Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čuz draci,měl bych menší dotaz,kam mám dát jehlu v karbci na podložku:myslím tím jestli na bohatou směs nebo na chudou-aby to jelo nejrychleji.Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 23:00
 Dík,zkusím to
Datum: 29. srpna 2009 23:00
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 jestli ma jehla 3 zarezy tak na 2.sezhora a jestli ma 4 tak na 3. sezhora
Datum: 29. srpna 2009 22:57
Jméno: ťulpas
IP: uživatel7213
 zdar hoši mam takovej blbej dotaz jakej je rozdíl mezi naftou a dieselem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 12:11
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Rozdil je v jazyku
Datum: 30. srpna 2009 12:11
 V názvu vole  Je to to samé, akorát Diesel je internacionální název podle toho, kdo vymyslel, Rudolfa Diesla....Nafta je to česky
Datum: 29. srpna 2009 19:41
Jméno: Hegi
IP: uživatel6100
 Chcu se zeptat,kde se dá sehnat na fechtla na zadní brzdu ,jak je páka tak je tam takovej váleček a do toho se zasunuje lanko.Díkeec
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 17:48
Jméno: stanon
IP: uživatel7091
 U toho prvního odkazu si smaž to "nebo"
Datum: 29. srpna 2009 17:48
Jméno: stanon
IP: uživatel7091
Datum: 29. srpna 2009 17:47
 da se koupit nova a valec dostane k novemu lanku nebo si ho vyrob
Datum: 29. srpna 2009 16:46
 Zdar,když zahřeju svojí ČZ 175/477 tak vůbec nejde nakopnout, pouze roztlačit, ale když je studená tak chytne na první nakopnutí, předstih a odtrh mam dobře seřízenej a svíčku mam Brisk N14C. Předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 11:16
 Ahoj draku. Mně taky mašina nechytá na N14C,VYMĚNIL sem jí za N17C a de na našlípnutí. Zkus jí vymněnit za teplejší.
Datum: 29. srpna 2009 11:16
 jestli si si jistej tim odtrhem a predstihem tak skus trosku postelovvat karbec,jo a svicku tam dej urcite n15c,NGK nedavej,je to naprosto zbytecny,jezdim jenom Brisky a pri spravnym serizeni fungujou naprosto spolehlive
Datum: 28. srpna 2009 22:24
 skus vimenit sviecku mne na briske motorka cukala a drhlo ju kupil som NGK a ide ako hodinky
Datum: 28. srpna 2009 21:44
Jméno: martin
IP: uživatel7208
 cus draci chcise zaptat jak mam udelat aby mi to tolil nezralo protoze ja ujedu 25km na plnou nadrž a nevim co stim jestli to mam dat nějakému opravařovi a kolik bysi zato vzal za to poštelovani dik ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2009 21:51
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 jejda, kdybych věděl o někom, kdo opravuje za 100/hodinu, tak se na to sám vas...u a dávám to jen k opraváři. Jinak 5/25 je teda 20/100 a to sem ani zpoloviny nedosáhl ani já při mé zátěžové testovací jízdě... Opravdu to nikde neteče? To by snad ani nejelo jak by to bylo uchcaný ne li doslova utopený, kdyby to proteklo přes karbec. Vypal výfuk, zkus seřídit hladinu v plovákovce, vyměň vzducháč, podívej na kterým zářezu je jehla a hlavně se mrkni na trysky, v tý hlavní by ale musela bejt díra jako vrata. Spíš se mi to jeví jako blbost nebo ten únik paliva.
Datum: 28. srpna 2009 21:51
Jméno: Lama
IP: uživatel7184
 To chce pořádně vyčistit karburátor, vypálit vejfuk a hlavně se podívej na vzduchovej filtr..je dost možný že je tak zanesenej že si to bere víc benzinu. Jestli problém bude přetrvávat zkus ještě poštelovat trysky a nebo rovnou do opravny-opravář si řekne tolik kolik na tom stráví času třeba si za hodinu účtuje 100kč stráví na tom 3 hodinky takže 300kč  a taky co do toho dá za díly samozřejmě.
Datum: 28. srpna 2009 20:41
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel6675
 25 kma 5 litrů v pi... no takto zere jak tank.Toz to bude asi karburatorem a nebo ti to nekde tece.ale spís tece nebo se me nezda ze by dokazal u fichtla karburator tohle.Skus poradne prekontrolovat kohoutek hadicku ... jestli ti to nekde netece kdyz maz otevreny benzin .a nebo taky derava nadrz prorezla ...
Datum: 28. srpna 2009 18:52
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel6675
 čazu draci chci se zeptat je možné že když mám zohlý plíšek v plovákovce tak že je hladina trochu menší než by měla .. má to vlív na spotřebu? Mám to tak proto že mám pocit že to líáp frží volnoběh při nižšíh otáčkách.Když mě to licuje nebo když tomám trochu nad tak se to při volnoběhu asi udusí nebo co ale po chvíli to chcípne a není to tym že bych měl nízký volnoběh ani tym že by neteklo palivo protože to jede krásně jen volnoběh zlobí
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 9:45
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel6675
 no vynechává to jen zezačátku když to roztlačím za tepla protože jinak to nenastartuju .. a mažůu 1:50 nějákej Castrol 2T ... skusím ti svíčku teda vypucovat
Datum: 29. srpna 2009 9:45
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 pokud ti to zase neškytá pod plynem z důvodu nedostatku benzínu, tak to klidně nech.Mě to zdechání na volnoběh ovšem vždy vyřešila nová svíčka, nebo její vyčištění. Vliv na to má i to jak moc to člověk přežene při míchání oleje do benzínu.
Datum: 28. srpna 2009 21:57
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 Zdarec co mam s fichtlem kdyz sem tam dal special jede huř a ke vsemu z vyfuku prska benzin a bucha ve vejfuku diky zaodpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 23:46
 Kdyz mas ve vyfuku benzin znamena to ze svicka nehazi jiskru a to jak tam bouchne benzin zhori prave v momentu zazehu..... radim poladit predstih a skontroluj svicku
Datum: 30. srpna 2009 23:46
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 A nebo je motor zvyklej na natural(mimochodem dobra volba)
Datum: 28. srpna 2009 14:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nebo máš moc bohatou směs...
Datum: 28. srpna 2009 14:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nejspíš rozladěný předstih
Datum: 28. srpna 2009 14:09
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čau kluci tak mi moped furt pocukává už 2x jsem čistil celej karbec profoukal ho kompresorem a stejně pocukává ted už mě napadá jen kondenzátor..jo a dřív jsem tu četl že někdo karburátor vyvářel v octové vodě jak se to dělá?? bolím se abych si ho celý nezničil ...díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2009 14:11
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 hele tak před chvilkou jsem ho vyvářel a udělalo to na hladině takovej divnej šum a dal jsem ho tam zpátky a nic se nezměnilo takže podezřívám kondík
Datum: 28. srpna 2009 14:11
 no,takhle sem to mel ja...vsechno sem vycistil stetickama,vydloubal a podobne,dal sem to do toho octu asi na pul hodky a pak skoro nebylo videt pres tu hladinu  mam nekde fotky..ale fakt nevim kde..
Datum: 28. srpna 2009 12:21
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 takže říkáš že ikdyž se ten karbec zdá čistej že se z toho vyvaří ještě kupa špíny??
Datum: 28. srpna 2009 12:01
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 jo díky
Datum: 28. srpna 2009 12:00
 no vyvari se to tak,ze si vezmes ocet a vodu do hrnce...octu tam dej tak akorat od oka,ale musi ho bejt o hodne min nez vody   pak to dej na sporak dej do toho karbec a nech to vyvarit,hezky uvidis jak ty sra*ky z toho karbecu vyplavou nahoru na hladinu,ja jich tam mel hafo,sem si myslel ze to ani neni mozny z tak malyho karbecu  ale je lepsi ho pak jeste vyprat v benzinu,protoze po ty octovy vode zustanou takovy fleky...
Datum: 28. srpna 2009 11:09
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel6675
 čauz draci mám takej problém.Pionýr mě pořád chcípe při volnoběhu.teda né pořád ale jen občas a není to tím že bych špatně šteloval volnoběch.Ten je dobrý dostatečně vysoký je to spíš jako by tam najednou nedotekl benzín nebo tak ale karburátor je vyčištěnej dokonce 2 sem postřídal a pořád ten samej problém jinak jede pěkně jen tohle mě zlobí.Tak díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 23:02
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 a CO TAKHLE FALESNY VZDUCH;GUFERO...??? NEBO NECO PODOBNYHO?? ZKUS PRETESNIT MAM TO SAMI A MYSLIM SI ZE JE TO TIM
Datum: 29. srpna 2009 23:02
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel6675
 No chlapi to se ví ze jsem to serizoval az za teúpla ten volnobeh.možnmá ta hladina v plovákovce uplne nelicuje s pliskem skusim to diky
Datum: 28. srpna 2009 12:34
 xxx: me nevydrzi ani 5 sekund
Datum: 28. srpna 2009 11:11
 Bude to tim žes karburator nastavil za studena a když se ohřeje tak chcípna tak se proste jed projrt s sž se ohřeje tak to nastav teprv takhle jsem to mnel já
Datum: 28. srpna 2009 8:05
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
 mám ten samý problém a už nemám nervy to řešit, některé fichtly jedou i půl hodiny na volnoběh a nechcípnou a ten můj nevydrží ani blbých 5 minut
Datum: 27. srpna 2009 20:51
 buď ti tam přes palivový kohout teče málo benzinu nebo máš špatně seřízenou plovákovou hladinu
Datum: 27. srpna 2009 20:11
Jméno: Lama
IP: uživatel7184
 Špatně seřízené trysky a je dost možné, že máš špatnou hladinu v karburátoru a o tom celém to je=nedá se pořádně seřídit volnoběh na nízké otáčky a navíc výrazně roste spotřeba.
Datum: 27. srpna 2009 19:37
 Tak jestli říkáš že je to nejspíš benzínem tak pokračuj po přívodu paliva a to je palivovej kohoutek
Datum: 27. srpna 2009 19:12
Jméno: pospa
IP: uživatel6451
 ZdREC HOŠI,MÁM PROBÉM S BABETOU 210..JAKÁ MÁ BÝT HLADINA A JAK SE NASTAVUJE.?DĚJUJI MOC ZA POPIS.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 12:49
Jméno: Enigma
IP: uživatel7029
 hladinaa benzinu se nastavuje tak ze zdelas karbec odmontujes spodek tam kde je odkapavaci miska az sa dostanes postupne k plovaku.... ked karbec otocis hore nohama (supatkova komora smeruje nadol) tak ma byt pomyslny vrch plovaku zarovno emulznej trubicke bez trysky... http://www.razdva.cz/alesmarek/babetta/index.htm sekcia karburator tam sa docitas mozna lepsi ...
Datum: 27. srpna 2009 12:49
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 zdravim..tenhle dotaz se tyka jenca..hele jenco vsiml sem si na profilu ze mas na karbecu filtr na sani z 555..jak si to tam dal?mas tam puvodni karbec z mustanga nebo to mas jiny karbec?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 11:38
 perak ma podobnej filtr jako 555 akorat je vetsi takze to muze bejt z nej
Datum: 27. srpna 2009 11:38
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 ja mam te sami fichtl na motokare z fichtla a rekl bych ze to je z 555
Datum: 27. srpna 2009 11:21
 to neni filtr z 555.. to je z neceho silnejsiho
Datum: 27. srpna 2009 0:06
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 čus draci hele mam dotaz od dedy nejaky kamos mel doma chrcka a nidko na nem nejezdil tk pry jestli ho nechcem pry jo klidne tk sme pro neho druhy den jeli a je postaveny do krosu vyfuk zvedly,zadni tlumice vyse sedatko vlastni udelane...vypada dobre ale to koleno asi stlooukal nejaky kreten(sorry to nejde rict normalne kdybyste to videli) a je upe krive tk si myslim ze to straci vykon ale to nic to nevadi zatim..ale pls poradte co mam dat misto vzduchoveho filtru?Je tam motor z 21 a ja mam filtr uz jenom z 555 ale ten tam nevejde a kdyz tam dam silonku od maminy tak se to dusi..co tam mate vy?Myslite ze by to slo nejak upravit aby tam sel ten filtr z 5558?Dik za odpovedi fakt nevim co tam mam dat furt mam plne trysky much..
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 10:16
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 vem pet lahej uřízni ji a nahřej hrdlo a narvi to na hrdlo sání karbecu a pak přes tu flašku dej silo má to větší prostor sání
Datum: 31. srpna 2009 10:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 sežen si filtr z pionýra je to nejlepší....a nebo jestli to máš nějak krosový tak si sežen tu hadici z mustanga a někam to přilep izolepou třeba
Datum: 26. srpna 2009 12:15
Jméno: brutt
IP: uživatel5395
 Cau seso bude nekdy v nabidce 19 dellorto??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 11:36
 bude na zimu,,vic nevim,,
Datum: 26. srpna 2009 11:36
Jméno: Tofek
IP: uživatel7186
 zdar, pasuje karbec Jikov 2916 do Jawy 555 ? dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 11:57
Jméno: Standa
IP: uživatel7191
 s origo sacim kolenem ne......bude se to pouze hltit......a musi se to přetryskovat
Datum: 26. srpna 2009 11:57
Jméno: tofek
IP: uživatel7186
 dik, a zvysi to vykon?
Datum: 26. srpna 2009 9:56
Jméno: zdenda
IP: uživatel7187
 jj to by ti malo pasovať
Datum: 26. srpna 2009 8:16
 Caw draci,byl by nekdo ochotnej mi prevrtat karbec na pionyra z 17 na 18-19 spolu z zvetsenim vnitrku kolinka a tryskovych kanalku?Nejlip z vysociny a okoli,postou neposilam,jeste byste si ho mohli nechat   Na cene se dohodnem kdyztak pisknete na icq.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 21:06
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Caw,urco bych to bral ale az po vanocich.Nemas icq aby sme se domluvili?
Datum: 31. srpna 2009 21:06
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Caw,urco bych to bral ale az po vanocich.Nemas icq aby sme se domluvili?
Datum: 31. srpna 2009 21:06
 zdar já z vysočiny sice nejsem ale přestružit ti ho můžu mám asi 10 karburátorů svých tak ti to necham komplet za 450 můžu ti jej i naleštit do zrcadlovýho lesku pošlu potom fotku a když budeš chtít tak na dobírku YES ?
Datum: 31. srpna 2009 10:22
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 16:36
 no trysku jde jednoduše upravit nem si 1mm vrtáček a a toč s ním rukou v dírce trysky tak dlouho až srazíš hrany pak to víc táhne=žere
Datum: 25. srpna 2009 16:36
 No ja mam taky na fiku tuningovej filtr. Mam 2 výbrus. Mám zvětšené kanály. Když dám klasický fichtlovský filtr začne se mi to ve vyších otáčkách dusit už to není ono. Mám tam danou trisku 72 ale ta nevím jestli něcěmu pomohla.
Datum: 25. srpna 2009 9:34
 nazdar draci,potřebuju vědět,z čeho se dávaj na pincka karbce jikov a jakej maj difuzor a taky jakej je nejlepší karbec pro závody
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 16:19
 Tady draci maj na 2 fichtlech nanontovaný DELL ORTA 21 a ten z Prahy má vějíř hlavu,bekontakt zapalko a to sem zkoušel.Tyto krbce jsou uplně něco jinýho než JIKOV 17. Sháním vějíř hlavu, nevíte kde?? Na závody DELL ORTO 21 protože motor chladí i zevnitř, má větší průměr difuzoru.
Datum: 26. srpna 2009 16:19
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Karbce na fiku sou z hliniku,difuzor ma 17(ja mam teda 17,5)a nej karbec na zavody nevim,protoze si nerekl jestli silnicni nebo krosovy
Datum: 25. srpna 2009 19:01
 Vyzkoušel sem karbec DELL ORTO 21 a vějíř. hlavu dnes a to je síla!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 25. srpna 2009 1:56
 Na závody zatim DELL ORTO 21, považuju za nej!!!
Datum: 25. srpna 2009 1:34
 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/ nevite co to je za karbec vypada ze tam bude sedet soupatko a trysky z fichtla a ze sedne i na kolinko ale jeste sem takovy nevidel
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 11:31
 Takovy krabec mal stadion s22 a prvi 05 standardy... má difuzor 15mm egzistuje krabec s 15mm difuzorem co vyzerá skoro stejne ako co má 20,21,23 len má inú plovák + zátku plovákovej momori....
Datum: 25. srpna 2009 11:31
Jméno: Gajdy
IP: uživatel1635
 neni nahodou takovej na babete ?
Datum: 25. srpna 2009 9:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 orlando1 odkud jsi?? nechtěl by jsi se toho karburátoru zbavit ??mám doma tu 05 ale ten karbec nemám tak tam je zatím ten z 21
Datum: 24. srpna 2009 22:42
 je z jawy 05, mám ho ve sklepě
Datum: 24. srpna 2009 22:18
Jméno: karelhhh
IP: uživatel7177
 asi ze stadiona s22 ale najsem si jistej Karel
Datum: 24. srpna 2009 22:06
 Zdravím chci se zeptat, který z těchto filtrů vzduchu pasuje na pionýra 20 nebo 05 bez úpravy revma plechu co je před karbecem? 1)http://www.motokramek.cz/dily-tuning-vzduchovy-filtr/ 2)http://www.motokramek.cz/dily-tuning-vzduchovy-filtr/ 3)http://www.motokramek.cz/filtr-pionyr-simson/
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2009 20:00
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 nemam ale ma
Datum: 24. srpna 2009 20:00
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Dyt u toho tretiho mam fotku jak je na fikovym karbeci nandanej tak na co se ptas..piiiip
Datum: 24. srpna 2009 20:00
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 čau newite jak je u karburatoru nasaženej vzduchvej vyltr tak tam sou takovy dvě trysky a ja jednu stratyl dase to koupik a nevady to nicenu dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 14:35
 zajíc13: jasně
Datum: 26. srpna 2009 14:35
Datum: 24. srpna 2009 19:17
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 a kolit to stoji a troč to vady
Datum: 24. srpna 2009 19:12
Datum: 24. srpna 2009 19:08
|



|