slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

>> Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .  |  Dopravce GLS  |  Dopravce GLS  |  Dopravce GLS       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  126  127  128  129  130  131  132  133  134  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau nekdo mi říkal že když mezi koleno karburátoru a válce nedam to těsnění tak to bude lepší je to pravda? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me to rikal jen jeden moula :-D tak se ptam jinak dík
 
 
Datum: 11. října 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně jak radí Standa je těsnění třeba,pokud ho tam nedáš časem se může dřív vyběhat válec s pístem a tak bude mít i menší tah a větší spotřebu.Nevím co by na tom bez těsnění bylo lepšího.
 
 
Datum: 11. října 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7601    
ba naopak......prvni negativni efekt je falešnej vzduch,druhej negativni efekt je ztrata izolacnich vlastností......doporucuje se tesneni o sirce az 2mm,ale nesmi zasahovat nijak do saciho kolena ani do saciho kanalu......
 
 
Datum: 11. října 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: aa      IP: uživatel6692    
a naco by tam potom to tesneni bylo?? rozmyslej
 
 
Datum: 11. října 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau jekej bude tak zhruba rozdil ve spotrebe mezi triskou 72 a 68 dik . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ja mam porad ten problem ze kdyz necham pio. bezet na volnobech tak u tepliho motoru to zdechne vubec to pri malejch otackach nedrzi a dost to cuka musim drzet vetsi otacky je to po GO suprove zajety. a kdyz stojim asi minutu a trosku pridavam porad plyn aby to nechciplo a pak se rozjedu tak to vynechava asi 100 metru jen trochu myslim si ze se tam nahromadi benzin a pak se to uchcava kdyz se rozjizdim ale jehlu mam uplne nejsniz hladinu nastavenou prectich jsem skousel jakej koliv. Myslite ze mi pomuze nova volnobezna tryska?? vykon je super tocito jak blazen vypadato ze to vsude tesni tak uz nevim vsechno vycisteny uplne vse pod valcem jsem to nekolikrat pretesnoval a tam to bylo suchy hlava tesni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7607    
ne,vyduchovy kanal k volnobezne trysce....je to ten levy kanalek pri pohledu na karbec zepredu
 
 
Datum: 11. října 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
co je presne ten vzdusnik?? ta dirka v trysce??
 
 
Datum: 11. října 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chlapče mám ten samej problem akorát u 555 a jeste ze mi to drzi volnobeh... na krizovatce jak ty rikas.. staci minuta a už se to ulejva.. a na neutral jak ty rikas otacky vylitnou jak nic a jezdi to jak prase.. taky nevim cim to...
 
 
Datum: 11. října 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7601    
mas to na volnobeh moc bohaty a ulejvá se to.....proto i ty tvoje cerny svicky......F_K rika,ze se ma provrtat vzdusnik na vetsi prumer,ja bych treba skusil sehnat mensi volnobeznou trysku....ale z ceho....nebo jen skusit jinou......jinak sirka origo vzdusniku je 0.4mm a volnobezna tryska 0.38mm,spíše 0.4 po čištění drátky......myslim ze volnobeznou trysku 35 meli S22 stadiony nebo první 05,ale nejsem si tim na 100%jistej......jiny vysvetleni nemam,pokud ti to jinak jezdi vyborne.....
 
 
Datum: 11. října 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: Fanda      IP: uživatel7605    
čau draci. mam problem se svoji dandy 50, je to ta silnější verze. Po nastartování to děsně čoudí a hltí se tak že nejde do votáček. Po zahřátí a protůrování to už de dobře, včera mi to eště nedělalo, že by 3patný sytič ? poradte dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspis ti netesni gufero a saje to olej z prevodovky
 
 
Datum: 11. října 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: fichtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
Zdař draci,je dobrý nápad jezdit 85Km kdyš mám podložku na jehle v karbci na 1 zážeru ze zhora?? na jaký místo by ste dali podložku vy? a ještě je dobré mazat 1:50??? myslíte že je to moc málo a že tím zadírám válec? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2009 15:56
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel5967    
Hej, draci, na M2T doporučuju rychle zapomenout, to je zadírač. Tím se mazalo, když nebyly jiné oleje. Když už není zbytí, používejte Mogul TSF 1:30. Jinak doporučuju polosyntetiku - třeba Denicol nebo Valvoline. Bude to míň kouřit. A mazat pak stačí i 1:33 nebo 1:50 podle toho, jestli máte jehlové ložisko nebo bronzové pouzdro. A pokud chcete fichtla rozmazlovat, dávejte mu plnou syntetiku.
 
 
Datum: 14. října 2009 15:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7607    
uz jsem psal do spodniho prispevku..........1:50 m2t je jasná vražda.......to bud rad ze to najdnou neudelalo drcccc......a nevyletel si pres riditka..........soucasny m2t je rado ze umaze valec pri pomeru 1:33......me to teda po nem zaclo u jednoho motoru cinkat i pri pomeru 1:30.......je to hroznej "olej".......pokud jezdims fichtlem takle "ostře" tak si kup poradnej olej.......sam se divim,ze se ti tam uz neco nepodelalo......i s polosyntetikou s mosaznym futrem musis jit na pomer 1:40....pri lepsim mineralu 1:35-max 1:40,ale ja tem mineralum neverim......polosyntetiku 1:50 s jehlovym futrem ANO......mineral 1:40.......
 
 
Datum: 11. října 2009 22:17
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
Všem moc dík za rady.a doufám že se mi to nekoousne,zítra už tam olej přileju.a koupím jonseret 2T.A eště se musím kouknout do toho válce jak sem to do*e*al,pač mi to ve vysokejch otáčkách vynechává a z válce jdou zvuky cinkání...tak sem zvědav.Tak at vám to jezdí.
 
 
Datum: 11. října 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To máš štěstí že se to ještě nekouslo. Mazat olejem M2T 1:50 a jezdit 85km to je teda odvaha.Fíkus Ti radí dobře...já to takhle neriskuju.Ahoj draku at' to nekousneš a at' TI to jezdí!!!!!!!
 
 
Datum: 11. října 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: fichtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
jj zkusím přejít na ten jonseret........a nwm jesi je to tím ale kdyš ted jezdím z kopce tak mi to jakoby vynechává táhne to ale cítím jak to zpomaluje...jakoby se to už přidíralo a cejtím cinkání z motoru ale kroužky sou nový a na ně najeto ccc 200 Km
 
 
Datum: 11. října 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
tata na 175 477/01 dava M2T 1:50 a nadava ze to dymy , ja davam na fichtlovi m2t 1:50 a pohoda
 
 
Datum: 11. října 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
lip udelas kdyz budes kupovat jinej olej t ten co ma napsany na obalu ze se dava 1:50 treba Jonseret 2T nebo castrol 1:50 ale castrol je docela predrazenej a ten jonseret kupuju za 140 L a je mozna lepsi nebo nastejno
 
 
Datum: 11. října 2009 16:34
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
M2T nesmis dat 1:50 to pridres!!!!!!!!!!!!pokud mas jehl. lozisko tak aspon 1:40 a pokud mas pouzdro tak 1:30 a na 0 vybrus mam taky plisek na prvnim zarezu od zhora zalezi jakou ma barvu svicka jestli to jede normalne dootacek tak je to ok podle toho co pises ale toho oleje musis dat vic
 
 
Datum: 11. října 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: fichtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
Výbrus 0.Olej 1:50 M2T
 
 
Datum: 11. října 2009 13:00
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
zalezi jakej olej M2T 1:33 a lepsi oleje 1:50 a bohatost se steluje podle barvi svicky ma bejt cihlova muze bejt trosku tmavsi zarez nechnekde v prostred zalezi kolikatej mas vybrus ale doporucuju dat plisej do druhyho zarezu od zhora
 
 
Datum: 11. října 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: fichtl94      IP: uživatel7215    
Zdař draci,je dobrý nápad jezdit 85Km kdyš mám podložku na jehle v karbci na 1 zážeru ze zhora?? na jaký místo by ste dali podložku vy? a ještě je dobré mazat 1:50??? myslíte že je to moc málo a že tím zadírám válec? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7601    
pokud nemas kliku na jehlach tak 1:50 je sakra malo!!! Je overeno,ze u pareza s celolitinovym valcem jsou pri pomeru 1:50 nadmerne opotrebovavany pistni krouzky.... ja vse mazu 1:40 a je to idealni...sice to studeny trosicku kouri,ale vse v poho.......
 
 
Datum: 11. října 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: Tafrob ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja newim ale maj ji na obou pionýrech u prostred ten plisek
 
 
Datum: 11. října 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
Čuz draci,mám problém,kdyš jedu z kppce nebo po rovince dlouho na torjku okolo 80 tak ta trojka jakoby blbne....cítím že to přestává táhnout..a pak to zas táhne suprově asi minutu a pak zase ne,sice táhne ale mín...a při tom to dělá takový divný zvuky jakoby cinkání..myslím si že to bude ve válci asi pístní kroužky.Pls help odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7601    
co ja vim,tak mas silenej velkej predstih a tohle jsou casto priznaky samozapalů(detonací)......skus mensi predstih a nebo benzin s vyssim oktanovym cislem.....
 
 
Datum: 11. října 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
to maš gut fíka 80 po rovině, no nevím jaký máš převod ale motor musí točit dost hodně a jak říkáš bude to nejspíš kroužky (to cinkání(nebo už to může být vůle na ojnici, a že to přetává tahnout to nevim možná že se to malinko přizadírá
 
 
Datum: 10. října 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
Eště: takhle mi to nikdy nedělalo až dnes.....tak sem zkusil pročistit karbec a vše ....ale pořád to dělá
 
 
Datum: 10. října 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau chlapi... 555 se mi na volnoběh (třeba minuta stání na krizovatce) ulejvá... palky to jakžtakž snesou.. ale pro brisk je to trest nejvetsi... jehla na druhym zarezu zvrchu, svička cihlova (parkrat byla při kontaktech lehce bílá)... jak to mám kurna upravit bo prevrtat, aby se mi to na volnobeh neulivalo? jinak to lítá jak prase každej kopec za tři.. jen to uliváni me stve... ze musim na krizovatce mit vyssi otacky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 9:33
 
 
 
 
Jméno: Toňas      IP: uživatel788    
Draku, mě moje 555, dělala to samý a vyřešil jsem to tak že jsem dal jehlu níž a úplně v pohodě. Zkus to. Čau
 
 
Datum: 11. října 2009 9:33
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
a nemas zasra.. sani to sejtko?? nebo tam uz mas dany papirovej filtr?? asi je dost spinavej ale ja ho mam cistej a delami to taky
 
 
Datum: 11. října 2009 8:59
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
mam ten samej problem u pionyra je po GO a mam 0 vybrus skousel jsem nekolik karburatoru ktery fungujou na druhym pionyru bez problemu a kopce mi to taha taky za 3 pokud to neni nakej krpal bohatost jsem skusil vseljakou a svicky vseljaky myslim si ze to je valcem ze je moc malej lip by to slo asi kdyby to byl treba 2 vybrus nebo to je tim ze je tak o 0,1 mozna o 0,2 mm kratsi vylec byltam pahejl u prevodovky tak jsem to odrbousil
 
 
Datum: 10. října 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ja měl na 555 dva motory a jeden měl na jehle na plováku jeden zářez -u toho sjem hladinu měnit nemohl ale ten druhý měl na té jehle 4 zářezy a tam se to měnit dalo
 
 
Datum: 10. října 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u 555 je hladina natvrdo nastavená... nedá se měnit
 
 
Datum: 10. října 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus hladinu v karbci
 
 
Datum: 10. října 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: Š.M      IP: uživatel5041    
Zdar Draci.Mám na vás tkovou otázku.Když mi kámoš řek ať vyleštím benzínový kanál na fichtlovy tak nevím co to přesně je, si osobně myslím že to je hrdlo karburátoru, ale nevím to jistě. Jo a ještě sem se chtěl zeptat co se zlepší když ho vyleštím??...Dik moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 9:42
 
 
 
 
Jméno: Š.M      IP: uživatel5185    
A ještě se chci zeptat čím to mám vyleštit??Dík moc
 
 
Datum: 11. října 2009 9:42
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
změnu na výkonu bude znát jen když vyleštíš hrdlo karbece, přefuky píst, hlavu, a výf kanál a nejlépe aspon první část kolínka(ja se se to také chystám dělat
 
 
Datum: 10. října 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, vadí něčemu že mam jehlu na 1 zářezu??? jezdí na to bez problémů svíčka cihlová ...... díky za radu a ať vámto drandí :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám ji taky na 1 zářezu a je to OK.
 
 
Datum: 10. října 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně že není bílá... cihlová je OK..
 
 
Datum: 10. října 2009 12:36
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus, mam dotaz když nastartuju ČZ tak třeba 2 minuty drží dobře volnoběh nebo když jedu v vyších otáčkách, ale jakmile je dlouho na volnoběh nebo se jede na malé otáčky tak začne chcípat a když přidám tak to hrozně trvá než se dostane do otáček skoro mi připada že se uchlastává, nevíte čím to může být? Předem děkuji za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale nevim jak to utěsnit měnil jsem víčko i plovák, ale je to stejný :-(
 
 
Datum: 10. října 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Předstih a odtrh je nastavenej, akumulator je dobrý dělá to i bez světel takže zapalováním to nebude, je to ČZ 175/477 asi to bude tou jehlou, protože z plovákový komory přetéká benzín.
 
 
Datum: 10. října 2009 11:34
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
V jakém stavu je akumulátor ?Dělá to i s nezapnutými světly ?
 
 
Datum: 10. října 2009 8:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me se uchlastava,treba netesni jehla plovaku...
 
 
Datum: 10. října 2009 8:05
 
 
 
 
Jméno: Fada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A co předstih a odtrh? Nastaveno přesně jak má být?? Co je to za čízu? Ještě by to mohlo být jehlou na špatným zářezu nebo třeba filtr vzduchu.....
 
 
Datum: 10. října 2009 7:05
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel1337    
Zdar kluci,máte někdo na fichtlu to bezkontaktní zapalko co tu sesa prodává???Zajímá mě jak to s nim jede.díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2009 10:45
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ja ho mam taky, jak je podemnou, motor lépe chytá protoče to dává jiskru už od 400ot/min. a taky se lépe vytáčí protože se přibívajícíma otáčkama přidává předstih, koupíš ho, nasadíš ho a dal vubec nemusíš vědět že nějaký zapalko máš
 
 
Datum: 10. října 2009 10:45
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motor lépe chytá,dokonce se i lépe vytáčí a také lépe svítí.Ve vyšších otáčkách utáhne bekontakt i žarovku 35W kterou syn namontoval do světla.Já ho vyzkoušel a mohu doporučit máš-li závodního ducha! B.senior.
 
 
Datum: 09. října 2009 23:13
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau, chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte proč se u 2taktních motorů nepoužívá turbo?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši hoši. kdybyste aspon věděly jak turbo funguje :-D a navíc se musí mazat kolujícím a ochlazovaným olejem. takže bys ještě potřeboval olejové čerpadlo a olejový chladič jo a ještě chladič vzduchu
 
 
Datum: 10. října 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel6617    
ale to turbo by tam nemuselo bejt spatny byla by to urcite dobra uprava
 
 
Datum: 10. října 2009 7:14
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau to uz sem zkousle a vubec to nejelo :-D
 
 
Datum: 09. října 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
mam větráček z kompa se silnějším moturkem a zadělam ho airboxu, tak bude v sání dost vzduchu, možná je to totální blbost ale uvidí se
 
 
Datum: 09. října 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau peuget dela skutra 125 s kompresorem a ma to 21 kw myslim ale nejsem si jistej jestli to nei ctyrtakt
 
 
Datum: 09. října 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Copak chtěl bys na fíka turbo ?? :-D
 
 
Datum: 09. října 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože ten tlak by vytlačil gufera. u 2Tček se používal kompresor, ale jen na závodních jawách
 
 
Datum: 09. října 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
Čafte,slyšel jsem že pokud chci pořádně vyčistit karbec mám ho vyvařit v octové vodě......tak sem se zeptal kámošú dědy atd...a byly toho názoru že ten karbec zničím pač ocet a hliník se nesnášej...a že mi ho to prej rozežere...chtěl bych vědět jak to teda je dík čus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
ja sem dal karbec a normalni ocet neředěnej a nic to neudělo a vyčistilo dobře
 
 
Datum: 09. října 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
samozřejmě ,že dač trochu octu a dost vody a to se neboj jen se vyčistí
 
 
Datum: 09. října 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel6617    
zdar draci ted sem sprovoznil najitej motor dal sem ho na kostru jiskru hazi ale kdyz ho nakopnu tak jede jen chvilku a musim jeste podlejvat svicku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2009 7:09
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel6617    
tak ja skusim dneska vycistit ten karbec a uvidim kdyztak pisnu
 
 
Datum: 10. října 2009 7:09
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel1163    
Přesně tohle se mě stalo u staďáka. Rozebral jsem celý karbec vyčistil jsem ho, vymyl nádrž, a dal nový filtr na hadičku a jede parádně.:-)
 
 
Datum: 09. října 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To mi dělala 05ka....byl zasraný karbec a celá nádrž....tak jsem to pořádně vyčistil, dal tám čistič paliva na hadičku, karbec vyvařil v octové vodě a už lítá jak drak :-)
 
 
Datum: 09. října 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dostává benzin?
 
 
Datum: 09. října 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: Jay.D      IP: uživatel7035    
Zdravíčko pánové, dává se ještě pod toto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1188.html těsnění? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
origo se opravdu davalo těsnění z obou stran, ale v praxi na mojí čz bez těsnění a nesaje to nic...
 
 
Datum: 09. října 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7594    
mam to na Jawe 250 a zadnej faleš to nesaje....mam to nasucho......bez tesneni...
 
 
Datum: 09. října 2009 16:06
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel5767    
jooo originál se dávalo papírový těsnění na obě strany dej si to tam jinak to bude sát faleš vim co řikam a stejnak na to příjdeš sám tamto je pěknej bláábol
 
 
Datum: 09. října 2009 15:31
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne Těsnění které zamezí ohřívání benzinu v karburátoru, pač teplo se tou to vložkou nepřevádí
 
 
Datum: 09. října 2009 14:41
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mam doma 10 litru oleje 10w40 pue to dat do benzinu nebo ne ??????? nevi co stim :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2009 14:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Do fika jde vsechno jen to bude cernit a vse to zasvini takze ne do benzinu to nedavej
 
 
Datum: 09. října 2009 14:24
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ja vim a treba do tlumicu??
 
 
Datum: 08. října 2009 22:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7589    
bohuzel......to je olej do motoru do auta.....na benzin se špatně váže....do prevodovky taky jako nejde....pak klouze spojka.....
 
 
Datum: 08. října 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: jastinek      E-mail:      IP: uživatel1163    
Zdarec jezdci, má být u jawy 20 pod víčkem plovákové komory těsnění?? Předem díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: jastinek      IP: uživatel1163    
Já si ho asi vystříhnu ze slabí kůže. To by mělo bohatě stačit.
 
 
Datum: 08. října 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já jsem si ho před nějakou dobou vysřihnul z tlustého papíru a jsem s ním spokojený, při přeplavení plovákovky neteče benzín všude kolem a pouze zabublá kolem cupováku, neodlévá se v zatáčkách
 
 
Datum: 08. října 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemá
 
 
Datum: 08. října 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: jastinek      E-mail:      IP: uživatel1163    
Čus lidičky, bude vadit když dám na fichtla palivovou hadičku s větším průměrem než je originál??? Prosím poraďte. Díky.:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
vic benzinu tam nepujde problem je ze to svorkou nejspis neutesnis protoze v miste spoje svorky to zustane neutesneni kup si jadicku benzinovou ja koupil 1m za 5 kc
 
 
Datum: 07. října 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo teoreticky by to mělo jít když to pořádně utěsníš přitáhneš tou objímkou u karburátoru a u kohoutku.A jak říkáš plovákvka se normálně naplní a pak se uzavře tym ventilem takže se nic uchlastávat nebude ale proč bys tam měl dávat větší hadičku tam dej normální průměr ,dej si tam přídavný filtr a bude to nejspolehlivější.
 
 
Datum: 07. října 2009 18:30
 
 
 
 
Jméno: jastinek      E-mail:      IP: uživatel1163    
A když to stahnu svorkama aby to těsnilo? Mě kámoš říkal že mě pude do motoru moc benzínu a uleje se to. Ale já si myslím že by to nemělo, protože tam karbec pustí tolik benzínu kolik je třeba, ale nejsem si jistej.
 
 
Datum: 07. října 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude ti saknout benzin kolem kohoutu a vicka karburatoru:-)
 
 
Datum: 07. října 2009 17:59
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/341462-karburator-tillotson-20-na-ficht.html myslíte že to má cenu na origo fichtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: pivojawa      IP: uživatel6582    
ja myslim ze je hloupost davat na to neco domaci vyroby (karbec) si kup tady karbec dit tu je super matros se kterym se uz da pracovat ja bych neveril nejakym domacimu smejdu ale je to muj nazor (kdyby nebylo zakazany tu bejt sprostej tak nepisu hloupost ale neco jinyho)
 
 
Datum: 06. října 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlavně to jak je to udělaný je hovadina...! TA hadička musí bejt připojená do klikový skříně protože tenhle karbec nemá plovákovku dávkuje to benzín do karbce pomocí potlakový membrány (což je ten letající talíř nahoře) žádný stříkaní do válce...to je kravina...! Jinak měli sme ho na fíkovy taky a nikdy se to dost dobře nepovedlo odladit....!
 
 
Datum: 06. října 2009 17:31
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nooo 20citka difuzor na originální určitě ne.Originální ještě překousne 18 možná i 18,5 ale 20 je na něj moc
 
 
Datum: 06. října 2009 17:18
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
Zdar na origo motor nee:-)sezen si neco kolem 17,18mm difuzor.zdar
 
 
Datum: 06. října 2009 11:19
 
<  126  127  128  129  130  131  132  133  134  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 31.07.2025 18:22:14 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu