Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 čago,, chtěl bych si koupit novou svíčku do pincka  at mu taky dám něco k vánocům  tak se ptám jaká je svíčka nejlepší  .. díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 21:18
 adventní
Datum: 10. prosince 2009 21:18
 jezis oleje skonicli ale ty svicky, proc to furt resite ? to je uplne jedno jakou tam das sviicku na kazdou to jede dobre
Datum: 10. prosince 2009 20:37
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 ah amam doma par PALek nadherna velka jiskra...sam tam jednu mam a parada.. !  kdybybch chtel muzu ti napsat typi presne jaky doma mam
Datum: 10. prosince 2009 20:35
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 ja tam mam BRISK N15YC a jede to prefektne a startuje taky at je studenej ci teplej motor
Datum: 10. prosince 2009 20:09
 Jedině DENSO Iridium.
Datum: 10. prosince 2009 18:47
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 martine, mam to stejně a lip bych to neřek
Datum: 10. prosince 2009 17:12
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 Jestli je tam u vás nějaká burza,tak bychmu koupil peknou PALkuja sem si ji taky na burze koupil
Datum: 10. prosince 2009 17:04
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 V zimě je prej dobrá N14C. Mě to ale startuje na všechny svíčky dobře,at je zima,nebo rozpálený motor. Dvakrat drbnu a jedu. Ani to tak neni o svíčce,ale o seštelování karburátoru a předstihu.
Když to někomu špatně chytá,tak to neumí seštelovat
Datum: 10. prosince 2009 17:01
 uz jsem zkousel NGK a nepoznal jsem rozdil od brisky myslim ze je to stejny takze zustanu u brisek stoji min a kvalita zhruba nastejno kdyz uz tak kup brisk N15C stou to jezdi porad pokud by si nahodou kupoval NGK tak ja mam 7 a je dobra v zime chyta stezi nesmim pridat plyn jinak chcipne pak se rozchodi rychle a steplim motorem chyta suprove
Datum: 10. prosince 2009 16:54
Jméno: Martin
IP: uživatel7428
 Zapalovací
Datum: 10. prosince 2009 16:45
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Dej mu tu nejdražší
Datum: 10. prosince 2009 16:43
Jméno: patres
IP: uživatel8184
 caw da sa zapoji tyrystor na fichtla na seriove zapalovanie z fichtla?ak hej tak jak ...pomozte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 18:50
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
Datum: 10. prosince 2009 18:50
 jo de  estli shani tyrystor na pionyra tak ja mam doma 1 a mam ho nprodej tk jestl chceš tak stači řict  ozvi se na icq moje je 494631667 fuchlařum zdar
Datum: 10. prosince 2009 17:31
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Cau, koukni se na jawa-50.cz a tam si najdi návod od Chonga na tyristorové zapalování. Standa má ještě jedny stránky, kde se nechá celkem jednoduše vyrobit. Zeptej se Standy, nebo se koukni na dotazy ze včera. myslím, že tam ten odkaz dal.......
Datum: 10. prosince 2009 17:01
Jméno: patres
IP: uživatel8175
 caw draci...jak by mohl zapojit tyrystor na fychtla...a ako to pojde...pojde vice do otacek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 18:36
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 http://btelectronic.sweb.cz najdi si typ, kterej by ti vyhovoval. Ale hlavně, než se začneš dál ptát, tak si všechno pozorně pročti a zkus o tom i přemýšlet. Jinak co se týká CDI verze 1.1 nebo 2.0 chce to jisté zkušenosti a znalosti, plus měřákové vybavení. S nulovými znalostmi a dovednostmi to ani nezkoušej, nebo si sežeň někoho kdo už nějaké zkušenosti má. Ale co se týká LightCDI, to by měl dát kdokoli s trochou umu.
Datum: 10. prosince 2009 18:36
Jméno: patres
IP: uživatel8184
 ok teda a jak bych to mohl zapojit?
