Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau nekdo mi říkal že když mezi koleno karburátoru a válce nedam to těsnění tak to bude lepší je to pravda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 20:01
 me to rikal jen jeden moula  tak se ptam jinak dík
Datum: 11. října 2009 20:01
 Přesně jak radí Standa je těsnění třeba,pokud ho tam nedáš časem se může dřív vyběhat válec s pístem a tak bude mít i menší tah a větší spotřebu.Nevím co by na tom bez těsnění bylo lepšího.
Datum: 11. října 2009 19:26
Jméno: Standa
IP: uživatel7601
 ba naopak......prvni negativni efekt je falešnej vzduch,druhej negativni efekt je ztrata izolacnich vlastností......doporucuje se tesneni o sirce az 2mm,ale nesmi zasahovat nijak do saciho kolena ani do saciho kanalu......
Datum: 11. října 2009 18:51
Jméno: aa
IP: uživatel6692
 a naco by tam potom to tesneni bylo?? rozmyslej
Datum: 11. října 2009 18:48
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau jekej bude tak zhruba rozdil ve spotrebe mezi triskou 72 a 68 dik .
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 18:26
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ja mam porad ten problem ze kdyz necham pio. bezet na volnobech tak u tepliho motoru to zdechne vubec to pri malejch otackach nedrzi a dost to cuka musim drzet vetsi otacky je to po GO suprove zajety. a kdyz stojim asi minutu a trosku pridavam porad plyn aby to nechciplo a pak se rozjedu tak to vynechava asi 100 metru jen trochu myslim si ze se tam nahromadi benzin a pak se to uchcava kdyz se rozjizdim ale jehlu mam uplne nejsniz hladinu nastavenou prectich jsem skousel jakej koliv. Myslite ze mi pomuze nova volnobezna tryska?? vykon je super tocito jak blazen vypadato ze to vsude tesni tak uz nevim vsechno vycisteny uplne vse pod valcem jsem to nekolikrat pretesnoval a tam to bylo suchy hlava tesni
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 22:05
Jméno: Standa
IP: uživatel7607
 ne,vyduchovy kanal k volnobezne trysce....je to ten levy kanalek pri pohledu na karbec zepredu
Datum: 11. října 2009 22:05
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 co je presne ten vzdusnik?? ta dirka v trysce??
Datum: 11. října 2009 19:28
 chlapče mám ten samej problem akorát u 555 a jeste ze mi to drzi volnobeh... na krizovatce jak ty rikas.. staci minuta a už se to ulejva.. a na neutral jak ty rikas otacky vylitnou jak nic a jezdi to jak prase.. taky nevim cim to...
Datum: 11. října 2009 17:53
Jméno: standa
IP: uživatel7601
 mas to na volnobeh moc bohaty a ulejvá se to.....proto i ty tvoje cerny svicky......F_K rika,ze se ma provrtat vzdusnik na vetsi prumer,ja bych treba skusil sehnat mensi volnobeznou trysku....ale z ceho....nebo jen skusit jinou......jinak sirka origo vzdusniku je 0.4mm a volnobezna tryska 0.38mm,spíše 0.4 po čištění drátky......myslim ze volnobeznou trysku 35 meli S22 stadiony nebo první 05,ale nejsem si tim na 100%jistej......jiny vysvetleni nemam,pokud ti to jinak jezdi vyborne.....
Datum: 11. října 2009 17:52
Jméno: Fanda
IP: uživatel7605
 čau draci. mam problem se svoji dandy 50, je to ta silnější verze. Po nastartování to děsně čoudí a hltí se tak že nejde do votáček. Po zahřátí a protůrování to už de dobře, včera mi to eště nedělalo, že by 3patný sytič ? poradte dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 17:30
 nejspis ti netesni gufero a saje to olej z prevodovky
Datum: 11. října 2009 17:30
 Zdař draci,je dobrý nápad jezdit 85Km kdyš mám podložku na jehle v karbci na 1 zážeru ze zhora?? na jaký místo by ste dali podložku vy? a ještě je dobré mazat 1:50??? myslíte že je to moc málo a že tím zadírám válec?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2009 15:56
Jméno: ondra
IP: uživatel5967
 Hej, draci, na M2T doporučuju rychle zapomenout, to je zadírač. Tím se mazalo, když nebyly jiné oleje. Když už není zbytí, používejte Mogul TSF 1:30. Jinak doporučuju polosyntetiku - třeba Denicol nebo Valvoline. Bude to míň kouřit. A mazat pak stačí i 1:33 nebo 1:50 podle toho, jestli máte jehlové ložisko nebo bronzové pouzdro. A pokud chcete fichtla rozmazlovat, dávejte mu plnou syntetiku.
