Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar draci prosim vas newite jestli je mezi karburatem z fichtla 20 a 21 rozdil??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 18:02
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Rozdíl může být i v osazení hlavní trysky... Zkoukni jestli mas 68 nebo už 72.
Datum: 23. září 2009 18:02
Jméno: Standa
IP: uživatel7425
 karburatory sou funkcne i rozemrove stejny,jen ty starsi ma jinej nabeh vzdusniku a takovy ty ruzny mosazny vlozky v plasti,pozdejsi modely to nemaj,ale na funkci to nema vliv.........
Datum: 22. září 2009 22:05
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Myslim,ze dvacitky maji na spodku takovy bronzovy tecky na odkapavani a 21 a mustang uz ne...Ale nevim jsite!!
Datum: 22. září 2009 20:38
 Vůůůůbec žádnej stejnej je i na 23(mustangovi)
Datum: 22. září 2009 19:47
 zdar draci prosim vas nevite jestli u fichtla 20 a 21 v karburatoru
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2009 16:01
 hele nevim fogle jestli mas pravdu  nemel bejt benzin v karbecu jenom u starejch pařezů?
Datum: 22. září 2009 16:01
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 ja ma tam byt benzin mas pravdu
Datum: 21. září 2009 22:31
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci vyplati se mi do pionyra novej karbec?? ty stary jsou vybehany a svicka de do cerna dost to zere i kdyz to priskrtim na minimum
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2009 0:05
Jméno: standa
IP: uživatel7414
 ja nevim kolik mi zere fichtl,ale do 550 sem nalil v kvetsnu dva litry a furt tam benzin je  ale teda taky sem na tom najel malo.......jestli sem na nem vyjel 3x za leto......ale prijde mi,ze jezdi zadarmo
Datum: 22. září 2009 0:05
 mi žere 555 1,8 litru na 100km
Datum: 21. září 2009 22:10
Jméno: rarach
IP: uživatel6505
 3 litry a ty si stěžuješ?????
Datum: 21. září 2009 21:53
 3L na 100 i když tomu dáváš zabrat....Tak to tak nech co mám říkak já něto teba 3L nebere to určitě víc takový 4 L.......Ale zase když jedu hezky v klídku tak ze dostanu na těch 2,5 L ,Ale i tak pro mýho mustynga na normální ježdění po silnici 3 L je normál
Datum: 21. září 2009 20:21
Jméno: muškát
IP: uživatel6603
 rozhodně novej karbec prospěje starý špatně dávkujou už pak...
Datum: 21. září 2009 20:06
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 starej karbec proste nema ty hodnoty co ma mit a jde tam moc benzinu vybehana je ta dira co vni beha jehla a jehla me nova nepomohla ktera je taky vybehana
Datum: 21. září 2009 19:34
Jméno: Pítrs
IP: uživatel5767
 Mám 350 638typ a zere mě 7 litrů na 100 a taky kuli tomu nebrečim a vyběhanej karbec? to byl dobrej vtip no kup si u sesy trysku s menším vrtáním a uvidíš jestli je lepší ta stará bude ti to chrchlat ja žíznivej vožrala XD...
Datum: 21. září 2009 19:19
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 o vyběhanym karbeci na fíkovy a proto to moc žere jsem ještě neslišel
Datum: 21. září 2009 19:11
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 bere mi to zhruba 3L na 100 km a je jedno jestli tomu davam zabrat nebo ne zereto porad skoro stejne
Datum: 21. září 2009 18:59
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar, pokud dam na Jawu 555 karbec 2916HC, mela by jet rychlej nez s 2914HZ? Protoze jsem to zkusil a jelo to spis hur...to neni logicky, ne? Nebo by se muselo zvetsit i kolinko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2009 9:40
Jméno: standa
IP: uživatel7425
 predchozi majitel moji 550 tuhle upravu udelal......necekejte od toho zazraky......kdyz se roztočí po rovine,tak mozna jede 65 a to je vsechno i prubeh motoru skoro stejnej,jen bych rek trochu lepší kroutak odspoda...... mam tam valec z 555 s vyustenim saciho kanalu kruhový prumer 16mm,vyfuk s 2 trubičkama,a saci koleno rozpárané,rozsirene,vytrhana vnitrni vlozka a posvařené mosazí,karburator jikov 2916,jak je to otryskovany sem nikdy nekoukal,ale je tam vystruženej vyssi krouzek ze silonu pod šřoub trysky,ktery sam o sobe obohacuje smes......jinak spotreba asi stejná.....jezdi to furt a zadarmo......
Datum: 22. září 2009 9:40
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 hm...jenom jsem vymenil karbec..
Datum: 21. září 2009 20:07
 jestlize si tam dal jen karbec takovej a koleno si nechal puvodni plus to, ze jsi nezvetsil saci kanal tak je ti to uplne k nicemu akorat ti to bude delat bordel (jinak tohle chci taky udelat, ale nemam ten karbec na to  )
Datum: 21. září 2009 19:18
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 no seridit jsem to musel, musel jsem dat bohatsi smes nez byla na 2914, protoze s 2916 jde do motoru vic vzduchu, tim padem jsem musel pridat benzin do smesi. Ale co by se dalo udelat aby mi to s tim 2916 zvetsilo vykon? protoze ta trojka mi fakt netahne...
Datum: 21. září 2009 17:27
 jo kolinko by si musel taky zvetsit a logicky to je nejni to jenom otom, ze tam lupnes vetsi karbec,a le musis ho i poradne odladit, pripadne upravit pro danej motor
Datum: 21. září 2009 17:04
 hosi potrebuju poradit cistil jsem trysky na me skode 120 kdo tomu rozumi vi ze je ma uvnitr karbeca asi jsem to nejak spatne slozil protoze kdyz pridam plyn zdecha az zdechne oplne otacky nebhnou jen kdyz stridave pridavam a ubiram. omlouvam se ze to sem nepatri ale nevim si rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2009 16:52
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Jestli to nepomuze, tak ty trysky zkus prohodit
Datum: 21. září 2009 16:52
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 mam dojem, že univerzální nastavení karburátoru na škodovce (?asi jikov-sedr32) je to, že se utáhnou všchny štelovcí šroubky a pak se o 4 a půl otáčky povolí (kdyžtak mě opravte)...zkus si trochu hrát se sytičem, jestli to není bohatostí směsi...Jestli tam chces lejt ten hydraulickej olej tak to ani nema cenu stelovat
Datum: 21. září 2009 16:51
 my meli taky skodarnu,sto dvacu...teda mel sem ji spis ja na blbnuti na servisu u strejce  no taky,stala asi 3 roky,a nechtelo to jet,to samy co tobe...bylo povoleny lanko od plynu a od sytice...nevim jestli je to tvuj priklad nebo ne,ale u me to bylo kuli tomu...proste i kdyz sem dal sytic na maximum tak tam slo porad malo....tak nevim no  rek sem ti co sem vedel
Datum: 21. září 2009 15:19
Jméno: standa
IP: uživatel7414
 hele taky sme meli skodovku....120....napřed užovku a pak M-ko,ale ten motor byl stejnej......taky zlobil karbec.......kolikrat stacilo ji na sitič natočit,ubrat sitič co nejvic aby trochu točila,dat ji na neutrál ceres,ucpat rukou karbec a kdyz uz se tak udusila,ze zacinala chcipat a ten podtlak byl tak velkej,ze to štípalo do ruky,tak ruku z karbecu utrhnout a ten velkej podtlak sebou strhnul veskerej bordel a trysky byly čistý  ......pokud ta skodovka dlouho stala,tak urcite bude chtit rozebrat celej karbec a vycistit.....treba ti tam nejde palivo......muze taky prisavat benzinova pumpa.....bordel v rozdelovaci,spatny svicky,fajfky,palec v rozdelovaci atd.........
Datum: 21. září 2009 13:09
 Zdarec chlapi, mám doma pár karburátorů a řekl jsem si že je vyčistím tím převařením v octové vodě. Jak to mám udělat, kolik minut podusit a tak?  Kdo s tím máte zkušenosti tak prosím poraďte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2009 18:05
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 karbec čistim na chlup stejně jako standa... a to jsme se nai nedomlouvali co?
Datum: 21. září 2009 18:05
Jméno: standa
IP: uživatel7414
 ja to nikdy nedelal a zda se mi to zbytečné.......hodim to do pixly s benzinem,vemu kus rozpletenyho lanka,prošťouram vsechno,vycistim plovakovku,vemu kompresor a vyfoukam to.......rychly-jednoduchy
Datum: 21. září 2009 10:49
Jméno: Radek
IP: uživatel6849
 já si vždycky vemu pet láhev naleju tam ocet naředim vodou pomer newim delam to od oka vemu hrnec naleju to smichaný do toho hrnce dam tam ten rozebranej karbec a necham vařit až to pořádňe začne bublat tak to vyndam necham to vyschnout a pak namontuju a jedu.
Datum: 20. září 2009 19:41
 malij si vodu do hrnce..trochu octu..a dej to varit..ten karbec tam strc a jak ta voda zacne varit tak to nech 2 minuty varit,pak vypni sporak a nech to chvili jeste v te vode..pak to vytahni,vem nejakou suchou hadru a vyfukej secky diry..delam to tak a dycky mi to pomuze..x)
Datum: 20. září 2009 18:32
Jméno: 00
IP: uživatel6175
 skušenosti takový že mi ho to vyžralo... musíš ředit vodou, fakt bacha, poměry nevím
Datum: 20. září 2009 18:25
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Caw,mel bych dotaz pro Frantta jak ti dopadl ten karburator z minibike jestli je dobrej a tak.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2009 15:52
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 zdravim..ve stredu sme jeli s kamosem ve dvojku ze a vidim na jednoproude silnici avii...chtel sem ji objet at sem do kopce rozjety ale jaksi mi predni kolo sjeli na travu,zapichlo se a my meli jaksi kolizi..to nevadi ze sem dodreny a spaleny od cesty jako pra*e,ale nevim cim to muze byt,ze mi proste nedrzi volnobeh..normalne sem fichtla vzal jk sme lehli nastartoval a jel sem..ale zvetsil se mi kraval jakoze to vice rve..to by tak nevadilo,chrcek stale jede..ale ten volnobeh..nevydrzi ani 10 vterin...pls poradte..dik mejte se..
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2009 16:45
 Zdar draci,mám problém.podle návodu na internetu jsem si udělal přímé sání.filtr vový ,ale když jedu na 2ku tak se to dusí.mohli byste mi prosím poradit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2009 23:05
Jméno: standa
IP: uživatel7394
 tak ti tam jde malo benzinu......mas malou trysku.....musis dat trysku 72.......ale teda jako primy sani......nic moc........stratis tak skvelej nabeh vzduchu do karburatoru kterej maj puvodni filtry.......vzduch se ti ted pred karbecem víří.....
Datum: 17. září 2009 23:05
 kde je ten návod?
Datum: 17. září 2009 21:22
 nový (sorry)
Datum: 17. září 2009 21:00
 Zdar draci, mám Jawetku 551 tu klasickou. Konečně u mi jde super jiskra, ale mám teď problém, že mi to nedrží volnoběh. Vyčistil jsem karbec, jehlu sem dal úplně nahoru, dekarbonizoval výfuk, benzínu tam teče dost. Už fakt nevim co mám udělat, díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2009 16:01
 ale tak ty sou právě nový
Datum: 17. září 2009 16:01
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 muze to bejt guferama
Datum: 17. září 2009 15:49
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 dobrý den, čím a jak "regulérně" zvětšit trysku? děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2009 21:12
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 butto vrtakem a nebo se prodavaji pilnicky na trisky ale celkem draha zalezitost sada tusim 1500
Datum: 18. září 2009 21:12
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Zvetsis!
Datum: 17. září 2009 17:01
 Kup si větší,vrtákem regulérně trysku nezvětšíš.
Datum: 17. září 2009 15:22
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 a drátem? a čím pak změřit velikost trysky? poraďte prosím
Datum: 17. září 2009 14:13
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 mini vrtackem je to mozny ale fakt jenom trochu ale nemuzes jenom zvetsit trisku musis prevrtat celej karburator a zvetsit difuzor pak to jede slusne
Datum: 17. září 2009 13:53
 čus draci chtěl jsem se zeptat jak je to stim karbecem z jawy 555 když ho dam do babetty 207 zvíší to výkon nebo ne? viděl sem to na fotkach a všichni píšou že to jede lip tal nevim poraď te dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2009 20:41
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tomu never nezkousel jsem to ale podle me jeto blbost
Datum: 17. září 2009 20:41
Jméno: macintosh1984
IP: uživatel5810
 Nazdar, mam Jawu 250 353/04. Jde docela blbě za studena nakopnout a když se zahřeje, tak na volnoběh chcípá. Normálně běží a pez jakéhokoli varování na volnoběh prostě chcípně. Jo a když přidám plyn tak se trochu dusí. Plynem musim otočit nadvakrát aby to nechcíplo. Karburátorem jsem šteloval jak se dalo ale nejlepší je to furt na hodnoty poble příručky. Stejně to ale není ono. Pls poraďte!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2009 8:09
 může to být klidně i zapalováním že neni pořádně vyštelovaný a nebo ti tam jde málo vzduchu a nebo hodně jinak nevím hodně štěstí
Datum: 18. září 2009 8:09
Jméno: macintosh1984
IP: uživatel5810
 Jo a zamomněl jsem říct že jsem to předtím půlil kvůli řazení. vyskakovala mi totiž jednička. všechny těsnění jsem vyměnil. vyměnil jsem i gufero pod zapalováním. Nejsem si ale jistý jestli mi to nemůže profukovat z druhý strany. Labyrint tam byl zalepenej nějakým zeleným svinstvem. Nevim jestli to byl tmel nebo něco jinýho. Mám to zatmelit? Je to tím?
Datum: 17. září 2009 16:45
 Ahoj, tohle se mi stávalo taky.. Ale chce to opravdu nechat na výrobních hodnotách pokud to nějak nerajtuješ..A ten hlavní problém je vzduchový filtr. Pokud tam máš původní ani se nedivím, a pokud už tam máš jinej tak asi nekvalitní, zkus ho koupit tady mám za to že to stojí něco kolem 300 max. A přidá to opravdu hodně, nebo to dělají výfuky, tohle je předpokládám 2 vejfuk a to je kámen úrazu.. PS : Pořádně je vyčisti nejdřív ty vejfuky a potom jdi do toho filtru pokud to nepomůže. Jestli bude mít dotaz ohledně JAWY nebo ČZ napiš na mail.
Datum: 17. září 2009 11:52
 čau hej je běžná věco že u nádrže na ČZ 477 dojde benzín na jedné straně a na druhé vždycky něco zůstane? Já nevím jestli by se to mělo i na té druhé straně vysát do dna ikdyž selský rozum říká že ne ... ale jel sem někama právě tohle mě zradilo kouknu do nádrže vydím tam benzín ale nedíval sem se na tu stranu s kohoutkem a taky to tak dopadlo díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2009 0:06
 číza 250/471 má dva kohoutky
Datum: 17. září 2009 0:06
 no to asi ne to by bylo moc složitý a jak bysi tam napojil 2 kohoutky na jeden karburator? Asi dycky naklonit a šmitec
Datum: 16. září 2009 22:52
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 uvažoval sem vo druhym kohoutku na druhý straně ale sem levej tak sem se na to vykašlal
Datum: 16. září 2009 21:41
 jj,kdyz ti dojde i rezerva tak staci motorku polozit na levou stranu skoro az na zem,a takhle ti benzin vydrzi este tak na 5km priblizne
Datum: 16. září 2009 17:37
 je to normál, taky mi to dělá. když to skoro položíš na zem tak se to přeleje a jedeš dál.
Datum: 16. září 2009 17:18
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 caute nevite co mi to robi ket sem sa sel prevest na mustangu tak za 2 min. mi svitilo kolenko , proste moc zerave, a ani tah to nemjelo.olej v motori mam,no este sem nekukal na valec,kanale,alebo mi moc preteka karburator lebo mi raz viteklo 2l benzinu no vifuku hh.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2009 22:03
 mas priucpany vyfuk a tim padem plyny nemuzou udejit ven a v kolene se to prehriva... skus to procistit
Datum: 18. září 2009 22:03
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau prichazim s futuristickou otazkou Je mozne pouzit "NITRO" u fichtla (kratkodobe) pro zvyseni vykonu ??? mate s tim nekso zkusenost
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 13:17
Jméno: failip
IP: uživatel7544
 ja to na fichtla daval na prasaka primo do sani hadoickou do toho plechovyho vicka a filtru a mel sem tam slehackovy bombicky N2O a tu starou slehackovou nadobu je to neco jako ta sifonova flaska ale asi tak dvakrat mensi a vzdicky sem tam toho dal moc a vybouchlo me cely sani a odlit me ten vrchni kryt u airboxu
Datum: 17. ledna 2010 13:17
 a pak už jenom křídla a můžem létat
Datum: 17. září 2009 0:04
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 Takže to shrneme. na pravé straně od motoru bude bomba s kyslíkem, vlevo bomba s NOSem, k tomu konev vody (bez methanolu, protože fichtl nelítá tak vysoko jako Messerschmitt 109) na\r\n řídítkách a turbo, pokud možno z menšího motoru (například Kirovec). No a výfuk by se dal přepracovat na pulsní motor. Celkový výkon odhaduji na 356,456 k.
Datum: 16. září 2009 19:37
Datum: 16. září 2009 17:37
Jméno: standa
IP: uživatel7374
 benzin k tomu aby hořel,tak potrebuje kyslík.....pokud motoru kyslík odeberes a nahradis ho vyfukovymy plyny,tak motor samozrejmne nepojede,protoze tomu bude chybet kyslík k hoření  turbína funguje trochu jinak a u fichtla je to nerealizovatelne.........ale videl sem na youtube zavodni motory do 2T skůtrů s turbem.......jako jo ono to jde......byla to padesatka a melo to snad 42 koní na brzdě......ale do fichtla to nenapereš......
Datum: 16. září 2009 16:24
 blazne výš vůbec jak funguje turbo??
Datum: 16. září 2009 15:43
Jméno: standa
IP: uživatel7374
 jo udajne to jde,nekdo odtud to tam mel a bylo tu snad i video......zvyseni vykonu bylo opravdu kratkodobe ....v rozsahu nekolika sekund...... normalne to mel v malejch bombickach ktery se sroubovali do flašky na sifón(totalitní sodovka  ) a mačkalo se to tou páčkou,hadicka z toho byla nejak privedena do karburatoru,uz presne nevim jak,ale myslim ze do diry na sroub na volnobezny otacky......dalsi blazen s NOSem na fichtlu
Datum: 16. září 2009 14:52
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 skus z kolena vifukove plyni dat cez nejaku hadicu namisto filtra to bi mjelo bit jak turbo ne
Datum: 16. září 2009 7:56
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 dik za nazory zkousim ruzny veci a obcas me napdne takovy hovadina
Datum: 15. září 2009 22:37
 Ta voda se nevstřikovala do válce ale do sání (nahrazovalo to mezichladič stlačenýho vzduchu za kompresorem). Jo a nebyla to pouze voda, byla to směs vody a methanolu, aby ve výškách nezamrzala.
Datum: 15. září 2009 22:02
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Spravne moony,spravne,pak nemusis dlouho vybrusovat a prida 1-5 kw vykonu
Datum: 15. září 2009 21:54
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 ještě existuje jedna možnost, kterou používali němci u stíhaček za války a to je vstřikování vody do válce.
Datum: 15. září 2009 21:51
Jméno: jawan007
IP: uživatel1883
 jo vím nalij tam letecký benzín
Datum: 15. září 2009 21:44
 nevymýšlej hovadiny. prvně kyslík a ted nitro. se ti rozpadně píst
Datum: 15. září 2009 21:40
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 čus draci! mám tady dotaz pro ty co vlastní na fíkovi tuning filtr: potřeboval bych vědět jak je dlouhý, jestli se mi vleze na mojeho fíka díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2009 14:54
Jméno: standa
IP: uživatel7374
 zajici kdyz si mel na mustangu starej totalne ucpanej filtr,tak je jasný,ze to ted s průchozum filtrem vyvádí divy!!!
Datum: 16. září 2009 14:54
 mustang 23: to s tebou nesouhlasim  ja ho tam dal a je to o hodne znat...prvni projizdka s filtrem: pridal sem plyn a stavel se na zadni...takze ja s nim mam jenom dobry skusenosti..fogl: ale taky si musis seridit smes,aby ti tam neslo hodne vzduchu a malo benalu nebo naopak...
Datum: 16. září 2009 13:08
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 jo vleze ale je to nesmysl a zbytecne vyhozeny penize takovy cinsky placebo
Datum: 15. září 2009 21:01
Jméno: Peťa
IP: uživatel7373
 Ahoj všici potřeboval bych poradit sem si zehnal stadáka s 22 nechal sem si ho dát do kupy ale karbec me nějak zlobí,kdyz není trochu ucpaný tak nechce chytat a když ho zacpu aby nesál tolik vzduchu tak šlape co mám vyměnit trysky.No beru že stál 20 let ve sklepě ale co s ním.dík moc za tip
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2009 20:02
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 Zdravim draci!Chci se zeptat muzu nalejt benzin shell V power racing do fichtla ?kamos mi dal kanistr s timhle benzinem tak nvm jestli to tam muzu nalejt dik..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2009 16:37
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Vy jste masla uz se stamprdli nafty je zanesenej karbec...prej technickej benzin...ten nema ani jeden oktan tupce!!
Datum: 27. září 2009 16:37
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 50:50? Snad 1:1 ne?
Datum: 15. září 2009 22:41
Jméno: Michal
IP: uživatel6830
 do fichtla to nalejt můžeš ale doporučil bych ti nějakel kvalitnější olej do toho
Datum: 15. září 2009 20:30
 to jezdí na všechno
Datum: 15. září 2009 19:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 jasne v pohode mi sme škušali 50:50 nafta benzín a ako olej sme použili hydraulický olej zo začiatku to nešlo ale keď sa trochu zohrial už to šapalo ale dymil ako tank!
Datum: 15. září 2009 18:55
 Fichtl ti spapá skoro vše slyšel sem že dal kdosi 50:50 nafta benzín a jelo to taky(nevim co je na tom pravdy,ale jet to mohlo).A jinak vyšší oktanový číslo ti skoro vůbec nepomůže
Datum: 15. září 2009 17:26
Jméno: Lukas
IP: uživatel2767
 Cus jj muzes fichtl ti sezere uplne vse drive jezdili i na technicky benzin...zdarec
Datum: 15. září 2009 16:57
Jméno: Šavel
IP: uživatel7368
 Zdarec,škodit by to rozhodně nemělo, protože se jedná o benzín s vyšším oktanovým číslem, tzn. s vyššími antidetonačními vlastnostmi. Jediné,co ten benál poškozuje, je tvoje peněženka(vyzkoušel jsem to také a myslím, že fechtl nepoznal rozdíl)
Datum: 15. září 2009 16:10
Jméno: dino
IP: uživatel2365
 jo per to tam on to skousne
Datum: 15. září 2009 16:06
Jméno: palivo
IP: uživatel5457
 čawte vadí ked som dal do benzínu riedidlo spolu stechnickým brnzínom a olejom a naftou každého asi deci ale benzínu tak pol litra čo sa može pokaziť a toto dojazdím a jazdím na olej s benzínom
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2009 20:32
Jméno: Michal
IP: uživatel6830
 nic vezlym ale jsi vůl okamžitě to vypust ven nebo si rozmasakruješ motor
Datum: 15. září 2009 20:32
Jméno: roll
IP: uživatel7348
 jestli je to jenom pul litra bezinu a par deci nafty oleje a tech. bezinu tak bych to radsi vylil. nebo mozes vypalit vejfuck
Datum: 15. září 2009 18:48
Jméno: Dino
IP: uživatel2365
 No z motorem se ti nestane nic,ale asi ten lích bude rozežrávat tu hadičku z gumi a zasere se tim karbec a výfuk
Datum: 15. září 2009 15:59
|



|