slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  153  154  155  156  157  158  159  160  161  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: aminim ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci mam takovej dotaz jestli nevite kde by se dal sehnat karburator na jawu 555 ja ho ma ale deravej a nemužu sehnat jinej nemusi bejt kompletni ja všechny veci z nej mam tak dík za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: aminim ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo tak za kolik by si ho dal?
 
 
Datum: 03. května 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel5945    
zdarečky karburator bych měl jestly máš zajem ale jinak i vím kde se da levne sehnat tak odepis jak to vydis zatím
 
 
Datum: 30. dubna 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
zdarec lidi , mam dotaz , ted se mi zacali prepalovat zarovky v zadnim svetle , ve predu mam 15W zarovku , mam 30 W zapalko , poradte , uz si newm rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2009 0:54
 
 
 
 
Jméno: emi      IP: uživatel5949    
pokud mas zapalko 30W tak v predu musi byt zarovka 25W a vzadu 5W
 
 
Datum: 01. května 2009 0:54
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mam 20W zapalko a vepredu 15w a vzadu sem mel vzdycky 6V 5W...ale porad se mi to taky palilo...dal sem 12V 5W a sviti skoro stejne a nepali se:-)spokojenost...jinak neni to zadna bludicka:-D
 
 
Datum: 29. dubna 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do předu dej 25W a do zadu 5W a melo by to byt OK
 
 
Datum: 29. dubna 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel5938    
ahoj lidi, mam takovej problem a nevim co snim mozná ze ho uz nekdo uspěšně řešil tak pls napište zkrátka řečeno jedu na fíkovi jedem po rovině nic se neděje nepřidávám nijak extra plin drzim otacky na takovym optim a najednou otáčky jdou dolu a jakoby brzdil (spatně se to popisuje protoze to brzdeni muze byt jen pocitový) pak sem tedy snízil rychlost zastavyl omrkl to a zase jel dal a jel v pohode zadnej problem a asi po 6 km znovu nenapada me cim to muze být odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 20:28
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měl jsem stejnej problém a byla to jen vadná svíčka dej tam úplně novou
 
 
Datum: 29. dubna 2009 20:28
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pomer 1:33 min je na skodu, pokud to mas po vybrusu nebo novy pist s krouzkama tak se ti to prehriva a pak to vadne, muze to prisavat olej z prevodovky (ohreje se olej a pres spatny tesneni to jde do valce, vyznacuje se to velkou kourivosti a stiplavy, specificky zapach), muze se to i jinak prehrivat (chuda smes, zasvineny zebra na valci a hlave kuprikladu) nedoteka ti benal, to bud jak rikal Standa nebo se to vysaje z plovakovky a pak tam nic neni (pricpany kohoutek na nadrzi nebo ventil v plovakovce, nizka hladinka atd), jinak bych to nevidel cili to vem postupne a zacni vylucovat, zrada tady z toho a Standovyho je vice mene tu napsana, musis uz jen hledat:-)
 
 
Datum: 29. dubna 2009 17:31
 
 
 
 
Jméno: erger      IP: uživatel3402    
mozna se ti zadira koukni na pist jestli je mazlej,dystak davej v pomeru 1:40 ja osobne jezdim 1:33
 
 
Datum: 29. dubna 2009 15:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5934    
mas ucpanej kohoutek a nebo odfuk bandy....spis ten odfuk bandy.....vzdy jak slezes ze sedacky tak to lapne vzduch,zacne tect benzin,ale jen tech 6km....pak se zase udela podtlak v bande a zase to zdechne.....
 
 
Datum: 29. dubna 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Nevíte co má za učel větší tryska? Proč se doporučuje pro válec 40 tryska 72? Máte s tím někdo zkušenost jestli to jede lepší nebo něco Dík za odpověď. V 05ce mám hl 60 a 38 a válec 05 přebroušenej na 40. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 15:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5934    
u toho vrtani to je jinak.....vetsi vrtani=vetsi plocha sten valce=vic oleje ve smesi proto vetsi tryska...a samozrejmne druhou veci je ze to ma kapku vetsi saci podtlak a kompenzuje se tak bohatost smesi
 
 
Datum: 29. dubna 2009 15:35
 
 
 
 
Jméno: Kwjety ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to logický,,, větší tryska, víc benzínu, více zapálené směsi - větší výkon... ale ne vždy je větší tryska na místě - přechlastávání.
 
