Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ahoj hoši,co mám udělat s mojim fíkovcem,aby tolik nečudil,oleje tam leju málo,ale pořád to čudí,děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 18:07
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ja jezdim na castrol 1:50 a skoro to nekouri jen v kopci kdyz drzim moc plynu ale de mi tam moc benzinu snazim se to uskrtit na min bak by nemel kourit skoro vubec svicka musi mit cihlovou barvu pokud je cerna tak musis dat plisek na jehle vejs aby tam slo min benzinu a motor to zvladnul spalit vsechno
Datum: 02. září 2009 18:07
 Jestli tam leješ m2t tak se nediv.to je pěkná sračka co čmudí furt at děláš cokoliva ještě to maže nahovno.
Datum: 02. září 2009 16:59
 Nebo máš špatné gufero a saje ti to Oil z převodovky a ten se pak pálí a pořádně čoudí....směs se šteluje tak že dáš jehlu v karburátoru na druhý zářez....
Datum: 02. září 2009 16:39
 a jak to mám naštelovat???(jawa 555)
Datum: 02. září 2009 16:24
Jméno: mustih
IP: uživatel5546
 moc velka smes
Datum: 02. září 2009 16:21
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau kolik stoji stoji soupe do karburatoru jawa 23 . dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 18:12
Jméno: Ondrej
IP: uživatel7016
 stoji 56kc.... nedavno sem si ho kupoval
Datum: 02. září 2009 18:12
 Tak to už je lepší koupit kompletní karbec někde na netu
Datum: 02. září 2009 16:42
Jméno: musta
IP: uživatel6610
 asi neco kolem 100 kč
Datum: 02. září 2009 16:25
Jméno: HanzS51
IP: uživatel7244
 Kluci co mám dělat když jedu na jawě 555 když mi z ničeho nic začne vynechavat motor ? Přívod benzinu je otevřený (benzin pokapává )..No a pak motorka chcípne ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 13:28
Jméno: HanzS51
IP: uživatel7244
 No jeden čas jo ale pak jakoby nic a jezdil v pohodě a pak zase začal zlobit...
Datum: 02. září 2009 13:28
Jméno: dan
IP: uživatel7248
 dělá ti to furt
Datum: 01. září 2009 22:27
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zkontroluj palivovej kohoutek a diru ve vicku nadrze. me to delalo taky.
Datum: 01. září 2009 22:24
Jméno: HanzS51
IP: uživatel7244
 J a trysku jsem zkoušel profouknout a svíčka taky v poho tak neviim co s tim je ...
Datum: 01. září 2009 21:51
 Zdač draci,chci si koupit NGK svíčku na fíka,ale bojím se že mi to propálí píst,ted mám brisk 14.....ale chci nějakou lepší aby mi to startovalo na poprvé za studena tak i za tepla,ale aby nepropálila píst.Dík za názory.čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2009 21:46
 me osobne se jeste nestalo abych propalil pist a to jezdim na vselijaky svicky, dlouhym zavitem a vysunutym jiskristem jen pod ne mam udelany podlozky aby nenarazely do pistu (lepe receno jezdim na jakoukoli svicku jen kdyz haze jiskru a ma nejakou normalnejsi tepelnou hodnotu) jinak s NGK skusenost nemam
Datum: 01. září 2009 21:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kup si B7HS
Datum: 01. září 2009 20:31
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 v kazdy mototechne a uz tu neotravuj stakovejma dotazama
Datum: 01. září 2009 19:41
 Dík všem a hele kde se dá ta svíčka NGk koupit? v normální mototechně asi ne co?
Datum: 01. září 2009 19:33
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 vy ste nektery nahlavu pist propali pouze dlouha svicka kup si normalne svicku skratkym zavitem a kratkym jiskristem soznacenim B7HS ta je super ja jsem sni spokojenej vic nez zbryskou mam pionyra rek by to jede stejne mozna zanedbatelne lip ale mas jistotu ze bude fungovat ty brisky nektery nefungujou uz novy a dost casto davaj slabou jiskru takze si kup NGK!!!!!!!!!!!
Datum: 01. září 2009 19:31
 píst se propaluje pouze když je hodně chudá směs a svíčka s vysunutým jiskřištěm
Datum: 01. září 2009 19:29
 NGK B6HS je dobrá svíčka, ale Briska mi v Pionýru vydržela mnohem dýl než NGK ......a pro zajic13.....až ti ho propálí, pochopíš....
Datum: 01. září 2009 19:20
 NGK B6HS ...ta je super!! a jak bys moh propalit pist?je to stejny jak brisk,myslim vzhledove...proc porad vsichni rikaj ze svicka muze propalit pist.....nechapu...
Datum: 01. září 2009 19:18
Jméno: fechtl94
IP: uživatel7215
 Čus draci,chtěl jsem se zeptat jestli se dá nějak lehce zvednout výkon u fíka a kdyš jo tak jak? dík za vaše odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2009 20:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej nový kroužky trochu je zajed a bude ti hrabat i na 2
Datum: 01. září 2009 20:33
 Jako rychlost v pohodě jenže sílu to nemá ani na trávě to nehrábne semnou....a strašně pomalu se rozjede ale kdyš se rozjede stojí to az to .-D
Datum: 01. září 2009 19:47
 Hochu to ses borec 36 kilo, to foukne vitr a ty spadnes  A 80 km/h ti nestaci?? Za to bych byl rad vzdit pincek ma v Tp 65km/h.
Datum: 01. září 2009 19:39
Jméno: fechtl94
IP: uživatel7215
Datum: 01. září 2009 19:28
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 já mám 80 a fekál sem nou jede 75 tp je celkem slušná rychlost ne?
Datum: 01. září 2009 19:25
 36 kilo? dyt z nej ulitnes
Datum: 01. září 2009 19:19
 Tož vážím 36 kilo a kdybych zhubl už by mě aj moje kotě snědlo....takže to nejde.....xD
Datum: 01. září 2009 19:08
Jméno: mustang23333
IP: uživatel6633
 můžeš skust nežrat po půl roce by měl jet fichtl víc
Datum: 01. září 2009 19:07
 Zdravím mám problém s jawa mosquito když jedu do kopce tak to sebou začne škubat jako když dojde benzin.Nevíte nekdo co s tim je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2009 14:26
Jméno: _Kala_
IP: uživatel6220
 tak pokud je to pekny kopec tak ti ani nemusi dotikat benzin kdyz je to naklonene
Datum: 01. září 2009 14:26
 vyměn si fajfku u svíčka pokud máš odrušenou tak tam ja v pici odpor dej tam krátkou fajfku z fíka
Datum: 01. září 2009 13:00
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel5852
 No kdyby to byl fichtl tak bych řek že je nízká hladina v plovákové komoře ...
Datum: 01. září 2009 11:33
 upchaná tryska?
Datum: 01. září 2009 11:33
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak uz fakt nevim jak mam jezdit kdyz jedu jak snek tak to zere jako krava a kdyz to porad tocim tak to jezdi za malo. Mam problem nevim co stim demi tam moc benzinu mam 0. vybrus a karbec je asi vybehanej na svicce se usazuje brutalne karbon mazu 1:50 jeto proste tim ze je bohata smes a nevim jak to este vic uskrtit jehla je uplne dole a hladinu jsem skousel mensi nez ma bejt a porad je to stejny ani volnobech nechce drzet a studenej motor nechyta spatne na roztlaceni. Mam koupit novej karbec?? nebo staci sehnat mensi trysku a kde ji mam sehnat?? kdyz jsem mel 4. vybrus tak svicka byla do cihlovy barvy a volnobech bezproblemu tetka ten samej karbec jsem dal na 0. vybrus a takhle zloby uz jsou vsechny vybehany co mam
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2009 13:30
Jméno: standa
IP: uživatel7236
 tak to chvilku skus uplne bez vzduchace a skus dat jinou svicku.....treba je spatna......
Datum: 01. září 2009 13:30
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 stando nevim jaky gumovy zaslepky mas namysli, svicku mam totalne cernou a zacloto blbnout studenej motor vubec nechce chytit naroztlaceni spatne a na svicce je vrsva karbonu. Filtr je cistej a v ty krabyci plastovy je dira navic vrsek neni prilepenej tak by tam melo jit vzduchu dost
Datum: 01. září 2009 13:09
Jméno: standa
IP: uživatel7236
 hele fikusi ja mel taky vzdycky svicku vic do hneda a jehlu sem mel dole....... muzou to delat orvaný trysky a nebo moc ucpanej airbox.....skus vyhazet ty gumovy zaslepky......ja je vyhazel a svicku sem pak mel spise cihlovou.....ale ja zase vzdycky jezdil trosku bohatsi smes,protoze ja jezdim jak hardcore magor a nechci to pridrit,tak proto radsi bohatsi.......chuda smes je este horsi nez bohata
Datum: 01. září 2009 12:57
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 prectich je ok ad dam jakej koli tak otacky na volnobech se nezmenej a kdybych mel uz nakej vybrus tak by stim problem nemel jenze na malej valec tam jde moc benaluasi upiluju soupe ze spoda aby tam slo vic vzduchu tim se da taky ochudit bohatost ne??
Datum: 01. září 2009 12:42
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no..ještě jsem neviděl vyběhanej karbec, jo je tam třeba ze zdola soupěte velka dražka na šroubek volnoběku ale jinak nevim  , koukni na trysky a jinak to muže být také předstihem!!
Datum: 01. září 2009 11:55
Jméno: d
IP: uživatel5353
 zdar kdyz u fika pustim kohoutek tak mi zacne vytejkat benzin z karbecu nevite co sitm a cim to je? (kohoutek mam novej) dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2009 21:08
Jméno: rarach
IP: uživatel6505
 Nezavírá jehlový ventil
Datum: 01. září 2009 21:08
 vazne ti plovak vycisti ten trn na kterym je nasaznej jemnym smyrkek
Datum: 01. září 2009 10:42
 alebo tá ihla co je na strede plovákovej komore más ohnuté a preto plovák zostane dnu a nevie zastavit benzin...
Datum: 01. září 2009 7:12
 Já bych spíš řekl že se ti lepí plovák na dno tak to vyčisti
Datum: 01. září 2009 7:00
Jméno: Enigma
IP: uživatel7029
 Asi spatne nastavena hladina v plovakovce... skus to skontrolovat
Datum: 31. srpna 2009 23:36
 Čus draci,chtěl jsem se zeptat čím to je,že kdyš jedu rychle na trojku po rovině nebo z kopce tak mi to strašně řve a de to moc do otáček,jiank výfuk hikone,jehla na druhým zářezu od vrchu v karbci,nové pístní kroužky na začátku prázdnin.Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 18:55
 jj DÍK MOC
Datum: 03. září 2009 18:55
 cau..tohle mi dela tez..a vuebc si nevim rady..ja fichtla nakopnu a jeci to..no nevim..az to spravim dam ti vedet..
Datum: 03. září 2009 15:55
Jméno: kutik94
IP: uživatel7215
 Mám díru v karteru,spadl mi řetěz a prodělavěl ho,kdyš bych tam chtěl dát větší kolečko nevešlo by se tam prtže tu díru sme museli zacpat železnýp proužkem,a mezi řetězem a karterem je ted tak 2mm místa
Datum: 01. září 2009 7:12
 tak si to nech ubrousit a nebo to skus nějak doma.Nechápu co stim máš když se ti tam nevleze třeba 14 zub
Datum: 01. září 2009 7:05
 to bych si tam dal jenže mám v háji karter.tudíž tam nejde viac ak 13.zub
Datum: 31. srpna 2009 20:17
 Tak to je jasný když chceš jet rachlo tak musíš mít vysoké otáčky ,Pokud jezdíš jen rychle tak si tam hoď větší řetězové kolečko
Datum: 31. srpna 2009 19:43
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci dostal jsem napad jak snizit spotrebu zezhoro v karburatoru provrtam diru zabuduju hadicku a na tu hadicku musim dat nakou regulaci kolik pustim vzduchu porovinkach a skopce pustim vzduch a tim padem bude chudsi smes kdykoli budu chtit. spotreba by se hodne zmencila az pokus oskousim tak napisu vice teprve jsem stim zacal a nemam vubec na to cas
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2009 22:10
Jméno: keseg
IP: uživatel7169
 nedělej z konstrukterů úplné blbce,co myslíš že ušetříš-řeknu ti to 00-h....a když na to nemáš čas tak se věnuj něčemu smysluplnějšímu
Datum: 01. září 2009 22:10
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 To je taky kravina..Me spis napadlo tam dat injekcni strikacku do ty diry zatesnit to a zmensit dirku v injekci aby to rozprsklo a pak uz jen macknout  Ale ma to nakych 5ml takze by to moc dlouho nevydrzelo
Datum: 31. srpna 2009 21:04
 Hele a neteče ti tam olej z převodovky protože když říkáš že mažeš 1:50 a pořád to dost kouří??
Datum: 31. srpna 2009 19:53
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nebo koupim novej karbec a bude po ptakach jenze se bojim ty polsky nepresnosti ale stejne by to bylo dobry na ty rovinky
Datum: 31. srpna 2009 18:59
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jenze ten muj karbec je vybehanej i tech 5 dalsich bere pres 3 litry a svicka je do cerna jehlu mam co nejniz hladinu jsem skousel mensi a jde tam porad moc benalu taky to dost huli na to ze mazu 1:50 castrol . musel bych poustet vic vzduchu jen porovine skopce jen kdyz budu drzet plinnebo to udelat na stalo a dat tam malou hadicku s filtrem aby to min zralo
Datum: 31. srpna 2009 18:57
 To bys musel pouště jen málo vzduchu ale já bych řekl že by pro ušetrění paliva bylo lepší vymyslet nějak jehlu aby se dala štělovat za jizdy ale to moc nevim to je jen můj takovej nápad bylo by to hrozné práce a vymýšlení....... .Když poštěluješ karbec a dáš jehlu níž tak ti to tolik žrát nemůže neee??
Datum: 31. srpna 2009 18:46
Jméno: Honza
IP: uživatel368
 muzes zadrit motor az pojedes na samotnej vzduch dolu z kopce, tak se motor nicim nemaze
Datum: 31. srpna 2009 18:00
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 proc?? kdyz by to mohlo bekt dobry samozdrejme bych poustel jen trochu vzduchu
Datum: 31. srpna 2009 16:30
Jméno: Standa
IP: uživatel7228
 Fikusi je to kravina.......
Datum: 31. srpna 2009 15:42
 HODNE STESTI !
Datum: 31. srpna 2009 15:03
 Čuz draci,kde bych prosím našel stejskyho úpravu karbce.Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 15:59
 No jasně..tam sem našel jen záchodového pavouka v ústech ožralého fotra
Datum: 31. srpna 2009 15:59
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 díval ses pod postelí?
Datum: 31. srpna 2009 15:51
Jméno: herr-bode
IP: uživatel7231
 jawa50-speed.wz.cz
Datum: 31. srpna 2009 15:07
 jak zvýšim hladinu v plovákovej komoře ? mam ten plíšek ohnout nahoru či dolů? a zvedne to výkon o neco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 1:09
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel5852
 Jo a výkon to nezvedne akorát se ti to možná bude uchlastávata zvýší to asi spotřebu ... ale ideální je aby to licovalo s tym plíškem nahoře když to třeba šroubovákem potlačíš ten plovák až nadno
Datum: 31. srpna 2009 1:09
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel5852
 No zvýšíš tak že ten plíšek ohneš nahoru
Datum: 31. srpna 2009 1:08
 Čau draci kámoš má mustanga a když ho za studena nakopne tak drží volnoběh tak 20 s a potom chcípně jako kdyby se udusil a potom to nechytá tak to roztláči a po metrů to chytne a jede čím by to mohlo být ?Karbec seštelovanej profouknutej a čistej plíšek na 2 zářezu ze zhora .Svíčka NGK B6HS jezdí na na special a michá olej 1:40 shell advance .Čím by to mohlo být ?Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2009 13:11
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 thomas,a zkousel si utahnou prostredni sroubek na karbci  ?
Datum: 28. září 2009 13:11
 Dává tam toho akorát . A poměr není pevně danej záleží čím mažeš a jestli máš kluzný nebo jehličkový ložiško.
Datum: 31. srpna 2009 18:50
Jméno: krys
IP: uživatel4699
 1:40 ? neni to nejak moc? v manualu se pise 1:25 (jestli se nepletu) a ja davam vzdy 3%.
Datum: 31. srpna 2009 11:40
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 mne to jede dobre na special , a navic special je nejblizsi puvodnimu origo palivu
Datum: 31. srpna 2009 8:36
Jméno: rumcajs
IP: uživatel7223
 special jsou největší sračky .....
Datum: 31. srpna 2009 7:49
 Zdarec všichni,mám takový problém s jawa 21 pionýr.Vždy,když ho chci roztlačit,tak sice chytne,ale asi po 3 sekundách chcípne a musí se zas nějakou tu chvilku počkat,protože jinak nechytne vůbec....No jinak,karbec je vyčištěnej,přetěsněnej,tryska také vyčištěná,elektrika je správně zapojená.....Dík za všechny vaše rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 23:22
 cau draci mam dotaz dosel mi benzin tak jsem nechal fichtla v garazi dny prselo tak jsem ho tam nechal stat po dvou dnech jsme si zasel pro plnou a asi jsme tam nalil moc oleje a nechce to nastartovat na nohu a kdyz to tlacim tak to jde strasne spatne az po padesati metrech treba myslite ze to je tim olejem ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 10:25
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 nařeď to benzinem ale hlavně mrkni na trysky když stroj stojí delší dobu tak se usazuje bordel a pak ucpe trysky,a olej poznáš podle svíčky jestli je černá tak je tam moc
Datum: 31. srpna 2009 10:25
 čistým benzínem
Datum: 30. srpna 2009 20:53
 to bys tam toho oleje musel dát kurva hodně zkus to naředit čistym nic jinýho ti asi neporadim
Datum: 30. srpna 2009 20:52
 Zdar hoši chci zeptat čím to je? Nastartuju fika. Je studený, volnoběžný otáčky tak akorát. Jezdím tak dlouho až se dostane na provozní teplotu tak volonoběžný otáčky jsou hrozně vysoký. Ten šroubek na volonoběžný ot. na karburátoru je skoro vyšroubovaný a bohatost je tak akorát. (cihlová svíčka) Nevíte čím by to mohlo být.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 16:55
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 muže to byt vule lanka nebo šoupátko
Datum: 21. února 2010 16:55
 hele ten volnoběžný šroubek je vyšroubovaný ne zašroubovaný. Ta pružina je skoro napnutá. svíčka nedávno měněná, z karbece neteče, karbec čistej jako dětská prdílka  . Z karbece nic neteče a předstih je OK. Ještě mě napadá jestli to není šoupátkem. nedávno jsem ho vyndával.
Datum: 31. srpna 2009 11:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus ještě přetěsnit karbec
Datum: 30. srpna 2009 21:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ucpaná volnoběžná triska,simerink pod zapalováním,chudá směs
Datum: 30. srpna 2009 21:28
 Zdář draci,nevíte čím to múže být že kdyš jedu s bratrem na pincku na projíždku dycky ho na rovince v akceleraci předjedu jak já nwm co,ale pak mě zase hnedka předjede a už ho nedoženu,na začátku prázdnin sem dělal renovaci motoru  ístní kroužky,sekundární kolečko,lamele atd.......ale jede mi to stejně pomaleji než jemu,každý máme stejný tip fichtla akorát já sem lehčí než bratr.Moc dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 15:27
Jméno: standa
IP: uživatel7216
 kamaradovi jede tovarni nikdy nerozebranej motor lip,nez jel muj motor po GO......me jel sice vic na vmax,ale on mel lepsi akceleraci......
Datum: 30. srpna 2009 15:27
 hele neni motor jak motor. a možná máš vyběhaný válec
Datum: 30. srpna 2009 13:49
 a nebo jestli to nejni předstihem?? já mám 2,5 on 2,7 ale o tak málo bych neřekl.
Datum: 30. srpna 2009 13:17
 nn sekundárko oba 13.zub.a prostě kdyš jedu na trojku z kopce tak to řve jako kdyby se mi měl rozpadnout motor,oleje tam mám taky stejně jako on...tak nevím
Datum: 30. srpna 2009 13:10
Jméno: brisK
IP: uživatel6937
 Nemáš třeba jenom menší sekundáro ??
Datum: 30. srpna 2009 13:08
 Čuzz draci,mám dotaz.kdyš mám na fíkoj výfuk hi-kone snižuje mi to výkon? a nebo spíše zvyšuje? já si myslím že snižuje kdyš je tak levný.Dík za vaše odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2009 19:27
Jméno: roll
IP: uživatel7348
 nejlepsi poradne utesneny orig výfuk. laděné mají kolísavý výkon asi tak /\/\/\ ale orig mají stálý -------. teť už jenom jak ten výfuk přádně utěsnit
Datum: 11. září 2009 19:27
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 souhlasim s denzileck..jinak je vyfuk kus blbyho plechu asi se fakt plati jenom za chrom
Datum: 30. srpna 2009 12:15
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 souhlasim s denzileck..jinak je vyfuk kus blbyho plechu asi se fakt plati jenom za chrom
Datum: 30. srpna 2009 12:15
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Na origu se plati za chrom  Si myslim aspon...
Datum: 30. srpna 2009 12:07
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 ani jedno záleží jak ho upravíš dyž na to nopa připrskneš zvihejbaný a placatý origo kolínko a třikrát to propílíš tak ti to moc výkonu nepřidá
Datum: 30. srpna 2009 10:55
Jméno: fechtl94
IP: uživatel7215
 Čuz draci,mám menší dotaz.Kdyš startuju pincka za studena tak nastartuje na první našlápnutí aniž bych musel přidávat plyn,avšak když už je motor zahřátý,tak už to nastartuje na 3 našpápnutí s plynem,Chtěl jsem se zeptat jakou tam mám dát svíčku aby mi to startovalo aji za tepla i za studena na první našpápnutí bez plynu.Ted tam mám Brisk Super N14c.Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 23:22
 prubni n 14yc mela by ti s tim na poprve naskocit i tepla bez plynu
Datum: 29. srpna 2009 23:22
Jméno: fbk,
IP: uživatel5546
 cuz, nevite nekdo cim to muze byt , zkousel sem uz hodne veci ... ze mi nejde vystelovat volnobeh vzdy bud uplne vysoky a jinak takovej mensi to nebere, to se stejne po chvili zadusi , kdyz jedu z kopca a brzdim tak poku nezmacknu spojk utak to zdechne i pri 15 km rychlosti . mozna gufero , nebo falesny vzduch , nevim no , dikyyyy za rady ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 11:11
 no skus postelovat jehlu asi ji dat niž a jesteto muze byt svička nebo špatnej předstih
Datum: 30. srpna 2009 11:11
|



|