Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Zdarec draci mam takovej problem s fikem kdyz mam pusteny svetla tak me bzuči indučka ae včera nebzučela čim to muže byt diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 22:14
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Veliká legrace... Ohlídám si tvoje IP a odemě už nedostaneš ani písmeno rady.
Datum: 28. dubna 2010 22:14
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Já na motorce nemam klakson jsem ho odelál pro tože hraptyl.
Datum: 28. dubna 2010 14:19
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Přikládáš ucho ke špatnému místu, to ti nebzučela indučka ale klakson  . A jestli bzučí, tak máš pravděpodobně na kostru prodřenej drát co vede ke spínači klaksonu, nebo závadu na spínači klaksonu. Poměrně běžná závada...
Datum: 28. dubna 2010 6:59
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
  ,ale ne žim to muže byt
Datum: 27. dubna 2010 20:20
 se ti nastěhoval nějaký brouk, ne?
Datum: 26. dubna 2010 21:29
 Čau draci jak zjistím jestli mám v pořádku(funkční) cívky v zapalování z fichtla dá se to nějak odskoušet nebo změřit jestli je mám dobré? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 20:12
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Uplně nejjednodušší je hodit to na 6V žárovku jeden na karter druhej na vývod z kterékoliv cívky a šlápnout na startovačku...žárovka se rozsvítí tak je cívka ok
Datum: 26. dubna 2010 20:12
 To je vcelku k prdu, když to třeba nestartuje kvůli špatné cívce... Změř nám třeba odpor.
Datum: 26. dubna 2010 19:38
 Čau, když to nastartuješ a vezmeš si voltmetr tak tam musíš mít min. 6V
Datum: 26. dubna 2010 19:13
 Jak se měří, jestli je v pořádku kondenzátor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 22:02
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 speciálním měřákem, takže na multimetr zapomeň. Než něco takového shánět, tak si sežeň ještě jeden a metodou že dvě věci jsou stejně rozbité je nepravděpodobné tak vylučovací metodou vyzkoušej.
Datum: 26. dubna 2010 22:02
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Zmer multimetrem jeho odpor, mel by byt nekoncne velky, jinak je prosvihly a tim padem na nic.
Datum: 26. dubna 2010 20:09
Jméno: tofek
IP: uživatel9275
 zdar, s vape na 555 potrebuju zarovku dopredu 15W nebo 25W? Nekdo tady pise o zarovce 25W dopredu tak nevim, koupil jsem 15W tak snad jsem neudelal spatne...dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 16:20
Jméno: standa
IP: uživatel9294
 dozadu diodu a dopredu 25W a budes v noci svitit jako král........pár majitelů uz to psalo....bez zadniho svetla sviti vepredu zarovka 25W nádherně,líp jak na origo zapalovanim......
Datum: 27. dubna 2010 16:20
Jméno: tofek
IP: uživatel9275
 no to vape ma výkon 20W
Datum: 26. dubna 2010 21:03
 Jestli má výkon 20W, tak 15W dopředu a 5W dozadu.
Datum: 26. dubna 2010 17:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 podle toho jaký má to vape výkon...ale já myslím že tam bude asi 25w
Datum: 26. dubna 2010 15:52
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Zdarec proč mě praská zadní žárovka mam tam tu malou cívku 6v 5w uš sem vyměnil 3 žárovky a žárovku mam 6v 5w dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 22:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyřešíš to tím,že zadní světlo napojíš paralelně na přední....jako to bylo u 30w zapalování-přední žárovka přebere většinu proudu a zadní nebude praskat...tzn že z každého přivodu na přední světlo natáhneš kabel k zadnímu světlu,ale nezapoměn že potom musíš mít žárovku z obou stran izolovanou
Datum: 25. dubna 2010 22:59
Jméno: sancho180
IP: uživatel9277
 To dělá přepětí ve vyšších otáčkách. je to problém u většiny babet a vyřešíš to připojením stabilizátoru napětí. Zapojil jsem stabilizátor a od té doby mám pokoj.
Datum: 25. dubna 2010 22:39
Jméno: Majkl
IP: uživatel9276
 No jde o to ze ta motorka nema regulaci napeti takze vyabi takovy napeti podle otacek motoru, cim vyssi otacky tim vyssi napeti takze pri plnym plynu po rovince to tam cpe treba i 16V no a pak teda 6V zarovka shori, hlavne kdyz ma malo wattu, protoze pak je tam tenoucky vlakno s malym odberem takze nesrazi svou zatezi dostatecne napeti a navic tenky vlakynko se spali driv, zadni zarovku bych zkusil 12V 5W treba by mela vydrzet dyl, do stadionu se taky davaly 6V predni a 12V zadni aby nepraskala a stejne se palila ta zadni...
Datum: 25. dubna 2010 22:36
 Nedávno jsem tu psal s vysokým volnoběhem u 555. Takže, když zacpu tu díru, kde je filtr, tak to chvíli běží a chcípne. Pak jsem pootočil s destičkou statoru, vůbec to nedrželo otáčky a nereagovalo na plyn, tak jsem to vrátil jak to bylo, vyměnil jsem i šoupátko, posunul jehlu, zase to nefungovalo. Tak jsem to nechal stát 2 hodiny na slunci a je po problému. Otáčky už jsou v pohodě, svíčka černohnědá, jezdí jak žihadlo, ještě musím vyměnit lanko, občas se kousne a pak to dělá bordel. A dotaz-kladívka se sepnou kdesi(když jsem to seřídil an 3mm, tak to zlobilo), v HÚ maj 0,4mm, ale po zbatek pohybu maj mezeru lehce přes 1mm- TO JE DIVNÝ, NE? PORAĎTE!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 23:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele ten odtrh 1mm ničemu nevadí..jestli to jezdí normálně tak to neřeš..a spi v klidu
Datum: 25. dubna 2010 23:07
 To není nepravidelný, to je naopak moc pravidelný na 2T motor... Když ten předstih seřídím na 3mm(tak to myslím má být), tak to vynechává. Plovák funguje v pohodě. A trysky mám obě na hovno, pomačkané, teformované atd. Ale žere to málo.
Datum: 25. dubna 2010 21:19
 dalo by sa povedať že sa ti zmes nezapáli pri každej kompresii a to je tzv. nepravidelný chod motora, môže to spôsobiť aj ten veľký predstih 3mm, keď neviem či sa dá taký nastaviť  , možno na tých starých zapaľovaniach hej
Datum: 25. dubna 2010 21:12
 hmmm štvortaktovanie pri otáčkach voľnobehu môže spôsobiť napríklad prasknutý plavák alebo bohatá zmes, stále preplavený karburátor možno veľká hlavná tryska, skontroluj
Datum: 25. dubna 2010 21:08
 Ne že bych z toho měl těžký spaní, ale zajímá mě to. A ten volnoběh není takový typický klap klap klap, ale takovej souvislej, spíš jak nějaký auto....
Datum: 25. dubna 2010 20:43
 Ahoj draci,mám dotaz a prosím o radu.Když chci něco svařovat na babetě ceočkem,musím něco odpojovat na elektrice? dík Rey
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 20:09
 A na ten hadr ceduli: POZOR nebezpečí výbuchu, jestli se potom nebudu mít do čeho utřít, tak mi bochnou nervy. POZOR
Datum: 25. dubna 2010 20:09
 Na tu nádrž kdyžtak hoď mokrej hadr...
Datum: 25. dubna 2010 20:00
 Jj na nadž bach tu bys při nejhoršim svařil jen jednou
Datum: 25. dubna 2010 19:44
 jj pozor na nadrz
Datum: 25. dubna 2010 19:01
 ne nemusíš,akorád bacha na nádrž
Datum: 25. dubna 2010 18:58
 Zdar draci poradte mi. Dělal jsem GO stadiona a měnil i šnůru ze zapalování. Chvíli jsem normálně jezdil a ted mi to nehodí ani jistřičku a do palce kope micro že se to skoro ani necítí. Co s tím? DÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 20:09
 U tý tvojí 555 to nejspíš bude indučka ale u stadiona jí těžko vyměnim když tam neni. To bych musel měnit celou tu cívku. odtrh je v pohodě ono to drobet kope. Zkusim ten drát lépe přidělat.
Datum: 25. dubna 2010 20:09
 to same mi dela 555 ale nevim proc
Datum: 25. dubna 2010 14:16
 zkus dát i jinou indučku
Datum: 25. dubna 2010 14:07
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 někde máš uvolněný drátek nebo se ti pohnul odtrh
Datum: 25. dubna 2010 13:08
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 zdar draci je to dobry to tyristorove zapalko na fichtla? budu to montovat v pondeli na mustanga a bude to mit vetsi silu do kopce?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 16:31
 môžem ti ho len doporučiť.. je to skvelá vec pre tých čo majú kladívka, stým zapaľovaním som docielil väčšiu iskru, neopaľujú sa kontakty na kladivku, menšiu spotrebu, lepšie štartovanie a môžem nastaviť maximálne malý voľnobeh s pravidelnými otáčkami, a to že či ťahá lepšie do kopca som si nevšimol  ..ide skôr celkovo lepšie
Datum: 25. dubna 2010 16:31
Jméno: ferda
IP: uživatel1089
 cau draci mam problem s moji jawa 21 kdyz jedu delsi dobu a je zahrata tak mi to pak vubec nejde do otacek a skoro to uz nechce semnou jet a kdyz vymenim svíčku tak už jede jako drak nevite cím to muže byt ze mi to znici svicku protoze ta svicka pak už vubec nefunguje a pak mam další problém se světlama malo mi to svítí čím docílím aby mi to vice svitilo ??? protoze v noci skoro nevidim na cestu jak to malo sviti  dekuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 18:11
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 hele to jsem mel stejny sešteluj predstih presne merkou vymen kondik a dej silnejsi zarovku a mozna to taky dela ten kabel od civky indukcni odstrihni kousek z kazde sztrany a namontuj i na fajfku znovu a jedes..
Datum: 24. dubna 2010 18:11
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 zdarec borci nevyfotily bys te me nekdo jak mate otočeny zapalovani abych mel ten nejlepší předstih!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 9:47
Jméno: Darius
IP: uživatel7726
 Hošku to je idividualí u každého motoru, to se nemužěš řídit podle ostatních, kup si pár měrek a začni ladit, podrobnosti najdeš na http://www.jawa-50.cz/, jde i o opetřebovanost tvých dílů, vůlí v motoru, atd atd....
Datum: 24. dubna 2010 9:47
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdarec draci. Mám na 555 takový problém. Když je motor studený musím roztláčet tak 30 metrů. Dřív chytl vždycky po metru. Z páky nechytne vůbec. Jakmile je teplý, chytí na páku v pohodě, takže ho ani neroztlačuju. Nevíte čím by to mohlo být? Nemám zkusit jinou svíčku? Dík za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 17:01
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Ok, sorry.
Datum: 24. dubna 2010 17:01
 Přesně,nejdřív vozkoušej 4 svíčky,různej tepelnej hodnoty,a pak sem tepve piš.Takovýto dotazy nechápu
Datum: 24. dubna 2010 11:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 co to třeba vyzkoušet a pak sem teprve dát dotaz kdyby to nešlo hm??za chvilku se tady někdo bude ptát jestli má utáhnout šroubek když je povolenej...
Datum: 24. dubna 2010 10:28
Jméno: KuBbiQ
IP: uživatel6617
Datum: 24. dubna 2010 9:47
 custe chtěl jsem se zeptat mam simsona kdyz na nem jezdim hodku zak chcipne a nehazi jiskru za 30 minut to zase jde nakopnout ale i kdyz to nehazi jiskru tak to de roztlacit ale musi byt prudky kopec aby to mnelo tlak jinak to pri normalnim roztlaceni nechytne dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 13:31
Jméno: standa
IP: uživatel9257
 Jeden muj znamej ma stejnej problem a dodnes to nenasel. Proste to nastartuje,sveze se po vsi-jede to,chcipne to a jede to zase az druhej den.....kdykoliv prijel na pivo,tak domu tlacil....vymenil komplet kabeláž,usmernovaci a regulacni krabicky,tyristor,indučku,kabel na svicku,fajfku,svicku a proste je to nekde v zapalovani a furt to nemuze najit....pritom zapalovani se zdá Ok....takze by mi zajimalo kde je zakopanej pes? Snimac to nebude,protoze snimac bud funguje a nebo nefunguje,ale nic mezi....
Datum: 24. dubna 2010 13:31
 Měl jsem ten samý problém dříve na mustangu. Měl jsem tu novější odrušenou fajfku a pomohla ž výměna fajfky.
Datum: 24. dubna 2010 7:30
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Zkus vyměnil indučku... měl jsem stejnou závadu před lety. Když se indučka ohřála, tak přestala házet jiskru.
Datum: 23. dubna 2010 22:54
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 ahojte jaká baterka bude lepší na moji 175 když mám zapojené blinkry bud 4.5 AH nebo 6 Ah??? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 22:17
Jméno: Yakub
IP: uživatel9207
 určitě 6 Ah čím silnější baterie tím lepší já mam 125 a chtěl jsem 12 Ah, ale bohužel se mi nevešla do kaslíku, takže jsem musel koupit 6 Ah
Datum: 23. dubna 2010 22:17
Jméno: Ondřej
IP: uživatel8879
 čus, hele jakej rozdíl mezi odrušenou a neodrušenou fajfkou? Co to znamená když se svíčka uleje? A která svíčka od NGK je teplá a která studená? v těhlech věcech se nějak nevyznam...díky za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 16:44
 s odrušenou fajfkou to dává malinko menší jiskru než s neodrušenou....a ty svíčky su taky pletu
Datum: 23. dubna 2010 16:44
 sakra,sem si asi zmacknul touchpad tak mi to chvili prestalo psat..takze opravuju-*kdyz projedes OKOLO sousedu.....a kdyz se svicka uleje-stane se to tak... omluvte moje chyby,mam ovazanou pravou pazouru tak se mi hur pise
Datum: 23. dubna 2010 12:10
 odrusena fajfka by nemela rusit signal treba v televizi,kdyz projedes okoro baraku sousedu..kdyz se svicka-stanse se to tak ze ti to nechytne a ve valci je moc benzinu a svicka bude uplne mokra-vyndas ji,vycistis,treba nahrejes nad zapalovacem-vypali se vsechen zbytek benzinu ze svicky-a jedes dal...a s tema svickama ti neporadim,to se mi taky plete tak abych ti neporadil spatne
Datum: 23. dubna 2010 12:09
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Zdarec přoč je u vačku jawa 21 ten váčka na jednom místě s placenej dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 17:35
Datum: 23. dubna 2010 17:35
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestli jsem to správně pochopil, tak vačka musí být v jednom místě placatá, jak jsi to nazval, protože jinak nefungoval přerušovač, tedy neotvíralo a nezavíralo by se kladívko.
Datum: 23. dubna 2010 6:47
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Zdarec proč je u vačku jawa 21 ten váčků na jednom místě s placené dík moc.
Datum: 23. dubna 2010 6:25
 jawa50: co takhle čtu tvoje příspěvky, tak ty jsi na tom s češtinou velice bídně co? napiš to prosimtě tak, aby to normální člověk přečetl a pochopil...
Datum: 22. dubna 2010 22:56
 cože??? Další vypatlanština
Datum: 22. dubna 2010 22:04
Jméno: kulomet_210
IP: uživatel4242
 Zdar draci mám takový problém na babettě 210.....při přeřazení na dvojku to při asi 55 KM začne vynechávat..jako kdyby to neházelo jiskru...po ubrání plynu se to po chvilce vzpamatuje ale za chvilu to zase dělá to samý.Karbec je asi po 100 vyfoukaný ředstih je seřízený, tyristor nový tak se Vás chci zeptat jestli by to nemohlo být snímačem na statoru..Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 20:46
 lidi jeste jedna vec ono to neni origo bateta je tam hoodne upravenej valec věči vyfukove a saci koleno vyfuk hikonne a karbec s fichtla jezdi to tak 65 na jedničku to jede neco kolem 30 ale tedka to proste vynechava atd
Datum: 22. dubna 2010 20:46
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 pokud si jel 55 km tak už jsi tam měl dávno dvojku a větší rychlost ti to nepustilo jel si na plný plyn a už tě to nepustilo dal tak to cukalo jinak nevim
Datum: 22. dubna 2010 20:36
 čau mám problém s pinckem dělal sem novou eletriku mám všechvy 3 nové cívky jedna cívka zapojená na indučku druhá na přední světlo a třetí na zadní světlo pořád mi praskala zadní tak tam mám 12v v zadu ale pořád mi praská i ve předu co s tím???,díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 21:04
 Potrebuješ tlmivku alebo usmerňovač
Datum: 22. dubna 2010 21:04
 zadar draci snažim se zprovoznit ČZ 125/453 Ale nedává mi jiskru Kdyby prosím někdo věděl tak mi prosím poradteSvíčkou to není kontakty kladívka jsem čistil A menil jsem i indukčku Moc prosím o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 7:17
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Zkontroluj ještě, jestli je kladívko pořádně odizolované od kostry a zkontroluj veškeré kontakty související se zapalováním. Kontakty přerušovače na sebe pořádně dosedají?
Datum: 23. dubna 2010 7:17
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 zkus vyměnit kondenzátor
Datum: 22. dubna 2010 15:30
 Je tu někdo kdo má kejvačku 150 mezitipa pojízdnou s originál VN cívkou? Případně mě prosím kontaktujte na meil, potřebuji poradit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 16:15
 Adasi, pošli prosím své icq, chci se tě zeptat podrobněji.
Datum: 22. dubna 2010 16:15
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 origo indučku už nemám, ale to fakt nechápeš z toho schématu? Drát z indučky vede na kladívko, druhej "drát" je výstup VN a jde na svíčku. Jeden drát z kladívka vede na svorku 20 ve spínačce a svorku 31 ve spínačce je třeba ukostřit a to nejlépe zpátky v zapalování. Ve spínačce je svorka 20 a 31 přemostěná kondenzátorem.
Datum: 22. dubna 2010 15:47
 Já to nechci kupovat, já potřebuji poradit kam odkud vedou dráty
Datum: 22. dubna 2010 9:49
 zdravim,měl jsem 2ks 150/352 ,jaké myslíš cívky.mám dvě indukční,ale nevim jestli jdou -neumim to proměřit.ještě mám levé víko motoru -od spojky dva horší kártry,kliku a válec.
Datum: 22. dubna 2010 8:14
|



|