 
Datum: 29. dubna 2009 14:56
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec simvas jakou ma zhruba hodnotu karbec 2914 HZ ? kompletni az na jeden sroubek od plovakovky a pruzinu soupatka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 22:48
 
 
 
 
Jméno: jawik      IP: uživatel4985    
zdarko jaka ve hlavni tryska na fichtlu 72 nebo 68??......dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 6:08
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
Vetsi tryska + zasranej vzduchovej filtr, to je tepr mnamka :-)
 
 
Datum: 29. dubna 2009 6:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně, máš o něco větší spotřebu :-D
 
 
Datum: 28. dubna 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel5929    
Normalne je 68 ale dej si ta 72 ta je o neco lepší
 
 
Datum: 28. dubna 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: stonda      IP: uživatel4172    
Je to uplně jedno.. jestli newíš jakou dat, tak vyzkoušej obě a uvidíš sa kterou ti to pojede wo něco líp.. ale jako v podstatě to je celkem jedno...
 
 
Datum: 28. dubna 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel5925    
hoj draci hej jak mam v karbecu nastavit tu hladinu plovačku jk jak to tam mam skřivit pls pora%dte dik moc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Záleží jestli se ti to uchcává, nebo naopak nedotejká benzín......Když se přechcává tak ho přihni dolu....a když nedotejká tak nahoru.
 
 
Datum: 28. dubna 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: bombo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar můžete mi někdo poradit jestli mužu dát na jawu 175 karburátor z jawy 250?. nebo jký karburátor je tam dobrý dat ten origoš je špatnej. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 13:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5920    
nejde obecne rict ze sou a nebo nejsou stejny,protoze treba starsi 175 meli difuzor 24,ale novejsi typy uz taky meli 26 jako 250.....spise bych resil trysky....a ja muzu rict,ze mam na Péráku karburator z 250 kejvačky,prumer 26,trysky origo z kejvačky a valí super.....
 
 
Datum: 28. dubna 2009 13:02
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo to vim taky že mají jiný trisky a difůzor,ale jinak sou ůplně to samý!
 
 
Datum: 28. dubna 2009 7:04
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel5757    
250 ma difuzor 26mm 175 ma 24mm ale když ho otryskuješ na 175 a trochu sa s tím pohraješ tak měla valit
 
 
Datum: 27. dubna 2009 23:09
 
 
 
 
Jméno: Pepa Zdepa      IP: uživatel4865    
Ty karbce teda rozhodne stejne nejsou. Ten z 250 ma vetsi difuzor a trysky.
 
 
Datum: 27. dubna 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: xmen-cz      E-mail:      IP: uživatel5915    
Zdar ten karbec z jawi 175 je stejnej jak na jawe 250 mam obe motorky doma akorat mozna skontroluj velikost trisek mozna mužou být jinýho pruměru ale to ti fakt neřeknu kdyžtak napiš jak to dopadlo me na e-mail
 
 
Datum: 27. dubna 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel4226    
Čau kluci jaký benzín je lepší pro motor mustanga natural nebo special? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 16:33
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro Domte: asis mě trošku nepochopil, myslel jsem to tak jak psal standa, když tam naleju special, tak nastartuju našlápnutím bez problému, ale pokud tam naleju natural, tak mi jen tak nechce chytnout, ale musim ho roztlačit a pak když chytne, tak jede o něco lépe než ten special, a nevim co tu máš za kecy, že jsem rád, že jedu, když mě ani neznáš, tak tu moc nemachruj.
 
 
Datum: 28. dubna 2009 16:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takž enejlepší budemarmeláda:-D
 
 
Datum: 28. dubna 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Kejmls to že se ti zdá není benálem ale protožes roztlačoval a seš rád že jedeš :-D
 
 
Datum: 28. dubna 2009 14:08
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro standa: jo, tak to mě taky na natural nehce chytat na našlápnutí, ale když ho roztlačim a chytne, tak se mi zdá, že jede o malinko líp
 
 
Datum: 28. dubna 2009 13:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5920    
udajne je to jedno a na natural by to melo jet malinko líp,ale moje skusenost je opacna.....mam takovýho naladovýho fichtla....na special chytá na první slapnuti a na natural nekdy az na roztlačení a este peknou chvilku nechce jet....ale to jen moje zkusenost
 
 
Datum: 28. dubna 2009 11:45
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
zdar mezi specialem 91 a naturalem 95 nevidim na originalnim motoru rozdil.spis se mi zda ze na 91 vali lepe je takovej klidnejsi chod,ale muj nazor:-D
 
