Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pavelc
IP: uživatel9278
 ahoj chci se zeptat ohledne čz jak rychle ma chytnout na roztlaceni,co sem slysel tak ma blafnout jako pionyr hned? me prave po nejakejch 15 metrech z kopce po rovince je to zlo,nakopnout to jde normalne na po prví ale jak mile bych to chtel roztlacit tak je to síla,nevite jak to ma byt? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2010 17:22
 kdyz ti to de nakopnout na poprvi tak se v tom nevrtej a neres to,ze to nejde na roztlaceni..na co bys taky roztlacoval kdyz to de nakopnout pakou???nic nelad a jezdi
Datum: 05. května 2010 17:22
 Cau hele to máš rozhašený zapalko pravděpodobně tak jse na to mrkni nebo at ti to nekdo udela
!!
Datum: 05. května 2010 11:57
 Cau hele to máš rozhašený zapalko pravděpodobně tak jse na to mrkni nebo at ti to nekdo udela
!!
Datum: 05. května 2010 11:57
 čaute draci.prosím Vás potřeboval bych dost nutně a a možná co nejrychleji poradit.Prosím.. mám Jawa 223-mustanga.mám tam nové : pístní kroužky,filtr sání,svíčku,plyn lanko atd.vše nově udělané.mám krásně vyčištěnou nádrž,vyvařený karburátor + trysky vyčištěné. No ale k problému.:nemůžu ho ZANIC nastartovat ani roztlačit.při nakopávání to je ůplně mrtvé a při roztlačování to sem tam blafne jako že už by to i chytlo ale nic... :-" zkoušel jsem nastavovat odtrh i předstih ale vůbec nic se nezměnilo.  když zkouším jiskru jestli svíčka dává tak dává a zároven je jiskra mezi kladívky.kámoši říkali že by to moh být kondík ale ten jsem zkusil vyměnit a to samé.možná je to náhoda že nefungoval ten druhý kondík protože to bylo půjčené z pionýra který stál 15 let.jsem ůplně kok.. z toho.už mě to pomalu přestává bavit.prosím poradte mi. Děkuji moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2010 16:18
Jméno: venca
IP: uživatel9407
 Aha promin nevšimnul jsem si že jsi napsal, že jiskra mezi kladívky je ale umě to bylo tím
Datum: 13. května 2010 16:18
Jméno: venca
IP: uživatel9407
 Ahoj, měl jsem podobný problém na jawa 555. Nevím jestli to pomůže, mustanga jsem ještě neměl, ale když otevřeš bok motoru (u startovací páky) tak tam
najdeš takové dvě "kladívečka" mezi nimi musí být kontakt (vyčisti to mezi nimi např. smirkovým papírem nebo pilníkem), kdyby jsi chtěl můžu ti na tvůj
email zaslat fotku, pokud víš co myslím tak to ale vičisti pořádně a pěkně je k sobě přitáhni.
Datum: 13. května 2010 16:13
Jméno: ondracz
IP: uživatel9238
 jako indukční cívku?jo a ještě dnes jsem přišel na to že mi mezi kladívkem a kontaktem lítá jiskra jednou velká jak u svíčky a podruhé zas malinká..? je to dobře?ale přece když tam je jiskra tak je predstih i odtrh dobry ne?díky...
Datum: 06. května 2010 23:12
Jméno: Martin
IP: uživatel8949
 vyměň cívku
Datum: 06. května 2010 20:39
Jméno: ondracz
IP: uživatel9351
 svicku mam novou.co to znamena ze mam nedostatecny privod paliva?neco s tyskama nebo mam prihnot plisek v karbecu?jenomze kdyz to prihnu tak to zase tece hodne.co s tim ?
Datum: 06. května 2010 14:12
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 bílá svíčka svědčí o nedostatečném přívodu paliva..ale v tvém případě ještě nebude asi ani pálená..
Datum: 05. května 2010 14:42
 hele neblbne ti elektrika jako ze jiskra nejde normalne, nebo benzin do karbecu
Datum: 05. května 2010 12:00
Jméno: jony
IP: uživatel9338
 sesteluj eletriku kladivko na 04 s predstich 1,6 az 2,0 a zkuz tam dat jinaj kondik a melo by to jet
Datum: 05. května 2010 8:25
Jméno: ondracz
IP: uživatel9238
 pod válcem mám nové těsnění.kde má ještě být?mezi hlavu a válec se prý nedává mi říkali.kompresi to má ale nevím estli dostatečnou protože neznám nikoho kdo má pojízdného fichtla abych ti vyzkousel jak to má být.a kdyby byla malá komprese tak s tím mám dělat co?stačí když tu svíčku nahřeju zapalovačem?jiskra má takovou barvu do bíla spíše.jinak díky .. vyzkouším  \r\n
Datum: 05. května 2010 0:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 po výměně kroužku mě to taky nechtělo chytnout..zklepni elektrody na svíčce aby mezi nima byla jen nepatrná mezírka a tu svíčku pořádně nahřej aby byla horká a rychle jí našroubuj a zkus to roztlačit...a ještě se tě zeptám ...dal jsi všude nové těsnění pod válec atd??má to kompresi?? nepodfukuje hlava?má jiskra modrou barvu?
Datum: 04. května 2010 23:39
Jméno: marek
IP: uživatel5758
 Jde spravit prasklá motobaterie,třeba zatavením nebo podobně?Nejde tak o díru jako spíš o propálenou rýhu a v jednom malém místě prosakuje takže je pořád vlhká.Jinak je pořád nabitá.Jedná se totiž o fungl novou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2010 6:49
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Leda pokud by jsi jí nabil na plno, vylilelektrolyt a přelepil. S náplní ty průsaky brání slepení.. Kdysi jsem taky takovej problém měl, ale vždycky to nakonec prosakovalo, tak po několika marných pokusech šla pryč... ale popravdě to byla doba kdy se ještě třeba neprodávali kvalitní dvousložkové epoxydy
Datum: 07. května 2010 6:49
Jméno: krystof
IP: uživatel4699
 zdar, porad badam nad klaxonem u 555. Proste kdyz zapnu svetla, tak at ho nastavuju jakkoliv, proste netroubi. Pritom se zhasnutyma svetlama troubi uplne luxusne. Nemam tlumivku vadi to v souvislosti s klaxonem? Tady na tom videu to tomu klukovi troubi paradne i se zapnutyma svetlama, ale ty se vypnou kdyz troubi aby klaxon mel co nejvic proudu. Jak dosahnout tohodle vysledku? diky predem http://www.youtube.com/watch?v=vHhpI0Rd61g
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2010 15:24
 Já mam u mustanga to sámé co ty, ale ja přišel na to, že ten klakson je na 12V, ale jak píšeš bez světel paráda a se světlama konec  , takže musim sehnat jiný.
Datum: 06. května 2010 15:24
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 nejdemi dohlavy ze to zhasne uplne nevim jak to je presne ja mam tenhle bzucak s pareza na pionyru zapalovani 30W a trouby mi taky takhle mozna malinko vic a kdyz mam rosviceny svetla tak nepatrne min ale svetla nezhasnou jen pozhasnou tak nechapu jak to ma a navic nemam ten usmernovac co tam ma byt je v masce u parezu takze me funguje jen pri nizkejch otackach
Datum: 04. května 2010 19:13
Jméno: lukin
IP: uživatel8931
 zdarec mám takovy prblém s dobíjením na mé 175 prostě vždycky mě to dobíjelo i na maly volnoběh (zkoušel sem to odpojením baterie) ale pak relé odešlo tak jsem kouoil nové a to dobíjí až v hodně vysokych otáčkách a když pustím plyn tak s klesajícími otačkami zase dobíjet přestane , kontakty na relatku jsem přeměřoval měrkou myslíte že si mám pohrát ještě s nastavováním kontaktů nebo je to něčím jinym??? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2010 20:44
Jméno: Martin
IP: uživatel8949
 U cívky s přepínacím kontaktem: ohybáním háčků s pružinkou tuto natáhnout = víc dobíjí. Rozsvícená světla + zvýšené otáčky - musí dobíjet asi 0,5 A.
Datum: 06. května 2010 20:44
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 seridit rele neni takova prdel jak jsem zjistil to origo to druhy nevim, ja osobne az budu potrebovat rele tak koupim to elektronicky to je prej suprovy
Datum: 04. května 2010 19:22
 Zdar draci shanim dily do tachometru znacky Facomsa nebo nejak tak je to na Jawu dandy 125 jsou to ty hranate tachometru i s otackomerem a ja zrovna potrebuju cast ktera je u ukazatele rychlosti.Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 22:30
Jméno: jamal
IP: uživatel11474
 heh , taky mám vys*aný strojek na rychlost xD neřeším má tam orientačně digi tacho. Náhradní díly asi jenom z nějaké bouračky a nový kompletm usí stát určitě kolem dvou tisíc ;(
Datum: 28. dubna 2011 22:30
 Zdar borci, dneska jsem našel v dílně doslova poklad - úplně nový svíčky PAL. Asi 6 PAL Super N5, jednu N5R, 3 N5Y. Pak ještě asi nějaký asi eště starší ale už použitý PAL Super 14-9. Můj dotaz: N5 je chlednější než N7??? Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 21:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mám pro tebe špatnou zprávu...na tu N5 to moc nechce jezdit...na tu N7 nebo 14-7 se dá jezdit v pohodě ale nejlepší je 14-8
Datum: 04. května 2010 21:58
 díky, jo a na léto je lepší ta N5 nebo N7??
Datum: 04. května 2010 17:05
 jj, N5 je chladnější...jinak zase takovej poklad to není, já je kupuju na burze za 25kš/ks
Datum: 04. května 2010 17:02
 zdarec. moc se v babeťácké (210) elektrice nevyznam tak vas prosim o radu. Mam podezreni ze mam v haji civku v zapalování. jdou všechny ty cívky nějak do sebe a nebo běh motoru ovlivnuje jenom jedna tá zapalovací? díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 20:15
 no pokud sou všude draty ok a neprobiji to nekde taky to nemusi byt elektrikou muže to byt faja ktera špatne drži na svičce ale na to bysi přišel kamoš se taky jednou domnival že mu to furt venechava pak sem na to sedl a zjistil že je špatna hladina v plovakovce to je pomerně pravdepodobne ale pokud si si jisty tou elktrikou tak ten snimač jestli se muže eeco pokazit na tyrystoru aby to delalo tohle to ted nevim by to chtelo změřit ten snimač nebo pokud maš možnost tak si ten tyrystor od nekoho pučit a zkusit
Datum: 04. května 2010 20:15
 inucku jsem dneska koupil novou... no ono jakjedu tak to dělá jakobych slabě brnkal do chcípáku... vsechno mam odskousene uz,jedine moznosti jsou ten sminac,civka,tyristor
Datum: 04. května 2010 20:04
 no zapalovaci je ta horni jinak bych to spiše videl na snimač nevim co ti to dela ale že by se vysrala civka to se mi nezda to spiše tyrystor nebo tak neco
Datum: 04. května 2010 16:33
 no zapalovaci je ta horni jinak bych to spiše videl na snimač nevim co ti to dela ale že by se vysrala civka to se mi nezda to spiše tyrystor nebo tak neco
Datum: 04. května 2010 16:33
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 jedna by měla bejt zapalovací, další jsou světelný a na klakson nebo bzučák
Datum: 04. května 2010 16:26
Posl.aktualizace: 07. května 2010 6:51
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Chodit by to mělo, ale osobně bych si raději sehnal repliku VN zapalovacího pólu. Takhle bez kabelu z bloku k svíčce ten motor vypadá divně...
Datum: 07. května 2010 6:51
 No tyjo fakt pěkná mám doma uplně tu samou v origoš stavu
Datum: 04. května 2010 15:57
 Není to na fichtla, je to na čezetu. Já jsem to měl už od předchozího majitele to zapojení nějaký pojebaný, jemu to nastartovalo na povel(s benzínem pod svíčkou  , mě to házelo malilinkatou oranžovou jiskřičku a to magneto slabý nebylo.
Datum: 04. května 2010 15:26
Jméno: standa
IP: uživatel4827
 ciza je pekna,solidní. Kdyby mela misto stribrenky rez tak by byla este hezčí.....to zapojeni bude fungovat,je to jako u fichtla
Datum: 04. května 2010 15:11
 pokud je to zapal. z fechtla tak jo, jinak bys musel nekam přivést buzení z baterky
Datum: 04. května 2010 15:08
 Jde mi o nahrazení pravděpodobně podělané Vn cívky za klasickou z pionýra. Motorku budu ještě linkovat, až se budu nudit, tak sem dám fotky.
Datum: 04. května 2010 14:58
 to zapalování jsem trochu nepobral, ale motorka moc pěkná!
Datum: 04. května 2010 14:40
 A jinak, jak se vám líbí moje motorka?
Datum: 04. května 2010 13:28
 Zdar draci nevíte někdo proč u mustanga když zapnu světla tak nejde do obrátek. Všechno vičištěný seřízený, ale jak zapnu světla tak s tím nejde jet. Bez světel to jezdí skoro samo
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 19:51
 Roztaham novou elektriku a uvidím co to udělá
Datum: 04. května 2010 19:51
 Nejezdíš na světelnou cívku?
Datum: 04. května 2010 15:55
 Jsis na to odpověděl sám....
Datum: 04. května 2010 15:30
 nemůžu přijít na to kde
Datum: 04. května 2010 11:43
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel600
 a nekostri se ti to nekde?
Datum: 04. května 2010 10:37
Jméno: ondracz
IP: uživatel9238
 čaute draci.prosím Vás potřeboval bych dost nutně a a možná co nejrychleji poradit.Prosím.. mám Jawa 223-mustanga.mám tam nové : pístní kroužky,filtr sání,svíčku,plyn lanko atd.vše nově udělané.mám krásně vyčištěnou nádrž,vyvařený karburátor + trysky vyčištěné.
No ale k problému.:nemůžu ho ZANIC nastartovat ani roztlačit.při nakopávání to je ůplně mrtvé a při roztlačování to sem tam blafne jako že už by to i chytlo ale nic... :-" zkoušel jsem nastavovat odtrh i předstih ale vůbec nic se nezměnilo.  když zkouším jiskru jestli svíčka dává tak dává a zároven je jiskra mezi kladívky.kámoši říkali že by to moh být kondík ale ten jsem zkusil vyměnit a to samé.možná je to náhoda že nefungoval ten druhý kondík protože to bylo půjčené z pionýra který stál 15 let.jsem ůplně kok.. z toho.už mě to pomalu přestává bavit.prosím poradte mi. Děkuji moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 22:34
Jméno: ondracz
IP: uživatel9238
 bez pravého víka jsem to zkoušel.nic..  jiskru to má bílou.a je cgyba když je jiskra mezi kladívkem a kontaktem.?je o cosi menší než ze svíčky.jinak už fakt nevím co s tím.a to že to kostři to jako že se někde dotýká holý drát kosry?a ještě se chci zeptat když je odtrh malý tak to taky nepojede že?a platí teda že při největším otevření kladívka má být vzdálenost mezi kontaktem a kladívkem 0,4 mm ? a mám první nastavit odtrh a pak předstih?přece když nastavím ten odtrh a pak ten předstih tak tím zase pohnu odtrh ne?nebo jak to prosím vás je? díky moc
Datum: 04. května 2010 22:34
 Zkontroluj elekrtiku jestli ti to někde nekostří a třeba zkus bez pravýho víka to nakopnout,Mě jednu chvíli dělalo to že když sem to nakopnul tak to běželo tak jak má a když sem přidělal pravý kryt tak to chcíplo kostřila mě cívka o dekl.A taky záleží na odtrhu a předstihu dost a na barvě jiskry .Měla y být fialovo-modrá............žlutá moc ne na tu mě to nechtělo moc jet
Datum: 04. května 2010 15:54
 čau draci,chci se zeptat,když jedu na moji ČZ,tak jede výborně,ale jakoby se tam něco ohřálo moc a přestane to jet,začne to chcípat a chcípne to úplně,a indučka je teplá hodně moc,co s tím?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 1:16
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 maš přehozeny poly na indukčce, to se mi dělo na stadionu- sralo mě to ale je to 100 tím,
Datum: 04. května 2010 1:16
Jméno: sindy
IP: uživatel9328
 zdravim, mel jsem stejnej problem, tak sem na tom nejezdil pak sem prostrikal celej stator konkorem, nabil poradne baterku a slapeto jak fik, ja bych hledal problem v relatku na dobijeni,
Datum: 03. května 2010 21:12
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 nazdar dragouni, PROSÍM ODPOVĚZTE, KDyž jsem se dozvěděl o motoru se startérem za odvos tak jsem tam pro něj hned jel, zjistil jsem že je z maneta s125 skůtr, a že kdysi fungoval mi ten pán řekl, startér na něm funguje a rozhodl jsem se upravit kostru na simsonu a jezdit na s tím, ale mám problém, protože vubec nevim jak to zapojit, z motoru jdou 2 kabely jeden tlustej a jeden slabej, když zapojim kostru na 12v baterku a silnej drat na + tak se točí, to je dobrá zpráva, jenže ty dva kabely maj jít rovnou na nějaký relé, já mám rele z trabanta, ale to je 6v a nevim jestli by se nezpálilo, je funkční a dával jsem za něj velký prachy, pak mám rele ze škoda 120 ale to ma uplně jinak, nejlepší by asi bylo to zapojit s tím skodovkovim relátkem, potřebuji náky informace, když totiž zapopjim ívku pol 1 na kladívko a kondík a na baterku přímo na + tak se kabely ohřívaj, pálí ce izolace a strašně to smrdí a nehází to, , když zapojim pol 1 a kondík, kladívko na ten kabel co jde od motoru tak je jiskra děsně malá, a když dam pod svíčku tak nemá ani snahu, předstih je seštalovanej, kladívko nové, kondík dobrý tak teda nevím jak na to, asi tam jde z toho motoru malej proud, tak pls poradte a když to bude delší tak to mužete rovnou poslat na cesnek67@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 1:30
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/manet_125_typ_03/navod/ to sem našel, ale nevim jak na zapojení, veme si 40 a , ja potřebuji poradit jak to udělat bez rele
Datum: 04. května 2010 1:30
Jméno: CZK
IP: uživatel7758
 Možná by nebylo od věci sehnat si schéma zapojení od pro skútr Tatran. No a co se týká regulace tak reg. relé z staré Octavie nebo něčeho 12V s dynamem (120 měly alternátor, jestli se nepletu). No a nezapomeň na nějaký spínací relé pro startovací okruh (tenhle dynamostartér neznám, ale 50A si určitě cucne). No a nebo sežeň reg. rele se spínacím kontaktem přímo na Tatrana.
Tak lovu zdar
Datum: 03. května 2010 23:33
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 jak poznám že mám kondík špatný?čím se to projeví?jde to bez něj nastartovat nebo roztlačit?co to dělá když se to bez něho pokusím nahodit? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 19:21
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 aha..  a když to jen zabrní tak je to spatne a kdyz je to ok tak to kopne jo?
Datum: 03. května 2010 19:21
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Kdyz strcis prst do fajfky.. proslapnes... a ucejtis.. jen takovi brneni.. do prstu... ale nekopnete to
Datum: 03. května 2010 19:19
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 aha.díky moc.takže je to v podstatě taková baterka co pomáhá..?a jak to poznám že to je tím?
Datum: 03. května 2010 19:03
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 beznej to nejde jeto nejspis neco jako baterie chvili nabyji pak zase ta vsechen proud do inducky na kazdy otoceni motoru
Datum: 03. května 2010 18:13
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 čus.hoši prosím vás jak poznám že mám karburátor špatný?čím se to projeví?jde to bez něj nastartovat nebo roztlačit?co to dělá když se to bez něho pokusím nahodit? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 16:30
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 psal jsem karburátor protože jsem ted dlouhou dobu mel s ním problém tak ho mám furt v hlave..
Datum: 03. května 2010 16:30
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 do prde.. hoši sorry moc se omlouvám..néééé karburátor.prominte karburátor vím co je a k čemu slouží.nééé fakt takhle jsme to nechtel.mám problém s kondíkem.fakt prominte ..taky trapas..  sorry
jak poznám že mám kondík špatný?čím se to projeví?jde to bez něj nastartovat nebo roztlačit?co to dělá když se to bez něho pokusím nahodit? díky moc
Datum: 03. května 2010 16:29
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 karburátor , bez něj to nepojede, mužeš skusit dát pod svíčku benzín, pokud nechytne tak dej trochu benzinu(20 mililitru ) zapal ho, nech ho chvilku hořet, když se ohřeje, asi pul minuty nebo minutu tak přes to hod hadr a udus to potom to nasaj do stříkačky a stříkni to tam znovu pod svíčku, ale bacha at ti nevyteče hned z výfuku, píst si nastav mezi horni uvrat a výfuk, takhle ti chytne i ten nejhorší motor pokud to bude hazet jiskru, bez něj to nezkoušej, muže být zasraný tak ho rozeber a vyvař v octtě, trysky vyčisti a vše řadně smontuj, karburátor jako takový se nikdy nezesere,
Datum: 03. května 2010 16:02
 Víš vubec co to je karburator a jak vypada?
Datum: 03. května 2010 15:57
Jméno: Dendy
IP: uživatel9325
 čus draci renovuji babetu 207 a někteří znalci mi tvrdí že u babety nemá být indučka tak se ptám vás.
diky za odpověd´.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 16:26
 mas jeste ten motor
Datum: 03. května 2010 16:26
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 Čau našel jsem ve stodole babetu 207 jednorychlostni po dědovy, chtěl jsem sundat jen zapalko a zbytek hodit do šrotu ale hodil jsem tam jen rám s kolama, motor mám, tak jestli ho chceš tak ti ho mohu prodat, indukčka tam byla na 4 volty, tu mám taky.
Datum: 03. května 2010 15:57
Jméno: buben
IP: uživatel770
 u starsich babet indukcni civka je tzn u vsech 207 a myslim ze i u prvnich dvourychlostnich....jinak novejsi dvourychlostni maj indukcni civku zabudovanou v te krabicce.
Datum: 03. května 2010 15:40
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 Čau indukčka tam bejt musí já jí tam mám jak bys chtěl asi jinak aby ti to házelo jiskru
Datum: 03. května 2010 15:17
 Bez indučky ti to pojede maximálně z kopce  u 207čky indučka musí byt
Datum: 03. května 2010 15:16
 Dobrý večer, chtěl bych se Vás zeptat, kterou svíčku byste doporučil/a na Jawu 21, která solidně chytá za studena i za tepla. Děkuji všem drakům a dračicím
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 8:29
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 čau nej svíčka je n15y nebo n14y, taky se tam cdávají německý bosch s nápisem s číslem 7, já mam na sportovnim se zapalkem z motorovky nakou schampion něco 7 je sice zrezlá ale na jinou to nejede,
Datum: 03. května 2010 8:29
 ahoj jestli ti to nekdo napise jaku tam mas hodit nejlepsi svicku tak mi to napis taky taky sem nad tim uvazoval dik niklas
Datum: 02. května 2010 21:06
Jméno: Kozel
IP: uživatel9046
 zdarec. nevíte čím to je že mi nedobíjí čezeta 175/477? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2010 12:24
 No taky jsem řešil tuto závadu a bylo to opotřebovaný uhlíky... sice dobíjela ale málo
Datum: 15. července 2010 12:24
 Tak to jo,děkuju že aspoň vim čím to teda je
Datum: 02. května 2010 15:20
 jackpaci: některý čezety na to trpí no...je to kvůli vibracím, kterých je u ČŽ dostatek
Datum: 02. května 2010 15:18
 Zdar já taky souhlasim,ale sám si myslim že to nejspíš bude relátko protože na to čezety narozdíl od Jawek trpjej(není známo proč).
Sám mám 175/487 a nedávno sem ho měnil seženeš ho od 300 Kč do 600 Kč
Datum: 02. května 2010 15:15
 Tak za prvé: Dotaz stačí vložit jednou...nemusíš ho sem dávat dvakrát pod jinou přezdívkou. A za druhé: co takhle trošku přiblížit problém? může to bejt cokoliv od prošlehnutého vinutí až po urvanou desku v baterce...řekni co to dělá a co to nedělá, co si zkoušel atd...
Datum: 02. května 2010 15:11
 čau,prosimvas chci se zeptat jestli je možné aby se indukční cívka u pionyra po 40 letech provozu nějak opotřebovala a výrazně stratila sílu,ne že by se rozbila prostě že by za ty roky nějak zeslábla jako třeba když se vyběhá válec.? Asi blbost ne? dík...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 10:46
 já ji kupoval minulý týden v mototechně za 195,
Datum: 02. května 2010 10:46
 ježiši se podiv tady do krámku, ne?.....já ji tehda kupoval za nějaké 200 kč
Datum: 02. května 2010 9:23
 a kolik stojí nová cívka?
Datum: 02. května 2010 9:14
 no může se rozpadnout izolace mezi vynutím....ale to by bylo vlivem vody která by se do cívky dostala, nebo se kvůli vodě mlže prošlehnout vynutí.....ale pokud je nevykoupeš tak se tam voda nedostane tak by se nemělo nic stát. jinak já sem před pár lety kupoval novou indučku....fakčila rok a odešla do věčných.
Datum: 01. května 2010 22:41
 Blbost to je..
Datum: 01. května 2010 22:33
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 blbost to není ta cívka za ty roky může už být špatná může mít už špatné vynutí prostě taková unavená oslabená
Datum: 01. května 2010 22:15
Jméno: robert
IP: uživatel8413
Posl.aktualizace: 01. května 2010 22:07
|



|