slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  149  150  151  152  153  154  155  156  157  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Hiry ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
je vhodný na převrtaný válec 58ccm karburátor s difuzorem 24mm? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2009 15:34
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6236    
24 difusor jezdej 80ccm krosky a Frikulín:-) Jinak myslim ze by stacil i Bing 21.
 
 
Datum: 28. května 2009 15:34
 
 
 
 
Jméno: Hiry ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co se týče ůprav -válec 3 kanál+ pomocné vyfukače ,dále snížená hlava a ojnice na jehlách+laděný výfuk a jezdím silnici
 
 
Datum: 28. května 2009 15:02
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako de o to co máš dál za ůpravy!Jestly ten motor máš nák upravenej hodně a chceš ho aby jel co nejrychlejš tak tam de i 26mmm ale spíš ta 24mm,jestli máš motor hodně upravenej a chceš ho crossu tak stačí 19 nebo 20 aby to šlo líp do otáček sice to nebude mít takovej max víkon ale na cross je to dobrý!Ale jestli máš jenom převrtanej válec na 58 tak do crossu stačí normální karbec jenom tryska 70,a jestli na ryxhlost tak dej 19mm nebo20mm.
 
 
Datum: 28. května 2009 7:16
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel5765    
To je moc. Bohatě stačí 19.
 
 
Datum: 28. května 2009 1:06
 
 
 
 
Jméno: tolind ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nevíte někdo kde by šlo sehnat šoupátko na karburátor z jawa 90?prosím pomoct.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: tolind ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no a jakej je te email?
 
 
Datum: 23. června 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel2175    
zdarvim ja par soupatek doma mam. napiste na mail a domluvime se
 
 
Datum: 23. června 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: fery      IP: uživatel6245    
 
 
Datum: 29. května 2009 12:25
 
 
 
 
Jméno: tolind ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a za kolik by byl? 300?
 
 
Datum: 28. května 2009 1:10
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel5765    
Vím, mám čtyři celé karburátory doma a prodám jen celý. Kolik dáš??? J.
 
 
Datum: 28. května 2009 1:03
 
 
 
 
Jméno: tolind ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
je to jikov
 
 
Datum: 27. května 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: Bastoni      IP: uživatel5852    
Čau borci jaky mužou byt přičiny toho že se mě malo vraci zadni brzda u Jawy 20 ? .. myslím že zadní brzda konkrétně ty pružiny vní sou vpořádku .... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2009 10:50
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak promaž ho - pokud je někdě prošoupaný už na to železo, tak si kup nový, páč ti do toho furt poteče voda, a když ho děravý - prošoupaný nemáš, tak od brzdy až po buben se snaž at má to lanko na sobě co nejmín vohybů, aby bylo co nejvíc rovně... pak to nebude mít takovej odpou o stěny. jo, a s tím mazáním - doporučuju nastříkat do injekční stříkačky konkor - to je ten volej ve spreji, pak si na stříkačku nasad jehlu, (bacha at se nepíchneš:-D ) a strč to mezi lanko a bowden, pokud jehlu nemáš, tak řekni někomu druhýmu, at ti s tím lankem jezdí nahoru a dolu, a ty přímo na to lanko kapej volej z tý stříkačky, dokud to nevyteče z druhý strany. samozřejmě že to musíš mít voddělaný venkuv ten bowden...:-)
 
 
Datum: 28. května 2009 10:50
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel6046    
já to řeším pérem od klíče zadní brzdy ke konci tlumiče výfuku :-) neřikám že to vypadá kdoví jak krásně ale tak moc to vidět neni a svůj účel to plní bezchybně :-)
 
 
Datum: 28. května 2009 7:14
 
 
 
 
Jméno: _buben      IP: uživatel6072    
cus tenhle problem sem resil taky-lanko nove. vse promazane ´vycistene a zaver byl takovy ze se to stejne nevracelo uplne....pak jsem jsem zjistil ze mam spatne vedeny lanovod, tak jsem tam s nim trochu zakouzlil a ted uz je to v celku dobre ;-),,,,,,chce si s tim trochu vyhrat u 21 je to resene mnohem lepe....
 
 
Datum: 27. května 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: sroubek      IP: uživatel1337    
cau nejde mi sestavit motor vzdicky se mi sekne nakopavacka co s tim ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel6205    
no je to lepší ve dvou skladat , řekni třeba tatovi at ju protočí(at se ti pak vrací) a drží a ty to mezitím spojíš. EASY !
 
 
Datum: 27. května 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
Musíš páku přetočit dozadu a pak spojit kartery
 
 
Datum: 27. května 2009 17:11
 
 
 
 
Jméno: Jawák      IP: uživatel6214    
Nazdar všeci mám taký problém s mojú Jawičkú konkrétne s pinskem ked jedem dlhšie trate tak asi po 15 km pioneirka zastavý a sviečka je maximálne Černá a nehádže iskru já vím že je to špatné spalování ale karbecem to neni sem dával druhý potom zapalovaním to vypadá že to také není díval sa my na to jeden strýc a já mám pocit že to žere olej ze spojky.može to byt tým? a dosť to dýmí a olej do benzínu je kvalitny. .Díky a prosím pište my na 007dominik@azet.sk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2009 18:04
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo ti to prisava mezi karterama, jak uz to nebylo kolikero let rozpuleno (obvykle negdy poprve a naposledy ve vyrobe) tak to muze nasavat i pres spatne tesneni mezi karterama...ale gufero pod primarem je pravdepodobnejsi...rozeber, koukni, uvidis:-)
 
 
Datum: 27. května 2009 18:04
 
 
 
 
Jméno: Jawák      IP: uživatel6214    
aj já si myslým že to bude gufero alebo nejaká tesnící vjec díky
 
 
Datum: 27. května 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
jestli ten dym hodne aj smrdi tak divne nez nozmalne tak praskly gufero na klice vymenit
 
 
Datum: 27. května 2009 16:30
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel6022    
zdravim potreboval bych poradit.mam problem na mustangovi.kdyz pridavam plyn tak se to strasne dusi a s karburatoru strika benzin.karburator je dobre serizeny.Zkousel jsem tam davat i jiny karburator odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel6022    
ale mne nejvic stve to ze ten benzin strika s karburatoru
 
 
Datum: 27. května 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozhodne bude bordel v eletrice,mozna blbe serizenej karbec nebo muze nekde lapat luft nebo prdly gufera....tady od pocitace ti to nikdo nerekne na tuty!! Je hodne moznosti!! Od ucpany trysky po vymlaceny loziska na klice:-)
 
 
Datum: 27. května 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: Jawák      IP: uživatel6214    
já si myslím že zapalovaním to rozhodne neni ty temu pridáš plyn a dusí sa to jestli tam máš trysky tak sa podívaj či nejsú zacpane ked né tak ich skus vyšrubovat a mnelo by ti to nakopnút aj bez nich ale ked ich tam nebudeš mnet tak natem nejezdi hlavná tryska 68 tá menší tušim 38 múj fichtl nakopel aj bez trysek ta uvidíš zdarec
 
 
Datum: 27. května 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel6022    
tak nejvic jak to mam nastartovane ale jinak aji kdyz prokopavam
 
 
Datum: 27. května 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
a strika ti to kdyz to mas nakoply nebo aj kdyz jen proslapavas pakou?
 
 
Datum: 27. května 2009 16:31
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel6022    
myslis ze by to bylo tim ze mi s karburatoru strika benzin?
 
 
Datum: 27. května 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
skus vystelovat odtreh a predstih
 
 
Datum: 27. května 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel6022    
jj to tam mam :-D
 
 
Datum: 27. května 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel5546    
hej a mas tam vubec trysku?? ...??? :-D nebo volnobezny srub?
 
 
Datum: 27. května 2009 15:53
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
http://www.youtube.com/watch?v=KJcRhI1mLXQ&feature=related cum te na to odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      IP: uživatel6255    
:-(((
 
 
Datum: 08. června 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
....Bez komentáře....
 
 
Datum: 27. května 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Jsou to kreténi jenže s tím nic nenaděláme každý den vymírají nějaké staré dobré motorky kterých si majitelé neváží a vidí to jako hromadu šrotu a myslí si že nějaká sekačka (skůtr) je lepší. Jenže pravda je někde jinde všechny ty obyčejnější skutry stojí za hov.. a když se jim pokazí tak ho určitě sami nespraví protože ted je tolik typů že se v dílech nedá vyznat
 
 
Datum: 27. května 2009 16:04
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co dodat no.........někteří lidé nedosahují svým IQ ani úrovně zmrzlý makrely.....
 
 
Datum: 27. května 2009 9:22
 
 
 
 
Jméno: Lukas Bertone      IP: uživatel1723    
víte co to jsou ti lidi kteří si toho neváží a je jim jedno jestli pionýři vymřou nebo ne..jsem zvědavý na čem se budou za pár roků lidi učit jezdit..
 
 
Datum: 26. května 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tohle je nehorazny hnus velebnosti...:-(
 
 
Datum: 26. května 2009 22:31
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
hmm dobry kreten*!!!!!!!nakopal bych je doprdel*.Hlavne toho vytlemenyho idiot*:-Dbejt ten fik tak jim poskacu po zadech.....
 
 
Datum: 26. května 2009 22:26
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel5757    
Zdravim všechny draky !! Našel sem doma karburator s označenim 2926 SR11 (nebo SP11) bude někdo vědět k jakému je to motoru ?? na netu sem k němu nic moc nenašel :-( ( je to tento http://www.aukro.cz/item644665034_karburator_jikov_2926_sr11.html - NECHCI DĚLAT REKLAMU !!! DÁVÁM TO SEM POUZE PRO PŘESNĚJŠÍ INFO!) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel1074    
Myslím kývačka 250, panelka má sytič.
 
 
Datum: 29. května 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: moly      IP: uživatel1913    
myslim že to je z nějaký jawy...možná 250 panelka...ale fakt nevim...
 
 
Datum: 26. května 2009 9:19
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5357    
zdarec, proč se mi pořád začerní svíčka a pak už to nejede, jedině když dám zase druhou. Dělal jsem celou generálku:ložiska, klikovka, gufera, přetěsnění... ,seřizovat to můžu jak chci ale pořád to je stejné. Svíčky jsem už taky vyzkoušel jiné. Napadá mě už jenom co kdybych tam dal měnší hlavní trysku.? Bohatost směsi mám na minimum. Moc díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2009 12:05
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5357    
Dávám červený Stihl, 1:50 a gufera sem měnil dvakrát.
 
 
Datum: 24. května 2009 12:05
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, vzhledem k tomu, že si dělal generálku, tak bych to viděl na moc oleje v benzínu a nejspíš nekvalitního.
 
 
Datum: 24. května 2009 10:56
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5848    
jezdím sice stadion ale dávám tam M2t 1:33 a svíčka bez problému podle mne je to buď moc oleje v benzínu nebo špatné gufero
 
 
Datum: 23. května 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Co používáš za olej?? Pokud M2T tak je to jasný. Mě to dělalo to samí.
 
 
Datum: 23. května 2009 21:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6181    
Jestli se jedna o mustanga,tak to klidne muze delat ten husi krk a nebo starej vzduchac.....pak jedine ze si saje olej z prevodovky,ale to musis vedet ty jestli si ten motor udelal poradne.....
 
 
Datum: 23. května 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: Abc      IP: uživatel5576    
cau hosi co se muze stat kdyz mi nekdo da cukr do benzinu co to udela s motorem dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
někdo to tu přidával do benzínu.musíš ale moučku krystal je hrubý.haha
 
 
Datum: 22. května 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
:-D jestli to nastartuje tal ti rozpustenej cukr protece skrz filtr a v okamziku kdyz se dostane do valce tak skristalizuje a zbytek uz si domysli sam (pist aklika dou do kitek)
 
 
Datum: 22. května 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
určitě vypust a vymej nádrž pokud už jsi stim jel tak vyčisti katbec válec a hlavu a kroužky
 
 
Datum: 22. května 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: andy555      IP: uživatel4173    
budeš z něho mít karamelku :-)
 
 
Datum: 22. května 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel4620    
zdarec, tak sem se chtel jenom zeptat, mam 21fechtla, a na soupatku jak je z boku ta drazka, tak zespodu asi 5mm od ni je kousek urazeny... Má to nejakou vadu? ja nevim ale myslim si ze ano, ale prece jen se radsi zeptam :-) diky moc za odpovedi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2009 18:22
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel4620    
a chtel sem se zeptat, nikde neni nakresleno na zadnem schematu jak maji byt zapojeny kably v motore na civky... ja vubec nevim...
 
 
Datum: 22. května 2009 18:22
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel4620    
aha toz ok :-)
 
 
Datum: 22. května 2009 18:22
 
 
 
 
Jméno: lump      IP: uživatel6143    
to tak má byt, je to na ten prostřední šroub regulaci otáček
 
 
Datum: 22. května 2009 18:07
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel4226    
Čau kluci koupil jsem si tenhle benzínový filtr http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_656.html tak bych se chtel zeptat jestli ho mam dat tou placatou stranou směrem ke karburatoru nebo sme rem ke kohoutu. Dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2009 12:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6178    
Radsi funkcni sejtko v bande,nez filtr na hadicce!!!!
 
 
Datum: 23. května 2009 12:17
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Papírová vložka ve filtru je moc jemná a k dobrému průtoku potřebuje určitý tlak, i u kejvaček to blbne, když už je v nádrži málo benzínu. Existují ale tyto filtry i s takovým umělohmotným sítkem a tam tyto problémy nejsou.
 
 
Datum: 22. května 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6173    
Nejvetsi šmejd co znam:-D:-D
 
 
Datum: 22. května 2009 17:48
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel3552    
Musíš sipkou ke karbecu.
 
 
Datum: 22. května 2009 16:24
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel5757    
Mam ho na Mustangu a tam je v poho ale když ho dam na 21čku tak to děla bordel hlavně když je už malo benzinu
 
 
Datum: 22. května 2009 15:44
 
 
 
 
Jméno: reagovat na fikuse      IP: uživatel5184    
Hej ale ne, já to na fechtlovy taky mám a v poho, to si asi měl málo puštěný benzín a nechtělo to přes ten filtr moc téct, ale já ho tam mám a v pohodě.
 
 
Datum: 22. května 2009 15:08
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
sipka smeruje ke karburatoru ja tohle mel na fichtloj a po par km to vzdicky nepoustelo benal takze to nejelo a porad to blblo a nevedel jsem co tomu je a to uz jsem mel druhy sejtko byli cisty novy a blbli nesmi bejt asi na lezato takze na pionyra nedooporucuju na mustanga by to slo
 
 
Datum: 22. května 2009 14:20
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
tou placatou ke karbecu ale mozna ti to s nim nepojede hodne zdrzuje dotikani benalu
 
 
Datum: 22. května 2009 14:20
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je tam šipka!
 
 
Datum: 22. května 2009 14:16
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel5056    
zdrtc mám dotas na jawě 20 když dám víc jak polovonu plynu tak to přestane přidávat a začne se to dusit. Předstih a odtrh by měl být seřízený a z jehlou jsem posouval a taky nic tak nevím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2009 0:57
 
 
 
 
Jméno: Jindřich      E-mail:      IP: uživatel6177    
Ahoj, zkus vypláchnout výfuk benzinem,múžeš to zkusit projet i bez něj abys poznal zda to je příčina.To samý bych zkusil i se vzduchovým filtrem.pak to může byt vše, co píší kolegové. držím pěsti at tu zradu najdeš n
 
 
Datum: 23. května 2009 0:57
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6173    
prdlý gufero
 
 
Datum: 22. května 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus nastavit znovu přestih odtrh,odtrh na svíčce,vyčistit filtr,vyčistit svíčku a skus vyměnit ten kondik!
 
 
Datum: 22. května 2009 13:35
 
 
 
 
Jméno: pionyr      IP: uživatel113    
zkus vyměnit kondík
 
 
Datum: 22. května 2009 13:09
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel5056    
to jsem už dělal ae dk
 
 
Datum: 22. května 2009 11:16
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel5056    
to jsem už dělal ae dk
 
 
Datum: 22. května 2009 11:14
 
 
 
 
Jméno: boom_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
skús vyčistiť karburátor a trysky:-)
 
 
Datum: 22. května 2009 11:13
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau hclapci.. pásl by karbec z 555 (2914 hz) na babettu 207/500?? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau zas ja :-D chtěl bych se zeptat : V karburátoru JIKOV 2928CE jsou 3 trysky - 100, 92 a 40. 92 by měla bejt hlavní, 40 volnoběžná, ale co je teda ta 100 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2009 17:18
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jaká je jaká teda ?
 
 
Datum: 21. května 2009 17:18
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Obe jsou M6, jedna je hlavni a ta 2. je pomocna...
 
 
Datum: 21. května 2009 17:15
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau chlapi, kolik vám ten stroj tak žere?? napište i jakej stroj :-D mě ta mašina spapne když ji honím (a to dost) tak 3 - 3,5 litru na sto :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2009 20:43
 
 
 
 
Jméno: UMS      IP: uživatel5685    
555---- jezdim zadarmo ale je fakt ze se na tom spis kocham takze 2,5 Mustang tak na tom tocim celkem dost jezdim tak za 7litru
 
 
Datum: 21. května 2009 20:43
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 20 - dlouhodobý průměr 2,6 l/100km
 
 
Datum: 21. května 2009 17:04
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V životě mě nenapadlo u pionýra počítat spotřebu :-D. Ale u aut to mam asi tahle Mercedes cca 6l, Mondeo 6.5l
 
 
Datum: 21. května 2009 16:16
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
pionyr vetsinou 21. zere 2-3 zalezi jestli jedu nekde do kopcu to si pak bere ke 3 L a porovine ani ne 2 L pri normalni jizde neco prez 2L mam po GO motor babeta 210 mi zrala asi 3 L odhadem na 100 km a pak se rozsypal motor byl vilitanej valec ale moc a to tahla pekne
 
 
Datum: 21. května 2009 16:16
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Babetta 210 jezdím s ní převážně naplno a trasy od deseti kilometrů. 2,3-2,4 na sto ale taky záleží na větru, povrchu po kterém jedu a taky váha protože většinou něco vozím
 
 
Datum: 21. května 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6159    
250 pérák 4, 550 parez 2,jawa 21 mezi 3-4, jawa 555-hodne:-D,Citroen AX 1.4D s lehkou nohou 4 na 100,ale spis 5.5:-D
 
 
Datum: 21. května 2009 12:04
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4603    
Stadion S11 s monoblokem - do dvou litrů když ho ženu, jinak si toho nevšímám...na cca 10cm hadičku (+ plovákovou komoru) vydrží na střední otáčky něco přes půl minuty...podle teploty motoru.
 
 
Datum: 21. května 2009 9:53
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
Jawa Mustang 23 rv 1980-3,5 dys ho drzim furt pod krkem jinak pod 3.Jawa 05 valec+karbec java 23....ke 4litrum dys ji drtim.Cz 175 450.01 Standart zatim sem na ni moc nenalital ale dys ji drtim tk v nadrzi dobrej vyr....odhaduju tk 6-8litru na sto.
 
 
Datum: 21. května 2009 8:41
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
50/20 - 1969 a zere asi neco kolem 2,8 kdyz to nehonim a kdyz porad max max max:-Dtak si veme i 3,5L:-)
 
 
Datum: 21. května 2009 6:43
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
to je svaty . co ja bych za to dal ja sem tam za 7.5 litru kdyz jedu pomalu a kdyz to honim a nebo o zavodech tak to radsi ani nechci vedet ale vim ze kdyz sme jeli ve dvou tak sem vyjel za 25 km tri ctvrte nadrze takze to zere jak osmilitrovej motor :-D
 
 
Datum: 20. května 2009 22:28
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cua mam problem z fichtlem na neutral je porad ve lekych otackach i kdyz je vsechno nastaveny na nejmin a hlavne sem ten karburator zkousle na jinym fichtlovi a tam facha dobre . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel6046    
někde ti to tahá falešnej vzduch, možná špatné gufero pod zapalováním nebo těsnění pod válcem...
 
 
Datum: 20. května 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: Mathew      IP: uživatel6146    
Co by se stalo, pokud bych krmil dvoutakt čtyřtaktním olejem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, gdyz to vezmem kolem a kolem tak nejenze to je pak dvakrat dokola ale i to M6AD muze byt lepsi jak M2T...a jak sem k tomu prisel? je sice M6AD na 4T cili uplne jine koncepce ale jelikoz ma A - antikorozni ochranu, D - deteret cili laicky se tim cisti motor trochu a maze narozdil od M2T tak mu muze byt dobrym konkurentem...jinak bych tam uz nenalil ani jedno ani druhy:-D
 
 
Datum: 22. května 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja si dal budu jezdit na svuj castrol 2T a mam klid...a pokud vim tak Mathewe....i to posrane M2T je levnejsi nez 4T olej:-D
 
 
Datum: 20. května 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M6AD urcite:-D sak at si to vyzkousi kdyz se ptá:-Djeho boj ze pak bude muset cistit secko cim to slo:-):-Dne...trocha srandy neuskodi...:-)
 
 
Datum: 20. května 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oprava v prvni vete - ze benal rozpusti secky oleje? :-D
 
 
Datum: 20. května 2009 18:56
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to NiCK_Da_DiCK: ze olej rozpousti secky oleje? no ja newim, uz sem tu mel par emulznich oleju co plavali na lihu a na benalu, jsou na to delany a ty dnesni oleje je spousta tehlec patlanit zamichanych v sobe, nejsme chemik ani o to nemam zajem takze ti to oborne vyvratit nemuzu, konstatuju jen ze nektere oleje proste rozpustit nejdou (mimochodem vazelina je tez mazivo z ropy cili jeji derivat a v benalu se nerozpustny pac je moc husty atd)...ono nejlepsi by bylo asi vzit ten olej a zkusit to...jinak je neco jineho rozmichat to v benalu a neco jineho je nechat to tam aby to vykonalo svou praci - az se to usadi v plovakovce, zacpe to filtr, trysky, ventil a udela to bordel ve valci...si myslim ze to nema ani cenu zkouset, ono se to pak nadava pri cisteni karbonu nebo davani valce na vybrus ze ste to nevedeli...
 
 
Datum: 20. května 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Do dvoutaktu se dá dát olej M6A já dával 1:20 pro 05ku a jela bez problémů.
 
 
Datum: 20. května 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
benzin je uz odjakziva rozpoustedlo mastnot...takze i oleje;-)nevidim v tom teda duvod proc by se v nem olej nemel rozpustit:-)ja nerikam ze M6AD je to same jako dnesni oleje;-)to bylo jenom takove pripomenuti...ale nedaval bych tam nic krome 2T oleje ani za nic:-D
 
 
Datum: 20. května 2009 15:19
 
 
 
 
Jméno: klara      IP: uživatel6149    
Tak by se ti masina trochu zozbila raci to neskousej
 
 
Datum: 20. května 2009 13:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6147    
na nekterem veteranskem foru jsem dokonce cetl,ze M6AD jede ve fichtlu lip nez m2t a ze maze lip nez m2t,ze nezasira karbec atd,ale ma tu vadu,ze hodne kouří...... jinak nejaky polosyntetiky do 4T motoru do oleje nesmi z duvodu co psal Steve.
 
 
Datum: 20. května 2009 13:28
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
coze? dyt to je uplne jinej olej, ma opacny vlastnosti nez 2T!!! neni urceny ke spalovani, maze jinak, jinak se rozptyluje, neni urceny michanim s benalem, asi by to odnesly i tvoje trysky, ma to jinou hustotu, mel bys to zasrany a vubec tam nema co delat...no ze M6AD se tam sice opravdu davalo ale co je dnesni 4T olej a co bylo tehdy M6AD...
 
 
Datum: 20. května 2009 12:44
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi nic vazneho....vice koure...vice karbonu atd...drive se do dvoutaktu daval olej M6AD coz byl olej pro mazani 4T...takze tak;-)
 
 
Datum: 20. května 2009 12:10
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar mam takovy dotazsundal a vyvaril sem karbec v octu a ten ventil co je v tom vicku plovakovky jsem tam zasunul tu tycinku a sama se nevratila musel sem do toho bouchnout aby se vratila je to v poradku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2009 8:03
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel5632    
Poradne to vycisti v benalu a hod ho do brzdove kapaliny nebo postrikej wdckem
 
 
Datum: 21. května 2009 8:03
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak to zamackni nasat na hadicku a pust benzin a pokud to nepusti tak je to spatny taky jsem stim mel problemi mam jich kupu ale vsechny stojej za prd
 
 
Datum: 20. května 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musi jit volne ale za SUCHA, pokud v ni mas stale jeste ocet neo jinou kapalinu tak se zadrhava...nech to vyschnout a pak zkus...pokud nepujde tak technickym to procistit, tenkym dratkem to prostourat a profokuknou, jiank pokavad nezabere tak novou...
 
 
Datum: 20. května 2009 13:02
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ona de volne tak do pulky ale jak ji yetlacim vic tak ypet nende
 
 
Datum: 19. května 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pude to nejak spravit? nebo koupit novej
 
 
Datum: 19. května 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni, měla by jít volně
 
 
Datum: 19. května 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
cau draci mam dotaz, nebo se chci spíš ujistit, ty trysky co tu prodává sesa- original je 68 a ta druhá je 72 tím pádem je o 0,04větší,je to poznat?ja si vybrousil difuzor original karbece-je to znat, ale mam jehlu upně nahoře,hladinu vysoukou a furt to má málo tim pádem potřebuji větší trysku nevíte kde ji sehnat? nebo čim tu origo vybrousit?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
prostě vem kolatej pilník a vybruš difuzor a pozor na to jak tam zajíždí jehla je to jednoduchý
 
 
Datum: 20. května 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel6143    
trysku sem vrtál jehlou, ta ode sesy 72 byla totiž menší než 68, jak přeně zvětšils difuzor? máš fotky? nebo po lopatě popiš, taky sa na to chystám,
 
 
Datum: 19. května 2009 21:28
 
<  149  150  151  152  153  154  155  156  157  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.07.2025 23:22:24 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu