Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci mam takovej dotaz jestli nevite kde by se dal sehnat karburator na jawu 555 ja ho ma ale deravej a nemužu sehnat jinej nemusi bejt kompletni ja všechny veci z nej mam tak dík za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 18:44
 jo tak za kolik by si ho dal?
Datum: 03. května 2009 18:44
Jméno: radek
IP: uživatel5945
 zdarečky karburator bych měl jestly máš zajem ale jinak i vím kde se da levne sehnat tak odepis jak to vydis zatím
Datum: 30. dubna 2009 17:27
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 zdarec lidi , mam dotaz , ted se mi zacali prepalovat zarovky v zadnim svetle , ve predu mam 15W zarovku , mam 30 W zapalko , poradte , uz si newm rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2009 0:54
Jméno: emi
IP: uživatel5949
 pokud mas zapalko 30W tak v predu musi byt zarovka 25W a vzadu 5W
Datum: 01. května 2009 0:54
 ja mam 20W zapalko a vepredu 15w a vzadu sem mel vzdycky 6V 5W...ale porad se mi to taky palilo...dal sem 12V 5W a sviti skoro stejne a nepali se  spokojenost...jinak neni to zadna bludicka
Datum: 29. dubna 2009 22:09
 do předu dej 25W a do zadu 5W a melo by to byt OK
Datum: 29. dubna 2009 21:56
Jméno: petr
IP: uživatel5938
 ahoj lidi, mam takovej problem a nevim co snim mozná ze ho uz nekdo uspěšně řešil tak pls napište zkrátka řečeno jedu na fíkovi jedem po rovině nic se neděje nepřidávám nijak extra plin drzim otacky na takovym optim a najednou otáčky jdou dolu a jakoby brzdil (spatně se to popisuje protoze to brzdeni muze byt jen pocitový) pak sem tedy snízil rychlost zastavyl omrkl to a zase jel dal a jel v pohode zadnej problem a asi po 6 km znovu nenapada me cim to muze být
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 20:28
 měl jsem stejnej problém a byla to jen vadná svíčka dej tam úplně novou
Datum: 29. dubna 2009 20:28
 pomer 1:33 min je na skodu, pokud to mas po vybrusu nebo novy pist s krouzkama tak se ti to prehriva a pak to vadne, muze to prisavat olej z prevodovky (ohreje se olej a pres spatny tesneni to jde do valce, vyznacuje se to velkou kourivosti a stiplavy, specificky zapach), muze se to i jinak prehrivat (chuda smes, zasvineny zebra na valci a hlave kuprikladu) nedoteka ti benal, to bud jak rikal Standa nebo se to vysaje z plovakovky a pak tam nic neni (pricpany kohoutek na nadrzi nebo ventil v plovakovce, nizka hladinka atd), jinak bych to nevidel cili to vem postupne a zacni vylucovat, zrada tady z toho a Standovyho je vice mene tu napsana, musis uz jen hledat
Datum: 29. dubna 2009 17:31
Jméno: erger
IP: uživatel3402
 mozna se ti zadira koukni na pist jestli je mazlej,dystak davej v pomeru 1:40 ja osobne jezdim 1:33
Datum: 29. dubna 2009 15:36
Jméno: standa
IP: uživatel5934
 mas ucpanej kohoutek a nebo odfuk bandy....spis ten odfuk bandy.....vzdy jak slezes ze sedacky tak to lapne vzduch,zacne tect benzin,ale jen tech 6km....pak se zase udela podtlak v bande a zase to zdechne.....
Datum: 29. dubna 2009 15:33
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Nevíte co má za učel větší tryska? Proč se doporučuje pro válec 40 tryska 72? Máte s tím někdo zkušenost jestli to jede lepší nebo něco Dík za odpověď. V 05ce mám hl 60 a 38 a válec 05 přebroušenej na 40.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 15:35
Jméno: standa
IP: uživatel5934
 u toho vrtani to je jinak.....vetsi vrtani=vetsi plocha sten valce=vic oleje ve smesi proto vetsi tryska...a samozrejmne druhou veci je ze to ma kapku vetsi saci podtlak a kompenzuje se tak bohatost smesi
Datum: 29. dubna 2009 15:35
 Je to logický,,, větší tryska, víc benzínu, více zapálené směsi - větší výkon... ale ne vždy je větší tryska na místě - přechlastávání.
Datum: 29. dubna 2009 14:56
 zdarec simvas jakou ma zhruba hodnotu karbec 2914 HZ ? kompletni az na jeden sroubek od plovakovky a pruzinu soupatka
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 22:48
Jméno: jawik
IP: uživatel4985
 zdarko jaka ve hlavni tryska na fichtlu 72 nebo 68??......dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 6:08
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Vetsi tryska + zasranej vzduchovej filtr, to je tepr mnamka
Datum: 29. dubna 2009 6:08
 jasně, máš o něco větší spotřebu
Datum: 28. dubna 2009 19:58
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 Normalne je 68 ale dej si ta 72 ta je o neco lepší
Datum: 28. dubna 2009 19:45
Jméno: stonda
IP: uživatel4172
 Je to uplně jedno.. jestli newíš jakou dat, tak vyzkoušej obě a uvidíš sa kterou ti to pojede wo něco líp.. ale jako v podstatě to je celkem jedno...
Datum: 28. dubna 2009 19:29
Jméno: kahisek
IP: uživatel5925
 hoj draci hej jak mam v karbecu nastavit tu hladinu plovačku jk jak to tam mam skřivit pls pora%dte dik moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 19:02
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Záleží jestli se ti to uchcává, nebo naopak nedotejká benzín......Když se přechcává tak ho přihni dolu....a když nedotejká tak nahoru.
Datum: 28. dubna 2009 19:02
 zdar můžete mi někdo poradit jestli mužu dát na jawu 175 karburátor z jawy 250?. nebo jký karburátor je tam dobrý dat ten origoš je špatnej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 13:02
Jméno: standa
IP: uživatel5920
 nejde obecne rict ze sou a nebo nejsou stejny,protoze treba starsi 175 meli difuzor 24,ale novejsi typy uz taky meli 26 jako 250.....spise bych resil trysky....a ja muzu rict,ze mam na Péráku karburator z 250 kejvačky,prumer 26,trysky origo z kejvačky a valí super.....
Datum: 28. dubna 2009 13:02
 Jo to vim taky že mají jiný trisky a difůzor,ale jinak sou ůplně to samý!
Datum: 28. dubna 2009 7:04
Jméno: brisK
IP: uživatel5757
 250 ma difuzor 26mm 175 ma 24mm ale když ho otryskuješ na 175 a trochu sa s tím pohraješ tak měla valit
Datum: 27. dubna 2009 23:09
Jméno: Pepa Zdepa
IP: uživatel4865
 Ty karbce teda rozhodne stejne nejsou. Ten z 250 ma vetsi difuzor a trysky.
Datum: 27. dubna 2009 22:13
 Zdar ten karbec z jawi 175 je stejnej jak na jawe 250 mam obe motorky doma akorat mozna skontroluj velikost trisek mozna mužou být jinýho pruměru ale to ti fakt neřeknu kdyžtak napiš jak to dopadlo me na e-mail
Datum: 27. dubna 2009 21:37
Jméno: mirek
IP: uživatel4226
 Čau kluci jaký benzín je lepší pro motor mustanga natural nebo special?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 16:33
 pro Domte: asis mě trošku nepochopil, myslel jsem to tak jak psal standa, když tam naleju special, tak nastartuju našlápnutím bez problému, ale pokud tam naleju natural, tak mi jen tak nechce chytnout, ale musim ho roztlačit a pak když chytne, tak jede o něco lépe než ten special, a nevim co tu máš za kecy, že jsem rád, že jedu, když mě ani neznáš, tak tu moc nemachruj.
Datum: 28. dubna 2009 16:33
 takž enejlepší budemarmeláda
Datum: 28. dubna 2009 15:48
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Kejmls to že se ti zdá není benálem ale protožes roztlačoval a seš rád že jedeš
Datum: 28. dubna 2009 14:08
 pro standa: jo, tak to mě taky na natural nehce chytat na našlápnutí, ale když ho roztlačim a chytne, tak se mi zdá, že jede o malinko líp
Datum: 28. dubna 2009 13:48
Jméno: standa
IP: uživatel5920
 udajne je to jedno a na natural by to melo jet malinko líp,ale moje skusenost je opacna.....mam takovýho naladovýho fichtla....na special chytá na první slapnuti a na natural nekdy az na roztlačení a este peknou chvilku nechce jet....ale to jen moje zkusenost
Datum: 28. dubna 2009 11:45
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 zdar mezi specialem 91 a naturalem 95 nevidim na originalnim motoru rozdil.spis se mi zda ze na 91 vali lepe je takovej klidnejsi chod,ale muj nazor
Datum: 28. dubna 2009 8:39
 jezdi na natural 95, je lepší než speciál a dneska už se dá říct, že stojí i stejně jako speciál
Datum: 28. dubna 2009 7:21
Jméno: chosee
IP: uživatel1201
 to je nějakej pičus  prej mustang po upravach pojede na natural..ten tu jede khamo..asi nějaky ožralý.sem se zasmal
Datum: 28. dubna 2009 7:17
 martin: ještě na to salám a bude to super
Datum: 27. dubna 2009 20:46
Datum: 27. dubna 2009 20:45
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Pro mirka - natural 95 je nejlepší na mustoše
pro JAWA_ceZetak - lepší je chleba se sýrem
Datum: 27. dubna 2009 20:43
 je lepší chleba s máslem, nebo chleba se sýrem?
Datum: 27. dubna 2009 20:37
Jméno: rex
IP: uživatel2079
 zdarec lidi he uchlastava se mi porad fichtl newitw nekdo cim by to mohlo byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 19:36
 cus hele rex hele jak mas karborator a v nem plovak a tu jehlu tak nad tim je vicko ktere muzes sundat jspu tam dva srouby a v tom vicku asi prvavdepodobne budes mit v prdely takovej ten valecek s takovou tickou a ten se ti nebude vracet a proto to mas tak uchlastany to vymen otazka 100 kc maximalne a pak kdyztak zkus jeste dat filtr normal jak jse pres nej benzin a pak uz to bude ok .
Datum: 27. dubna 2009 19:36
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Přihni trochu plíšek v plov. komoře dolu.
Datum: 27. dubna 2009 15:34
Jméno: PAVEL
IP: uživatel5904
 VYPNI SI BENZ  nebo tam dej filtr na benz nebo vyměň sfiltřík na kohoutku v nádrži nebo si utahni trochu jehlu .
Datum: 27. dubna 2009 15:24
 Zdar, mám problém s fichtlem. Jedu přijedu třeba ke křížovatce a motor nechce jit vubec do otáček, nejdřív se jakoby zahltí a pak se vytočí. Dělá to i pod kopec když jedu bez plynu a pak přidám tak to je doba než to začne jet... Předstih mam 1,6, na airboxu mam odělanou jednu tu velkou zatku nahoře a jednu dole a bohtost smněi mam uplně nahoře tak nevim čim to je, diky za rady....
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 15:33
Jméno: emi
IP: uživatel5921
 stahni hladinu niz a znova si zazatkuj tenairbox pak by to melo byt v poradku
Datum: 28. dubna 2009 15:33
 Tohle dost odpovídá na velkou hladinu nebo máš teda jehlu v úplně dolním zářezu a tim nejbohatší směs....! Ani ten předstih neni úplně ideální....spáš bych dal 1,8-1,9 (1,6 je dost točivý....)
Datum: 27. dubna 2009 17:58
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jestli si ten plíšek v karbecu dal uplně nahoru tak si ten bezín přidal!!!!!!!!!!!
Datum: 27. dubna 2009 12:45
Jméno: petr
IP: uživatel5901
 čau jakou bohatost na pionýráckým karbecu je seřizovatelný jen jeden šroubek kterým zdviháš šoupě a tím zvišuješ volnoběh ale skus se projet uplně bez filtrboxu jestli ti to bude dělat taky a nebo skus seřídid vúli lanka plynu pokud ta vúle je moc velká tak plyn špatně reaguje ale pokud je moc malá nebo žádná tak při zatočení si pincek sám plyn přidá protože lanko vlastně natahuješ a zdvihá se jehla a proto samo přidává nebo problém s palivem třeba jehlový ventil
Datum: 26. dubna 2009 22:07
Jméno: shrek
IP: uživatel5613
 Čau draci, jak je na fichtlovy karburátor spojen se sáním tou silikonovou hadicí tak ta mi praskla.Nevíte co stím mám dělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 16:18
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 co mam delat?co asi myslis?KOUPIT NOWOU!!!!!!manzeta filtru sani stoji 80kc nebo ses dalsi setrivec?narvi tam cokoliv podobnyho prumeru,hlavne at to tesni a je to cisty
Datum: 27. dubna 2009 16:18
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 nic
Datum: 26. dubna 2009 21:28
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 nic
Datum: 26. dubna 2009 21:28
Jméno: Horst
IP: uživatel5897
 shreku ty nemáš kousek hadice od vysavače ?
Datum: 26. dubna 2009 19:47
 zdar chtel bych se zeptat na jakej jezdíte olej do benzínu ve fichtlovi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2009 20:57
 mogul TSF
Datum: 14. května 2009 20:57
 mgul TSF
Datum: 14. května 2009 20:56
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Repsol Moto Standart 2T za 155 Kč/1L
Datum: 26. dubna 2009 22:46
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Boxer 2T
Datum: 26. dubna 2009 22:19
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Boxer 2T
Datum: 26. dubna 2009 22:19
 Castrol 2T...polosyntetika...cervena nadobka  nic vic nic min...180Kc/1L
Datum: 26. dubna 2009 20:33
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 Nééé!! Už zase?? Vždyť se to tu probírá každý týden!
Datum: 26. dubna 2009 19:25
Jméno: mirek
IP: uživatel4226
 mogul TSF
Datum: 26. dubna 2009 18:59
 Taky Shell advance sx a stál mě asi 130,- /1l
Datum: 26. dubna 2009 18:59
 M2T za 18kc?? 250ml?? me to stoji 25,- , 1L/100kč
Datum: 26. dubna 2009 18:44
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 shell advance sx 150kč/litr
Datum: 26. dubna 2009 18:44
Jméno: Mates
IP: uživatel5895
 v nouzi si kup na benzínce M2T za 18 Kč ale kup si rači olej od SHALL WE a mas to
Datum: 26. dubna 2009 18:31
 Zdar draci, mám ještě dotaz na svíčku - dostal jsem tady nedávno radu, ať srazim elektrody že to bude dobře chytat (Stadion S11). Opravdu to funguje (chytlo to napoprvý), ale narazil jsem na jeden problém - dal jsem si sotva 5 minut testovací projížďku a začalo se to chovat divně. Vyndal jsem svíčku, asi desetkrát se spálil (i 10 minut po vytažení) a je celá černá od sazí. Může za to ta menší mezera? Mě knížka poradila, že to bude bohatá směs - počítá se jako bohatá směs i to, že mám asi moc/málo oleje? (mícháno před nějakou dobou v noci od oka). Napadá mě jestli za to nemůže třeba větší množství oleje. Jinak motor narozdíl od ostatních moc netočim, jen když jedu na jedničku, tak dokaď má sílu, tak přidávám plyn, ale snažim se to moc nehrotit. Napadá mě akorát ta špatná směs (olej/benzin) nebo ta jinačí vzdálenost mezi kontaktama na svíčce - poraďte prosim. V karbci jsem se nehrabal, už je pěkně dlouho seřízenej pořád stejně. Že by vzdálenost kontaktů na svíčce ovlivnila tolik spalování mi moc neleze do hlavy, ale tak proto se ptám - u jawy je možný všechno. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 20:52
 Ještě si vzpomínám, že při startování nešel přeplavit karbec, když to chytlo tak to běželo jen v malých otáčkách a musel jsem slabě cukat za plyn aby to nezdechlo. Po chvíli to začalo nabírat na otáčkách, ale pořád to byla sotva polovina než kolik to točí normálně. Pak stačilo pustit plyn, prudce zatáhnout a už to jelo docela dobře
Datum: 26. dubna 2009 20:52
 Svíčku mám na 0,4mm, jiskra je modrá, zapalování ok. Možná za to může ten benzin, ono nebojim se říct že se toho možná smíchalo víc dohromady - v pondělí snad vyzkoušim, před pár minutama jsem namíchal novou čerstvou směs. Přirubu jsem prohnutou míval asi před rokem (ale i to se dalo utěsnit a jezdilo to perfektně), ale už je ok. Já se ptám hlavně jestli nemůže mit vliv mezera mezi kontakty na to, že je svíčka po chvíli jízdy celá černá.
Datum: 26. dubna 2009 20:16
Jméno: Horst
IP: uživatel5897
 Na elektrodách svíčky dej mezeru 0,4 mm,koukni na jiskru,má být modrá.Jeli červená,tak vyměň kondík.Seřiď zapalování,karbec nemá kromě jehly žádné seřizování.Benzin 1:33 .Další problém může být gufero pod spojkou.Druhá závada-nemáš prohnutou přírubu na karburátoru ??.Čau
Datum: 26. dubna 2009 19:39
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 čau draci, nevíte někdo čím se šteluje u jawetty bohatost/chudost směsi ? díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2009 22:02
 steluje se pouze zvednuti/snizenim jehli v soupatku,nic jinyho na to neni,nebo pak trysky,ale nevim ja presne je resenej karbec u jawetty
Datum: 25. dubna 2009 22:02
 zdar chtel bych se zeptat na mustanga jsem dal sportovni vzduchovej filtr musim zvetsit trysky nebo co musim udelat? nezadre se to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2009 23:28
Jméno: standa
IP: uživatel5880
 JAWA_ceZetak ® : co to povidas  u me si na ICQ offline uz asi tejden....a hlavne ja posledni dobou nejsem moc on-line......jak se dostanu domu,tak neco smlsnu,dam si kafe,pustim ICQ,skouknu pokec,skouknu motoinzerci a mizim,takze pokud zrovna nejsi on-line,tak bohuzel.......ale jinak nic mi od tebe neprislo  mozna ti zlobí vysílač  přijímač je v poradku 
Datum: 24. dubna 2009 23:28
 stando se se mnou nebavýš? já ti píšu a ty nic.
Datum: 24. dubna 2009 19:10
Jméno: standa
IP: uživatel5877
 dava se tryska 72....nekdy az 75....
Datum: 24. dubna 2009 12:35
 jestli se nepletu,tak to nesmis hnat nadoraz,ale jinak asi ok
Datum: 24. dubna 2009 7:35
Jméno: mustang
IP: uživatel4226
 Čau trysky bych nechal stejný to by se ti jenom zvedla spotřeba. Když se ti to nezadřelo do ted
Datum: 23. dubna 2009 21:49
Jméno: mfg
IP: uživatel2336
 CUs all, potřebuju poradit sem zoufalej. Babetta se furt dusí a vynechává, vím že je to karbecem dal sem tam z jiny babety a jela v pohodě, ale nevím čím to je. Měl sem ho venku 100x ale furt nemužu přijit proč . hladinu benzinu sem šteloval 10000x prostě sem z toho v prdeli pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 22:11
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 mrkni jestli nemas zasranej vejfuk.. taky sem si myslle ze je to karburatorem furt sem hocislil a nic.. pak sem vypalil vejfuk a bylo po prblemu
Datum: 23. dubna 2009 22:11
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Odšroubuj víko plovákové komory a karburátor otoč.Plováky musí být zároveň s vrškem emulsní trubice.Oba musí být v jedné rovině.
Vyšroubuj šroubky volnoběhu a bohatosti směsi. Vezmi kousek žíně a protáhni kanálky v karburátoru i trysky.Když to smontuješ
dohromady , dej šroubek bohatosti na 1/2 až jednu otáčku.Šroubek volnoběhu zašroubuj,aby se přizvedlo šoupě.Potom to musíš
seřídit , aby držel volnoběh a motor dobře reagoval na přidání plynu.Průchodnost kanálků v karburátoru , je podmínkou úspěchu.
Datum: 23. dubna 2009 21:53
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 zdarec mustang jede asi 200 m nic moc pak se rozejede leti 60 i vic (12 sekundaro) pak jak se zahreje tak nechce chytnout dam to az tak na po 4. ale jak se rozjedu nekdy zdechne na rozjezdu is dobrou prací levé ruky  pak se dusí nevíte neckdo co s tim jo a jak se da upravit krbec na mustafe aby to zvysilo vykon??? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 18:19
 Zdar fichtlari nemate nekdo doma navic kohoutek k nadrzi me nejde zapnout rezerva a bez toho se jezdit neda tak kdyby nekdo mel tak at mi napise na email:lipas.holubar@seznam.cz dik moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 7:24
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Ten kohoutek vyšroubuj a vyčisti.Může být ucpaná trubička,nebo špatné těsnění pod kličkou.
Datum: 23. dubna 2009 7:24
Jméno: cc
IP: uživatel1337
 cau proc mi nejde seridit volnobeh triskou ale jenom tim sroubem co je nad vickem karburatoru
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 18:31
Jméno: cc
IP: uživatel1337
 haha
Datum: 22. dubna 2009 18:31
Jméno: libor
IP: uživatel5546
 nemas na tom nejaky zjebany zavit?? na tom srubu nebo v karbecu??.. mas tam vubec tu pruzinu? na tom srubu volnobeznym?
Datum: 22. dubna 2009 14:17
|



|