 
Datum: 28. dubna 2009 8:39
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezdi na natural 95, je lepší než speciál a dneska už se dá říct, že stojí i stejně jako speciál
 
 
Datum: 28. dubna 2009 7:21
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel1201    
to je nějakej pičus:-D prej mustang po upravach pojede na natural..ten tu jede khamo..asi nějaky ožralý.sem se zasmal
 
 
Datum: 28. dubna 2009 7:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
martin: ještě na to salám a bude to super :-D
 
 
Datum: 27. dubna 2009 20:46
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Originální mustang je dělanej na speciál,ale motor s ůpravama by měl jezdit na naturel nebo ještě líp na 100 oktanovej benal.Ale klidně jede na natural i originální mustang(já na něj jednou jezdil taky když sem neměl jinej),a nejlíp jede na tich 100oktanů i origiginální.Ale mustang spálí všechno i technickej benzín i slivku!:-):-):-)
 
 
Datum: 27. dubna 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Pro mirka - natural 95 je nejlepší na mustoše pro JAWA_ceZetak - lepší je chleba se sýrem :-D
 
 
Datum: 27. dubna 2009 20:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je lepší chleba s máslem, nebo chleba se sýrem?
 
 
Datum: 27. dubna 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: rex      IP: uživatel2079    
zdarec lidi he uchlastava se mi porad fichtl newitw nekdo cim by to mohlo byt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: adik      E-mail:      IP: uživatel4254    
cus hele rex hele jak mas karborator a v nem plovak a tu jehlu tak nad tim je vicko ktere muzes sundat jspu tam dva srouby a v tom vicku asi prvavdepodobne budes mit v prdely takovej ten valecek s takovou tickou a ten se ti nebude vracet a proto to mas tak uchlastany to vymen otazka 100 kc maximalne a pak kdyztak zkus jeste dat filtr normal jak jse pres nej benzin a pak uz to bude ok .:-)
 
 
Datum: 27. dubna 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Přihni trochu plíšek v plov. komoře dolu.
 
 
Datum: 27. dubna 2009 15:34
 
 
 
 
Jméno: PAVEL      IP: uživatel5904    
VYPNI SI BENZ :-) nebo tam dej filtr na benz nebo vyměň sfiltřík na kohoutku v nádrži nebo si utahni trochu jehlu . :-)
 
 
Datum: 27. dubna 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: Jawan21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, mám problém s fichtlem. Jedu přijedu třeba ke křížovatce a motor nechce jit vubec do otáček, nejdřív se jakoby zahltí a pak se vytočí. Dělá to i pod kopec když jedu bez plynu a pak přidám tak to je doba než to začne jet... Předstih mam 1,6, na airboxu mam odělanou jednu tu velkou zatku nahoře a jednu dole a bohtost smněi mam uplně nahoře tak nevim čim to je, diky za rady.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: emi      IP: uživatel5921    
stahni hladinu niz a znova si zazatkuj tenairbox pak by to melo byt v poradku
 
 
Datum: 28. dubna 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle dost odpovídá na velkou hladinu nebo máš teda jehlu v úplně dolním zářezu a tim nejbohatší směs....! Ani ten předstih neni úplně ideální....spáš bych dal 1,8-1,9 (1,6 je dost točivý....)
 
 
Datum: 27. dubna 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jestli si ten plíšek v karbecu dal uplně nahoru tak si ten bezín přidal!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 27. dubna 2009 12:45
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel5901    
čau jakou bohatost na pionýráckým karbecu je seřizovatelný jen jeden šroubek kterým zdviháš šoupě a tím zvišuješ volnoběh ale skus se projet uplně bez filtrboxu jestli ti to bude dělat taky a nebo skus seřídid vúli lanka plynu pokud ta vúle je moc velká tak plyn špatně reaguje ale pokud je moc malá nebo žádná tak při zatočení si pincek sám plyn přidá protože lanko vlastně natahuješ a zdvihá se jehla a proto samo přidává nebo problém s palivem třeba jehlový ventil
 
 
Datum: 26. dubna 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: shrek      IP: uživatel5613    
Čau draci, jak je na fichtlovy karburátor spojen se sáním tou silikonovou hadicí tak ta mi praskla.Nevíte co stím mám dělat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 16:18
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
co mam delat?co asi myslis?KOUPIT NOWOU!!!!!!manzeta filtru sani stoji 80kc nebo ses dalsi setrivec?narvi tam cokoliv podobnyho prumeru,hlavne at to tesni a je to cisty:-D
 
 
Datum: 27. dubna 2009 16:18
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
nic
 
 
Datum: 26. dubna 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
nic
 
 
Datum: 26. dubna 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5897    
shreku ty nemáš kousek hadice od vysavače ?
 
 
Datum: 26. dubna 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel5353    
zdar chtel bych se zeptat na jakej jezdíte olej do benzínu ve fichtlovi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: mustang      E-mail:      IP: uživatel6088    
mogul TSF
 
 
Datum: 14. května 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: mustang      E-mail:      IP: uživatel6088    
mgul TSF
 
 
Datum: 14. května 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Repsol Moto Standart 2T za 155 Kč/1L
 
 
Datum: 26. dubna 2009 22:46
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel1337    
Boxer 2T
 
 
Datum: 26. dubna 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel1337    
Boxer 2T
 
 
Datum: 26. dubna 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Castrol 2T...polosyntetika...cervena nadobka:-Dnic vic nic min...180Kc/1L
 
 
Datum: 26. dubna 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
Nééé!! Už zase?? Vždyť se to tu probírá každý týden!
 
 
Datum: 26. dubna 2009 19:25
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel4226    
mogul TSF
 
 
Datum: 26. dubna 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky Shell advance sx a stál mě asi 130,- /1l
 
 
Datum: 26. dubna 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M2T za 18kc?? 250ml?? me to stoji 25,- , 1L/100kč :-D
 
 
Datum: 26. dubna 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
shell advance sx 150kč/litr
 
 
Datum: 26. dubna 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel5895    
v nouzi si kup na benzínce M2T za 18 Kč ale kup si rači olej od SHALL WE a mas to
 
 
Datum: 26. dubna 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci, mám ještě dotaz na svíčku - dostal jsem tady nedávno radu, ať srazim elektrody že to bude dobře chytat (Stadion S11). Opravdu to funguje (chytlo to napoprvý), ale narazil jsem na jeden problém - dal jsem si sotva 5 minut testovací projížďku a začalo se to chovat divně. Vyndal jsem svíčku, asi desetkrát se spálil (i 10 minut po vytažení) a je celá černá od sazí. Může za to ta menší mezera? Mě knížka poradila, že to bude bohatá směs - počítá se jako bohatá směs i to, že mám asi moc/málo oleje? (mícháno před nějakou dobou v noci od oka). Napadá mě jestli za to nemůže třeba větší množství oleje. Jinak motor narozdíl od ostatních moc netočim, jen když jedu na jedničku, tak dokaď má sílu, tak přidávám plyn, ale snažim se to moc nehrotit. Napadá mě akorát ta špatná směs (olej/benzin) nebo ta jinačí vzdálenost mezi kontaktama na svíčce - poraďte prosim. V karbci jsem se nehrabal, už je pěkně dlouho seřízenej pořád stejně. Že by vzdálenost kontaktů na svíčce ovlivnila tolik spalování mi moc neleze do hlavy, ale tak proto se ptám - u jawy je možný všechno. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ještě si vzpomínám, že při startování nešel přeplavit karbec, když to chytlo tak to běželo jen v malých otáčkách a musel jsem slabě cukat za plyn aby to nezdechlo. Po chvíli to začalo nabírat na otáčkách, ale pořád to byla sotva polovina než kolik to točí normálně. Pak stačilo pustit plyn, prudce zatáhnout a už to jelo docela dobře ;-)
 
 
Datum: 26. dubna 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Svíčku mám na 0,4mm, jiskra je modrá, zapalování ok. Možná za to může ten benzin, ono nebojim se říct že se toho možná smíchalo víc dohromady - v pondělí snad vyzkoušim, před pár minutama jsem namíchal novou čerstvou směs. Přirubu jsem prohnutou míval asi před rokem (ale i to se dalo utěsnit a jezdilo to perfektně), ale už je ok. Já se ptám hlavně jestli nemůže mit vliv mezera mezi kontakty na to, že je svíčka po chvíli jízdy celá černá.
 
 
Datum: 26. dubna 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5897    
Na elektrodách svíčky dej mezeru 0,4 mm,koukni na jiskru,má být modrá.Jeli červená,tak vyměň kondík.Seřiď zapalování,karbec nemá kromě jehly žádné seřizování.Benzin 1:33 .Další problém může být gufero pod spojkou.Druhá závada-nemáš prohnutou přírubu na karburátoru ??.Čau
 
 
Datum: 26. dubna 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: 551 sport      IP: uživatel2073    
čau draci, nevíte někdo čím se šteluje u jawetty bohatost/chudost směsi ? díky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
steluje se pouze zvednuti/snizenim jehli v soupatku,nic jinyho na to neni,nebo pak trysky,ale nevim ja presne je resenej karbec u jawetty
 
 
Datum: 25. dubna 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel5353    
zdar chtel bych se zeptat na mustanga jsem dal sportovni vzduchovej filtr musim zvetsit trysky nebo co musim udelat? nezadre se to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2009 23:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5880    
JAWA_ceZetak ® : co to povidas:-D u me si na ICQ offline uz asi tejden....a hlavne ja posledni dobou nejsem moc on-line......jak se dostanu domu,tak neco smlsnu,dam si kafe,pustim ICQ,skouknu pokec,skouknu motoinzerci a mizim,takze pokud zrovna nejsi on-line,tak bohuzel.......ale jinak nic mi od tebe neprislo:-) mozna ti zlobí vysílač:-D přijímač je v poradku:-D:-D
 
 
Datum: 24. dubna 2009 23:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando se se mnou nebavýš? já ti píšu a ty nic.
 
 
Datum: 24. dubna 2009 19:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5877    
dava se tryska 72....nekdy az 75....
 
 
Datum: 24. dubna 2009 12:35
 
 
 
 
Jméno: tinker      E-mail:      IP: uživatel5875    
jestli se nepletu,tak to nesmis hnat nadoraz,ale jinak asi ok
 
 
Datum: 24. dubna 2009 7:35
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel4226    
Čau trysky bych nechal stejný to by se ti jenom zvedla spotřeba. Když se ti to nezadřelo do ted :-D
 
 
Datum: 23. dubna 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: mfg      IP: uživatel2336    
CUs all, potřebuju poradit sem zoufalej. Babetta se furt dusí a vynechává, vím že je to karbecem dal sem tam z jiny babety a jela v pohodě, ale nevím čím to je. Měl sem ho venku 100x ale furt nemužu přijit proč . hladinu benzinu sem šteloval 10000x prostě sem z toho v prdeli pls poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
mrkni jestli nemas zasranej vejfuk.. taky sem si myslle ze je to karburatorem furt sem hocislil a nic.. pak sem vypalil vejfuk a bylo po prblemu:-)
 
 
Datum: 23. dubna 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Odšroubuj víko plovákové komory a karburátor otoč.Plováky musí být zároveň s vrškem emulsní trubice.Oba musí být v jedné rovině. Vyšroubuj šroubky volnoběhu a bohatosti směsi. Vezmi kousek žíně a protáhni kanálky v karburátoru i trysky.Když to smontuješ dohromady , dej šroubek bohatosti na 1/2 až jednu otáčku.Šroubek volnoběhu zašroubuj,aby se přizvedlo šoupě.Potom to musíš seřídit , aby držel volnoběh a motor dobře reagoval na přidání plynu.Průchodnost kanálků v karburátoru , je podmínkou úspěchu.
 
 
Datum: 23. dubna 2009 21:53
 
 
 
 
Jméno: UMS      IP: uživatel5685    
zdarec mustang jede asi 200 m nic moc pak se rozejede leti 60 i vic (12 sekundaro) pak jak se zahreje tak nechce chytnout dam to az tak na po 4. ale jak se rozjedu nekdy zdechne na rozjezdu is dobrou prací levé ruky:-D pak se dusí nevíte neckdo co s tim jo a jak se da upravit krbec na mustafe aby to zvysilo vykon??? diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel5866    
Zdar fichtlari nemate nekdo doma navic kohoutek k nadrzi me nejde zapnout rezerva a bez toho se jezdit neda tak kdyby nekdo mel tak at mi napise na email:lipas.holubar@seznam.cz dik moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 7:24
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Ten kohoutek vyšroubuj a vyčisti.Může být ucpaná trubička,nebo špatné těsnění pod kličkou.
 
 
Datum: 23. dubna 2009 7:24
 
 
 
 
Jméno: cc      IP: uživatel1337    
cau proc mi nejde seridit volnobeh triskou ale jenom tim sroubem co je nad vickem karburatoru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: cc      IP: uživatel1337    
haha
 
 
Datum: 22. dubna 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel5546    
nemas na tom nejaky zjebany zavit?? na tom srubu nebo v karbecu??.. mas tam vubec tu pruzinu? na tom srubu volnobeznym?:-D
 
 
Datum: 22. dubna 2009 14:17
 
<  153  154  155  156  157  158  159  160  161  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.07.2025 19:03:46 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu