slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  137  138  139  140  141  142  143  144  145  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: musta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus.hoši mám problém s mím mustangem včera jsem jezdil a v pohodě všechno ok ale když sem chtel jet dom tak to začalo blbnout nevím proč z níčeho nic . rozjel sem se na jedničku dal sem dvojku a začalo to škubat tak sem přibrydil dal jedničku a dobrý ujel sem pár metrů a zdechlo to. tok sem napumpoval benál přeplavovacím kolíkem roztlačil a jel normálně. nevíte čím to bilo. dík za odpoědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 14:14
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6889    
zdravim..hele mazu olejem nejakym za 110 kc 2TC a nejak garden moto nebo tak nějak..ale doma sem našel u taty nějaky cinol M6A a je minerální myslíte že mam přejít z 2TC na ten cinol?Dik za rady..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 13:21
 
 
 
 
Jméno: hanami00      IP: uživatel7028    
ahoj draci potrebol bych poradit s olejem do benzinu kamos rikal cosi o 100% sintetice ale nevim dik za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2009 10:38
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel7265    
stačí obyčejnej motorovej olej do auta!(jen ne vyjetej :-D) jezdilo to na to celou dobu, a je to i v papírech
 
 
Datum: 03. září 2009 10:38
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel7029    
zalezi kolik penez do teho ces dat... asi najrozumnejsi rieseni je polosyntetika co sa tyka ceny a kvality.... vybjer je na tebje. Osobne bych nekupoval najlacinsi ale jesli mas fika abo neco podobneho tak syntetika je skoro zbytecna... vklide to umazu aj nejake prumnerne.... oleje sa tu rozebirali uz hodnekrat tak kukni co sa tu uz probiralo a vyber si ....
 
 
Datum: 11. srpna 2009 13:21
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus chlapi, potřebuju poradit. Mám problém v karbecu. :-( Nevím jak to popsat, prostě to vypadá jako by mi tam nestíhal dotíkat benzín. Rozjedu se pěkně v pohodě ale po padesáti metrech začne vynechávat a pak nejede vůbec, když držím cupák na benzín tak to trochu pomůže. Trysky jsou naprosto čisté, z nádrže teče silný proud benzínu. Musí to být něco s hladinou v plov. kom. nebo s tím šroubkem na lanku, protože včera to jelo a do ničeho jiného jsem dneska nevrtal. Prosím poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Richard Samek: Já jsem vyčistil celý karbec benzinem a je to ok. Měl jsem asi přicpanou tu dírku pro hlavní trisku.
 
 
Datum: 22. srpna 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: Richard Samek      E-mail:      IP: uživatel7112    
Až budeš vědět čím to bylo tak napiš. Mám stejný problém. Ale ještě ke všemu mi často teče benzín kolem cupáku a pak i dirkou už v sání směsi do motoru. Co a proč to je ????
 
 
Datum: 18. srpna 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel7026    
ja myslim ten plisek ten maly takove to ucko co drzi jehlu muze byt zlomeny bebo vypadla jehla, jehla pak spadne dolu a tece tam malo paliva, zkus na to cihnout
 
 
Datum: 10. srpna 2009 22:56
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkoušel jsem zvyšovat i snižovat hladinu... nepomohlo, asi zkusím pročistit celý karbec jestli se to někde nepřicpává...
 
 
Datum: 10. srpna 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: Tomys      IP: uživatel4172    
Jj.. a taky to muze byt tim pliskem jak mas u plowaku v karbecu.. asi je to tím tak ho zohni nahoru.. přihni ho k víčku plowákové komory
 
 
Datum: 10. srpna 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel7024    
cau draku podivej se na plisek co je u jehly muze byt zlomeny
 
 
Datum: 10. srpna 2009 19:10
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6889    
hoj..hele co byste mi radili mazu tedka olejem nejakym 2TC nejaky slaby..a doma sem nasel cinol M6A je to mineralni myslite ze mam prejit z toho 2tc na ten mineralni? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: technak8 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: technak8 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to mara jj bude to ono je to 26 a je tam k-acko takze to bude on dik dal sem ho na jawu 21
 
 
Datum: 10. srpna 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5424    
zadnej dell orto je to Keihen japonec ci cinska napodobenina difuzor 26mm
 
 
Datum: 10. srpna 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
Jeden z edice dell orto...dava se do pitbiku a takovych crossek ruznych 125...
 
 
Datum: 10. srpna 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: technak8 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
viem len ze sa montoval do pitbiku z 125ccm motorom
 
 
Datum: 10. srpna 2009 17:20
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bude nejäky bing...aspon teda myslim...podle toho Japan co je na tom napsany...ale tezko soudit...:-)
 
 
Datum: 10. srpna 2009 17:12
 
 
 
 
Jméno: roman      E-mail:      IP: uživatel4646    
dobry den chcem sa opitat kupil som babettu 207-300 iskru hadze peknu benzin ide aj karburator som cistil ale motorka nejde skusal som uz aj na sitici len dekompresor tam neni je zablentovany. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: GOZER123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
HOD TO DO ŠROTU
 
 
Datum: 10. srpna 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, když mám zahřátý motor tak mi nedrží volnoběh a nestartuje. Dá se to nějak "jednoduše" vyřešit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 12:25
 
 
 
 
Jméno: shelby      IP: uživatel559    
ten sroubek utahni a pak povol o 1 celej a 1 tretinu zavitu sundej zapalovani a podnim mas simerink ten vymen za novej saje ti falesnej vzduch a proto nejde do tocek
 
 
Datum: 10. srpna 2009 12:25
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za rady. Já s tím šroubkem točím a volnoběh to třeba už drží, ale zase to nechce jet - nedostává se to do otáček....
 
 
Datum: 09. srpna 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
steplim motorem to chyta spatne kdyz tam mas svicku na zimu porid si svicku na leto tak 7 nebo 17 jsou ruzna oznaceni rekni v mototechne ze chces svicku na leto na tepli starty a volnobech zvetsi tim sroubkem co je na nem perko trochu ho utahnes treba o jedno otoceni
 
 
Datum: 09. srpna 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
to me taky dela ze nedrzi volnobech stimhle karbecem z ohratym motorem mam ho na max volnobech a spatne drzi jeto tim ze mi tam jde moc benzinu svicka je cerna a studenej se vzdy uchlasta a musim ho roztrcit jinak mi jede suprove dej si niz jehlu a taky si skontroluj hladinu v plovakovce ja mam vadnej karbec jehlu mam dole hladinu jsm skousel malou a porad se to uchcava takze musim dat jiny karbec
 
 
Datum: 09. srpna 2009 20:19
 
 
 
 
Jméno: wajda      E-mail:      IP: uživatel1450    
čau potřeboval bych poradit jak velkou trysku bych měl použit u sedumdesátkovýho válce???? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Jaka to je motorka?A to mas od azmarka predelany?
 
 
Datum: 10. srpna 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: ARDNO.69      E-mail:      IP: uživatel7016    
AHOJ.... MUZU SE ZEPTAT KDYZ MAM 5 LITRU SPECIALU... KOLIK MAM DAT OLEJE ??? PROSIM O KAZDOU RADU ....... MAM JAWA 21 { FICHTL } odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 11:39
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jestli máš m2t(poměr 1:33), tak dej cca 30ml na 1l benalu....
 
 
Datum: 09. srpna 2009 11:39
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel6282    
Zdar, záleží jaký máš olej. jestli M2T tak v poměru 1:40 tzn. na 40 litrů benzínu je 1 litr oleje. a když máš 5 litrů tak je to 1:8. to už si spočítáš. jestli nějaký jiný (lepší)olej tak je to v poměru 1:50. Stačí jen trochu se zamyslet a spočítat to!!!!!!
 
 
Datum: 09. srpna 2009 10:01
 
 
 
 
Jméno: ARDNO.69      E-mail:      IP: uživatel7016    
AHOJ.... MUZU SE ZEPTAT KDYZ MAM 5 LITRU SPECIALU... KOLIK MAM DAT OLEJE ??? PROSIM O KAYDOU RADU odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 13:22
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
to zaleži jakej stroj mas u kazdyho je ten poměr jinej jestli maš fichtla tak 1:33 na ty oleju je to vyznačeny
 
 
Datum: 09. srpna 2009 13:22
 
 
 
 
Jméno: Víťas      E-mail:      IP: uživatel5768    
a co mas za stroj..?
 
 
Datum: 09. srpna 2009 9:35
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar je to asi blbej dotaz ale budu kupovat čz 175/477 a když všude koukám tak je jako palivo psanej benzín. takže se tam nedává mix? a jestli jo tak je to přece dvojtakt tak jak je to řešený? diky za odpovedi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a když máš to čerpadlo tak musí být funkční. onoi někteří lidi ho odpojovali, protože se báli že zadřou,ale báli se uplně zbytečně.
 
 
Datum: 09. srpna 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sú také typy ze majú oddelené mazanie motoru ;-)
 
 
Datum: 09. srpna 2009 0:17
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to máš tak záleží co máš za typ.jestli s olejovým čerpadlem nebo bez něj.Když máš to čerpadlo tak Liješ olej do nádrždky takový naboku u sedadla a čistej benzín do nádrže.A jestli máš typ bez olejovýho čerpadla tak normálně mísíš z benzínem.A jestli to čerpadlo máš nebo nemáš to poznáš na boku motoru na karteru z pravý strany.Ale říká se že jistější je to tam nemít pač že se to zadírá to čerpadílko a pak nemaže a nepozáš to že to nemašea zadřeš si motor.
 
 
Datum: 09. srpna 2009 0:09
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw SESO vcera sem se te ptal na tu prirubu na karbec JIKOV 2928CE z JAW 639 ( http://www.fichtlkramek.cz/pokec/karburator-benzin/id96381.html?odpovedet=1 ), ale nejsem si jistej, jestli si me zpravne pochopil odpovedel si mi: ne ma to diru 28cm,,, takze nic nemusis upravovat , ale ja to myslel tak, jestli to nema vstup 28mm a smerem k valci zuzeni na 26mm, nebo jestli se musi upravit i saci potrubi v karterech. dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta redukce ma celkem diru 28,,,jinak sam o sobe ten karbec co tak jde tak ma diru 28,, takze musi upravit diru v kartru ale zalezi na tebe a hlavne na valci co bude potrebovat,, neboli jak bude pit :-)
 
 
Datum: 07. srpna 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: Lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci mam problém se svým mustangem. když chci nastartovat na kopnutí tak to jde ale. Ale když zastavím a chci ho nakopnnout znova už to nejde jedině roztlačit. Není to tím že je horký nebo studený patrně se moc dostává benzínu do válce ale bohatost mám na druhém od vrchu. Svíčka nová. Předstih sem taky zkoušel .... Skoušel semi měnit hladinu v plovák. komoře. A taky když sem nechal puštěný benzín začalo mi to hodně téct ven z karbece když nejedu to mi předtím nedělalo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 12:41
 
 
 
 
Jméno: Sawik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hey tak z toho si nic nedělej ja mam tež mustanga a jak je studeny motor tak to de ale jak už je zahřáty tak tlačim
 
 
Datum: 08. srpna 2009 12:41
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Když ti vytéká benzín z karburátoru,je hladina příliš vysoká.Když odšroubuješ víčko a zatlačíš plovák na dno karburátoru,měla by hladina licovat s límcem plováku.Také si dávej pozor na hřídelku plíšku při zpětné montáži,aby se nevysunula.
 
 
Datum: 08. srpna 2009 5:33
 
 
 
 
Jméno: joxa      IP: uživatel6667    
Před zhasnutím motoru vypni benzín a nech ho ještě 10 sekund běžet, není plná plovákovka a lépe to startuje, poradil mi to táta a u mě to funguje
 
 
Datum: 07. srpna 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: krosar11 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw mam tu dotaz na SESU: tu prirubu na 639-kovej karburator co prodavas ( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2507.html ) ma i prechod na 26mm difuzor, nebo je to jenom ze se do to vrazi ten karbec a musi se upravit sani na 28mm difuzor ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne ma to diru 28cm,,, takze nic nemusis upravovat
 
 
Datum: 06. srpna 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1352    
Dobrý den mám jawu 23 a pořád se kuckuje.... chvilku jede pak se dusí...a zjistil sem že když držím cupák na benzín tak to jede pořád dobře ale nevím jak to opravit karburátor sem už celý vyčistil. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zviš hladinu v plovákovce ten plíšek přihni trošku nahoru a bude to dobrý ..
 
 
Datum: 08. srpna 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: Dxter ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A vyčistit výfuk ? já na babetě měl t samý a tohle hodně pomohlo !!!
 
 
Datum: 06. srpna 2009 20:00
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koukni o dva příspěvky dole, napsal jsem jak zvýšit hladinu v plovákovce a tobě doporučim ještě kouknout na ventílek v karbecu jestli nedrhne
 
 
Datum: 06. srpna 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel5176    
ahojte draci potreboval bych pomoc.Rozjedu to z kopečka u dělám otočím se a jedu chvíli do ko pečka na jedničku a držím pořád plný plyn a pak mě to zdechne. Čím to bude? Díky moc za odpovědi a za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 18:29
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nech puštěnej 5 minut benál, vypni ho odšroubuj víko plovákovky, stlač plovák šroubovrkem, pokud je hladina pod jeho hořejškej přihni plíšek. Dělej to tak slouho dokud to nebude ok
 
 
Datum: 06. srpna 2009 18:29
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel5176    
Díky a čím tu haldinu zvýším?a jak? Díky moc za odpovědi a za rady
 
 
Datum: 06. srpna 2009 18:04
 
 
 
 
Jméno: lal      IP: uživatel2324    
Čauves řekl bych že malá hladina nebo zacpaný přívod paliva.
 
 
Datum: 06. srpna 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lidi v cem je lepsi ta rozeta kdyz ma vic zubu ?? kolik bychmel koupit pokud chci aby mi to jelo ?? a jaky sekundaro ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na sérii dej 13 rub pokud jezdíš sám, pokud ti táhne hodně dobře tak zkus 14 ale myslim že to už bude moc to je jenom na upravený.
 
 
Datum: 05. srpna 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak cim vetsi bude,tim vetsi bude rychlost..ale zase rozjezdy budou takovy liny a do kopce to nebude chtit tahnout...
 
 
Datum: 05. srpna 2009 17:44
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jaky bych tam mel dat sekundaro kolik zubu kdyz to mam na silnici ?? M??
 
 
Datum: 05. srpna 2009 17:35
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik nexak :-)
 
 
Datum: 05. srpna 2009 17:23
 
 
 
 
Jméno: nexak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zajici-lip bych to nerek ;-)
 
 
Datum: 05. srpna 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to jako na kole :-) sekundaro-cim je mensi tak tim vetsi sila ale mensi rychlost....rozeta-cim je vetsi tak tim je mensi rychlost ale vetsi sila...takze kdyz chces po silnici tak rozetu nech jak mas a dej vetsi sekundaro :-) ja mam 11 zubu sekundaro,jezdim spis cross a do kopcu nadhera..rek bych ze je to hodne znat...
 
 
Datum: 05. srpna 2009 17:21
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel6843    
Čau Seso budeš mít i karbec DELL ORTO s průměrem difuzoru 19mm? dik za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 11:30
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku prave ze jsem mel objednano 19 a oni prisli prave 21,,dalsi budou nnejdriv nedriv az napadne snich,, tak ted jen 21,, ale pokud jdou upravy kanali,,tak 21 si to veme,,ale na rog valec prave jen 19
 
 
Datum: 05. srpna 2009 11:30
 
 
 
 
Jméno: sniper      E-mail:      IP: uživatel6617    
Ale já mislím to těsnění nahoru jakopod matici!!!!??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 7:18
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Odšroubuj tu část ,kde je závit.Kohout má dvě části.Tím dostaneš převlečnou matici a můžeš do ní vložit fíbrové těsnění.Jestli máš nový kohout a je mezi těmito dvěma díly gumové těsnění,vyměň je za fíbrové.Ta guma se rozleptá a začne prolínat benzín.
 
 
Datum: 05. srpna 2009 7:18
 
<  137  138  139  140  141  142  143  144  145  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.07.2025 16:42:24 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu