slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  148  149  150  151  152  153  154  155  156  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Petan      IP: uživatel6291    
Hele stando svíčka je ok,výfuk je ok a kdyžto nebude to ani to tak co? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 23:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6285    
vzhledem k tomu,cos mi zdelil,tak ti muzu zdelit jedine to,ze to muze bejt vsechno ostatni:-D:-D Na blbou otazku blba odpoved!
 
 
Datum: 03. června 2009 23:32
 
 
 
 
Jméno: tolind ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jakej průmer filtru je na karburátoru z Jawy 90? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 18:56
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
zdar 90tka ma 20mm difuzor,vnejsi prumer je 25mm zdar
 
 
Datum: 03. června 2009 18:56
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
prosím chtěl bych se zeptat- jehla v karbecu a její přendavání v těch horních zářezech mění podle nekoho tady na pokecu(nebudu jmenovat) bohatost směsi jen ve středních otáčkách- je to pravda? podle mého se tím změní bohatost jak v nízkých, středních tak i vysokých otáčkách co myslíte vy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
moc dik jsem zas o něco chytřejší
 
 
Datum: 03. června 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
 
 
Datum: 03. června 2009 18:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6285    
Radek mel pravdu. Vysoky otacky spise ovlivnuje hlavni tryska,nizky otacky a volnobeh ma na starosti volnobezna tryska a stredni otacky hlavne jehla
 
 
Datum: 03. června 2009 15:54
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4028    
zdravim,mam takovy problem,mam fichtla 21,vsecko jsem seřidil,chyta na prvni nakopnuti,ne volnobeh jede krasne,ale jakmile pridam plyn, pod plnym,a tak dve sekundy se toci na max tak se zacne dusit,a skoro chcipne,a ani rozjet se nepodari,vubec netahne,karbec mam vycisteny,a dobre pretesneny u valce i u kolinka,gufera mam nove,a elektriku sestelovanou,svicku novou,vubec netusim cim to je,vybrus sem nedelal,ani zadnou velkou zmenu,prosim poradte.diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6285    
Problem bych hledal v hlavní trysce ci jejím blízkém okolí.....sice rikas ze si vse seridil,ale vycistil sis karbec a trysky?? Me tohle vzdycky delaj fichtly,ktery ozivim po 20.letech ve stodole....obcas pomuze trosku zvednout hladinu a jehlu,nekdy dát(udelat) vetsi trysku......posledni takle seřízený model jel 80 a na jednicku se zvedal:-D:-D
 
 
Datum: 03. června 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: závislák      IP: uživatel1723    
http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/289180-valec.html čau kluci nevíte z čeho je tenhle válec ?? hlavně bych potřeboval vědět z čeho je ten karburátor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 12:51
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://pf62.wz.cz/navod_motor.html tady je o tom motoru, karbec je tam 24mm
 
 
Datum: 03. června 2009 12:51
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Je to válec z půdní frézy PF 62
 
 
Datum: 03. června 2009 12:50
 
 
 
 
Jméno: škodováček      E-mail:      IP: uživatel6282    
Zdarec fichtlaři, chtěl bych se zeptat, když si koupím přímé sání vzduchu na fika budeme mě to žrát více benzínu než předtím? Když si koupím trysku s větším průměrem jestli se to změní a nebo když tam nechám originální. Já se rozhoduji a jeden říká to a druhý zase ono, tak mi poraďte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2009 22:47
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar pokud koupis primej filtr tk kup 72trysku a spotrebu neres dyt ficek zere 3l na 100kilaku:-Dveme si to o 2deci vic:-):-):-)
 
 
Datum: 02. června 2009 22:47
 
 
 
 
Jméno: 123456      IP: uživatel5711    
Zdar na jawa-čz 175 mam problem vymenil sem karburator z čz 175/477 za karburator takovy stary na ktery musela byt prechodka z valce na karb a s tim starym mi to zralo malo ale zase se to nechtelo drzet v otackach atd. a tak sem se chtel zeptat jestli se mi hodne zvysi spotreba. dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2009 20:00
 
 
 
 
Jméno: Cim to je?      IP: uživatel6280    
Zdar.. uz delsi dobu mam prblemy s karbecem..nevite cim to muze byt,cely sem ho vycistil,profoukal secky diry,trysky profoukal...a svicka porad sucha..nevite cim to muze byt???:-(dik za rady fakt uz me to stve odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6284    
gufero pod zapalovanim
 
 
Datum: 02. června 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: Cim to je?      IP: uživatel6283    
ona je se mi zda nejníže..jako myslis u jehly na plyn,?
 
 
Datum: 02. června 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Posuň na jehle ten plíšek do spodnějšího zářezu, aby se ta jehla více zvedla a obohacovala směs.
 
 
Datum: 02. června 2009 20:10
 
 
 
 
Jméno: moorgen      E-mail:      IP: uživatel5854    
nepoznate nejake specialne karburatory na pioniera nejaky co pasuje alebo nejaka ina firnma co vyraba karburator na pioniera..kedby ste mali nejaky odkaz na stranka velmi pekne dakujem za odpovede..!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2009 23:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6265    
jo,kouknes se na scootland a koupis si nejaky vhodny dell orto k urovni uprav tveho valce. saci koleno si musis udelat.
 
 
Datum: 31. května 2009 23:58
 
 
 
 
Jméno: Winc™CZ      IP: uživatel3458    
čawte,,,přemejšlel jsem kdybych si na JAWU 21 dal tuningový vzduchový filtr máte s tím nějaké zkušenosti?Zkoušel jsem na obyčejným vzducháču vytáhnout z něj tlustou hadičku a vyvýst ji ven pod parabolu aby nasávala za jízdy víc vzduchu,zdálo se mi že to jelo rychlejc ale rozjezdy byly horši než se tam dostal vzduch.Tak jsem myslel třeba na to dát ten tuningovej menší.Co myslíte? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: Winc™CZ      IP: uživatel3458    
No mám tam 68 ale já jsem to udělal tak že jsem vzal oroginální vzducháč a jak máte bud rovnou tyčinku a nebo zohlou nahoru tak jsem z té zohnuté nahoru vyvedl hadičku stejného průměru pod parabolou a pak se mi i zdálo e to jelo líp ale občas při tozjezdu než to nasálo trvalo to dýl.A s tou krytkou to myslíš jak?
 
 
Datum: 31. května 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6257    
kup si ale s krytkou! jinak ti to bude napor vzduchu ochuzovat.....
 
 
Datum: 31. května 2009 11:05
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tam hlavne zalezi na tom jakou tam mas trysku...pac kdyz nasadis otevreny filtr tak se ti zvetsi pomer vzduchu ve smesi...jestli mas 68coz je klasika tak tam nasad 72...rozjezdy uz budou jeste lepsi ale taky to bude trosinecku vice zrat:-D...:-)
 
 
Datum: 31. května 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši mam takovej prolém,sehnal sem nakou motorku nevim co je to zač dal sem tam motor z pionýra nalakoval plasty a kdyš sme nalil benzín tak sem zjistil že je plastová nádrž děravá,skoušel sem to zalepit eprosinem uš sem s tim lepil jednu nádrž ale na tomdle to nedrží,co s tim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2009 8:24
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
zkusil bych to dát někomu kdo svařuje plasty... ten by ti to svařil, nebo jestli je to jenom nějaká malinká plasklinka a jen to tam tak roní, tak zkus motorovej silikon odolnej benzínu.... dělal jsem to tak kámošovi a nejsou s tim problemy
 
 
Datum: 31. května 2009 8:24
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
a co to máš za moto, pošli foto
 
 
Datum: 31. května 2009 7:34
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel3879    
čau draci čím je to že se mi stadion na dvojku dusí ? ale na jedničku jede, ale moc netáhne před týdnem jezdíval lépe ted se mu nechce a to je nová zapal. cívka neové kladívka nový kodník svíčka všechno pls poradte díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2009 11:01
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5848    
pokud máš dobře seřízenou elektriku tak dej menší trysku
 
 
Datum: 31. května 2009 11:01
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel5546    
nmeco ucpanyho, tryska,vzduchovej filtr,benal,....
 
 
Datum: 30. května 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: Chytrak      IP: uživatel3402    
maly vrtani :-D
 
 
Datum: 30. května 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
čau hoši kolik mi tak bude stát poštovný když jsem z chrudimi a nechal bych si poslat nějakou malou věc jako třeba víčko od plovákové komory díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: fery      IP: uživatel6245    
tak se stim doticnym domluv at ti to posle obalkou
 
 
Datum: 30. května 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jestli myslíš tady od sesy(nebo od většiny jiných e-shopů), tak tě to bude stát standartně jako cokoli jineho.... konkretně tady myslim ted 130Kč
 
 
Datum: 30. května 2009 12:11
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
čaves má tady někdo jednu z prvních jaw 05 která má zapalování z pařeza a karbec ze stadiona a takovej velikej hliníkovej filtr?já jí mám ale už tam je normální karbec z 21 a chtěl bych vědět jak to s tím karburátorem z s22 jezdí ..díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2009 0:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6249    
mel sem ho....jede to asi jako parez....je to takový líný
 
 
Datum: 30. května 2009 0:56
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6240    
čus,myslíte že když mi neteče do válce benzin přes karbec,i když sem karbec vyčistil a da se přeplavit,že tam je falešný vzduch?je to možne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2009 21:02
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Benzín do válce neteče, ale je nasáván a rozprašován podtlakem, který vzniká v klikové skříni. Jestliže to skutečně nenasaje nic, tak tam ten podtlak nevzniká. To by potom muselo být vypadlé gufero, nebo motor úplně bez komprese, v případě menší netěsnosti by to něco nasálo.
 
 
Datum: 29. května 2009 21:02
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
kdyz pustis benzin preplavis plovakovku chvili to nechas a pak se podivej nebo dej prst zespoda na karburator jak je ta dirka a zjisti jestli tam je benzin nebo ne protoze kdyz to preplavis a nechas to chvili tak zacne trochu tyct benzin tou dirkou je tam kuli tomu aby se to neuchcavalo aby nesel prebytecnej benzin do klikovy skrine. Pokud je to od benzinu tak tam jde benzin a vtom pripade by to muselo hodne netesnit nekde, dal jsi tam gufera?? i to se muze stat :-D pokud je tam mas tak to uz nevim to je divny aby tam nesel benzin a doufam ze nemas nekde strcenej kus hadru treba v kanalech. pokud by to nekde trochu netesnilo tak se proste ten benzin dostane pod hlavu
 
 
Datum: 29. května 2009 15:21
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6240    
je to komplet vycistene...aji trysky profuknute...
 
 
Datum: 28. května 2009 22:23
 
 
 
 
Jméno: ondra20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bude spis tim ze mas ucpany trysky
 
 
Datum: 28. května 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6240    
hej jo...no nejde tam benzin to me na tonm nejvice stve ze sem sundal karbec vycistil secky diry profukl a firt nic..jo meli sme skamos- em sundany valec tk sme ho dali zpet a pak ten karbec tk je mozne ze to mam malo dotahle jk tu hlavu a nebo mam malo dotahly ten karbec to muze byt tim???:-(
 
 
Datum: 28. května 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
a svicka je sucha?? pokud jo tak tam opravdu nejde benzin ale to je divny to by muselo bejt hdne ucpany a kdyz jsi to cistil tak by mela bejt svicka mokra pak to nekde mozna netesni pokud jsi mel neco sundanyho
 
 
Datum: 28. května 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim... mensi problem ohledne serizeni karburatoru... loni mi mustang jezdil jak vitr , 75 nebyl problem, pak jsem ale musel menit kartery a od te doby to neni ono, na karburator ktery jsem tam mel to absolutne nejede, na dalsi karburatory co tu mam to jede tak ruzne , ale nejlip to jede s jednim ktery jsem vymenil s kamosem za jiny protoze jemu to na nej nejelo (jen s 60 trysko ua tu jsme mu nebyl ochoten poskytnout) ... jenze je hrozne bohata smes, svicka po jizde je hodne tmave cervena (driv jsem mival nadherne cihlovou) , pri volnobehu se po cca peti minutach zanese tak ze ji musim vycistit. Ted o vikendu jsem jel Tour de Soda, tak pred tim jsem to doladoval a jak jsou na airboxu ty diry zaslepene gumami.. tak jsme jednu otevrel.. pak jsme se projizdel a zdalo se mi to furt stejny tak jsme se na to vykaslal. kdyz jsme pak dorazil na misto zavodu svicka uplne bila , ale nevenoval jsme tomu pozornost, coz byla chyba jak se pozdeji ukazalo. pri zavode jsem se drzelo, ale hned v prvnim kopci kde jsem za to vic zabral jsem pridrel - (bila svicka = chuda smes a k tomu jen 1:40 oleje) ale dojel jsem :-) (pro info jsme byl ten cervenej mustang co dojel jako posledni, pro ty kdo tam byl). po zavode svicka taky uplne bila. pak druhy den jsem se byl projet asi 30 km , a po vyjizdce svete div se, svicka cerna jako driv... pak jsme to rozdelal a pridreni ve valci jsem vylestil , pak jsme zjsitil ze jsem to pridrel jeste na pistnim cepu, kteremu taky povolilo futro (byl na trech mistech uplne cernej). dal jsem tedy novy. ale potreboval bych poradit co s tim karburatorem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2009 21:00
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no gdyz si vezmes ze jehla meni docela zasadne bohatost smesi tak bych to videl v ni...dokonce sem i slysel ze podomacku se jehly brousily pac pri jinejch otackach potrebujes jinak bohatou smes a gdyz se to prepisklo tak to jelo blbe, cili i tam staci malo (newim jak moc velky je treba markartni rozdil mezi 4 a 3 zarezovou jehlou ale diky jednomu zarezu se to lip ladi) cili bych rekl ze by nebylo do veci to zkusit s tou minulou jestli to bude delat to samy a pokud zase bude blbnout tak jit se podivat na jine veci...este to muze prisavat fales mezi kolinkem a taky pod valcem a to dycky jak se to ohreje jak se roztahnou diry prisava to...takze i tam se to meni po case...
 
 
Datum: 28. května 2009 21:00
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tesnim motorovym silikonem a jsme pri tom fakt peclivej, takze tam bych problem nevidel. o te jehle vim ze se tohle stava a jeste jsem na to nekoukal , ale je pravda, ze pri tom co jsem menil kartery , jsem daval i jinou jehlu (tenkrat jsem si hral jeste s motorem na motokare tak putovala tam.) . i kdyz nevim, jestli by jen jehla mohla zpusobit to, aby to na karburator na ktery to driv jelo nadherne nejelo vubec (nedrzelo volnobeh a neslo vytocit). i kdyz jedna jehla co tu mam ve zbirce je odost kratsi , asi teda ustipla, ale asi tam byla, protoze pamatuju, ze se mi stavalo ze kdyz jsem dal plnej tak mi vybehla z te dirky kam patri.
 
 
Datum: 28. května 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky bych mel jednu - stava se ze povoli takovej ten plisek co drzi jehlu v zarezech a ta pak si lita jak se, obcas tam vazne a pak je zas moc nahore, no strucne receno meni bohatost jak se ji zlibi, obcas to udela nejaky ten fik a proto jede tak nevyrovnane, uz sem se s tim setkal tak to zkus ocihnout...jinak mazej vic, dyt 1:40 je bud pro ostudu, risk nebo pro zadreni, stejne se zavodni stroje musi vic mazat aby jely:-)
 
 
Datum: 28. května 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6236    
hele je to cel nejaky divny,ale mel bych takovou teorii. Pokud jsi dal mezi pulky motoru pouze tesneni potrene olejem,tak je mozny,ze s rostouci teplotou zacina prisávat...kvuli tomu se na zavody delá podkova do kliky. Drive mi taky na to trpel motor,kterej byl takle utesnenej od vyroby. Proto pouzivam na tesneni hermetik a nebo sem zacal pouzivat motorovy silikon. Pokud je teorie nespravna,tak to mas nejaky divný no:-(
 
 
Datum: 28. května 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: tened      IP: uživatel1411    
Cus hosi hodi se tento karbec na tuning pincka?? http://www.minibiketuning.cz/tuningovy-karburator-19-mm-p-43.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2009 17:41
 
 
 
 
Jméno: soda      IP: uživatel6234    
Cau vsem, mam Babetu 207 a potreboval bych vicko na karburator. Plast se zacina rozpadat:-( Jde to vubec koupit samostatne bez karburatoru? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel1074    
Víčko na 207 jsem taky sháněl,v mototechně mi řekli,že tohle jako náhradní díl ani nikdy neměli.Z nouze se tam dá napasovat z 210,ale pak to nepasuje k bočním plechům a vypadá to strašně.Jedině z nějaký rozebraný babety.
 
 
Datum: 29. května 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: jawar68 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar mám mustanga a když ho nastaruju tak my to nechce jed kdyby byla zasraná tryska ale tryskou to není ale až se to zahřeje tak to jede na pohodu dík za odpověd a jestě jedna otázka jak ste zpokojení s 8 výbrusem na jawa 50? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: ondra20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej to bude asi svickou cus
 
 
Datum: 28. května 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: jawar68 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj dik zkusim to ale gufera sem měnil všechny přetěsnoval se karburátor vše zkusím ještě svíčku a pořátně poštělovat karbec
 
 
Datum: 28. května 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě jede mustang blbě kdyzž je studenej a jak se zahřeje tak jede dobře.
 
 
Datum: 28. května 2009 15:34
 
 
 
 
Jméno: kocvin      E-mail:      IP: uživatel6033    
cus mi to delalo taky zkus vse co te napadne svicka,trysky,jehla mozna ti prdlo gufero a 8 vybrus to je dobry kup mam ho a jak ho poctive zajedes tak budes spokojen s 11 sekundarem mi to de na 2 po zadnim fakt bomba. CAU
 
 
Datum: 28. května 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: Bukyn      E-mail:      IP: uživatel6230    
Ahoj všem.Koupil jsem babetu 210.Nastartovat jde normálně,po zahřátí motoru také jede normálně ale pak zničeho nic při jízdě ztratí výkon a nejde dostat do otáček,na volnoběh běží.Nevěděl by někdo na co se mám kouknout?Předem dík za jakoukoliv radu,ahoj Jirka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2009 9:50
 
<  148  149  150  151  152  153  154  155  156  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.07.2025 23:17:41 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu