česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  73  74  75  76  77  78  79  80  81  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel13329    
Čus draci mám menší problém se světlem.Mám babetu 210 a málo svítí.Ve tmě skoro nic nevidím.Prosím o radu a nebo možnou příčinu.Za každou radu děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli máš hodně starou žárovku, tak to můžebýt tím.. nebo špatnej kontakt..
 
 
Datum: 05. března 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkontroluj hodnotu žárovky a vylešti vnitřek paraboly a sklo ...
 
 
Datum: 04. března 2012 22:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opadany hlinik na parabole.. celkem bezne
 
 
Datum: 04. března 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
špatně ukostřeno nebo slába cívka světelna v zapalovaní
 
 
Datum: 04. března 2012 21:39
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci je bezkontaktní zapalování uplně nejlepší nebo je ještě lepší pro zavodní učely? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jeste upresnim- v otackach je lepsi i kvuli tomu, ze jak se otaci vacka moc rychle,kladivko ti zustava otevrene a nestihne se vratit,aby se zavrelo. Ale to se ti u normalniho seriovyho nestane :-)
 
 
Datum: 04. března 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13083    
Zase ale si nemysli, že dáš bezkontaktní zapalování a hned se ti zvedne výkon... Je spolehlivější, bezúdržbový, lepé startuje a dokáže pracovat výborně i ve vysokých otáčkách, kde kontakty nestíhaj. Takže pokud máš upravenej válec, kterej točí víc otáček, pak je to dobrý, do obyčejnýho fichtla na projíždění jsou to vyhozený peníze...
 
 
Datum: 04. března 2012 21:02
 
 
 
 
Jméno: Krokr      IP: uživatel12890    
Odstraň z tvé otázky otazník a máš odpověď. Bezkontakt je super záležitost, pokud zvažuješ jeho pořízení ať na pincka nebo mašinu, tak ho kup. A zakořeněný konzervativce ignoruj. Za mě doporučuji
 
 
Datum: 04. března 2012 20:38
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Zdarec vim ze se to tu řeši pořat jawa 20 jezdil jsme 4 roky na indukčni civku 6V a jezdila tet jsme si toho vsimnul tak bych tam dal 8V jak ma bejt jakej je vtom rozdil??akorat jsem mel prblem ze vic jak 57 nedala a nepřišel jsme za boha proč tak jestli to bylo tou civkou ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2012 18:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vymezení se nedávají,nikam ti neuteče
 
 
Datum: 04. března 2012 18:16
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
jeste jsem se chtel zeptat na CRK ojnici je normalni ze ložisko chodi jak se mu chce na pistnim cepu nebo se tam davaji nejaky vymezeni??
 
 
Datum: 04. března 2012 17:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta civka nicemu nevadi... ze to nejede vic jak 57 je u vyletaneho a rozladeneho motoru s loziskama v kolech KO uplně normální :-)
 
 
Datum: 04. března 2012 17:06
 
 
 
 
Jméno: Jára      IP: uživatel11368    
Zdravím mám dotaz ohledně dvoucívkového regulátoru 75W. Jde ho seřídit bez dynama? Mám k dispozici ampérmetry, voltmetry, regulovatelný zdroj napětí. Jde o to vymyslet správné zapojení, abych nasimuloval chování s dynamem. Problém bude zřejmě dělat 2. regulační stupeň, tedy zkratování budícího vinutí (svorka M).. Z několika důvodů se mi to nechce dělat přímo na motorce a elektromotor s regulací otáček nemám... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2012 18:39
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
záleží na tom, čemu říkáš "primární vinutí dynama"? Jestli máš na mysli budící vinutí statoru, tak to má na základním regulačním stupni (než začne odskakovat kotva na prvním regulačním stupni) stejné napětí jako rotor (tedy svorka D), protože je jedním koncem připojeno na živý uhlík a druhý konec je přes relé ukostřen.. na prvním regulačním stupni je napětí nižší o úbytek na rezistoru zespodu relé, na druhém se potenciál vyrovnává a na statoru není napětí žádné.. ale jelikož žádný z těchto stavů (teda až na základní stupeň chvilku po sepnutí spínače, než začne odskakovat kotva) není trvalý, ale kotva lítá mezi kontakty, pak je nutné právě seřízení na motorce nebo na zkušebním stavu
 
 
Datum: 05. března 2012 18:39
 
 
 
 
Jméno: Jára      IP: uživatel13333    
smůla, mechanické seřízení mezer umím, ale šlo mi o to zkoušení... tam bude asi problém s tím, že primární vinutí dynama nemá stejný napětí jako výstup z dynama na svorce D...
 
 
Datum: 05. března 2012 13:01
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
Nějaký základní nastavení ohledně seřízení mezer mezi kontakty najdeš v dílenský příručce relé ( http://www.cezeta487.ic.cz/dokumenty.php ), ale obávám se že pro perfektní seřízení se namontování na motorku nebo zkušebnímu stavu nevyhneš..
 
 
Datum: 05. března 2012 10:54
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
zdarec,sorry je to blbý dotaz,ale chci se zeptat jak má být zapojené toto relátko http://www.fichtlkramek.cz/nahled/relatko_6v_75w_cr.html ,,vim je tam přiložený schéma ale já nevim jak to vede přes ten hlavní přepínač a vůbec....,,čízu doma nemam tak nevim ,chci to na jiný stroj, už jsem to tam měl jenomže ten blbec co to měl předemnou to odpojil a teď nevíme jak to tam má bejt,,když mi někdo napíše kam,co má véct tak to bude v cajku díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2012 23:05
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
email: Daniel.728@seznam.cz díky
 
 
Datum: 03. března 2012 23:05
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Dej sem email a já ti pošlu pár fotek jak je to zapojení .......
 
 
Datum: 03. března 2012 22:48
 
 
 
 
Jméno: Jaw      IP: uživatel12810    
Ahoj Draci, tento dotaz bude spíše směřovat na uživatele pana ,,a.pelcik ''. Mě by zajímalo jak jste mi kdysi ukazoval foto Vašeho pařeza jawy 550. Zda na něm máte tlumivku. Nebo jak to máte udělané že Vám nepraskají žárovky. Kdyžtak mně pošlete i Váš e - mail.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2012 11:46
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel13325    
Jaw: Přesně tak, za dva roky co na něm jezdím mi odešla jen zadní žárovka, která měla asi 25 let. Nikdo z rodiny předemnou problémy s žárovkami neměl. (a.pelcik@seznam.cz)
 
 
Datum: 04. března 2012 11:46
 
 
 
 
Jméno: Jaw      IP: uživatel12810    
Takže jste měl ve předu žárovku 6V 15W a vzadu 6V 5W?
 
 
Datum: 04. března 2012 9:10
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel13158    
Pařeza nemám, ale vím že praskání žárovek vyřeší i to že se dá dozadu sulfitka na 12V a mslím že 05 pio měli takový to "trafo" v přední masce který by to mělo zařizovat..Osobně jsem to trafo vyndal, protože mi to nechodilo a dal tam tu sulfitku a svítí to dobře a nepraská nic....
 
 
Datum: 04. března 2012 3:12
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel13325    
Dobrý den, elektrika tam byla tak jak jí udělali v továrně při výrobě. Tlumivka tam žádná přidána nebyla, elektroinstalaci jsem už vyndal a vyhodil. Budu dávat novou, s praskáním žárovek jsem problémy neměl. Používal jsem žárovky předepsaných hodnot...
 
 
Datum: 03. března 2012 22:34
 
 
 
 
Jméno: Jaw      IP: uživatel12810    
Byla to fotka jak Vám svítí světla.
 
 
Datum: 03. března 2012 21:45
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Ahoj draci. Nevíte někdo jaký přesně průřez drátů (mám na mysli elekroinstalaci) má pionýr 20 a 21 ? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2012 14:33
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel12190    
Zdar, originálně je na fichtlu 0,75, ale ten v elektře neseženeš já běžně používám 1 a je to ideální s 1,5 už se nevejdeš do origo bužírek.
 
 
Datum: 03. března 2012 14:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej 1.5 mm
 
 
Datum: 03. března 2012 12:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
myslím že 1mm
 
 
Datum: 03. března 2012 12:25
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, připravuji již na novou motosezonu svoji jawu 350,/634. Rok výroby 1974. Loni jsem ji dal jakž takž do uživatelsky přijatelného stavu, ale ještě nějaké veci jsem si nechal přes zimu. Nechávám srovnat- vysoustružit- bubny + nový výplet a centrování kol. Tedka ale nejsme vubec spokojen s klaksonem. Mam tam originál, ale nejde kloudně naladit a ani třeba z kývačky tam nechci dávat. Mám takovej nápad, že bych tam schoval někde pod nadrž ze Simsona. Ten troubí dost ne? A chci se pro jistotu zeptat, jestli by to šlapalo??? Nebo z ceho by jsme mi doporučili??? Jako originál klakson nechám na místě, jen nezapojenej, ale když je to moto na normální ježdění, tak bezpečnost je bezpečnost odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2012 8:38
 
 
 
 
Jméno: MiraStef      E-mail:      IP: uživatel12377    
no nevim,simson je 12V obvykle, a jawa jen 6V..
 
 
Datum: 04. března 2012 8:38
 
 
 
 
Jméno: NecroNick ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Dobrej, draci. Koupil sem polovodičový relé 6V/75W. Nádherně šlape. Spolu s ním jsem objednal rotor 75W, ale když sem ji natočil, nechtěl dobíjet. chvilku sem počkal, vytočil ji, ale furt nic. chvíli měl světlou chvilku, kdy při vejškách něco dělal, ale ani to nestačilo na udržení jiskry. Multimetr potom ukázal 0,00 V i ve vejškách a občas něco káplo na 5V, ale jen někdy. Je možné, že se nedokáže hned nabudit? Nemáte nějaké rady ? Děkuji, Vilďas. PS: Polovodič relé doporučuju! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2012 22:34
 
 
 
 
Jméno: NecroNick ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ale jak říkám - dal sem tam zpátky jinej rotor, starej, poničenej a dobijí. káble ok, uhílky ok. možná je vadný ten rotor.
 
 
Datum: 01. března 2012 22:34
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koukni se na uhlíky a projdi káble jestli ti to někde nezkratuje :-)
 
 
Datum: 01. března 2012 18:19
 
 
 
 
Jméno: Marfy      E-mail:      IP: uživatel13314    
Zdar, lidi. Chtěl jsem se zeptat, jestli tady má někdo zkušenosti s led diodama do světel na fichtla. Existujou nějaký 6voltový nebo se daj použít 12voltový ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2012 15:32
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec já mám,taky teď na Fichtlovi led diody v předním a v zadním světle+tachometr, koupil jsem led diody,které mají dioda+odpor 12v+ kablíky délky 20cm,jedna dioda stojí okolo 10kč,teď to taky musím vyzkoušet..:-)
 
 
Datum: 01. března 2012 15:32
 
 
 
 
Jméno: Fichtů      IP: uživatel7075    
Zdravim mám problém se svou jawou 20 dělal sem go motoru a ted když nasadim magneto a na to ten koš s cívkama tak magneto o to drhne ne o cívky zkousel sem to se sundanýma proste to drhne o přední stěnu toho koše a zdá se mi že to magneto docela hází prosím poradte co s tim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2012 15:36
 
 
 
 
Jméno: Fichtů      IP: uživatel7075    
Do klikovky sem vazne kladivkem nebouchal :-( Uvidime skusim vsechno dekuju :-)
 
 
Datum: 01. března 2012 15:36
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
nebo odtrh na cívkách povolíš cívku vystřihneš si pružek z pet flašky mrskneš ho pod cívku utáhneš a vytáhneš kleštěma ale jak spravit ten startor nevim bud jak říkájí níž klika nebo nevím :-(
 
 
Datum: 29. února 2012 7:01
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel9410    
Sundej magneto,ten kolíček tam trochu zaklep na tom kuželu - lehce. Nasad tam magneto a mělo by to bejt OK,pokud ne,tak máš rozhozenej čep na klice. = Rozborka,kliku nechat vycentrovat.
 
 
Datum: 28. února 2012 20:54
 
 
 
 
Jméno: EnduristaGG      IP: uživatel8888    
Nebouchal jsi po klice kladivem?
 
 
Datum: 28. února 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel13298    
zdarec neviete mi nieko poradit aky prierez drotu a kolkymi zavitmi je navynuta cievka zapalovania na mustangovy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2012 17:16
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
přuřez tak 1mm a zavítů tak 150-200 +/- podle mně ;-)
 
 
Datum: 28. února 2012 17:16
 
 
 
 
Jméno: IZZI      IP: uživatel13273    
Zdary hoši potřeboval bych poradit se závadou která se vyskytla na mojí babetě 210...jede a chová se bezproblémově ale jakmile zapnuta světla tak chcípne a nebo svítí ale jen ve vysokých otáčkách..Díky za případné rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2012 11:15
 
 
 
 
Jméno: IZZI      IP: uživatel7879    
ok díky mrknu se na to ikdyz v elektrice se moc nevyznam :-(
 
 
Datum: 28. února 2012 11:15
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chápu to tak, že svetla mužeš zapnout jen ve vysokých otáčkach a jakmile pri rozsvicenych svetlech klesnou otacky motoru, takze babetta chcipne? Jestli je to tak, nemas blbe zapojenou elektriku a to tak, že máš světla a budici proud na jedny civce v zapalovaní. Popripade muze byt chyba někde na cestě v kabeláži...
 
 
Datum: 28. února 2012 10:59
 
 
 
 
Jméno: kavalek      E-mail:      IP: uživatel13292    
zdravim. Dandy sachs.Je třeba nějak nastavit zapalování vape? jiskra jde,palivo taky a motorka nic.Dá se pootočit tak o1 cm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. února 2012 11:15
 
 
 
 
Jméno: kavalek      IP: uživatel13306    
jsou tam dle manuálu obě.Ale já tam mám iskra .Pořád to však nic neřeší
 
 
Datum: 29. února 2012 11:15
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
v dandy 50 je zapalovani ISKRA
 
 
Datum: 28. února 2012 11:53
 
 
 
 
Jméno: kavalek      IP: uživatel13293    
a netusis jak? to nemá vacku jak pincek .a servisní manuál nikdo nemá a dandy nikdo neopravuje .kdybych to tušil,tak klukovi koupím radši simsona.
 
 
Datum: 28. února 2012 5:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně že při montáži se musí nastavit předstih
 
 
Datum: 27. února 2012 22:04
 
 
 
 
Jméno: Thebudos      IP: uživatel12890    
Zdravím všechny, ale hlavně ty co mají zkušenosti s třindama. Mám problém půlil jsem motor a nastalo pár problémů. Neustále svítí kontrolka dobíjení baterie. Pak jeden jen jeden válec a druhý občas chytí, kondíky a svíčky jsou v pohodě. Jestli nebude problém v kabeláži, popřípadě podobné zkušenosti. Osobně už nevím čím by to mohlo být odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. února 2012 20:27
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Mě taky jiskřilo jedno kladívko (dolní) ,ale motor šlapal v pohodě.... Zkus při startování dát prst do faje od pravího válce (musíš dostat pořádnou šlupku, jestli to jenom zabrní tak je někde problém) Jiskra musí být krásně fialová(jednou při montáži pravího deklu jsem nechtěně vyhodil kábl od kondíku a dávalo to slabou jiskru a jelo to na jeden válec).
 
 
Datum: 29. února 2012 20:27
 
 
 
 
Jméno: Thebudos      IP: uživatel12890    
Kladívko zatím nemám, ale koukal jsem na to jak jiskří. Jedno pořád ( dolní ) a horní sem tam...jestli to bude tím
 
 
Datum: 29. února 2012 16:32
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Na to přehazování káblů se vyser ,jsem to blbě vymyslel... zkus dát nový kladívko na pravé válec a uvidíš .... Není možný , že by jsme na to nepřišli.....
 
 
Datum: 28. února 2012 22:16
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Právě pohyblivý kladívko nesmí být ukostřený , je tam izolace .... Zkus přehodit káble od kladívek a přehod fajky na válcích jestli se to změní (chod válců -pravé gut a levé špatné) ... nebo zkus vyměnit kladívko na pravým válcu..... Jestli to nepomůže tak už nevím ......................Sorry
 
 
Datum: 28. února 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: Thebudos      IP: uživatel13205    
Kondíky jsem prohazoval těma problém není, předstih je ok a cívky jsem taky prohazoval. Zkusím proměřit a uvidím. Mám tu ještě tip, že je kladívko blbě ukostřený. Vape bych bral, ale momentálně na to není příznivá doba :-)
 
 
Datum: 28. února 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
A kup si VAPE, vyřeší všechny problémy s dobíjením a se zapalováním....(já ho mám a su spokojené....)
 
 
Datum: 28. února 2012 19:26
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Tak za 1. doufám že máš dobře nastavený předstih a odtrh.... Za 2. zkontroluj kladívka jestli jsou čistá (mě se stalo ,že jsem přemazal filc , který maže vačku a olej mi stříkal na spodní kladívka a motor měl nepravidelný chod) Za 3. jestli máš bod 1a 2 o.k - tak bych na to šel vylučovací metodou ..... prohodil bych kondíky,indukční civky , atd(jestli se problém nepřesune na druhý válec)... Že hází jiskru venku nemusí házet ve válci..... A to relátko co se ti přehřívalo bych vyměnil...... PAK NAPIŠ JAK SI DOPADL S OPRAVOU......... ČAGO
 
 
Datum: 28. února 2012 19:22
 
 
 
 
Jméno: Thebudos      IP: uživatel12890    
Promiň, že jsem to neupřesnil. Ale abych to celé popsal. Jede o 350/640. Levý válec jde jak má, ale s pravým je problém. Pravý válec chytne jenom někdy, svíčka je mokrá, ale jiskru hází. Dál je problém s kontrolkou dobíjení baterie, která pořád svítí. Předtím byl problém s startovacím relé, které se přehřívalo. Po doporučení jsem na něj lehce poklepal ( vážně lehce ) a už se nepřehřívá. Jinak motorka chvíli drží volnoběh, ale po chvilce spadne s zdechne. Tohle jsou všechny problémy, co po složení mám.
 
 
Datum: 27. února 2012 22:54
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Jinak změř na baterce kolik ti dává dynamo nebo altík voltů , potom zkontroluj všechny spoje .... a taky může být problém v relátku ... tady máš schéma podle typu...http://www.motoservis-jakuba.cz/elektricke-schema-motocyklu-jawa/
 
 
Datum: 27. února 2012 21:05
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Když píšeš dotaz tak to musíš upřesnit .......... Typ 350/? a který válec šlape a který jen občas chytí?
 
 
Datum: 27. února 2012 20:34
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13133    
Cuss draci ..potreboval bych radu,budu ted natahovat elektriku na kyvacce,ale budu to davat na obyc spinacku,ne na spinacku s ampermetrem,chtel bych se zeptat jak je to tam zapojene .. 1 jde na inducku,51 na 30 a 61 na 54 ? je to spravne ? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2012 21:05
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motoelektro.cz/J353-2.htm
 
 
Datum: 26. února 2012 21:05
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
asi tak, proč myslíš že to visí nahoře.. napovim, dokud neodpoví někdo, kdo zná odpověď.. když to takhle pošleš do háje tak to během pár hodin zapadne mezi zodpovězenýma.. tohle neni chat abys musel odpovídat za každou cenu..
 
 
Datum: 26. února 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boze kekzy ty jsi tak blbej nebo co?????!!!! .. když nevím odpoved tak co? tak to kua neposílám do éteru vole!!!!!!!!
 
 
Datum: 26. února 2012 17:09
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kámo to ti neporadím, sem na elektriku lama... vyggogluj si el. schémata je to už všude...
 
 
Datum: 26. února 2012 16:19
 
 
 
 
Jméno: DAVIDPAPA      E-mail:      IP: uživatel13279    
zdravim.asi sem pako ale nejde mi zapojit na 210 ku babetu ten bzucak.schema mam ale jak rikam nejako mi to nejde a pritom to musi bejt jednoduche ne?nejaka rada nez to nekomu odvezu a udelam ze sebe tatara? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám problám fichtl mi ani zaboha nehází jiskru jezdil jsem bez kostry a na 8V indučku asi 3 hodiny pak sem to uklidil a druhej den nic tak sem dal kostru ,6V indučku a furt nic tak jsem to skoušel prstem jestli neni svíčka v prdeli a nic a když dám prst do fajfky šlápnu a nic ale jak se chytnu řidítek(hrazdy) a šlápnu tak to brní podle mího to je kostrou ale uš jsem zkoužel všechno a furt nic prosím o pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2012 11:30
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně že mysli elektriku a jak to? byla tam dva dráty jeden na cívku a druhej na kladívka to je vše nic jinýho ani na chcípak takže chcípat přez kvalt tak co stim teda ?
 
 
Datum: 25. února 2012 11:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13278    
To si jezdil bez kostry jak? :-D Ne vážně,asi myslíš kostru od eletriky.....neboj,mužu tě ujistit,že bez kostry si nejezdil ;-) Chyba bude jinde.
 
 
Datum: 25. února 2012 10:46
 
 
 
 
Jméno: IZZI      IP: uživatel13273    
Zdary hoši potřeboval bych poradit se závadou která se vyskytla na mojí babetě 210...jede a chová se bezproblémově ale jakmile zapnuta světla tak chcípne a nebo svítí ale jen ve vysokých otáčkách..Díky za případné rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. února 2012 19:27
 
 
 
 
Jméno: Jiří Špička      IP: uživatel13310    
na 99 % zapalovací cívka na statoru-ta nahoře,co od ní vede červený drát.pokud je teda v pořádku svíčka.
 
 
Datum: 29. února 2012 19:27
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S tímto jsem se již setkal několikrát, myslím, že na vině je tyristor, ale nevím to jistě, počkej na reakce druhých.
 
 
Datum: 24. února 2012 7:05
 
 
 
 
Jméno: drácek      IP: uživatel10258    
Cus možná že to tu už bylo ale není někde návode jak sundat rozebrat vyčistit a zase složit zapalování na fichtlu ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2012 14:37
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel12861    
Na hh návod s lihovkou nevěř, ono totiž stačí že po složení kladívka nastavíš jinej odtrh a hned vychází ryska fixy na špatný místo :-D Jinak Standa.. super hezkej popis nenapsal bych to s mojí jízlivostí lépe :-D. Už tu chybí nějakej jouda s prosbou o návod jak sednout na motorku :-D
 
 
Datum: 23. února 2012 14:37
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
a když si uděláš lihovkou rysku na statoru a na karteru, neni pak ani nutný nastavovat předstih..
 
 
Datum: 23. února 2012 13:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
profíci to dělají jednou rukou:-D
 
 
Datum: 22. února 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Kucí už sou asi líný psát,tak že zapalování je uchycený dvouma šrouby,nahoře a dole.Pod šroubama jsou dvě speciální podložky,které drží koš zapalování. (Stator)? Tyto šrouby povol a stáhni celej koš s cívkama a se vším co na něm je k sobě. Pozapoměl sem,odpoj elektriku,doporučuju pro nezasvěcené vyfotit,kterej kabel kam jde.Pak vyčisti a nasad vše zpět,zapoj elektriku.Dále budeš potřebovat návod jak nastavit předstih zapalování. viz PŘÍRUČKA
 
 
Datum: 22. února 2012 17:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5140    
sundat: plochý šroubovák a dvě ruce.....rozebrat: plochý šroubovák,sedmičku klíč a dvě ruce......vyčistit: Technický beznín,hadr a dvě ruce......složit: Stejný postup jako při rozebírání ale v opačné chronologii.....opět budeš potřebovat plochý šroubovák,sedmičku klíč a dvě ruce.....možná by kcelé operaci bylo dobré použít alespoň jednu myslící hlavu....
 
 
Datum: 22. února 2012 15:16
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13152    
na to abys to zapalování rozebral potřebuješ návod?
 
 
Datum: 22. února 2012 14:04
 
<  73  74  75  76  77  78  79  80  81  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 15:34:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu