Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 zdar draci!, jiz drive jsem tu psal jake mam problemy s vynechavanim motoru pri vysokych, (na pionyru 223.100 mustang) zkousel sem vse co by mohlo byt pricinou tzn kladivko, kondik, zapal civku, indukcni civku, prosel sem el. instalaci, vyskousel jsem 4 jine karburatory a porad to same ale! bez filtru jede jako drak, teda bez te cerne hadice co vede do filtru, kdyz jsem napojil filtr primo na karbec jako to je od typu 05 az po 221.100 (vyjma mustafy) tak jel taky skvele (jako bez filtru) ale hnez po zpetnem propojeni hadicí prestane poradne jet (jako ze ma maly vykon, pri pridani plneho plynu kokta, zdecha... no proste ma bohatou smes) nejdriv sem si myslel ze to dela to ze jak pridam plym zvetsi se podtlak a tim se hadice splaskne ale vubec to neni pravda zkosel jsem aj to ze jsem hadici odpojil jen od filtru tak ze byla pridelana jen ke karburatouru a vysledek porat stejny - dusi se (po pridani od pul plynu nahoru) taky jsem zkousel na karbec pripevnit metrovou hadici a to byla uplna hruza takze z toho jsem usoudil ze ten motor nema rad hadice nebo spis dlohe vedeni do filtru, ma nekdo podobne problemy??? dovede mi s tim nekdo poradit??? predem dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2009 17:16
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 nevim jestli je to ke me ale guferama to neni, protoze kazdy motor co koupim tak 1 co udelam je ze jej rozeberu a prekontroluju popr. povymenuju dily (po dlouholetych skusenostech s nespolehlivosti kterou nutne potrebuju protoze za tyden najezdim pres 300km) a gufera vymenuju vzdy gufera jsou tam presne 9 dni takze to jima urcite neni (jsou 2 britove a pred nasazenim sem je dostatecne namazal) motor samozrejme nepulim protoze pokud vylozene neni zrejma zavada tak je to zbytecne
Datum: 11. května 2009 17:16
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 Ma úpopcit ze mate problem s guferama jak se zahrajou a zmeknou tak to zacne podsavat nebo nakopak podfukovat jinak nevim co tohle jeste muze delat
Datum: 11. května 2009 16:48
 ja mam podobnej problem..taky ve vysokejch skyta..vsechno sme poladili a 1 kolecko jel jako drak (zhruba 200 m) no otacim se a uz pri rozjezdu to na druhym kolecku zacalo chcipat..  cim to je ? jinak to cely popisu jeste v pokecu..
Datum: 11. května 2009 14:14
Jméno: Dalibor
IP: uživatel1886
 Měl sem stejný problem, Mustav ve vysokejch nechtěl jet a dusil se, moje řešení bylo takové že jsem si našel kousek umělohmotné trubky, asi tak 8cm která měla stejný průměr jako hrdlo karburátoru, pak sem na ni nasadil obyčejnej papírovej filtr, který se běžně používá na mustafech a z druhý strnany toho filtru jsem přilepil víčko od byrvy ve spreji, krásně tam to víčko pasovalo. Od té doby mi mustang ve vysokejch ani neškytnul  .
Datum: 11. května 2009 10:52
Jméno: _buben
IP: uživatel770
 zkus udelat diru zhruba asi tak na sroubovak, mozna o neco vetsi, do filtrboxu.
Datum: 10. května 2009 23:11
Jméno: standa
IP: uživatel6047
 tak to cely vyhod a kup si otevrenej filtr za par stovek....nebo si ho udelej z drateny klece a molitanu......tohle je paradox nekterejch mustangů......nebo by to cely mohla vyresit tryska z 05....ma prumer 65..... kamaradovi se delo neco podobnyho na stary 21.....on je sice uz tricatnik,ale obcas se rad skouří a pak jezdi na fiku po lesech a cistil takle trysku nuzkama na nehty,nejak se u toho zaseknul a ono to pak bylo moc bohatý   tohle je obdobenj pripad.......akorat ze tobe skrti vzduch ta hadice......ja bych ji vyhodil......a vyresil jinej filtr.....
Datum: 10. května 2009 22:54
 některé výbrusy jako např : 2. 3. atd. potřebují více vzduchu který se tam ořes originální filtr nedostane. Radím ti vem mamě punčochu navlec místo filtru a pojede to jak černá ruka. Zdar!!!
Datum: 10. května 2009 21:56
 Třeba máš chudou směs skus nastavit karburátor. A nebo tam nedávej tu hadici a nekde na netu byl návod na přímé sání tak to skus udělat
Datum: 10. května 2009 21:56
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 vzdyt rikam ze s filtrem samotnym to jede dobre a s hadici "samotnou" blbe, staci tam namontovat jen tu hadici a uz to jede blbe ale kdyz tam dam samotny filtr tak jede skvele a navic filtr je tam tyden new takze to tim 100% neni je to tim ze to nechce jet s jakoukoliv hadici i bez filtruakorad nevim co s tym tak se ptam
Datum: 10. května 2009 21:45
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Zasranej vzduchac...
Datum: 10. května 2009 21:40
Jméno: tomas
IP: uživatel3606
 zdravym nevite nakou stranku na cz nebo javy visiho obsahu diky zarady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2009 19:00
 jaké javy? jako javahry na mobil?
Datum: 11. května 2009 19:00
Datum: 10. května 2009 20:54
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Caute dovezl jsem si mustanga na chatu a jak jsem ho vykladal tak z vyfuku vyteklo asi 2,5dcl benzinu.Nakopl jsem ho jel projet a v pohode.Na druhy den nechtel chytit tak jsem ho roztlacil,Chytl ale dusil se kdyz sem pridal plyn tak dlouho trva nez se dostane do otacek a z karburatoru prskal benzin a motor nesel vubec vytocit a do mirnych kopecku jsem musel jezdit na jednicku a ve dvojko jsem se ani nerozjel a pri rozjezdu sam se to ma problem rozjet-Dusi se a skube.Tak jsem vyhodil karbec ven,Vyvaril ho v octu a profoukal kompresorem nasadil startnul a vysledek ten samy.Tak jsem nasteloval predstih,odtrh a bez uspechu.Jehlu jsem zvedal,snizoval a ani tuk.Pak jsem se hrabal v hladine karburatoru a zaclo strilet ze sani-Takovy sedy dym s benzinem a do otacek nesel vubec.Svicky jsem skousel menit asi 10 jsem jich vyskousel a porad nic.Uz nevim cim to muze byt.A jak jsem ho poskladal v garazi a skusil jezdit tak uplne parada na asfalte to prohrablo a zvedlo se na zadni.Prosim poradte mi-
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 22:48
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
 Pokud si to delal se zarovkou tak to je nejpresnejsi predstih co jde!!,take chybu hledej jinde nez tam,ale nevim kde presne muze to bejt moc veci nemas zacpany filtr??
Datum: 10. května 2009 22:48
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 No to pochybuju pac me kontroloval chlapik kterej upravuje zavodni motory na jawy.Nastavoval jsem to i se zarovkou
Datum: 10. května 2009 20:43
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 hele me to delalo taky ale musis si seridit predstih asi si to delal spatne
Datum: 10. května 2009 20:38
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Ne vytekl to benzin skousel jsem to oliznout.Predstih jsem skousel asi 6× a karburator pretesnen.Uz fakt nevim.A motor ma po generalce najeto asi 2000km
Datum: 10. května 2009 20:27
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Ne vytekl to benzin skousel jsem to oliznout.Predstih jsem skousel asi 6× a karburator pretesnen.Uz fakt nevim.A motor ma po generalce najeto asi 2000km
Datum: 10. května 2009 20:24
 Zkus přetěsnit válec karbec s hrdlem sání a válec s hrdlem sání,skus jestli ti to nefouká pod hlavou,skus znova nastavit odtrch a předstih(ale ůplně přesně,odtrh 0,40 a předstih nevim)no a jestli to nepojede ani tak,tak vyměn gufera a jestli ani tak tak to rozpul a dej nový těsnění mezi kartery!
Datum: 10. května 2009 19:35
 čau jen jestli z vejfuku netek olej z převodovky,,,z vejfuku bys to jenom pohledem nepoznal protože oboje jak benzín tak převodovkovej olej by byly černé.
Datum: 10. května 2009 19:07
Jméno: cz175
IP: uživatel3606
 zdravym mam cz 175 a kdyz ji nastartuju a dam tak pul plynu tak jede normalne ale kdyz dam plnej a podrzim ho tak se to zacne dusit a vynechava to nevite cim to je ?? diky zarady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2009 22:43
Jméno: Ondra
IP: uživatel89
 A co náhodou voda v benzinu??
Datum: 12. května 2009 22:43
Jméno: cz175
IP: uživatel3606
 to bych nerek ja tam ma na hadicce to jemny sejtko a pri pul plynu to jede ale dam plnej a dusi se to a vynechava nwm cim to je
Datum: 10. května 2009 15:24
 co třeba tryska?
Datum: 10. května 2009 15:20
Jméno: bigpep
IP: uživatel5544
 Zdar draci potřeboval bych radu na ČZ 125 potřebuji seřídit směs a nevím jak když přidám plyn tak se dusí dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 14:57
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 čus draci už si opravdu nevim rady s tim volnoběhem,prostě absolutně nedrží otáčky,pionýr si sám vůbec "nebafe",funguje jenom chvíli,za jízdy se vždy po****,nevíte v čem je problém??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2009 9:59
Jméno: Dobečová
IP: uživatel1142
 Vezmi kousek žíně a protáhni veškeré dírečky v karburátoru a zjistíš jestli jsou opravdu průchozí.Ten druhý konec se vždy někde vynoří.
Datum: 11. května 2009 9:59
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 U mýho fichtla tenhle problém došel tak daleko, že jsem musel dát jiný karbec. Od tý doby bez problému.
Datum: 10. května 2009 18:50
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 kanálky sem profoukal kompresorem,trysky sou taky čistý,hladina seřízena,mě napadá jestli to není svíčkou po jízdě je vždycky černá jak bota,a strašně smrdí,tak nevim
Datum: 10. května 2009 15:47
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 válec je OK
Datum: 10. května 2009 15:43
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Vyčisti důkladně karburátor (veškerý kanálky), trysky.Seřidˇhladinu v plovákové komoře.Při seřizování šroubkem volnoběhu se
podívej, jestli se zvedá šoupátko.Používej nepoškozená těsnění.V jakém stavu je válec?
Datum: 10. května 2009 14:55
Jméno: xXx
IP: uživatel5506
 zdarec draci potřebuji poradit mam doma čz 175 skútra a potřebuji seřídit směs a nevím jak když přidám plyn tak se dusí dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 15:17
 nepiš mi na email a pošlu ti tabulku seřizování dle typu karburátoru
Datum: 10. května 2009 15:17
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 tak se na to vy.... a prodej mne to
Datum: 10. května 2009 14:57
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jaké je značení karburátoru ? Já bych dala kolem 1/2 otáčky.Záleží na poloze jehly a velikosti trysky.
Datum: 10. května 2009 14:32
 Podívej se na jehlu jestly je správně nastavená a filtr z kontroluj muže bejt od oleja nebo trysky jso zanesené a plováková komora tak též
Datum: 10. května 2009 13:20
 Zdar draci, myslíte že když dám filtr na vzduch o hodně dál od karbce, než má být normálně, že to poznám na výkonu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 15:03
Jméno: durmanek
IP: uživatel6101
 prakticky i teoreticky by mělo bejt uplně jedno jestli tam budeš mit metr hadice nebo nic
Datum: 16. května 2009 15:03
Jméno: jawa5
IP: uživatel5335
 no ak to chces na fichtla tak bi to nemalo uberat na vikone preca mustang ma ties filter az pod nadrzov a ma tam hadicu dlksiu ako na pionieroch.
Datum: 10. května 2009 12:59
Jméno: Enigma
IP: uživatel5831
 tak mosis to teoreticky urobit a prakticky vyskusat
Datum: 10. května 2009 12:02
 to neni ,,tuning'', jen řešim nedostatek místa a využití prázdných prostor - a zajímá mě, jestli mi delší hadice nebude ,,brát výkon''. Podle mě by teoreticky měla, ale když ji nikde neskřípnu, tak to v realitě moc nepoznám, ne?
Datum: 10. května 2009 10:34
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 panebože nech to v progoši tyhle vaše tunyngy to stojí za howno dyž chces ladit tak aspon pořádně
Datum: 10. května 2009 10:31
 čuz draci mám čz 125.a chtěl bych se poradit jak seštelovat karbec .Bere mi to asi moc vzduhu .Jo a ještě neco neustále mi teče z výfuku olej nevím čím to je jestli je to špatným spalováním nebo čím.Tak prosím o radu na seřízení karbecu.díky prosím o odpověď(pište klidně i na email.bigpep@seznam.cz).dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 10:34
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Seřízení záleží na typu ČZ 125.U toho oleje ve výfuku záleží také na způsobu jízdy.Nepřidávej plyn když cítíš ,že motorka už nezrychluje.Dále může být vyběhaný válec .Taky záleží na nastavení předstihu.Nedokonalé spalování u 2T motorů s neřízeným předstihem je realita.
Optimální spalování je v rozsahu určitých otáček,které vyhovuji nastavenému předstihu.Když se dostaneš mimo,je spalování horší.
Datum: 10. května 2009 10:34
 zdar draci..nakopnu mustanga-vrci v pohode,jak mile pridam a zase spatky uberu tak to zustane ve votackach,votacky spadnou minimalne...musim se rozjet aby se to OBCAS vratilo do normalu..nevite cim to je?jo taky mi to obcas strili...ale kdyz uz tak poradne !!  dik moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 10:02
 je tam ta original..uz sem ji zkousel davat na vsechny zarezy a nic  no ale melo by to vracet tu jehlu protoze sem to uz kolikrat rozebiral a pokazdy to dela to samy
Datum: 10. května 2009 10:02
 A máš na jehle tu originál segerku,kterou ti přidržuje ta pružina i s jehlou tak,aby to chodilo spolu?Už jsem viděl i obyčejnou malou segerku na jehle,ale to je právě ten problém,proč se jehla nevrátí se šoupětem z5 dolů.Skoukni to,pro jistotu.
Kondor
Datum: 10. května 2009 9:47
 no jo,ale ja kdyz sundam hadici sání vzduchu tak vidim jak se soupatko normalne zatahuje..beha spravne nahoru a dolu,jenom jestli to nemuze bejt tim,ze zustava jehla porad vytazena?
Datum: 10. května 2009 8:29
 me se vcera tolde taky stalo urcite je to plynovym lankem musis ho vymenit me to samo taky pridavalo vymenil jsem ho a bylo to v poradku.
Datum: 10. května 2009 7:42
Jméno: maresuk
IP: uživatel5936
 Nemohlo by to být špatným lankem plynu? Já jsem ho měl špatný a když jsem zařadil 1 přidal plyn a zařadil 2 tak to jelo pořád na plnej kotel takže jsem musel za chviličku zařadit trojku. Když jsem chtěl zastavit tak jsem podřazoval a pořád to řvalo. Bylo styřelí lanko plynu musel jsem ho vyměnit.
Datum: 09. května 2009 21:40
Jméno: Daf
IP: uživatel6038
 cau hosi muzu dat karbec z 250 kyvacky do panelky 250 me se zda ze to moc zere mam spatny ten sitic dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2009 23:30
Jméno: Rarach
IP: uživatel1074
 Může to prisávat sytičem.Karbec z kývačky by tam měl jít,musí mít stejný průměr difuzoru a stejný trysky,musíš tam mít místo sytiče kolíček na plováku na přeplavení,
jinak to studený nenakopneš.Panelka je na to prevít.
Datum: 11. května 2009 23:30
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Tak ji dej víš
Datum: 09. května 2009 21:45
Jméno: Daf
IP: uživatel6038
 Ta jehla uz niz dat nejde je na poslednim zarezu nahore
Datum: 09. května 2009 21:24
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 To máš moc bohaotu směs. dej ji níž
Datum: 09. května 2009 21:00
Jméno: Daf
IP: uživatel3753
 kolem 8-10l na 100 jehlu ten plisek mam na tom poslednim zarezu nahore a svicka je furt cerna
Datum: 09. května 2009 20:58
 Taky si myslím že tam pujde.
Datum: 09. května 2009 20:58
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Myslim,že tam pude. A kolik ti to žere??
Datum: 09. května 2009 20:47
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Zdravim všechny draky,mám dotaz jestli někdo nevíte co všechno může bejt přičinnou problému s volnoběhem u pionýra,díky za veškerou pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 11:28
 Mne fichtl drzi volnobjeh len ked je uz zehrity ale to tak krasne
Datum: 10. května 2009 11:28
 vymlacena takova ta dosedaci plocha volnobeznyho sroubu na soupatku, spatny predstih, vyjete gufero nic vic me nenapada
Datum: 09. května 2009 22:15
Jméno: Daf
IP: uživatel6037
 cau hosi jak mam nastavit ten sroubek na smes na panelce cistil sem totiz karbec a nevim jak to nastavit dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 12:46
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Asi tak nějak, u některého motoru musíš trochu přidat, u jiného ubrat, každý motor jde trochu jinak.
Datum: 10. května 2009 12:46
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Začni na 1/2 ot. Jestli máš karburátor se sitičem 2926 SD-11b tak 1 ot. Poznáš to i při startu.Při jízdě na 4.převodový stupeň a
při rachlosti 40km/h ,musí dobře reagovat na přidání plynu,nesmí mít prodlevu.
Datum: 10. května 2009 12:10
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 to se šteluje podle dobré akcelerace za určitých rychlostech
Datum: 09. května 2009 20:36
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 dej to ttak od oka a pak jak to nastartujes tak si to doladis
Datum: 09. května 2009 20:20
Jméno: Jk
IP: uživatel4793
 zdar fichtlari muzu na pionyra dat karbec ze simaka pojede lip nebo hur dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2009 13:13
 ze slimaka ma difuser 15 a origo posledni karbec je 17, nejen ze si nepomuzes ale jeste to ztrati...gdyby si dal z fika karbec na slimaka tak je to neco jinyho ale naopak to nema smysl...
Datum: 09. května 2009 13:13
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Klasickej karbec z fichtla ma 17mm difuzor, ze simpla snad 16mm, takze si nepomuzes...
Datum: 09. května 2009 12:59
 tak jako prakticky bys mohl ale proc....nejlip to jede se seriovym dobre serizenym karbecem...
Datum: 09. května 2009 9:32
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Zdravím, chci se zeptat jestli se do pionýra dávala tryska 65. Mám doma 2 pionýry, jeden má strysku 68 (typ Jawa 21) a druhý má trysku 65 (typ Jawa 221.100, je to ten novější). Ten s tou menší tryskou budu dávat dokupy, protože 15 let nejezdil, tak zatím nemůžu posoudit, jaký je mezi nimi rozdíl (např. ve výkonu). Napište popř. co ta menší tryska zlepší nebo zhorší. Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2009 15:09
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Díky za odpověď. Až budu mít čas, tak ho zprovozním a dám tam tu trysku 68
Datum: 09. května 2009 15:09
 vetsi difuser karbenatku = vetsi tryska aby byl zachovan smesovaci pomer, cili aby byla stejna bohatost smesi...ijnak tu trysku 72 sem na mustafovi opravdu videl, byl to tusim rok vyroby 81 nebo 82, cili naprosto posledni mustafy a do karbenatku hrabnuto nebylo a trysky vypadaly stejne zasle tak usuzuju ze se tam davaly uz z vyroby, jinak na tech poslednich mustafech hodne setrili a byly dost porcuhovy, ono se to o mustafech vseobecne tvrdi ze byly nekvalitni a odflakle ale na posledni generaci mustafu je to nejvic videt, site horkou jehlou...jinak dej tam tu 68, je z meho hlediska lepsi i gdyz je drazsi (ceska vyroba) za to ale je to investice na pravem miste...
Datum: 09. května 2009 12:16
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Díky všem za odpověď. Jinak já jsem před pár dny zkusil dát tu trysku 65 místo té 68 a žádný rozdíl jsem nepoznal, ale nevěděl jsem jestli se do těch nových 21 nedávali třeba kvůli spotřebě, ale asi ne. Ta nová 21 (221.100) má vše origo, takže asi ta tryska se tam jen dala jiná (z jakého důvodu, to nevím). A ještě dotaz, mám tam zkusit dát tu trysku 72 nebo 68?
Datum: 08. května 2009 22:55
Jméno: standa
IP: uživatel6032
 hele na stadionackej se davala 60,na karbec z poslednich 05(plovak s jehlou) se davala 65 a od prvnich 20 a 21 se davala 68.....existujou jisty domenky,ze na posledni mustangy se davala 72,ale zatim to neni nijak podlozene.....ale ta 68 tam je
Datum: 08. května 2009 22:27
 ale pozna, 65 se davala na starsi karbec, jinak na tady ty jawy 221.100 cili 21 po roce 76 se ko konci davaly 72 trysky, hlavne je to zname u mustafu posledni generace, pry to bylo kvuli 2krouzkovemu pistu ktery tocil snad o 500 otacek vic a tak aby se to dokrmovalo ve vysokejch tak se tam davala prave 72, vzacnosti je se setkat s 70 tryskou ale existuje, cili ta 65 je ze starsiho typu karbenatku a radim ti kup si tu 68, rozdil tam je, az to budes vytacet do spice tak poznas kam ti to vyleze s 68 a kam s 65, navic tam ani nepatri (do karbenatku Jikov Psb 2917)...
Datum: 08. května 2009 22:08
Jméno: pacakaduch
IP: uživatel65
 ten motor to ani nepozna si myslim
Datum: 08. května 2009 21:03
 já mám v mojí 555 65 trysku.. ale ten karbec je uplně jiný.. takže nemůžu posoudit..
Datum: 08. května 2009 20:51
 Zdar hoši mám dotázek koupil jsem si do mustanga trysku 72 ale má menší díru ta stará 68 jí má větší tak se chci zeptat jakej systém značení trysek jesli větší číslo znamená menší díra nebo naopak pak ještě s jakou mi to pojede líp
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2009 17:39
 bud mas prevrtanou tu strou trysku (pokud to cistis dratem tak se neni cemu divit) anebo je to tim, ze cinani delaj mensi trysky, uz sem tu jednou zaslechl ze ta cinska je mensi nez ceska 68, na to by asi nejlip odpovedel Sesa, jinak plati ze cim vetsi cislo, tim vetsi prumer (68 znamena prumer trysky 0,68 mm)
Datum: 08. května 2009 17:39
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 Ta tvoje 68 bude asi převrtaná, neni možne aby 68 mela vetsi diru nez 72 od originalui vis...
Datum: 08. května 2009 14:59
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 větší čislo=větší díra. Nejlíp ti to pojede s tou starou(pokud nemáš upravy motoru)
Datum: 08. května 2009 14:57
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 nechce mi tict do karbecu benal kohoutek procisteny ,nova gumicka a jedi tak 0,5 km a zacne mi to zdychat a benal nedotece musim fouknout do nadrze pak natece a zase 0,5km vydrzi a pak to samy a mam tam benzinovej filtr
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2009 11:54
Jméno: -FOH-
IP: uživatel4659
 Víš co s tím máš, stačí jak ten plíšek v karbecu ohneš trochu více tak aby hned neuzavíral přívod, pak tam je málo benzínu a nestačí dotékat a pak se ještě podívej jestli ten váleček co uzavírá přívod tím, že na něj ten plíšek tlačí se neseká. Filtr ti problém dělat nebude pokuď ta šipka na něm směřuje ke karbecu, viděl jsem dost borcu co to měli naopak a dělali ze sebe chytré a přitom ani neuměli nasadit filtr.
Datum: 09. května 2009 11:54
 tak ten filtr ti tam dela bordel.... skus ho sundat a uvidis
Datum: 09. května 2009 11:34
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 rikam kouhoutek dobrej de to profouknout z obou stran do nadrze tak benal tece zespod do hadicky buba to v nadrzi takze kouhout je pruchodnej a dikku ve vicku mam dokonce 2 jedna hrebikem
Datum: 09. května 2009 9:00
Jméno: kocvin
IP: uživatel6033
 máš ucpané víčko nejde tam vzduch.
Datum: 08. května 2009 22:35
Jméno: mirek
IP: uživatel4226
 Máš dirku ve víčku nádrže???
Datum: 08. května 2009 20:11
Jméno: standa
IP: uživatel6031
 mas bud ucpanej kohoutek a nebo palivovej ventil v karbecu
Datum: 08. května 2009 13:32
Jméno: jara
IP: uživatel6006
 Zdar,hej zajímalo by mě co se stane když do babetty naleju naftu.Nevíte někdo?Kdyžtak odpovídejte na e-mail.diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2009 7:55
Jméno: JARA
IP: uživatel3747
 Thx za odpovědi zase jsem o něco chytřejší.
Datum: 09. května 2009 7:55
Jméno: standa
IP: uživatel6031
Datum: 08. května 2009 13:30
 na betce to dost dobre nejde, na fikovi se s tim chvilu litat da, dokonce gdyz si nechas velky predstih a rozpaleny to vypnes tak to chvilu jeste bezi, jakmile vychladne tak uz nechyti ani pri roztlaceni z dlouheho kopce, jedine to rozredit benalem tak pak, jinak to akorat vela karbonizuje, klika to odnasi a nici to svici, krouzky, zabordelizuje to cely karbec, plovakovku, trysky, secko je pak mastny, proste svincik, na betce to bude este o neco horsi...
Datum: 08. května 2009 13:12
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 radši to ani nezkoušej
Datum: 08. května 2009 11:51
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nafta bouchá tlakem, který babrta určitě nevivine, a jak je mapsáno níže nafta tam ani nedoteče
Datum: 08. května 2009 8:21
Jméno: fita
IP: uživatel4888
 co se stane jestli pojede nebo ne nevim spis ne protoze odrovnas vsechny trisky a karburaci, zapleskas pist i valec a mozna se ti posere svicka...... ale ta nafta ti nedotece ani do motoru pze se zastavi v karburaci pze tam urco neco zacpe a pak budes mit hafo prace to vycistit
Datum: 08. května 2009 7:49
Jméno: JARA
IP: uživatel6006
 scuotty@seznam.cz
to je muj e-mail
Datum: 08. května 2009 6:46
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Čest draci,mám furt nějakej problem s volnoběhem u pionýra(Jawa 21),nevíte jak se dá ještě seřídit kromě otáčení šrobku s pružinkou
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 15:07
Jméno: durmanek
IP: uživatel6101
 jj, zvchu je lanko vedený šroubkem, kterej je zajištěnej matkou
Datum: 16. května 2009 15:07
 prej když to nejde šroubkem tak to de trochu i ze zhora,,,v tom jak je lanko,,,,,ale mam to jen z doslechu
Datum: 07. května 2009 18:11
 Čus draci, sháním palivovou nádrž na Jaweta standart. Poradí někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2009 18:38
 jo, dej si inzerát a možná se ti někdo ozve
Datum: 07. května 2009 18:38
|



|