slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

>> Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .  |  Dopravce GLS  |  Dopravce GLS  |  Dopravce GLS       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  128  129  130  131  132  133  134  135  136  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci.Potřebuju aby mi ti zvás kerým krásně chytá fichtl (Jawa 20) jak zatepla tak za studena poradili jak toho dosáhli.Já stym bojuju už pár měsíců a výsledek je ten že to stejně nakonec musím roztlačit.začínal sem karburátorem vyvařoval ho v octu pak ho vyšteloval tu jelhlu na 2 zářez od zhora hladina v plováku aby licovala .. volnoběh za tepla seštelovanej a problém to nevyřešilo.Tak sem nato šel přes svíčky.Když sem ho koupil byla tam svíčka Brisk N17C ..zezačátku šecko ok až na semtam nějáký to proběhnutí ... pak se to začalo zhoršovat a když jsem jel v 30° vedru a najednou na křižovatce zdechl tak sem málem vyplivl duši jak jsem se naběhal.tak sem přešel na Brisk N15 C zezačátku perfekt za studena klasika na první nakopnutí a za tepla to taky naskočilo po pár pokusech.Ale taky po pár dnech to šlo zase všechno do starých kolejí a taky jsem opět začal trénovat fyzičku ....Skusil sem ze zoufalosti ještě N14C opět klasika ze začátku chytala krásně za tepla aji za tudena ale opět po pár najetých km to zase bylo oničem.Tak sem tam hodil NGK B8HS a není to nejhorší za studena chytne dycky ale za tepla opět tlačit ale aspoň zatím se mi nestalo že bych se shní naběhal.Ale pořád to není ono.A včera sem našel nepoužitou svíčku PAL 14-8 tu co se tam montovala přímo z výroby ale dnes už taky za tepla jen roztlačit ... jinak svíčky sou normálně cihlově zbarvené.Tak já už fakt nevím co dál skoušet .Nepotřebuju aby mě to chytalo na 1 nakopnutí ale taky aby tam ta startpáka nebyla jen na okrasu.Pak mě napadl ještě předstih ale to nevím pač jede pěkně kopce zvládá taky dobře tak nechcu dotoho rypat.Tak doufám že mě poradíte jak si to udělat aby to chytalo perfektně jak někerým z vás díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Borci všem díky za rady moc ste měpomohli nejspíš to bylo odtrhem ..Nikdy sem se tym nezabýval a svíčky přímo z výroby maj standartně 0,7 mm já naměřil dokonce 1 mm a tak sem vzal starou Brisku N17 sklepl sem ju a chytá parádně za studena nevynechává a za tepla na 2 - 3 pokus startuje. Dneska sem najezdil 100 km a se startováním nebyl problem.Po náročným kopcu sem vypl zapalovanáa naskočil na 2-3 pokus.Tak snad to není tym počasím zimním :-D takže díky za pomoc
 
 
Datum: 30. září 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
SaintJimmy : Ona se něják extra nastavit nedá ... Že se nedá nastavovat neznamená že je správně nastavená. Nastavovat bohatost volnoběžné směsi, to u fichtla opravdu nejde, protože fichtl nemá šroubek bohatosti (třeba takovej karbec z Babety, tam tento šroubek je -proč asi?) Možná právě proto jsem napsal slovo převrtat. Pokud bys měl zájem, mohu zařídit.
 
 
Datum: 30. září 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
no ja neviem ja mám predstih 1,7 odtrh 0,4 po vybrusu asi 30 km sviečka brisk n17c ihla druhý zárez nastavený voľnobech tak že za zimná nepotrebujem držať plyn len otvorím benzín prekopnem a ide za tepla 1-2 max. 3 prekopnúť podla mna to tiez zaleži podla kompresie poiaľ ti fučí hlava zabrúsiť a pretesniť popripade či nestrácaš kompresiu edzi blokmi motora
 
 
Datum: 30. září 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě fichtl vždycky naskočil na porpvé jak za tepla tak za studena na svíčku PAL N7(Y,C). Na technickou jsem dal omylem N14Y a udělal jsem si tam menší trapasa bo jsem to nakopával 2 minuty. Pak doma už jsem to ne nakoupnul vůbec tak se dávám co se děje¨. Tak jsem svíčku vyměnil a jezdím na PAL N7. Je to super. Vždy spoleh....
 
 
Datum: 30. září 2009 17:21
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja pořád nechápu tu bohatost směsi jak to pořád každý píše.Ona se něják extra nastavit nedá ne prostě musíš mít (po zajetí samozřejmě) jehlu v 2 zářezu a je po nastavování bohatosti ne? Samozřejmě sem skoušel to dávat na první zářez ale bylo to oničem ...
 
 
Datum: 30. září 2009 16:14
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Asi tak po 88 ... už mě to skoro neba pořád dokola psát, že je to v bohatosti směsi na volnoběh, za tepla je to moc bohatý, musíš převrtat vzdušník, viz starší odpovědi.
 
 
Datum: 30. září 2009 16:06
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
no jiny reseni a podle me efektivni, je tyristorove zapalovani. je to celkem lehke, staci kupit castice na GMelectronic a udelat to podle naovdu na jawa.xf.cz . Nebo se taky da koupit uz sestavene na inzercich. ja mam 555 a nevim jak se tam montuje, ale kdybych mel dvacitku tak to tak hned hodim. prej to je strasne znat pri nakopavani, dela to silnou jiskru a spali nespalitelne. ale nezkousel jsem...
 
 
Datum: 30. září 2009 15:44
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No a jak poznám žeto má tu správou kompres?dá se to něják změřit jednoduše nebo jak?Možná že to bude tym protože mě kdysi původní majitel říkal že podfukuje válec.Ale já to něják neregistroval protože sem dotoho nechtěl zbytečně rypat.
 
 
Datum: 30. září 2009 10:42
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jestli to má dobrou kompresy a seštělovanej karbec, tak bych to viděl v zapalku mam to od sesy svíčku brisk n14c stačí 1 otočení pístu a motor běží ale svíčku mam černou tak si myslím že taky startuje tak dobře protože tam jde docela dost směsi
 
 
Datum: 30. září 2009 10:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7506    
no uplne základnim predpokladem je mit pořádnou kompresi a spravne serizeny zapalovani a odtrh na svici......zbytek dela smes.......jak to nema kompresi,muzes se stavet na hlavu a nechyti bez roztlaceni nikdy.......me chytal studenej na první,max na druhý.....neseřízenej az tak na třetí a s velkym odtrhem na svici kolikrat az na roztlaceni....
 
 
Datum: 29. září 2009 23:05
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Noa jak si to udělal že to má pořádnou jiskru i při nízkých otáčkách?indučkou nebo alternátorem ... těma kladívkamači co... ?
 
 
Datum: 29. září 2009 22:59
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
ja sem toho docilil tak ze to dava jisrku i kdyz to je opravdu v malich otackach tzn kdyz pomalu otackym klikovkovkou tak to dava silnou jiskru a za druhy to ma obrouvskou kompresi a to taky prispiva k zapaleni
 
 
Datum: 29. září 2009 22:57
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec mel jsme serizenej karbec ze sem mel jehlu az na spodnim zarezu a a mel jsme cihlovo ale nak jsme to mel ucpany tak jsme procistil kouknu na svicku a ona cerna a ted kdyz uberu na jehle zarez abych mel cihlovo nepojede mi to min ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ne pojede to možná i líp protože se to nebude uchcávat
 
 
Datum: 29. září 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
Čus draci,mám dotaz,hádám se s bratrem kvuli svíčce NGK a BRISK.On říká že je lepší BRISK a já že je lepší NGK.PLs piště všichni váš názor dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2009 7:24
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec já jezdím na ngk už 3 roky a zatím si nestěžuju chytá to dobře ,pěkně to spaluje doporučuji ti NGK B8HS je nej na leto
 
 
Datum: 30. září 2009 7:24
 
 
 
 
Jméno: Pan PUlic      IP: uživatel2141    
Uz sem to psal v jednom prispevku predtim, ale s NGk/Champion mam spis negativni zkusenosti. SOu haklivy na uliti... Briskam je tohle sumak. Navic 30kc oproti 150kc za defacto to samy...
 
 
Datum: 30. září 2009 6:28
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Obema dvema prez cunu:-D Zatim nejlepsi zkusenost mam z championem-cca 150 kc-mam to tam uz tak dlouho ze to mozna prirezlo k hlave:-D
 
 
Datum: 29. září 2009 20:21
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja teda jedine Brisk, nebo jeste lip Pal. S NGK mam spatny zkusenosti byla nachylnejsi k uliti a motorka mi s ni sla taknejak "tezkopadnejc". S Briskem/Palkou je to absolutne OK
 
 
Datum: 29. září 2009 15:26
 
 
 
 
Jméno: Fada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ase tu máme debatu o nesmrtelnosti chrousta!!! Je možná na místě se ptát, jestli je lepší BRISK nebo NGK, bavíme-li se o konkrétním typu svíček, které se srovnávat dají a mají být parametrově shodné, dá se řešit třeba výdrž materiálů, které jsou použity, ale obecně se dá říct, že ať tu svíčku vyrobí kdokoliv, musí dodržovat normy a předpisy - minimálně pro automobilový průmysl, tedy VDA6.1 a QS-9000 a v těch jsou jasně daný parametry výrobku. Takže závěr je ten, že pokud si koupíte super svíčku od NGK a potom ji nahradíte standardní svíčkou od BRISKu, bude brisk horší, ale stejně dopadnete, pokud tam namontujete NGK, který se dá taky použít, ale parametry bude o třídu níž, nebo bude mít nevyhovující vlastnosti, bude taky "horší", nežta , za kterou jste ji vyměnili..... Můj závěr zní, je to v podstatě jedno!
 
 
Datum: 29. září 2009 13:30
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel7498    
Vydrž zaleží na nastavení smesi a na oleji,nkg sice vydrži trochu dele,ale lepší je koupit za stejnou cenu dve brisky,ktere ti vydrží dele než jedna nkg.
 
 
Datum: 29. září 2009 13:27
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
NGK je kvalitnější a má větší výdž ale je tak 3krát dražší
 
 
Datum: 29. září 2009 12:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel7375    
ngk má větší výdrž
 
 
Datum: 29. září 2009 8:07
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bylo to tu už hodněkrát. Je to skoro stejný.
 
 
Datum: 28. září 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
kdo vyrabi ten karbec na pio. co tu ma sesa?? doufam ze neni polskej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
ja bych rek ze polsko
 
 
Datum: 28. září 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pravdepodobne je to taiwan
 
 
Datum: 28. září 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: soukalmartas      IP: uživatel7488    
cau chtel bycse zeptat jestli by sel ten tuning karbec dell otro 2 na jawu 20 a jaky to ma vyhody,nevyhody a jestli jeste neco musim dokoupit rad bych ho mel na mim stroji diky cau\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2009 14:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7490    
na puvodni motor bez uprav jde karburator do max prumeru 18mm.....mozna i upraveny jikov podle stejskyho by mohl jet v serii.....ale necekejte od toho zazraky.......
 
 
Datum: 28. září 2009 14:33
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
+ ideální konstrukce pro fichtla ,přidá výkon , vhodný pro klapkové motory , má sytič....-musíš udělat kolínko,nedá se dát na neupravenýho fichtla.
 
 
Datum: 28. září 2009 13:07
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel5908    
je to uz spis na upraveny dachly a jedna nevyhoda musis si udelat prirubu pro karbec(kolinko)
 
 
Datum: 28. září 2009 12:52
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel6914    
Zdarec borci, mám docela velkej problém, mám mustanga a serval se (on sám :-D) závit na válci ke karburátoru, možnost převrtat závit nemám a tak se snažím vymyslet nějaké dočasné řešení, aby to aspoň chvíly vydrželo, takže jestli máte nějaké nápady, pište, díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2009 14:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7490    
skusil bych na zavit šroubu napatlat poradnou vrstvu LOCTITE vysokopevnostního lepidla (350,- tubička).....samozrejmne nechat aspon den vytvrdnout......spoje hliník-kov nema 100% kvalitu slepení,ale tak nejak to udrží......nebo by měl.....kdyz s tim prilepis zeleznej šroub do zavitu v hlinikovym karteru,tak mas problem to potom utrhnout......
 
 
Datum: 28. září 2009 14:57
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel6914    
Jo náznak závitu tam ještě je, takže to zkusím, dík moc za radu, večer dám vědět jak to dopadlo :-)
 
 
Datum: 28. září 2009 12:17
 
 
 
 
Jméno: honzycek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli máš ještě nějaký náznak závitu,tak zkus na ten šroub namotat tu instalaterskou teflonovou pásku a našroubuj to tam. Jako nouzovka to může chvilku vydržet.
 
 
Datum: 28. září 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: drak 100      IP: uživatel7403    
cest draci mel bych dotaz kdyz roztlacuju fechtla tak me nechytne predstih je vystelovanej dava elektirku jiskru taky vsechno ale furt nechce chytnout karburator sem cistil trysky taky vsechno clean napiste pls odpovedi dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Cus draci,zkouseli ste benzin Shell W-power racing nebo shell w power ?Maji oba 100 oktanu?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2009 17:31
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Jo to nevim...mam hlavu s 5,5 spalovakem a az budu mit jehly na ojnici tak ji necham udelat na 5 ml...ten pomer fakt nevim
 
 
Datum: 27. září 2009 17:31
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakej máš kompresní poměr dezileck??
 
 
Datum: 27. září 2009 17:20
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Jj dik za mam snizenou hlavu a nekde sem slysel ze je lepsi davat s vic oktanama...
 
 
Datum: 27. září 2009 17:02
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau, 100 oktanu ma jen power racing... power má 95 a je to spis benzin na procisteni palivové soustavy... se 100 oktany to jinak vonelo a mozna o pid lip jelo.. aspon me teda
 
 
Datum: 27. září 2009 17:00
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci....mám problém s 05kou....je to rok výroby 66 takže už nemá ten stadioňácký karbec....když to dlouze přeplavím, tak to chytne, chvíli to běhá, ale pak tomu jakoby dojde benzín....přitom plováková komora je plná....poraďte prosím co s tím....díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tjn,tak dlouho sme ladily karbec az sme zjistily ze to je zapalovani(vadny vinuti),takze sem dal novy zapalko a jelo to
 
 
Datum: 26. září 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7467    
a nemas v haji zapalovani??? S Kolečkem sme ladili jednu 05 snad 2 hodiny a furt nic......pozdeji tam dal jiny zapalovani a jak jela......
 
 
Datum: 26. září 2009 16:19
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni...stala 3 roky, ale naskočí na poprvé ale jakoby tomu prostě dojde benzín....tam žádný ventil v plovákovce není....ani se tam nedá štelovat hladina....plovák slouží zároveň jako zavírač ventilu a svíčka je tam nová Brisk N15C
 
 
Datum: 26. září 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7461    
a neni ta 05 nahodou nejakej stodolák,kterej spal 20 let???? tohle delaj vytvrdlý gufera na klice........
 
 
Datum: 26. září 2009 13:35
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaká je svíčka???Skus ještě vyčistit filtr a skontrolovat ventil slovákové komory jestli běhá tak ja má.
 
 
Datum: 26. září 2009 13:34
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já už jsem ho vyvařil, ale furt to dělá....už si s tím nevím rady....
 
 
Datum: 26. září 2009 12:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to bude ten karbec ucpaný zkus třeba jen vyčistit trisky a když to nepomůže tak ho celý sundej a profoukej popřípadě vyvař v octové vodě
 
 
Datum: 26. září 2009 12:03
 
 
 
 
Jméno: Vojty      IP: uživatel6362    
Caw lidi je normalni ze se mi u me jawa dandy 125 na otackomeru pri nastarovani ukazuje 4000 tis otacek pri volnobehu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2009 8:59
 
 
 
 
Jméno: karel691 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci prosim vas kde se nachazi tryski v karbecu u babetty 207 ???, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: dr.Brown      IP: uživatel7465    
trysky jsou dole vevnitr v plovakovce, sundas vicko plovakovky (4 sroubky) a uvidis je
 
 
Datum: 25. září 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau,dozvěděl jsem se novinku- někde jsem četl, že cestovní úprava od stejkyho splnuje pravidla závodu pionýrů v kategorii original. podle mě je to blbost odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Co znamená kategorie Bez viditelných úprav ??? Proč tuto kategorii omezovat počtem kanálů ??? To už můžete přikázat jakou barvu musí mít stojánek ... tudy cesta nevede ... tím akorát odradíte lidi ...
 
 
Datum: 30. září 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: stejsky_j50s ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Moje úprava není moje? To jsou mi věci! Už se těším na "4 díry ve válci" v základě snažší úprava a méně starostí, koně se budou muset najít jinak.
 
 
Datum: 25. září 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
dik tak až to bude tak napiš frikuline
 
 
Datum: 25. září 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši zanechte diskuzí...:-) 31.10. je schůze odhledně pravidel Venkovského šampionátu....mám za úkol (respektive sem si ho zadal sám :-D ) sestavit návrh pravidel....samozřejmě nejen já...a bude se potom i hlasovat. Například už teď vim že kategorie bez viditelných úprav a echt originál bude....a ani v jedný se nepojede víc jak 4 díry ve válci. Přeberte si to jak chcete....:-) Budou asi i další omezení. Hodláme to omezit tak aby tam ten prostor pro to rejpání se v tom byl ale zároveň aby to bylo fér pro všechny. Kategorie echt originál je jasná tam se netoleruje nic....! Takže vydržet zima je dlouhá ještě toho moc nestavte za měsíc bude jasno...:-)
 
 
Datum: 25. září 2009 16:49
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Stando,co je upraveny puvodni zapalovani?previnuty civky?
 
 
Datum: 25. září 2009 15:29
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
 
 
Datum: 25. září 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Spousta zavodu ma vlastni pravidla. Spis bych se dohodnul s poradatelem. Treba na zavode v Jelenu bylo napsano: original karburator+zapalovani, vrtani max 40mm. Takze tam by mohla Stejskyho sada jet. Kdyztak na jawa50zavody.cz sou pravidla pro jednotlive zavody.
 
 
Datum: 25. září 2009 14:53
 
 
 
 
Jméno: M      IP: uživatel7448    
Orginaly Stejskyho valec jezdit nemuzou,rika se jim stodolaci a netolerujou ani snizenou hlavu.
 
 
Datum: 25. září 2009 14:29
 
 
 
 
Jméno: M      IP: uživatel7448    
3. Jawa do 50cm&#179; - 05, 20, 21, 23 – bez viditelných úprav, průměr 40mm, zdvih 44mm Je zakázáno více přefuků než orig., je zakázána jízda bez orig. funkčního filtru. Povolené úpravy- kryt motoru, přední blatník.
 
 
Datum: 25. září 2009 14:27
 
 
 
 
Jméno: M      IP: uživatel7448    
Co se povida ve Vesnickym sampionatu,tak ta slavna Stejskyho uprava zrejme neni pouze Stejskyho,ale vicemene tomu pomohl na svet i Frikulin.Jak jsem nakoupil,tak prodavam.
 
 
Datum: 25. září 2009 14:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7461    
to ja nevim,ja mam upravene originalni zapalovani,ted jsem h nemu objednal bezkontakt od imsoftu.......vzdy je dovolene to,co neni videt a neni zakázané...pravidla od zavodu fichtl-klubu najdes na jejich strankach.......v pravidlech fichtl-cupů se neorientuju...
 
 
Datum: 25. září 2009 14:13
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
a kdybych měl ten bezkontakt na fichtla co tu má sesa tak bych tam mohl?
 
 
Datum: 25. září 2009 14:09
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
co všechno mužeš mít tedy v original upraveného? 1 mírně válec a dal?
 
 
Datum: 25. září 2009 14:05
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7461    
na fichtlcupech ano,na zavodech fichtl-klubu letosni sezonu jeste jezdit mohla,ale pristi sezona je zatim diskutabilní....koncem rijna se budou vytvaret pravidla na novou sezonu 2010......pokud upravi pravidla tak,ze valce musi mit orig.pocet přefuků a vyfukový kanal bez okýnek,tak uz ne......
 
 
Datum: 25. září 2009 13:53
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel4805    
čau draci mam takovy maly problem na fichtlu když je studeny tak drží volnoběh a když je teply tak ne nevite co s tim je ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2009 12:56
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7461    
kdyz studenej drží a teplej ne,tak je vzdy na vině velká bohatost smesi......predpokladam ze ti to i spatne jede teplý,ze? mas mozna nadrbany trysky a nebo moc starej a špinavej vzduchovej filtr.....
 
 
Datum: 25. září 2009 12:56
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel4805    
jo dik
 
 
Datum: 24. září 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
volnobeh steluj kdyz je teplej motor..a steluje se tim sroubkem uprostred na karbecu s tim perkem,ale to asi vis
 
 
Datum: 24. září 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: sniper      IP: uživatel6617    
Zdar borci mám mustanga a když jedu a přidám plyn a pak chcu řadit na 2 tak jako zmáčknu spojku (a mám puštěnej plyn) a začne to řvt jak kdybych přidával na plno není to třeba jehlou nebo lankem??????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no a nebo to taky může být úplná kravinka jako se stala kámošovi...když už je šoupátko hodně vymletý u toho řroubku volnoběžnýho co ho zvedá tak to potom takhle blbne...potom jsme vyměnili šoupátko a nastavili volnoběh a všechno OK
 
 
Datum: 24. září 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel7452    
No bud jehla ale to se mi moc nezdá nebo tto lanko se ti seká rychlopal a nebo skus ještě ten karbec vyvařit ve vodě
 
 
Datum: 24. září 2009 18:08
 
 
 
 
Jméno: Jezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nebo se ti seká lanko.
 
 
Datum: 24. září 2009 17:41
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Buď spatně seřízený volnoběh, nebo zajebaný kohoutek nebo ventil plováku....zkus karbec vyvařit v octové vodě....
 
 
Datum: 24. září 2009 16:20
 
 
 
 
Jméno: dokovoj      IP: uživatel5252    
Mam zcela jednoduchy dotaz je lepsi pres zimu nechat na fichtlovi (JAWA 20) plnou nadrz nebo skoro prazdnou?.. diky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Já mám 05ku z 63 a jezdím s ní celoroční provoz, akorát mi po zimě vždy odejde řetěz protože se do článků dostane voda a zamrzá to.
 
 
Datum: 24. září 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4945    
Pařezy a peraka na podzim vyjedu az na suchej karburator a dam je spát.....s 21 sem jezdival celej rok,takze sem z ni nic nevypoustel......a stejnak se mi benzin nezdrcává......taky sem na tom nejel ctvrt roku a chytil na druhý..... bandy vyrezlý nemam,jen u 21 ji mam trochu,ale to uz bylo....
 
 
Datum: 24. září 2009 12:40
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím jak vy, ale já na mustangovi jezdím celou zimu a toho druhého taky v zimě projíždím....ale do Jawetty vždycky doleju do plné a naliju tam víc oleje a jednou dvakrát za týden s tím trochu zatřepu ať se mi ten Oil neusazuje na dně....
 
 
Datum: 24. září 2009 12:29
 
 
 
 
Jméno: Agyn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej plnou a dej tam víc oleje ( trošku ) . Já fichtla vždy jednou - dvakrát navrčel na 5 min každý měsíc a bylo vše ok
 
 
Datum: 24. září 2009 12:17
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Plnou a s olejem - není tam totiž pak moc místa, kde by se srážela voda a mohla by nastat koroze. Taktéž smotný benuín není dobrý, jelikož po čase vodnatí. Olej se používá jako konzervační prostředek. Pokud v zimě nejezdíš, nalij trochu oleje i do válce a pootoč motorem - tím se ti rozetře po stěnách válce a dál, takže bude chráněný.
 
 
Datum: 23. září 2009 22:46
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
nazdar ešte otázka moj fik nakopnem bez problému na šupu za studena bez toho aby som držal plyn ale ked´pridám to to mrmle a dusí a nechce isť do otáčok ale ked´sa trochu zohreje už ide v poriadku niekedy pri vysokých otáčkach začne znovu vynechávať kde je problém v karburatore to asi nebude sviečka, kondenzátror ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To mi dělá taky....je to prostě studený motor....vždycky to nechám minutku dvě na volnoběh zahřát a až pak jedu....jinak to taky může být falešný vzduch....
 
 
Datum: 23. září 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel4573    
Zdar hosi nema nekdo přední blatnik na jawa mustang dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2009 9:50
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam
 
 
Datum: 24. září 2009 9:50
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
zdar,mám problém simson enduro mi po našlápnutí vyletí do otáček a pak zdechne,jak se sytičem tak aj bez něj.Je to falešnej vzduch?Karbec utěsněnej valec taky,ale asi to budou gufera.(jestli se mejlim tak mě opravte dekuji)a jestli sou to ty gufera tak se to vymění podobně jak na fichtlu že? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2009 10:35
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlas...nejspiš ti to někde přisava...zkontroluj to pod karbecem, pod kolínkem (jestli teda simál nějáké má :-D )a možná to bude gufero na klice...
 
 
Datum: 23. září 2009 10:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspis je to falesnej vzduch...
 
 
Datum: 22. září 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
jo rok vyroby 1988,
 
 
Datum: 22. září 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: karel691 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci jak má být nastavená směs u babetty 207 (kolik otáček šroubkem) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2009 6:47
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Karburátory Jikov 2909 DC mají v příručce 1/4 - 1/2 a karburátor jikov 2912 DC má 1 - 1 a 1/2 ot.
 
 
Datum: 23. září 2009 6:47
 
 
 
 
Jméno: Anton      IP: uživatel4870    
Malo by to byt na 1,5 otacky...1,5 az 1,7 to stelovali vo fabrike. Dedo tam robil 12 rokov tak si to pameta :-P
 
 
Datum: 22. září 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Scháním tenhle bordel co je na obrázku...thx za odpovědi: http://img8.imageshack.us/img8/6893/dellortokarburator24mm.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2009 20:00
 
<  128  129  130  131  132  133  134  135  136  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 31.07.2025 18:19:18 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu