slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  136  137  138  139  140  141  142  143  144  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: musta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus.hoši mám problém s mím mustangem včera jsem jezdil a v pohodě všechno ok ale když sem chtel jet dom tak to začalo blbnout nevím proč z níčeho nic . rozjel sem se na jedničku dal sem dvojku a začalo to škubat tak sem přibrydil dal jedničku a dobrý ujel sem pár metrů a zdechlo to. tok sem napumpoval benál přeplavovacím kolíkem roztlačil a jel normálně. nevíte čím to bilo. dík za odpoědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2009 23:49
 
 
 
 
Jméno: kostitras      IP: uživatel6983    
možná zvýšit hladinu v plovákovej komoře:-)
 
 
Datum: 14. srpna 2009 23:49
 
 
 
 
Jméno: nexak      IP: uživatel6498    
ja bych mozna vedel cim to bylo,ale cim to bilo, to opravdu nevim :-D *1*
 
 
Datum: 14. srpna 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: t      IP: uživatel5056    
jak mam udelat aby ne ten fichtl uplne malo žral benzinu dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fojto co meles??? hele fichtl neni 4T takze zrat bude vzdycky.
 
 
Datum: 15. srpna 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej si tam místo fibru obyč. těsnění na vodu, fibr zase udřží vodu, těsnění na vodu neudrží, jenom guma
 
 
Datum: 14. srpna 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: orlando1      E-mail:      IP: uživatel7033    
Fajn, že jste mu poradili
 
 
Datum: 14. srpna 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jo...sranda musí bejt...musis sundat to vicko plovakove komory na karburatoru...a ohnout ten plisek vic dolu pokud se nepletu...pak ti tam nepude tolik benalu;-)a nepotece ti to vsude ven...:-)
 
 
Datum: 14. srpna 2009 17:11
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
alebo namuntuj si na to pedále ;-)
 
 
Datum: 14. srpna 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejazdi s tym! :-D
 
 
Datum: 14. srpna 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: t      IP: uživatel5056    
ale ne ně to i když jedu tak te to trekatava ven na zem ten benzin
 
 
Datum: 14. srpna 2009 16:38
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel5908    
ja mam lepsi napad zaparkuj si ho v garazi a vubec na nej nesahej...
 
 
Datum: 14. srpna 2009 16:34
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
dokopce ho tlac a skopce muzez jezdit bez motoru nebo si udelej elektrickej motor prodam ti ho za 500 tisic.
 
 
Datum: 14. srpna 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5634    
Opravit a seřídit
 
 
Datum: 14. srpna 2009 15:38
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
tlač ho.
 
 
Datum: 14. srpna 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: bany      E-mail:      IP: uživatel6454    
mam pincka kdyz jedu tak to porad na 1 malo ale na dvojku hrozne cuka vubec se neda jed nevite cim by to mohlo bejt hadicka s benzinem je v poho i filtr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2009 14:24
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sešteluj si zápalko...mi to dělá taky a jsem si jistý že je to zapalováním...
 
 
Datum: 14. srpna 2009 14:24
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel7070    
pošteluj hladinu v plovakové komore
 
 
Datum: 14. srpna 2009 13:39
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus vymenit svicku...seridit predstih/odtrh...a vycistit trysky :-)...no....mozna komplet karbec:-)
 
 
Datum: 14. srpna 2009 13:06
 
 
 
 
Jméno: bany      E-mail:      IP: uživatel6454    
cus , nevite kolik ma spotrebu jawa 20 ja jezdim skoro porad ale stejne semi zda ze ten benzin mizi jako krava odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2009 10:41
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
diky
 
 
Datum: 14. srpna 2009 10:41
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5634    
Na delsi trasy ma spotrebu tak 3 na 100.......na takove to popojizdeni po vsi,po polich,po lesich klidne 8 na 100
 
 
Datum: 14. srpna 2009 10:35
 
 
 
 
Jméno: Gaaras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sewa draci mam jednu otazku tusim uz tu bola,Co je to ten difuzor prosim vas mohol by mi to volakto vysvetlit za dopoved mu strasne dakujem . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul: difuzor je to vesi misto, kterzm se nasava vzduch ;-), rychlost ziska az pod soupatkem, protoze tak je nejuzsi prostor a podtlakem nasava bezin z kanalku a misi ho se vzduchem, ktery pak proudi dal do valce, nasledne pod pist a spodni komprese ho vytlaci nad pist.
 
 
Datum: 14. srpna 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
difuzor je nejužší místo v karburátoru při průchodu vzduchu.tam se vysává benzín z kanálku protože tam má vzduch největší rychlost.
 
 
Datum: 13. srpna 2009 23:30
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
difuzor je to kam se nasazuje filtr
 
 
Datum: 13. srpna 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
to je v karburatoru kdyz se podivas na skrz...fakt nevim jak to vysvetlit....snad nekdo dalsi:-D
 
 
Datum: 13. srpna 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: marek      E-mail:      IP: uživatel6282    
zdar chci se zeptat,1) jak se na fichtlu seřizuje bohatost směsi? prosím podrobný popis. Blbě chápu. 2) a v čem se liší 8V indukční cívka a 6V indukční cívka kromě voltů. myslím v síle jiskry na svíčce adt. a kterou doporučujete? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 22:41
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
tady mas super popis serizovani karbce od pionyru 20,21,23 : http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
 
 
Datum: 13. srpna 2009 22:41
 
 
 
 
Jméno: GOZER123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ČAU DRACI JAKY JE KARBEC DELL ORTO NA BABETU CO TADY PRODAVA SESA JAK TO JEDE O PROTI ORIGINALU DIK PŘEDEM odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2009 13:12
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Známému jezdí OK.Anemusíš pořád něco na karbecu seřizovat.
 
 
Datum: 14. srpna 2009 13:12
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
hele ja mam jednorychlostni babetu a koupil jsem si ho a ted mi kamarad na dvourychlostni vubec nestiha
 
 
Datum: 13. srpna 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar chlapy kdyz nastartuju pincka tak mi to tak 100 metru nechce jet a pak uz je to v pohode ale kdyz to zase chcipnu tak to zase dela nevite nekdo cim to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2009 9:01
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se to teda stávalo taky . Udělal sem výbrus a jeloo to jak nový.
 
 
Datum: 14. srpna 2009 9:01
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Vybrus tezko...zkus se podivat jestli neni moc mala mezera u svicky..
 
 
Datum: 13. srpna 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buď je to špinavím sáním nebo kabrurátorem. a nebo výbrus
 
 
Datum: 13. srpna 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
skus mrknout jestli nemas ucpany hadicky bo filtr
 
 
Datum: 13. srpna 2009 18:39
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar , co sšechno se dá kromě bohatosti směsi a volnoběhu nastavit u karburátoru mustanga. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 13:59
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 13. srpna 2009 13:59
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
hladina
 
 
Datum: 13. srpna 2009 13:51
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel2403    
Čus.Mám problem s mojí čezetou125/488 R.V.93.Kdydz na ni jedu sám tak jede tech osmdesát až devadesát i rozjezdy sou dobry a tak což mě tak nejak vyhovuje protože v papírech je maximalka napsaná 90 .Ale když jedeme dva tak je líná jak svin hlavně rozjezdy a tak vůbec a hlavně žere 9litrů na 130km což mě sere uplně nejvíc.Už jsem vypalil vejfuk,vyčistil karbec,dekarbonizoval motor,přešel na lepší olej a vymenil filtr a pořad je líná.Mě napadá bohatost šměsi ale nevim kolik otaček jí mám nastavit.de mi hlavně o tu spotřebu snížit.Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 9:39
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
ještě se podívej na barvu svíčky,možná to máš moc bohatý. Jinak kup nový vzduchový filtr,důkladně vyčisti karburaci a palivovou cestu,pokud máš papírový palivový filtr,tak ho vyhoď. Jako další zkontroluj jestli ti někde nepřisává vzduch,jestli ti nepodfukuje pod hlavou,přetěsni všechny spoje výfuku a uvidíš,že to bude lepší. Ale zázraky od toho nečekej,to že 125tka žere víc jak 175 je normální,ale ty budeš mít příliš bohatou směs. Nebj se tu motorku pořádně točit,je na to stavěná a jinak ani nepojede :-)
 
 
Datum: 13. srpna 2009 9:39
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
hod tam 175 motor a máš po prolémech když si necháš s techničáku vymazat číslo motoru tak benga nic nepoznaj
 
 
Datum: 12. srpna 2009 22:50
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel7047    
9litrů?? Vau!! tak to bych nechtěl mám 477 a jezdím 3,5l a to to nešetřím a ve dvou jedu 115 sám 130 po rovině
 
 
Datum: 12. srpna 2009 22:23
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
co by si čekal od 125tky? Kolik vážíš? Kdysi sem míval 476tku a měl sem 85kg,nic moc to nejelo a ve dvou už vůbec.
 
 
Datum: 12. srpna 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele honzule v dotazu neni napsáno kolik jsi najel.Tak prominˇ,já to bral podle mého moto a to už má pár km najeto 43000.Tak ten výbrus je jasnej.
 
 
Datum: 12. srpna 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele honzuje mam doma skoro to samy,napis na icq 204-156-619 a poradim ti
 
 
Datum: 12. srpna 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel2403    
matys:to je rada fakt nad zlato!!!!!!! vbulant:Valec vybehanej neni ten ma najezdeno jenom 5600km to je motorka ktera víc stala něž jezdila celych 15let
 
 
Datum: 12. srpna 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neni už vyběhlej válec? Já mám silnější moto a dělá mi to samé.Ve dvouch prostě nejede,příde kopec a leze jak šnek.Jedu sám a docela jede i do kopce.Dám výbrus a bude pokoj.
 
 
Datum: 12. srpna 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: matys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
me napada tak akorat si koupit jinou motorku
 
 
Datum: 12. srpna 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
zdarez, hele mam problem- u mustanga se mi proklepala vzadu nadrz o kastlik - uz to tam bylo briv spravovany ale nevim cim - nema nekdo nejakej napad jak to zpravit tak aby to slo potom nejak zamaskovat prestrikanim??? nadrz se mi menit nechce. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 22:01
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
vidis no tak to kousek .
 
 
Datum: 12. srpna 2009 22:01
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsi z usti n/o jo? ja z Letohradu:-D:-D
 
 
Datum: 12. srpna 2009 21:15
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
jo diky za snahu - jsem z usti nad orlici takze si to domluvim nekde jinde - ale jinak dik.
 
 
Datum: 12. srpna 2009 20:19
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nádrž si nech zaletovat autogenem a mosazí.Před letováním je třeba jí několikrát propláchnout.Pokud jsi z Jihlavy čí okolí mohu TI opravu domluvit.
 
 
Datum: 12. srpna 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel7042    
Zdar mam problem s mustangem.Chvilu mi jel a pak jakoby přestal jit benzin a proste nejel,svička odtrh ok přectich taky.Tak sem 2 krat vyčistil celej karbec a pak to na jedničku a na dvojku jelo v pohodě,ale jak tam dam trojku tak zas to stejny nevite proč?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Seštelůj karbec pořádně zviš hladinu v plovákovce a bude to dobrý -.............
 
 
Datum: 12. srpna 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel6282    
cau draci, chci se zeptat: mam fika 05 r.v. 1965 s těma novějšíma blatníkama a mam tam karbec, ve kterém ten plovák jezdí na takové jehličce. Prostě ta jehlička není přidělaná k plováku. Dávali se na tyto typy i tyto karburátory? Já totiž slyšel, že 05 mají karbeci z S22 ale tam ten plovák je přidělaný na té jehle. Díky moc! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 12:56
 
 
 
 
Jméno: Jozo      IP: uživatel2597    
dávali se tam oba typy, někde jsem to četl ale už nevim kde. Já mam 05 z roku 1966 a mam standartní karbec i zápalko. Na první 05 se dávalo pařezácký. Mam to tak daný na jinym motoru. Jinak ten karb ze S22 má i jiný airbox, takový hlinikový s placatou kartuší. Je to i v katalogu ND.
 
 
Datum: 13. srpna 2009 12:56
 
 
 
 
Jméno: kahisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mam motor z 05 a mam tam ten karbec s jehlickou pridelenou k plováku..ty máš asi karbec z 21..::-)
 
 
Datum: 12. srpna 2009 12:30
 
 
 
 
Jméno: kahisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím..hele mam 21 s 05 motorem a tam je takovy ten karbec s plovákem kery ma v sobe jehlu..chtel sem ho vymenit za 21čkový jk ten s plíškem a bez jehly..ale přes něj mam svíčku suchou..nievite co s tím?:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 9:02
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ak chces popoludni odfotim rozdiel medzi Jikov 2917PSb-jawa 21 a medzi Jikov 2915 PS-jawa 05 sport
 
 
Datum: 12. srpna 2009 9:02
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kahisek - krabec am pasuje a pekne funguje neznici tak motor ako origo 17mm,,,,len plovák z 17mm tam nepasuje má uplne inú plovákovú komoru,,,s stejnym systémom ako na jawa 125,175,250 atd.
 
 
Datum: 12. srpna 2009 8:50
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako ne ze mam jenom 05 motor mam celou nulapetku :-D takhle sem to myslel
 
 
Datum: 11. srpna 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mam ale 05 motor a mam na nem karbec na chlup stejnej jako na mustangovi :-O a jede to :-)
 
 
Datum: 11. srpna 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: 69      IP: uživatel6603    
svíčka má být suchá opálená
 
 
Datum: 11. srpna 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: kahisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenco - takze to na to proste nepasuje?
 
 
Datum: 11. srpna 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lebo 05 má iny krabec (dyfuzor 15mm,a má uplne inú plovákovú komoru stejne jako u stadiony s22)
 
 
Datum: 11. srpna 2009 20:43
 
 
 
 
Jméno: Drack      IP: uživatel4411    
Ahoj chlapi ,prosim vás chystám se vyčistit nadrž protože je celá uvnitř rezavá .Jake máte zkušenosti a čím bych to měl nejlepší vyčistit.Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel6603    
na té stránce jawa-50.cz není ten návod až tak dokonalý. Místo těch hřebíčků je lepší dát malé železné kuličky ktere se používají na tryskání kovů a rozhodně by se ta nádrž pak neměla vyplachovat vodou. jen to pomáhá korozi. vyplachovat staryym ředidlem,benzinem ne vodou. A né do míchačky otáčky sou pomalé v rukou štěrkání je ůčinnější... :-)
 
 
Datum: 11. srpna 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 11. srpna 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: Drack      IP: uživatel4411    
a nešlo by to bez chemie
 
 
Datum: 11. srpna 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj
 
 
Datum: 11. srpna 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel7029    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-chemicke-moreni-cisteni-nadrze-hliniku-kovu-kyselina-citronova-fosforecna.html
 
 
Datum: 11. srpna 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
Tož draci, dneska jsem udělal malý pokus, když se tu pořád někdo ptá na spotřebu... Natankoval jsem plnou (Natural s Castrol garden 1/40) a jel to projet - na rovině 70 dle tacho, do kopce plnej a nešel jsem pod 40, když netáhl tak tam šla vytočená dvojka, aji na jedničku došlo. Zkrátka jsem jel jak prase a dokonce dohonil i linkovej autobus, co měl tu drzost mě předjet... Po najetí cca 15km (víc by asi stejně v tomto tempu nevydržel) jsem dolil ... pánové a dámy 1.3l! litru, čili 8.67 na 100. Moje auto jezdí v průměru za 7.4 a bez voleje. Co z toho plyne? Že můj fichtl jede jako drak, ale více by se vyplatilo tento motor použít jako přímotop.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 2:57
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mno tyjo to já sem rád když mě to žere potom těch max 3,5 na 100 a to když za to beru jinak to tam ve válci nejsou pak kanálky ale kanály!........:-DD:
 
 
Datum: 13. srpna 2009 2:57
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4190    
Ja jezdil timhle prasáckym stylem pres 2 roky na fichtlu na gympl a autobusy sem taky predjizdel:-D prumerna spotreba byla 4.5 litru(plna banda) na týden+deci a kousek m2t,jedna cesta do skoly byla 12km....cili 2x12x5 =120km a vzdycky este nejaka decka zbyla,takze prumerna spotreba byla tak 3.8l/100km ......samozrejmne motor po tech 2 letech kleknul
 
 
Datum: 12. srpna 2009 13:01
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co maš za auto
 
 
Datum: 11. srpna 2009 20:53
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Moc to zenes...u aut to taky nemeri pri max. rychlosti v nejvissich otackach...:-D
 
 
Datum: 11. srpna 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: straka      IP: uživatel2073    
moje babeta Kreidler žere 3/4 litru na 5-10km a vůbec nvm proč .. nejspíš děravá nadrz, ale louze pod tim nikdy neni.
 
 
Datum: 11. srpna 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar mám další problém, pincek už mi jde pěkně do otáček ale na trojku skoro plný plyn jede z kopce cca 50km/h, řve to ale nejede. Problém musí být v karbecu protože jsem ho ladil a jako vždy rozladil.... :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můj Mustang na tyhle čísla asi nevěří :-D ...když to podle nich sešteluju tak pořádně nejede...dělám to baj oko a tak dlouho jezdím a šteluju až to mám hotové :-)
 
 
Datum: 11. srpna 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže to může být i předstih jo? Mylím si že ho mám velký, dlouho jsem to nekontroloval. Na jawě 20 to má byýt asi 1,5 až 1,9 mm že?
 
 
Datum: 11. srpna 2009 18:09
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Problém může být i v zapalování (předstih a odtrh) já sem ho pořádně sešteloval a na asfatlu na rovice s větrem v zádech jsem to vytáhl na 70...
 
 
Datum: 11. srpna 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: icespoon12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam karburator z jawy 250 a chci ho zabudovat do fika....nemate nejaky zlepsovaky jak na to???jakou dat trysku a tak???hlavne jak udelat prirubu...diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel7029    
nejrychlejsi rada bude sprav si koleno kup trysky a potom zistis ze mnel standa asi pravdu....
 
 
Datum: 11. srpna 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: icespoon12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo diky ale nema tady nekdo rychlejsi radu nez abych psal maily ????
 
 
Datum: 11. srpna 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4190    
Dobre v galerii je foto Hallowenbike z vystavy motocykl 200x(uz nevim rok) a ma tam karbec z kejvacky,myslim ze je tam i mail,napiš mu
 
 
Datum: 11. srpna 2009 16:24
 
 
 
 
Jméno: icespoon12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to jsem presne potreboval cloveka ktery to s(z)kousel a radsi mi rekne abych si sehnal dell orto....to vim taky ze to s tim bude lepsi ale ja mam tohle a tak se ptam co s tim
 
 
Datum: 11. srpna 2009 16:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4190    
uz jsem to skousel s karburatorem co se daval do peraků a malech kejvaček jawa,Jikov 24,koleno jsem udelal normalne z plocháče a ohle trubky. At jsem to otriskoval jakkoliv,tak to jelo spatne......vykasli se na to......radsi si sezen nejaky 19 Bing nebo Dell orto
 
 
Datum: 11. srpna 2009 15:21
 
 
 
 
Jméno: tm      IP: uživatel5056    
zdarec newite co mam z karkuratorem když necham pustenej benzin tak me fsechen vytece dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 17:35
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš vysoko hladinu v plov. komoře nebo nemáš dotáhnuté víčko nebo ten šroubek s jehlou zespoda
 
 
Datum: 11. srpna 2009 17:35
 
 
 
 
Jméno: maxykobilka      E-mail:      IP: uživatel7030    
Skus ho seridit plovakovku to nikdy pomaha :-D
 
 
Datum: 11. srpna 2009 15:00
 
 
 
 
Jméno: Lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci mám menší problém u mustanga jede, ale dochází mi benzín samozdřejmě si dokoupím ale když mám kohoutek na noirmál nestíhá to dotékat tak ho dám na rezervu a ta teče tak moc že to zase nestíhá odebírat a motor se ihned zadusí a chcípne. Když mám dost benzínu tak to nedělaá ale rád bych tenhle problém vyřešil ... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 11:36
 
 
 
 
Jméno: tis40 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus rozebrat palivový kohout, je tam takový kulatý gumový tešnění se čtyřmi dirkami, pod tou přepínací kličkou, to vyměň ( kup u Sesy :-))) a mohlo by to být v poho
 
 
Datum: 13. srpna 2009 11:36
 
 
 
 
Jméno: kostitras      IP: uživatel6983    
mam ten samej problem :-(
 
 
Datum: 11. srpna 2009 15:17
 
<  136  137  138  139  140  141  142  143  144  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.07.2025 16:41:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu