Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: johny
IP: uživatel5780
 zdrc draci mám takovej problém mám jawu 20 a zda se mi že to hrozně žere kapat by to nikama nemělo. a když jedu rychleji či do kopečka tak to začne škytat a pomalu zastavovat napadlo mne že by to mohl být zasranej kohoutek, ale ten se mi zdá čistej. dik za odpověd´
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2009 13:36
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 skus se podivat do karbecu do soupatka na tu jehlu kdyztak si posun ten plisek vis
Datum: 07. května 2009 13:36
Jméno: Karel
IP: uživatel1200
 Ahoj, čím to je že pionýr 21 škytá? Nerozjedu ho víc než 40-50km/h Nemá prostě takovej výkon, přítelkyně co jede vedle mě na babetě mi ujede 
Nádrž vylitá epoxidem,karbec čistej, chytá na jedno našlápnutí a svíčka brisk 15c je krásně hnědo zrzavá.
Moto je po komplet generálce, ložiška, gufera, válec nebylo třeba brousit tak je jen překroužkováno.
Mám podezření na něco v zapalování. Jak zjistím že je třeba ok kondenzátor? Nebo cívka?
Chci aby to jelo těch 60km/h. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2009 12:12
Jméno: Lasty
IP: uživatel6034
 Hele kamo muze to bejt i ucpanej kohout, ze to netece tolik jak ma, mel sem to taky co se tyce ty maximalky, jelo mi to 50 a zaclo se to dusit a ztracet vykon, a serid predstih
Datum: 09. května 2009 12:12
Jméno: Johny33
IP: uživatel717
 Me neco podobneho delal dachl 555 furt to strilelo do sani a do vejfuku tak sem poladil odtrh a uz je to v pohode
Datum: 08. května 2009 21:49
Jméno: standa
IP: uživatel6027
 no me dost zarazi ta skutecnost ze ma svicku do cihlova vypalenou..... moje typy sou samozrejmne taky predstih a odtrh,ale este mam jednoho favorita a to totalne ucpanej vejfuk a nebo zanesenej vejfukovej kanal ve valci.......
Datum: 07. května 2009 14:13
 Zjistíš to tak že to vyměníš...  Já osobně bych to viděl na špatně nastavenej předstih....(což je klasika....)
Datum: 07. května 2009 12:00
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau hosi newim jak bych to popsal presne ale fichtl mi vubec nedrzi v nizkich otackach a vubec nejde seridit volnobeh triskou ale jenom sroubem nad vickem karburatoru . takze fakt newim co s tim karburator sem vycistil a motorka se ve vysokych otackach chova dobre . dik za napady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 21:31
Jméno: Sharky
IP: uživatel6023
 může to bejt ucpanou volnoběžnou tryskou nebo ti ten stavicí šroubek volnoběhu nezvedá šoupátko protože je z boku vysoustružený (když si ten šroub zašrouboval bez zvednutýho šoupátka)
Datum: 06. května 2009 21:31
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Caute z ceho muzu udelat tesneni mezi valec a kolinko karburatoru? Staci obycejny tesnici papir?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 15:14
Jméno: durmanek
IP: uživatel6101
 ja sem zatim většinou těsnil normalnim pijakem ze starejch sešitů a s trochou silikonu nebyl nikdy žádnej problém
Datum: 16. května 2009 15:14
 Já sem si včera tiskl těsnění pod válec na obyč papír....  Snad to něco vydrží...
Datum: 06. května 2009 23:10
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Dobre zitra zaklusu do mototechny a koupim tak kousek klingeritu bo ten starej se nejak zdevormoval a je nasakles olejem-Je tam asi 4 roky.
Datum: 06. května 2009 20:02
 já to tedy taky ják neřešim a udělam ho ze čtvrtky a ještě se mi nestalo, abych ho spálil a vždy mi těsnilo-samozřejmě, že jsem tam použil i silikon na motory
Datum: 06. května 2009 19:59
 asi budu za burana, ale já bych to tak nehrotil....rozdíl v přestupu tepla přes klingerit, nebo tlustej papír bude minimální. Já když potřebuju těsnění tohohle typu, tak ho normálně vystřihnu z papíru (zadní strana trhačky.... ten je tlustej tak akorát  ).
Datum: 06. května 2009 19:49
Jméno: brisK
IP: uživatel5757
 sem nejak nepobral co furt řešíš prostě zajdi do mototechny a tam kup těsněni za 10kč a nemosiš sa s ničim už srat
Datum: 06. května 2009 19:45
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 nebo nestaci samotnej silikon na motory?
Datum: 06. května 2009 19:39
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 A kde se takovej klingerit da sehnat?Treva v zelezarstvi?
Datum: 06. května 2009 19:39
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 A kde se takovej klingerit da sehnat?Treva v zelezarstvi?
Datum: 06. května 2009 19:38
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 nebo nestaci samotnej silikon na motory?
Datum: 06. května 2009 19:35
Jméno: brisK
IP: uživatel5757
 ne to fakt nestači to těsnění je tam i kvůli tomu aby nepřenášelo teplo !!! na což papír ani silikon nestači
Datum: 06. května 2009 19:35
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 nebo nestaci samotnej silikon na motory?
Datum: 06. května 2009 19:31
Jméno: standa
IP: uživatel6018
 nestaci.....chce to klingerit jednicku
Datum: 06. května 2009 19:15
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 zdarec draci mužete mi nekdo poslat odkaz nebo návo jak se vyrábí klapka sání na mustanga a tyhle motory diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 18:44
 návod nemám, stačí se na klapku podívat a víš jak na to...jen mýt možnosti (já mám  ). ježiš napiš do vyhledávání na seznamu klapka sání a něco najdeš...
Datum: 06. května 2009 18:44
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 a nemas nakej navod nebo kde se kupuje
Datum: 06. května 2009 16:26
 klapka se nevyrábý, ale kupuje. ale pokud si zručný a máš možnosti tak si ji i vyrobýš a koupíš na ni jen membránu
Datum: 06. května 2009 15:42
 Zdravim vsechny fichtlmaniky. Mam takovy problem, kdyz nakopnu fichtla jede v pohode jak staks na ty pomnery drzi volnobeh ale jak se zahreje drzi strasne vysoke otacky ktere obcas po case spadnou, obcas to zustane rvat asi nejak do nekonecna . Nesnazil sem se to jeste hloubeji nejak resit, protoze nechci prekuchat celou motorku nez na to prijdu, kdyby tady byla nejaka dobra duse ktera mi poradi. Za pripadnou odpoved predem dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 20:59
Jméno: Petr
IP: uživatel1653
 to opravdu nevím, ale poradím ti, mrdej tučňáka do ucha ty buzno
Datum: 10. prosince 2009 20:59
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Může to dělat gufero na klice pod zapalováním.Je už opotřebované a když se ohřeje ,propouští vzduch do klikového prostoru.
Datum: 06. května 2009 9:54
 Někde ti to bude přisávat falešnej vzduch
Datum: 06. května 2009 7:21
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus to me delalo tky vymen si tesneni pod valcem
Datum: 05. května 2009 20:42
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mam dotaz k tomu co jsem se ptal ze mam porad do cerna svicku nekdy min nekdy vic a dost to kouri pritom to mazu 1:50 castrol 2T a tetka me este doslo ze pouzivam nekvalitni special je to od jedny levny benzinky a posledne kuli tomu fotr daval do opravi pilu a ruskej cip UAZ na to taky chrchlal tak to uz je co rict takze se na jednu sranu nemuzu divit ze mi to coudi ale zase tahne pekne takhle malo kdy tahnul i kdyz co jsem mel driv jinyho fichtla takovej v horsim stavu byli menci krouzky jinak byl docela peknej a na dvojku teda tahnul lip do kopce na trojku uz nevim protoze jsem nani skoro nejezdil
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2009 18:39
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jak vlastene bylo od vyroby co utesneny mam namysli filtr to melo jen tu diru trubickou?? jakto ze to teda jezdilo jak to mohlo stihat plnit karbec?? nema na to vliv taky utesneni vejfuku ??utesnenej vejfuk=utesnenej filtr ,nebo po domacku -od tesnenej filtr= od tesnenej vejfuk?? tak teda uz nevim nikde to nejspis neni napsany v prirucce jsem nevidel ze by tam kreslili tesneni na konci vejfuku ale u babet tam je a jsou u ni stejny streva akorat v jiny velikosti. Ptam se kuli tomu ze mam totiz utesnenej vejfuk a filtr mam od tesnenej mam navic naky diry vty krabycce taze to ma vic vzduchu ale zase mozna nema kam odejit??? a co je lepsi pro vetsi vikon??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 14:41
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 no nekdy me zas pripada ze to vezme 3 litry na 100km ale to kdyz edu do nakyho dlouhyho kopce a porad to tocim na dvojku
Datum: 06. května 2009 14:41
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 takze na 100 km se dostanu obcas se spotrebou na 2 litry  tak to je gut mam to po GO a jezdim skoro porad tech 50 proti kopci tomu davam vetsinou cmouda a na krizovatkach se rozjizdim docela rychle
Datum: 06. května 2009 14:40
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jak muze mit nekdo spotrebu 4 litry??  ja kdyz jedu tech 50 km celou trasu tak me to na 35 km vezme neco pres pul litru nekdy o neco vic zalezi jestli jedu nak hodne do kopcu nebo ne a stim utesnenim jsem mel namysli to kdyz treba utesnim diry na filtru necham treba jednu tak jestli v tom pripade nemusi bejt dobre utesnenej vejfuk
Datum: 06. května 2009 14:38
Jméno: Joxa
IP: uživatel5812
 Já v airboxu nemám žádné díry a ani to neřešim, mám jen tu trubku
Datum: 05. května 2009 21:57
 ten test je ze sveta motoru (nebo je tam hodne podobnej), je tam spotreba, hlucnost, jejich "sportovni" lauf a jak to s nim jede...jinak mam 21 z roku 75 gdy se montovaly uz dily z mustangu a tam je klasickej airbox z mustafa, ta trubka je dolu takze i za tepla to trochu vadne, jinak ta spotreba je fakt, neni problem se ke 4 litrum priblizit...
Datum: 05. května 2009 19:46
Jméno: standa
IP: uživatel6003
 a treba tata mi rikal kdyz sem byl malej,at tam ty zatky necham,ze to tolik nezere...... realita je ze to jede nejlip bez vzducháče,ale zas ti lita vsechen bordel do motoru a vecne cistis trysky a strasně to hučí a mozna to i víc žere.....
Takovej Offtopic.....jestli nekdo videl grafy z brzdy prvniho mustanga,tak je to docela zajimavy.......aby fichtl jezdil hospodarne pod 3 litry,tak by se s nim nesmelo jezdit vic jak 45......nad 45 zacina lezt spotreba prudce nahoru a ve spicce se dostava az pres 4 litry. Maximalni vykon 3.8 kone pri 6500 otackach,ale ve skutecnosti toci 7500. Pri pouziti sportovniho vyfuku se dostava výkon zhruba na 4,1 kone pri 7000 otackach....a to byl trikrouzkovej mustang,takze si umite predstavit jak by na tom byl dvoukrouzkovej mustang......uz ani nevim kde sem tohle nasel,ale bylo to strasne zajimavy....
Datum: 05. května 2009 19:14
Jméno: standa
IP: uživatel6003
 tvuj dotaz sem poradne nepochopil,ale samozrejmne utesnenej vejfuk je v poradku....a k tem diram v ty krabici....sou tam dve mensi dole,jedna vetsi nahore a nasavaci trubka.......trubka je bud rovna(mustang) a nebo zahla nahoru(pionýr)...zahla je nahoru aby to nelapalo primo teplej vzduch od valce,u mustanga je to schovany v bande,takze je trubka rovna. Stary vzduchace meli diry 3,mustangy meli diry jen dve.....nevim proc,ale je to tak.....jejich ucpanim a otevrenim se da regulovat bohatost smesi...takze treba kdyz je vsechny ucpes,tak to dobre chyta,ale teply to nejede a kdyz je vsechny otevres tak zase nechytá na první,ale dobre jede teplej....ja volim kompromis a to je horni dira ucpana a spodni dve odzatkovany......kdysy kdesi jsem cetl,ze to taky melo neco spolecnyho se zajizdenim motoru,protoze kdyz bylo vse ucpany,tak potom byla bohatsi smes a neroztocilo se to na maximum a to je treba pro zajizdeni.....
Datum: 05. května 2009 19:02
Jméno: Dave
IP: uživatel680
 ahoj chci se zeptat mám simsona a nedrží mi volnoběh trysku sem skoušel ale nic to nedělá čim to muže bejt
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 14:15
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Vy ste blbci, děláte jako by se bůhví co nestalo.....Jinak zkusil bych tu svíčku zkontrolovat......
Datum: 06. května 2009 14:15
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 když do toho jebneš 40 krát kladivem, tak by to mělo být ok!!čau
Datum: 05. května 2009 19:53
Jméno: Sharky
IP: uživatel5989
 ja vim no ale mě už to fakt vadí, to samý je o pár příspěvků níž...vsadim se že určitě existujou podobný fóra pro simsony tak proč nechoděj tam? když tam maj navíc i větší úspěšnost na zodpovězení dotazu....
Datum: 05. května 2009 18:36
Jméno: standa
IP: uživatel6003
 sharky nehrot to tak....furt lepsi nez dotazy typu koupim motor na simsona,at je dobrej,levnej a rychle.......to bych rovnou mazal........jinak kdyby to byl fichtl,tak je to ucpana volnobezna tryska.....u simsonu nevim....tam to muze bejt cokoliv od svicky po optiku
Datum: 05. května 2009 17:51
Jméno: Sharky
IP: uživatel5989
 jděte s těma simsonama někam, přečtěte si nadpis tohohle webu: FICHTL KRÁMEK!!! ne simson krámek! s takovou prašivkou si táhni někam jinam... tady se bavíme o fichtlech a babetách, popřípadě jinejch jawách a čezetách, tak si to konečně zapamatujte...
Datum: 05. května 2009 17:42
 zdar mohli by se mi ozvat tento uživatel Jméno: radek IP: uživatel5945 psal na muj dotas skrs karburator na JAWU 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 16:19
 zela tak ja jsem už ho sehnal on ho vyhrabal kamoš na pude tak nic no už a dík za spolupraci
Datum: 06. května 2009 16:19
 tak 450 - 500 ,-
Datum: 06. května 2009 14:47
 tak kolik by si za nej chtel ?
Datum: 05. května 2009 19:53
 clovece, 150 za karbec je docela malo  , kdyby to byl na 20, nebo mustanga, tak by jo, ale na 555.....
Datum: 04. května 2009 18:34
 tak jo a za kolik ho daš ja jsem ochotnej dat za nej 100-150 a ješte odkut seš
Datum: 04. května 2009 16:54
 hele jestli chces ten karbec, tak mam doma asi 3
Datum: 04. května 2009 16:44
Jméno: Jawar
IP: uživatel5981
 co si myslite o oleji valvoline2t polosinetika je dobry?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 21:49
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 ale aspoň maže
Datum: 03. května 2009 21:49
 jo fakt to smrdí jako kdovíco zapařenýho, ale je dobrej
Datum: 03. května 2009 20:21
Jméno: libor
IP: uživatel5546
Datum: 03. května 2009 20:00
Jméno: domte
IP: uživatel779
 jestli je to ten competition tak je super měl jsem ho. ale stačí i ta modrá minerál do fechtla
Datum: 03. května 2009 19:51
Jméno: mustang
IP: uživatel4226
 Čau kluci je normální že když sundám manžetu sání tak je vní trocha benzínu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 18:52
 Je to normální. Symetrický rozvod bez klapky totiž 1/5 směsy vrací zpět do karburátoru kde se znovu obohatí. To je jeho nevýhoda. Proto se dává klapka...
Datum: 03. května 2009 18:52
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 jo je to ok
Datum: 03. května 2009 16:51
 ahoj myslim ze jo. mam dva pincky a delaj to oba dva
Datum: 03. května 2009 16:32
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 mam dotaz já jedu na JAWĚ dandi 125 spadnu na bok a vod tý doby kdyš zapnu benzýn tak totál leje z přepadu benzýn a ani to nechití a taky mam totál tuhej palivovej kohoutek s tim se nedá skoro otočit nevíte co stim karbecem? asi je seklej plovák
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 17:31
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 no já bych to udělal ale mam to u babičky no a kdyš jsem to přitlačil tak jsem jel domu tak jsem na to neměl čas
Datum: 03. května 2009 17:31
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 dam ti dobrou radu.....místo tukání do klavesnice jdi ten karbec rozhodit.... co jinýho bys chtěl slyšet.....mě teměř to samí se stalo na ktm, roebral jsem to, složil a už je to zase pila
Datum: 03. května 2009 17:08
Jméno: zeez
IP: uživatel3402
 cau lidi,chci se optat jak se vypocita prumer difuzoru na urcitej motor????
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 14:13
Jméno: slavik
IP: uživatel5336
 zdarec hoši budu zvětšovat difuzor na origo karbecu na 19 až 20 mm.Jak bych měl zvětšit tu hranatou čast a nebo ju mam nechat stejnou .dikes za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 10:11
 zdar draci..kdyz na mustangovi sundam tu hadici u karbecu co de od vzduchovyho filtru tak sou na karbecu takovy dve mali dirky (kdyz se kouknu jako ze strany kam se dava hadice,ty dirky sou v tom obvodu dole) no tak me z tech direk tece benzin,ale docela dost brutalne  nevite jestli je to dobre a nebo spatne?a jestli to ma vliv i na to ze kdyz chvili jedu tak fichtl se zacne dusit,jede jenom na polovinu otacek bez ohledu na to kolik pridam plynu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 11:27
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Přihni plíšek v plov. komoře trochu dolu.
Datum: 03. května 2009 11:27
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
 Přechcává se ti to...
Datum: 03. května 2009 11:26
 jak to myslis plovakem..ze neuzavre ten ventil?
Datum: 03. května 2009 11:02
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
 ten karbec z babetty bych tam opravdu nedaval ze prijdes na upevneni je sice hezky ale bude ti to naprd vzhledem ze babetta ma maly difuzor tak to pojede jeste hur nez s origo
Datum: 03. května 2009 0:45
Jméno: plechy
IP: uživatel2324
 Hele to že ti to teče z tich direk je plovákem!
Datum: 02. května 2009 23:53
Jméno: newim
IP: uživatel1927
 NEVIM
Datum: 02. května 2009 22:04
 hele a schrupne mustang kdyz mu nasadim karbec z babetty?na upevneni nejak pridu ale hlavne jestli to pude a nesnizi to vykon a hlavne jestli se to prestane dusit?
Datum: 02. května 2009 21:37
Jméno: kos
IP: uživatel1927
 nevim
Datum: 02. května 2009 21:21
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Čau draci. CHtěl bych vědět, jestli máte někdo zkušenosti s karburátorem co nabízí SESA. Určitě to už není origo JIKOV, ale jenom
napodobenina,přesto by mně zajímalo jestli je spolehlivej. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 12:14
Jméno: standa
IP: uživatel5961
 taky se me zda zbytecny kupovat novy karburator za 500,- kdyz koupis starsi do stovky......na burze se jich valí stovky a nikdo je nechce.....neumite si predstavit co veci se da koupit skoro zadarmo......treba trysky,jehly,plovaky(to je hop a nebo trop),soupata,pruziny,vicka plovakovky atd....nekteri tomu rikaji bordel na pincky....takle sem jednou koupil dobrou kliku na kejvacku za 20,-  nejakej brutalni valec na 21 skracenej o 1mm s vrtanim 42 s pistem a kruhama za 150,-(bohuzel sem ho blbec tenkrat prodal  ) radici automaty za pade,funglovky kliky ze stary mototechny za 300,- atd......na burze koupis vsechno.....sorry ze sem se tak rozepsal a vubec to neni k tematu
Datum: 02. května 2009 12:14
 byt tebou tak na burze koupim origo za 50 až 100kč
Datum: 01. května 2009 18:59
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 Není to Jikov, je to kopie Jikova, ale naprosto shodná s originálem
Datum: 01. května 2009 18:48
 je to klasickej karbec, u nas ho maj v mototechne, tusim ze je to stale Jikov a je to uplne to samy akorat novy...proste klasika 2917 Psb karbec od Jikova
Datum: 01. května 2009 18:02
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Díky stanone, mně jde hlavně o to , aby s ním šel motor dobře do otáček,nedusil se opodobně.
Datum: 01. května 2009 17:56
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 Já ho mám a nemůžu si ztěžovat! Akorát jediná vada byla, že neotvíral ventil v plováku, on zavřel a už neotevřel... vyměnil jsem ho a vše je bez problémů!
Datum: 01. května 2009 17:51
Jméno: Džarbyklák
IP: uživatel670
 Čus draci mám takovej nemylej problém.Mám Stadiona s22 a nemám furt mokrou svíčkU od benzínu.Nádrž už sem vyčistil,karbec sem vyčistil,benzín dávám porád novej.Tak nevím už sem zoufalej.Pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2009 20:05
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 jestli ti jde benzín z hadičky a dál ne tak profoukni karbec kompresorem malým tlakem
Datum: 01. května 2009 20:05
Jméno: Horst
IP: uživatel5954
 Závad můžeš mít několik závad:uvpanou dirku ve víčku nádrže,sítko,kohoutek,hadička,jehlový ventil v karbci,ucpané trysky,vzdušníky,netěsnost příruby a špatné gufera.
Datum: 01. května 2009 18:54
 zdarec zkus vymenit hadičku zkoušel jsto?
Datum: 01. května 2009 15:50
Jméno: fgh
IP: uživatel5951
 zdar hosi nevite cim je ze me fechtl nedrzi volnobeh sroubek mam dotazeny na max. valec je ok po vybrusu ma najeto asi 2000 km dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 11:58
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 tk mas vyhoblovanou diru na soupatku od sroubku volnobehu....tk jedine novy soupe nebo to nastav tim sroubke na vicku soupatkove komory jak psal Nick_Da_Dick zdar
Datum: 02. května 2009 11:58
Jméno: fgh
IP: uživatel5611
 nikde nefouka cele sem to pretesnil hlavu sem zabrousil pastou a dotahoval sem ji do krize uz nevim co stim je dik
Datum: 01. května 2009 21:57
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 nebo ti nekde fouka....vem horlavej sprej a prekontroluj spoje....
Datum: 01. května 2009 14:46
 tak to nastav tim ze budes sroubovat lankem na karburatoru...tam je zavin ka konci a mala maticka...
Datum: 01. května 2009 12:14
 čau. mám takový dotaz. Moje 175 na které mám daný výfuk z čz motokros žere strašně moc. (při ostré jízdě kdy to dřu furt plný a furt řadím tak si vezme i 15 LITRŮ/100 km !!!!!!!!) To asi není normální spotřeba že ? Všechno je na motoru original až na ten výfuk. (seřízené to taky je, svíčka je krásně cihlová).S tým výfuk to jezdí krásně až na tu spotřebu... Díky za rady čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 1:43
Jméno: standa
IP: uživatel5956
 jestli to mas zprevodovany do sily a nebo furt jezdis jedna-dva tak neni cemu se divit
Datum: 02. května 2009 1:43
 já ti dám troubo ty troubo
Datum: 01. května 2009 20:54
Jméno: paul
IP: uživatel5145
  to je mi jasné že se odpařuje, ale po benzínu zostává skvrna troubo ...
Datum: 01. května 2009 19:09
 benzín se odpařuje, tak je jasné že ho tam nenajdeš troubo..
Datum: 01. května 2009 18:17
Jméno: paul
IP: uživatel5145
 benzín nikde neteče, když nechám motorku třeba týden stát tak pod ní nenajdu ani kapičku benzínu, já bych to tipoval na ten výfuk, a nevím jestli jste mě dobře pochopily já tam mám z čz motokros koleno+ výfuk prostě komplet. A taky asi bude i něco na tom že jezdím opravdu jak prase
Datum: 01. května 2009 17:37
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Někde ti to teče,,nebo jezdíš jako prase!!!
Datum: 01. května 2009 13:42
 to je kravina, 15 litrů žere čz 250/980 a to je teprv kroska...
Datum: 01. května 2009 12:46
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 hmmm to ti to eště moc nežere já naleju do čz 5litrovej kanistr jezdim 2 hodiny a eště ani né v kuse
Datum: 01. května 2009 12:29
 BMW M3 hadra  to mas snad diru v nadrzi ne??neni mozny ze ti to tam nekde tece??prohlidni celou palivovou soustavu a kdyz ani na tom nic nebude tak je to hodne divne...
Datum: 01. května 2009 12:17
|



|