Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau draci.Potřebuju aby mi ti zvás kerým krásně chytá fichtl (Jawa 20) jak zatepla tak za studena poradili jak toho dosáhli.Já stym bojuju už pár měsíců a výsledek je ten že to stejně nakonec musím roztlačit.začínal sem karburátorem vyvařoval ho v octu pak ho vyšteloval tu jelhlu na 2 zářez od zhora hladina v plováku aby licovala .. volnoběh za tepla seštelovanej a problém to nevyřešilo.Tak sem nato šel přes svíčky.Když sem ho koupil byla tam svíčka Brisk N17C ..zezačátku šecko ok až na semtam nějáký to proběhnutí ... pak se to začalo zhoršovat a když jsem jel v 30° vedru a najednou na křižovatce zdechl tak sem málem vyplivl duši jak jsem se naběhal.tak sem přešel na Brisk N15 C zezačátku perfekt za studena klasika na první nakopnutí a za tepla to taky naskočilo po pár pokusech.Ale taky po pár dnech to šlo zase všechno do starých kolejí a taky jsem opět začal trénovat fyzičku ....Skusil sem ze zoufalosti ještě N14C opět klasika ze začátku chytala krásně za tepla aji za tudena ale opět po pár najetých km to zase bylo oničem.Tak sem tam hodil NGK B8HS a není to nejhorší za studena chytne dycky ale za tepla opět tlačit ale aspoň zatím se mi nestalo že bych se shní naběhal.Ale pořád to není ono.A včera sem našel nepoužitou svíčku PAL 14-8 tu co se tam montovala přímo z výroby ale dnes už taky za tepla jen roztlačit ... jinak svíčky sou normálně cihlově zbarvené.Tak já už fakt nevím co dál skoušet .Nepotřebuju aby mě to chytalo na 1 nakopnutí ale taky aby tam ta startpáka nebyla jen na okrasu.Pak mě napadl ještě předstih ale to nevím pač jede pěkně kopce zvládá taky dobře tak nechcu dotoho rypat.Tak doufám že mě poradíte jak si to udělat aby to chytalo perfektně jak někerým z vás díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 21:21
 Borci všem díky za rady moc ste měpomohli nejspíš to bylo odtrhem ..Nikdy sem se tym nezabýval a svíčky přímo z výroby maj standartně 0,7 mm já naměřil dokonce 1 mm a tak sem vzal starou Brisku N17 sklepl sem ju a chytá parádně za studena nevynechává a za tepla na 2 - 3 pokus startuje. Dneska sem najezdil 100 km a se startováním nebyl problem.Po náročným kopcu sem vypl zapalovanáa naskočil na 2-3 pokus.Tak snad to není tym počasím zimním  takže díky za pomoc
Datum: 30. září 2009 21:21
 SaintJimmy : Ona se něják extra nastavit nedá ... Že se nedá nastavovat neznamená že je správně nastavená.
Nastavovat bohatost volnoběžné směsi, to u fichtla opravdu nejde,
protože fichtl nemá šroubek bohatosti (třeba takovej karbec z Babety, tam tento šroubek je -proč asi?) Možná
právě proto jsem napsal slovo převrtat. Pokud bys měl zájem, mohu zařídit.
Datum: 30. září 2009 19:44
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 no ja neviem ja mám predstih 1,7 odtrh 0,4 po vybrusu asi 30 km sviečka brisk n17c ihla druhý zárez nastavený voľnobech tak že za zimná nepotrebujem držať plyn len otvorím benzín prekopnem a ide za tepla 1-2 max. 3 prekopnúť podla mna to tiez zaleži podla kompresie poiaľ ti fučí hlava zabrúsiť a pretesniť popripade či nestrácaš kompresiu edzi blokmi motora
Datum: 30. září 2009 19:26
 Mě fichtl vždycky naskočil na porpvé jak za tepla tak za studena na svíčku PAL N7(Y,C). Na technickou jsem dal omylem N14Y a udělal jsem si tam menší trapasa bo jsem to nakopával 2 minuty. Pak doma už jsem to ne nakoupnul vůbec tak se dávám co se děje¨. Tak jsem svíčku vyměnil a jezdím na PAL N7. Je to super. Vždy spoleh....
Datum: 30. září 2009 17:21
 Ja pořád nechápu tu bohatost směsi jak to pořád každý píše.Ona se něják extra nastavit nedá ne prostě musíš mít (po zajetí samozřejmě) jehlu v 2 zářezu a je po nastavování bohatosti ne? Samozřejmě sem skoušel to dávat na první zářez ale bylo to oničem ...
Datum: 30. září 2009 16:14
 Asi tak po 88 ... už mě to skoro neba pořád dokola psát, že je to v bohatosti směsi na volnoběh, za tepla je to moc bohatý,
musíš převrtat vzdušník, viz starší odpovědi.
Datum: 30. září 2009 16:06
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 no jiny reseni a podle me efektivni, je tyristorove zapalovani. je to celkem lehke, staci kupit castice na GMelectronic a udelat to podle naovdu na jawa.xf.cz . Nebo se taky da koupit uz sestavene na inzercich. ja mam 555 a nevim jak se tam montuje, ale kdybych mel dvacitku tak to tak hned hodim. prej to je strasne znat pri nakopavani, dela to silnou jiskru a spali nespalitelne. ale nezkousel jsem...
Datum: 30. září 2009 15:44
 No a jak poznám žeto má tu správou kompres?dá se to něják změřit jednoduše nebo jak?Možná že to bude tym protože mě kdysi původní majitel říkal že podfukuje válec.Ale já to něják neregistroval protože sem dotoho nechtěl zbytečně rypat.
Datum: 30. září 2009 10:42
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jestli to má dobrou kompresy a seštělovanej karbec, tak bych to viděl v zapalku mam to od sesy svíčku brisk n14c stačí 1 otočení pístu a motor běží ale svíčku mam černou tak si myslím že taky startuje tak dobře protože tam jde docela dost směsi
Datum: 30. září 2009 10:09
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 no uplne základnim predpokladem je mit pořádnou kompresi a spravne serizeny zapalovani a odtrh na svici......zbytek dela smes.......jak to nema kompresi,muzes se stavet na hlavu a nechyti bez roztlaceni nikdy.......me chytal studenej na první,max na druhý.....neseřízenej az tak na třetí a s velkym odtrhem na svici kolikrat az na roztlaceni....
Datum: 29. září 2009 23:05
 Noa jak si to udělal že to má pořádnou jiskru i při nízkých otáčkách?indučkou nebo alternátorem ... těma kladívkamači co... ?
Datum: 29. září 2009 22:59
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ja sem toho docilil tak ze to dava jisrku i kdyz to je opravdu v malich otackach tzn kdyz pomalu otackym klikovkovkou tak to dava silnou jiskru a za druhy to ma obrouvskou kompresi a to taky prispiva k zapaleni
Datum: 29. září 2009 22:57
 Zdarec mel jsme serizenej karbec ze sem mel jehlu az na spodnim zarezu a a mel jsme cihlovo ale nak jsme to mel ucpany tak jsme procistil kouknu na svicku a ona cerna a ted kdyz uberu na jehle zarez abych mel cihlovo nepojede mi to min ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 22:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ne pojede to možná i líp protože se to nebude uchcávat
Datum: 29. září 2009 22:40
 Čus draci,mám dotaz,hádám se s bratrem kvuli svíčce NGK a BRISK.On říká že je lepší BRISK a já že je lepší NGK.PLs piště všichni váš názor dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 7:24
 zdarec já jezdím na ngk už 3 roky a zatím si nestěžuju chytá to dobře ,pěkně to spaluje doporučuji ti NGK B8HS je nej na leto
Datum: 30. září 2009 7:24
Jméno: Pan PUlic
IP: uživatel2141
 Uz sem to psal v jednom prispevku predtim, ale s NGk/Champion mam spis negativni zkusenosti. SOu haklivy na uliti... Briskam je tohle sumak. Navic 30kc oproti 150kc za defacto to samy...
Datum: 30. září 2009 6:28
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Obema dvema prez cunu  Zatim nejlepsi zkusenost mam z championem-cca 150 kc-mam to tam uz tak dlouho ze to mozna prirezlo k hlave
Datum: 29. září 2009 20:21
 ja teda jedine Brisk, nebo jeste lip Pal. S NGK mam spatny zkusenosti byla nachylnejsi k uliti a motorka mi s ni sla taknejak "tezkopadnejc". S Briskem/Palkou je to absolutne OK
Datum: 29. září 2009 15:26
 ase tu máme debatu o nesmrtelnosti chrousta!!! Je možná na místě se ptát, jestli je lepší BRISK nebo NGK, bavíme-li se o konkrétním typu svíček, které se srovnávat dají a mají být parametrově shodné, dá se řešit třeba výdrž materiálů, které jsou použity, ale obecně se dá říct, že ať tu svíčku vyrobí kdokoliv, musí dodržovat normy a předpisy - minimálně pro automobilový průmysl, tedy VDA6.1 a QS-9000 a v těch jsou jasně daný parametry výrobku. Takže závěr je ten, že pokud si koupíte super svíčku od NGK a potom ji nahradíte standardní svíčkou od BRISKu, bude brisk horší, ale stejně dopadnete, pokud tam namontujete NGK, který se dá taky použít, ale parametry bude o třídu níž, nebo bude mít nevyhovující vlastnosti, bude taky "horší", nežta , za kterou jste ji vyměnili..... Můj závěr zní, je to v podstatě jedno!
Datum: 29. září 2009 13:30
Jméno: martin
IP: uživatel7498
 Vydrž zaleží na nastavení smesi a na oleji,nkg sice vydrži trochu dele,ale lepší je koupit za stejnou cenu
dve brisky,ktere ti vydrží dele než jedna nkg.
Datum: 29. září 2009 13:27
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 NGK je kvalitnější a má větší výdž ale je tak 3krát dražší
Datum: 29. září 2009 12:13
Jméno: péro
IP: uživatel7375
 ngk má větší výdrž
Datum: 29. září 2009 8:07
 Bylo to tu už hodněkrát.
Je to skoro stejný.
Datum: 28. září 2009 22:38
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kdo vyrabi ten karbec na pio. co tu ma sesa?? doufam ze neni polskej
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2009 19:02
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ja bych rek ze polsko
Datum: 28. září 2009 19:02
 pravdepodobne je to taiwan
Datum: 28. září 2009 18:43
Jméno: soukalmartas
IP: uživatel7488
 cau chtel bycse zeptat jestli by sel ten tuning karbec dell otro 2 na jawu 20 a jaky to ma vyhody,nevyhody a jestli jeste neco musim dokoupit rad bych ho mel na mim stroji diky cau\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2009 14:33
Jméno: standa
IP: uživatel7490
 na puvodni motor bez uprav jde karburator do max prumeru 18mm.....mozna i upraveny jikov podle stejskyho by mohl jet v serii.....ale necekejte od toho zazraky.......
Datum: 28. září 2009 14:33
 + ideální konstrukce pro fichtla ,přidá výkon , vhodný pro klapkové motory , má sytič....-musíš udělat kolínko,nedá se dát na neupravenýho fichtla.
Datum: 28. září 2009 13:07
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 je to uz spis na upraveny dachly a jedna nevyhoda musis si udelat prirubu pro karbec(kolinko)
Datum: 28. září 2009 12:52
Jméno: Tomáš
IP: uživatel6914
 Zdarec borci, mám docela velkej problém, mám mustanga a serval se (on sám  ) závit na válci ke karburátoru, možnost převrtat závit nemám a tak se snažím vymyslet nějaké dočasné řešení, aby to aspoň chvíly vydrželo, takže jestli máte nějaké nápady, pište, díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2009 14:57
Jméno: standa
IP: uživatel7490
 skusil bych na zavit šroubu napatlat poradnou vrstvu LOCTITE vysokopevnostního lepidla (350,- tubička).....samozrejmne nechat aspon den vytvrdnout......spoje hliník-kov nema 100% kvalitu slepení,ale tak nejak to udrží......nebo by měl.....kdyz s tim prilepis zeleznej šroub do zavitu v hlinikovym karteru,tak mas problem to potom utrhnout......
Datum: 28. září 2009 14:57
Jméno: Tomáš
IP: uživatel6914
 Jo náznak závitu tam ještě je, takže to zkusím, dík moc za radu, večer dám vědět jak to dopadlo
Datum: 28. září 2009 12:17
 Jestli máš ještě nějaký náznak závitu,tak zkus na ten šroub namotat tu instalaterskou teflonovou pásku a našroubuj to tam. Jako nouzovka to může chvilku vydržet.
Datum: 28. září 2009 12:09
Jméno: drak 100
IP: uživatel7403
 cest draci mel bych dotaz kdyz roztlacuju fechtla tak me nechytne predstih je vystelovanej dava elektirku jiskru taky vsechno ale furt nechce chytnout karburator sem cistil trysky taky vsechno clean napiste pls odpovedi dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2009 20:40
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Cus draci,zkouseli ste benzin Shell W-power racing nebo shell w power ?Maji oba 100 oktanu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2009 17:31
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Jo to nevim...mam hlavu s 5,5 spalovakem a az budu mit jehly na ojnici tak ji necham udelat na 5 ml...ten pomer fakt nevim
Datum: 27. září 2009 17:31
 Jakej máš kompresní poměr dezileck??
Datum: 27. září 2009 17:20
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Jj dik za mam snizenou hlavu a nekde sem slysel ze je lepsi davat s vic oktanama...
Datum: 27. září 2009 17:02
 cau, 100 oktanu ma jen power racing... power má 95 a je to spis benzin na procisteni palivové soustavy... se 100 oktany to jinak vonelo a mozna o pid lip jelo.. aspon me teda
Datum: 27. září 2009 17:00
 Zdar draci....mám problém s 05kou....je to rok výroby 66 takže už nemá ten stadioňácký karbec....když to dlouze přeplavím, tak to chytne, chvíli to běhá, ale pak tomu jakoby dojde benzín....přitom plováková komora je plná....poraďte prosím co s tím....díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2009 19:12
 tjn,tak dlouho sme ladily karbec az sme zjistily ze to je zapalovani(vadny vinuti),takze sem dal novy zapalko a jelo to
Datum: 26. září 2009 19:12
Jméno: Standa
IP: uživatel7467
 a nemas v haji zapalovani??? S Kolečkem sme ladili jednu 05 snad 2 hodiny a furt nic......pozdeji tam dal jiny zapalovani a jak jela......
Datum: 26. září 2009 16:19
 neni...stala 3 roky, ale naskočí na poprvé ale jakoby tomu prostě dojde benzín....tam žádný ventil v plovákovce není....ani se tam nedá štelovat hladina....plovák slouží zároveň jako zavírač ventilu a svíčka je tam nová Brisk N15C
Datum: 26. září 2009 15:27
Jméno: standa
IP: uživatel7461
 a neni ta 05 nahodou nejakej stodolák,kterej spal 20 let???? tohle delaj vytvrdlý gufera na klice........
Datum: 26. září 2009 13:35
 Jaká je svíčka???Skus ještě vyčistit filtr a skontrolovat ventil slovákové komory jestli běhá tak ja má.
Datum: 26. září 2009 13:34
 Já už jsem ho vyvařil, ale furt to dělá....už si s tím nevím rady....
Datum: 26. září 2009 12:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to bude ten karbec ucpaný zkus třeba jen vyčistit trisky a když to nepomůže tak ho celý sundej a profoukej popřípadě vyvař v octové vodě
Datum: 26. září 2009 12:03
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
 Caw lidi je normalni ze se mi u me jawa dandy 125 na otackomeru pri nastarovani ukazuje 4000 tis otacek pri volnobehu
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2009 8:59
 zdarec draci prosim vas kde se nachazi tryski v karbecu u babetty 207 ???,
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 18:05
Jméno: dr.Brown
IP: uživatel7465
 trysky jsou dole vevnitr v plovakovce, sundas vicko plovakovky (4 sroubky) a uvidis je
Datum: 25. září 2009 18:05
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau,dozvěděl jsem se novinku- někde jsem četl, že cestovní úprava od stejkyho splnuje pravidla závodu pionýrů v kategorii original. podle mě je to blbost
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 20:18
 Co znamená kategorie Bez viditelných úprav ??? Proč tuto kategorii omezovat počtem kanálů ???
To už můžete přikázat jakou barvu musí mít stojánek ... tudy cesta nevede ... tím akorát odradíte lidi ...
Datum: 30. září 2009 20:18
 Moje úprava není moje? To jsou mi věci! Už se těším na "4 díry ve válci" v základě snažší úprava a méně starostí, koně se budou muset najít jinak.
Datum: 25. září 2009 20:54
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 dik tak až to bude tak napiš frikuline
Datum: 25. září 2009 16:55
 Hoši zanechte diskuzí...  31.10. je schůze odhledně pravidel Venkovského šampionátu....mám za úkol (respektive sem si ho zadal sám  ) sestavit návrh pravidel....samozřejmě nejen já...a bude se potom i hlasovat. Například už teď vim že kategorie bez viditelných úprav a echt originál bude....a ani v jedný se nepojede víc jak 4 díry ve válci. Přeberte si to jak chcete....  Budou asi i další omezení. Hodláme to omezit tak aby tam ten prostor pro to rejpání se v tom byl ale zároveň aby to bylo fér pro všechny. Kategorie echt originál je jasná tam se netoleruje nic....! Takže vydržet zima je dlouhá ještě toho moc nestavte za měsíc bude jasno...
Datum: 25. září 2009 16:49
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Stando,co je upraveny puvodni zapalovani?previnuty civky?
Datum: 25. září 2009 15:29
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
Datum: 25. září 2009 14:55
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Spousta zavodu ma vlastni pravidla. Spis bych se dohodnul s poradatelem. Treba na zavode v Jelenu bylo napsano: original karburator+zapalovani, vrtani max 40mm. Takze tam by mohla Stejskyho sada jet. Kdyztak na jawa50zavody.cz sou pravidla pro jednotlive zavody.
Datum: 25. září 2009 14:53
Jméno: M
IP: uživatel7448
 Orginaly Stejskyho valec jezdit nemuzou,rika se jim stodolaci a netolerujou ani snizenou hlavu.
Datum: 25. září 2009 14:29
Jméno: M
IP: uživatel7448
 3. Jawa do 50cm³ - 05, 20, 21, 23 – bez viditelných úprav, průměr 40mm, zdvih 44mm Je zakázáno více přefuků než orig., je zakázána jízda bez orig. funkčního filtru. Povolené úpravy- kryt motoru, přední blatník.
Datum: 25. září 2009 14:27
Jméno: M
IP: uživatel7448
 Co se povida ve Vesnickym sampionatu,tak ta slavna Stejskyho uprava zrejme neni pouze Stejskyho,ale vicemene tomu pomohl na svet i Frikulin.Jak jsem nakoupil,tak prodavam.
Datum: 25. září 2009 14:20
Jméno: standa
IP: uživatel7461
 to ja nevim,ja mam upravene originalni zapalovani,ted jsem h nemu objednal bezkontakt od imsoftu.......vzdy je dovolene to,co neni videt a neni zakázané...pravidla od zavodu fichtl-klubu najdes na jejich strankach.......v pravidlech fichtl-cupů se neorientuju...
Datum: 25. září 2009 14:13
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a kdybych měl ten bezkontakt na fichtla co tu má sesa tak bych tam mohl?
Datum: 25. září 2009 14:09
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 co všechno mužeš mít tedy v original upraveného? 1 mírně válec a dal?
Datum: 25. září 2009 14:05
Jméno: Standa
IP: uživatel7461
 na fichtlcupech ano,na zavodech fichtl-klubu letosni sezonu jeste jezdit mohla,ale pristi sezona je zatim diskutabilní....koncem rijna se budou vytvaret pravidla na novou sezonu 2010......pokud upravi pravidla tak,ze valce musi mit orig.pocet přefuků a vyfukový kanal bez okýnek,tak uz ne......
Datum: 25. září 2009 13:53
Jméno: jawa 21
IP: uživatel4805
 čau draci mam takovy maly problem na fichtlu když je studeny tak drží volnoběh a když je teply tak ne nevite co s tim je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 12:56
Jméno: Standa
IP: uživatel7461
 kdyz studenej drží a teplej ne,tak je vzdy na vině velká bohatost smesi......predpokladam ze ti to i spatne jede teplý,ze? mas mozna nadrbany trysky a nebo moc starej a špinavej vzduchovej filtr.....
Datum: 25. září 2009 12:56
Jméno: jawa 21
IP: uživatel4805
 jo dik
Datum: 24. září 2009 21:06
 volnobeh steluj kdyz je teplej motor..a steluje se tim sroubkem uprostred na karbecu s tim perkem,ale to asi vis
Datum: 24. září 2009 20:37
Jméno: sniper
IP: uživatel6617
 Zdar borci mám mustanga a když jedu a přidám plyn a pak chcu řadit na 2 tak jako zmáčknu spojku (a mám puštěnej plyn) a začne to řvt jak kdybych přidával na plno není to třeba jehlou nebo lankem???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2009 22:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no a nebo to taky může být úplná kravinka jako se stala kámošovi...když už je šoupátko hodně vymletý u toho řroubku volnoběžnýho co ho zvedá tak to potom takhle blbne...potom jsme vyměnili šoupátko a nastavili volnoběh a všechno OK
Datum: 24. září 2009 22:02
Jméno: Tom
IP: uživatel7452
 No bud jehla ale to se mi moc nezdá nebo tto lanko se ti seká rychlopal a nebo skus ještě ten karbec vyvařit ve vodě
Datum: 24. září 2009 18:08
 Nebo se ti seká lanko.
Datum: 24. září 2009 17:41
 Buď spatně seřízený volnoběh, nebo zajebaný kohoutek nebo ventil plováku....zkus karbec vyvařit v octové vodě....
Datum: 24. září 2009 16:20
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 Mam zcela jednoduchy dotaz je lepsi pres zimu nechat na fichtlovi (JAWA 20) plnou nadrz nebo skoro prazdnou?.. diky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2009 16:25
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Já mám 05ku z 63 a jezdím s ní celoroční provoz, akorát mi po zimě vždy odejde řetěz protože se do článků dostane voda a zamrzá to.
Datum: 24. září 2009 16:25
Jméno: standa
IP: uživatel4945
 Pařezy a peraka na podzim vyjedu az na suchej karburator a dam je spát.....s 21 sem jezdival celej rok,takze sem z ni nic nevypoustel......a stejnak se mi benzin nezdrcává......taky sem na tom nejel ctvrt roku a chytil na druhý..... bandy vyrezlý nemam,jen u 21 ji mam trochu,ale to uz bylo....
Datum: 24. září 2009 12:40
 Nevím jak vy, ale já na mustangovi jezdím celou zimu a toho druhého taky v zimě projíždím....ale do Jawetty vždycky doleju do plné a naliju tam víc oleje a jednou dvakrát za týden s tím trochu zatřepu ať se mi ten Oil neusazuje na dně....
Datum: 24. září 2009 12:29
 Dej plnou a dej tam víc oleje ( trošku ) . Já fichtla vždy jednou - dvakrát navrčel na 5 min každý měsíc a bylo vše ok
Datum: 24. září 2009 12:17
 Plnou a s olejem - není tam totiž pak moc místa, kde by se srážela voda a mohla by nastat koroze. Taktéž smotný benuín není dobrý, jelikož po čase vodnatí. Olej se používá jako konzervační prostředek. Pokud v zimě nejezdíš, nalij trochu oleje i do válce a pootoč motorem - tím se ti rozetře po stěnách válce a dál, takže bude chráněný.
Datum: 23. září 2009 22:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 nazdar ešte otázka moj fik nakopnem bez problému na šupu za studena bez toho aby som držal plyn ale ked´pridám to to mrmle a dusí a nechce isť do otáčok ale ked´sa trochu zohreje už ide v poriadku niekedy pri vysokých otáčkach začne znovu vynechávať kde je problém v karburatore to asi nebude sviečka, kondenzátror ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 21:54
 To mi dělá taky....je to prostě studený motor....vždycky to nechám minutku dvě na volnoběh zahřát a až pak jedu....jinak to taky může být falešný vzduch....
Datum: 23. září 2009 21:54
 Zdar hosi nema nekdo přední blatnik na jawa mustang dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2009 9:50
 mam
Datum: 24. září 2009 9:50
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 zdar,mám problém simson enduro mi po našlápnutí vyletí do otáček a pak zdechne,jak se sytičem tak aj bez něj.Je to falešnej vzduch?Karbec utěsněnej valec taky,ale asi to budou gufera.(jestli se mejlim tak mě opravte dekuji)a jestli sou to ty gufera tak se to vymění podobně jak na fichtlu že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 10:35
 souhlas...nejspiš ti to někde přisava...zkontroluj to pod karbecem, pod kolínkem (jestli teda simál nějáké má  )a možná to bude gufero na klice...
Datum: 23. září 2009 10:35
 nejspis je to falesnej vzduch...
Datum: 22. září 2009 21:12
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 jo rok vyroby 1988,
Datum: 22. září 2009 21:08
 čus draci jak má být nastavená směs u babetty 207 (kolik otáček šroubkem) díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 6:47
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Karburátory Jikov 2909 DC mají v příručce 1/4 - 1/2 a karburátor jikov 2912 DC má 1 - 1 a 1/2 ot.
Datum: 23. září 2009 6:47
Jméno: Anton
IP: uživatel4870
 Malo by to byt na 1,5 otacky...1,5 az 1,7 to stelovali vo fabrike. Dedo tam robil 12 rokov tak si to pameta
Datum: 22. září 2009 21:19
 Scháním tenhle bordel co je na obrázku...thx za odpovědi:
http://img8.imageshack.us/img8/6893/dellortokarburator24mm.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2009 20:00
|



|