česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  135  136  137  138  139  140  141  142  143  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Lasty477      IP: uživatel7124    
cus draci, co mam udelat pro to abych u cz 175 mel tu svicku cihlove zbarvenou jak vsude pisou ze to ma bejt,,,,je dost mokra ,,,jehla na 2.zarezu ostatni zda se byt taky ok,,,musim ji menit kazdejch 100 kilaku,,, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2009 9:17
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Nejprve bych povolila šroubek přídavného vzduchu,ale může být i zanesený filtr a směs je potom příliš bohatá. S jehlou opatrně. Zatím ji nech na 2. zářezu.
 
 
Datum: 20. srpna 2009 9:17
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tak dej niz jehlu
 
 
Datum: 19. srpna 2009 22:53
 
 
 
 
Jméno: radsianonym      IP: uživatel7124    
Ahoj mam trapnej dotaz, ale jak moc ma bejt pritazenej na 477 ten sroubek s perkem na boku karbecu, ten ze spoda ze 3/4 otacky ze? Diky a sory ,,, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2009 9:06
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Ten šroubek ,co vede šikmo,je na seřízení volnoběhu motoru.Seřizuje se na zahřátém motoru.Šroub přídavného vzduchu se nachází pod tryskou pro běh naprázdno.Tryska i šroub jsou zašroubovány ve společné komůrce.Ta hodnota 3/4 odpovídá požadovanému směšovacímu poměru.
 
 
Datum: 20. srpna 2009 9:06
 
 
 
 
Jméno: Vydrimi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ze spoda by to mělo bejt 1/2 otáčky na normální ježdění a pokud to zajíždíš, tak je to 3/4, ale je potřeba to seřídit podle toho jak to jede, já to mam na 2/3 :-)
 
 
Datum: 20. srpna 2009 8:30
 
 
 
 
Jméno: Frantta      IP: uživatel2406    
Zdarec, nemáte někdo zkušenosti s tímhle karburátorem http://www.minibike-shop.cz/karburator-19mm-h20-p-277.html vypadá to na podobnou néli stejnou konstrukci jako DellOrto. Docela o něm uvažuju ale jestli to neni jenom nějaká čínská s..čka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Tak co?Uz prisel??
 
 
Datum: 20. září 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: Frantta      IP: uživatel2406    
tak sem ho nakonec obědnal, ten za 800set http://www.minibike-shop.cz/tuningovy-karburator-19-mm-p-160.html. Tak sem na něj zvědavej.
 
 
Datum: 21. srpna 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: FK Racing      IP: uživatel1115    
U tohoto karburátoru je seřizovací šroubek na směs. Tímto šroubkem se seřizuje množství volnoběžné směsi, nikoliv bohatost volnoběžné směsi (to není totéž). Tím se tento karbec lyší od např: Jikova nebo Binga. Zajímavá pořizovací cena může být vyvážena (netvrdím že to bude tvůj případ, pokud dokážeš seřídit karbec tak jsi v pohodě) časovou náročností a velkou trpělivostí při seřizování.
 
 
Datum: 20. srpna 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.minibike-shop.cz/tuningovy-karburator-19-mm-p-160.html ja by som kupil toto vypadá to dobre,lepsie nez ten druchy za 800kc s sportovnym filtrom a s tym kolienkom,,, ved je to vyrábani s licensem z dellorta :-) skoda ze v slovenska to nepedávajú :-( :-( :-(
 
 
Datum: 20. srpna 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7125    
http://www.minibike-shop.cz/tuningovy-karburator-19-mm-p-160.html mel jsem to v ruce,spracování je dobré.......jen nevim zda se k tomu dají sehnat trysky.......
 
 
Datum: 20. srpna 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
juj teraz vydim ze neni to origo dellorto no tak moze by to niaká s..cka
 
 
Datum: 20. srpna 2009 9:29
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dellorto PHBG 19 za 1000kc +vzduhovi filter to je bomba cena :-)
 
 
Datum: 20. srpna 2009 9:17
 
 
 
 
Jméno: nexak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skusenost s tim nemam,ale rek bych,ze na jawu ti to nepujde,pac vsechny nase stary stroje byly chlazeny vzduchem!1!
 
 
Datum: 19. srpna 2009 22:45
 
 
 
 
Jméno: Jozo      IP: uživatel2597    
Čus draci! Co si myslíte o tomto filtru na palivo?\r\nhttp://www.race-land.cz/detail.php?id=1075 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2009 13:13
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám palivový filtr ze škodovky ( co vede z ace pumpy do karburátoru ) a mě stíhá dobře. A je to za 20 Kč a vydrží rok. I víc záleží na bordelu.
 
 
Datum: 20. srpna 2009 13:13
 
 
 
 
Jméno: Jozo      IP: uživatel2597    
Mě jde oto jak dlouho vydrží. Podle mě to na fichtlu nemůže vydržet coloživotně ten první odkaz prej je neomezená funkčnost. Ale je zajímavější ta vložka která se dá vyčistit.
 
 
Datum: 19. srpna 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me zbytecne ja mam za 40 kc a je to uplne to same akorat ze bez barvy...
 
 
Datum: 19. srpna 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: Jozo      IP: uživatel2597    
 
 
Datum: 19. srpna 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: matoosh      E-mail:      IP: uživatel6562    
mozu sa trysky na babete po par minutach vozenia rozladit??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2009 9:34
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Trysky jsou dotažené. Můžou se jenom ucpat nečistotami z nádrže nebo benzínu.
 
 
Datum: 20. srpna 2009 9:34
 
 
 
 
Jméno: jelen      IP: uživatel5028    
Zdravím, jak mám správně seřídit karburátor Jikov 2926-11b (jawa 250/559 panela), aby to kloudně jelo a zároveň moc nežralo...dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 9:39
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Je-li označení karburátoru 2926 SD-11b hlavní tryska 96 ,tryska běhu naprázdno 50 ,jehla 2.zářez shora ,šroub přídavného vzduchu 1 ot. Předstih od 3,5 do 4 mm ,odtrh 0,3 až 0,4 mm.
 
 
Datum: 19. srpna 2009 9:39
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar , ted sem se byl projet .Zastavil jsem a tekl my benál z karburátoru.Nevíte čím to je ?? Já bych řek že špatným pohybem plíšku polováku a nebo samotným zasekáváním plováku.Mám pravdu ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
taky tento problem nez sem vyjel sem resil u jednoho fika, sem musel vyndat vicko dat plovak nahoru a uz to bylo dobry ale jak to prez noc stalo tak plovak se prilepil bordelem dolu a bylo hotovo takze sem to vycistil a ted problemy stim nemam
 
 
Datum: 18. srpna 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: Richard      E-mail:      IP: uživatel7112    
Mám stejný problém. Čím to je ????
 
 
Datum: 18. srpna 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, bude to tím, rozeber to vyčisti a mělo by to být OK.
 
 
Datum: 18. srpna 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: musta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus hoši když mám na v karbecu na jehle čtyři zářezy tak na jaký to mám dat. vím že na spodním je bohatá směs a na vrchním chudá. ale někdo mě řikal že na vrchním se to snadno zadře takže prej je lepší jezdit na spodním. dík a ať vám to jezdí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 17:04
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je promin já sem dal to co sem nepatří . Jo a k jehle. Jestli ti de o benzín tak 2 od shora ,jestli o to využít všechen kyslík tak 3 od shora , ale víc to žere
 
 
Datum: 18. srpna 2009 17:04
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/pokec/karburator-benzin/id98159.html
 
 
Datum: 18. srpna 2009 17:02
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám jehlu uplně nahoře a vůbec se mě to nezadírá. Takže bych se nebál. Dej to tak na 2 od shora. No musíš vyzkoušet...
 
 
Datum: 18. srpna 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel6282    
Zdrav mam fika 05. Myslíte že pomůže mu trochu když tam dám karbec z 20 nebo 21 fika? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
mezi těmi výfuky není žádný rozdíl akorát asi jen že ten uřízlej je tišší jináč je to stejný...
 
 
Datum: 19. srpna 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6889    
stando ja tam mam valec a hlavu takovou co sou tadyk na fichtlkramku tkze asi z 21..karbec s pevnou hladinou plovaku..takze asi 05..a vyfuk mam takovy co se na konci zuzuje jk kdyby do takoveho doutniku..taky asi z 05..myslis ze staci kdyz dam vyfuk takovy co konci rovne?Pomuze mi to?
 
 
Datum: 18. srpna 2009 11:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7107    
pokud chces aby ti 05 jela jako krava,tak tam dej valec,hlavu,karburator,koleno karburatoru a vejfuk z 21......
 
 
Datum: 18. srpna 2009 10:37
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6889    
taky me to zajima jestli ho tam mam vbc davat..:-)
 
 
Datum: 18. srpna 2009 10:33
 
 
 
 
Jméno: Sidon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, může mi někdo poradit proč mi fichtl 555 nenasaje benzín do válce? Pořád suchá svíčka. Přívod benzínu v pohodě,karburátor komplet čistej. Nevím co dál prosím poraďte.Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 9:24
 
 
 
 
Jméno: Vydrimi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus, hele je možný, že to nemá tlaky, ale to by muselo bejt hodně špatný :-D, Sundej karcec a na přírube když ji ucpeš (musíš tam mít namotnovanou hlavu, i svíču) tak bys měl cejtit jak to nasává, jestli ne, tak je problém s kompresí, je možný taky že máš zacpanej karbec, vim že jsi ho čistil, ale pokud je zacpanej hodně, takovým tiom zaschchlím komunistickým benzínem, tak to jentak nevičistíš, tak ještě přeplav plovákovou komoru, a při startování by měl benzín vylítávat z karburátoru (sundej vzducháč, a dej před to papír, tim to zjistíš nejlíp) kdyštak ještě napiš na mejla :-)
 
 
Datum: 18. srpna 2009 9:24
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
skus na začiatok strieknuť cez otvor v hlave pomocou striekačky trochu benzínu ak ti to chytí a potom zdochne ale stale drž plyn tak potom to bude karbec na ktorom záreze máš ihlu?
 
 
Datum: 17. srpna 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: musta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus hoši když mám na v karbecu na jehle čtyři zářezy tak na jaký to mám dat. vím že na spodním je bohatá směs a na vrchním chudá. ale někdo mě řikal že na vrchním se to snadno zadře takže prej je lepší jezdit na spodním. dík a ať vám to jezdí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já ji mám na uplně horním už 3 roky a že by se to zadíralo se mi nezdá
 
 
Datum: 17. srpna 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: TOMI47 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja osobne to mam na druhom zo spodu a ide to ako víno
 
 
Datum: 17. srpna 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau , Proč se píše že když si zvíším kompresi u mustanga tak mám dávat benzí¨n s více oktany?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 11:37
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Myslis spravne,jestli nemas snizenou hlavu nebo hvezdicovou to mas jedno tak nema cenu davat benzin s vyssimi oktany.
 
 
Datum: 17. srpna 2009 11:37
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
benzin s nižším oktanovým číslem by mohl s vysokou kompresí způsobovat předzápaly.. Proto ten benzin s vyššími oktany. A myslím si, že ti to s ním i líp pojede
 
 
Datum: 17. srpna 2009 11:34
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2324    
Zdar draci nezkousel nekdo dat na JAWA 350/634 tento karbec?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1823.html diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2009 14:30
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel5134    
no musíš si koupit na to nějakou naustek co je na motorech 638 a pak to tam půjde dát,jedinou výhodu oproti předchozímu vydím právě v páčkovém sytiči
 
 
Datum: 20. srpna 2009 14:30
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2324    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1823.html
 
 
Datum: 17. srpna 2009 0:04
 
 
 
 
Jméno: kahisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci co myslite je lepsi kdyz mam motor z 05 tam nechat karbec s plovakem co ma v sobe jehlu nebo tam mam dat z 21???Kdysi sem ho tam mel ten z 21 ale mel sem porad svicku suchou..a diry vsechny byly vycistene jedine mozna hladina byla velka nebo mala(Jak to mam prihnout?)..dik za odpovedi..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel1506    
nevite kdo tenhle karbec vyraby?? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_78.html jestli je to polsko nebo china tak to je naprd. Jestli ho nekdo mate tak jak funguje?? mato cenu kupovat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 23:20
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel7003    
ja ho mam a je bez problemu!!!:-)lepsi jak stary tam se porad neco sralo...
 
 
Datum: 16. srpna 2009 23:20
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel7091    
Mám ho, neotvíral na něm ventil u plováku, tak jsem ho vyměnil, pak to chvíli jelo a už zase prd...
 
 
Datum: 16. srpna 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tak jsem dal jinej karbec protoze se to uchlastavalo studeny vzdycky musel jsem to roztlacit a svicka byla jak cernoch tetka uz je skoro jako cikan, tetka sjinym uz to jde nakopnout studeny ale porad ten volnobech nedrzi s vohratym motorem tak jsem to pretesnil pod valcem koukal jsem ze to zboku fouka poradne jsem to ocistil a dal jsem papir namazanej z obou stran selikonem a chvilku to drzelo lip a tetka uz je to to sami vikon nadhernej kopce za 3 ale ten volnobech me trapi , vypadato ze to tesni tak uz nevim co stim asi to uz necham jak to je spotreba mozna lechce klesla stim druhym karbecem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: sniper      E-mail:      IP: uživatel6617    
Měl bych dotaz jestli je lepší lít do mustanga special nebo natural?????????????????????????????????????????????????????????????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 0:00
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7089    
na speciál mi to jede 78 na radaru:-)
 
 
Datum: 17. srpna 2009 0:00
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7089    
me to na naturál nejede
 
 
Datum: 17. srpna 2009 0:00
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Rozhodne natural..je daleko levnejsi a special je k nicemu protoze u dvoutaktu ventily mazat nepotrebujes pac tam nejsou :-D
 
 
Datum: 16. srpna 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
je to jedno
 
 
Datum: 16. srpna 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel2298    
special s olejem vědšinou tak 1:50 je lepší ale minimálně
 
 
Datum: 16. srpna 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: Woozie      IP: uživatel1379    
Ja by som skúsil diesel:-)
 
 
Datum: 16. srpna 2009 20:21
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel1217    
čau. Nevíte čim to je, že mi motor z 450 nejede se sáním? Přivezl jsem ho domu s dojebanou klikou, tu jsem asi před třema dněma měnil(+ložiska, gufera..), složil jsem ho a jede krásně, jde pěkně vytočit nedusí se a nic podobnýho, ale to pouze pokud je schozený sání. Jakmile ho tam nadám(je jedno jestli papír v tej plastové bance, nebo to plrchový s drátěnkou), tak to vubec nechce jet, nejde to vytočit a nic prostě. Předstih mam 4mm a karbec poladěnej podle příručky. I když jsem skoušel měnit vejšku jehly, nebo laborovat se vzduchem, tak to stejně nejede. Zkoušel jsem i měnit trysky i celej karbec a pořád nic. Dik za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 16:35
 
 
 
 
Jméno: celis      IP: uživatel7086    
vlastním JAWA Pionýr rok výroby 68 s karburátorem JIKOV 2914HZ.Do tohoto karburátoru bych potřeboval šoupátko,pružinu a plovák s jehlou předem diky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
original od koupe mozna je, ale ne original z tovarny :-)
 
 
Datum: 16. srpna 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7089    
Rekni nam typ a rok vyroby............rok 68 existovali 3 modely....Jawa 20,Jawa 21 a prototypy Jawa 23 pro český trh......vsechny tyto stroje meli Jikov o prumeru 17mm..... Jawa 555 se delali do roku 62 a Jawa 05 se delali snad do roku 66-67.....nevim presne..... Asi to zas takovej original nebude kamo;-)
 
 
Datum: 16. srpna 2009 16:08
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
A co je to za pionyra? 555 nebo pozdejsi?
 
 
Datum: 16. srpna 2009 13:45
 
 
 
 
Jméno: celis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to originál a od koupě až do dnešního dne na něj nikdo nešáhl
 
 
Datum: 16. srpna 2009 11:21
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
plovak se taky neda koupit novej, taky jsem ho hledal. ale nechapu jak muzes mit pionyra vyrobenyho v roce 1968 s karburatorem co se daval na Jawu 555 vyrabenou 1958-1962 ? To neni mozny. A na 05,20,21,23 tenhle karburator nepasuje. Leda ze bys mel motor z 555 na pozdejsim pinckovi...
 
 
Datum: 16. srpna 2009 11:16
 
 
 
 
Jméno: celis      IP: uživatel7086    
jehla a soupatko se koupit dá ale jehla plováku na tento model ne
 
 
Datum: 16. srpna 2009 11:01
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak si to kup!
 
 
Datum: 16. srpna 2009 10:43
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau , bude vadit motoru když přejdu ze speciálu 91 na natural 95 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5634    
me fichtly na natural nejedou
 
 
Datum: 15. srpna 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: Woozie      IP: uživatel1379    
Jediný rozdiel, ktorý postrehneš je ten, že pri pokladni zaplatíš o pár halierov viac. skret: Oktánove číslo neurčuje "silu", "horľavosť" alebo "výbušnosť" benzínu ako si veľa ľudí myslí :-)
 
 
Datum: 15. srpna 2009 11:34
 
 
 
 
Jméno: skret ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zadrit nezadres je to uplne stejny vetsinou to jezdi lip jeste sem se nesetkal s fechtlem kterej by na to nejel.... jinak viskousej a poznas jediny co se muze stat jestli mas vilitanou kliku tak by mohla zacit zvonit jeden fechtl mi to delava ze na natural zvoni jak zvonkohra a naspecial to nedela ma min oktanu nejsou tam takovi tlaky..
 
 
Datum: 14. srpna 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nákymu fichtlu to vadi, nekterýmu ne... každopadně abys zadrel je podle me cypovina...
 
 
Datum: 14. srpna 2009 19:56
 
<  135  136  137  138  139  140  141  142  143  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.07.2025 0:20:01 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu