Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci,dal jsem na moji 05 karbec jako je na 20 a novějších typů ale místo filtru na vzduch jsem z NOUZE dal punčochu no a když chci nastartovat nožně tak to jako jde ale jak mile tam dám za 1 tak se prostě dusí.Ale to dělá prostě s ničeho nic.Já jsem i na tu punčichu jezdil ale jelo to dobře a na jednou to tohle dělá prosím poraďte mi nikdo.PROSÍM.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 15:39
 Jo a ještě jsem zapoměl podotknout,že jako ujedemu asi 1 metr ale to je všechno pak už se dusi jak potvora!
Datum: 16. července 2009 15:39
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 je to tu řešení o pár dotazu níže.
Je to tim,že ti tam jde malo vzduchu.
Datum: 15. července 2009 21:20
Jméno: jirka
IP: uživatel6565
 4au.Chtěl sem se zeptat jestli se dá někde sehnat laditelná tryska na fichtla?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 19:33
Jméno: Monter
IP: uživatel6600
 kde se dá sehnat to newím ale tady je návod jak na ní jawa50speed.wz.cz
Datum: 15. července 2009 19:33
 Čau draci.Potřebuju poradit, dal sem na mustanga misto orig.filtru na karburator jen punčochu a když jedu tak se toprostě nevytočí.Já bych to viděl že tam jde mc vzduchu a chtělo by to větší trysku.Chtěl bych vědět taky názor někoho jinýho.Prosim abyste neodpovídali stylem jako např.tak tam vrať zpatky orig. filtr.Díky za názory přeju mnoho Km bez problémů
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 19:37
Jméno: kubiczek
IP: uživatel1058
 jde ti tam malo vzduchu a nevim proc to delas.... dej tam nejakej filtr jako je treba na 175 kejvacce
Datum: 15. července 2009 19:37
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Dej tam origo,nebo ten tunig filtr(+větší tryska) Punčocha se tam dáva jen v nouzi
Datum: 15. července 2009 19:05
Jméno: ombre
IP: uživatel6107
 dej si tam normalni ty debile
Datum: 15. července 2009 19:02
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 ahoj,mam problem se svou čz,nejsem nejakej expert jako vy,nebo STANDA vid tak kdyby si mi mohl jako vzdycky prosimte poradit,motorku nastartuju jenom na roztlacení a kdyz uz jedu tak to se to ani enchce rozjet jako yb to cuka nebo vynechava jako by se to dusilo,hned po par metrech nevedel by jsi co s tím,nedavno mi odesla fajfka tak sem tam dal z pionyra to asi mít vliv nebude ze,dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 13:23
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Dej jehlu na 3,zářez ,přídavný vzduch min.3/4 otáčky.Odtrh 0,35mm vsuvně,předstih 3mm.
Datum: 15. července 2009 13:23
Jméno: standa
IP: uživatel6706
 jinak ja expert nejsem....jsou tu daleko vetsi......
Datum: 15. července 2009 13:18
Jméno: standa
IP: uživatel6706
 s tohohle popisu ti toho moc nereknu......motorka cuká,kdyz vynechava jiskra a nebo kdyz tam nejde dost benzinu......zaprve vse serid,jak uz psala Dobeška,to je základ.....pokud pak budes mit serizene zapalovani i karburator,tak se teprve bude hledat chyba jinde......ale tohle muze delat cokoliv,bludnej kabel,kterej se kostří,vadná spínačka,bordel v karbecu,vadna svicka,vadna fajfka,vadnej VN kabel,probijejici kladivko atd.....
Datum: 15. července 2009 13:15
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 je to 180
Datum: 15. července 2009 12:38
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Přeměř si seřízení zapalování a když toto bude OK, Seřidˇpřídavný vzduch u karburátoru a mrkni na jehlu ve kterém je zářezu.
Záleží jaký máš typ ČZ.
Datum: 15. července 2009 11:57
Jméno: jawa555
IP: uživatel6703
 zdarec,mám problém s mou jawaou 555
když ji nakopnu tak pěkně drží volnoběh ale už když tam dám jedničku tak se začne dusit a dokáže jet maximálně na 2 (na trojku to skoro chcípne)
tryska dobrá,svíčka nová
-možná vejfuk(prolit benzínem a zapalit????)
poradte cokoli
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 19:00
Jméno: jawa 555
IP: uživatel6703
 výfuk sem propálil a ..nic vůbec se to nezměnilo-spíš etě horší 
v plováku bylo trochu benzínu-ten sem "vilil" a ani se to nerozjelo(nakopnutí a roztlačení= neůspěch)
eště zkusim zejtra zvýšit jehlu a oddělat filtr
zase napíšu a dík za rady
Datum: 15. července 2009 19:00
 No a pak pokud tyhle věci nepomůžou tak pak to budou nejspis gufera u kliky
Datum: 15. července 2009 14:40
Jméno: Víťa 355
IP: uživatel408
 Zdar, kolega má pravdu, buď máš problém s bohatostí směsi, nebo máš zadělanej výfuk, nebo zanesený filtr sání. ale ta směs to bude tak na 60%. Zkus se ještě mrknout na předstih
Datum: 15. července 2009 9:20
 cus, tak výfuk můžeš klidně vyčistit  , ale tohle bude problém s bohotostí směsi. Zkus nastavit výšku jehly nebo takového něco. V těch karburátorech se nevyznám. Já mám jawu 20.
Datum: 14. července 2009 22:24
 cus, tak výfuk můžeš klidně vyčistit  , ale tohle bude problém s bohotostí směsi. Zkus nastavit výšku jehly nebo takového něco. V těch karburátorech se nevyznám. Já mám jawu 20.
Datum: 14. července 2009 22:23
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Čau draci,sry,že to jsem cpu,fichtl mi naštěstí jezdí v poho,ale mám problém s Hercules ultra 80,vodouchlazený,jednou jsem tady dával dotaz ohledně karburátoru,to už jsem vyřešil,ale mám teď jiný problém,nejde do otáček,ještě včera jel v poho,ale dnes jak jsem na něm přijel,tak nejde,nastartuje bez plynu na první kop,ale když přidám plyn do plna,tak se začne dusit a chcípat,a to i při jízdě a i když je na stojanu na neutrál.Karbec pročištěn,seřízen.Prosím poraďte co s ním.Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2009 17:44
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak uz mi nejezdi fichtl za 2,3 ale tak zhruba 3L mam obavy ze mozna i vic.Zere vic kvuli tomu ze byl bordel v karburatoru a uz je cistej takze tam jde dost benzinu a navic je asi vadnej vtom ze tam jde moc benzinu uz nevim jak to priskrtit mam cernou svicku a jak jsem mel bordel v karbeci tak byla barva svicky docihlovy, trysky jsou OK tak co stim?? jinej karbec se mi nechce davat to zas asi nepojede jak by melo a volnobech je na max a jen tak tak drzi s ohratym motorem
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2009 19:12
 Kde je jehla? DEj jí doprostřed a bude žrát ok, nebo už to máš moc vyběhaný taky možnost
Datum: 14. července 2009 19:12
 Zdar draci.Tak se mi dostal do ruky karburátor z Jawa 555.Koukám na něj a trochu mě zarazil takový detail.
Víčko plováku není klasicky na dva šroubky,ale celé na závit.Nevíte náhodou co je to za typ?Na jaký typ se používal.
Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 21:31
Jméno: Denzil
IP: uživatel5633
 Parez nikdy nemel 16mm karburator viz.http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-navod-renovace-typu-550-pionyr-parez-karburator.html
Datum: 15. července 2009 21:31
Jméno: denzil
IP: uživatel5633
 Jejda sorry nevedel sem ze se bavite o 555
Datum: 15. července 2009 21:31
Jméno: Denzil
IP: uživatel5633
 Parez nikdy nemel 16mm karburator viz.http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-navod-renovace-typu-550-pionyr-parez-karburator.html
Datum: 15. července 2009 21:30
Jméno: Denzil
IP: uživatel5633
 Parez nikdy nemel 16mm karburator viz.http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-navod-renovace-typu-550-pionyr-parez-karburator.html
Datum: 15. července 2009 21:28
Jméno: Standa
IP: uživatel6690
 To je karbec ze starý čízy nebo jawy,tyhle karbecy meli Roboty a čízy A,B,T .....myslim,ze meli ale prumer 16mm a vetsi trysky oproti parezackemu jikovu,ktery ma prumer 14 a trysku 65
Datum: 14. července 2009 11:35
 Nevím jak se vkládají fotografie.
Datum: 14. července 2009 8:23
 zdar, fotka by pomohla
Datum: 14. července 2009 7:31
 zdarec prosim vas jaka je originalni hlavni tryska na CZ 175 typ 487??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2009 20:22
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Do 487 je 93.
Datum: 13. července 2009 20:22
Jméno: mustang
IP: uživatel6670
 zdravim potreboval bych poradit.nemuzu fichtla vytocit do plnych otacek..a z karburatoru mi strika benzin ven.nevite cim to je\?karbec jsem cistil aji smes jsem steloval..
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2009 23:53
 Moc velká hladina v plovákovce, přihni plíšek tak aby hladina benálu byla po vrchol plováku.
Datum: 12. července 2009 23:53
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 lidi mám problém nemůžu seštelovat volnoběh na mustangovi. Když ty otáčky snížím tak se skoro nechce rozjet když trochu přidám tak zase má skoro plné otáčky ale rozjede se se mnou pls co s tím má dělat jehla je na druhém zářezu shora. Tak nevím co mám seštelovat jestli tu bohatost přidat nebo je předstih špatný ..... nevím díky za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2009 20:44
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 hele skus vymem¨nit tesneni pod valcem
Datum: 12. července 2009 20:44
Jméno: vojta
IP: uživatel5424
 Cau draci, cim je zpusobeny to, že mě na fichtlu drží volnoběh jenom, když je zahratej motor.Když je studenej tak ne.Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2009 10:52
 mas spatnou svicku..sou nejaky teply svicky a studeny  nevim presne jak to je plete se mi to
Datum: 12. července 2009 10:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pokud máš nastavovaný jen nízký volnoběh tak ti to držet nebude asi nikdy...i v příručce jawa 50 píší že se má volnoběh štelovat za teplého motoru
Datum: 12. července 2009 9:58
 jestli tě to uklidní, tak mi to na mustangovi dělá taky....a stejně mi to po chvíli za tepla chcípne....a to mám šroubek utažený na doraz....ještě jsem na to nepřišel, ale dumám, že to může být vyšlehaným šoupátkem.....že už je sjeté to místo, kde je šroub volnoběhu....
Datum: 12. července 2009 0:32
Jméno: boss
IP: uživatel5395
 zdar draci je to asi blba otazka ale co je to vlastne difuzor na karburatoru nikdo to taky poradne nikdy nevysvetlil dik za objasneni
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 15:27
 v karburátora je diera,difuzor je táto cast diera v ktorom sa zmiesa vzduch s benzinom (kde je ihla)
inak diffuzia sa znamená-zmiesanie plinov
Datum: 11. července 2009 15:27
Jméno: paja
IP: uživatel6647
 hodně jednoduše řečeno je to ta díra kudy to nasává vzduch veprostřed se smíchá s benzínem a pak se napojuje tou dírou do válce
Datum: 11. července 2009 12:14
Jméno: honza
IP: uživatel6648
 Na jakej benzin jede kyvacka a popř jakej je pomer oleje*benzin... po zime jsem to uplne zapomel Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 8:08
 Benzín jakejkoliv motorovej. Olej je předepsaný automobilový olej DT v poměru 1:25. Tenhle olej už neseženeš, tak tak tam nalej nějakej dvoutaktní olej.
Datum: 11. července 2009 8:08
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Kývačka nemá čep na jehlách .Poměr oleje jako u pionýra 1:33 a benzín 91special.
Datum: 11. července 2009 8:05
Jméno: tubin
IP: uživatel6602
 cus tak 555sem seřídil tu jehlu a lanko ale koukal sem že mám dole promáčklý výfuk nevíte co stím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 21:43
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 vrta mi jedna vec v hlave mam porad cernou svicku mel jsem ji nadherne cihlovou jen chvili kdyz byl za bordelovanej karbec a uz to netahlo tak jsem poradne vycistil dal sejtko a tahne suprove ale problem je vtom ze svicka je moc cerna jehlu mam uplne dole trysky origo zkousel jsem jinou hlavni a hladinu v plovakovce jsem dal polovicni nez ma bejt a porad je stejne cerna a vykon se tim zmensuje ze je mala hladina tak me napad vzduchovy filtr , koukal jsem na nej spinavej je jen trochu nedavno jsem ho profoukaval a je to stejny myslite ze to muze by tim ze jsem striknul benzin s olejem na ten filtr a tetka je od oleje a nepousti jak by mel?? skusil jsem jinaj tak uvidim jak bude vypadat tetka
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 15:16
Jméno: standa
IP: uživatel6651
 muzes mit jen vic oleje v prevodovce......a nebo taky mohlo odejit gufero.....pokud mas obyč černé gufero,tak lepsi olej ho nekdy muze narušit a začíná si to prisavat olej z prevodovky.......
Datum: 11. července 2009 15:16
 Přesně takovou věc řeším už hodně dlouho taky. Dělá mi to samé a nikdo neví čím to je.......?
Datum: 11. července 2009 15:05
 Vyčisti výfuk, podle mně muže za to, že to nedrží volnoběh... Potom by se mělo vyřešit i to s tou svíčkou...
Datum: 11. července 2009 11:36
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jel by este lip kdybych vyresil tenhle problem neco neni v poradku kdyz je cerna svicka tim padem strata na vykonu
Datum: 10. července 2009 21:40
 filtr jsem dal jinej cistci tak uvidim jestli se to zlepsi jestli ne tak uz nevim a navic me spatne drzi volnobech uz ho mamnplno a s teplim motorem to moc nedrzi vse tesni a nic nikde nedre je to po GO prez 2000 km
Datum: 10. července 2009 21:39
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Já bych to neřešil.... když jede dobře
Datum: 10. července 2009 21:38
Jméno: tubin
IP: uživatel6602
 čaw mqm jawu 555 a strasne se mi dusí měl sem vyndanej karbec vyčištěnej ale stejně se to dusí fitr sem vyndal a vubec to nepomohlo tak si myslím že mam ucpanej vejfuk nevíte jak se dá vyčistit??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 21:46
Jméno: tubin
IP: uživatel6602
 tak to bylo plovákovou jehlou ted jí mám ´max nahoře a lanko taky vyšroubovaný do 3/4 a drží volnoběch krásně ale mám promáčklý výfuk nevíte co stím?
Datum: 10. července 2009 21:46
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 cus tubin, ten vyfuk staci dat dole z z valca-tam su dva sroby a este drzi o ram na jednom srobe.
ked ho budes mat dole tak staci iba vymontovat tu rurku co je v strede vyfuku. tam by mali byt 1 alebo 2 salky-neviem presne lebo mam 21-tku.potom ho vycisty bud srobovakom alebo ho mozes vypalit. a ten tvoj problem nemusi byt len vyfuk.ja som mal ten isty problem . musel som vymenit odtrhove ramienko a plynove lanko. ale netvrdim ze mas ten isty problem. tak ti prajem vela stastia.
Datum: 10. července 2009 19:04
 cau..zkus vycistit vyfuk...vycisti ho autogenem nebo ho prolej benzinem a zapal to.
Datum: 10. července 2009 18:49
 Draci potřeboval bych radu co mám udělat když mi nedotýká benzín.....když jedu asi tak 5km na plnej tak se začne dusit...dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 15:34
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Souhlas,pořádně pročistit a seřídit,mě to dělalo taky.Pročistil jsem karbec,seříditl ho,dal jsem novou hadičku,pročistil jsem kohoutek a jede jak zamlada  .
Datum: 10. července 2009 15:34
Jméno: Pavel
IP: uživatel6639
 jj až po 5 kilákách ale když ho chcipnu a hned nakopnu tak jede zase normálně... a dusí se jenom na trojku a na dvojku na jedničku jede v pohodě...
Datum: 10. července 2009 15:20
 pet kilaku a teprve pak nedotyka?....to se spis pricpavaj trysky....celej karbec vycisti...a taky vycisti kouhout v nadrzi a mozna i celou nadrz....vymeni hadicku a zkus co to udela
Datum: 10. července 2009 15:00
Jméno: roflmao
IP: uživatel5056
 cus lidi pls potrebuju poradit s bohatosti smesi u čz 175 jak ma byt nastavena, a jakou svicku je nejlepsi pouzit, a kam seridit jehlu. Dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 9:40
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no jasný.... ja to automaticky napsal pro 450
Datum: 11. července 2009 9:40
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 To záleží na typu .Typ 477 má jehlu na II. zářezu a 487 na III.zářezu.
Datum: 11. července 2009 9:26
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jehlu na 2. rářez odshora, regulační šroub směsy cca 3/4 ot. zpět od uplného dotažení(jemného dotažení!!!) a svíčka je na tobě.. třeba N14c, 15,17
Datum: 10. července 2009 13:44
 Zdarec Draci...potřeboval bych radu....kdyz se dostanu s fichtlem na silnici tak valim celou cestu za 3 plnej kotel....ale asi tak po 5kilometrech se mi začne na trojku a pak ají na dvojku dusit....a to mám plíšek na jehla v druhý drážce od shoro....Tak nevim kam to tedkom dát....Moooc dík za radu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 12:51
Jméno: Pavel
IP: uživatel6639
 a co stím mám udělat?
Datum: 10. července 2009 12:51
Jméno: standa
IP: uživatel6634
 bude to tim,ze ti tam nedoteka benzin........
Datum: 09. července 2009 21:58
|



|