česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  145  146  147  148  149  150  151  152  153  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel4989    
Čaute, nevíte někdo náhodou co za trysky má být v karburátoru na ČZ 380? diky P.S.prodávám tak kdybyste někdo měl zájem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: Dandy-s      E-mail:      IP: uživatel6475    
Zdarec draci mam prosbu. Mam Hondu rebel a potřebuju doní hlavní trysku. Je stejná jako do jaw a údajně i do škodovek... akorád nevim jak trefit závit mam doma tu starou ale tady z těch obrázků to nepoznam... nevíte podle čeho bych poznal ten závit? nebo jak ho změřit abych vzal tu správnou? předem díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2009 10:01
 
 
 
 
Jméno: brody ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec potřeboval bych poradit jestli se dá na pincka sehnat větší hlavní tryska než velikost 72 ??? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2009 11:15
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
Každé zvětšení trysky musí být doplněno větším difuzorem a změnou polohy jehly.Pak dosáhneš vyšších otaček .Jinak se to bude hltit.
 
 
Datum: 23. června 2009 11:15
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
sehnat nevim ale jestli potřebuješ větší tak ji provrtej, :-)
 
 
Datum: 23. června 2009 9:14
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel4989    
Čau hoši nevíte jak je to se značením trysek u jawy např350/640 čím větší číslo tím větší průtok? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
tak to by mělo být vždycky.
 
 
Datum: 22. června 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel6152    
Zdarec Draci...potřeboval bych radu....jelikož už nám tak trochu ruší speciál tak bych potřeboval vědět když tam začnu lejt naturál co se k němu míchá....moc Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2009 22:03
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Teplota spalování by se zvýšila tehdy když by se zvýšil kompresní poměr. Jeli pro motor předepsáno palivo 91 a použijeli se 95 a nezvýší se komprese, pouze trochu pomaleji hoří a je vhodné trochu zvětšit předstih, aby se plně využila energie spalování a palivo bez užitku nedohořívalo ve výfuku. Jinak natural 95 používám do různých dvoutaktů a zatím jsem žádný problém nezaznamenal. Ovšem u starých škodovek je nutno zvětšit předstih, jinak se občas propalují výfukové ventily.
 
 
Datum: 23. června 2009 22:03
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak dlouho to bude možné, tak tam dávej speciál, pak klidně přejdi na Natural....ale maximálně 91čku....95ka má větší teplotu zážehu a může poškodit motor a kroužky.....kámoš dával Blue 99 z Benziny a rozežralo mu to u Mustanga nádrž a něják často mu praskaly kroužky.....pak začal dávat 91 oktanový a všechno v poho....
 
 
Datum: 23. června 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Přesně tak, olovnatá aditiva je nutno použít u starších čtyřtaktů kde je ještě litinová hlava a sedla ventilů nejsou ještě zalisovaná z jiného materiálu. Ale i tak se dnes olovo již z ekologických důvodů nepoužívá, bylo nahrazeno draslíkem. U dvoutaktů použití těchto aditiv nemá význam, zrovna tak jako použití různých přísad do oleje a benzínu, jsou to vyhozené peníze.Když chceš už pro motor něco udělat, tak mu dopřej kvalitní olej, pokud možno něco lepšího než M2T.
 
 
Datum: 22. června 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel1074    
Olovnatá aditiva to je hovadina,to se používalo do starých škodovek na ochranu ventilů.Do dvoutaktů se to nedává,jenom olej.
 
 
Datum: 22. června 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
oil....nic víc neřeš
 
 
Datum: 22. června 2009 20:00
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Olovnatá aditiva, seženeš kdekoliv na pumpě, lahvička stojí cca. 85kč ted,ale nevím na kolik to je litrů, ale myslím že 25ml toho přípravku je na 15L benzínu.
 
 
Datum: 22. června 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: mustang93 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
koupil jsem fichtla a na karbci zespodu je dírka a já do ni měl něco našroubovaný a nevim jestli to má vliv na chod motoru když to bylo ucpaný? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2009 17:13
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jestli myslíš na spodku plovíkové komory, tak jsou tam 2....jeden je od jehly a ten co je tam tak našikmo drží odkapávací misku
 
 
Datum: 22. června 2009 17:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli myslíš tu přeplavovací dírku kterou to teče když tomu nacupuješ tak to celkem při běžnám provozu nevadí ale být tebou bych to nezaděláva
 
 
Datum: 22. června 2009 17:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli myslíš tu přeplavovací dírku kterou to teče když tomu nacupuješ tak to celkem při běžnám provozu nevadí ale být tebou bych to nezaděláva
 
 
Datum: 22. června 2009 17:08
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel4989    
Zdravím, hoši chtěl bych se zeptat mám jawu 350/638 a mám tam před karburátorem clonu v karburátoru sou trysky 72 a 100 jak mám osadit trysky když bych chtěl vytáhnout tu clonu diky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2009 18:21
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
bez clonky je hlavní tryska 92-95, ta pomocná 72 zůstává
 
 
Datum: 22. června 2009 18:21
 
 
 
 
Jméno: anonym      IP: uživatel5546    
zdarec draci, chtel bych se zeptat jestli je normalni na fechtlovi ze kdyz oddelam krytku vzduchoveho filtru (tu nejhornejsi cast) tak to nejde do otacek.. je to normalni??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2009 15:42
 
 
 
 
Jméno: anonym      IP: uživatel5546    
jj to presne mi dela
 
 
Datum: 22. června 2009 15:42
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to normální mě zase bez toho netahá a blbě chytá má to moc vzduchu
 
 
Datum: 22. června 2009 15:34
 
 
 
 
Jméno: randals      IP: uživatel4573    
Zdarec fichtlari mam fichtla a chtel bych si koupit neco lepsiho rozhoduji se mezi simsonem a dandynou nevite co je lepsi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: kocvin      E-mail:      IP: uživatel6033    
ani jedno oboje sou sracky simson se kurvi a dandy je slaba kurva kup si mz 150 nebo nejakou silnejsi jawu(175,250)
 
 
Datum: 22. června 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
súvisi od toho ze ako jazdis ked jazdis divoko tak simson,a ked jazdis kludne tak Dandy lebo dandy s motorom sachs má slabú ojnisu (z hlinika ) a to tak rychlo znicis ked stim hrabes a podobne,,,ale ked kupis dandy s motorem Minarelli tak kludne mozes s tym jazdit aj divoko lebo to to vydrzi :-)
 
 
Datum: 22. června 2009 16:49
 
 
 
 
Jméno: Monax      IP: uživatel5313    
Simson
 
 
Datum: 22. června 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dandy
 
 
Datum: 22. června 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: jawa90      IP: uživatel5335    
cawtw draci nemate tu niekdo na predaj karburator na jawu 90 najlepsie kompletny.alebo kde bi som ho mohol zohnat a aka je priblizna cena tochto karburatoru.dik za otpovede .caw odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2009 16:15
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
A dal bys nam ten mail?:-D
 
 
Datum: 31. července 2009 16:15
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel2175    
zdravim ja mam karburatory na jawu 90. kdyztak me napiste na mail a domluvime se.
 
 
Datum: 23. června 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: macintosh 1984      IP: uživatel6462    
Nazdar, chci se zeptat jestli se na Jawu 250 353/04 hodí karburátor Jikov 2926SBD15B? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel6375    
myslim že j hlavně že je to 2926 otryskuj ho na 250 353 a neměl by byt problem
 
 
Datum: 22. června 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: martin487      E-mail:      IP: uživatel31    
Zdravím, chci se zeptat, mám čz 487 a dost to žere..pohybuje se to kolem 8 litru. Měl sem větší trysku a jiný úpravy, ale teď sem to dal do původního stavu jak to má být ale chlastá to furt. Je teda trochu otevřenější výfuk, tak se chcu zeptat jestli by to mohlo tolik přidat na spotřebě. Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: mustang93 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
asi ten vejfuk protoze u 2taktu je je ladený výfuk duležitej a serid podle knížky karbec
 
 
Datum: 22. června 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: tolind ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Prosím vás...mám doma karburátor z jawy 90 ale nemám tam šoupátko jehlu a ten uzávěr, ktery to dam drží...nemáte to někdo ?nebo nevíte, kde by se dal sehnat?prosím už nevím co dělat... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hoši,tady http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_175_typ_356/popis/kyvacka se píše,že jehla v karburátoru má bejt na 4 zářezu.Ale počítaj to od spoda (tj.úplně nahoře) nebo od shora (tj.úplně dole).Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Dr.fik ,vždycky se to počítá odshora.Na mý ČZ jsem to tak dělal,bylo to v příručce,že je to odshora.
 
 
Datum: 21. června 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
Chi se zeptat jestli se karburator vyvaruje v octe nebo jen v octove vode odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: FoX      IP: uživatel6401    
V octove vode.
 
 
Datum: 21. června 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Já to dělám v octě
 
 
Datum: 21. června 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel6282    
Zdar fichtlaři, chci se zeptat: mám fika 05 a nedrží mi volnoběh. tryskama to není, všechny jsou čisté (úplně čisté) a svíčka je v pohodě a bohatost směsi je skoro úplně utáhlá a stejně mi nedrží volnoběžné otáčky. (ani když se manipuluje s bohatostí směsi). Prosím poraďte mi co mám dělat. Jinak fik jezdí úplně perfektně. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: mustang93 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kup nový šoupátko
 
 
Datum: 22. června 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
Jaký tam máš karbec jikov 2915 ,2917 psb nebo něco jiného?
 
 
Datum: 21. června 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci když do pincka naliju natural 95 musí se tam přilit olovo nebo ne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
No olovo se tam samozřejmě nalít nedá pač jeto kov žejo,ale do naturalu se přidáním aditiv nahrazující olovo udělá olovnatý.To není jen o ventilech u 4taktu ono i ta přísada má jisté mazací učinky.A kromě toho používá se jen u 4taktů s litinovou hlavou.u ocelových sedel není třeba.Já jezdím na shel v-power racing 100 oktan+plná syntetika valvoline 2T 1_:25 +rycinový olej 1:100 +aditivum nahrazující olovo.
 
 
Datum: 21. června 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
jak muze bejt nekdo tak s odpustenim bl..bej takovej dotas a jak by tam to olovo nalil ?:-D
 
 
Datum: 21. června 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč bys tam lél olovo? dvoutakt má snad ventily? :-D
 
 
Datum: 21. června 2009 16:46
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
stačí když do toho naturálu naliješ olej ve správném množství:-)
 
 
Datum: 21. června 2009 16:20
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
tak to je moc samozrejme ze ne
 
 
Datum: 21. června 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci dá se nalit do fichtla natural 95 bez olova nebo nafta!!! Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2009 10:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dneska už není žádnej benzín olovnatej ani special
 
 
Datum: 21. června 2009 10:03
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Naftu????? :-D :-D :-D dá da tam dat,ale co bude potom???
 
 
Datum: 21. června 2009 8:51
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Naftu????? :-D :-D :-D dá sa tam dat,ale co bude potom???
 
 
Datum: 21. června 2009 8:51
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Naftu????? :-D :-D :-D dá da tam dat,ale co bude potom???
 
 
Datum: 21. června 2009 8:51
 
 
 
 
Jméno: gfx001      IP: uživatel5150    
caw , na natural jezdi fpoho , ale na naftu si neškrtneš ,vim to z vlastní zkušenosti
 
 
Datum: 21. června 2009 0:08
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jede to i s naturalem (doporucuju), jede to i s naftou (neporucuju) a to navic za predpokladu ze bude motor pekelne horkej jinak nemas sanci si ani skrtnout navic je to o hubu,o kliku, o svici, o krouzky a o karbec, hlavne trysky...a navic ani newim proc bys to tam lil pac pokud wim tak vznetovy 2T byly akorat nejaky sovetsky lokomotivy a pak nejaky stacionarni stroje...
 
 
Datum: 20. června 2009 23:16
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Já na natural 95 jezdim furt,a bez problemu,,a naftu tam nelej,ikdyby to jelo(smíchaný s benzínem)
 
 
Datum: 20. června 2009 22:41
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
pokud vim tak se nafta neleje do spalovacich motoru:-D
 
 
Datum: 20. června 2009 22:28
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel5056    
zdarec draci mam mensí problem fichtl mi ted vubec netahne a ani moc rychle nejede bude to tim ze mam spinvej vefuk nebo necim jinim pls poradte diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2009 16:58
 
 
 
 
Jméno: mustang93 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dekarbonizuj kompletne motor
 
 
Datum: 22. června 2009 16:58
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1279    
Zdarec, netěsní mě palivovej kohout, když je zavřenej tak v poho, ale když pustim benoš tak de vidět jak benzin občas ukápne u páčky toho kohoutu.Myslíte, že je to prasklá gumička co je pod tou páčkou, nebo je to už velká vůle v kohoutu? Za odpovědi dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2009 13:34
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
vyměn tu gumičku a bude v poho
 
 
Datum: 19. června 2009 13:34
 
<  145  146  147  148  149  150  151  152  153  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.07.2025 9:16:00 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu