Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čuz draci,kdyš budu do fíka lejt 1:50 oleje....a jehla bude na druhém zářezu od zhora ze čtyř zářezú...dělám dobře nebo zadírám píst? a jak by jste to udělali vy aby to jelo co možno nejlépe?Dík za odpovědi.Jo ještě k tomu mám new pístní kroužky a na ně najeto tak 50-80 Km
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2009 20:59
 nwm já mám an jehle 4 někdo má tři xD..........Jo Ted to sem napíšu ale nebudeš mi věřit xD...je mi 15 múžu ti poslat fotku mé občanky a múj amail je kutik94@seznam.cz....to 94 asi co? že sem se narodil 94....nekecám chodím do prváku vážím 35 kilo a měřím 146 cm...nejmenší ze třídy xD xD...jo a vapadám tak na 11
Datum: 15. září 2009 20:59
Jméno: roll
IP: uživatel7348
 na fichtlovi sou jen tri zarezy ne? a kolik ti je ze vazis 36 kilo? to nevazi ani kamos z 7 tridy XD
Datum: 15. září 2009 18:43
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Pretocenej tachac bez zarazky...
Datum: 15. září 2009 18:05
 Jestli tam nemáš jehličkový ložisko tak maž 1:33 s 2MT a 1:40 s kvalitnějšímy
Datum: 15. září 2009 17:37
Jméno: kokos
IP: uživatel6603
 není jen tak náhodou na tachometri od pionýýra jen 80 km/h?
Datum: 15. září 2009 11:02
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Jedu, na tachometru 90 a meric u silnice mi ukazal 60... Takze takhle sou objektivni ty tachometry.
Datum: 14. září 2009 22:13
 No tož já se právěže bojím múj jede ted 9 pětek a kdyby jel eště líp to už by bylo vo držku....ale je to divné...prostě nic v motoru neupravováno...seriovej...Jen mých 36 kilo a rovinka a 9 pětek je na světě.....nechápu....a doufám že už to rychleji nepojede to už by bylo trocha moc
Datum: 14. září 2009 21:39
Jméno: ondra
IP: uživatel7016
 najed nakejch 150 km ....... maz 1:50 a potom ho najedes nakejch 150 km tak mu dej co se donej vejde.. nemusis se bat protoye ja sem to taky udelal poradil my to muj kamos a muj fichtl leti ted 8 petek tak se toho neboj a dej mu co se donej vejde
Datum: 14. září 2009 21:34
Jméno: jara
IP: uživatel1337
 cau mam doma bombicku z cistym kyslikem co to udela kdyz to budu poustet po troskach do karburatoru zvedne to vykon ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2009 17:35
 Buď se ti to zadře nebo shoří.Blzni pokud chceš nos tak si tam dej nos a nic jinýho ale to taky nedoporučuju.
Datum: 15. září 2009 17:35
Jméno: standa
IP: uživatel7365
 směs se natoli ochudí,že ti mozna bude smes natolik dobre horet,ze to spali pist jak pise frikulin.....nedelal bych to.......kyslik ti vykon neprida.......
Datum: 14. září 2009 23:01
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 nojo ale nerikejte mi ze to nic neprida ?
Datum: 14. září 2009 21:12
 Schoří ti píst až k čepu....
Datum: 14. září 2009 21:08
 brutálně to ochudí směs a bude se odírat vložka
Datum: 14. září 2009 21:01
Jméno: mustafooo
IP: uživatel4675
 Cau , kdyz nastartuju mustanga ,tak mi zniceho nic chcipne ,ale nekdy nechcipne (jak kdy). A treba ,kdyz se chci jet projet tak chytne napoprvy ,ale jak se rozjedu tak jednicka jede krasne a,le jak tam dam 2ku tak to zasne vynechavat az to chcipne , kdyz dam nohu na cepak tak pak uz jede dobre newite co by stim mohlo byt. Vzduchovej filtr novej svicka brisk 15C po delsi dobe krasne hnedo cervena barva. Benzin tece perfektne, hladina v plovakovce trosku vetsi a trysky cisty a jehla na druhym zarezu od spoda.. Poradte !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 16:13
Jméno: fechtl94
IP: uživatel7215
 Čus draci,tak dnes jsem zavařil koleno na výfuk,ale měl bych na to dotaz,jelikož mám doutník, a na ten dám to koleno tak v tom spoji mi to fučí,co by jste mi na to doporučili dát aby to fučelo méně?Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 18:19
 Azbest je svinstvo rakovinotvorne....moc nedýchat a umej se pak.....nebo taky těsnící tmel na výfuky, ale já to mám zavařene  po minulém majiteli.....takže je to v poho
Datum: 14. září 2009 18:19
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ja jsem to utesnil na 100% tak ze jsem to odmastil dal jsem mezi to motorovy selikon a vyrobyl jsem si s oceli svorku poradnou vzaljsem plochac asi 8mm silnej vyvrtal diru najedni strane jsem to proriz provrtal udelal zavit a pak jsem to dal na to koleno a vejfuk zmacknul jsem to este navic vesveraku utach a pak nandal spatky na pionyra a tesni to suprove ma to super zvuk je to tichoucky a zmensila se spotreba ale musis mic cistej vejfuk!!
Datum: 14. září 2009 17:27
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Azbest ale umej si pak ruce je to svinstvo ziravy ae dobre tesni
Datum: 14. září 2009 15:46
Posl.aktualizace: 14. září 2009 15:47
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nemel blbe,je na voboji a ne ze neni na poionyra
Datum: 14. září 2009 15:47
 nene ten neni na pinyra je na simosona tuning
Datum: 14. září 2009 12:51
 toje pro ty co maji upraveny valec atd
Datum: 14. září 2009 12:21
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Pionyr (ted myslim 20,21,23) ma Jikov 2917... Tohle je pro upravce.
Datum: 14. září 2009 12:17
Jméno: Nik
IP: uživatel974
 Čau lidi! Můžete mi prosím říct, jak od začátku štelovat karbec u Babetty 210? Nějak v tom nejsem odborník  Vím, že bohatost směsi má být asi 1,5 otáčky od dorazu, ale nevím, s kolika otáčkama od dorazu začít štelovat volnoběh, abych to vůbec rozšlapal.Jak to máte vy ty šroubky povolený a jakej to má vliv na maximálku? Prosím poraďte! Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 9:39
Jméno: roll
IP: uživatel7348
 cau draci, nekde sem cetl ze karbec se sisti octem s vodou myslite ze by to fungovalo i u havy a válce? (sou celý od hlíny s olejem a trochu zrezlé)
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 21:07
 Čau lidi mám dotaz teď už skoro někde nemaj special91 a kdyš natankuju natural 95 tak tak musim do toho dávat náký ty aditiva nebo mám dávat nákej jinej olej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 19:24
 Standa:To je blbost
Datum: 11. ledna 2010 19:24
 je to v prdeli
Datum: 14. září 2009 16:58
Jméno: standa
IP: uživatel7359
 no možná budes muset poladit predstih,odtrh na svici a pohrat si s ucpavkami na filtrboxu......me treba fichtly na natural nechtej jet a blbe startujou a blbe jedou.......
Datum: 14. září 2009 10:42
 takže můžu jezdit na natural 95 jen s olejem nemusim davat nic jinýho jen možná poladit předstich. Tak dík já se totiž bál abych to neposral mám to rok po generálce nechci ji dělat znova.
Datum: 13. září 2009 21:51
Jméno: Horst
IP: uživatel7360
 Můžeš i nemusíš.Já používám benadit tj.náhrada Pb už mnoho let do sekačky 2t ,pily a pionýru.Chce to jen trochu laborovat ,některý motor ,,jde ,, jiný ne
Datum: 13. září 2009 20:21
 Já tam leju natural 95 odjakživa. Special jsem tam lel když jsem neměl nic ze škodovky. Jinak pro moony : mě ten kouř voní jako škodovka nebo jako naše auto vyrobeno roku 1992 a jezdíme na natural.
Datum: 13. září 2009 20:13
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 nic přidávat nemusíš, to se dává do čtyřtaktů kvůli ventilovým sedlům. Možná budeš muset malinko poladit předstih, ale třeba můj fichtl přijal naturál bez řečí. Každopádně
je naturál dryják a divně smrdí, kde sou ty doby kdy kouř z vejfuku voněl...
Datum: 13. září 2009 20:04
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ne,olej nech puvodni a jezdi.
Datum: 13. září 2009 20:03
Jméno: Babeťák
IP: uživatel974
 Nazdar lidi! Potřeboval bych prosím poradit jak na Babettu. Jsem v tom zelenáč a nevím, jak správně seřídit bohatost směsi. Kolik mám povolit od dorazu šroubek pro volnoběh a kolik povolit šroubek pro bohatost směsi? Bych rád věděl, jak to optimálně seřídit. Díky! Jo, a ještě dotaz - můžu mixovat se stejným olejem do Babetty místo Specialu i Natural?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 14:03
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 Serus volnobech dotiahni šrubu volnobehu na doraz a potom ju povol o 1,5 yávitu( späť ) bohatosť zmesi nastavíš ihlou pocou zárezov na nej pliešok daj na začiatok do stredu a uvidiš čo to spraví a čo sa týka benzínu je to jedno
Datum: 13. září 2009 14:03
 Čus draci,jaká svíčka z NGK se podobá svíčce Brisk N15c??Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 12:16
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 B8HS by mela mit stejnou tepelnou hodnotu jako N14C. 15ce by mela odpovidat B7HS. Nekde tu byla ke stazeni prevodni tabulka svicek.
Datum: 14. září 2009 12:16
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 NGK jsou dobré svíce jinak souhlasím s ostatními
Datum: 13. září 2009 12:18
 souhlasim ngk B8HS NEBO NGK B7HS
Datum: 13. září 2009 11:06
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 zadna sa ji nepodoba lebo ngk su napicu svicky
Datum: 13. září 2009 10:44
Jméno: domte
IP: uživatel779
 NGK b8hs
Datum: 13. září 2009 10:05
Posl.aktualizace: 12. září 2009 16:48
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel5852
 Super díky.Ten tacháč se montoval na 487 .. tak jestli to třeba není jinak spřevodovaný či co a jestli je ta přípojka nanáhon stejná a tak ... tak díky
Datum: 12. září 2009 16:48
Jméno: ČZták
IP: uživatel85
 Určitě jo!!!Taky mám na ČZ175 tacha z 350ky JAWY
Datum: 12. září 2009 16:25
 ahoj draci kde bych sehnal nádrž na 21 dachla předem dík za odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2009 23:19
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 já mám jenom z 05 ale ta by ti tam taky seděla ale musel by sis sehnat to šroubovací víčko jináč bydlím u chrudimi
Datum: 11. září 2009 23:19
 jj kovosrot co se jinim lidem nehodi ....
taky jsem tam raboval
Datum: 11. září 2009 13:23
 aha,tak to asi nic..ja sem ze stredoceksyho kraje,kladno,slany.....kousek tam...no ja ji sehnal ve srotu,dal mi ji za cenu zeleza takze sem za plno dilu co bych koupil na burze za 500 dal asi 150 kč
Datum: 11. září 2009 13:18
 z horšovského týna na západě čech
Datum: 11. září 2009 13:13
 ja jednu doma mam...odkud jsi?nechce se mi to posilat....
Datum: 11. září 2009 13:07
 čau draci mám problém s ČZ 175/477 ... vždycky když jedu delší úsek na 4 tak 90 Km/h tak najednou mě začne cukat a přestává chvílema tahat jako by tam nešel benzín .. vždycky spomalím a jeto zas ok .. a pak zase přidám a zase začne to cukat a nechce to jet a uberu a zase ok.Nevíte čím by to mohlo být? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2009 8:53
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel4159
 Myslím že jo nedávno byla u elektrikáře pač nedobíjela ... tak to tam seřizoval
Datum: 11. září 2009 8:53
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 vyčisti karburátor, kohoutek, svíčku a uvidíš. Zapalování seštelované dobře ?
Datum: 11. září 2009 8:24
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel4159
 Steluje se u ni vubec hladina plováku? Jestli jo trak jak? Tam je taky plíšek jak u fichtla?
Datum: 11. září 2009 8:03
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel5852
 No ona je po vybrusu asi půl roku a mazu to Husqarnou olejem 1:50 .. takze doufám že se to nezadírá a výkon to nemá menší ani zvuk nějáký divný .... snad ten karbec no
Datum: 10. září 2009 22:19
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau bud to muze bejt tim ze ti do doto nejde dost benzinu a nebo horsi moznost ta ze se to pridira to se projevuje stratou vykon pocukavani a naslednym zaseknutim pistu tak bacha na to ale v tomhle pripade to bude sepis karburator zkus zvednou hladinu a vycistit to
Datum: 10. září 2009 21:28
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čau nevíte čím by to mohlo být to že když mě 21 běží na volnoběh tak je to v pohodě vydrží třeba 10 minut... ale když přidám prudce plyn tak to chvilku trvá než se to vyžene do otáček a jakoby se to přidušuje ale jakmile už to je ve višších otáčkách tak to jde už rychle jo a když někdy prudce přidám plnej tak to i chcípne..zkoušel jsem tam dávat i nový filtr ( fungl nový) a nic se nezměnilo i ty díry v airboxu jsme zkoušeli zadělávat atd...díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2009 15:58
Jméno: Ibike
IP: uživatel7334
 Nastav predstich zapalovania na stanovenu hodnotu,prilis neskoro ti zapaluje.
Datum: 16. září 2009 15:58
 hele povoluje se toi totiž tryska na volnobech musis tamm dat perko
Datum: 14. září 2009 12:53
 nejde ti tam moc benzinu? zkontroluj hladinu
Datum: 10. září 2009 21:39
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 výfuk je čistý ale mohl bych to zkusit jak to půjde bez výfuku...
Datum: 10. září 2009 21:18
 vyčisti nebo vypal výfuk...
Datum: 10. září 2009 20:57
 caute prosim vas asi mi tece olej z prevodovky do valce nevite cim to je ? jestli to je narocna oprava nebo co ? dik.. [jawa 20]
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 21:28
 gufero (cili simering) je nenarocna oprava spocivajici jen ve vyhozeni primarka (a tudis i spojky) a vymene...pretesneni polovic skrini je prakticky taky brnkacka, rozpulis, vycistis bordel a hned vymenis dily co se ti nezdaj (kupr. loziska na klice), natahnes novy tesneni, silikon, smontujes a druhy den jedes...to potka driv nebo pozdeji kazdeho a patri to ke zrucnosti jezdce, je to pohoda, za chvilu budes pulit jeden motor za druhym a ani ti to nepripadne...
Datum: 10. září 2009 21:28
 pretlaceny semering treba vymenit. alebo netesnia bloky.
Datum: 10. září 2009 20:50
 hmm bud gufero nepo spatne utesneny kartery
Datum: 10. září 2009 20:34
 cau vsichni chtel jsem se zeptat jestli nemate nekdo nejaky skusenosti z hondou nsr 50 rok 92 chtel bych ji otevrit ale nevim jak....dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 16:33
Jméno: Standa
IP: uživatel7339
 Hele nechci te od toho nijak odrazovat,ale je to dost starej rok a radsi bych to neotvíral a neby bych ji otevrel,ale za predpokladu,ze napred udelas GO motoru,ale ta te vyjda na castku,za kterou si tu motorku koupil......
Datum: 10. září 2009 16:33
 cuzte nalil jsem do fichtla moc oleje do benzinu a ted je vsechen v motoru a nechce to chytnout kdy vyndam svicku a vycistim ji dam ji z5 potlacim ho 20 m tak je ta svicka zas od oleje jak blazen ... nevite nekdo jak to dostat ven ?:
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 12:56
Jméno: Martin
IP: uživatel6020
 musis vyndat karbec a vyndat z nej trysky a pročistit je a pak až to nastartuješ kup čistej special a nalej ho do nadrže a ten starej benzin vylej a nech do 10-15 minutt bežet nastartovany aby se to procistilo
Datum: 14. září 2009 12:56
 souhlasim s mustishem... bud zred palivo v nadrzi dalsim benzinem a nebo vylij nadrz a dej tam smes znova(uz ve spravnym pomeru cca 1:40)
Datum: 12. září 2009 19:46
 To ti tam spíš teče olej z převodovky přes simering
Datum: 10. září 2009 9:59
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 vyndej svicku strikni tam cisty benzin do hlavy a svicku vycisti doufam ze mas oznaceni 15 nebo 6 stou to tetka chyta dobre vtom chladnu a roztlacto melo byto jet, chvili to tlac
Datum: 09. září 2009 20:24
 Co takhle to zředit a trochu dýl to tlačit?
Datum: 09. září 2009 18:53
Jméno: Jenik
IP: uživatel7004
 Zdar mám takovou blbou otázku až se za ní stydím.Co je to odladění karburátoru??děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2009 14:41
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau je to vlastne sladeni karburatoru z motorem tak aby to melo co mozna nejvetsi "výkon"  a co nejmin to zralo teda aspon pro normalni potreby u fichtla se to dela bud pres trisky a nebo si hrajes s soupetem atd.
Datum: 09. září 2009 14:41
Jméno: jawa5
IP: uživatel5335
 OHOJTE nasiel som toma karbec s jawi 90 ale nema plavak ihlu v supatku trisky a este tri nejake dierki su tam na srobiky nieviete kde bi om to mohol kupit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 20:30
Jméno: jawa5
IP: uživatel5335
 a este nema vrch plavaakovej komori
Datum: 08. září 2009 20:30
 Zdar, pokud pumpuju benzin na nenzinove komore abych zaplavil a neprestanu....musi vzdy pretect prepadem? Mama ten problem, ze pumpovani moc nejde. Otocil jsem plovak a je to lepsi. Jak vlaste spravne patri,,,,ploskou na horu? diky JAWA 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 15:42
Jméno: buben
IP: uživatel770
 tipuju ze z te strany kde mas placku je ten plovak pomackany,tim padem ti nedosahne preplavovaci kolik na plovak tudiz ti ho nestalci dolu.
Datum: 08. září 2009 15:42
 filt nemam  teda uz je na poste....je to strasnej stroj  porad ruce od benzinu
Datum: 08. září 2009 15:02
 to je divne ma byt fakt plackou nahoru pak se mi stalo ze mi netekl benzin kdyz sjme mel opacne dany benzinovy filtr..
Datum: 08. září 2009 14:25
 tak to je legracni,,,pac plackou nahoru mi nepumpuje vubec,,,,,,po otoceni ano
Datum: 08. září 2009 13:49
 Jasny,plackou nahoru
Datum: 08. září 2009 13:35
|



|