Datum: 14. října 2009 15:56
Jméno: standa
IP: uživatel7607
 uz jsem psal do spodniho prispevku..........1:50 m2t je jasná vražda.......to bud rad ze to najdnou neudelalo drcccc......a nevyletel si pres riditka..........soucasny m2t je rado ze umaze valec pri pomeru 1:33......me to teda po nem zaclo u jednoho motoru cinkat i pri pomeru 1:30.......je to hroznej "olej".......pokud jezdims fichtlem takle "ostře" tak si kup poradnej olej.......sam se divim,ze se ti tam uz neco nepodelalo......i s polosyntetikou s mosaznym futrem musis jit na pomer 1:40....pri lepsim mineralu 1:35-max 1:40,ale ja tem mineralum neverim......polosyntetiku 1:50 s jehlovym futrem ANO......mineral 1:40.......
Datum: 11. října 2009 22:17
 Všem moc dík za rady.a doufám že se mi to nekoousne,zítra už tam olej přileju.a koupím jonseret 2T.A eště se musím kouknout do toho válce jak sem to do*e*al,pač mi to ve vysokejch otáčkách vynechává a z válce jdou zvuky cinkání...tak sem zvědav.Tak at vám to jezdí.
Datum: 11. října 2009 21:42
 To máš štěstí že se to ještě nekouslo. Mazat olejem M2T 1:50 a jezdit 85km to je teda odvaha.Fíkus Ti radí dobře...já to takhle neriskuju.Ahoj draku at' to nekousneš a at' TI to jezdí!!!!!!!
Datum: 11. října 2009 20:35
 jj zkusím přejít na ten jonseret........a nwm jesi je to tím ale kdyš ted jezdím z kopce tak mi to jakoby vynechává táhne to ale cítím jak to zpomaluje...jakoby se to už přidíralo a cejtím cinkání z motoru ale kroužky sou nový a na ně najeto ccc 200 Km
Datum: 11. října 2009 16:41
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 tata na 175 477/01 dava M2T 1:50 a nadava ze to dymy , ja davam na fichtlovi m2t 1:50 a pohoda
Datum: 11. října 2009 16:41
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 lip udelas kdyz budes kupovat jinej olej t ten co ma napsany na obalu ze se dava 1:50 treba Jonseret 2T nebo castrol 1:50 ale castrol je docela predrazenej a ten jonseret kupuju za 140 L a je mozna lepsi nebo nastejno
Datum: 11. října 2009 16:34
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 M2T nesmis dat 1:50 to pridres!!!!!!!!!!!!pokud mas jehl. lozisko tak aspon 1:40 a pokud mas pouzdro tak 1:30 a na 0 vybrus mam taky plisek na prvnim zarezu od zhora zalezi jakou ma barvu svicka jestli to jede normalne dootacek tak je to ok podle toho co pises ale toho oleje musis dat vic
Datum: 11. října 2009 16:17
 Výbrus 0.Olej 1:50 M2T
Datum: 11. října 2009 13:00
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 zalezi jakej olej M2T 1:33 a lepsi oleje 1:50 a bohatost se steluje podle barvi svicky ma bejt cihlova muze bejt trosku tmavsi zarez nechnekde v prostred zalezi kolikatej mas vybrus ale doporucuju dat plisej do druhyho zarezu od zhora
Datum: 11. října 2009 12:49
Jméno: fichtl94
IP: uživatel7215
 Zdař draci,je dobrý nápad jezdit 85Km kdyš mám podložku na jehle v karbci na 1 zážeru ze zhora?? na jaký místo by ste dali podložku vy? a ještě je dobré mazat 1:50??? myslíte že je to moc málo a že tím zadírám válec?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 18:00
Jméno: standa
IP: uživatel7601
 pokud nemas kliku na jehlach tak 1:50 je sakra malo!!! Je overeno,ze u pareza s celolitinovym valcem jsou pri pomeru 1:50 nadmerne opotrebovavany pistni krouzky.... ja vse mazu 1:40 a je to idealni...sice to studeny trosicku kouri,ale vse v poho.......
Datum: 11. října 2009 18:00
 ja newim ale maj ji na obou pionýrech u prostred ten plisek
Datum: 11. října 2009 12:49
 Čuz draci,mám problém,kdyš jedu z kppce nebo po rovince dlouho na torjku okolo 80 tak ta trojka jakoby blbne....cítím že to přestává táhnout..a pak to zas táhne suprově asi minutu a pak zase ne,sice táhne ale mín...a při tom to dělá takový divný zvuky jakoby cinkání..myslím si že to bude ve válci asi pístní kroužky.Pls help
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 18:25
Jméno: standa
IP: uživatel7601
 co ja vim,tak mas silenej velkej predstih a tohle jsou casto priznaky samozapalů(detonací)......skus mensi predstih a nebo benzin s vyssim oktanovym cislem.....
Datum: 11. října 2009 18:25
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 to maš gut fíka 80 po rovině, no nevím jaký máš převod ale motor musí točit dost hodně a jak říkáš bude to nejspíš kroužky (to cinkání(nebo už to může být vůle na ojnici, a že to přetává tahnout to nevim možná že se to malinko přizadírá
Datum: 10. října 2009 20:33
 Eště: takhle mi to nikdy nedělalo až dnes.....tak sem zkusil pročistit karbec a vše ....ale pořád to dělá
Datum: 10. října 2009 19:23
 čau chlapi... 555 se mi na volnoběh (třeba minuta stání na krizovatce) ulejvá... palky to jakžtakž snesou.. ale pro brisk je to trest nejvetsi... jehla na druhym zarezu zvrchu, svička cihlova (parkrat byla při kontaktech lehce bílá)... jak to mám kurna upravit bo prevrtat, aby se mi to na volnobeh neulivalo? jinak to lítá jak prase každej kopec za tři.. jen to uliváni me stve... ze musim na krizovatce mit vyssi otacky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 9:33
Jméno: Toňas
IP: uživatel788
 Draku, mě moje 555, dělala to samý a vyřešil jsem to tak že jsem dal jehlu níž a úplně v pohodě. Zkus to. Čau
Datum: 11. října 2009 9:33
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 a nemas zasra.. sani to sejtko?? nebo tam uz mas dany papirovej filtr?? asi je dost spinavej ale ja ho mam cistej a delami to taky
Datum: 11. října 2009 8:59
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 mam ten samej problem u pionyra je po GO a mam 0 vybrus skousel jsem nekolik karburatoru ktery fungujou na druhym pionyru bez problemu a kopce mi to taha taky za 3 pokud to neni nakej krpal bohatost jsem skusil vseljakou a svicky vseljaky myslim si ze to je valcem ze je moc malej lip by to slo asi kdyby to byl treba 2 vybrus nebo to je tim ze je tak o 0,1 mozna o 0,2 mm kratsi vylec byltam pahejl u prevodovky tak jsem to odrbousil
Datum: 10. října 2009 20:50
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja měl na 555 dva motory a jeden měl na jehle na plováku jeden zářez -u toho sjem hladinu měnit nemohl ale ten druhý měl na té jehle 4 zářezy a tam se to měnit dalo
Datum: 10. října 2009 20:36
 u 555 je hladina natvrdo nastavená... nedá se měnit
Datum: 10. října 2009 19:49
 zkus hladinu v karbci
Datum: 10. října 2009 19:38
Jméno: Š.M
IP: uživatel5041
 Zdar Draci.Mám na vás tkovou otázku.Když mi kámoš řek ať vyleštím benzínový kanál na fichtlovy tak nevím co to přesně je, si osobně myslím že to je hrdlo karburátoru, ale nevím to jistě. Jo a ještě sem se chtěl zeptat co se zlepší když ho vyleštím??...Dik moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 9:42
Jméno: Š.M
IP: uživatel5185
 A ještě se chci zeptat čím to mám vyleštit??Dík moc
Datum: 11. října 2009 9:42
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 změnu na výkonu bude znát jen když vyleštíš hrdlo karbece, přefuky píst, hlavu, a výf kanál a nejlépe aspon první část kolínka(ja se se to také chystám dělat
Datum: 10. října 2009 20:41
 čau draci, vadí něčemu že mam jehlu na 1 zářezu??? jezdí na to bez problémů svíčka cihlová ......
díky za radu a ať vámto drandí
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 18:48
 Mám ji taky na 1 zářezu a je to OK.
Datum: 10. října 2009 18:48
 hlavně že není bílá... cihlová je OK..
Datum: 10. října 2009 12:36
 Čus, mam dotaz když nastartuju ČZ tak třeba 2 minuty drží dobře volnoběh nebo když jedu v vyších otáčkách, ale jakmile je dlouho na volnoběh nebo se jede na malé otáčky tak začne chcípat a když přidám tak to hrozně trvá než se dostane do otáček skoro mi připada že se uchlastává, nevíte čím to může být? Předem děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 11:35
 Ale nevim jak to utěsnit měnil jsem víčko i plovák, ale je to stejný
Datum: 10. října 2009 11:35
 Předstih a odtrh je nastavenej, akumulator je dobrý dělá to i bez světel takže zapalováním to nebude, je to ČZ 175/477 asi to bude tou jehlou, protože z plovákový komory přetéká benzín.
Datum: 10. října 2009 11:34
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 V jakém stavu je akumulátor ?Dělá to i s nezapnutými světly ?
Datum: 10. října 2009 8:22
 podle me se uchlastava,treba netesni jehla plovaku...
Datum: 10. října 2009 8:05
 A co předstih a odtrh? Nastaveno přesně jak má být?? Co je to za čízu? Ještě by to mohlo být jehlou na špatným zářezu nebo třeba filtr vzduchu.....
Datum: 10. října 2009 7:05
Jméno: Jan
IP: uživatel1337
 Zdar kluci,máte někdo na fichtlu to bezkontaktní zapalko co tu sesa prodává???Zajímá mě jak to s nim jede.díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 10:45
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja ho mam taky, jak je podemnou, motor lépe chytá protoče to dává jiskru už od 400ot/min. a taky se lépe vytáčí protože se přibívajícíma otáčkama přidává předstih, koupíš ho, nasadíš ho a dal vubec nemusíš vědět že nějaký zapalko máš
Datum: 10. října 2009 10:45
 Motor lépe chytá,dokonce se i lépe vytáčí a také lépe svítí.Ve vyšších otáčkách utáhne bekontakt i žarovku 35W kterou syn namontoval do světla.Já ho vyzkoušel a mohu doporučit máš-li závodního ducha! B.senior.
Datum: 09. října 2009 23:13
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau, chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte proč se u 2taktních motorů nepoužívá turbo?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 14:40
 hoši hoši. kdybyste aspon věděly jak turbo funguje  a navíc se musí mazat kolujícím a ochlazovaným olejem. takže bys ještě potřeboval olejové čerpadlo a olejový chladič jo a ještě chladič vzduchu
Datum: 10. října 2009 14:40
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 ale to turbo by tam nemuselo bejt spatny byla by to urcite dobra uprava
Datum: 10. října 2009 7:14
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau to uz sem zkousle a vubec to nejelo
Datum: 09. října 2009 21:16
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mam větráček z kompa se silnějším moturkem a zadělam ho airboxu, tak bude v sání dost vzduchu, možná je to totální blbost ale uvidí se
Datum: 09. října 2009 20:52
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau peuget dela skutra 125 s kompresorem a ma to 21 kw myslim ale nejsem si jistej jestli to nei ctyrtakt
Datum: 09. října 2009 20:41
 Copak chtěl bys na fíka turbo ??
Datum: 09. října 2009 20:08
 protože ten tlak by vytlačil gufera. u 2Tček se používal kompresor, ale jen na závodních jawách
Datum: 09. října 2009 18:37
 Čafte,slyšel jsem že pokud chci pořádně vyčistit karbec mám ho vyvařit v octové vodě......tak sem se zeptal kámošú dědy atd...a byly toho názoru že ten karbec zničím pač ocet a hliník se nesnášej...a že mi ho to prej rozežere...chtěl bych vědět jak to teda je dík čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 19:06
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 ja sem dal karbec a normalni ocet neředěnej a nic to neudělo a vyčistilo dobře
Datum: 09. října 2009 19:06
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 samozřejmě ,že dač trochu octu a dost vody a to se neboj jen se vyčistí
Datum: 09. října 2009 18:01
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 zdar draci ted sem sprovoznil najitej motor dal sem ho na kostru jiskru hazi ale kdyz ho nakopnu tak jede jen chvilku a musim jeste podlejvat svicku
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 7:09
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 tak ja skusim dneska vycistit ten karbec a uvidim kdyztak pisnu
Datum: 10. října 2009 7:09
Jméno: Pepa
IP: uživatel1163
 Přesně tohle se mě stalo u staďáka. Rozebral jsem celý karbec vyčistil jsem ho, vymyl nádrž, a dal nový filtr na hadičku a jede parádně.
Datum: 09. října 2009 22:04
 To mi dělala 05ka....byl zasraný karbec a celá nádrž....tak jsem to pořádně vyčistil, dal tám čistič paliva na hadičku, karbec vyvařil v octové vodě a už lítá jak drak
Datum: 09. října 2009 16:47
 dostává benzin?
Datum: 09. října 2009 16:39
Jméno: Jay.D
IP: uživatel7035
Posl.aktualizace: 09. října 2009 16:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 origo se opravdu davalo těsnění z obou stran, ale v praxi na mojí čz bez těsnění a nesaje to nic...
Datum: 09. října 2009 16:17
Jméno: standa
IP: uživatel7594
 mam to na Jawe 250 a zadnej faleš to nesaje....mam to nasucho......bez tesneni...
Datum: 09. října 2009 16:06
Jméno: petr
IP: uživatel5767
 jooo originál se dávalo papírový těsnění na obě strany dej si to tam jinak to bude sát faleš vim co řikam a stejnak na to příjdeš sám tamto je pěknej bláábol
Datum: 09. října 2009 15:31
 ne
Těsnění které zamezí ohřívání benzinu v karburátoru, pač teplo se tou to vložkou nepřevádí
Datum: 09. října 2009 14:41
 zdar draci mam doma 10 litru oleje 10w40 pue to dat do benzinu nebo ne ???????
nevi co stim
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 14:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Do fika jde vsechno jen to bude cernit a vse to zasvini takze ne do benzinu to nedavej
Datum: 09. října 2009 14:24
 no ja vim a treba do tlumicu??
Datum: 08. října 2009 22:12
Jméno: standa
IP: uživatel7589
 bohuzel......to je olej do motoru do auta.....na benzin se špatně váže....do prevodovky taky jako nejde....pak klouze spojka.....
Datum: 08. října 2009 22:07
 Zdarec jezdci, má být u jawy 20 pod víčkem plovákové komory těsnění?? Předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2009 21:28
Jméno: jastinek
IP: uživatel1163
 Já si ho asi vystříhnu ze slabí kůže. To by mělo bohatě stačit.
Datum: 08. října 2009 21:28
 já jsem si ho před nějakou dobou vysřihnul z tlustého papíru a jsem s ním spokojený, při přeplavení plovákovky neteče benzín všude kolem a pouze zabublá kolem cupováku, neodlévá se v zatáčkách
Datum: 08. října 2009 18:25
 nemá
Datum: 08. října 2009 16:36
 Čus lidičky, bude vadit když dám na fichtla palivovou hadičku s větším průměrem než je originál??? Prosím poraďte. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2009 18:31
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 vic benzinu tam nepujde problem je ze to svorkou nejspis neutesnis protoze v miste spoje svorky to zustane neutesneni kup si jadicku benzinovou ja koupil 1m za 5 kc
Datum: 07. října 2009 18:31
 Jo teoreticky by to mělo jít když to pořádně utěsníš přitáhneš tou objímkou u karburátoru a u kohoutku.A jak říkáš plovákvka se normálně naplní a pak se uzavře tym ventilem takže se nic uchlastávat nebude ale proč bys tam měl dávat větší hadičku tam dej normální průměr ,dej si tam přídavný filtr a bude to nejspolehlivější.
Datum: 07. října 2009 18:30
 A když to stahnu svorkama aby to těsnilo? Mě kámoš říkal že mě pude do motoru moc benzínu a uleje se to. Ale já si myslím že by to nemělo, protože tam karbec pustí tolik benzínu kolik je třeba, ale nejsem si jistej.
Datum: 07. října 2009 18:24
 bude ti saknout benzin kolem kohoutu a vicka karburatoru
Datum: 07. října 2009 17:59
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/341462-karburator-tillotson-20-na-ficht.html myslíte že to má cenu na origo fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2009 18:38
Jméno: pivojawa
IP: uživatel6582
 ja myslim ze je hloupost davat na to neco domaci vyroby (karbec) si kup tady karbec dit tu je super matros se kterym se uz da pracovat ja bych neveril nejakym domacimu smejdu ale je to muj nazor (kdyby nebylo zakazany tu bejt sprostej tak nepisu hloupost ale neco jinyho)
Datum: 06. října 2009 18:38
 Hlavně to jak je to udělaný je hovadina...! TA hadička musí bejt připojená do klikový skříně protože tenhle karbec nemá plovákovku dávkuje to benzín do karbce pomocí potlakový membrány (což je ten letající talíř nahoře) žádný stříkaní do válce...to je kravina...! Jinak měli sme ho na fíkovy taky a nikdy se to dost dobře nepovedlo odladit....!
Datum: 06. října 2009 17:31
 Nooo 20citka difuzor na originální určitě ne.Originální ještě překousne 18 možná i 18,5 ale 20 je na něj moc
Datum: 06. října 2009 17:18
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Zdar na origo motor nee  sezen si neco kolem 17,18mm difuzor.zdar
Datum: 06. října 2009 11:19
|



|