Datum: 10. prosince 2009 15:56
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Tyristor, nebo-li správně CDI má kvalitnější jiskru. V jehož důsledku se lépe zapálí nekvalitní směs, tedy chudá, ale i bohatá. Tím se zlepší běh v nízkých otáčkách, kdy vzniká nehomogenní směs. Vzpomínám si na větu kamaráda ,,takhle klidnej volnoběh jsem nezažil, nikdy mi nešel pořádně seřídit,,. A také nemá problém vyrobit jiskru i ve vysokých otáčkách (10tisíc a mnohem víc), takže neomezuje horní mez otáček. Má-li tedy motor tenedenci točit víc , tak narozdíl od indukčního zapalka ho neomezuje. Takže půjde víc do otáček. Ale jestli to má nějaký praktický význam ti neřeknu, hlavně proto že v přibývajících otáčkách výkon motoru už klesá.. tedy bavíme se o seriovém motoru
Datum: 10. prosince 2009 7:07
Jméno: michal
IP: uživatel41
 čau chctěl jsem se zeptat jestli tu má někdo babettu a jestli mi poradí jak zapojit elektriku..diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2009 11:01
Jméno: Tom R.
IP: uživatel7906
 Já mám babettu 210
Datum: 09. prosince 2009 11:01
Jméno: Pavel
IP: uživatel5570
 Mate nekdo to VAPE na fichtlu? Jak to jezdi? Kdybyste mel nekdo na prodej tak bych i koupil... piste na mail lakyis@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2009 9:21
Jméno: standa
IP: uživatel8165
 Jen oftopic.......pokud chces levny zapalko,ktery dobre maká,tak koukni sem http://btelectronic.sweb.cz/ zatim mám jen CDI s kladívkama,ale maká to parádně......startovani je nesrovnatelny s originalem......svetlo sviti parádně a hlavne od volnobehu!!....nikomu v okoli nesviti fichtl tolik jako mě...... kdybych neresil jiste problemy s motorem a klikou,tak bych mel misto kladivek hallovo čidlo od imsoftu,ale ted momentalne by mi ta klika to cidlo rozsekala opt. závorou 
Datum: 08. prosince 2009 9:21
 Mám zápalko tady od SESY a je opravdu jak tady popisují.... Další ks jsme namontovali přímo ze zásilky od výrobce tohoto zapalování.Protože je krámek zavřen museli jsme objednat přímo u VAPE.Jedno zápalko absolvovalo cestu na Ukrajinu a zpět bez jediné závady.Bylo s nim najeto 1978km.TO zápalko je tady od SESY z krámku....... Ostatní zápalka makaji taky bez závad-3ks.j¨Je na ně spolehnutí..
Datum: 07. prosince 2009 23:18
 Taky mam VAPE na fichtlu a jezdi to opravdu super, už žádné stelovani a tlaceni fichtla domu, startovani taky super. Oplatilo se fakt.
Datum: 07. prosince 2009 22:30
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 vape mam (neprodam) a je supr nemužu si stěžovat
Datum: 07. prosince 2009 21:16
Jméno: fechtlak
IP: uživatel6644
 cau draci mam jawu 555 a jak je tam zadni svetlo jak to tam drzi ten dratek tak se me to urvalo nevite jak to nejak prispusobyt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2009 11:04
Jméno: fechtlak
IP: uživatel6644
 dik
Datum: 08. prosince 2009 11:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 co to třeba přiletovat pájkou?
Datum: 07. prosince 2009 22:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hoši nevíte z jakého mopedu tady sesa prodává kladívka na stadiona?? vím že nejsou origo že tam píše že jsou z nečeho jiného tak bych potřeboval vědět z čeho díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2009 12:16
 ani po vylizování hřídelky to nějak nepasuje už jsem je zkoušel. Je to špatná náhrada
Datum: 07. prosince 2009 12:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 PUCH jo?to má doma kámoš asi mu to zabavím..  a jsou běžně dostupné nebo se taky špatně schání v mototechnách?
Datum: 06. prosince 2009 19:56
 myslim ze sou z mopeda PUCH
Datum: 06. prosince 2009 19:45
 podle me tam nepise z ceho jsou jen ze jsou z jineho motocyklu a je s vodici "hridelkou" kterou musis ze statoru vydolovat
Datum: 06. prosince 2009 19:42
 Čest draci,kdyš mám ted ve předu žárovku 25w a vzadu 15w,tak kdybych si dal do předu 15 nebo 20w svítilo by mi to víc než ted?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2009 20:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 koukal jsem se na mapu a je to kolem 50 možná bych se přijel mrknout v létě kdyžtak napiš na icq 463310564
Datum: 06. prosince 2009 20:31
 jaj přibližně 55-65 km od Čejdy
Datum: 06. prosince 2009 20:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Já bydlím kousek u Chrudimě
Datum: 06. prosince 2009 20:06
 jj dík moc,vyzkouším  ...a jsem z České Třebové.Odkud ty?
Datum: 06. prosince 2009 19:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dachl 21 odkud jsi?já jsem také z pardubického kraje a máme vyzkoušený že když máš 30w zapalování a dáš dopředu 15w tak to vydrží ale bude ti praskat vzadu ale kdyby jsi to nakombinoval 15w6v+10w6v tak by to třeba vydrželo a svítilo i líp...
Datum: 06. prosince 2009 19:35
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 zalezi jaky mas zapalovani pokud mas civky spojeny tak je ve predu 25W a vzadu 5W a pokud mas civky zvlast nejsou spojeny tak zadni je 5W a predni 15W. Pokud das silnejsi zarovku tak to bude malo svitit pokud das slapsi tak schori
Datum: 06. prosince 2009 18:35
 Čest draci mužu dat na 250/353 na 6V dynamo 45W 12V baterii a inducku 12V ze škodovky????mohlo by to dobijet????Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2009 22:47
Jméno: Standa
IP: uživatel8157
 baterku urcite ne.......jak je to s induckou nevim......12V na fichtlu funguje,ale jestli to funguje i obracene nevim......
Datum: 06. prosince 2009 22:47
Posl.aktualizace: 06. prosince 2009 22:53
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Jinak co se týká buzení magnetem... měl jsem šťastnou ruku s výběrem magnetů, takže já s tím problém neměl, ale zaregistroval jsem že se mohou vyskytovat magnety které mají magnetické póly ve špatné rovině (nechce se mi tu vysvětlovat) a pak nedojde k nabuzení.. doplnil jsem tedy na svůj web jak myjí být póly orientované a zafixované na ubnašeči... jinak já osobně testuju jak se to s pólama magnetu má pomocí buzoly.. jde to pochopitelně i komapsem...
Datum: 06. prosince 2009 22:53
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Je to velmi jednoduché... jedná se o to, že tím jak je lidské tělo všelijak vodivé, tak do sebe dokáže naindukovat různé zdroje elektřiny.. třením, okolním vyzařováním a taky si tělo vyrábí jemné elektrické pulzy, které se šíří nervovým systémem.. viz slavný voltův pokus se žabímy stehýnky a betrií  . Takže pokud se dotkneš elektrody citlivé součástky (v tvém případě tyristoru) nepraviídelně se to projeví jeho vybuzením... Protože ono napětí je poměrně měkkým zdrojem (má velmi malý proud) obyvkle se to řeší že se zatlumí vstup zátěžovým odporem... takže zkusmo vyber a připoj mezi G tyristoru a kostru odpor... vybírej hodnoty od největších hodnot (začal bych 10k a šel bych směrem do menších hodnot) až přestane být vstup tyristoru sitlivý na dotyk. Bohužel se po motrovém rozvodu potuluje daleko víc rušení než vyprodukuje lidské tělo, takže zatlumení tyristoru by mělo být větší než zatlumení rušení od ruky... Nepovažuju buzení G tyristoru batrkou za příliš šťastné. Lepší je nějaký nezávislý zdroj, jako třeba energie ze světlného okruhu, ale to pak vyžaduje zapojení jako je např. z onoho starého amtérského rádia ze 70tých let...
Datum: 06. prosince 2009 22:49
Jméno: Drak
IP: uživatel5427
 Zdarec všichni.Potřebuji pomoc.Mám přestavěného pionýra asi motor 05 nebo 20 nevim přesně .a nemožu to nastartovat,jiskra je i se svíčkou,dneska 2 krát škitl je tam nová elektro instalace tak nevým jeto podle schéma na jawa 20 no nevím čím to može bít prosím pište všechny nápady.dííkkkk
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 13:00
 to bude svickou kdyz je vytahnes tak je mokra?? me to taky delalo a hazelo to jiskru normalne sem ju vymenil a zachvilu chitl
Datum: 01. ledna 2010 13:00
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 možná je zanesená
Datum: 06. prosince 2009 21:58
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 předstih,odtrh,špatně nastavená jehla,neteče dobře benzín nebo něco takového
Datum: 06. prosince 2009 20:54
Jméno: Drak
IP: uživatel5427
 no ale to nevím jestli ten benzín?? skuste další nápady prosím
Datum: 06. prosince 2009 10:24
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 tak ho nech trochu vyschnou beztak má válec plnej benzínu
Datum: 05. prosince 2009 21:13
Jméno: Drak
IP: uživatel5427
 já myslím že to bude neco s elektriky ???prosím pište zitra mám duležitou jízdu
Datum: 05. prosince 2009 21:11
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 co zanesenej karburátor,já sem dole odmontoval šroub a skoro celel byl nahromaděnej rzy pak sem to vyčistil a jel se projet a bylo to výrazně lepší
Datum: 05. prosince 2009 21:09
Jméno: Drak
IP: uživatel5427
 tak kde by to asi mohlo být ???tady stoho co jsem napsal??dííky pište
Datum: 05. prosince 2009 21:06
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 no vlastně to tam asi nebude já mám čz 175 a tak se mi to plete
Datum: 05. prosince 2009 21:03
Jméno: Drak
IP: uživatel5427
 to je co to sem ještě u pionýra nenašel???
Datum: 05. prosince 2009 21:01
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a co uhlíky
Datum: 05. prosince 2009 21:00
Jméno: Drak
IP: uživatel5427
 hm cívka to se mě nezdá možná kondík
Datum: 05. prosince 2009 20:57
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 možná je vada v kondenzátoru nebo v cívce
Datum: 05. prosince 2009 20:54
Jméno: Drak
IP: uživatel5427
 já sem tu motorku dostal a předtým stála asi 15 let ve stodole a ted sem tem udělal novou el.protože sem tam dal jiný motor který jel asi 1 měsíc zpet(najezdil asi 600 km)a ted sem ho tam dal no a udelal novou el
Datum: 05. prosince 2009 20:50
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a jelo ti to už někdy i po tý nový elektoinstalaci nevo je nově udělaná
Datum: 05. prosince 2009 20:39
Jméno: Drak
IP: uživatel5427
 no to skouším pořád
Datum: 05. prosince 2009 20:37
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 tak to tam bude ve škebly někde zanesený a nebo to zkus rozlačit
Datum: 05. prosince 2009 20:34
Jméno: Drak
IP: uživatel5427
 no když sem vyšrouboval svíčku a dal ji do fajky a přiložil na kostru tak házela jiskru ale jem když sem tlačil pomalu jak sem začal víc utíkat tak to přestalo
Datum: 05. prosince 2009 20:32
 Rotor je tam jen jeden a vypadá takhle http://www.mopedy.com/Images/nahledy/pionyr/P094.jpg Mě to taky házelo jiskru, ale po výměně rotoru to běhalo. Ale to byl jen můj případ, protože mi jeden zmetek prodal špatný rotor a ten se zalomil do kliky( ale to mi nešel seřídit předstih, než jsem na to přišel).
Datum: 05. prosince 2009 20:29
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 jestli to dává jiskru tak si myslím že né a háže to pravidelně jiskru?
Datum: 05. prosince 2009 20:28
Jméno: Drak
IP: uživatel5427
 a nemůže být problém okolo elektriky nebo spínaču??? (spínač je tam jiný)
Datum: 05. prosince 2009 20:27
 a není děravej plovák že by tam teklo moc benzínu a pak by to už nechytlo?
Datum: 05. prosince 2009 20:27
Jméno: Drak
IP: uživatel5427
 a jiskru to dává tak nevim no ale hodně pište prosím
Datum: 05. prosince 2009 20:22
Jméno: Drak
IP: uživatel5427
 no rotor ale já se v tomhle moc neviznám kerá čast rotoru ?????
Datum: 05. prosince 2009 20:21
 U mě to byl rotor.
Datum: 05. prosince 2009 20:19
Jméno: Drak
IP: uživatel5427
 karburátor myslím je ok protože svíčka je mokrátak nevim piste dál
Datum: 05. prosince 2009 20:19
 je ve v pořátku karburátor?teče do něj benzín?možná je to předstihem.
Datum: 05. prosince 2009 20:16
Jméno: Pavel
IP: uživatel8148
 Dobrý cečer chci se zeptat jestli by šlo udělat eletrické startování na jawu 20 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2009 12:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 šlo by to já mám doma jedno upravené levé víko že tam je navařenej domeček na ložisko a gufero,pak místo matky na primáru našroubuju hřídel a na ten konec hřídele bych nasadil aku vrtačku a je to
Datum: 06. prosince 2009 12:32
 daj na to dynamostarter z cz skutra alebo z menet skutra
Datum: 05. prosince 2009 19:32
 no taky sem nad tim premejslel,ale to je spis kdyby si chtel udelat nejakou prestavbu,treba na choppra,proste ze ti nebdue vadit krabice vedle toho motoru..me napadlo to udelat tak: vzit elektromotor,napojit ho tak aby roztacel rotor,dat ho zprava k motoru proste a ten elektromotor napojit na baterku...no a zbytek si domyslis  -zmacknes cudlik-roztoci se elektromotor a ten zaroven roztoci magneto,jako kdyby si slapal...
Datum: 05. prosince 2009 19:19
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 vsechno de!!!!§ to by byla draha uprava a zbytecna
Datum: 05. prosince 2009 19:12
Jméno: Petr
IP: uživatel5526
 ahojda dračáci, chtěl bych se zeptat jaká svíčka je nejlepší pro simsona?? diky  a etě bych se chtěl, zeptat co může být poruchou, když mě nejedou světla jenom zadní, to bude asi v el. skříni u baterky že ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2009 21:27
 Určitě NGK B8HS... máš asi někde přetrženej drát nebo prasklá žárovka
Datum: 05. prosince 2009 21:27
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Nejlepší do síma je NKG b8hs (japan)
Datum: 05. prosince 2009 19:51
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 tak asi nejlepší svíčka pro simaka je N15Y nebo N15C
Datum: 05. prosince 2009 19:08
 Zdarec draci nejlepší svička do jawy 250/559????Díky!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2009 18:51
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 N15C nebo N 17Y
Datum: 05. prosince 2009 18:51
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
Datum: 05. prosince 2009 17:54
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 Brisk N15YC s vysazeným jiskřištěm protže na mojí 638 jsem měnil svíčky obyč N15C každý měsíc -blbě chytali motor se potom hádal a vubec ale tyhle držeji od léta a doted sem je nevyndaval!
Datum: 05. prosince 2009 10:02
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já do sví jawi 250/559 dávám co najdu  mě to jede na všechno stejně jak v zimě,tak vlétě. Ale asi tak nejlepší bude brisk N15C
Datum: 05. prosince 2009 9:36
 No jsou 2 možnosti: buďto brisku nebo NGK. Jediný rozdíl který jsem zaznamenal mezi těmito svíčkami je cena  Řeknu ti do 250 bych dal Brisk N15C.
Datum: 05. prosince 2009 9:08
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 zdr. hele dotaz - jaky je origo zadní svetlo na čz 175 450 a 250 455- to plastovy jak bylo na panelkach nebo to starsi plechovy z kejvacek????
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2009 16:11
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 mam 175/450 01 r.v. 61 a je tam origo plechový...
Datum: 05. prosince 2009 16:11
 Tak to celoplastový.
Datum: 05. prosince 2009 11:54
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 ne to bylo na sportkach - ja se ptam na normalni na 16 kolech....
Datum: 04. prosince 2009 23:46
 A nebyly tan jako u mustanga? Lisovaný plech a čverhrané světlo.
Datum: 04. prosince 2009 23:27
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 cus mam dotaz ohledne zapalovani pro ty ktary se v tom trochu vyznaj a i v teorrii - dotaz je k zapalovani na kejvy a to spis na ty stary se spinackou na nadrzi - a to 2. poloha klicku do prava je ze to odpoji baterii ze zapalovaciho okruhu a jde to primo z dynama zj??? -no a motorka se musi roztlacet pac na nakopnuti nechytne( to sami je i s vybytou baterkou zj) no a me zajima kde se v tom dynamu veme ten proud- pac na hodine fyziky - tam ucitel rikal - ze kdyz se pohybuje trvalej magnet kolem civek -vznika proste napeti - nebo pak pripad kejvy - ze se nabudi civka a vznikne elektromagneta pak tam rotujou civky zj - aspon myslim ze to tak je - dystak me opravte. - no ale jak tam muze vzniknou na zapalku napeti kdyz se to vubec nenabudi - to proste nechapu kdyz tam neni zadnej trvalej magnet. - dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2009 20:16
 Stator zůstane od posledního buzení trochu zmagnetizovanej. Při roztláčení stačí ta trocha magnetickýho pole, aby se v rotoru naindukovalo trochu proudu a ten už nabudí stator pořádně.
Datum: 04. prosince 2009 20:16
 nazdar draci hele jak bych měl vyčistit cívky s motoru sem našel z jiného motoru stejného typu, třeba světelný cívku úplně od prachu myslíte že můžu třeba mokrou hadřičkou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2009 18:28
 benzínem,tím nic neskazíš  ,ae pak si utři než to tam budeš dávat
Datum: 04. prosince 2009 18:28
 Čau draci chci se zeptat jak mám na manetu zapojit elektriku potřeboval bych nějaké schéma
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2009 10:31
 asi to je 125 skůtr
Datum: 05. prosince 2009 10:31
 To schéma se ti bude líbit, pokud je to skútr......
Datum: 04. prosince 2009 20:25
 nevim. existuje nekot typů maneta a nevim kterého myslíš.
Datum: 04. prosince 2009 17:50
 Zdar, před nedávnem jsem měnil na 175/356 v zapalování celý přerušovač a nějak mi to nejde seřídit. Předstih mi jde seřídit jenom tehdy, když dám vetší odtrh než má být. Když nastavim odtrh tak jak má být, tak vůbec zase neseřídím předstih. Prostě se to pořád nějak ovlivňuje. Zatím to mám seřízené na ten velký odtrh, ne že by mě to nějak vadilo, jede to dobře ale myslím si že by to mohlo jet líp kdyby tam byl ten odth tak jak má být. Poraďte čím to může být, Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2009 10:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 stejná jako na pio neni, otvírá v jiný poloze, takže by ti nejspíš nešel nastavit předstih v tom rozmezí, co to stator s tou základní deskou umožnuje... ale jestli je vačka určitě ok(ani neni nějak vychýlená- nehází hlavička toho šroubu při běžícím motoru) tak je taky možný, jestli jsi hejbal i s celim statorem, že je trochu vyosenej(stator)...... a ještě já když nastavuju předstih a odtrh, tak po každym posunutí základ. desky na ní kolem do kola poklepu, aby byla všude dosedlá na stator, protože z vlastní zkušenosti vim, že pouhym utaženim těch dvou šroubků to nestačí....
Datum: 05. prosince 2009 10:31
 Na vačce sem nic neviděl, tak od oka se mi zdá dobrá. Aby to dělalo takovou paseku to by ta vačka musela být hodně zbroušená ne? Jo a ještě nevíš jestli ta vačka je stejná jako u 50/21 ? Tu totiž mám, tak že bych to mohl skusit prohodit a uvidí se...
Datum: 04. prosince 2009 21:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a jak je na tom vačka? muže bejt od starýho kladívka zbroužená a s novym to prostě nedělá dobrotu.... těžko říct, když u toho člověk neklečí...
Datum: 04. prosince 2009 20:16
 Ale právě že jak sem tam měl ten starý přerušovač tak to šlo všechno bez problémů seřídit.
Datum: 04. prosince 2009 17:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 viděl bych to bud na sbroušenou vačku či kladívko a nebo máš mírně vyosenej stator, případně desku co je na ní kladívko, takže jakmile s ní pootočíš, tak se ti zase rozhodí odtrh
Datum: 04. prosince 2009 16:55
Jméno: lukas
IP: uživatel7282
 Cau kluci nevite nekdo kde bych sehnal tu odporovou civku ktera je u dobijeci civky?nebo cim by se dala nahradit dekuji piste na email prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2009 7:56
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Myslíš tu odporovou cívku co je u motoru T32 navinutá na březovém špalíku, nebo tu odporovou cívku co má pionýr v prostoru klikové hřídele?
Datum: 04. prosince 2009 7:56
|



|