Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Lasty477
IP: uživatel7124
 cus draci, co mam udelat pro to abych u cz 175 mel tu svicku cihlove zbarvenou jak vsude pisou ze to ma bejt,,,,je dost mokra ,,,jehla na 2.zarezu ostatni zda se byt taky ok,,,musim ji menit kazdejch 100 kilaku,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2009 9:17
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Nejprve bych povolila šroubek přídavného vzduchu,ale může být i zanesený filtr a směs je potom příliš bohatá. S jehlou opatrně.
Zatím ji nech na 2. zářezu.
Datum: 20. srpna 2009 9:17
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak dej niz jehlu
Datum: 19. srpna 2009 22:53
Jméno: radsianonym
IP: uživatel7124
 Ahoj mam trapnej dotaz, ale jak moc ma bejt pritazenej na 477 ten sroubek s perkem na boku karbecu, ten ze spoda ze 3/4 otacky ze? Diky a sory ,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2009 9:06
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Ten šroubek ,co vede šikmo,je na seřízení volnoběhu motoru.Seřizuje se na zahřátém motoru.Šroub přídavného vzduchu se
nachází pod tryskou pro běh naprázdno.Tryska i šroub jsou zašroubovány ve společné komůrce.Ta hodnota 3/4 odpovídá požadovanému
směšovacímu poměru.
Datum: 20. srpna 2009 9:06
 Ze spoda by to mělo bejt 1/2 otáčky na normální ježdění a pokud to zajíždíš, tak je to 3/4, ale je potřeba to seřídit podle toho jak to jede, já to mam na 2/3
Datum: 20. srpna 2009 8:30
Jméno: Frantta
IP: uživatel2406
Posl.aktualizace: 20. září 2009 15:50
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak co?Uz prisel??
Datum: 20. září 2009 15:50
Jméno: Frantta
IP: uživatel2406
Datum: 21. srpna 2009 21:01
Jméno: FK Racing
IP: uživatel1115
 U tohoto karburátoru je seřizovací šroubek na směs. Tímto šroubkem se seřizuje množství volnoběžné směsi, nikoliv bohatost volnoběžné směsi (to není totéž). Tím se tento karbec lyší od např: Jikova nebo Binga. Zajímavá pořizovací cena může být vyvážena
(netvrdím že to bude tvůj případ, pokud dokážeš seřídit karbec tak jsi v pohodě)
časovou náročností a velkou trpělivostí při seřizování.
Datum: 20. srpna 2009 22:21
Datum: 20. srpna 2009 21:35
Jméno: standa
IP: uživatel7125
Datum: 20. srpna 2009 11:57
 juj teraz vydim ze neni to origo dellorto no tak moze by to niaká s..cka
Datum: 20. srpna 2009 9:29
 Dellorto PHBG 19 za 1000kc +vzduhovi filter to je bomba cena
Datum: 20. srpna 2009 9:17
 skusenost s tim nemam,ale rek bych,ze na jawu ti to nepujde,pac vsechny nase stary stroje byly chlazeny vzduchem!1!
Datum: 19. srpna 2009 22:45
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Čus draci! Co si myslíte o tomto filtru na palivo?\r\nhttp://www.race-land.cz/detail.php?id=1075
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2009 13:13
 já mám palivový filtr ze škodovky ( co vede z ace pumpy do karburátoru ) a mě stíhá dobře. A je to za 20 Kč a vydrží rok. I víc záleží na bordelu.
Datum: 20. srpna 2009 13:13
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Mě jde oto jak dlouho vydrží. Podle mě to na fichtlu nemůže vydržet coloživotně ten první odkaz prej je neomezená
funkčnost. Ale je zajímavější ta vložka která se dá vyčistit.
Datum: 19. srpna 2009 20:04
 podle me zbytecne ja mam za 40 kc a je to uplne to same akorat ze bez barvy...
Datum: 19. srpna 2009 19:59
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
Datum: 19. srpna 2009 19:53
 mozu sa trysky na babete po par minutach vozenia rozladit???
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2009 9:34
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Trysky jsou dotažené. Můžou se jenom ucpat nečistotami z nádrže nebo benzínu.
Datum: 20. srpna 2009 9:34
Jméno: jelen
IP: uživatel5028
 Zdravím, jak mám správně seřídit karburátor Jikov 2926-11b (jawa 250/559 panela), aby to kloudně jelo a zároveň moc nežralo...dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 9:39
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Je-li označení karburátoru 2926 SD-11b hlavní tryska 96 ,tryska běhu naprázdno 50 ,jehla 2.zářez shora ,šroub přídavného
vzduchu 1 ot. Předstih od 3,5 do 4 mm ,odtrh 0,3 až 0,4 mm.
Datum: 19. srpna 2009 9:39
 Zdar , ted sem se byl projet .Zastavil jsem a tekl my benál z karburátoru.Nevíte čím to je ?? Já bych řek že špatným pohybem plíšku polováku a nebo samotným zasekáváním plováku.Mám pravdu ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 22:11
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 taky tento problem nez sem vyjel sem resil u jednoho fika, sem musel vyndat vicko dat plovak nahoru a uz to bylo dobry ale jak to prez noc stalo tak plovak se prilepil bordelem dolu a bylo hotovo takze sem to vycistil a ted problemy stim nemam
Datum: 18. srpna 2009 22:11
 Mám stejný problém. Čím to je ????
Datum: 18. srpna 2009 22:05
 Jo, bude to tím, rozeber to vyčisti a mělo by to být OK.
Datum: 18. srpna 2009 19:13
 čus hoši když mám na v karbecu na jehle čtyři zářezy tak na jaký to mám dat. vím že na spodním je bohatá směs a na vrchním chudá. ale někdo mě řikal že na vrchním se to snadno zadře takže prej je lepší jezdit na spodním. dík a ať vám to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 17:04
 Je promin já sem dal to co sem nepatří . Jo a k jehle. Jestli ti de o benzín tak 2 od shora ,jestli o to využít všechen kyslík tak 3 od shora , ale víc to žere
Datum: 18. srpna 2009 17:04
 http://www.fichtlkramek.cz/pokec/karburator-benzin/id98159.html
Datum: 18. srpna 2009 17:02
 Já mám jehlu uplně nahoře a vůbec se mě to nezadírá. Takže bych se nebál. Dej to tak na 2 od shora. No musíš vyzkoušet...
Datum: 18. srpna 2009 14:34
 Zdrav mam fika 05. Myslíte že pomůže mu trochu když tam dám karbec z 20 nebo 21 fika?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 20:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mezi těmi výfuky není žádný rozdíl akorát asi jen že ten uřízlej je tišší jináč je to stejný...
Datum: 19. srpna 2009 20:45
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 stando ja tam mam valec a hlavu takovou co sou tadyk na fichtlkramku tkze asi z 21..karbec s pevnou hladinou plovaku..takze asi 05..a vyfuk mam takovy co se na konci zuzuje jk kdyby do takoveho doutniku..taky asi z 05..myslis ze staci kdyz dam vyfuk takovy co konci rovne?Pomuze mi to?
Datum: 18. srpna 2009 11:06
Jméno: standa
IP: uživatel7107
 pokud chces aby ti 05 jela jako krava,tak tam dej valec,hlavu,karburator,koleno karburatoru a vejfuk z 21......
Datum: 18. srpna 2009 10:37
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 taky me to zajima jestli ho tam mam vbc davat..
Datum: 18. srpna 2009 10:33
 Zdar draci, může mi někdo poradit proč mi fichtl 555 nenasaje benzín do válce? Pořád suchá svíčka. Přívod benzínu v pohodě,karburátor komplet čistej. Nevím co dál prosím poraďte.Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 9:24
 Čus, hele je možný, že to nemá tlaky, ale to by muselo bejt hodně špatný  , Sundej karcec a na přírube když ji ucpeš (musíš tam mít namotnovanou hlavu, i svíču)
tak bys měl cejtit jak to nasává, jestli ne, tak je problém s kompresí, je možný taky že máš zacpanej karbec, vim že jsi ho čistil, ale pokud je zacpanej hodně, takovým tiom zaschchlím komunistickým benzínem, tak to jentak nevičistíš, tak ještě přeplav plovákovou komoru, a při startování by měl benzín vylítávat z karburátoru (sundej vzducháč, a dej před to papír, tim to zjistíš nejlíp) kdyštak ještě napiš na mejla
Datum: 18. srpna 2009 9:24
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 skus na začiatok strieknuť cez otvor v hlave pomocou striekačky trochu benzínu ak ti to chytí a potom zdochne ale stale drž plyn tak potom to bude karbec na ktorom záreze máš ihlu?
Datum: 17. srpna 2009 22:37
 čus hoši když mám na v karbecu na jehle čtyři zářezy tak na jaký to mám dat. vím že na spodním je bohatá směs a na vrchním chudá. ale někdo mě řikal že na vrchním se to snadno zadře takže prej je lepší jezdit na spodním. dík a ať vám to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 21:41
 já ji mám na uplně horním už 3 roky a že by se to zadíralo se mi nezdá
Datum: 17. srpna 2009 21:41
 Ja osobne to mam na druhom zo spodu a ide to ako víno
Datum: 17. srpna 2009 19:36
 Čau , Proč se píše že když si zvíším kompresi u mustanga tak mám dávat benzí¨n s více oktany??
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 11:37
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Myslis spravne,jestli nemas snizenou hlavu nebo hvezdicovou to mas jedno tak nema cenu davat benzin s vyssimi oktany.
Datum: 17. srpna 2009 11:37
 benzin s nižším oktanovým číslem by mohl s vysokou kompresí způsobovat předzápaly.. Proto ten benzin s vyššími oktany. A myslím si, že ti to s ním i líp pojede
Datum: 17. srpna 2009 11:34
Jméno: jirka
IP: uživatel2324
 Zdar draci nezkousel nekdo dat na JAWA 350/634 tento karbec?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1823.html diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2009 14:30
Jméno: david
IP: uživatel5134
 no musíš si koupit na to nějakou naustek co je na motorech 638 a pak to tam půjde dát,jedinou výhodu oproti předchozímu vydím právě v páčkovém sytiči
Datum: 20. srpna 2009 14:30
Jméno: jirka
IP: uživatel2324
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1823.html
Datum: 17. srpna 2009 0:04
 zdar draci co myslite je lepsi kdyz mam motor z 05 tam nechat karbec s plovakem co ma v sobe jehlu nebo tam mam dat z 21???Kdysi sem ho tam mel ten z 21 ale mel sem porad svicku suchou..a diry vsechny byly vycistene jedine mozna hladina byla velka nebo mala(Jak to mam prihnout?)..dik za odpovedi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 21:51
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 23:20
Jméno: monax
IP: uživatel7003
 ja ho mam a je bez problemu!!!  lepsi jak stary tam se porad neco sralo...
Datum: 16. srpna 2009 23:20
Jméno: stanon
IP: uživatel7091
 Mám ho, neotvíral na něm ventil u plováku, tak jsem ho vyměnil, pak to chvíli jelo a už zase prd...
Datum: 16. srpna 2009 21:46
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak jsem dal jinej karbec protoze se to uchlastavalo studeny vzdycky musel jsem to roztlacit a svicka byla jak cernoch tetka uz je skoro jako cikan, tetka sjinym uz to jde nakopnout studeny ale porad ten volnobech nedrzi s vohratym motorem tak jsem to pretesnil pod valcem koukal jsem ze to zboku fouka poradne jsem to ocistil a dal jsem papir namazanej z obou stran selikonem a chvilku to drzelo lip a tetka uz je to to sami vikon nadhernej kopce za 3 ale ten volnobech me trapi , vypadato ze to tesni tak uz nevim co stim asi to uz necham jak to je spotreba mozna lechce klesla stim druhym karbecem
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 20:59
 Měl bych dotaz jestli je lepší lít do mustanga special nebo natural??????????????????????????????????????????????????????????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 0:00
Jméno: Standa
IP: uživatel7089
 na speciál mi to jede 78 na radaru
Datum: 17. srpna 2009 0:00
Jméno: Standa
IP: uživatel7089
 me to na naturál nejede
Datum: 17. srpna 2009 0:00
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Rozhodne natural..je daleko levnejsi a special je k nicemu protoze u dvoutaktu ventily mazat nepotrebujes pac tam nejsou
Datum: 16. srpna 2009 21:57
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 je to jedno
Datum: 16. srpna 2009 21:45
Jméno: mustang
IP: uživatel2298
 special s olejem vědšinou tak 1:50 je lepší ale minimálně
Datum: 16. srpna 2009 20:23
Jméno: Woozie
IP: uživatel1379
 Ja by som skúsil diesel
Datum: 16. srpna 2009 20:21
Jméno: čz
IP: uživatel1217
 čau. Nevíte čim to je, že mi motor z 450 nejede se sáním? Přivezl jsem ho domu s dojebanou klikou, tu jsem asi před třema dněma měnil(+ložiska, gufera..), složil jsem ho a jede krásně, jde pěkně vytočit nedusí se a nic podobnýho, ale to pouze pokud je schozený sání. Jakmile ho tam nadám(je jedno jestli papír v tej plastové bance, nebo to plrchový s drátěnkou), tak to vubec nechce jet, nejde to vytočit a nic prostě. Předstih mam 4mm a karbec poladěnej podle příručky. I když jsem skoušel měnit vejšku jehly, nebo laborovat se vzduchem, tak to stejně nejede. Zkoušel jsem i měnit trysky i celej karbec a pořád nic. Dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 16:35
Jméno: celis
IP: uživatel7086
 vlastním JAWA Pionýr rok výroby 68 s karburátorem JIKOV 2914HZ.Do tohoto karburátoru bych potřeboval šoupátko,pružinu a plovák s jehlou předem diky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 16:12
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 original od koupe mozna je, ale ne original z tovarny
Datum: 16. srpna 2009 16:12
Jméno: Standa
IP: uživatel7089
 Rekni nam typ a rok vyroby............rok 68 existovali 3 modely....Jawa 20,Jawa 21 a prototypy Jawa 23 pro český trh......vsechny tyto stroje meli Jikov o prumeru 17mm..... Jawa 555 se delali do roku 62 a Jawa 05 se delali snad do roku 66-67.....nevim presne..... Asi to zas takovej original nebude kamo
Datum: 16. srpna 2009 16:08
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 A co je to za pionyra? 555 nebo pozdejsi?
Datum: 16. srpna 2009 13:45
 Je to originál a od koupě až do dnešního dne na něj nikdo nešáhl
Datum: 16. srpna 2009 11:21
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 plovak se taky neda koupit novej, taky jsem ho hledal. ale nechapu jak muzes mit pionyra vyrobenyho v roce 1968 s karburatorem co se daval na Jawu 555 vyrabenou 1958-1962 ? To neni mozny. A na 05,20,21,23 tenhle karburator nepasuje. Leda ze bys mel motor z 555 na pozdejsim pinckovi...
Datum: 16. srpna 2009 11:16
Jméno: celis
IP: uživatel7086
 jehla a soupatko se koupit dá ale jehla plováku na tento model ne
Datum: 16. srpna 2009 11:01
 tak si to kup!
Datum: 16. srpna 2009 10:43
 Čau , bude vadit motoru když přejdu ze speciálu 91 na natural 95
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 15:59
Jméno: standa
IP: uživatel5634
 me fichtly na natural nejedou
Datum: 15. srpna 2009 15:59
Jméno: Woozie
IP: uživatel1379
 Jediný rozdiel, ktorý postrehneš je ten, že pri pokladni zaplatíš o pár halierov viac.
skret: Oktánove číslo neurčuje "silu", "horľavosť" alebo "výbušnosť" benzínu ako si veľa ľudí myslí
Datum: 15. srpna 2009 11:34
 zadrit nezadres je to uplne stejny vetsinou to jezdi lip jeste sem se nesetkal s fechtlem kterej by na to nejel.... jinak viskousej a poznas jediny co se muze stat jestli mas vilitanou kliku tak by mohla zacit zvonit jeden fechtl mi to delava ze na natural zvoni jak zvonkohra a naspecial to nedela ma min oktanu nejsou tam takovi tlaky..
Datum: 14. srpna 2009 20:20
 nákymu fichtlu to vadi, nekterýmu ne... každopadně abys zadrel je podle me cypovina...
Datum: 14. srpna 2009 19:56
|



|