, to se mi dělo na stadionu- sralo mě to ale je to 100 tím,
 
 
Datum: 04. května 2010 1:16
 
 
 
 
Jméno: sindy      IP: uživatel9328    
zdravim, mel jsem stejnej problem, tak sem na tom nejezdil pak sem prostrikal celej stator konkorem, nabil poradne baterku a slapeto jak fik, ja bych hledal problem v relatku na dobijeni,
 
 
Datum: 03. května 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
nazdar dragouni, PROSÍM ODPOVĚZTE, KDyž jsem se dozvěděl o motoru se startérem za odvos tak jsem tam pro něj hned jel, zjistil jsem že je z maneta s125 skůtr, a že kdysi fungoval mi ten pán řekl, startér na něm funguje a rozhodl jsem se upravit kostru na simsonu a jezdit na s tím, ale mám problém, protože vubec nevim jak to zapojit, z motoru jdou 2 kabely jeden tlustej a jeden slabej, když zapojim kostru na 12v baterku a silnej drat na + tak se točí, to je dobrá zpráva, jenže ty dva kabely maj jít rovnou na nějaký relé, já mám rele z trabanta, ale to je 6v a nevim jestli by se nezpálilo, je funkční a dával jsem za něj velký prachy, pak mám rele ze škoda 120 ale to ma uplně jinak, nejlepší by asi bylo to zapojit s tím skodovkovim relátkem, potřebuji náky informace, když totiž zapopjim ívku pol 1 na kladívko a kondík a na baterku přímo na + tak se kabely ohřívaj, pálí ce izolace a strašně to smrdí a nehází to, , když zapojim pol 1 a kondík, kladívko na ten kabel co jde od motoru tak je jiskra děsně malá, a když dam pod svíčku tak nemá ani snahu, předstih je seštalovanej, kladívko nové, kondík dobrý tak teda nevím jak na to, asi tam jde z toho motoru malej proud, tak pls poradte a když to bude delší tak to mužete rovnou poslat na cesnek67@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2010 1:30
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
http://www.sesa-moto.cz/minulost/manet_125_typ_03/navod/ to sem našel, ale nevim jak na zapojení, veme si 40 a , ja potřebuji poradit jak to udělat bez rele
 
 
Datum: 04. května 2010 1:30
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel7758    
Možná by nebylo od věci sehnat si schéma zapojení od pro skútr Tatran. No a co se týká regulace tak reg. relé z staré Octavie nebo něčeho 12V s dynamem (120 měly alternátor, jestli se nepletu). No a nezapomeň na nějaký spínací relé pro startovací okruh (tenhle dynamostartér neznám, ale 50A si určitě cucne). No a nebo sežeň reg. rele se spínacím kontaktem přímo na Tatrana. Tak lovu zdar
 
 
Datum: 03. května 2010 23:33
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
jak poznám že mám kondík špatný?čím se to projeví?jde to bez něj nastartovat nebo roztlačit?co to dělá když se to bez něho pokusím nahodit? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
aha.. :-) a když to jen zabrní tak je to spatne a kdyz je to ok tak to kopne jo? ;-)
 
 
Datum: 03. května 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
Kdyz strcis prst do fajfky.. proslapnes... a ucejtis.. jen takovi brneni.. do prstu... ale nekopnete to :-)
 
 
Datum: 03. května 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
aha.díky moc.takže je to v podstatě taková baterka co pomáhá..?a jak to poznám že to je tím?
 
 
Datum: 03. května 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
beznej to nejde jeto nejspis neco jako baterie chvili nabyji pak zase ta vsechen proud do inducky na kazdy otoceni motoru
 
 
Datum: 03. května 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
čus.hoši prosím vás jak poznám že mám karburátor špatný?čím se to projeví?jde to bez něj nastartovat nebo roztlačit?co to dělá když se to bez něho pokusím nahodit? díky moc ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
psal jsem karburátor protože jsem ted dlouhou dobu mel s ním problém tak ho mám furt v hlave.. ;-)
 
 
Datum: 03. května 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
do prde.. hoši sorry moc se omlouvám..néééé karburátor.prominte karburátor vím co je a k čemu slouží.nééé fakt takhle jsme to nechtel.mám problém s kondíkem.fakt prominte ..taky trapas.. ;-) sorry jak poznám že mám kondík špatný?čím se to projeví?jde to bez něj nastartovat nebo roztlačit?co to dělá když se to bez něho pokusím nahodit? díky moc
 
 
Datum: 03. května 2010 16:29
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
karburátor , bez něj to nepojede, mužeš skusit dát pod svíčku benzín, pokud nechytne tak dej trochu benzinu(20 mililitru ) zapal ho, nech ho chvilku hořet, když se ohřeje, asi pul minuty nebo minutu tak přes to hod hadr a udus to potom to nasaj do stříkačky a stříkni to tam znovu pod svíčku, ale bacha at ti nevyteče hned z výfuku, píst si nastav mezi horni uvrat a výfuk, takhle ti chytne i ten nejhorší motor pokud to bude hazet jiskru, bez něj to nezkoušej, muže být zasraný tak ho rozeber a vyvař v octtě, trysky vyčisti a vše řadně smontuj, karburátor jako takový se nikdy nezesere,
 
 
Datum: 03. května 2010 16:02
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Víš vubec co to je karburator a jak vypada?
 
 
Datum: 03. května 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: Dendy      IP: uživatel9325    
čus draci renovuji babetu 207 a někteří znalci mi tvrdí že u babety nemá být indučka tak se ptám vás. diky za odpověd´. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: dbey ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas jeste ten motor
 
 
Datum: 03. května 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
Čau našel jsem ve stodole babetu 207 jednorychlostni po dědovy, chtěl jsem sundat jen zapalko a zbytek hodit do šrotu ale hodil jsem tam jen rám s kolama, motor mám, tak jestli ho chceš tak ti ho mohu prodat, indukčka tam byla na 4 volty, tu mám taky.
 
 
Datum: 03. května 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: buben      IP: uživatel770    
u starsich babet indukcni civka je tzn u vsech 207 a myslim ze i u prvnich dvourychlostnich....jinak novejsi dvourychlostni maj indukcni civku zabudovanou v te krabicce.
 
 
Datum: 03. května 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9178    
Čau indukčka tam bejt musí já jí tam mám jak bys chtěl asi jinak aby ti to házelo jiskru
 
 
Datum: 03. května 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez indučky ti to pojede maximálně z kopce :-D u 207čky indučka musí byt
 
 
Datum: 03. května 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: TunerM      E-mail:      IP: uživatel5753    
Dobrý večer, chtěl bych se Vás zeptat, kterou svíčku byste doporučil/a na Jawu 21, která solidně chytá za studena i za tepla. Děkuji všem drakům a dračicím :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 8:29
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
čau nej svíčka je n15y nebo n14y, taky se tam cdávají německý bosch s nápisem s číslem 7, já mam na sportovnim se zapalkem z motorovky nakou schampion něco 7 je sice zrezlá ale na jinou to nejede,
 
 
Datum: 03. května 2010 8:29
 
 
 
 
Jméno: niklas      E-mail:      IP: uživatel6667    
ahoj jestli ti to nekdo napise jaku tam mas hodit nejlepsi svicku tak mi to napis taky taky sem nad tim uvazoval dik niklas
 
 
Datum: 02. května 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: Kozel      IP: uživatel9046    
zdarec. nevíte čím to je že mi nedobíjí čezeta 175/477? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2010 12:24
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No taky jsem řešil tuto závadu a bylo to opotřebovaný uhlíky... sice dobíjela ale málo
 
 
Datum: 15. července 2010 12:24
 
 
 
 
Jméno: jackpaci      E-mail:      IP: uživatel9095    
Tak to jo,děkuju že aspoň vim čím to teda je :-)
 
 
Datum: 02. května 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jackpaci: některý čezety na to trpí no...je to kvůli vibracím, kterých je u ČŽ dostatek
 
 
Datum: 02. května 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: jackpaci      E-mail:      IP: uživatel9095    
Zdar já taky souhlasim,ale sám si myslim že to nejspíš bude relátko protože na to čezety narozdíl od Jawek trpjej(není známo proč). Sám mám 175/487 a nedávno sem ho měnil seženeš ho od 300 Kč do 600 Kč
 
 
Datum: 02. května 2010 15:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak za prvé: Dotaz stačí vložit jednou...nemusíš ho sem dávat dvakrát pod jinou přezdívkou. A za druhé: co takhle trošku přiblížit problém? může to bejt cokoliv od prošlehnutého vinutí až po urvanou desku v baterce...řekni co to dělá a co to nedělá, co si zkoušel atd...
 
 
Datum: 02. května 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau,prosimvas chci se zeptat jestli je možné aby se indukční cívka u pionyra po 40 letech provozu nějak opotřebovala a výrazně stratila sílu,ne že by se rozbila prostě že by za ty roky nějak zeslábla jako třeba když se vyběhá válec.? Asi blbost ne? dík... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2010 10:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já ji kupoval minulý týden v mototechně za 195,
 
 
Datum: 02. května 2010 10:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ježiši se podiv tady do krámku, ne?.....já ji tehda kupoval za nějaké 200 kč
 
 
Datum: 02. května 2010 9:23
 
 
 
 
Jméno: Jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kolik stojí nová cívka?
 
 
Datum: 02. května 2010 9:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no může se rozpadnout izolace mezi vynutím....ale to by bylo vlivem vody která by se do cívky dostala, nebo se kvůli vodě mlže prošlehnout vynutí.....ale pokud je nevykoupeš tak se tam voda nedostane tak by se nemělo nic stát. jinak já sem před pár lety kupoval novou indučku....fakčila rok a odešla do věčných.
 
 
Datum: 01. května 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Blbost to je..
 
 
Datum: 01. května 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
blbost to není ta cívka za ty roky může už být špatná může mít už špatné vynutí prostě taková unavená oslabená
 
 
Datum: 01. května 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: robert      IP: uživatel8413    
Ahoj. Tahle zarovka http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2128.html je kompatibilni se svetlometem na panelce? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2010 22:07
 
<  149  150  151  152  153  154  155  156  157  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 04.05.2025 1:24:12 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu