Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fechtl94
IP: uživatel7215
 Čest fichtlu.hele draci ajký je rozdíl mezi svíčkou n15c a nr15c mě ženská v mototechně řekla že je to nejlepší svíčka z brisk...ale čím se tak odlišuje od normal n15c?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2011 17:09
 čau draku zn: nr znamená odrušená.pokud máš tu delší koncovku na svícu tak můžeš koupit neodrušenou,ale jestli máč krátkou koncovku ta musíš mít odrošenou,protože je zakázáno jezdit v obcích a městach s neodrušenými elektrospotřebiči.já osobně jsem radši koupil odrušenou koncovku za cca.30kč
a tet mušetřím na každé svíčce bezmála 10kč.v celku je to jedno ale moje řešení je levnější
Datum: 03. května 2011 17:09
 R v znaceni znamena ze ma odruseni,tzn nerusi televizi atd
Datum: 04. října 2009 22:21
Jméno: standa
IP: uživatel7540
 neznaci to R neco jako odpor? jako ze je odrusena?? ja vzdycky kdyz chtel odrusenou svicku do motokary,tak v oznaceni bylo vzdy RC.....este byl analog a sousedi rvali,ze jim lita televize no
Datum: 04. října 2009 22:05
 a bohužel aj cenou xD....ona je aj o 20 sražší n15c stojí 41 a nr14c stojí o dvacku víc..nevim ak je to možné
Datum: 04. října 2009 21:59
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nicim,jen pismenem,dokonce ani krabiskou.
Datum: 04. října 2009 21:56
 Čus draci,chtěl bych se zeptat na nejvhodnější předstih pro mého pincka.Vážím 36 kilo.TAk asi abych vyjel kopce.a z kopcú aby tto jelo jako drak.a aby byla dobrá akcelerace.Ted mám 2.4.Kolik by jste mi doporučily?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2009 20:00
 je mi 15.já vím že mi nevěříš ale kdybych ti poslal svoují fotku občanku tak by si koukal  ....a vypadám tak na 11
Datum: 05. října 2009 20:00
 ty máš 36kilo? LOL, kolik ti je? 11?
Datum: 05. října 2009 15:58
 tk to si dám 2,0 a to snad bude ok
Datum: 04. října 2009 21:21
 tk to si dám 2,0 a to snad bude ok
Datum: 04. října 2009 21:21
 Když je menší předstih tak by měl víc táhnout a větší spíš do rychlosti, ale rozdíl je naprosto minimální
Datum: 04. října 2009 21:06
 jj dík dík...a hele čím menší předstih tak co bude lepší a co zas horší?
Datum: 04. října 2009 20:57
 Seš nejakej lehkej  ne předstih by měl být 1.6-1.9
Datum: 04. října 2009 20:53
 Eště něco : kdyš mám motor studenej motorka na trávě aj na silnici krásně hrabe aj kdyš na ni sedím.ALe jak mile najedu 12 kilákú kdyš už je motor zakřátej tak už nehrabe ani trochu místo toho zdechne.Myslíte si že je to takle u všech fíkú nebo mám něco špatně? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 21:29
 Dík,ale ono stejně aji kdyš zvedám přední kolo za studena tak ho zvednu a za tepla prostě zdechne a ani se nenadzvedne strácí výkon...jako kdyby fungovala spojka za tepla húř než za studena
Datum: 04. října 2009 21:29
 po 12 km jazde sa si zahreju pneu a potom malu lepsiu prielnavost tak preto si to nehrabe na silnici...
Datum: 04. října 2009 20:39
 Zdar draci,Myslíte si že kdyš mám v nádrži 2 litry benálu a voleje na 4 litry místo dvou v poměru 1:50 ře mě to múže nějak málinko zpomalit? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 18:30
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 zdar draci muzu dat do benzinu 1,5 l naftu 10ml nemuze se me s tim nic stat kluci to skousely a rikaly ze to lip tahne dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 11:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jednou jsem měl motor zrajel na výbrus a vůbec na celou gooo tak jsem do něja nalil 1:1 techničák s naftou a starty vypadali asi takhle : vyndal jsem svíčku,nahřál jí zapaklovačem a pak jsem jí tak honem našrouboval a roztláčel po celé cestě od nás k silnici to je cca 80 metrů  a když to chytlo tak jso vedle toho musel ještě dalších 200metrů bežet a tůrovat to a když byl motor teplej tak to běželo normálka dokonce to i chytalo na našlápnutí  ale byla zamnou mlha že nebylo vidět na cestu když jsem jel domů
Datum: 04. října 2009 11:32
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Uz pri stamprdli bude mit zalepenej karburator-jestli ti de o tohle tak si tam dej cukr ten zasere a nadrz z valcem.
Datum: 04. října 2009 7:58
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Spíš to pojede o trošičku min (podle toho ,kolik tam tý nafty dáš) Dá se dokonce jezdit na 1:1 benzinu s naftou.Ale je znát že to huř jede a skoro to nenakopneš. A neboj se že zadřež,protože nafta je mastná takže to líp maže. Ale bude tu čudit jako k***a A když se ti to přehřeje,tak to nevipneš  (to se stává jen občas)
Datum: 03. října 2009 23:54
 bude ti to vic cadit karbonovat vliv to na to nema a nic se ti stim nestane az na ten karbon
Datum: 03. října 2009 22:40
 Čus draci,,asi mám dost velkej problém,dnes sem si byl kupit benál...no tk sem kupil 2 litry a dal tam olej M2T......a pak sme jeli ek kámošoj a já sem mu řekl že sem si dal na 2 litry málo oleje jesi by mi tam malinko nedolil...no tk přinesl valvoline olej a začal lejt a nalil tam tak na další dva nebo jeden litr.Myslíte si že to je dost velkej problém? kdyš jo tk co mám dělat?pl help dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2009 21:38
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 mas si poridit injekcni strikacku bez jehli tu 20 ml stou to zmeris presne udelej to ze namichas 2 l. benzinu s olejem presne kolik ma bejt a dej to do nadrze to se zredi trosku ktomu pomeru co ma bejt
Datum: 03. října 2009 21:38
 To by neměl být problém...párkrát to nahni aby se to v té nádrži pořádně smíchalo...a ty dva litry nejsou moc velké množství...normálně bych to vyjezdil...
Datum: 03. října 2009 20:30
 cau chtel jsem se zeptat mam pareza 555 a treba kilak s nim jedu a potom zacne zpomalovat jako kdis me dojde benzin bylo me receno ze mam nastavenou spatne hladinu plovaku tak jsem ji chtel nastavit zpravne aby benzin byl zaroven s okrajem jenomze kdis karburator uzavru a pustim benzin tak me strasne tece u cupovaku prosim poradte me nekdo moc dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2009 17:30
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 u pionyra 555 je jinej karburator nez u pozdejsich pionyru (ma Jikov 2914HZ) a u tohodle karburatoru se plovakova hladina nenastavuje. Tvuj problem je nejspis zpusoben spatne plovoucim plovakem, asi v nem mas benzin. zkus ho vytahnout a zatrepat s nim abys vedel jestli v nem je bengal. nebo ho zkus ponorit a divej se jestli se vynori nebo jestli zustane na dne. pokud neplave, jedina moznost je ho zaletovat nebo koupit "novej".
Datum: 03. října 2009 17:30
 Čau draci,mám tu prúzkum.Napište pls kolik už jste utratili peněz za benzín do vašeho pincka schválně kdo bude lepší.(je to jen prúzkum)
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2009 18:04
Jméno: ...
IP: uživatel7230
 ani korunu, muj tata je naftový šejk
Datum: 03. října 2009 18:04
Datum: 03. října 2009 17:47
 to ani radsi nehci vedet....asi dost tisic
Datum: 03. října 2009 17:26
Jméno: Standa
IP: uživatel7540
 od 10 let co sem zacal jezdit motokárou to musí být už desítky hektolitrů
Datum: 03. října 2009 14:54
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Během 5 let jsem nakoupil benzín určitě za více jak 10 000,-
Datum: 03. října 2009 14:14
 zdarec tak to už ani nevim ale to už bude určitě nad 10 000
Datum: 03. října 2009 13:05
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 to ja newim ale pres 3 tisice urcite xD
Datum: 03. října 2009 12:33
 Zdar draci...mám problém s čezetou skůtrem(501 typ 01).Ted jí zajíždim...na novo má najeto asi 50km.nejdřiv těch 35 jela docela dobře a posledních 15 se jí už moc nechtělo.Když s ní ted vyjedu,tak první 2 km jede docela v pohodě a můžu dát i trojku a pak jedu sotva na jedničku(zadřená ani přidřená určitě neni).Odpojil jsem sání od karburátoru a jede o něco líp,ale furt to není jako dřív.Předstih mám asi 3,2mm.Občas střílí do sání(řikaj,že to je chudou směsí a já nevim,jakym šroubem se to šteluje,protože sem vyzkoušel snad už všechno).Dyžtak eště poradte,jakou svíčku bych tam měl dát(ted tam je bud PAL7(prastará svíčka) nebo BRISK N17C... tak pls pište...díky moc za každou radu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2010 0:54
Jméno: exxxi
IP: uživatel8866
 najdi si nějakou příručku na čezetmánii a karb. pošteluj. svíčku klidně starou, N17 ne, ta je do babety.pořádně maž, ať nepřidřeš a buď trpělivej, záběh je přes 1000km.
Datum: 02. března 2010 0:54
Jméno: exxxi
IP: uživatel8866
 najdi si nějakou příručku na čezetmánii a karb. pošteluj. svíčku klidně starou, N17 ne, ta je do babety.pořádně maž, ať nepřidřeš a buď trpělivej, záběh je přes 1000km.
Datum: 02. března 2010 0:54
 čus,když střílí tak to vidim na zapalování.jinak svíčku jsem vždycky jezdil na n15y.je to ale raketa ne?já sám mám 501/03,05 a 502/00,02
Datum: 03. října 2009 11:25
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Podívej se na stránky skutrklub. Klikni na Rady tipy a vyhledej co potřebuješ.Je tam seřízení běhu naprázdno ,popis karburátoru,
seřízení karburátoru. Podle všeho máš špatně jehlu, ta má být na 4. zářezu a šroubek přídavného vzduchu od 1/2otáčky.Je tam
popis jak to vyladit.
Datum: 03. října 2009 11:20
 jo a jehlu mám na 3. zářezu
Datum: 03. října 2009 10:06
Jméno: fechtl94
IP: uživatel7215
 Čus idi mám dotaz,myslíte že v tomto počasí jako v zimě mi fichtl pojede líp nebo húř než v létě?? mě teda jede húř pač kdyš sem jezdil ve dvouch tak sem kopce vyjíždel na trojku a ted už ve dvouch musím řadit 2.Tak nevím jestli je to počasím nebo se mi něco děje s fekálem.Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2009 10:22
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 mi se treba zda ze mi to jede lipe na rovince ... mam brisku n15yc.. ale bud se mi to zda nebo to fakt rube..x)xD
Datum: 03. října 2009 10:22
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mělo by to jet s vhodnou svíčkou trošilinku víc- studený vzduch a dobře se chladí
Datum: 03. října 2009 10:18
 čau mám dotaz,čím to múže být že kdyě jedu 15 metrú na jedničku tak po deseti metrech se mi to začne dusit,ale jen někdy.A aji kdyš jedu normal tak někdy se mi to uplně udusí a někdy zase ne.....Karburátor čistej,trisky též,palivový kohout taky filtr taky už si s tím nevím rady pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2009 21:40
Jméno: Pavlajs
IP: uživatel6262
 Skus přeřadit na 2 ja se na jedničku rozjedu po ěti metrech .
Datum: 02. října 2009 21:40
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tezko rict to jsou takovy ptakoviny co se blbe hledaj ale myslim si jestli ti nezustava vyset v karbecu ventil co pousti benal. Muze to bejt kupa jinejch veci. mozna o je nepravdepodobnyi svicka ale t
Datum: 02. října 2009 20:24
 Čus draci,jak se pozná že je správně nastavená plováková komora? já kdyš vyšroubuju víčko tak ten plovák je celej malinko potopenej!Máte na to nějakej trik?...? Dík a at vám to jezdí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2009 21:01
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Vyndej plovák a zatřes s ním,jestli v něm šplouchá,tak je po něm a sháněj novej.
Datum: 02. října 2009 21:01
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 pustbenzin nechto par vterin pak ho zastam drz visko at se nezvedne pri odsroubovani pak ho zvedni a at stoho vicka nevytece moc benzinu do karbecu no a kdyz zmacknes plovak na dno tak hladina ma byt zaroven svrskem plovaku
Datum: 02. října 2009 15:51
Datum: 02. října 2009 14:51
Jméno: fechtl94
IP: uživatel7215
 Jo eště jsem zapomněl dodat že kdyš na ten plovák zmáčknu jako ho potopím tak pak je malinko potopenej.Dík
Datum: 02. října 2009 14:13
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 cau - mam dotaz ohledne babetty 207 - za studena mi moc nechce startovat- jelikoz nemam stojanek tak ji vzdy rozslapavam - za studena mi ale chitne az tak po 25 metrech - normalne dam sitic a asi po 5 metrech slapani dam poprve plnej aby sel sitic do poloviny a ono nic az tak za 25 30 metru. Je to normalní???? - jinak je sesteovany karbec od chlapka co to dela - ma novy pistn i krouzky vycistenou pal. soustavu . a za tepla me chytne hnedka jak sepne spojka pri rozslapovani - volnobeh drzi , svicka neni mokra kdyz zatavim a chcipnu to - pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2009 16:14
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Do babetty dej svíčku N17C .Startování ovlivňuje správně seřízený plovák.
Datum: 02. října 2009 16:14
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 mas spravnou vzdalenost na svicce 0,4 mm?? a jinak priste kup svicku N 15 C
Datum: 02. října 2009 16:06
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 mam tam brisk n 15 yc - ale jezdil jsem i na starou palku n7 a nijak to nepomohlo pri startu
Datum: 02. října 2009 14:57
Jméno: Kyblos
IP: uživatel7037
 A co máš za svíčku ?
Datum: 02. října 2009 13:48
Jméno: duro
IP: uživatel7523
 čavte draci mám záujem kúpiť zetku 125 516 a chcem sa spýtať odkial sa dajú zohnať diley či aj z tejto stránky a čo sa na nich najviac kazí díki za tipy
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2009 12:58
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 http://www.bartunkovi.cz/
Datum: 03. října 2009 12:58
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
Datum: 03. října 2009 12:55
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 čz 516, není poruchová, ale musíš se o ni starat, lepší je ji koupit levně třeba zadřenou a udělat GO motoru, jinak jezdím s ní na trati a to ji dávám dobře na prdel, skoky zvládá bez problému, převodovka taky v poho (když ji dobře složíš, hlavně nesmí být volné pojistky co drží ozubená kolečka), jediné co mě sere je, že když ji dáváš tak se vše povoluje proto to musíš kontrolovat, jinak jsem s ní velmi spokojený. Olej raději plnou syntetiku ja tam dávám Castrol Power TTS 2T.
Datum: 03. října 2009 12:44
 s těma dílama bych to neviděl tak černě. stačí se kouknout na net. Všude máš motory na čz 125/516. Můžeš tam šoupnout i motor 250 a dokonce i 380 ccm! Jsou všude. Vidle, zadní tlumiče rámy kola motory převodvky. Stačí se umět dívat!
Datum: 01. října 2009 21:24
 cau,125/516 je dobrej stroj,ale obecne je pomerne poruchova,ale kdyz pry udelas opravdu poctivou generalku a nebudes ji porad drtir,tak vydrzi bez problemu,chce to hlavne lepsi olej,na teto strance na ni moc dilu nesezenes
Datum: 01. října 2009 19:17
Posl.aktualizace: 05. října 2009 21:27
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 No nádrže a kanystry se vždycky vařej nalitý vodou, nevím co se do páji strefujete, názory některých z vás svědčí o tom, že umíte, no jak to
napsat, abych se vás nedotkl ... no umíte hovno. Žádný vymytí a milion vypláchnutí nádrže nepomůže. V nádrži musí být voda, jinak páry v nádrži
explodujou a vám to urve paznechty a nebo vyrazí oko. On totiž benzín jako takovej nehoří - hoří páry benzínu smíchaný se vzduchem, zvláště názor "otevřená nádrž ti nebouchne" je skutečně projevem diletantsví nejvyššího stupně. Doufám, že jackob3 je ještě zdravej...
Datum: 05. října 2009 21:27
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 No nádrže a kanystry se vždycky vařej nalitý vodou, nevím co se do páji strefujete, názory některých z vás svědčí o tom, že umíte, no jak to
napsat, abych se vás nedotkl ... no umíte hovno. Žádný vymytí a milion vypláchnutí nádrže nepomůže. V nádrži musí být voda, jinak páry v nádrži
explodujou a vám to urve paznechty a nebo vyrazí oko. On totiž benzín jako takovej nehoří - hoří páry benzínu smíchaný se vzduchem, zvláště názor "otevřená nádrž ti nebouchne" je skutečně projevem diletantsví nejvyššího stupně. Doufám, že jackob3 je ještě zdravej...
Datum: 05. října 2009 21:25
Jméno: Horst
IP: uživatel7526
 Pajo v15 máš ,,asi ,,státní svářečské zkoušky,že radíš takové blbosti.Co asi udělá pára v místě sváru ?Pro jakob.Nech si to zapájet autogenem nebo TIGEM. Už jsem jich vařil mnoho a svůj fígl neřeknu čau.
Datum: 01. října 2009 21:09
 suhlasim spajou jinak se to delat ani neda
Datum: 01. října 2009 14:49
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no ja počítam s tim že nam nema diru jak vrata, někde nějakou prasklinku ., nadrž má vyndanou prasklinku da samozřejmě nahoru a pod tou prasklinkou se šplouchá voda, po svaření vodu vyleje, naleje srošku bena , vypláchne, nádrž namontuje nalije beno a jede dal, svařeči co znam to jinak nedělaj
Datum: 01. října 2009 12:15
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Nadrz plna vody pro svarovani je docela bezna praktika...
Datum: 01. října 2009 6:26
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 pajo ted si ukazal tvou inteligenci  on v tom ma diru kterou chce zavarit a ty bys mu do toho nalil vodu
Datum: 30. září 2009 23:01
Jméno: jackob3
IP: uživatel7512
 dikes za rady skusim to
Datum: 30. září 2009 20:47
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 napln ji vodou
Datum: 30. září 2009 20:45
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 otevrena nadr ti nebouchne ale pro jistuto pred svarenim bych to z dalky zkusil zapalit nikdy nevis
Datum: 30. září 2009 20:44
 Čus draci,mám menši problémek.Jedu si na fichtlu jezdím tak 2 hodky.Přes noc ho nechám v garáži.Přijdu ze školy a nakopnu fíka a kdyš jedu na jedničku tak se dusí a aji na volnoběh ale kdyš už mám motor zahřátej tak už jede normal.Nevíte co to? a eště je lepší posložka jehla v karbcu na prvním zářezu od zhora a hladina v plovákovce malá? nebo podložka na jehle na 4 zářezu a větší hladina v plovákovce?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 20:48
 JJ furt...prostě fichtl stojí den a dusí se ale kdyš stojí už třeba 4 dny to je eště horší ,je v garáži....prostě jakokdyby zamrzával nebio já nwm...a to eště není zima  ...nwm co s tím
Datum: 30. září 2009 20:48
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A kdyz stojis na cupovatku tak to taky dela?
Datum: 30. září 2009 20:45
 Právěže ne mám tam n15c....pls pište dál
Datum: 30. září 2009 20:41
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mas svicku na leto dej si tam 15 nebo 6 to je svicka na zimu
Datum: 30. září 2009 20:36
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau de mi spatne volnobech nebo kdyz drzim spojku ani 3 sec. to nevydrzi stat muze to byt nicim jinim nez otackama motoru jako nastavenim
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 20:15
 Cau mě to dělala spojka špatně mi vypínala
Datum: 30. září 2009 20:15
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 seso kdo prosimte vyraby ten karben na pionyra?? a nevis jestli je kvalitni??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2009 12:55
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 predstavsi ze ti sesa napise je to pekna sracka nekupuj si to
Datum: 02. října 2009 12:55
Jméno: standa
IP: uživatel7514
 co ja vim,tak to dela tajwan.....mel sem ho v ruce a je normalní....
Datum: 30. září 2009 22:11
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jsem se prepsal karbec
Datum: 30. září 2009 20:38
Jméno: Radek
IP: uživatel6849
 Čus co řikáte na olej do benzinu tsf ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 15:45
Datum: 01. října 2009 15:45
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Podle mího názoru není nějak extra dobrej a sere mě tam ten vápenec.
Datum: 01. října 2009 14:37
 zdarec jezdím na tsf na 250 panelce, pekáčovi, a simálovi a nestěžuju si je to dobrej olej
Datum: 01. října 2009 14:30
Jméno: Petr
IP: uživatel2324
 Já na TSF jezdím a nemám problémy.
Datum: 01. října 2009 13:46
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Debil....
Datum: 30. září 2009 20:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 maxi pig olá sou to hovna z prdele posypaný vořechem  nevím nikdy jsem tento olej nepoužíval
Datum: 30. září 2009 20:36
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Mirne karbonuje,toho sem mel u prvniho fichtla uz dost(m6a+m2t) takze radsi vem shell 2t jeste te vyjde levnejc
Datum: 30. září 2009 19:36
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 asi me nebudete verit ale stale vedle miho mesta co bydlim prez velkej kopec prodavaj super 95 oktanu je to ten starej co nekteri znate tak jsem to naretil v nadrzi byly 2 L specialu a pridal jsem 3 L super a de to vytocit o dost vic skoda ze je tak daleko je to krpal a nejezdim kolem jenom dneska vyjmecne tak jsem natankoval ma vlastnosti jako special
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 12:37
Jméno: standa
IP: uživatel7519
 fikus zase objevil ameriku
Datum: 01. října 2009 12:37
 ahoj já sem ze starýho rokytníka jestli víš kde to je na jaký benzince to bereš v trauči??
Datum: 30. září 2009 21:13
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jinak natural je naprd pomalu hori takze do pionyra je naprd zatim co super je skoro to sami jako special ale ma vic oktanu kdyz ma nekdo snizenou hlavu tak to na nej musi litat suprove nebo novy motorovky
Datum: 30. září 2009 19:53
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ne bydlim na Trutnovsku je to primo vedle Dvur Kralove ale toci to snim pekne
Datum: 30. září 2009 19:51
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 V rakousku to takhle maji...nebydlis nekde u hranic?
Datum: 30. září 2009 19:37
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 95 pktanu má naturá starej super 85 oktanů
Datum: 30. září 2009 19:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tyjoo to chci taky
Datum: 30. září 2009 19:01
|



|