Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec ,. chci se zeptat jestli je plovak z 555 stejny jak na kyvacce? je??.. diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 21:44
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 boze skero co tu tlacis za hlody?? pomali nerozeznas svicku od plovaku
Datum: 23. dubna 2009 21:44
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 je stejnej, od kyvacky po peraka
Datum: 22. dubna 2009 15:37
Jméno: pio
IP: uživatel5656
 jo..neni
Datum: 22. dubna 2009 15:28
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 proc si mylsite ze olej M2T je shit???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 19:28
Jméno: Horst
IP: uživatel5862
 NENÍ.To jen jedna bába a Standa povídali.Skoro 20 let dělám při práci na ŽL 2t motory a malou zahradní techniku tak vím co povídám.Jinak olej M2T splňuje ISO 14001,AIPA,SAP. Stando co je modifikovaný olej ? V tvém věku ?? máš obrovské zkušenosti.
Datum: 22. dubna 2009 19:28
Datum: 22. dubna 2009 17:13
Jméno: kubiczek
IP: uživatel1058
 Stando? Muzes mit rict jak olej muze zpusobit PECKu na svicce?? Jinak mas pravdu nasi dedove na M2T nejezdili na stejnej jako je dneska v te dobe byl mnohem HORSI co jsem slysel... kdyz byly mrazy tak se v nem delaly hrubky... a jak to nasim dedum jezdilo z prace a do prace...  Jo jinak kdyz tvrdit se vyjetej olej je lepsi tak si to zkus...
Datum: 22. dubna 2009 16:43
 do série dávám M2T , do speedu ve kterém mám válec jak cedník  bych M2T rozhodně nedal
Datum: 22. dubna 2009 15:49
 opet diskuze jaka to dlouho nebyla a zase se vynorila jako temny mrak na obzoru...je to shit, vlastni zkusenost (nekolikanasobna), proste to neni olej...Standa to tu strucne vysvetlil, rozvadet se tady s tou atrapou oleje nebudu, uz se to tu psalo nekolikrat tak si projdi celej pokec a vem si na to tydeni dovolenou pac je to skoro tyden co tyden a vysledek je porad stejnej...vzdycky se doslo k tomu samymu...
Datum: 22. dubna 2009 14:27
 Ja na M2t jezdim,,,,s jízdou neni žadnej problem,,,,i s benzínem kterej stal několik měsíců v kanistru sem nic nepřidřel. Myslim že pro seriovej motor je nejlepší mu dávat to, na co byl dlouhý leta zvyklej. Ale musim taky dat za pravdu peckám na svíčce a že z vejfuku to teče jak kra*a.
Datum: 22. dubna 2009 13:59
Jméno: standa
IP: uživatel5860
Datum: 22. dubna 2009 13:51
Datum: 22. dubna 2009 11:38
 lol  ja mam úprave m2t tak se ptam proc se rika ze je shit.. a me to prave nejde vytocit ddo otacek
Datum: 22. dubna 2009 11:35
 do plnych otacek!
Datum: 22. dubna 2009 11:35
 lol  ja mam úprave m2t tak se ptam proc se rika ze je shit.. a me to prave nejde vytocit ddo otacek
Datum: 22. dubna 2009 11:35
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 hele názor si čtením neuděláš... prostě ho kup a uvidíš. Kdyby platily katastrofické scénáře radílků, tak v nejhorším budeš muset vyčistit motor a výfuk od karbonu. Samozřejmě pokud používáš tuněnej motor a točíš víc než je běžné pro motor pionýra, tak to určitě M2T nezkoušej. Jinak můj názor je takovej že když na tenhle olej mohly jezdit bez huntování motorů už naši dědové a v podstatě na těch samejch motorech, tak to asi musí stačit... jo a dej hlavně na vlastní úsudek, schválně si namíchám M2T do skleničky s benzinem a kouknu jak moc se za týden usadil... ale podle mě se usadí slepičí prd
Datum: 22. dubna 2009 11:22
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Datum: 22. dubna 2009 11:03
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Datum: 22. dubna 2009 11:03
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Datum: 22. dubna 2009 11:02
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 zasere ti to motor a nemaže to dyž to máš tejden v nádrži a nejezdíš tak si to sedne na dno a zadřeš motor
Datum: 22. dubna 2009 11:01
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 este dotaz mam na fichtlovi na kterym jezdim fichtl cupy problem s tim ze nereaguje na karburatoru volnobezna trisk a volnobeh se da stelovat jenom tou matkou nad vickem karburatoru a kdyz neni motor v otackach tak se za tepla vubec neroztoci , vzdicky se s tim musim rozebehnou . dik za kazdou radu (karburator je cistej)
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 21:48
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Čau..doufám že mě za to neukamenujete...ale nevíte někdo jak se šteluje hladina u simsona?(s51)..dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 21:39
 Poteboval bych sedit karbec na kentoya shuter 50 4Takt..porate.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 15:24
Jméno: Lada
IP: uživatel5136
 Aby ses stoho nezhroutil.
Datum: 22. dubna 2009 15:24
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 A já bych potřeboval na fichtl pokecu pokec jen o fichtlech a jawách a ČZ, prostě o tom, na co si tady koupíš díly! Poslední dobou si tady z toho každej dělá poradnu na všechny možný sr*čky a pak to tu nemá žádnou úroveň!! Podívej se na scootland.cz nebo jim rovnou napiš, tady se seřizují karburátory na fichtla!!
Datum: 21. dubna 2009 15:43
 Zdar draci chtěl bych se zeptat na kolik otáček má bejt zašroubovanej šroub na 250 ten jak se s nim šteluje bohatost směsi.dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 16:39
Jméno: mogul
IP: uživatel5778
 Taky se to šteluje podle nejlepší akcelerace za určitých rychlostech
Datum: 21. dubna 2009 16:39
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Záleží na typu karburátoru.Klasika bývá 1/4-1/2 ot.,ale některé typy mají více.Záleží na velikosti trysek a umístění jehly.
Datum: 21. dubna 2009 10:00
Jméno: mirek
IP: uživatel4226
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 23:26
Jméno: standa
IP: uživatel5846
Datum: 20. dubna 2009 23:26
Jméno: fg
IP: uživatel5336
 ten za 45 je lepši ale rychle se mrví
Datum: 20. dubna 2009 20:30
Jméno: michael
IP: uživatel5617
 zdarec nevíte co stím mám dělat strašne mi to žere benzín cca6l/100km kdo vi at prosím odpoví\\\\r\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 20:25
Datum: 20. dubna 2009 20:25
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Ježiš soráč já četl 61 litrů
Datum: 20. dubna 2009 20:24
Jméno: mirek
IP: uživatel4226
 6litrů na 100 je fakt hodně neteče ti to někde
Datum: 20. dubna 2009 19:56
Jméno: domte
IP: uživatel779
 Bud jsi to vypočítal špatně  nebo ti to někde teče, Blbě nastavená jehla a nebo to máš tak vylítaný a posli to na výbrus
Datum: 20. dubna 2009 19:35
 zdarec, dal jsem novy tesneni fibr do kohoutku a ono mi tece  , nejlepsi je prej med, jo a tesneni dovnitr jsem dal taky a pruzinku mam furt silnou a kdyz otocim tak to zacne chcat ze vnitr.Mate naky reseni? a proc mi nechce jit do vyssich otacek fichtl, kdyz mam sroubek uplne na maximum a jehlu na 3. drazce ze shora.Pri chudy smesi to drzi lip, ale hur to jede. di
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 17:34
Jméno: Martin
IP: uživatel5893
 posteluj karburator volnobeh
Datum: 26. dubna 2009 17:34
 Skus dát jehlu o zářes víš. To se musí odskoušet.
Datum: 19. dubna 2009 15:27
Jméno: ondřej
IP: uživatel481
 zdar chlapi mam takovej malej problem mam jawu 21 dám řidítka do prava tak mi začne sám přídávát a když dam řidítka do leva tak sam začne ubírat až chcípne lanko mám nove neni nikde skříple a skoušel jsem to lanko proplítat kamat to šlo a furt to dělá díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 14:40
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 Mrkni aby lanko melo vuli a nebylo napnute uplne na fest...a volnovech pak nastavíš tim šroubkem s pružinkou na karbecu.
přeju mnoho štastnych kilometru
Datum: 19. dubna 2009 14:40
Jméno: Mischenike
IP: uživatel600
 a nema byt u 21(rychlopal) lano tazeny venkem? jen tak na volno
Datum: 18. dubna 2009 23:35
Jméno: depp
IP: uživatel5754
 zdar sry ze to sem taham ale potreboval bych vedet kolik asi tak zere suz hayabusa 1300 pac kdybych do ni sel tak abych mel este na beno..dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 10:19
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 máš prachy na Hayabusu a nemáš prachy na benzin??  Nezlob se na mě, ale myslím si že jsi uplný debil... Kup si ji, pak rok šetři na benzin, jezdi jednu sezonu a pak znova
Datum: 19. dubna 2009 10:19
Jméno: standa
IP: uživatel5826
 promin,ale vykon 125 nevyuzijes   jel sem na kurva brkách 125ccm a vykon vyuzijes nadoraz....ba naopak obcas by to chtelo koníky navíc.......takovy RS 250 uz by frčelo....
Datum: 19. dubna 2009 2:08
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mě stačí zlatá 125 tu její sílu ani nevyužiješ a už tě vidim sotva na to sedneš daš to mu plnej a nevejdeš se do první otáčky
Datum: 18. dubna 2009 20:30
Jméno: standa
IP: uživatel5826
Datum: 18. dubna 2009 17:45
Jméno: standa
IP: uživatel5826
Datum: 18. dubna 2009 17:27
 taková motorka se prodává bud nova nebo na dily od krve
Datum: 18. dubna 2009 17:24
 udaj o spotrebe je u tohoto stroje nepodstatny protoze ridic nema velkou zivotnost.radsi enduro
Datum: 18. dubna 2009 17:19
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Datum: 18. dubna 2009 16:57
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 Podle mě to bude žrat jak tatra ..takže okolo 30 - 50 litru / 100 km
Datum: 18. dubna 2009 16:56
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 čau mam dotaz mam simsona a nejde to do plnyho plynu a když dam plnej a zmačknu sitič tak funguje
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 9:36
Jméno: standa
IP: uživatel5821
Datum: 18. dubna 2009 9:36
 cau rekl bych ze to bude ucpana hlavni tryska
Datum: 18. dubna 2009 8:20
Jméno: novas
IP: uživatel2541
 potreboval bych poradit s motocyklem značky jawa čz dusi se to předstich v poradku filtr taky svíčka nová myslim ze neco s karburátorem celý je však čistý jehlu sem posunoval furt stejný volnoběh se drží az pridam plyn tak se to zacne dusit pak to chytne votačky a jede to
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 16:23
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Máš jednoválec ? Nastavení by mělo být, jehla II.- III.zářez a šroubek vzduchu 1/4 - 1/2 ot.Když je chudá směs, motor se špatně
roztáčí a střílí do karburátoru,přehřívá se a ztrácí výkon.Když je moc bohatá směs,běh motoru je těžkopádný,vychází tmavý kouř z výfuků
a dochází ke zpětnému odrážení směsi.Motor musí rychle reagovat na přidání plynu a nesmí mít ,, díru "(prodlevu).
Datum: 18. dubna 2009 16:23
Jméno: novas
IP: uživatel2541
 mam ČZ 250 c.c.m.
Datum: 18. dubna 2009 13:12
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Chce to seřídit podle návodu, myslím výšku jehly a přídavný vzduch. V popisech bývají chyby.Třeba Čz 180 má v popisu:
jehla II. zářez a 3/4 otáčky vzduch, ale v návodu je III. zářez a 3/4 otáčky vzduch. V návodu to je správně.Napiš jaký máš typ.
Datum: 18. dubna 2009 10:00
 Zdarec, mam Jawu 175/450. Mam problem z karburatorem. Mam jehlu v druhym zarezu zhora. Volnobeh je super, ale na vyssi otacky to ctyrtaktuje a kouri. Sroubek bohatosti mam otoceny o 1 otacku. Jakmile jsem zpustil jehlu tak se to zlepsilo, ale nechce to za studena chytnout. Co mam delat? Nechat jehlu ve druhym a sroubek bohatosti jeste vic povolit? Nezadru to? Dik za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 20:48
 Omlouvam se, ze jsem napsal JAWA 175/450. Puvodne to byla jawa 175/356 ale predchozi majitel tam narval motor z ČZ. Nevim tedy za co to posuzovat. Odth a predstih jsou dokonale nastaveny pomoci mikrometru. Svicka je 14-7. Pomer 1:25. Objevil jsem, ze je tam karburator 2926SBD 15b. Podle prirucky tam ma bejt jinej. Nebude to tim?
Datum: 19. dubna 2009 20:48
Jméno: Pepa Zdepa
IP: uživatel4865
Datum: 17. dubna 2009 11:14
Jméno: Aleš Bláha
IP: uživatel5321
 Nazdar draku,no tak není to JAWA 175/450 ale ČZ 175/450 a nastavení dle příručky je jehla druhej zářez a šroubek bohatosti povolen o 3/4 otáčky.Jinak musíš doladit otáčky tím šikmým šroubkem.Máš dobře nastaven předstih a odtrh?Jakou máš svíčku?Nezadřeš to když to nastavíš hjak jsem ti řekl a pokud dobře mažeš - správnej poměr,není problém a krom toho jednoválce jsou málo náchylný na zadření...
Datum: 16. dubna 2009 22:28
Jméno: Aleš Bláha
IP: uživatel5321
 Nazdar draku,no tak není to JAWA 175/450 ale ČZ 175/450 a nastavení dle příručky je jehla druhej zářez a šroubek bohatosti povolen o 3/4 otáčky.Jinak musíš doladit otáčky tím šikmým šroubkem.Máš dobře nastaven předstih a odtrh?Jakou máš svíčku?Nezadřeš to když to nastavíš hjak jsem ti řekl a pokud dobře mažeš - správnej poměr,není problém a krom toho jednoválce jsou málo náchylný na zadření...
Datum: 16. dubna 2009 22:28
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Když dáš jehlu na III.zářez shora a šroubek přídavného vzduchu dáš na 1/2 otáčky, zlepší se to ?
Datum: 16. dubna 2009 22:22
 zdarte libi potreboval bych nejak poradit ak namontovat karbec z motorove pili na fichtla jestlik jste to nekdo skousel poradte mi a kdyztak mi poslete aji foto jak to vipada na tom fichtlu a jak tam ma byt to lanko tak zatim a dikes kazdymu kdo mi poradi(kdyztak odpovedte na mail kdybyste nekdo chtel poslat tu fotku)
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 19:16
 ja sam sem to neskousel ale nekdo tu kdysi psal ze rozdil je minimalni a jeste k tomu se to spatne ladi
Datum: 17. dubna 2009 19:16
Jméno: ,j
IP: uživatel5336
 hoši zkoušel někdo z vas upravovat šoupatko tim stylem že ubrousil tu druhou stranu šoupatka aby mělo stejny pulměsíc jako ve předu
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 20:27
 no myslim že bys určitě rozšteloval vahu vzduchu ne ?  .. takže newim newim jesi by to jelo
Datum: 16. dubna 2009 20:27
Jméno: ,j
IP: uživatel5336
 ajo ty vole ja sem debil
Datum: 16. dubna 2009 20:11
Jméno: Maverick
IP: uživatel5457
 tak podle mne kdyby si tohle udelal,,, tak by ti fichtl pořad jel ve vysokych otackach  protoze to supatko ma funkci pousteny zmesi do karburatoru a pak dale.. tak kdyby si hejbal plynem porad bi to jelo stejne....
Datum: 16. dubna 2009 20:10
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 a nejsi osel?(mlčim..  )
Datum: 16. dubna 2009 20:05
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 premejslel jsem nad tim ale prece jenom je to vypocitany jak to ma bejt takze myslim ze to lip nepojede
Datum: 16. dubna 2009 20:04
 zdarec draci chtěl bych vědět jesli by pionýr jel na shel V-Pover racing jestli to má někdo vyskoušený a jestli by to jelo líp nebo hůř
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 15:52
 tak musim oponovat, syntetiku tam nedavej, proc to uz se tu nekolikrat rikalo, pak si to treba vyhledej v pokecu, a ze viceoktanovy benal bude vic zahrivat se mi tez nelibi pac vic oktanu - mensi schopnost predcasne detonovat - mene samozapalu a z toho plyne mene se zahriva, takze dokonce i muze vice chladit (lidskym faktorem prakticky nepostrehnutelne) ale je pravda ze viceoktanovy benal pomaleji hori...jinak je pravda ze vyhoda mit v nadrzi vic oktanu se projevi jen pri zvyseny kompresi, gde to ma sve opodstatneni (vyzaduje vetsi oktanove cislo kvuli castejsim samozapalum diky vyssi kompresi), userie se to moc neprojevi (leda gdyby si zvetsil predstih, tam to pak muze mit nejaky maly vyznam)...a pokud wim tak ten V-power ma nejaky cistici prisady a na maloobjemove motory jsou opravdu dobry co sem slysel z doslechu, tam pry dobre fungujou...takze zaver - polosyntetiku beru ale je to uz vcelku velky luxus a s tim benalem to za pokus prinejmensim stoji, sak zkus a uvidis...
Datum: 17. dubna 2009 15:52
Jméno: Manuchaos
IP: uživatel5465
 abys poznal rozdíl, tak bys první na fíkovi musel zvýšit kompres alespoň nad 10, ale taky čím víc oktanů, tím se ti to bude více hřát... nicméně je to kvalitní palivo a svému miláškovi uděláš jedině dobře (třeba ve spojení s nějakým alespoň polosyntetickým olejem (či snad dokonce plněsyntetickým - však v tu chvíli převýší cena obsahu nádrže cenu stroje
Datum: 17. dubna 2009 12:05
Jméno: Dom
IP: uživatel5136
 Zdar borce jo fichtl na racing jede pekne zred ho olejem jak special..rekl bych ze jede aji lip..
Datum: 16. dubna 2009 21:36
 Můžeš ho použít a rozdíl poznáš.....a při dnešních docela OK cenách neni co řešit....!
Datum: 16. dubna 2009 18:44
Jméno: standa
IP: uživatel5806
 urcite jede,je to benzin jako kazdej jinej.....pojede to na nej uplne stejne jako na special
Datum: 16. dubna 2009 16:13
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Seso budeš ještě mít plováky do Jikova 2915 PS, a nedala by se někde nechat vyrobit odkapová miska na tento karburátor? Můžu zaslat jako vzorek poškozenou misku že jí chybí asi půlka trubičky a naletovaný plíšek na uchycení. Dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 10:58
Jméno: standa
IP: uživatel5805
 je to karburator z prvniho typu 05 o nichz je znamo,ze jich uz moc neni.....mozna bych skusil burzu,ale jinak s prehledem pujde udelat z odkapu na 21
Datum: 16. dubna 2009 10:58
Jméno: Kacus
IP: uživatel5791
 Cau mam Jawa 555 a zlomila se mne jehla u plovaku nemate nekdo na prodej jehlu nebo rovnou celej karburator (Jikov 2914)
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2009 21:34
Jméno: Horst
IP: uživatel5792
 Udělej novou z mosazného svařovacího drátu
Datum: 14. dubna 2009 21:34
Jméno: Páťa
IP: uživatel5519
 Zdar hoši.....nevíte náhodou kde bych sehnal karbec na Jawettu (Jawa 551).....Je to JIKOV 2912 N-11....díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2009 14:29
 zahlidl jsem ho na aukru
Datum: 14. dubna 2009 14:29
Jméno: 00
IP: uživatel368
 uplně kompletní?? nebo jenom tělo? doma mám možná jeden nekomplet...
Datum: 14. dubna 2009 11:57
|



|