Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Petan
IP: uživatel6291
 Hele stando svíčka je ok,výfuk je ok a kdyžto nebude to ani to tak co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 23:32
Jméno: standa
IP: uživatel6285
 vzhledem k tomu,cos mi zdelil,tak ti muzu zdelit jedine to,ze to muze bejt vsechno ostatni   Na blbou otazku blba odpoved!
Datum: 03. června 2009 23:32
 Jakej průmer filtru je na karburátoru z Jawy 90?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 18:56
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 zdar 90tka ma 20mm difuzor,vnejsi prumer je 25mm zdar
Datum: 03. června 2009 18:56
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 prosím chtěl bych se zeptat- jehla v karbecu a její přendavání v těch horních zářezech mění podle nekoho tady na pokecu(nebudu jmenovat) bohatost směsi jen ve středních otáčkách- je to pravda? podle mého se tím změní bohatost jak v nízkých, středních tak i vysokých otáčkách
co myslíte vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 18:44
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 moc dik jsem zas o něco chytřejší
Datum: 03. června 2009 18:44
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
Datum: 03. června 2009 18:06
Jméno: standa
IP: uživatel6285
 Radek mel pravdu. Vysoky otacky spise ovlivnuje hlavni tryska,nizky otacky a volnobeh ma na starosti volnobezna tryska a stredni otacky hlavne jehla
Datum: 03. června 2009 15:54
Jméno: Jakub
IP: uživatel4028
 zdravim,mam takovy problem,mam fichtla 21,vsecko jsem seřidil,chyta na prvni nakopnuti,ne volnobeh jede krasne,ale jakmile pridam plyn, pod plnym,a tak dve sekundy se toci na max tak se zacne dusit,a skoro chcipne,a ani rozjet se nepodari,vubec netahne,karbec mam vycisteny,a dobre pretesneny u valce i u kolinka,gufera mam nove,a elektriku sestelovanou,svicku novou,vubec netusim cim to je,vybrus sem nedelal,ani zadnou velkou zmenu,prosim poradte.diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 17:17
Jméno: standa
IP: uživatel6285
Datum: 03. června 2009 17:17
Jméno: závislák
IP: uživatel1723
 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/289180-valec.html čau kluci nevíte z čeho je tenhle válec ?? hlavně bych potřeboval vědět z čeho je ten karburátor
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 12:51
 http://pf62.wz.cz/navod_motor.html tady je o tom motoru, karbec je tam 24mm
Datum: 03. června 2009 12:51
 Je to válec z půdní frézy PF 62
Datum: 03. června 2009 12:50
 Zdarec fichtlaři, chtěl bych se zeptat, když si koupím přímé sání vzduchu na fika budeme mě to žrát více benzínu než předtím? Když si koupím trysku s větším průměrem jestli se to změní a nebo když tam nechám originální. Já se rozhoduji a jeden říká to a druhý zase ono, tak mi poraďte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2009 22:47
Datum: 02. června 2009 22:47
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 Zdar na jawa-čz 175 mam problem vymenil sem karburator z čz 175/477 za karburator takovy stary na ktery musela byt prechodka z valce na karb a s tim starym mi to zralo malo ale zase se to nechtelo drzet v otackach atd. a tak sem se chtel zeptat jestli se mi hodne zvysi spotreba. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2009 20:00
Jméno: Cim to je?
IP: uživatel6280
 Zdar.. uz delsi dobu mam prblemy s karbecem..nevite cim to muze byt,cely sem ho vycistil,profoukal secky diry,trysky profoukal...a svicka porad sucha..nevite cim to muze byt???  dik za rady fakt uz me to stve
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2009 22:29
Jméno: standa
IP: uživatel6284
 gufero pod zapalovanim
Datum: 02. června 2009 22:29
Jméno: Cim to je?
IP: uživatel6283
 ona je se mi zda nejníže..jako myslis u jehly na plyn,?
Datum: 02. června 2009 21:26
 Posuň na jehle ten plíšek do spodnějšího zářezu, aby se ta jehla více zvedla a obohacovala směs.
Datum: 02. června 2009 20:10
 nepoznate nejake specialne karburatory na pioniera nejaky co pasuje alebo nejaka ina firnma co vyraba karburator na pioniera..kedby ste mali nejaky odkaz na stranka velmi pekne dakujem za odpovede..!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2009 23:58
Jméno: standa
IP: uživatel6265
 jo,kouknes se na scootland a koupis si nejaky vhodny dell orto k urovni uprav tveho valce. saci koleno si musis udelat.
Datum: 31. května 2009 23:58
Jméno: Winc™CZ
IP: uživatel3458
 čawte,,,přemejšlel jsem kdybych si na JAWU 21 dal tuningový vzduchový filtr máte s tím nějaké zkušenosti?Zkoušel jsem na obyčejným vzducháču vytáhnout z něj tlustou hadičku a vyvýst ji ven pod parabolu aby nasávala za jízdy víc vzduchu,zdálo se mi že to jelo rychlejc ale rozjezdy byly horši než se tam dostal vzduch.Tak jsem myslel třeba na to dát ten tuningovej menší.Co myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2009 19:43
Jméno: Winc™CZ
IP: uživatel3458
 No mám tam 68 ale já jsem to udělal tak že jsem vzal oroginální vzducháč a jak máte bud rovnou tyčinku a nebo zohlou nahoru tak jsem z té zohnuté nahoru vyvedl hadičku stejného průměru pod parabolou a pak se mi i zdálo e to jelo líp ale občas při tozjezdu než to nasálo trvalo to dýl.A s tou krytkou to myslíš jak?
Datum: 31. května 2009 19:43
Jméno: standa
IP: uživatel6257
 kup si ale s krytkou! jinak ti to bude napor vzduchu ochuzovat.....
Datum: 31. května 2009 11:05
 tak tam hlavne zalezi na tom jakou tam mas trysku...pac kdyz nasadis otevreny filtr tak se ti zvetsi pomer vzduchu ve smesi...jestli mas 68coz je klasika tak tam nasad 72...rozjezdy uz budou jeste lepsi ale taky to bude trosinecku vice zrat  ...
Datum: 31. května 2009 10:22
 hoši mam takovej prolém,sehnal sem nakou motorku nevim co je to zač dal sem tam motor z pionýra nalakoval plasty a kdyš sme nalil benzín tak sem zjistil že je plastová nádrž děravá,skoušel sem to zalepit eprosinem uš sem s tim lepil jednu nádrž ale na tomdle to nedrží,co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2009 8:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zkusil bych to dát někomu kdo svařuje plasty... ten by ti to svařil, nebo jestli je to jenom nějaká malinká plasklinka a jen to tam tak roní, tak zkus motorovej silikon odolnej benzínu.... dělal jsem to tak kámošovi a nejsou s tim problemy
Datum: 31. května 2009 8:24
 a co to máš za moto, pošli foto
Datum: 31. května 2009 7:34
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 čau draci čím je to že se mi stadion na dvojku dusí ? ale na jedničku jede, ale moc netáhne před týdnem jezdíval lépe ted se mu nechce a to je nová zapal. cívka neové kladívka nový kodník svíčka všechno pls poradte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2009 11:01
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 pokud máš dobře seřízenou elektriku tak dej menší trysku
Datum: 31. května 2009 11:01
Jméno: libor
IP: uživatel5546
 nmeco ucpanyho, tryska,vzduchovej filtr,benal,....
Datum: 30. května 2009 20:30
Jméno: Chytrak
IP: uživatel3402
 maly vrtani
Datum: 30. května 2009 18:48
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čau hoši kolik mi tak bude stát poštovný když jsem z chrudimi a nechal bych si poslat nějakou malou věc jako třeba víčko od plovákové komory díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2009 15:24
Jméno: fery
IP: uživatel6245
 tak se stim doticnym domluv at ti to posle obalkou
Datum: 30. května 2009 15:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jestli myslíš tady od sesy(nebo od většiny jiných e-shopů), tak tě to bude stát standartně jako cokoli jineho.... konkretně tady myslim ted 130Kč
Datum: 30. května 2009 12:11
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čaves má tady někdo jednu z prvních jaw 05 která má zapalování z pařeza a karbec ze stadiona a takovej velikej hliníkovej filtr?já jí mám ale už tam je normální karbec z 21 a chtěl bych vědět jak to s tím karburátorem z s22 jezdí ..díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2009 0:56
Jméno: standa
IP: uživatel6249
 mel sem ho....jede to asi jako parez....je to takový líný
Datum: 30. května 2009 0:56
Jméno: kahisek
IP: uživatel6240
 čus,myslíte že když mi neteče do válce benzin přes karbec,i když sem karbec vyčistil a da se přeplavit,že tam je falešný vzduch?je to možne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2009 21:02
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Benzín do válce neteče, ale je nasáván a rozprašován podtlakem, který vzniká v klikové skříni. Jestliže to skutečně nenasaje nic, tak tam ten podtlak nevzniká. To by potom muselo být vypadlé gufero, nebo motor úplně bez komprese, v případě menší netěsnosti by to něco nasálo.
Datum: 29. května 2009 21:02
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 kdyz pustis benzin preplavis plovakovku chvili to nechas a pak se podivej nebo dej prst zespoda na karburator jak je ta dirka a zjisti jestli tam je benzin nebo ne protoze kdyz to preplavis a nechas to chvili tak zacne trochu tyct benzin tou dirkou je tam kuli tomu aby se to neuchcavalo aby nesel prebytecnej benzin do klikovy skrine. Pokud je to od benzinu tak tam jde benzin a vtom pripade by to muselo hodne netesnit nekde, dal jsi tam gufera?? i to se muze stat  pokud je tam mas tak to uz nevim to je divny aby tam nesel benzin a doufam ze nemas nekde strcenej kus hadru treba v kanalech. pokud by to nekde trochu netesnilo tak se proste ten benzin dostane pod hlavu
Datum: 29. května 2009 15:21
Jméno: kahisek
IP: uživatel6240
 je to komplet vycistene...aji trysky profuknute...
Datum: 28. května 2009 22:23
 to bude spis tim ze mas ucpany trysky
Datum: 28. května 2009 22:16
Jméno: kahisek
IP: uživatel6240
 hej jo...no nejde tam benzin to me na tonm nejvice stve ze sem sundal karbec vycistil secky diry profukl a firt nic..jo meli sme skamos-
em sundany valec tk sme ho dali zpet a pak ten karbec tk je mozne ze to mam malo dotahle jk tu hlavu a nebo mam malo dotahly ten
karbec to muze byt tim???
Datum: 28. května 2009 22:05
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 a svicka je sucha?? pokud jo tak tam opravdu nejde benzin ale to je divny to by muselo bejt hdne ucpany a kdyz jsi to cistil tak by mela bejt svicka mokra pak to nekde mozna netesni pokud jsi mel neco sundanyho
Datum: 28. května 2009 20:23
 Zdravim... mensi problem ohledne serizeni karburatoru... loni mi mustang jezdil jak vitr , 75 nebyl problem, pak jsem ale musel menit kartery a od te doby to neni ono, na karburator ktery jsem tam mel to absolutne nejede, na dalsi karburatory co tu mam to jede tak ruzne , ale nejlip to jede s jednim ktery jsem vymenil s kamosem za jiny protoze jemu to na nej nejelo (jen s 60 trysko ua tu jsme mu nebyl ochoten poskytnout) ... jenze je hrozne bohata smes, svicka po jizde je hodne tmave cervena (driv jsem mival nadherne cihlovou) , pri volnobehu se po cca peti minutach zanese tak ze ji musim vycistit. Ted o vikendu jsem jel Tour de Soda, tak pred tim jsem to doladoval a jak jsou na airboxu ty diry zaslepene gumami.. tak jsme jednu otevrel.. pak jsme se projizdel a zdalo se mi to furt stejny tak jsme se na to vykaslal. kdyz jsme pak dorazil na misto zavodu svicka uplne bila , ale nevenoval jsme tomu pozornost, coz byla chyba jak se pozdeji ukazalo. pri zavode jsem se drzelo, ale hned v prvnim kopci kde jsem za to vic zabral jsem pridrel - (bila svicka = chuda smes a k tomu jen 1:40 oleje) ale dojel jsem  (pro info jsme byl ten cervenej mustang co dojel jako posledni, pro ty kdo tam byl). po zavode svicka taky uplne bila. pak druhy den jsem se byl projet asi 30 km , a po vyjizdce svete div se, svicka cerna jako driv... pak jsme to rozdelal a pridreni ve valci jsem vylestil , pak jsme zjsitil ze jsem to pridrel jeste na pistnim cepu, kteremu taky povolilo futro (byl na trech mistech uplne cernej). dal jsem tedy novy. ale potreboval bych poradit co s tim karburatorem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 21:00
 no gdyz si vezmes ze jehla meni docela zasadne bohatost smesi tak bych to videl v ni...dokonce sem i slysel ze podomacku se jehly brousily pac pri jinejch otackach potrebujes jinak bohatou smes a gdyz se to prepisklo tak to jelo blbe, cili i tam staci malo (newim jak moc velky je treba markartni rozdil mezi 4 a 3 zarezovou jehlou ale diky jednomu zarezu se to lip ladi) cili bych rekl ze by nebylo do veci to zkusit s tou minulou jestli to bude delat to samy a pokud zase bude blbnout tak jit se podivat na jine veci...este to muze prisavat fales mezi kolinkem a taky pod valcem a to dycky jak se to ohreje jak se roztahnou diry prisava to...takze i tam se to meni po case...
Datum: 28. května 2009 21:00
 Tesnim motorovym silikonem a jsme pri tom fakt peclivej, takze tam bych problem nevidel. o te jehle vim ze se tohle stava a jeste jsem na to nekoukal , ale je pravda, ze pri tom co jsem menil kartery , jsem daval i jinou jehlu (tenkrat jsem si hral jeste s motorem na motokare tak putovala tam.) . i kdyz nevim, jestli by jen jehla mohla zpusobit to, aby to na karburator na ktery to driv jelo nadherne nejelo vubec (nedrzelo volnobeh a neslo vytocit). i kdyz jedna jehla co tu mam ve zbirce je odost kratsi , asi teda ustipla, ale asi tam byla, protoze pamatuju, ze se mi stavalo ze kdyz jsem dal plnej tak mi vybehla z te dirky kam patri.
Datum: 28. května 2009 20:16
 taky bych mel jednu - stava se ze povoli takovej ten plisek co drzi jehlu v zarezech a ta pak si lita jak se, obcas tam vazne a pak je zas moc nahore, no strucne receno meni bohatost jak se ji zlibi, obcas to udela nejaky ten fik a proto jede tak nevyrovnane, uz sem se s tim setkal tak to zkus ocihnout...jinak mazej vic, dyt 1:40 je bud pro ostudu, risk nebo pro zadreni, stejne se zavodni stroje musi vic mazat aby jely
Datum: 28. května 2009 20:08
Jméno: standa
IP: uživatel6236
 hele je to cel nejaky divny,ale mel bych takovou teorii. Pokud jsi dal mezi pulky motoru pouze tesneni potrene olejem,tak je mozny,ze s rostouci teplotou zacina prisávat...kvuli tomu se na zavody delá podkova do kliky. Drive mi taky na to trpel motor,kterej byl takle utesnenej od vyroby. Proto pouzivam na tesneni hermetik a nebo sem zacal pouzivat motorovy silikon. Pokud je teorie nespravna,tak to mas nejaky divný no
Datum: 28. května 2009 19:55
Jméno: tened
IP: uživatel1411
Posl.aktualizace: 28. května 2009 17:41
Jméno: soda
IP: uživatel6234
 Cau vsem, mam Babetu 207 a potreboval bych vicko na karburator. Plast se zacina rozpadat  Jde to vubec koupit samostatne bez karburatoru? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2009 21:49
Jméno: Rarach
IP: uživatel1074
 Víčko na 207 jsem taky sháněl,v mototechně mi řekli,že tohle jako náhradní díl ani nikdy neměli.Z nouze se tam dá napasovat z 210,ale pak to nepasuje k bočním plechům
a vypadá to strašně.Jedině z nějaký rozebraný babety.
Datum: 29. května 2009 21:49
 zdar mám mustanga a když ho nastaruju tak my to nechce jed kdyby byla zasraná tryska ale tryskou to není ale až se to zahřeje tak to jede na pohodu dík za odpověd a jestě jedna otázka jak ste zpokojení s 8 výbrusem na jawa 50?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 22:37
 hej to bude asi svickou cus
Datum: 28. května 2009 22:37
 jj dik zkusim to ale gufera sem měnil všechny přetěsnoval se karburátor vše zkusím ještě svíčku a pořátně poštělovat karbec
Datum: 28. května 2009 21:08
 Mě jede mustang blbě kdyzž je studenej a jak se zahřeje tak jede dobře.
Datum: 28. května 2009 15:34
 cus mi to delalo taky zkus vse co te napadne svicka,trysky,jehla mozna ti prdlo gufero a 8 vybrus to je dobry kup mam ho a jak ho poctive zajedes tak budes spokojen s 11 sekundarem mi to de na 2 po zadnim fakt bomba. CAU
Datum: 28. května 2009 12:38
 Ahoj všem.Koupil jsem babetu 210.Nastartovat jde normálně,po zahřátí motoru také jede normálně ale pak zničeho nic při jízdě ztratí výkon a nejde dostat do otáček,na volnoběh běží.Nevěděl by někdo na co se mám kouknout?Předem dík za jakoukoliv radu,ahoj Jirka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 9:50
|



|