česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: shrecek2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci. potreboval bych poradit jak presne zapojim motor s civkou vcetne uzemeni bez svetla a bzuzaku. svetlo mit nebudu. zkousel jsem ruzny varijanty a nic ani jiska mezi kladivkem nejde a to mam kladivko s kondikem novy. dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 14:29
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
pokud mas jawu 20 21 23 tak mi napis na icq poradim ti 586638509
 
 
Datum: 02. ledna 2010 14:29
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a si si istý že máš dobre odizolované kladivko od kostry???
 
 
Datum: 02. ledna 2010 14:00
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8331    
zdravim ako by som mohol odmerat tyrystor ze ci je funkcny...dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 14:45
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8331    
dik yuri velmi si mi pomohol idem to aj hned vyskusat diki mc
 
 
Datum: 02. ledna 2010 14:45
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš doma ohmmeter ak áno tak ti môže pomohnúť tento návod inak ten ten tyristor sa dá aj vyrobiť http://img29.imageshack.us/i/20637421.jpg/ http://pandatron.sk/?37&babeta_207
 
 
Datum: 02. ledna 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Doma to změříš těžko.Já jsem si vypůjčil jiný od kamaráda a věděl jsem hned,že je v háji.
 
 
Datum: 01. ledna 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
Čau shánim sdružené světlo (blinkr+ obrysovka), stejné nebo podobné jako je na tomto velorexu 700 http://www.mototechnik.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=23&products_id=390 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 16:49
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel8366    
Zdravím a mám dotaz na JAWA 250 - 559 r.v.63. Mám regulátor ( relé 6V/75W) umístěný na nějakém držáku pod nádrží, který sloužil hlavně asi k uchycení motorových plechů. Plechy už nemám a nikdy jsem to na tomto místě přichycený neviděl. Poradíte kde je origo umístěn ten regulátor? Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 23:58
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel9583    
zdravim,..a jak je možný,že mám panelku 592 s blinkrama,po jedné prodavačce,a mám tam dynamo 50 W ,..nezdá se mi,že by si to sama měnila,určitě byly typy i s 50 w dynamem,že?
 
 
Datum: 07. srpna 2010 23:58
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
To je náhrada za origo regulátor,kterej byl na dynamu,a přidělávalo se to pod nádrž,byl k tomu i orig.držák.
 
 
Datum: 01. ledna 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tak, je to pridelany jako ostatni panelky (kejvy a jine), pravdu ma i Horst protoze je nejdulezitejsi aby to fungovalo (mas u me bod:-D)...jinak 75W neni origo pro 559 (ani 590) ale pro 592 panelku (pac ma blikny a aby to utahla tak musi mit i vetsi zdroj, pochopitelne...)
 
 
Datum: 01. ledna 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel8366    
...je to právě ta hliníková krabička, která se opravdu k zápalku nevejde. Zajímalo by mě jak je to v tom jednom či druhém kaslíku umístěno. Nemáte někdo fotku, nebo návod? Předem díky
 
 
Datum: 01. ledna 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel6910    
To je jedno kde ho máš!! Hlavně že funguje.....
 
 
Datum: 01. ledna 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předpokládám že je to hliníková krabička. nedej na chytrosti a bud si jistej že k zapalování jí nedostaneš, běžne se dávalo pod sedlo na kaslík zevnitř, ale vejde se tušim i do kaslíku k baterce
 
 
Datum: 01. ledna 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
regulator 75w tam origo nepatri,mel by tam byt 45w myslim...,ten je umisten primo na plasti dynama
 
 
Datum: 01. ledna 2010 17:30
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je umístěno a přišroubováno k zapalování pod pravým deklem motoru. Tak jako všechny jiné Jawy.
 
 
Datum: 01. ledna 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel8358    
Ahoj, jakou tak může mít cenu tohle světlo: http://ulozto.cz/3480435/svetlo1v.jpg vypadá jako ze stadiona, ale je začky HAWE odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
To je světlo ze starýho bicyklu,dávala se do toho placatá baterie a svítilo to jak na dynamo,tak na baterii.
 
 
Datum: 01. ledna 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
150 Kč
 
 
Datum: 31. prosince 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci chci se zeptat jestli nemáte někdo prosím schéma zapalování na tatrana 125 dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
To vypada jak schema jaderny elektrarny :-D :-D :-D
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi tak, to schéma je něco příšernýho..... U mě to skončilo tak, že jsem vytrhal komplet vše a zapojil jen zapalování.
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a teď babo raď
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jinak to najít trvá tak 20vteřin na Googlu.....
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevím jak mám zapojit elektriku
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: Jůra      E-mail:      IP: uživatel6436    
Zdravim chtel bych se zeptat jestli má nekdo prehled o tom kolik by mela mit faja u fíka odpor odrusena a neodrusena meril jsem odpor u 3 fajfek znacky TESLA a nevim jestli byly vsechny odruseny nebo ne ale kazda mela jinej odpor jedna 0,0000nic druhá 35Ohmu a treti 990Kohmu tak nevim ktera je spatna a ktera je dobra, protoze me fik zlobi haze slabou nepravidelnou jiskru tak jdu po zavadach svicku jsem koupil novou a dela to furt, navic nejde nastartovat jinak nez dlouhym roztlacovanim. predem dekuji za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: šabatu      IP: uživatel6855    
Zdar :-D zkus dát prst do fajky a uvidíš hned:-D nebo můžeš mít slabou indučku nebo slabou cívku v zápalku to se mi stalo taky nebo to máš odtrhem
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
azdar mám tieto cievky doma dve ale neviem načo slúžia sú o polovicú menšie ako občajné cievky a sú navijané aj tenším drôtom ale neviem čo sa snimi napája? majú aj malý výkon http://img706.imageshack.us/i/dsc02818v.jpg/ http://img138.imageshack.us/i/dsc02814v.jpg/ http://img200.imageshack.us/i/dsc02815i.jpg/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chong máš pravdu okamžite to idem prerobiť:-D
 
 
Datum: 30. prosince 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
To Yuri - máš to prerobené naprd... jestliže jednu cívku máš pro zapalko, to je OK, je to standardní řešení... pokud ale máš jednu cívku na bzučák, tak ten si rozhodně 15W nevezme a v drtivé většině času vychází energie získatelná z takové cívky k ničemu. No a jedna cívka na sovětlení.. co já vím, dá pouze 15W (má skutečná měření na velkikém množství cívek a magnetů), pokud ho rozdělíš mezi předek a zadek, tak máš dokonce méně energie pro přední lampu než má nejslabší magnetto pionýra
 
 
Datum: 30. prosince 2009 15:02
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám prerobenú elektriku jednú cievku mám na zapalko dalšiu na svetlá a dalšiu na bzučiak
 
 
Datum: 30. prosince 2009 13:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
je to ze zapalování 20w tzn.15+5 takže ta malá cívka má 5w a ta větší 15..já jsem je stejně vždicky napojil u vypínače paralelně na sebe a od nich jsem udělal vývod na světla a na bzučák..většinou ten bzučák ale bzučel když byly ty světla vypnutý
 
 
Datum: 30. prosince 2009 13:19
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bzučí když máš vyplé světla.tak je to zapojeno
 
 
Datum: 30. prosince 2009 13:18
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
praveže som na tým mal bzučiak ale veľmi mi nebzučal
 
 
Datum: 30. prosince 2009 13:14
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zadní světlo a bzučák 20W zapalování
 
 
Datum: 30. prosince 2009 10:01
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šlo by na dachla tohle zapálko z minicrossu? http://aukro.cz/item864194404_minicros_zapalovani.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 14:11
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Rád bych jen takový komentář ke všem těm změnám zapalování co tu probíhají. Myslím že by se mnohdy měl každý zamyslet nad smyslem záměny. Ono totiž co si budem povídat, spousty zdejších fichtlistů se drží 50ccm jawek čistě z ekonomického důvodu, protože prostě na dražší motorku nemají. Podle toho by se měla efektivně volit varianta úpravy, aby odpovídala záměru ale i pořizovací ceně. Je totiž nádherné pozorovat zde úpravy které kolikrát mnohonásobně převyšují cenu celé motorky, nebo dokonce vyžadují odborné, pro většinu náctiletých cenově nedostupné strojní zásahy. Potom takové zveřejňování úprav hraničí s pouhým chlubením a masírováním ega, protože ruku na srdce, potom pro drtivou většinu zdejší fichtlí populace je taková úprava nedostupná a to jak technologicky tak i cenově. Na druhou stranu některé úpravy postrádají hlubší smysl. A to je třeba příklad tohoto příspěvku.. ono totiž z hluboké neznalosti daného zařízení je dosti možné že se jedná o stejný princip tvorby vysokonapěťového výboje pro zapalovací soustavu jako má např. stadion, jawetta, nebo ČZ150 a do jisté míry i pionýr... tedy v podstatě o indukční zapalko, pouze rozšířené o bezkontaktní způsob snímání... potom takové zapalko nepřináší žádné výhody, protože má naprosto stejné nectnosti jako třeba ony zmíněné zapalka. Nejdená se o změnu systému, ale ponechání původní technologie, zabalené do moderních tvarů a navíc za cenu kdy se ztratí možnost využívat světel motorky. A přitom by třeba stačila u původního zapalka malá elektronická úprava a dosáhne stejných parametrů jako inzerované zapalko z minicrossu, ale za zlomek ceny a motorce ještě zůstane osvětlení... Navíc je docela kuriozní, že hodně fichtlistů si myslí že jim to málo svítí a pálí jen proto že jim někdo zapoměl říct že to také chce dostatečně silné magnety rotoru, které lze nechat tuším za 120kč znovu nabudit a je po problému... Zkrátka je hezké si tříbit svoje znalosti a dovednosti, ale chce to mít také drobátek smyslu :-D
 
 
Datum: 30. prosince 2009 14:11
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale ako rikal Yuri potrebujes k tomu aj rotor
 
 
Datum: 30. prosince 2009 11:48
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samozrejme ze by to slo :-) ja mám na to takú
 
 
Datum: 30. prosince 2009 11:03
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kde máš kto mu rotor???
 
 
Datum: 30. prosince 2009 9:26
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau draci, dnes se mi stal tenhle problém: jedu s dědou s trakturkem do lesa, je v něm motor z 250ky. vše vpoho jako jindy, ale najednou to chcíplo, špapem šlapem svíčka pořád suchá a nejel, tak jsme vyčistili karbec a nic, šlapem šlapem svíčka najednou byla trochu mokrá, ale jiskra nádherná ale při rychlejším šlapání se ukázalo, že hází jenom občas. tak jsme otevřeli zapalko, kabel od kondíku upadlej, tak si řikáme že je vyhráno, vyměnili kondík a chytl na první šlápnutí a jel jak jindy, tak se jelo dál a na místě se to normálně chcíplo, ale když se to chtělo po chvíly znovu nastartovat a už nejel, jen občas chytne a běží JEN NA VOLNOBĚH jakmile se přidá chcípně, roztlačujem a když se motor roztočí na otáčky volnoběhu blafe, jakmile se zvednou je to "hluchí" svíčka mokrá přitom hází bezvadně , vše stokrát přeměněno zkontrolováno vyčištěno. vim že to vysvětluju pěkně blbě, ale něco tomu rozumím ale s timhle fak nevim , tak mě napadlo jestli mi nepomužete, byl bych vděčnej , (vim že asi ne kdyby bylo aspon video) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 2:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spadla jehla soupatka,ale to by sis asi vsimnul
 
 
Datum: 30. prosince 2009 2:34
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jo ještě jsem si všiml, že je mírně teplá indukční cívka. po dlouhém trápení
 
 
Datum: 29. prosince 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
svíček měněno.... kondíků....
 
 
Datum: 29. prosince 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se podobně projevoval špatnej kondenzátor. Zkusiliste ho vyměnit, nebo jen opravit?
 
 
Datum: 29. prosince 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8330    
a skusil si jinou svicku??
 
 
Datum: 29. prosince 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: schwin      IP: uživatel1093    
Zdarec chtěl bych se zeptat mam motokaru a v tom motor z pincka,a když tam dam svičku dvakrat šlapnu tak to hodi krasnou velkou jiskru kkdyž šlapnu ještě jednou tak už to haže malou jiskru,poraďte čim by to mohlo být. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
Myslím že to je tím že ti při každém dalším pokusu docházejí síly :-D
 
 
Datum: 29. prosince 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle nebude predstih,typuju bud mkondik nebo nekde spatnej kontakt,pripadne proslehnuta civka
 
 
Datum: 29. prosince 2009 16:48
 
 
 
 
Jméno: fechtlak      IP: uživatel6644    
serit predstih
 
 
Datum: 29. prosince 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: fechtlak      IP: uživatel6644    
serit predstih
 
 
Datum: 29. prosince 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tímhle předstih nemá co dělat. děj nový kondík..
 
 
Datum: 29. prosince 2009 15:45
 
 
 
 
Jméno: MYCATWATCHESME      IP: uživatel6311    
serit predstich ... !
 
 
Datum: 29. prosince 2009 15:23
 
 
 
 
Jméno: wink      IP: uživatel7709    
Zdur mate nekdo pls nakej kontakt na nekoho kdo upravuje motory do fika? dik more odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 9:34
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar      IP: uživatel5685    
Upravy jedine od stejskyho nebo frikulína, těch schopnejch tuneru je samozrejme víc .. ale ti co to dělají nejenom pro sebe znam jen tady ty dva
 
 
Datum: 29. prosince 2009 9:34
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel3093    
Nemuzu si pomoct, ale kdyz si procitam diskuzi, tak bych od toho cloveka nechtel ani trysky do karbce...
 
 
Datum: 29. prosince 2009 8:07
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://wobby23.svet-stranek.cz/nova-stranka-88616/ moje stránka
 
 
Datum: 29. prosince 2009 0:15
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
co já vim tak stejsky délá sportovní válce kontakt je na http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 28. prosince 2009 23:10
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8176    
Cau draci, potreboval bych poradit. Svítí mi slabě pionyr mam alternator 30W, zarovky 25W+5W. Myslíte že to muze byt ze de 1 svetelna civka nebo blbe vodi vypinace a jeste mi to pri zatoceni pridava nebo ubira muzete mi prosim vyfotit nebo popsat jak mate vedene lanko. Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 18:21
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mimochodem abych to upřesnil i 25 W se samozřejmě na fichtly dávaly :-D
 
 
Datum: 29. prosince 2009 18:21
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To máš dost žárovku 25W já tam mám 15W a 5W vzadu. Zkus jinou žárovku i když máš 30W
 
 
Datum: 29. prosince 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím tak zase som sa trochu uzavrel do dielni a vzniklo toto tyristorové zapalko podľa http://www.jawa-50.cz som zním spokojný zaťial som to testoval len skúšobne na stole ale výsledky sú snubné http://img130.imageshack.us/i/mov02813.mp4/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 13:51
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pěkný :-) budeš tam mít bezkontaktní přerušovač?
 
 
Datum: 28. prosince 2009 13:51
 
 
 
 
Jméno: mara32      IP: uživatel5056    
zarec kolik stoji zapalovani na jawu 21 kolplektní ze fšim dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: mara32      IP: uživatel5056    
filip ja mozna budu nit od kamoša když tak e ozvu
 
 
Datum: 04. ledna 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel924    
jestli jeste zapalko shanis tak ja mam sice strarsi ale kompletni a funkci.. na cene bysme se urcite dohodly :-)
 
 
Datum: 02. ledna 2010 9:42
 
 
 
 
Jméno: mara32      IP: uživatel5056    
ja budu mit od kamoša magnet rotor zapalovaní a celí přední světlo
 
 
Datum: 27. prosince 2009 16:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo mozna i min nez 600 zalezi na prodejci na aukru a taky na stavu.Ale jestli myslis novy tak to se vylati vic bezkontakt
 
 
Datum: 27. prosince 2009 16:20
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
da se koupit po bazacich i s rotorem a negdy jeste pekny aji se silnym magnetem, prakticky polovicni cena noveho a min (navic s rotorem)...nebo koupit za par kacek cely motor i s elektrovyzbroji (cili zase cele magneto, jen s tim rozdilem ze koupir hned cely motor, treba na ND)...a nebo je tu jeste moznost toho bezkonktaktu, je to pomerne draha zalezitost (bud sesa ktery ma ted zavreno nebo treba motokramek, od 3300 do 4000) ale ma to svy nesprny vyhody, luxuxs je luxus, proste vape...a nebo cely novy stator co tu mel sesa, jak uz bylo receno stal 1050...ale od sesi to ted nekoupis a navic mi prijde momentalne vyhodnejsi z bazaru si neco sehnat, pres zimu to dat do kupy a najare nasadit a jezdit...
 
 
Datum: 27. prosince 2009 14:13
 
 
 
 
Jméno: mara32      IP: uživatel5056    
a odkad
 
 
Datum: 27. prosince 2009 13:28
 
 
 
 
Jméno: fichtel      IP: uživatel6546    
presne 1050
 
 
Datum: 27. prosince 2009 13:15
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Cca. 600
 
 
Datum: 27. prosince 2009 12:58
 
 
 
 
Jméno: pejo      IP: uživatel8322    
zdravim potrebujem poradit da sa dat do pioniera zapalovanie z motorovej pili...us som o tom pocul a chcem to tam dat ...ako to pojde...poradte pls diki moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: pejo      IP: uživatel8324    
diki chongu tu stranku poznam ale ja dam to z pitbiku...a ja to dem davat na kross tak mi nevadi ze mi to nebude svietit...ale dik
 
 
Datum: 26. prosince 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
Hele, já to na motorce nechci mít, protože úpravama sleduju jinej záměr, ale právě kvůli vám, takovejm bastličům vzniklo experimentálně tohle http://btelectronic.sweb.cz/lightcdi.htm podle mě naprosto stejná úprava (z technicko-elektrického hlediska, pitbike aj. mají v podstatě totéž) a za pár peněz a s minimem dílenského vybavení a elektronických znalostí... a k tomu jako bonus že to umí i svítit, bo to nezasahuje do světelného okruhu.
 
 
Datum: 26. prosince 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: pejo      IP: uživatel8322    
dik ...a newies nahodov co stoji take zapalovanie z toho pitbiku
 
 
Datum: 26. prosince 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 26. prosince 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: pejo      IP: uživatel8322    
a cievku tam ako pripevnim
 
 
Datum: 26. prosince 2009 18:29
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj bez upravi
 
 
Datum: 26. prosince 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: pejo      IP: uživatel8322    
caw jenco a stoho minibiku normalne pasuje aj na kuzel myslim rotor
 
 
Datum: 26. prosince 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ked si chces o tom dalsie informacie tak mi pis na icq alebo na mail ICQ:597593044
 
 
Datum: 26. prosince 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ja tam nemám z motorovky ale z minibike (ucinek je taky isty) z minibike sa to dá udelat lachsie,,netreba udelat novy konus v rotore,ale rovno tam pasuje a dá sa dat aj cievku tam jednoduho
 
 
Datum: 26. prosince 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: zephyr      IP: uživatel7870    
Zdarec draci,koupil jsem bezkontaktní zapalování na jawetu a nevím kam umístit cívku.Na jawetě není moc míst kam by se dala přidělat aby nebyla vidět.Zajímalo by mě jestli z tím máte někdo zkušenost a kam jste ji umístili.Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 11:58
 
 
 
 
Jméno: zephyr      IP: uživatel7870    
Díky za video,ale to už jsem viděl.Na tom videu není vidět ta cívka,je tam vidět stator a rotor ale cívka ne.Tak že mi to moc nepomohlo.Ta cívka je trošku větší a nevleze za stator,tak že musí být někde na rámu nebo prostě někde schovaná.Díky za to video.
 
 
Datum: 27. prosince 2009 11:58
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 26. prosince 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe      IP: uživatel6311    
cus draci ... potrebuju poradit ! ... sundavam zapalovani a uz sem sindal vse krome toho megneta (toho magnetu kterej se tocíí) nevíte jestly to je na nejakym klinku nebo tak neco ??? strasne moc ndekuju za rady hojec :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2009 15:34
 
 
 
 
Jméno: kurin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem to delal srubovakem a tes to slo
 
 
Datum: 26. prosince 2009 15:34
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemas zac...
 
 
Datum: 26. prosince 2009 15:08
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
péro > hmm to záleží jak kdo to má. Mě stačí trhák a v pohodě. Lehoučce točím až to lupne a je to :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2009 11:33
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe      IP: uživatel6311    
povedlo se jawa50racing :-) mocmoc dekuji !!!
 
 
Datum: 26. prosince 2009 11:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já ho rukou neudržím ani náhodou...musel jsem zařadit 1 a zablokovat zadní kolo abych to stáhnul
 
 
Datum: 26. prosince 2009 10:58
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
povol ten M5 sroub vytahni sroub potom vytahni vacku a do rotoru(magneta) zasroubuj M8sroub a utahuj magnet musis drzet vetsinou to rukou udrzis a jak budes utahovat ten M8srou tak se ti magnet stahne potom tam je jen kolicek kvuly poloze tak ho nestrat
 
 
Datum: 26. prosince 2009 10:53
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, vedel by nekdo jaky je nejlehci zpusob zmenit stejnosmerny proud v stridavy? Chtel bych napojit klaxon na dve 4,5v baterie, ale na klaxon potrebuji stridavy proud a baterie vydavaji stejnosmerny. Pokud mozno chtel bych ten system dat do masky. Je to neco s diodama? Diky predem za pomoc ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo aha tak sorry já jsem si to blbě přečetl. Sorry moc se omlouvám. Top víš j¨á všechno čtu jako ze střídavý na stejnosměrný moc se omlouvám
 
 
Datum: 26. prosince 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha, tak to je opak toho co ja chci...
 
 
Datum: 26. prosince 2009 13:35
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8292    
toto co dal bobacz je na usmernenie z striedaveho na stejnosmerny
 
 
Datum: 26. prosince 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha, a k cemu teda je to co sem dal bobacz?
 
 
Datum: 26. prosince 2009 13:21
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky za radu, takze todle by melo menit proud stejnosmernej z baterie na stridavej ? Celkem lehke schema na to jak vsici rikaj ze je to tezky...
 
 
Datum: 26. prosince 2009 13:20
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
Kdyby šel yvrobit oscilátor jen s diodama a ještě s výkonovým koncem, tak to by se asi němělo co učit na všech těch elektroškolách :-D. Na to zpomeň... nejjednodušší je to s oscilátorem NE555, pár odporama, kondenzátorama a na konci tranzistor s otevřeným kolektorem... Ale pro tebe bude jednodušší koupit si hotovej stejnosměrnej klakson :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2009 13:18
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě doporučili toto http://www.jawa-50.wgz.cz/elektroinstalace/graetzuv-mustek-usmernovac.html a anebo je to v menším toto http://www.tipa.eu/cz/produkt/01470049-mustek-diod.-2a|400v-kbp04-plochy/ ( toto není na fichtla jako co se týče hodnot toto je jenom příklad )
 
 
Datum: 26. prosince 2009 11:42
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no zkousel jsem to a nefunguje, proto se ptam. Ale prijde mi to logicke, magneto vyrabi stridavy proud, tak pionyrskej klaxon je na stridavy proud (protoze nema baterii), neni to klaxon ale "bzucak" (protoze stridavej proud zpusobuje rychle "klikani" a dela to bzzzz). U Jaw/CZ je baterie, takze mate klaxon na stejnosmerny a spis troubi nez bzuci. Nebyl by tu nejakej expert na elektroniku (Chong)? dik predem...
 
 
Datum: 25. prosince 2009 22:55
 
 
 
 
Jméno: xBorecx      IP: uživatel8314    
nevim co máš za klakson ale co já vim tak normální klakson co se dává na Jawa ČZ 175,250,350 jdou na stejnosměrný normálně z baterky
 
 
Datum: 25. prosince 2009 22:26
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Si myslim ze to nejde a kdyz jo taak urcite ne jednoduse na to sou takovy stridace
 
 
Datum: 25. prosince 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není klaxon náhodou na stejnosměrný?
 
 
Datum: 25. prosince 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: matoosh      IP: uživatel8312    
zdar...myslite ze keby som predne svetlo spravil z diod svietilo by to dost?? chcel by som to napojit na 9.6V bateriu..stavam pionier cross odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
Ne, nesvítilo.. už vůbec ne na 9V destičkovou baterku!
 
 
Datum: 25. prosince 2009 19:44
 
<  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 04.05.2025 21:09:16 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu