slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  132  133  134  135  136  137  138  139  140  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kopelec7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj hoši,co mám udělat s mojim fíkovcem,aby tolik nečudil,oleje tam leju málo,ale pořád to čudí,děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2009 18:07
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ja jezdim na castrol 1:50 a skoro to nekouri jen v kopci kdyz drzim moc plynu ale de mi tam moc benzinu snazim se to uskrtit na min bak by nemel kourit skoro vubec svicka musi mit cihlovou barvu pokud je cerna tak musis dat plisek na jehle vejs aby tam slo min benzinu a motor to zvladnul spalit vsechno
 
 
Datum: 02. září 2009 18:07
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli tam leješ m2t tak se nediv.to je pěkná sračka co čmudí furt at děláš cokoliva ještě to maže nahovno.
 
 
Datum: 02. září 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo máš špatné gufero a saje ti to Oil z převodovky a ten se pak pálí a pořádně čoudí....směs se šteluje tak že dáš jehlu v karburátoru na druhý zářez....
 
 
Datum: 02. září 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: kopelec7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jak to mám naštelovat???(jawa 555)
 
 
Datum: 02. září 2009 16:24
 
 
 
 
Jméno: mustih      IP: uživatel5546    
moc velka smes
 
 
Datum: 02. září 2009 16:21
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau kolik stoji stoji soupe do karburatoru jawa 23 . dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: Ondrej      IP: uživatel7016    
stoji 56kc.... nedavno sem si ho kupoval
 
 
Datum: 02. září 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak to už je lepší koupit kompletní karbec někde na netu ;-)
 
 
Datum: 02. září 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: musta      IP: uživatel6610    
asi neco kolem 100 kč
 
 
Datum: 02. září 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: HanzS51      IP: uživatel7244    
Kluci co mám dělat když jedu na jawě 555 když mi z ničeho nic začne vynechavat motor ? Přívod benzinu je otevřený (benzin pokapává )..No a pak motorka chcípne .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2009 13:28
 
 
 
 
Jméno: HanzS51      IP: uživatel7244    
No jeden čas jo ale pak jakoby nic a jezdil v pohodě a pak zase začal zlobit...
 
 
Datum: 02. září 2009 13:28
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel7248    
dělá ti to furt
 
 
Datum: 01. září 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
zkontroluj palivovej kohoutek a diru ve vicku nadrze. me to delalo taky.
 
 
Datum: 01. září 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: HanzS51      IP: uživatel7244    
J a trysku jsem zkoušel profouknout a svíčka taky v poho tak neviim co s tim je ...
 
 
Datum: 01. září 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
Zdač draci,chci si koupit NGK svíčku na fíka,ale bojím se že mi to propálí píst,ted mám brisk 14.....ale chci nějakou lepší aby mi to startovalo na poprvé za studena tak i za tepla,ale aby nepropálila píst.Dík za názory.čus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel5450    
me osobne se jeste nestalo abych propalil pist a to jezdim na vselijaky svicky, dlouhym zavitem a vysunutym jiskristem jen pod ne mam udelany podlozky aby nenarazely do pistu (lepe receno jezdim na jakoukoli svicku jen kdyz haze jiskru a ma nejakou normalnejsi tepelnou hodnotu) jinak s NGK skusenost nemam
 
 
Datum: 01. září 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kup si B7HS
 
 
Datum: 01. září 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
v kazdy mototechne a uz tu neotravuj stakovejma dotazama
 
 
Datum: 01. září 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
Dík všem a hele kde se dá ta svíčka NGk koupit? v normální mototechně asi ne co?
 
 
Datum: 01. září 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
vy ste nektery nahlavu pist propali pouze dlouha svicka kup si normalne svicku skratkym zavitem a kratkym jiskristem soznacenim B7HS ta je super ja jsem sni spokojenej vic nez zbryskou mam pionyra rek by to jede stejne mozna zanedbatelne lip ale mas jistotu ze bude fungovat ty brisky nektery nefungujou uz novy a dost casto davaj slabou jiskru takze si kup NGK!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 01. září 2009 19:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
píst se propaluje pouze když je hodně chudá směs a svíčka s vysunutým jiskřištěm
 
 
Datum: 01. září 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NGK B6HS je dobrá svíčka, ale Briska mi v Pionýru vydržela mnohem dýl než NGK ......a pro zajic13.....až ti ho propálí, pochopíš....
 
 
Datum: 01. září 2009 19:20
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NGK B6HS ...ta je super!! a jak bys moh propalit pist?je to stejny jak brisk,myslim vzhledove...proc porad vsichni rikaj ze svicka muze propalit pist.....nechapu...
 
 
Datum: 01. září 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      IP: uživatel7215    
Čus draci,chtěl jsem se zeptat jestli se dá nějak lehce zvednout výkon u fíka a kdyš jo tak jak? dík za vaše odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dej nový kroužky trochu je zajed a bude ti hrabat i na 2 :-D
 
 
Datum: 01. září 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
Jako rychlost v pohodě jenže sílu to nemá ani na trávě to nehrábne semnou....a strašně pomalu se rozjede ale kdyš se rozjede stojí to az to .-D
 
 
Datum: 01. září 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: leito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hochu to ses borec 36 kilo, to foukne vitr a ty spadnes :-D A 80 km/h ti nestaci?? Za to bych byl rad vzdit pincek ma v Tp 65km/h.
 
 
Datum: 01. září 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      IP: uživatel7215    
jj to je....já s těma 36 kilama jedu z kopce 80 ale ten origo tachometr nwm jesi ukazuje dobře pač se mi ta ručička sekne o ten konec..takež by to šlo možná aj víc :-D :-D :-D
 
 
Datum: 01. září 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
já mám 80 a fekál sem nou jede 75 tp je celkem slušná rychlost ne?
 
 
Datum: 01. září 2009 19:25
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
36 kilo? dyt z nej ulitnes :-D
 
 
Datum: 01. září 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
Tož vážím 36 kilo a kdybych zhubl už by mě aj moje kotě snědlo....takže to nejde.....xD
 
 
Datum: 01. září 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel6633    
můžeš skust nežrat po půl roce by měl jet fichtl víc
 
 
Datum: 01. září 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel721    
Zdravím mám problém s jawa mosquito když jedu do kopce tak to sebou začne škubat jako když dojde benzin.Nevíte nekdo co s tim je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2009 14:26
 
 
 
 
Jméno: _Kala_      IP: uživatel6220    
tak pokud je to pekny kopec tak ti ani nemusi dotikat benzin kdyz je to naklonene
 
 
Datum: 01. září 2009 14:26
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel5767    
vyměn si fajfku u svíčka pokud máš odrušenou tak tam ja v pici odpor dej tam krátkou fajfku z fíka
 
 
Datum: 01. září 2009 13:00
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy      IP: uživatel5852    
No kdyby to byl fichtl tak bych řek že je nízká hladina v plovákové komoře ...
 
 
Datum: 01. září 2009 11:33
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
upchaná tryska? :-)
 
 
Datum: 01. září 2009 11:33
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak uz fakt nevim jak mam jezdit kdyz jedu jak snek tak to zere jako krava a kdyz to porad tocim tak to jezdi za malo. Mam problem nevim co stim demi tam moc benzinu mam 0. vybrus a karbec je asi vybehanej na svicce se usazuje brutalne karbon mazu 1:50 jeto proste tim ze je bohata smes a nevim jak to este vic uskrtit jehla je uplne dole a hladinu jsem skousel mensi nez ma bejt a porad je to stejny ani volnobech nechce drzet a studenej motor nechyta spatne na roztlaceni. Mam koupit novej karbec?? nebo staci sehnat mensi trysku a kde ji mam sehnat?? kdyz jsem mel 4. vybrus tak svicka byla do cihlovy barvy a volnobech bezproblemu tetka ten samej karbec jsem dal na 0. vybrus a takhle zloby uz jsou vsechny vybehany co mam odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2009 13:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7236    
tak to chvilku skus uplne bez vzduchace a skus dat jinou svicku.....treba je spatna......
 
 
Datum: 01. září 2009 13:30
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
stando nevim jaky gumovy zaslepky mas namysli, svicku mam totalne cernou a zacloto blbnout studenej motor vubec nechce chytit naroztlaceni spatne a na svicce je vrsva karbonu. Filtr je cistej a v ty krabyci plastovy je dira navic vrsek neni prilepenej tak by tam melo jit vzduchu dost
 
 
Datum: 01. září 2009 13:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7236    
hele fikusi ja mel taky vzdycky svicku vic do hneda a jehlu sem mel dole....... muzou to delat orvaný trysky a nebo moc ucpanej airbox.....skus vyhazet ty gumovy zaslepky......ja je vyhazel a svicku sem pak mel spise cihlovou.....ale ja zase vzdycky jezdil trosku bohatsi smes,protoze ja jezdim jak hardcore magor a nechci to pridrit,tak proto radsi bohatsi.......chuda smes je este horsi nez bohata
 
 
Datum: 01. září 2009 12:57
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
prectich je ok ad dam jakej koli tak otacky na volnobech se nezmenej a kdybych mel uz nakej vybrus tak by stim problem nemel jenze na malej valec tam jde moc benaluasi upiluju soupe ze spoda aby tam slo vic vzduchu tim se da taky ochudit bohatost ne??
 
 
Datum: 01. září 2009 12:42
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
no..ještě jsem neviděl vyběhanej karbec, jo je tam třeba ze zdola soupěte velka dražka na šroubek volnoběku ale jinak nevim :-) , koukni na trysky a jinak to muže být také předstihem!!
 
 
Datum: 01. září 2009 11:55
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel5353    
zdar kdyz u fika pustim kohoutek tak mi zacne vytejkat benzin z karbecu nevite co sitm a cim to je? (kohoutek mam novej) dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: rarach      IP: uživatel6505    
Nezavírá jehlový ventil
 
 
Datum: 01. září 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: luks ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vazne ti plovak vycisti ten trn na kterym je nasaznej jemnym smyrkek
 
 
Datum: 01. září 2009 10:42
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
alebo tá ihla co je na strede plovákovej komore más ohnuté a preto plovák zostane dnu a nevie zastavit benzin...
 
 
Datum: 01. září 2009 7:12
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych spíš řekl že se ti lepí plovák na dno tak to vyčisti
 
 
Datum: 01. září 2009 7:00
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel7029    
Asi spatne nastavena hladina v plovakovce... skus to skontrolovat
 
 
Datum: 31. srpna 2009 23:36
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
Čus draci,chtěl jsem se zeptat čím to je,že kdyš jedu rychle na trojku po rovině nebo z kopce tak mi to strašně řve a de to moc do otáček,jiank výfuk hikone,jehla na druhým zářezu od vrchu v karbci,nové pístní kroužky na začátku prázdnin.Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
jj DÍK MOC :-)
 
 
Datum: 03. září 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: mahu22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau..tohle mi dela tez..a vuebc si nevim rady..ja fichtla nakopnu a jeci to..no nevim..az to spravim dam ti vedet..
 
 
Datum: 03. září 2009 15:55
 
 
 
 
Jméno: kutik94      IP: uživatel7215    
Mám díru v karteru,spadl mi řetěz a prodělavěl ho,kdyš bych tam chtěl dát větší kolečko nevešlo by se tam prtže tu díru sme museli zacpat železnýp proužkem,a mezi řetězem a karterem je ted tak 2mm místa
 
 
Datum: 01. září 2009 7:12
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak si to nech ubrousit a nebo to skus nějak doma.Nechápu co stim máš když se ti tam nevleze třeba 14 zub
 
 
Datum: 01. září 2009 7:05
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
to bych si tam dal jenže mám v háji karter.tudíž tam nejde viac ak 13.zub
 
 
Datum: 31. srpna 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je jasný když chceš jet rachlo tak musíš mít vysoké otáčky ,Pokud jezdíš jen rychle tak si tam hoď větší řetězové kolečko
 
 
Datum: 31. srpna 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
cau draci dostal jsem napad jak snizit spotrebu zezhoro v karburatoru provrtam diru zabuduju hadicku a na tu hadicku musim dat nakou regulaci kolik pustim vzduchu porovinkach a skopce pustim vzduch a tim padem bude chudsi smes kdykoli budu chtit. spotreba by se hodne zmencila az pokus oskousim tak napisu vice teprve jsem stim zacal a nemam vubec na to cas odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: keseg      IP: uživatel7169    
nedělej z konstrukterů úplné blbce,co myslíš že ušetříš-řeknu ti to 00-h....a když na to nemáš čas tak se věnuj něčemu smysluplnějšímu
 
 
Datum: 01. září 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
To je taky kravina..Me spis napadlo tam dat injekcni strikacku do ty diry zatesnit to a zmensit dirku v injekci aby to rozprsklo a pak uz jen macknout:-D Ale ma to nakych 5ml takze by to moc dlouho nevydrzelo:-D
 
 
Datum: 31. srpna 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele a neteče ti tam olej z převodovky protože když říkáš že mažeš 1:50 a pořád to dost kouří??
 
 
Datum: 31. srpna 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
nebo koupim novej karbec a bude po ptakach jenze se bojim ty polsky nepresnosti ale stejne by to bylo dobry na ty rovinky
 
 
Datum: 31. srpna 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jenze ten muj karbec je vybehanej i tech 5 dalsich bere pres 3 litry a svicka je do cerna jehlu mam co nejniz hladinu jsem skousel mensi a jde tam porad moc benalu taky to dost huli na to ze mazu 1:50 castrol . musel bych poustet vic vzduchu jen porovine skopce jen kdyz budu drzet plinnebo to udelat na stalo a dat tam malou hadicku s filtrem aby to min zralo
 
 
Datum: 31. srpna 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To bys musel pouště jen málo vzduchu ale já bych řekl že by pro ušetrění paliva bylo lepší vymyslet nějak jehlu aby se dala štělovat za jizdy ale to moc nevim to je jen můj takovej nápad bylo by to hrozné práce a vymýšlení....... .Když poštěluješ karbec a dáš jehlu níž tak ti to tolik žrát nemůže neee??
 
 
Datum: 31. srpna 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel368    
muzes zadrit motor az pojedes na samotnej vzduch dolu z kopce, tak se motor nicim nemaze
 
 
Datum: 31. srpna 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
proc?? kdyz by to mohlo bekt dobry samozdrejme bych poustel jen trochu vzduchu
 
 
Datum: 31. srpna 2009 16:30
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7228    
Fikusi je to kravina.......
 
 
Datum: 31. srpna 2009 15:42
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
HODNE STESTI !
 
 
Datum: 31. srpna 2009 15:03
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
Čuz draci,kde bych prosím našel stejskyho úpravu karbce.Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
No jasně..tam sem našel jen záchodového pavouka v ústech ožralého fotra :-)
 
 
Datum: 31. srpna 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
díval ses pod postelí?
 
 
Datum: 31. srpna 2009 15:51
 
 
 
 
Jméno: herr-bode      IP: uživatel7231    
jawa50-speed.wz.cz
 
 
Datum: 31. srpna 2009 15:07
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak zvýšim hladinu v plovákovej komoře ? mam ten plíšek ohnout nahoru či dolů? a zvedne to výkon o neco? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 1:09
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy      IP: uživatel5852    
Jo a výkon to nezvedne akorát se ti to možná bude uchlastávata zvýší to asi spotřebu ... ale ideální je aby to licovalo s tym plíškem nahoře když to třeba šroubovákem potlačíš ten plovák až nadno
 
 
Datum: 31. srpna 2009 1:09
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy      IP: uživatel5852    
No zvýšíš tak že ten plíšek ohneš nahoru
 
 
Datum: 31. srpna 2009 1:08
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci kámoš má mustanga a když ho za studena nakopne tak drží volnoběh tak 20 s a potom chcípně jako kdyby se udusil a potom to nechytá tak to roztláči a po metrů to chytne a jede čím by to mohlo být ?Karbec seštelovanej profouknutej a čistej plíšek na 2 zářezu ze zhora .Svíčka NGK B6HS jezdí na na special a michá olej 1:40 shell advance .Čím by to mohlo být ?Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
thomas,a zkousel si utahnou prostredni sroubek na karbci:-D?
 
 
Datum: 28. září 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dává tam toho akorát . A poměr není pevně danej záleží čím mažeš a jestli máš kluzný nebo jehličkový ložiško.
 
 
Datum: 31. srpna 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: krys      IP: uživatel4699    
1:40 ? neni to nejak moc? v manualu se pise 1:25 (jestli se nepletu) a ja davam vzdy 3%.
 
 
Datum: 31. srpna 2009 11:40
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
mne to jede dobre na special , a navic special je nejblizsi puvodnimu origo palivu
 
 
Datum: 31. srpna 2009 8:36
 
 
 
 
Jméno: rumcajs      IP: uživatel7223    
special jsou největší sračky ..... ;-)
 
 
Datum: 31. srpna 2009 7:49
 
 
 
 
Jméno: Timeman66 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec všichni,mám takový problém s jawa 21 pionýr.Vždy,když ho chci roztlačit,tak sice chytne,ale asi po 3 sekundách chcípne a musí se zas nějakou tu chvilku počkat,protože jinak nechytne vůbec....No jinak,karbec je vyčištěnej,přetěsněnej,tryska také vyčištěná,elektrika je správně zapojená.....Dík za všechny vaše rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 23:22
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci mam dotaz dosel mi benzin tak jsem nechal fichtla v garazi dny prselo tak jsem ho tam nechal stat po dvou dnech jsme si zasel pro plnou a asi jsme tam nalil moc oleje a nechce to nastartovat na nohu a kdyz to tlacim tak to jde strasne spatne az po padesati metrech treba myslite ze to je tim olejem ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 10:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5848    
nařeď to benzinem ale hlavně mrkni na trysky když stroj stojí delší dobu tak se usazuje bordel a pak ucpe trysky,a olej poznáš podle svíčky jestli je černá tak je tam moc
 
 
Datum: 31. srpna 2009 10:25
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čistým benzínem
 
 
Datum: 30. srpna 2009 20:53
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bys tam toho oleje musel dát kurva hodně zkus to naředit čistym nic jinýho ti asi neporadim :-D
 
 
Datum: 30. srpna 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel6282    
Zdar hoši chci zeptat čím to je? Nastartuju fika. Je studený, volnoběžný otáčky tak akorát. Jezdím tak dlouho až se dostane na provozní teplotu tak volonoběžný otáčky jsou hrozně vysoký. Ten šroubek na volonoběžný ot. na karburátoru je skoro vyšroubovaný a bohatost je tak akorát. (cihlová svíčka) Nevíte čím by to mohlo být. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2010 16:55
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
muže to byt vule lanka nebo šoupátko
 
 
Datum: 21. února 2010 16:55
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel6282    
hele ten volnoběžný šroubek je vyšroubovaný ne zašroubovaný. Ta pružina je skoro napnutá. svíčka nedávno měněná, z karbece neteče, karbec čistej jako dětská prdílka ;-). Z karbece nic neteče a předstih je OK. Ještě mě napadá jestli to není šoupátkem. nedávno jsem ho vyndával.
 
 
Datum: 31. srpna 2009 11:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zkus ještě přetěsnit karbec
 
 
Datum: 30. srpna 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ucpaná volnoběžná triska,simerink pod zapalováním,chudá směs
 
 
Datum: 30. srpna 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
Zdář draci,nevíte čím to múže být že kdyš jedu s bratrem na pincku na projíždku dycky ho na rovince v akceleraci předjedu jak já nwm co,ale pak mě zase hnedka předjede a už ho nedoženu,na začátku prázdnin sem dělal renovaci motoru:-Pístní kroužky,sekundární kolečko,lamele atd.......ale jede mi to stejně pomaleji než jemu,každý máme stejný tip fichtla akorát já sem lehčí než bratr.Moc dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7216    
kamaradovi jede tovarni nikdy nerozebranej motor lip,nez jel muj motor po GO......me jel sice vic na vmax,ale on mel lepsi akceleraci......
 
 
Datum: 30. srpna 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele neni motor jak motor. a možná máš vyběhaný válec
 
 
Datum: 30. srpna 2009 13:49
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
a nebo jestli to nejni předstihem?? já mám 2,5 on 2,7 ale o tak málo bych neřekl.
 
 
Datum: 30. srpna 2009 13:17
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
nn sekundárko oba 13.zub.a prostě kdyš jedu na trojku z kopce tak to řve jako kdyby se mi měl rozpadnout motor,oleje tam mám taky stejně jako on...tak nevím
 
 
Datum: 30. srpna 2009 13:10
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel6937    
Nemáš třeba jenom menší sekundáro ??
 
 
Datum: 30. srpna 2009 13:08
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
Čuzz draci,mám dotaz.kdyš mám na fíkoj výfuk hi-kone snižuje mi to výkon? a nebo spíše zvyšuje? já si myslím že snižuje kdyš je tak levný.Dík za vaše odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: roll      IP: uživatel7348    
nejlepsi poradne utesneny orig výfuk. laděné mají kolísavý výkon asi tak /\/\/\ ale orig mají stálý -------. teť už jenom jak ten výfuk přádně utěsnit :-)
 
 
Datum: 11. září 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel5908    
souhlasim s denzileck..jinak je vyfuk kus blbyho plechu asi se fakt plati jenom za chrom
 
 
Datum: 30. srpna 2009 12:15
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel5908    
souhlasim s denzileck..jinak je vyfuk kus blbyho plechu asi se fakt plati jenom za chrom
 
 
Datum: 30. srpna 2009 12:15
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Na origu se plati za chrom:-D Si myslim aspon...
 
 
Datum: 30. srpna 2009 12:07
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
ani jedno záleží jak ho upravíš dyž na to nopa připrskneš zvihejbaný a placatý origo kolínko a třikrát to propílíš tak ti to moc výkonu nepřidá
 
 
Datum: 30. srpna 2009 10:55
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      IP: uživatel7215    
Čuz draci,mám menší dotaz.Kdyš startuju pincka za studena tak nastartuje na první našlápnutí aniž bych musel přidávat plyn,avšak když už je motor zahřátý,tak už to nastartuje na 3 našpápnutí s plynem,Chtěl jsem se zeptat jakou tam mám dát svíčku aby mi to startovalo aji za tepla i za studena na první našpápnutí bez plynu.Ted tam mám Brisk Super N14c.Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 23:22
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prubni n 14yc mela by ti s tim na poprve naskocit i tepla bez plynu
 
 
Datum: 29. srpna 2009 23:22
 
 
 
 
Jméno: fbk,      IP: uživatel5546    
cuz, nevite nekdo cim to muze byt , zkousel sem uz hodne veci ... ze mi nejde vystelovat volnobeh vzdy bud uplne vysoky a jinak takovej mensi to nebere, to se stejne po chvili zadusi , kdyz jedu z kopca a brzdim tak poku nezmacknu spojk utak to zdechne i pri 15 km rychlosti . mozna gufero , nebo falesny vzduch , nevim no , dikyyyy za rady .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 11:11
 
 
 
 
Jméno: GOZER123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no skus postelovat jehlu asi ji dat niž a jesteto muze byt svička nebo špatnej předstih
 
 
Datum: 30. srpna 2009 11:11
 
<  132  133  134  135  136  137  138  139  140  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.07.2025 0:09:11 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu