Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Honza
IP: uživatel13329
 Čus draci mám menší problém se světlem.Mám babetu 210 a málo svítí.Ve tmě skoro nic nevidím.Prosím o radu a nebo možnou příčinu.Za každou radu děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2012 20:47
 Jestli máš hodně starou žárovku, tak to můžebýt tím.. nebo špatnej kontakt..
Datum: 05. března 2012 20:47
 Zkontroluj hodnotu žárovky a vylešti vnitřek paraboly a sklo ...
Datum: 04. března 2012 22:01
 opadany hlinik na parabole.. celkem bezne
Datum: 04. března 2012 21:40
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 špatně ukostřeno nebo slába cívka světelna v zapalovaní
Datum: 04. března 2012 21:39
 Čau draci je bezkontaktní zapalování uplně nejlepší nebo je ještě lepší pro zavodní učely?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2012 22:28
 Jeste upresnim- v otackach je lepsi i kvuli tomu, ze jak se otaci vacka moc rychle,kladivko ti zustava otevrene a nestihne se vratit,aby se zavrelo. Ale to se ti u normalniho seriovyho nestane
Datum: 04. března 2012 22:28
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Zase ale si nemysli, že dáš bezkontaktní zapalování a hned se ti zvedne výkon... Je spolehlivější, bezúdržbový, lepé startuje a dokáže pracovat výborně i ve vysokých otáčkách, kde kontakty nestíhaj. Takže pokud máš upravenej válec, kterej točí víc otáček, pak je to dobrý, do obyčejnýho fichtla na projíždění jsou to vyhozený peníze...
Datum: 04. března 2012 21:02
Jméno: Krokr
IP: uživatel12890
 Odstraň z tvé otázky otazník a máš odpověď. Bezkontakt je super záležitost, pokud zvažuješ jeho pořízení ať na pincka nebo mašinu, tak ho kup. A zakořeněný konzervativce ignoruj. Za mě doporučuji
Datum: 04. března 2012 20:38
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Zdarec vim ze se to tu řeši pořat jawa 20 jezdil jsme 4 roky na indukčni civku 6V a jezdila tet jsme si toho vsimnul tak bych tam dal 8V jak ma bejt jakej je vtom rozdil??akorat jsem mel prblem ze vic jak 57 nedala a nepřišel jsme za boha proč tak jestli to bylo tou civkou ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2012 18:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vymezení se nedávají,nikam ti neuteče
Datum: 04. března 2012 18:16
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 jeste jsem se chtel zeptat na CRK ojnici je normalni ze ložisko chodi jak se mu chce na pistnim cepu nebo se tam davaji nejaky vymezeni??
Datum: 04. března 2012 17:18
 ta civka nicemu nevadi... ze to nejede vic jak 57 je u vyletaneho a rozladeneho motoru s loziskama v kolech KO uplně normální
Datum: 04. března 2012 17:06
Jméno: Jára
IP: uživatel11368
 Zdravím mám dotaz ohledně dvoucívkového regulátoru 75W. Jde ho seřídit bez dynama? Mám k dispozici ampérmetry, voltmetry, regulovatelný zdroj napětí. Jde o to vymyslet správné zapojení, abych nasimuloval chování s dynamem. Problém bude zřejmě dělat 2. regulační stupeň, tedy zkratování budícího vinutí (svorka M).. Z několika důvodů se mi to nechce dělat přímo na motorce a elektromotor s regulací otáček nemám...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2012 18:39
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 záleží na tom, čemu říkáš "primární vinutí dynama"? Jestli máš na mysli budící vinutí statoru, tak to má na základním regulačním stupni (než začne odskakovat kotva na prvním regulačním stupni) stejné napětí jako rotor (tedy svorka D), protože je jedním koncem připojeno na živý uhlík a druhý konec je přes relé ukostřen.. na prvním regulačním stupni je napětí nižší o úbytek na rezistoru zespodu relé, na druhém se potenciál vyrovnává a na statoru není napětí žádné.. ale jelikož žádný z těchto stavů (teda až na základní stupeň chvilku po sepnutí spínače, než začne odskakovat kotva) není trvalý, ale kotva lítá mezi kontakty, pak je nutné právě seřízení na motorce nebo na zkušebním stavu
Datum: 05. března 2012 18:39
Jméno: Jára
IP: uživatel13333
 smůla, mechanické seřízení mezer umím, ale šlo mi o to zkoušení... tam bude asi problém s tím, že primární vinutí dynama nemá stejný napětí jako výstup z dynama na svorce D...
Datum: 05. března 2012 13:01
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 Nějaký základní nastavení ohledně seřízení mezer mezi kontakty najdeš v dílenský příručce relé ( http://www.cezeta487.ic.cz/dokumenty.php ), ale obávám se že pro perfektní seřízení se namontování na motorku nebo zkušebnímu stavu nevyhneš..
Datum: 05. března 2012 10:54
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 zdarec,sorry je to blbý dotaz,ale chci se zeptat jak má být zapojené toto relátko http://www.fichtlkramek.cz/nahled/relatko_6v_75w_cr.html ,,vim je tam přiložený schéma ale já nevim jak to vede přes ten hlavní přepínač a vůbec....,,čízu doma nemam tak nevim ,chci to na jiný stroj, už jsem to tam měl jenomže ten blbec co to měl předemnou to odpojil a teď nevíme jak to tam má bejt,,když mi někdo napíše kam,co má véct tak to bude v cajku díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2012 23:05
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 email: Daniel.728@seznam.cz díky
Datum: 03. března 2012 23:05
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Dej sem email a já ti pošlu pár fotek jak je to zapojení .......
Datum: 03. března 2012 22:48
Jméno: Jaw
IP: uživatel12810
 Ahoj Draci, tento dotaz bude spíše směřovat na uživatele pana ,,a.pelcik ''. Mě by zajímalo jak jste mi kdysi ukazoval foto Vašeho pařeza jawy 550. Zda na něm máte tlumivku. Nebo jak to máte udělané že Vám nepraskají žárovky. Kdyžtak mně pošlete i Váš e - mail.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2012 11:46
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13325
 Jaw: Přesně tak, za dva roky co na něm jezdím mi odešla jen zadní žárovka, která měla asi 25 let. Nikdo z rodiny předemnou problémy s žárovkami neměl. (a.pelcik@seznam.cz)
Datum: 04. března 2012 11:46
Jméno: Jaw
IP: uživatel12810
 Takže jste měl ve předu žárovku 6V 15W a vzadu 6V 5W?
Datum: 04. března 2012 9:10
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel13158
 Pařeza nemám, ale vím že praskání žárovek vyřeší i to že se dá dozadu sulfitka na 12V a mslím že 05 pio měli takový to "trafo" v přední masce který by to mělo zařizovat..Osobně jsem to trafo vyndal, protože mi to nechodilo a dal tam tu sulfitku a svítí to dobře a nepraská nic....
Datum: 04. března 2012 3:12
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13325
 Dobrý den, elektrika tam byla tak jak jí udělali v továrně při výrobě. Tlumivka tam žádná přidána nebyla, elektroinstalaci jsem už vyndal a vyhodil. Budu dávat novou, s praskáním žárovek jsem problémy neměl. Používal jsem žárovky předepsaných hodnot...
Datum: 03. března 2012 22:34
Jméno: Jaw
IP: uživatel12810
 Byla to fotka jak Vám svítí světla.
Datum: 03. března 2012 21:45
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Ahoj draci. Nevíte někdo jaký přesně průřez drátů (mám na mysli elekroinstalaci) má pionýr 20 a 21 ? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2012 14:33
Jméno: Ondra
IP: uživatel12190
 Zdar, originálně je na fichtlu 0,75, ale ten v elektře neseženeš já běžně používám 1 a je to ideální s 1,5 už se nevejdeš do origo bužírek.
Datum: 03. března 2012 14:33
 dej 1.5 mm
Datum: 03. března 2012 12:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 myslím že 1mm
Datum: 03. března 2012 12:25
 Zdar draci, připravuji již na novou motosezonu svoji jawu 350,/634. Rok výroby 1974. Loni jsem ji dal jakž takž do uživatelsky přijatelného stavu, ale ještě nějaké veci jsem si nechal přes zimu. Nechávám srovnat- vysoustružit- bubny + nový výplet a centrování kol. Tedka ale nejsme vubec spokojen s klaksonem. Mam tam originál, ale nejde kloudně naladit a ani třeba z kývačky tam nechci dávat. Mám takovej nápad, že bych tam schoval někde pod nadrž ze Simsona. Ten troubí dost ne? A chci se pro jistotu zeptat, jestli by to šlapalo??? Nebo z ceho by jsme mi doporučili??? Jako originál klakson nechám na místě, jen nezapojenej, ale když je to moto na normální ježdění, tak bezpečnost je bezpečnost
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2012 8:38
 no nevim,simson je 12V obvykle, a jawa jen 6V..
Datum: 04. března 2012 8:38
 Dobrej, draci. Koupil sem polovodičový relé 6V/75W. Nádherně šlape. Spolu s ním jsem objednal rotor 75W, ale když sem ji natočil, nechtěl dobíjet. chvilku sem počkal, vytočil ji, ale furt nic. chvíli měl světlou chvilku, kdy při vejškách něco dělal, ale ani to nestačilo na udržení jiskry. Multimetr potom ukázal 0,00 V i ve vejškách a občas něco káplo na 5V, ale jen někdy. Je možné, že se nedokáže hned nabudit? Nemáte nějaké rady ? Děkuji, Vilďas. PS: Polovodič relé doporučuju!
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2012 22:34
 Ale jak říkám - dal sem tam zpátky jinej rotor, starej, poničenej a dobijí. káble ok, uhílky ok. možná je vadný ten rotor.
Datum: 01. března 2012 22:34
 Koukni se na uhlíky a projdi káble jestli ti to někde nezkratuje
Datum: 01. března 2012 18:19
 Zdar, lidi. Chtěl jsem se zeptat, jestli tady má někdo zkušenosti s led diodama do světel na fichtla. Existujou nějaký 6voltový nebo se daj použít 12voltový ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2012 15:32
 Zdarec já mám,taky teď na Fichtlovi led diody v předním a v zadním světle+tachometr, koupil jsem led diody,které mají dioda+odpor 12v+ kablíky délky 20cm,jedna dioda stojí okolo 10kč,teď to taky musím vyzkoušet..
Datum: 01. března 2012 15:32
Jméno: Fichtů
IP: uživatel7075
 Zdravim mám problém se svou jawou 20 dělal sem go motoru a ted když nasadim magneto a na to ten koš s cívkama tak magneto o to drhne ne o cívky zkousel sem to se sundanýma proste to drhne o přední stěnu toho koše a zdá se mi že to magneto docela hází prosím poradte co s tim
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2012 15:36
Jméno: Fichtů
IP: uživatel7075
 Do klikovky sem vazne kladivkem nebouchal  Uvidime skusim vsechno dekuju
Datum: 01. března 2012 15:36
 nebo odtrh na cívkách povolíš cívku vystřihneš si pružek z pet flašky mrskneš ho pod cívku utáhneš a vytáhneš kleštěma ale jak spravit ten startor nevim bud jak říkájí níž klika nebo nevím
Datum: 29. února 2012 7:01
 Sundej magneto,ten kolíček tam trochu zaklep na tom kuželu - lehce. Nasad tam magneto a mělo by to bejt OK,pokud ne,tak máš rozhozenej čep na klice. = Rozborka,kliku nechat vycentrovat.
Datum: 28. února 2012 20:54
Jméno: EnduristaGG
IP: uživatel8888
 Nebouchal jsi po klice kladivem?
Datum: 28. února 2012 20:47
 zdarec neviete mi nieko poradit aky prierez drotu a kolkymi zavitmi je navynuta cievka zapalovania na mustangovy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2012 17:16
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 přuřez tak 1mm a zavítů tak 150-200 +/- podle mně
Datum: 28. února 2012 17:16
Jméno: IZZI
IP: uživatel13273
 Zdary hoši potřeboval bych poradit se závadou která se vyskytla na mojí babetě 210...jede a chová se bezproblémově ale jakmile zapnuta světla tak chcípne a nebo svítí ale jen ve vysokých otáčkách..Díky za případné rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2012 11:15
Jméno: IZZI
IP: uživatel7879
 ok díky mrknu se na to ikdyz v elektrice se moc nevyznam
Datum: 28. února 2012 11:15
 Chápu to tak, že svetla mužeš zapnout jen ve vysokých otáčkach a jakmile pri rozsvicenych svetlech klesnou otacky motoru, takze babetta chcipne? Jestli je to tak, nemas blbe zapojenou elektriku a to tak, že máš světla a budici proud na jedny civce v zapalovaní. Popripade muze byt chyba někde na cestě v kabeláži...
Datum: 28. února 2012 10:59
 zdravim. Dandy sachs.Je třeba nějak nastavit zapalování vape? jiskra jde,palivo taky a motorka nic.Dá se pootočit tak o1 cm
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 11:15
Jméno: kavalek
IP: uživatel13306
 jsou tam dle manuálu obě.Ale já tam mám iskra .Pořád to však nic neřeší
Datum: 29. února 2012 11:15
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 v dandy 50 je zapalovani ISKRA
Datum: 28. února 2012 11:53
Jméno: kavalek
IP: uživatel13293
 a netusis jak? to nemá vacku jak pincek .a servisní manuál nikdo nemá a dandy nikdo neopravuje .kdybych to tušil,tak klukovi koupím radši simsona.
Datum: 28. února 2012 5:04
 jasně že při montáži se musí nastavit předstih
Datum: 27. února 2012 22:04
Jméno: Thebudos
IP: uživatel12890
 Zdravím všechny, ale hlavně ty co mají zkušenosti s třindama. Mám problém půlil jsem motor a nastalo pár problémů. Neustále svítí kontrolka dobíjení baterie. Pak jeden jen jeden válec a druhý občas chytí, kondíky a svíčky jsou v pohodě. Jestli nebude problém v kabeláži, popřípadě podobné zkušenosti. Osobně už nevím čím by to mohlo být
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 20:27
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Mě taky jiskřilo jedno kladívko (dolní) ,ale motor šlapal v pohodě.... Zkus při startování dát prst do faje od pravího válce (musíš dostat pořádnou šlupku, jestli to jenom zabrní tak je někde problém)
Jiskra musí být krásně fialová(jednou při montáži pravího deklu jsem nechtěně vyhodil kábl od kondíku a dávalo to slabou jiskru a jelo to na jeden válec).
Datum: 29. února 2012 20:27
Jméno: Thebudos
IP: uživatel12890
 Kladívko zatím nemám, ale koukal jsem na to jak jiskří. Jedno pořád ( dolní ) a horní sem tam...jestli to bude tím
Datum: 29. února 2012 16:32
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Na to přehazování káblů se vyser ,jsem to blbě vymyslel... zkus dát nový kladívko na pravé válec a uvidíš .... Není možný , že by jsme na to nepřišli.....
Datum: 28. února 2012 22:16
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Právě pohyblivý kladívko nesmí být ukostřený , je tam izolace .... Zkus přehodit káble od kladívek a přehod fajky na válcích jestli se to změní (chod válců -pravé gut a levé špatné) ...
nebo zkus vyměnit kladívko na pravým válcu..... Jestli to nepomůže tak už nevím ......................Sorry
Datum: 28. února 2012 21:49
Jméno: Thebudos
IP: uživatel13205
 Kondíky jsem prohazoval těma problém není, předstih je ok a cívky jsem taky prohazoval. Zkusím proměřit a uvidím. Mám tu ještě tip, že je kladívko blbě ukostřený. Vape bych bral, ale momentálně na to není příznivá doba
Datum: 28. února 2012 21:04
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 A kup si VAPE, vyřeší všechny problémy s dobíjením a se zapalováním....(já ho mám a su spokojené....)
Datum: 28. února 2012 19:26
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Tak za 1. doufám že máš dobře nastavený předstih a odtrh.... Za 2. zkontroluj kladívka jestli jsou čistá (mě se stalo ,že jsem přemazal filc , který maže vačku a olej mi stříkal na spodní kladívka a motor měl
nepravidelný chod) Za 3. jestli máš bod 1a 2 o.k - tak bych na to šel vylučovací metodou ..... prohodil bych kondíky,indukční civky , atd(jestli se problém nepřesune na druhý válec)... Že hází jiskru venku
nemusí házet ve válci..... A to relátko co se ti přehřívalo bych vyměnil...... PAK NAPIŠ JAK SI DOPADL S OPRAVOU......... ČAGO
Datum: 28. února 2012 19:22
Jméno: Thebudos
IP: uživatel12890
 Promiň, že jsem to neupřesnil. Ale abych to celé popsal. Jede o 350/640. Levý válec jde jak má, ale s pravým je problém. Pravý válec chytne jenom někdy, svíčka je mokrá, ale jiskru hází. Dál je problém s kontrolkou dobíjení baterie, která pořád svítí. Předtím byl problém s startovacím relé, které se přehřívalo. Po doporučení jsem na něj lehce poklepal ( vážně lehce ) a už se nepřehřívá. Jinak motorka chvíli drží volnoběh, ale po chvilce spadne s zdechne. Tohle jsou všechny problémy, co po složení mám.
Datum: 27. února 2012 22:54
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Jinak změř na baterce kolik ti dává dynamo nebo altík voltů , potom zkontroluj všechny spoje .... a taky může být problém v relátku ... tady máš schéma podle typu...http://www.motoservis-jakuba.cz/elektricke-schema-motocyklu-jawa/
Datum: 27. února 2012 21:05
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Když píšeš dotaz tak to musíš upřesnit .......... Typ 350/? a který válec šlape a který jen občas chytí?
Datum: 27. února 2012 20:34
Jméno: Jakub
IP: uživatel13133
 Cuss draci ..potreboval bych radu,budu ted natahovat elektriku na kyvacce,ale budu to davat na obyc spinacku,ne na spinacku s ampermetrem,chtel bych se zeptat jak je to tam zapojene .. 1 jde na inducku,51 na 30 a 61 na 54 ? je to spravne ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2012 21:05
 http://www.motoelektro.cz/J353-2.htm
Datum: 26. února 2012 21:05
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 asi tak, proč myslíš že to visí nahoře.. napovim, dokud neodpoví někdo, kdo zná odpověď.. když to takhle pošleš do háje tak to během pár hodin zapadne mezi zodpovězenýma.. tohle neni chat abys musel odpovídat za každou cenu..
Datum: 26. února 2012 20:47
 boze kekzy ty jsi tak blbej nebo co?????!!!! .. když nevím odpoved tak co? tak to kua neposílám do éteru vole!!!!!!!!
Datum: 26. února 2012 17:09
 Kámo to ti neporadím, sem na elektriku lama... vyggogluj si el. schémata je to už všude...
Datum: 26. února 2012 16:19
 zdravim.asi sem pako ale nejde mi zapojit na 210 ku babetu ten bzucak.schema mam ale jak rikam nejako mi to nejde a pritom to musi bejt jednoduche ne?nejaka rada nez to nekomu odvezu a udelam ze sebe tatara?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2012 20:56
 mám problám fichtl mi ani zaboha nehází jiskru jezdil jsem bez kostry a na 8V indučku asi 3 hodiny pak sem to uklidil a druhej den nic tak sem dal kostru ,6V indučku a furt nic tak jsem to skoušel prstem jestli neni svíčka v prdeli a nic a když dám prst do fajfky šlápnu a nic ale jak se chytnu řidítek(hrazdy) a šlápnu tak to brní podle mího to je kostrou ale uš jsem zkoužel všechno a furt nic prosím o pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2012 11:30
 jasně že mysli elektriku a jak to? byla tam dva dráty jeden na cívku a druhej na kladívka to je vše nic jinýho ani na chcípak takže chcípat přez kvalt tak co stim teda ?
Datum: 25. února 2012 11:30
Jméno: standa
IP: uživatel13278
 To si jezdil bez kostry jak?  Ne vážně,asi myslíš kostru od eletriky.....neboj,mužu tě ujistit,že bez kostry si nejezdil  Chyba bude jinde.
Datum: 25. února 2012 10:46
Jméno: IZZI
IP: uživatel13273
 Zdary hoši potřeboval bych poradit se závadou která se vyskytla na mojí babetě 210...jede a chová se bezproblémově ale jakmile zapnuta světla tak chcípne a nebo svítí ale jen ve vysokých otáčkách..Díky za případné rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 19:27
Jméno: Jiří Špička
IP: uživatel13310
 na 99 % zapalovací cívka na statoru-ta nahoře,co od ní vede červený drát.pokud je teda v pořádku svíčka.
Datum: 29. února 2012 19:27
 S tímto jsem se již setkal několikrát, myslím, že na vině je tyristor, ale nevím to jistě, počkej na reakce druhých.
Datum: 24. února 2012 7:05
Jméno: drácek
IP: uživatel10258
 Cus možná že to tu už bylo ale není někde návode jak sundat rozebrat vyčistit a zase složit zapalování na fichtlu ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2012 14:37
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Na hh návod s lihovkou nevěř, ono totiž stačí že po složení kladívka nastavíš jinej odtrh a hned vychází ryska fixy na špatný místo  Jinak Standa.. super hezkej popis nenapsal bych to s mojí jízlivostí lépe  . Už tu chybí nějakej jouda s prosbou o návod jak sednout na motorku
Datum: 23. února 2012 14:37
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 a když si uděláš lihovkou rysku na statoru a na karteru, neni pak ani nutný nastavovat předstih..
Datum: 23. února 2012 13:15
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 profíci to dělají jednou rukou
Datum: 22. února 2012 20:56
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Kucí už sou asi líný psát,tak že zapalování je uchycený dvouma šrouby,nahoře a dole.Pod šroubama jsou dvě speciální podložky,které drží koš zapalování. (Stator)? Tyto šrouby povol a stáhni celej koš s cívkama a se vším co na něm je k sobě. Pozapoměl sem,odpoj elektriku,doporučuju pro nezasvěcené vyfotit,kterej kabel kam jde.Pak vyčisti a nasad vše zpět,zapoj elektriku.Dále budeš potřebovat návod jak nastavit předstih zapalování. viz PŘÍRUČKA
Datum: 22. února 2012 17:02
Jméno: standa
IP: uživatel5140
 sundat: plochý šroubovák a dvě ruce.....rozebrat: plochý šroubovák,sedmičku klíč a dvě ruce......vyčistit: Technický beznín,hadr a dvě ruce......složit: Stejný postup jako při rozebírání ale v opačné chronologii.....opět budeš potřebovat plochý šroubovák,sedmičku klíč a dvě ruce.....možná by kcelé operaci bylo dobré použít alespoň jednu myslící hlavu....
Datum: 22. února 2012 15:16
 na to abys to zapalování rozebral potřebuješ návod?
Datum: 22. února 2012 14:04
|



|