slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  151  152  153  154  155  156  157  158  159  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
zdar draci!, jiz drive jsem tu psal jake mam problemy s vynechavanim motoru pri vysokych, (na pionyru 223.100 mustang) zkousel sem vse co by mohlo byt pricinou tzn kladivko, kondik, zapal civku, indukcni civku, prosel sem el. instalaci, vyskousel jsem 4 jine karburatory a porad to same ale! bez filtru jede jako drak, teda bez te cerne hadice co vede do filtru, kdyz jsem napojil filtr primo na karbec jako to je od typu 05 az po 221.100 (vyjma mustafy) tak jel taky skvele (jako bez filtru) ale hnez po zpetnem propojeni hadicí prestane poradne jet (jako ze ma maly vykon, pri pridani plneho plynu kokta, zdecha... no proste ma bohatou smes) nejdriv sem si myslel ze to dela to ze jak pridam plym zvetsi se podtlak a tim se hadice splaskne ale vubec to neni pravda zkosel jsem aj to ze jsem hadici odpojil jen od filtru tak ze byla pridelana jen ke karburatouru a vysledek porat stejny - dusi se (po pridani od pul plynu nahoru) taky jsem zkousel na karbec pripevnit metrovou hadici a to byla uplna hruza takze z toho jsem usoudil ze ten motor nema rad hadice nebo spis dlohe vedeni do filtru, ma nekdo podobne problemy??? dovede mi s tim nekdo poradit??? predem dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2009 17:16
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
nevim jestli je to ke me ale guferama to neni, protoze kazdy motor co koupim tak 1 co udelam je ze jej rozeberu a prekontroluju popr. povymenuju dily (po dlouholetych skusenostech s nespolehlivosti kterou nutne potrebuju protoze za tyden najezdim pres 300km) a gufera vymenuju vzdy gufera jsou tam presne 9 dni takze to jima urcite neni (jsou 2 britove a pred nasazenim sem je dostatecne namazal) motor samozrejme nepulim protoze pokud vylozene neni zrejma zavada tak je to zbytecne
 
 
Datum: 11. května 2009 17:16
 
 
 
 
Jméno: UMS      IP: uživatel5685    
Ma úpopcit ze mate problem s guferama jak se zahrajou a zmeknou tak to zacne podsavat nebo nakopak podfukovat jinak nevim co tohle jeste muze delat
 
 
Datum: 11. května 2009 16:48
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
ja mam podobnej problem..taky ve vysokejch skyta..vsechno sme poladili a 1 kolecko jel jako drak (zhruba 200 m) no otacim se a uz pri rozjezdu to na druhym kolecku zacalo chcipat.. :-( cim to je ? jinak to cely popisu jeste v pokecu..
 
 
Datum: 11. května 2009 14:14
 
 
 
 
Jméno: Dalibor      IP: uživatel1886    
Měl sem stejný problem, Mustav ve vysokejch nechtěl jet a dusil se, moje řešení bylo takové že jsem si našel kousek umělohmotné trubky, asi tak 8cm která měla stejný průměr jako hrdlo karburátoru, pak sem na ni nasadil obyčejnej papírovej filtr, který se běžně používá na mustafech a z druhý strnany toho filtru jsem přilepil víčko od byrvy ve spreji, krásně tam to víčko pasovalo. Od té doby mi mustang ve vysokejch ani neškytnul :-).
 
 
Datum: 11. května 2009 10:52
 
 
 
 
Jméno: _buben      IP: uživatel770    
zkus udelat diru zhruba asi tak na sroubovak, mozna o neco vetsi, do filtrboxu.
 
 
Datum: 10. května 2009 23:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6047    
tak to cely vyhod a kup si otevrenej filtr za par stovek....nebo si ho udelej z drateny klece a molitanu......tohle je paradox nekterejch mustangů......nebo by to cely mohla vyresit tryska z 05....ma prumer 65..... kamaradovi se delo neco podobnyho na stary 21.....on je sice uz tricatnik,ale obcas se rad skouří a pak jezdi na fiku po lesech a cistil takle trysku nuzkama na nehty,nejak se u toho zaseknul a ono to pak bylo moc bohatý:-D:-D tohle je obdobenj pripad.......akorat ze tobe skrti vzduch ta hadice......ja bych ji vyhodil......a vyresil jinej filtr.....
 
 
Datum: 10. května 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: kocvin      E-mail:      IP: uživatel6033    
některé výbrusy jako např : 2. 3. atd. potřebují více vzduchu který se tam ořes originální filtr nedostane. Radím ti vem mamě punčochu navlec místo filtru a pojede to jak černá ruka. Zdar!!!
 
 
Datum: 10. května 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba máš chudou směs skus nastavit karburátor. A nebo tam nedávej tu hadici a nekde na netu byl návod na přímé sání tak to skus udělat
 
 
Datum: 10. května 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
vzdyt rikam ze s filtrem samotnym to jede dobre a s hadici "samotnou" blbe, staci tam namontovat jen tu hadici a uz to jede blbe ale kdyz tam dam samotny filtr tak jede skvele a navic filtr je tam tyden new takze to tim 100% neni je to tim ze to nechce jet s jakoukoliv hadici i bez filtruakorad nevim co s tym tak se ptam
 
 
Datum: 10. května 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Zasranej vzduchac...
 
 
Datum: 10. května 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel3606    
zdravym nevite nakou stranku na cz nebo javy visiho obsahu diky zarady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaké javy? jako javahry na mobil? :-D
 
 
Datum: 11. května 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 10. května 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel5632    
Caute dovezl jsem si mustanga na chatu a jak jsem ho vykladal tak z vyfuku vyteklo asi 2,5dcl benzinu.Nakopl jsem ho jel projet a v pohode.Na druhy den nechtel chytit tak jsem ho roztlacil,Chytl ale dusil se kdyz sem pridal plyn tak dlouho trva nez se dostane do otacek a z karburatoru prskal benzin a motor nesel vubec vytocit a do mirnych kopecku jsem musel jezdit na jednicku a ve dvojko jsem se ani nerozjel a pri rozjezdu sam se to ma problem rozjet-Dusi se a skube.Tak jsem vyhodil karbec ven,Vyvaril ho v octu a profoukal kompresorem nasadil startnul a vysledek ten samy.Tak jsem nasteloval predstih,odtrh a bez uspechu.Jehlu jsem zvedal,snizoval a ani tuk.Pak jsem se hrabal v hladine karburatoru a zaclo strilet ze sani-Takovy sedy dym s benzinem a do otacek nesel vubec.Svicky jsem skousel menit asi 10 jsem jich vyskousel a porad nic.Uz nevim cim to muze byt.A jak jsem ho poskladal v garazi a skusil jezdit tak uplne parada na asfalte to prohrablo a zvedlo se na zadni.Prosim poradte mi- odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 22:48
 
 
 
 
Jméno: Monax      IP: uživatel5313    
Pokud si to delal se zarovkou tak to je nejpresnejsi predstih co jde!!,take chybu hledej jinde nez tam,ale nevim kde presne muze to bejt moc veci nemas zacpany filtr??
 
 
Datum: 10. května 2009 22:48
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel5632    
No to pochybuju pac me kontroloval chlapik kterej upravuje zavodni motory na jawy.Nastavoval jsem to i se zarovkou
 
 
Datum: 10. května 2009 20:43
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
hele me to delalo taky ale musis si seridit predstih asi si to delal spatne:-)
 
 
Datum: 10. května 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel5632    
Ne vytekl to benzin skousel jsem to oliznout.Predstih jsem skousel asi 6× a karburator pretesnen.Uz fakt nevim.A motor ma po generalce najeto asi 2000km
 
 
Datum: 10. května 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel5632    
Ne vytekl to benzin skousel jsem to oliznout.Predstih jsem skousel asi 6× a karburator pretesnen.Uz fakt nevim.A motor ma po generalce najeto asi 2000km
 
 
Datum: 10. května 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus přetěsnit válec karbec s hrdlem sání a válec s hrdlem sání,skus jestli ti to nefouká pod hlavou,skus znova nastavit odtrch a předstih(ale ůplně přesně,odtrh 0,40 a předstih nevim)no a jestli to nepojede ani tak,tak vyměn gufera a jestli ani tak tak to rozpul a dej nový těsnění mezi kartery!
 
 
Datum: 10. května 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: Konwi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau jen jestli z vejfuku netek olej z převodovky,,,z vejfuku bys to jenom pohledem nepoznal protože oboje jak benzín tak převodovkovej olej by byly černé.
 
 
Datum: 10. května 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: cz175      IP: uživatel3606    
zdravym mam cz 175 a kdyz ji nastartuju a dam tak pul plynu tak jede normalne ale kdyz dam plnej a podrzim ho tak se to zacne dusit a vynechava to nevite cim to je ?? diky zarady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel89    
A co náhodou voda v benzinu??
 
 
Datum: 12. května 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: cz175      IP: uživatel3606    
to bych nerek ja tam ma na hadicce to jemny sejtko a pri pul plynu to jede ale dam plnej a dusi se to a vynechava nwm cim to je
 
 
Datum: 10. května 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
co třeba tryska?
 
 
Datum: 10. května 2009 15:20
 
 
 
 
Jméno: bigpep      IP: uživatel5544    
Zdar draci potřeboval bych radu na ČZ 125 potřebuji seřídit směs a nevím jak když přidám plyn tak se dusí dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 14:57
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
čus draci už si opravdu nevim rady s tim volnoběhem,prostě absolutně nedrží otáčky,pionýr si sám vůbec "nebafe",funguje jenom chvíli,za jízdy se vždy po****,nevíte v čem je problém?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2009 9:59
 
 
 
 
Jméno: Dobečová      IP: uživatel1142    
Vezmi kousek žíně a protáhni veškeré dírečky v karburátoru a zjistíš jestli jsou opravdu průchozí.Ten druhý konec se vždy někde vynoří.
 
 
Datum: 11. května 2009 9:59
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
U mýho fichtla tenhle problém došel tak daleko, že jsem musel dát jiný karbec. Od tý doby bez problému.
 
 
Datum: 10. května 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
kanálky sem profoukal kompresorem,trysky sou taky čistý,hladina seřízena,mě napadá jestli to není svíčkou po jízdě je vždycky černá jak bota,a strašně smrdí,tak nevim:-(
 
 
Datum: 10. května 2009 15:47
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
válec je OK :-)
 
 
Datum: 10. května 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Vyčisti důkladně karburátor (veškerý kanálky), trysky.Seřidˇhladinu v plovákové komoře.Při seřizování šroubkem volnoběhu se podívej, jestli se zvedá šoupátko.Používej nepoškozená těsnění.V jakém stavu je válec?
 
 
Datum: 10. května 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: xXx      IP: uživatel5506    
zdarec draci potřebuji poradit mam doma čz 175 skútra a potřebuji seřídit směs a nevím jak když přidám plyn tak se dusí dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: pavlos.v      E-mail:      IP: uživatel4877    
nepiš mi na email a pošlu ti tabulku seřizování dle typu karburátoru ;-)
 
 
Datum: 10. května 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel5345    
tak se na to vy.... a prodej mne to :-)
 
 
Datum: 10. května 2009 14:57
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Jaké je značení karburátoru ? Já bych dala kolem 1/2 otáčky.Záleží na poloze jehly a velikosti trysky.
 
 
Datum: 10. května 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: Pasta911 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podívej se na jehlu jestly je správně nastavená a filtr z kontroluj muže bejt od oleja nebo trysky jso zanesené a plováková komora tak též
 
 
Datum: 10. května 2009 13:20
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci, myslíte že když dám filtr na vzduch o hodně dál od karbce, než má být normálně, že to poznám na výkonu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2009 15:03
 
 
 
 
Jméno: durmanek      IP: uživatel6101    
prakticky i teoreticky by mělo bejt uplně jedno jestli tam budeš mit metr hadice nebo nic
 
 
Datum: 16. května 2009 15:03
 
 
 
 
Jméno: jawa5      IP: uživatel5335    
no ak to chces na fichtla tak bi to nemalo uberat na vikone preca mustang ma ties filter az pod nadrzov a ma tam hadicu dlksiu ako na pionieroch.
 
 
Datum: 10. května 2009 12:59
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel5831    
tak mosis to teoreticky urobit a prakticky vyskusat :-D
 
 
Datum: 10. května 2009 12:02
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to neni ,,tuning'', jen řešim nedostatek místa a využití prázdných prostor - a zajímá mě, jestli mi delší hadice nebude ,,brát výkon''. Podle mě by teoreticky měla, ale když ji nikde neskřípnu, tak to v realitě moc nepoznám, ne?
 
 
Datum: 10. května 2009 10:34
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
panebože nech to v progoši tyhle vaše tunyngy to stojí za howno dyž chces ladit tak aspon pořádně
 
 
Datum: 10. května 2009 10:31
 
 
 
 
Jméno: bigpep ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čuz draci mám čz 125.a chtěl bych se poradit jak seštelovat karbec .Bere mi to asi moc vzduhu .Jo a ještě neco neustále mi teče z výfuku olej nevím čím to je jestli je to špatným spalováním nebo čím.Tak prosím o radu na seřízení karbecu.díky prosím o odpověď(pište klidně i na email.bigpep@seznam.cz).dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 10:34
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Seřízení záleží na typu ČZ 125.U toho oleje ve výfuku záleží také na způsobu jízdy.Nepřidávej plyn když cítíš ,že motorka už nezrychluje.Dále může být vyběhaný válec .Taky záleží na nastavení předstihu.Nedokonalé spalování u 2T motorů s neřízeným předstihem je realita. Optimální spalování je v rozsahu určitých otáček,které vyhovuji nastavenému předstihu.Když se dostaneš mimo,je spalování horší.
 
 
Datum: 10. května 2009 10:34
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
zdar draci..nakopnu mustanga-vrci v pohode,jak mile pridam a zase spatky uberu tak to zustane ve votackach,votacky spadnou minimalne...musim se rozjet aby se to OBCAS vratilo do normalu..nevite cim to je?jo taky mi to obcas strili...ale kdyz uz tak poradne !! :-D dik moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
je tam ta original..uz sem ji zkousel davat na vsechny zarezy a nic :-( no ale melo by to vracet tu jehlu protoze sem to uz kolikrat rozebiral a pokazdy to dela to samy
 
 
Datum: 10. května 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: Kondor      E-mail:      IP: uživatel5279    
A máš na jehle tu originál segerku,kterou ti přidržuje ta pružina i s jehlou tak,aby to chodilo spolu?Už jsem viděl i obyčejnou malou segerku na jehle,ale to je právě ten problém,proč se jehla nevrátí se šoupětem z5 dolů.Skoukni to,pro jistotu. Kondor
 
 
Datum: 10. května 2009 9:47
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
no jo,ale ja kdyz sundam hadici sání vzduchu tak vidim jak se soupatko normalne zatahuje..beha spravne nahoru a dolu,jenom jestli to nemuze bejt tim,ze zustava jehla porad vytazena?
 
 
Datum: 10. května 2009 8:29
 
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel5353    
me se vcera tolde taky stalo urcite je to plynovym lankem musis ho vymenit me to samo taky pridavalo vymenil jsem ho a bylo to v poradku.
 
 
Datum: 10. května 2009 7:42
 
 
 
 
Jméno: maresuk      IP: uživatel5936    
Nemohlo by to být špatným lankem plynu? Já jsem ho měl špatný a když jsem zařadil 1 přidal plyn a zařadil 2 tak to jelo pořád na plnej kotel takže jsem musel za chviličku zařadit trojku. Když jsem chtěl zastavit tak jsem podřazoval a pořád to řvalo. Bylo styřelí lanko plynu musel jsem ho vyměnit.
 
 
Datum: 09. května 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: Daf      IP: uživatel6038    
cau hosi muzu dat karbec z 250 kyvacky do panelky 250 me se zda ze to moc zere mam spatny ten sitic dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2009 23:30
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel1074    
Může to prisávat sytičem.Karbec z kývačky by tam měl jít,musí mít stejný průměr difuzoru a stejný trysky,musíš tam mít místo sytiče kolíček na plováku na přeplavení, jinak to studený nenakopneš.Panelka je na to prevít.
 
 
Datum: 11. května 2009 23:30
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Tak ji dej víš :-D
 
 
Datum: 09. května 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: Daf      IP: uživatel6038    
Ta jehla uz niz dat nejde je na poslednim zarezu nahore
 
 
Datum: 09. května 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
To máš moc bohaotu směs. dej ji níž
 
 
Datum: 09. května 2009 21:00
 
 
 
 
Jméno: Daf      IP: uživatel3753    
kolem 8-10l na 100 jehlu ten plisek mam na tom poslednim zarezu nahore a svicka je furt cerna
 
 
Datum: 09. května 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky si myslím že tam pujde.
 
 
Datum: 09. května 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Myslim,že tam pude. A kolik ti to žere??
 
 
Datum: 09. května 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Zdravim všechny draky,mám dotaz jestli někdo nevíte co všechno může bejt přičinnou problému s volnoběhem u pionýra,díky za veškerou pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 11:28
 
 
 
 
Jméno: reginald      E-mail:      IP: uživatel6041    
Mne fichtl drzi volnobjeh len ked je uz zehrity ale to tak krasne
 
 
Datum: 10. května 2009 11:28
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel5450    
vymlacena takova ta dosedaci plocha volnobeznyho sroubu na soupatku, spatny predstih, vyjete gufero nic vic me nenapada
 
 
Datum: 09. května 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: Daf      IP: uživatel6037    
cau hosi jak mam nastavit ten sroubek na smes na panelce cistil sem totiz karbec a nevim jak to nastavit dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Asi tak nějak, u některého motoru musíš trochu přidat, u jiného ubrat, každý motor jde trochu jinak.
 
 
Datum: 10. května 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Začni na 1/2 ot. Jestli máš karburátor se sitičem 2926 SD-11b tak 1 ot. Poznáš to i při startu.Při jízdě na 4.převodový stupeň a při rachlosti 40km/h ,musí dobře reagovat na přidání plynu,nesmí mít prodlevu.
 
 
Datum: 10. května 2009 12:10
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5357    
to se šteluje podle dobré akcelerace za určitých rychlostech
 
 
Datum: 09. května 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
dej to ttak od oka a pak jak to nastartujes tak si to doladis
 
 
Datum: 09. května 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: Jk      IP: uživatel4793    
zdar fichtlari muzu na pionyra dat karbec ze simaka pojede lip nebo hur dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2009 13:13
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ze slimaka ma difuser 15 a origo posledni karbec je 17, nejen ze si nepomuzes ale jeste to ztrati...gdyby si dal z fika karbec na slimaka tak je to neco jinyho ale naopak to nema smysl...
 
 
Datum: 09. května 2009 13:13
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Klasickej karbec z fichtla ma 17mm difuzor, ze simpla snad 16mm, takze si nepomuzes...
 
 
Datum: 09. května 2009 12:59
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jako prakticky bys mohl ale proc....nejlip to jede se seriovym dobre serizenym karbecem...:-)
 
 
Datum: 09. května 2009 9:32
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Zdravím, chci se zeptat jestli se do pionýra dávala tryska 65. Mám doma 2 pionýry, jeden má strysku 68 (typ Jawa 21) a druhý má trysku 65 (typ Jawa 221.100, je to ten novější). Ten s tou menší tryskou budu dávat dokupy, protože 15 let nejezdil, tak zatím nemůžu posoudit, jaký je mezi nimi rozdíl (např. ve výkonu). Napište popř. co ta menší tryska zlepší nebo zhorší. Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2009 15:09
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Díky za odpověď. Až budu mít čas, tak ho zprovozním a dám tam tu trysku 68 ;-)
 
 
Datum: 09. května 2009 15:09
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vetsi difuser karbenatku = vetsi tryska aby byl zachovan smesovaci pomer, cili aby byla stejna bohatost smesi...ijnak tu trysku 72 sem na mustafovi opravdu videl, byl to tusim rok vyroby 81 nebo 82, cili naprosto posledni mustafy a do karbenatku hrabnuto nebylo a trysky vypadaly stejne zasle tak usuzuju ze se tam davaly uz z vyroby, jinak na tech poslednich mustafech hodne setrili a byly dost porcuhovy, ono se to o mustafech vseobecne tvrdi ze byly nekvalitni a odflakle ale na posledni generaci mustafu je to nejvic videt, site horkou jehlou...jinak dej tam tu 68, je z meho hlediska lepsi i gdyz je drazsi (ceska vyroba) za to ale je to investice na pravem miste...
 
 
Datum: 09. května 2009 12:16
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Díky všem za odpověď. Jinak já jsem před pár dny zkusil dát tu trysku 65 místo té 68 a žádný rozdíl jsem nepoznal, ale nevěděl jsem jestli se do těch nových 21 nedávali třeba kvůli spotřebě, ale asi ne. Ta nová 21 (221.100) má vše origo, takže asi ta tryska se tam jen dala jiná (z jakého důvodu, to nevím). A ještě dotaz, mám tam zkusit dát tu trysku 72 nebo 68?
 
 
Datum: 08. května 2009 22:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6032    
hele na stadionackej se davala 60,na karbec z poslednich 05(plovak s jehlou) se davala 65 a od prvnich 20 a 21 se davala 68.....existujou jisty domenky,ze na posledni mustangy se davala 72,ale zatim to neni nijak podlozene.....ale ta 68 tam je
 
 
Datum: 08. května 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ale pozna, 65 se davala na starsi karbec, jinak na tady ty jawy 221.100 cili 21 po roce 76 se ko konci davaly 72 trysky, hlavne je to zname u mustafu posledni generace, pry to bylo kvuli 2krouzkovemu pistu ktery tocil snad o 500 otacek vic a tak aby se to dokrmovalo ve vysokejch tak se tam davala prave 72, vzacnosti je se setkat s 70 tryskou ale existuje, cili ta 65 je ze starsiho typu karbenatku a radim ti kup si tu 68, rozdil tam je, az to budes vytacet do spice tak poznas kam ti to vyleze s 68 a kam s 65, navic tam ani nepatri (do karbenatku Jikov Psb 2917)...
 
 
Datum: 08. května 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: pacakaduch      IP: uživatel65    
ten motor to ani nepozna si myslim
 
 
Datum: 08. května 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám v mojí 555 65 trysku.. ale ten karbec je uplně jiný.. takže nemůžu posoudit..
 
 
Datum: 08. května 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: benda      E-mail:      IP: uživatel1811    
Zdar hoši mám dotázek koupil jsem si do mustanga trysku 72 ale má menší díru ta stará 68 jí má větší tak se chci zeptat jakej systém značení trysek jesli větší číslo znamená menší díra nebo naopak pak ještě s jakou mi to pojede líp odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud mas prevrtanou tu strou trysku (pokud to cistis dratem tak se neni cemu divit) anebo je to tim, ze cinani delaj mensi trysky, uz sem tu jednou zaslechl ze ta cinska je mensi nez ceska 68, na to by asi nejlip odpovedel Sesa, jinak plati ze cim vetsi cislo, tim vetsi prumer (68 znamena prumer trysky 0,68 mm)
 
 
Datum: 08. května 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel1201    
Ta tvoje 68 bude asi převrtaná, neni možne aby 68 mela vetsi diru nez 72 od originalui vis...
 
 
Datum: 08. května 2009 14:59
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
větší čislo=větší díra. Nejlíp ti to pojede s tou starou(pokud nemáš upravy motoru)
 
 
Datum: 08. května 2009 14:57
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
nechce mi tict do karbecu benal kohoutek procisteny ,nova gumicka a jedi tak 0,5 km a zacne mi to zdychat a benal nedotece musim fouknout do nadrze pak natece a zase 0,5km vydrzi a pak to samy a mam tam benzinovej filtr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2009 11:54
 
 
 
 
Jméno: -FOH-      IP: uživatel4659    
Víš co s tím máš, stačí jak ten plíšek v karbecu ohneš trochu více tak aby hned neuzavíral přívod, pak tam je málo benzínu a nestačí dotékat a pak se ještě podívej jestli ten váleček co uzavírá přívod tím, že na něj ten plíšek tlačí se neseká. Filtr ti problém dělat nebude pokuď ta šipka na něm směřuje ke karbecu, viděl jsem dost borcu co to měli naopak a dělali ze sebe chytré a přitom ani neuměli nasadit filtr.
 
 
Datum: 09. května 2009 11:54
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ten filtr ti tam dela bordel.... skus ho sundat a uvidis
 
 
Datum: 09. května 2009 11:34
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
rikam kouhoutek dobrej de to profouknout z obou stran do nadrze tak benal tece zespod do hadicky buba to v nadrzi takze kouhout je pruchodnej a dikku ve vicku mam dokonce 2 jedna hrebikem:-D
 
 
Datum: 09. května 2009 9:00
 
 
 
 
Jméno: kocvin      IP: uživatel6033    
máš ucpané víčko nejde tam vzduch.
 
 
Datum: 08. května 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel4226    
Máš dirku ve víčku nádrže???
 
 
Datum: 08. května 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6031    
mas bud ucpanej kohoutek a nebo palivovej ventil v karbecu
 
 
Datum: 08. května 2009 13:32
 
 
 
 
Jméno: jara      IP: uživatel6006    
Zdar,hej zajímalo by mě co se stane když do babetty naleju naftu.Nevíte někdo?Kdyžtak odpovídejte na e-mail.diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2009 7:55
 
 
 
 
Jméno: JARA      IP: uživatel3747    
Thx za odpovědi zase jsem o něco chytřejší.
 
 
Datum: 09. května 2009 7:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6031    
fichtly mi na naftu jezdily,ale musis mit velkou kompresi!! ale je to neskutecna dymovnice:-D do babety to nelej,ta by skapala:-D:-D:-D
 
 
Datum: 08. května 2009 13:30
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na betce to dost dobre nejde, na fikovi se s tim chvilu litat da, dokonce gdyz si nechas velky predstih a rozpaleny to vypnes tak to chvilu jeste bezi, jakmile vychladne tak uz nechyti ani pri roztlaceni z dlouheho kopce, jedine to rozredit benalem tak pak, jinak to akorat vela karbonizuje, klika to odnasi a nici to svici, krouzky, zabordelizuje to cely karbec, plovakovku, trysky, secko je pak mastny, proste svincik, na betce to bude este o neco horsi...
 
 
Datum: 08. května 2009 13:12
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
radši to ani nezkoušej
 
 
Datum: 08. května 2009 11:51
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
nafta bouchá tlakem, který babrta určitě nevivine, a jak je mapsáno níže nafta tam ani nedoteče
 
 
Datum: 08. května 2009 8:21
 
 
 
 
Jméno: fita      IP: uživatel4888    
co se stane jestli pojede nebo ne nevim spis ne protoze odrovnas vsechny trisky a karburaci, zapleskas pist i valec a mozna se ti posere svicka...... ale ta nafta ti nedotece ani do motoru pze se zastavi v karburaci pze tam urco neco zacpe a pak budes mit hafo prace to vycistit
 
 
Datum: 08. května 2009 7:49
 
 
 
 
Jméno: JARA      IP: uživatel6006    
scuotty@seznam.cz to je muj e-mail
 
 
Datum: 08. května 2009 6:46
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Čest draci,mám furt nějakej problem s volnoběhem u pionýra(Jawa 21),nevíte jak se dá ještě seřídit kromě otáčení šrobku s pružinkou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2009 15:07
 
 
 
 
Jméno: durmanek      IP: uživatel6101    
jj, zvchu je lanko vedený šroubkem, kterej je zajištěnej matkou
 
 
Datum: 16. května 2009 15:07
 
 
 
 
Jméno: Konwi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prej když to nejde šroubkem tak to de trochu i ze zhora,,,v tom jak je lanko,,,,,ale mam to jen z doslechu
 
 
Datum: 07. května 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: Pudla      E-mail:      IP: uživatel2168    
Čus draci, sháním palivovou nádrž na Jaweta standart. Poradí někdo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
jo, dej si inzerát a možná se ti někdo ozve
 
 
Datum: 07. května 2009 18:38
 
<  151  152  153  154  155  156  157  158  159  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.07.2025 19:02:24 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu