slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

>> Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .  |  Dopravce GLS  |  Dopravce GLS  |  Dopravce GLS       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  129  130  131  132  133  134  135  136  137  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci prosim vas newite jestli je mezi karburatem z fichtla 20 a 21 rozdil?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Rozdíl může být i v osazení hlavní trysky... Zkoukni jestli mas 68 nebo už 72.
 
 
Datum: 23. září 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7425    
karburatory sou funkcne i rozemrove stejny,jen ty starsi ma jinej nabeh vzdusniku a takovy ty ruzny mosazny vlozky v plasti,pozdejsi modely to nemaj,ale na funkci to nema vliv.........
 
 
Datum: 22. září 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Myslim,ze dvacitky maji na spodku takovy bronzovy tecky na odkapavani a 21 a mustang uz ne...Ale nevim jsite!!
 
 
Datum: 22. září 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vůůůůbec žádnej stejnej je i na 23(mustangovi)
 
 
Datum: 22. září 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci prosim vas nevite jestli u fichtla 20 a 21 v karburatoru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele nevim fogle jestli mas pravdu :-( nemel bejt benzin v karbecu jenom u starejch pařezů?
 
 
Datum: 22. září 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
ja ma tam byt benzin mas pravdu
 
 
Datum: 21. září 2009 22:31
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
cau draci vyplati se mi do pionyra novej karbec?? ty stary jsou vybehany a svicka de do cerna dost to zere i kdyz to priskrtim na minimum odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2009 0:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7414    
ja nevim kolik mi zere fichtl,ale do 550 sem nalil v kvetsnu dva litry a furt tam benzin je:-D ale teda taky sem na tom najel malo.......jestli sem na nem vyjel 3x za leto......ale prijde mi,ze jezdi zadarmo:-D
 
 
Datum: 22. září 2009 0:05
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mi žere 555 1,8 litru na 100km
 
 
Datum: 21. září 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: rarach      IP: uživatel6505    
3 litry a ty si stěžuješ?????
 
 
Datum: 21. září 2009 21:53
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3L na 100 i když tomu dáváš zabrat....Tak to tak nech co mám říkak já něto teba 3L nebere to určitě víc takový 4 L.......Ale zase když jedu hezky v klídku tak ze dostanu na těch 2,5 L ,Ale i tak pro mýho mustynga na normální ježdění po silnici 3 L je normál
 
 
Datum: 21. září 2009 20:21
 
 
 
 
Jméno: muškát      IP: uživatel6603    
rozhodně novej karbec prospěje starý špatně dávkujou už pak...
 
 
Datum: 21. září 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
starej karbec proste nema ty hodnoty co ma mit a jde tam moc benzinu vybehana je ta dira co vni beha jehla a jehla me nova nepomohla ktera je taky vybehana
 
 
Datum: 21. září 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: Pítrs      IP: uživatel5767    
Mám 350 638typ a zere mě 7 litrů na 100 a taky kuli tomu nebrečim a vyběhanej karbec? to byl dobrej vtip no kup si u sesy trysku s menším vrtáním a uvidíš jestli je lepší ta stará bude ti to chrchlat ja žíznivej vožrala XD...
 
 
Datum: 21. září 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
o vyběhanym karbeci na fíkovy a proto to moc žere jsem ještě neslišel :-)
 
 
Datum: 21. září 2009 19:11
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
bere mi to zhruba 3L na 100 km a je jedno jestli tomu davam zabrat nebo ne zereto porad skoro stejne
 
 
Datum: 21. září 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
zdar, pokud dam na Jawu 555 karbec 2916HC, mela by jet rychlej nez s 2914HZ? Protoze jsem to zkusil a jelo to spis hur...to neni logicky, ne? Nebo by se muselo zvetsit i kolinko? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2009 9:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7425    
predchozi majitel moji 550 tuhle upravu udelal......necekejte od toho zazraky......kdyz se roztočí po rovine,tak mozna jede 65 a to je vsechno i prubeh motoru skoro stejnej,jen bych rek trochu lepší kroutak odspoda...... mam tam valec z 555 s vyustenim saciho kanalu kruhový prumer 16mm,vyfuk s 2 trubičkama,a saci koleno rozpárané,rozsirene,vytrhana vnitrni vlozka a posvařené mosazí,karburator jikov 2916,jak je to otryskovany sem nikdy nekoukal,ale je tam vystruženej vyssi krouzek ze silonu pod šřoub trysky,ktery sam o sobe obohacuje smes......jinak spotreba asi stejná.....jezdi to furt a zadarmo......
 
 
Datum: 22. září 2009 9:40
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
hm...jenom jsem vymenil karbec..
 
 
Datum: 21. září 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestlize si tam dal jen karbec takovej a koleno si nechal puvodni plus to, ze jsi nezvetsil saci kanal tak je ti to uplne k nicemu akorat ti to bude delat bordel (jinak tohle chci taky udelat, ale nemam ten karbec na to :-D)
 
 
Datum: 21. září 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
no seridit jsem to musel, musel jsem dat bohatsi smes nez byla na 2914, protoze s 2916 jde do motoru vic vzduchu, tim padem jsem musel pridat benzin do smesi. Ale co by se dalo udelat aby mi to s tim 2916 zvetsilo vykon? protoze ta trojka mi fakt netahne... :-(
 
 
Datum: 21. září 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo kolinko by si musel taky zvetsit a logicky to je nejni to jenom otom, ze tam lupnes vetsi karbec,a le musis ho i poradne odladit, pripadne upravit pro danej motor
 
 
Datum: 21. září 2009 17:04
 
 
 
 
Jméno: kocvin      E-mail:      IP: uživatel7415    
hosi potrebuju poradit cistil jsem trysky na me skode 120 kdo tomu rozumi vi ze je ma uvnitr karbeca asi jsem to nejak spatne slozil protoze kdyz pridam plyn zdecha az zdechne oplne otacky nebhnou jen kdyz stridave pridavam a ubiram. omlouvam se ze to sem nepatri ale nevim si rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Jestli to nepomuze, tak ty trysky zkus prohodit
 
 
Datum: 21. září 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
mam dojem, že univerzální nastavení karburátoru na škodovce (?asi jikov-sedr32) je to, že se utáhnou všchny štelovcí šroubky a pak se o 4 a půl otáčky povolí (kdyžtak mě opravte)...zkus si trochu hrát se sytičem, jestli to není bohatostí směsi...Jestli tam chces lejt ten hydraulickej olej tak to ani nema cenu stelovat
 
 
Datum: 21. září 2009 16:51
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
my meli taky skodarnu,sto dvacu...teda mel sem ji spis ja na blbnuti na servisu u strejce :-D no taky,stala asi 3 roky,a nechtelo to jet,to samy co tobe...bylo povoleny lanko od plynu a od sytice...nevim jestli je to tvuj priklad nebo ne,ale u me to bylo kuli tomu...proste i kdyz sem dal sytic na maximum tak tam slo porad malo....tak nevim no :-D rek sem ti co sem vedel :-D
 
 
Datum: 21. září 2009 15:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7414    
hele taky sme meli skodovku....120....napřed užovku a pak M-ko,ale ten motor byl stejnej......taky zlobil karbec.......kolikrat stacilo ji na sitič natočit,ubrat sitič co nejvic aby trochu točila,dat ji na neutrál ceres,ucpat rukou karbec a kdyz uz se tak udusila,ze zacinala chcipat a ten podtlak byl tak velkej,ze to štípalo do ruky,tak ruku z karbecu utrhnout a ten velkej podtlak sebou strhnul veskerej bordel a trysky byly čistý:-)......pokud ta skodovka dlouho stala,tak urcite bude chtit rozebrat celej karbec a vycistit.....treba ti tam nejde palivo......muze taky prisavat benzinova pumpa.....bordel v rozdelovaci,spatny svicky,fajfky,palec v rozdelovaci atd.........
 
 
Datum: 21. září 2009 13:09
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec chlapi, mám doma pár karburátorů a řekl jsem si že je vyčistím tím převařením v octové vodě. Jak to mám udělat, kolik minut podusit a tak? :-) Kdo s tím máte zkušenosti tak prosím poraďte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
karbec čistim na chlup stejně jako standa... a to jsme se nai nedomlouvali co?:-D
 
 
Datum: 21. září 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7414    
ja to nikdy nedelal a zda se mi to zbytečné.......hodim to do pixly s benzinem,vemu kus rozpletenyho lanka,prošťouram vsechno,vycistim plovakovku,vemu kompresor a vyfoukam to.......rychly-jednoduchy
 
 
Datum: 21. září 2009 10:49
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel6849    
já si vždycky vemu pet láhev naleju tam ocet naředim vodou pomer newim delam to od oka vemu hrnec naleju to smichaný do toho hrnce dam tam ten rozebranej karbec a necham vařit až to pořádňe začne bublat tak to vyndam necham to vyschnout a pak namontuju a jedu.
 
 
Datum: 20. září 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: kahisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
malij si vodu do hrnce..trochu octu..a dej to varit..ten karbec tam strc a jak ta voda zacne varit tak to nech 2 minuty varit,pak vypni sporak a nech to chvili jeste v te vode..pak to vytahni,vem nejakou suchou hadru a vyfukej secky diry..delam to tak a dycky mi to pomuze..x)
 
 
Datum: 20. září 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: 00      IP: uživatel6175    
skušenosti takový že mi ho to vyžralo... musíš ředit vodou, fakt bacha, poměry nevím
 
 
Datum: 20. září 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Caw,mel bych dotaz pro Frantta jak ti dopadl ten karburator z minibike jestli je dobrej a tak. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2009 15:52
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6889    
zdravim..ve stredu sme jeli s kamosem ve dvojku ze a vidim na jednoproude silnici avii...chtel sem ji objet at sem do kopce rozjety ale jaksi mi predni kolo sjeli na travu,zapichlo se a my meli jaksi kolizi..to nevadi ze sem dodreny a spaleny od cesty jako pra*e,ale nevim cim to muze byt,ze mi proste nedrzi volnobeh..normalne sem fichtla vzal jk sme lehli nastartoval a jel sem..ale zvetsil se mi kraval jakoze to vice rve..to by tak nevadilo,chrcek stale jede..ale ten volnobeh..nevydrzi ani 10 vterin...pls poradte..dik mejte se.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2009 16:45
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,mám problém.podle návodu na internetu jsem si udělal přímé sání.filtr vový ,ale když jedu na 2ku tak se to dusí.mohli byste mi prosím poradit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2009 23:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7394    
tak ti tam jde malo benzinu......mas malou trysku.....musis dat trysku 72.......ale teda jako primy sani......nic moc........stratis tak skvelej nabeh vzduchu do karburatoru kterej maj puvodni filtry.......vzduch se ti ted pred karbecem víří.....
 
 
Datum: 17. září 2009 23:05
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kde je ten návod?
 
 
Datum: 17. září 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nový (sorry)
 
 
Datum: 17. září 2009 21:00
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci, mám Jawetku 551 tu klasickou. Konečně u mi jde super jiskra, ale mám teď problém, že mi to nedrží volnoběh. Vyčistil jsem karbec, jehlu sem dal úplně nahoru, dekarbonizoval výfuk, benzínu tam teče dost. Už fakt nevim co mám udělat, díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ale tak ty sou právě nový
 
 
Datum: 17. září 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
muze to bejt guferama
 
 
Datum: 17. září 2009 15:49
 
 
 
 
Jméno: Lídr      IP: uživatel4264    
dobrý den, čím a jak "regulérně" zvětšit trysku? děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
butto vrtakem a nebo se prodavaji pilnicky na trisky ale celkem draha zalezitost sada tusim 1500
 
 
Datum: 18. září 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Zvetsis!
 
 
Datum: 17. září 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup si větší,vrtákem regulérně trysku nezvětšíš.
 
 
Datum: 17. září 2009 15:22
 
 
 
 
Jméno: Lídr      IP: uživatel4264    
a drátem? a čím pak změřit velikost trysky? poraďte prosím
 
 
Datum: 17. září 2009 14:13
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
mini vrtackem je to mozny ale fakt jenom trochu ale nemuzes jenom zvetsit trisku musis prevrtat celej karburator a zvetsit difuzor pak to jede slusne
 
 
Datum: 17. září 2009 13:53
 
 
 
 
Jméno: karel691 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus draci chtěl jsem se zeptat jak je to stim karbecem z jawy 555 když ho dam do babetty 207 zvíší to výkon nebo ne? viděl sem to na fotkach a všichni píšou že to jede lip tal nevim poraď te dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tomu never nezkousel jsem to ale podle me jeto blbost
 
 
Datum: 17. září 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: macintosh1984      IP: uživatel5810    
Nazdar, mam Jawu 250 353/04. Jde docela blbě za studena nakopnout a když se zahřeje, tak na volnoběh chcípá. Normálně běží a pez jakéhokoli varování na volnoběh prostě chcípně. Jo a když přidám plyn tak se trochu dusí. Plynem musim otočit nadvakrát aby to nechcíplo. Karburátorem jsem šteloval jak se dalo ale nejlepší je to furt na hodnoty poble příručky. Stejně to ale není ono. Pls poraďte!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2009 8:09
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel7396    
může to být klidně i zapalováním že neni pořádně vyštelovaný a nebo ti tam jde málo vzduchu a nebo hodně jinak nevím hodně štěstí
 
 
Datum: 18. září 2009 8:09
 
 
 
 
Jméno: macintosh1984      IP: uživatel5810    
Jo a zamomněl jsem říct že jsem to předtím půlil kvůli řazení. vyskakovala mi totiž jednička. všechny těsnění jsem vyměnil. vyměnil jsem i gufero pod zapalováním. Nejsem si ale jistý jestli mi to nemůže profukovat z druhý strany. Labyrint tam byl zalepenej nějakým zeleným svinstvem. Nevim jestli to byl tmel nebo něco jinýho. Mám to zatmelit? Je to tím?
 
 
Datum: 17. září 2009 16:45
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel7383    
Ahoj, tohle se mi stávalo taky.. Ale chce to opravdu nechat na výrobních hodnotách pokud to nějak nerajtuješ..A ten hlavní problém je vzduchový filtr. Pokud tam máš původní ani se nedivím, a pokud už tam máš jinej tak asi nekvalitní, zkus ho koupit tady mám za to že to stojí něco kolem 300 max. A přidá to opravdu hodně, nebo to dělají výfuky, tohle je předpokládám 2 vejfuk a to je kámen úrazu.. PS : Pořádně je vyčisti nejdřív ty vejfuky a potom jdi do toho filtru pokud to nepomůže. Jestli bude mít dotaz ohledně JAWY nebo ČZ napiš na mail.
 
 
Datum: 17. září 2009 11:52
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau hej je běžná věco že u nádrže na ČZ 477 dojde benzín na jedné straně a na druhé vždycky něco zůstane? Já nevím jestli by se to mělo i na té druhé straně vysát do dna ikdyž selský rozum říká že ne ... ale jel sem někama právě tohle mě zradilo kouknu do nádrže vydím tam benzín ale nedíval sem se na tu stranu s kohoutkem a taky to tak dopadlo díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2009 0:06
 
 
 
 
Jméno: kubacezet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
číza 250/471 má dva kohoutky ;-)
 
 
Datum: 17. září 2009 0:06
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to asi ne to by bylo moc složitý a jak bysi tam napojil 2 kohoutky na jeden karburator? Asi dycky naklonit a šmitec
 
 
Datum: 16. září 2009 22:52
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
uvažoval sem vo druhym kohoutku na druhý straně ale sem levej tak sem se na to vykašlal :-)
 
 
Datum: 16. září 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj,kdyz ti dojde i rezerva tak staci motorku polozit na levou stranu skoro az na zem,a takhle ti benzin vydrzi este tak na 5km priblizne
 
 
Datum: 16. září 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to normál, taky mi to dělá. když to skoro položíš na zem tak se to přeleje a jedeš dál.
 
 
Datum: 16. září 2009 17:18
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
caute nevite co mi to robi ket sem sa sel prevest na mustangu tak za 2 min. mi svitilo kolenko , proste moc zerave, a ani tah to nemjelo.olej v motori mam,no este sem nekukal na valec,kanale,alebo mi moc preteka karburator lebo mi raz viteklo 2l benzinu no vifuku hh. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2009 22:03
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas priucpany vyfuk a tim padem plyny nemuzou udejit ven a v kolene se to prehriva... skus to procistit
 
 
Datum: 18. září 2009 22:03
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau prichazim s futuristickou otazkou Je mozne pouzit "NITRO" u fichtla (kratkodobe) pro zvyseni vykonu ??? mate s tim nekso zkusenost odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 13:17
 
 
 
 
Jméno: failip      IP: uživatel7544    
ja to na fichtla daval na prasaka primo do sani hadoickou do toho plechovyho vicka a filtru a mel sem tam slehackovy bombicky N2O a tu starou slehackovou nadobu je to neco jako ta sifonova flaska ale asi tak dvakrat mensi a vzdicky sem tam toho dal moc a vybouchlo me cely sani a odlit me ten vrchni kryt u airboxu :-D
 
 
Datum: 17. ledna 2010 13:17
 
 
 
 
Jméno: kubacezet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a pak už jenom křídla a můžem létat :-D
 
 
Datum: 17. září 2009 0:04
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
Takže to shrneme. na pravé straně od motoru bude bomba s kyslíkem, vlevo bomba s NOSem, k tomu konev vody (bez methanolu, protože fichtl nelítá tak vysoko jako Messerschmitt 109) na\r\n řídítkách a turbo, pokud možno z menšího motoru (například Kirovec). No a výfuk by se dal přepracovat na pulsní motor. Celkový výkon odhaduji na 356,456 k.
 
 
Datum: 16. září 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si myslím, že by šel klidně udělat i pionýr s turbem... Ale stálo by to hodně peněz, zkušeností a času. Simson už třeba je: http://img115.imageshack.us/img115/6157/1000287ca6.jpg
 
 
Datum: 16. září 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7374    
benzin k tomu aby hořel,tak potrebuje kyslík.....pokud motoru kyslík odeberes a nahradis ho vyfukovymy plyny,tak motor samozrejmne nepojede,protoze tomu bude chybet kyslík k hoření:-) turbína funguje trochu jinak a u fichtla je to nerealizovatelne.........ale videl sem na youtube zavodni motory do 2T skůtrů s turbem.......jako jo ono to jde......byla to padesatka a melo to snad 42 koní na brzdě......ale do fichtla to nenapereš......
 
 
Datum: 16. září 2009 16:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blazne výš vůbec jak funguje turbo?? :-D
 
 
Datum: 16. září 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7374    
jo udajne to jde,nekdo odtud to tam mel a bylo tu snad i video......zvyseni vykonu bylo opravdu kratkodobe ....v rozsahu nekolika sekund...... normalne to mel v malejch bombickach ktery se sroubovali do flašky na sifón(totalitní sodovka:-D) a mačkalo se to tou páčkou,hadicka z toho byla nejak privedena do karburatoru,uz presne nevim jak,ale myslim ze do diry na sroub na volnobezny otacky......dalsi blazen s NOSem na fichtlu:-D
 
 
Datum: 16. září 2009 14:52
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
skus z kolena vifukove plyni dat cez nejaku hadicu namisto filtra to bi mjelo bit jak turbo ne
 
 
Datum: 16. září 2009 7:56
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
dik za nazory zkousim ruzny veci a obcas me napdne takovy hovadina
 
 
Datum: 15. září 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ta voda se nevstřikovala do válce ale do sání (nahrazovalo to mezichladič stlačenýho vzduchu za kompresorem). Jo a nebyla to pouze voda, byla to směs vody a methanolu, aby ve výškách nezamrzala.
 
 
Datum: 15. září 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Spravne moony,spravne,pak nemusis dlouho vybrusovat a prida 1-5 kw vykonu :-D
 
 
Datum: 15. září 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
ještě existuje jedna možnost, kterou používali němci u stíhaček za války a to je vstřikování vody do válce.
 
 
Datum: 15. září 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: jawan007      IP: uživatel1883    
jo vím nalij tam letecký benzín
 
 
Datum: 15. září 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevymýšlej hovadiny. prvně kyslík a ted nitro. se ti rozpadně píst :-D
 
 
Datum: 15. září 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
čus draci! mám tady dotaz pro ty co vlastní na fíkovi tuning filtr: potřeboval bych vědět jak je dlouhý, jestli se mi vleze na mojeho fíka díky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2009 14:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7374    
zajici kdyz si mel na mustangu starej totalne ucpanej filtr,tak je jasný,ze to ted s průchozum filtrem vyvádí divy!!!
 
 
Datum: 16. září 2009 14:54
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustang 23: to s tebou nesouhlasim :-D ja ho tam dal a je to o hodne znat...prvni projizdka s filtrem: pridal sem plyn a stavel se na zadni...takze ja s nim mam jenom dobry skusenosti..fogl: ale taky si musis seridit smes,aby ti tam neslo hodne vzduchu a malo benalu nebo naopak...
 
 
Datum: 16. září 2009 13:08
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
jo vleze ale je to nesmysl a zbytecne vyhozeny penize takovy cinsky placebo
 
 
Datum: 15. září 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: Peťa      IP: uživatel7373    
Ahoj všici potřeboval bych poradit sem si zehnal stadáka s 22 nechal sem si ho dát do kupy ale karbec me nějak zlobí,kdyz není trochu ucpaný tak nechce chytat a když ho zacpu aby nesál tolik vzduchu tak šlape co mám vyměnit trysky.No beru že stál 20 let ve sklepě ale co s ním.dík moc za tip odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel5908    
Zdravim draci!Chci se zeptat muzu nalejt benzin shell V power racing do fichtla ?kamos mi dal kanistr s timhle benzinem tak nvm jestli to tam muzu nalejt dik.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2009 16:37
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Vy jste masla uz se stamprdli nafty je zanesenej karbec...prej technickej benzin...ten nema ani jeden oktan tupce!!
 
 
Datum: 27. září 2009 16:37
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
50:50? Snad 1:1 ne?
 
 
Datum: 15. září 2009 22:41
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel6830    
do fichtla to nalejt můžeš ale doporučil bych ti nějakel kvalitnější olej do toho
 
 
Datum: 15. září 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jezdí na všechno :-D
 
 
Datum: 15. září 2009 19:11
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
jasne v pohode mi sme škušali 50:50 nafta benzín a ako olej sme použili hydraulický olej zo začiatku to nešlo ale keď sa trochu zohrial už to šapalo ale dymil ako tank! :-D
 
 
Datum: 15. září 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fichtl ti spapá skoro vše slyšel sem že dal kdosi 50:50 nafta benzín a jelo to taky(nevim co je na tom pravdy,ale jet to mohlo).A jinak vyšší oktanový číslo ti skoro vůbec nepomůže
 
 
Datum: 15. září 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel2767    
Cus jj muzes fichtl ti sezere uplne vse drive jezdili i na technicky benzin...zdarec
 
 
Datum: 15. září 2009 16:57
 
 
 
 
Jméno: Šavel      IP: uživatel7368    
Zdarec,škodit by to rozhodně nemělo, protože se jedná o benzín s vyšším oktanovým číslem, tzn. s vyššími antidetonačními vlastnostmi. Jediné,co ten benál poškozuje, je tvoje peněženka(vyzkoušel jsem to také a myslím, že fechtl nepoznal rozdíl)
 
 
Datum: 15. září 2009 16:10
 
 
 
 
Jméno: dino      IP: uživatel2365    
jo per to tam on to skousne:-D
 
 
Datum: 15. září 2009 16:06
 
 
 
 
Jméno: palivo      IP: uživatel5457    
čawte vadí ked som dal do benzínu riedidlo spolu stechnickým brnzínom a olejom a naftou každého asi deci ale benzínu tak pol litra čo sa može pokaziť a toto dojazdím a jazdím na olej s benzínom odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel6830    
nic vezlym ale jsi vůl okamžitě to vypust ven nebo si rozmasakruješ motor
 
 
Datum: 15. září 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: roll      IP: uživatel7348    
jestli je to jenom pul litra bezinu a par deci nafty oleje a tech. bezinu tak bych to radsi vylil. nebo mozes vypalit vejfuck:-)
 
 
Datum: 15. září 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: Dino      IP: uživatel2365    
No z motorem se ti nestane nic,ale asi ten lích bude rozežrávat tu hadičku z gumi a zasere se tim karbec a výfuk
 
 
Datum: 15. září 2009 15:59
 
<  129  130  131  132  133  134  135  136  137  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 31.07.2025 18:21:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu