česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  157  158  159  160  161  162  163  164  165  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel5642    
nazdarek draci..mám takovy problém..nejede mi fichtl..xD..kkupil sem od kamose chrcka..byl v pohode akorat bez stupacek a zadni brzda..a ještě ten den se ho zprovoznil(brzdil sem jenom predni..xD)..blbnul karburátor ze začatku ale pak stryko pošteloval s tryskama vyfukal a volnoběk pošteloval a jelo to pohodka..tak sem ho dal do sklepa..druhy den ráno už nenaskočil..kamos prisel a resili sme to..benzin tece,trysky ciste,karbos cisty,¨proste secko v normálu..ale skousel sem ho roztlacit,nakopnout..nic..i svicka byla sucha..tak sme oddelali karburator ze a ani kapka nekapala do valce..ze tak sem ho zase rozebral profulak secko vycistil..dal spatky a uz svicka je mokra ale nechce to chytnut..elektrika ide..svicka mokra..benzin tece..takze asi porad neco s karburatorem..nevite nekdo co s tim muzu mit..?muze to byt volnobehem..?nebo tim ze ten kamos co sem to od neho kupil rikal ze ten valec zadrel ale mi jel normalne v pohode a ted uz nechce chytnut..?Dik za odpoved sem fakt v pasti zacinam mit abstak ze sem tyden nejezdil..xD odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2009 15:37
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel5650    
pls poradte sa tim predstihem popr.napiste nejaky odkaz na to jk se to dela budu vdecny dik moc..:-)
 
 
Datum: 30. března 2009 15:37
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel5650    
ejste vedet jak se predstih nastavuje..xD
 
 
Datum: 30. března 2009 15:20
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel5650    
myslite ze to muze byt predstihem?
 
 
Datum: 30. března 2009 15:18
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Myslim že je jedno jak rychle to tlačíš (ale když je to nepatrně, tak to třeba zapaluje ve vysokých otáčkách a ve středních to nestíhá), když ti to bude házet ve chvíli když u svíčky nic není, tak ti ani kopec nepomůže
 
 
Datum: 29. března 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel5642    
ale bez predstihu by to melo chytnout kdyz to roztlacim z kopecka nee?
 
 
Datum: 29. března 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: tolind ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Je možný že to sice hází ale v jinej okamžik...takže je to na nic....zkus nastavit předstih
 
 
Datum: 29. března 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel5642    
skousel sem tam asi 5 svicek..co chvili sem to menil..:-(
 
 
Datum: 29. března 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: martin.popo      IP: uživatel4545    
Muže třeba hazet malo,,skus ji vyměnit
 
 
Datum: 29. března 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel5642    
jj hazi..
 
 
Datum: 29. března 2009 18:21
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel5345    
a hazi ti jiskru
 
 
Datum: 29. března 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: Jazzy      IP: uživatel3811    
Zdravím, chci se zeptat, jaké se dá použít nouzové palivo na dojetí, tak abych nezadřel nebo třeba nevyletěl do vzduchu... Dnes jsem toiž zůstal na suchu docela daleko od benzínky a musel jsem volat kamarádovi jestli nemá benzín a olej... Neměl... Dojel jsem asi 10km na směsi ředidlo + olej do automatických převodovek... A cestou jsem mohl stříhat prdelí dráty, jaký sem o fichtla měl strach. Jazzy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: biggles      IP: uživatel2644    
mam stadaka Jezdi vam nekomu na hlavni trysku o pru.60 (origo je 45) ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: ondrakadlec94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj draci,potřeboval bych poradit ohledně Babetty 210.Mám na své babetě zrezivělou nádrž a to jako že ze vnitř té nádrže.A nevím co s ní mám dělat,zatím jsem jí vyplachoval jenom jarem a horkou vodou! A tak nevim co si s tim mám počít???? Prosím poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2009 22:48
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
A pak by bylo dobré tam vlít nějaký lak na rez který zamezí rozšiřování rzi a je odolný vůči benzínu u mne se o to postaral předchozí majitel prý tam vlel nějaký lak se kterým se natíraj nádrže u letadel. Tohle je předchozí majitel http://www.pavelek.net . Prostě je to super palivový filtr je uplně čistý a nádrž taky.
 
 
Datum: 28. března 2009 22:48
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj nasip do ní písek a třes s ní pak ho vysip a pořádně vypláchni
 
 
Datum: 28. března 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau slysel sem ze jedna z uprav karburatoru je ta ze se provrta hrdlo neni too blbost? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2009 10:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5628    
hele borci a kdyz vsichni pilujete karbec......jak rozsirujete koleno? je tam pristup na prd.....
 
 
Datum: 28. března 2009 10:53
 
 
 
 
Jméno: Kozička      IP: uživatel1194    
Jo to pojede!
 
 
Datum: 28. března 2009 9:47
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jako když se ptáš takhle blbě tak nic nedělej...:-)
 
 
Datum: 28. března 2009 9:17
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
ne je to parada jede to moooc skvěle,alespon mě
 
 
Datum: 27. března 2009 22:59
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec tak neska sem si dal do kupy jednoho fichtla do crossu a přemejšlel sem jaky tam mam udělat sání myslíte že si tam mám dát to přímý sání a nebude vadit když na to bude pršet bude na to litat bahno atd? Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2009 10:44
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5628    
No link nehodim....je to mesi sesova konkurence a to sem link davat nebudu......motokramek,sekce tuning a myslim ze ho maj i na TK moto
 
 
Datum: 28. března 2009 10:44
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
Stando hodíš mi prosím odkaz nebo inspiraci kde k tomu přijít? díky
 
 
Datum: 28. března 2009 10:33
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5621    
Prodava se v takovym modrym krytu presne pro tyhle ucely.....na to muze prset i litat bahno.....
 
 
Datum: 27. března 2009 23:06
 
 
 
 
Jméno: bongo      IP: uživatel4124    
bych nedelal zadres motor...normal sáni nebo naky upraveny ale nejaky urco
 
 
Datum: 27. března 2009 23:04
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      E-mail:      IP: uživatel1303    
ahoj chci si nechat zvětšit trysky jaký by ste doporučili 3 rozměry na zvětšení? a ještě jakej rozměr na volnoběžnou? díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel1303    
hele a má cenu nechat zvetšit volnoběžnou trysku? a dystak na kolik?
 
 
Datum: 27. března 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel1303    
a jakým vrtákem jí mam propálit a do jaké hlobky?
 
 
Datum: 27. března 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tajk to jo... 80, 90, 100. ps zvětšuje se i ten vzdušník na karbu ( jak jsou u příruby na vzducháč ty zvě dírky tak je to ta ve které je mosazná vložka)
 
 
Datum: 27. března 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel1303    
mno tak lehce se snažím to mý peklíčko poladit:-) mno zatim co sme udelal: 8vybrus, lehounce zvetšil a slícoval kanály, podkova, vypilovanej difuzor neco přes 18, jinej vejfuk, slíznuta hlava:-) tak to je v kostce co stím tvořm:-) tak co ty trysky?
 
 
Datum: 27. března 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele řekni proč to dělat? máš snad upravený motor? na serii si zvětšíš akorát tak spotřebu
 
 
Datum: 27. března 2009 17:06
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a máš vůbec důvod je zvětšovat?
 
 
Datum: 27. března 2009 17:03
 
 
 
 
Jméno: kahisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci chci se zeptat jestli někdo neví co můžu mit s karbecem s kamošem sme ho vyčistili upe fest šecko prostě ale nejde mi benzín do valce..nevite co s tim muže byt?dik za odpověd ať vám to jezdíí..:-);-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel5625    
dik pokusim sae to zpravit..pri nejhorsim dam tam karbec misto z 21 tak z 555..:-)
 
 
Datum: 27. března 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
jj to je taky možný...to víčko....zkus profouknout tu dirku v něm..
 
 
Datum: 27. března 2009 15:44
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel5196    
hh me to jelo na maly otacky a vite cim to bylo...........víčkem v nádži lol
 
 
Datum: 27. března 2009 8:05
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ma to kompresi?pokud ne tak to je tim pak jak ten karbec je pridelanej k motoru tak tim si ho poloz na rovinu a podivej se jestli jedi vsude stejnou plochou je dost mozne ze ti nesedi
 
 
Datum: 26. března 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: moly      IP: uživatel1913    
Zkuste ho vyvařit v octový vodě.:-):-)
 
 
Datum: 26. března 2009 20:00
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel4649    
máš správně nastavenou hladinu?
 
 
Datum: 26. března 2009 19:14
 
 
 
 
Jméno: kahisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
benzín teče ok ale ten karbos esik s nim neco neni a jestli s tim nekdo nema skusenosti...docela me to stve jak nemuzu jezdit..xD
 
 
Datum: 26. března 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
Zdar, pokud jste s kámošem čistily karbec (hlavní trysku a tu vedlejší, atd), a pokud to tedy nepomohlo tak se koukni do nádrže respektivě vylej benzí a vyčisti kohoutek a nádrž, v nádrži je na kouhoutku takový ochraný sítko tak pokud ho tam nemáš bylo by dobré ho koupit, je totiž možné, že máš bordel v nádrži a ten ti ucpává palivovej kohoutek takže ten benzín nepoteče.
 
 
Datum: 26. března 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: Tomys      IP: uživatel4172    
zdar hoši.. mám dotaz.. mám fíka po GO.. a newím čím to je, ale vždycky když pustím benzín a rošičku načepuju a pak jezdím .. tak mám tam filtr z jawy 250 myslim takovej ten kulatej a vždycky je plnej benzínu.. úplně potopenej, nevíte čím to je? Moc Moc díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2009 18:28
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
njn plive, proto taky ten airbox je smerovany nahoru a vzdy v tom kolinku v ohybu je to zaflusane od smesi a filtr uz pak mokrej skoro neni, ti co delaj tzv. "prime sani" ho pak maj mokrej, to je ta vzdalenosti jelikoz v airboxu je vzdalen od karbce...
 
 
Datum: 26. března 2009 18:28
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná to bude tim že to je 2T se symetrickým rozvodem bez klapky....:-)
 
 
Datum: 26. března 2009 17:50
 
 
 
 
Jméno: kahisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci nevite někdo co mužu mit s karburatorem ? nechali sme ho s kamošem vyvařit šecyk diry prosvítaji takže by tama měl benzin lit jak zběsily ale pomalu to ani nekape..nevite co s tím?dik za odpovědi..ať vám to jezdííí..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je tu par moznosti - zacpany kohoutek, blbe sestelovanej karbec - treba potreba seridit plovakovou hladinu pac mas asi moc ohnuty plisek ktery zavira ventil to pak nemuze dotykat, trochu ho narovnej a zkus (ne moc, chce t ocit a treba to udelej na vic pokusu nez zjistis ze je spravne, nebudu rozepisovat, navod je treba na jawa-50.cz), pak me napada zaneseny vzduchovy filtr, mozna zaneseny kanalky v karbecu (ty muzes prostourat dratkem a trysky prostourej jen chlupem ze smetaku, nic ostreho na ty trysky! nebo profoukni cely karbec i trysky kompresorem to je nejlepsi)...pak me napada este zaneseny ventil na vicku plovakove komory, to je caste, priste az to budete vyvarovat tak odmontuj secko a vyvar jen kostru karbecu (hlavne ne plovak, ten pak se proderavi a musis koupit novej jelikoz prestane plnit svou dulezitou ulohu) a ostatni soucastky profouknes a prostouras...ted me nic jineho me nenapada, zkus a uvidis:-)este vymen tesneni mezi karbcem a kolinkem a to same kolinko a valec, at to saje a neprisava to falesnej vzduch, tesneni zkontrolovat a popripade zabrousit aby nebranili pruchodu smesi a naolejovat, tot vse:-)
 
 
Datum: 25. března 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: dirtbike      IP: uživatel5603    
nazdar seso nešlo by sehnat benzínouvou nádrž na jawu 20?? nebo někdo jinaj neví kde by se dala sehnat nová nebo v nezrezivělým stavu? člověk ju vyčistí a zachvilu můžu znovu diltr se akorát ucpává už nevim co s tím! díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel5345    
nebo vis co kamos sice to dela je to zberatel parezu tak to dela u parezu tak ze to flexou veme vejpul kolem toho jak to jak ti schovas ram a a rozrizne to vejpul vycisti a svari
 
 
Datum: 25. března 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vycisti nadrz, vysus a strikni vnitrek barvou ktera je imunni benalu, tady ve vyhledavaci si to muzes vyhledat dokonce jaky barvy se tu naposledy doporucovaly do nadrze, je to nejlepsi zpusob jak se toho nadobro zbavit, jen je potreba trochu casu, maticek (broku, diabolek, kaminku atd), benzinu, hader, pili a vytrvalost a nakonec i tu barvu:-D
 
 
Datum: 25. března 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
dej na hadičku nejakej filtr a maš pokoj
 
 
Datum: 25. března 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: p      IP: uživatel5311    
jakou ma asi spotřebu motorka 125ccm? u těch silnějších maji menší spotřebu než auto nebo větší? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
JJ tu ho máš 488173967 x) ....joo a jak víš že sem mates?:-D:-D:-D
 
 
Datum: 25. března 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5602    
mates nechces mi dat svoje ICQ? ....kdybys hledal moje,mam ho v profilu......
 
 
Datum: 25. března 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Jistě jistě...:-D..tak mě nejde o ty prachy...jen mě to trošičku zaskočilo:-D:-D:-D
 
 
Datum: 25. března 2009 17:11
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
gdyz chces aby to melo kone tak ty musis zivit, ne je prekrmovat ale opravdu zivit...vycistis, seridis a pak se o spotrebu dal nestaras pac gdyz to udelas poradne a presne tak vis ze to proste bude zrat primerene sve konstrukci a jak tomu nakladas...a vubec - gdo am na opice, musi mit i na banany, gdo si vyhlaseneho zrouta koupi tak musi pocitat ze bude vrazet i do benalu, to je jasny...
 
 
Datum: 25. března 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3911    
Nechapu proc resit spotrebu....... ja u motorky resim spotrebu jen z jedinyho duvodu.....aby mi nekde nedosel benzin:-D:-D
 
 
Datum: 25. března 2009 12:32
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můj závodní pionýr mi bere taky 8 litrů....:-D:-D:-D NO STRESS
 
 
Datum: 25. března 2009 9:12
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co se divíte...... když je výkon víc než dvakrát tak velkej, tak čekáte, že to bude jezdit se stejnou spotřebou? Haaa Haaa :-D:-D:-D
 
 
Datum: 24. března 2009 22:55
 
 
 
 
Jméno: rider      IP: uživatel4865    
Ja mam jawu 175 a ta zere taky tak 7 L. :-D:-D:-D
 
 
Datum: 24. března 2009 22:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3911    
a to si neumis predstavit jak krká MITO:-D:-D:-D
 
 
Datum: 24. března 2009 22:33
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
No ty krááávo:-D......mam SX 125 2003 ...a bere si tak těch 8 litrů..ale tak je to kroska....:-D..netušil sem že i normal. 125 může tolik žrát..:-D:-D:-D
 
 
Datum: 24. března 2009 22:18
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
hm tak jsem nevedel jestli jsem to přehnal stema 10 litrama a koukám že ne :-D jinak to ale musí bejt hezký svezení
 
 
Datum: 24. března 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3911    
bracha mel trochu otevreny NSR(21kW) a 8 litrů bralo kdyz jezdil delsi trasy....na takovy to popojizdeni to bralo snad 15.....hroznej žrout.....Moly nevim jakou mas KTM a jak ji mas otevrenou,ale u krosek se pocita spotreba blbe,ale brachovi bere RM(29kW) tak 2x vic nez to NSR co mel......ale fakt u ty krosky je asi lepsi prepocet litry na motohodinu....
 
 
Datum: 24. března 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
no kámoš mel 125 mel jí otevřenou na 17 kw a brala max 8 tak když to má třeba 23kw tak si asi ješte neco navíc veme
 
 
Datum: 24. března 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Ty vole.....to mi neřikej že 125 2 takt žere 8-10 litrů.....tolik mi ani nežere KTM,,,,a oktávka nám žere 9 benzínu...:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 24. března 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
jj celkem hezky vysvetlený 4t počítej tak 3-4 2takt 8-10 ale to už je asi strop
 
 
Datum: 24. března 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to je zase otázka:-D vostrej dvoutakt tě sežere a u línýho 4t ti bude benal v nadrži přibejvat.....
 
 
Datum: 24. března 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
cau draci, vyrobyl jsem z hliníku takouvý "mezikus" mezi karburátor a sací kolínko (karbec je o 4cm dal od pístu) trochu to zvedlo výkon a taky tam mužu pustit výc benzínu a jde to lip odspoda. co vy na to odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2009 14:24
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak at to tu negdo zkuseny uvede na pravou miru at se tu stale nehadame:-)
 
 
Datum: 25. března 2009 14:24
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no rozvíjí se tu zajímavý teorie....
 
 
Datum: 24. března 2009 23:18
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blbe sem to napsal - s tim velkym karbcem prvne nic a pak vse...jinak ono to ma i vysvetleni - cim delsi kolinko, tim delsi draha smesi = tim horsi reakce na plyn, cim kratsi kolinko, tim kratsi draha atd...jinak gdyz je to kolinko dlouhe nebo objemove velke tak se tam nasaje smes a i po zavreni soupete v karbece (plynu) ten motor podtlakem dozere tu smes co je v kolinku, takze gdybych to hodne prehnal a rekl priklad metrovy koleno, jel bys a pak zavrel plyn tak by prvne motor skrmil to co mel v tom kolinku a pak teprv by otacky opadly...
 
 
Datum: 24. března 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
predne k dotazu: vykon ti to nezvedne, bude to jinak reagovat na plyn...gdyz sem to gdysy za mlada zkousel tak sem mival karbec (nejaka 22 ani newim z ceho) napojeny na o dost delsi trubku nez je klasicke kolinko sani, ten karbec se na tom samozrejme taky podepsal pac prubeh byl strasnej, prvne hodne a potom nic, se seriovym Jikovem (2917) sem zkousel dat ho na vlastne vyrobene kolinko, to zas bylo kratke, byla to jen takova pripojka na valec a vylsedek - s pripojkou to bylo jiny nez s normalnim kolenem, reagovalo to na plyn ale otacky zas padaly rychlejc nez je zdravo, s tim velkym karbcem a trubkou to byl presny opka, prvne nic a pak vsechno...todlec jsou me zkusenosti, mozna je to placebo ale me se to takhlec zdalo...pak k FK - prece je nenavadim aby neco takoveho delaly, pro me je nejlepsi stejne klasicky kolinko, pokud se pousti do uprav tak at si sezenou navod hojne rozsireny po netu na upravu motoru, mimo jine taky sani gde je tusim zminka o kolene jak ma byt dlouho (nebo je v nejakem rozmezi delky) tak at se tam podivaj, urcite to neni propaganda aby si ted sli rezat koleno nebo rvat tam hadici ze zahrady:-D...jinak co je na tom zapalovani z J550?
 
 
Datum: 24. března 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel5435    
ja myslim ze cim delsi kolinko tim lepsi vykon ale nesmi se to prehnat!kdyz stim nemate zkusenosti nemuzete rict jestli to pojede hur nebo lip ja souhlasim s pajou melo by to jet lip!
 
 
Datum: 24. března 2009 20:53
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
nevim co FK povídá ja tu psal poprvně
 
 
Datum: 24. března 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel2390    
FK, zkus nam teda k otmu neco rict, kdyz uz musis do nekoho ryt navic uplne mimo tema...
 
 
Datum: 24. března 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TO Steve : Pokud je tvoje odpověď stejná, jako když si psal jak seřídit zapalko z J550, tak docela lituju těch kteří tě poslechnou !
 
 
Datum: 24. března 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
dovolim si odporovat žadné spožděné reakce motor nema(jestli jsou to nejaké mili sekundy to fakt nepoznam) mě to funguje a jsem zpokojenej
 
 
Datum: 24. března 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3911    
tak sem o tom mluvil s frikulinem a pekne mi zmrdal,ze nemam pravdu......ale neni to jen o tom udelam delsi koleno a je to!!!! a u seriovyho motoru to ma minimalni vyznam.....
 
 
Datum: 24. března 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rikava se ze vetsi koleno - vetsi tocivy moment, kratsi - vice otacek...z vlastni zkusenosti wim ze s kratkym je opravdu rychlejsi reakce na otacky, je to zivy zase to ale ztraci silu, opak - neochota neco delat, je to takove neohrabane pak to zas nejde zkrotit...je to damo tim ze ti s vetsim kolenem tam pujde ta smes jakoby dyl, cili gdyz zavres plyn tak ti to este chvilu pojede, opak je s kratkym - rychle na to reaguje, uberes plyn a proste motor hned nema smes, gdyz se oboje varianty prezenou je to pak katastrofa, gdyz je tam jenom nejaky kratky mezikus mezi karbcem a valcem tak je to sice jako pila ale silu to nema, gdyz je zas moc dlouhe tak s otevrenym plynem cekas dlouho na reakci a pak zase gdyz plyn zavres tak to este dojida smes co si mu dal, oboje je pomalu neriditelny, je to takova otazka priorit, radeji bych do toho nerejpal a timto davam zapravdu Standovi - rozeber, vycisti, pretesni, slicuj...a budes si litat jak pan...
 
 
Datum: 24. března 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3911    
jevi se mi to jako blbost.....to bude necim jinym a ne tym kolenem.... koleno ma nejakej malej vyznam,ale takovejhle zase ne.....spis si nekde odstranil nejakou prekazku v proudeni smesi...... piaggio mi jelo stejne at sem mel karbec narazenej primo na klice a nebo na vodovodnim kohoutku dlouhym 20 čísel.........
 
 
Datum: 24. března 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
:-) jo to bude výkon
 
 
Datum: 24. března 2009 16:24
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
:-) jo to bude výkon
 
 
Datum: 24. března 2009 16:24
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Asi tvůj poznatek maximalizuju a dám si karburátor na metrovou zahradní hadici... Tím bych měl pár koní získat ne? :-D
 
 
Datum: 24. března 2009 15:58
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ted jsem nemocnej pak to vyfotim a vložim ok
 
 
Datum: 24. března 2009 15:49
 
 
 
 
Jméno: Espectro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebylo by foto?, rád bych se podíval :-)
 
 
Datum: 24. března 2009 15:41
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jo lip to tahne ty s tim jezdiš po silnici nebo v terenu
 
 
Datum: 24. března 2009 14:02
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel5435    
vedet ti dam
 
 
Datum: 24. března 2009 13:38
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel5435    
bude mi to delat bracha ve skole a jeste mam jednu otazku zralo to benzin stejne nebo vic??a rychlosti se ti taky lip chytaly?ja ma prehozeny kolecka v motoru aby mi tahla vic 2jka a jako jede jak pila ale potrebuji jeste doladit tu trojku tak by me zajimalo jestli to jako na tech rychlostech poznam?odp
 
 
Datum: 24. března 2009 13:38
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
sory ja se překlik email je phozman@seznam.cz
 
 
Datum: 24. března 2009 13:34
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jo trochu to znat je doporučuji, ale neni jen tak to vyrobyt ja to dělal na stojenovce a trvalo mi to cca3 hodiny a taky budeš potřebovat dlouhý a slabí šrouby a tak mi potom napiš výsledek mužeš i na E-mail:-Phozman@seznam.cz
 
 
Datum: 24. března 2009 13:32
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel5435    
zdar draku ja to budu taky delat a zajimalo by me jestli to pomohlo tak ze to slo poznat a jestli ti tam sel nasadit karbec normalne??odp
 
 
Datum: 24. března 2009 13:25
 
 
 
 
Jméno: skypi23      E-mail:      IP: uživatel4389    
kdyz se jdu projet na mustangu tak nakopavam na ctvrt plynu jinak to chcipne a kdyz to chci proturovat tak to chvili trva nez se dostane do otacek nevite cim to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: michael      IP: uživatel5617    
je to simelingama proty co neví co to je je to taková guma u klikovky u spojkových lamelu a za magnetem budto to budto to vy měnte a nebo to tam staci jenom na mačkat sroubovakem
 
 
Datum: 26. března 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohlec dela predstih (je velkej)...jinak tez to muze byt kupr. pricpana tryska (volnobezna, hlavni taky profoukni), svicka, blbej odtrh, spatne nastavenej karbec celkove, zakarbonizovany vyfuk atd atd...
 
 
Datum: 23. března 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5357    
nebo bohatou smesi?
 
 
Datum: 23. března 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
me to dela kdyz je studeny tak ho necham ohrat na volnobeh a v poho
 
 
Datum: 23. března 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že by to bylo předstihem?
 
 
Datum: 23. března 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klapky se prodávaj od 300 po 5000 Kč...:-) Která je asi lepší....:-) Stejně pokud je to na nestandartní motor (což pionýr je) nevyhneš se odladění výšky domku a tvrdosti lístků....! Podle mě je klapka víc problémů než když máš dobře udělanej symetrák....:-) Ale každýho boj...:-D ZAtim sem viděl jen jeden klapkovej motor rychlejší než můj ostrej 2 kanál se sáním klasicky do válce....! Až mi někdo dokáže že jde použít klapka která opravdu zvedá výkon a má to smysl asi to udělám taky...! Zatim vim že to je jen sraní se s něčim pro dosažení udržení 1/5 nasáté směsy ve válci kterou by normálně symetrák vyhodil..........asi by to chtělo hlubší zamyslení....:-)
 
 
Datum: 23. března 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5588    
 
 
Datum: 23. března 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5588    
dobrá klapka........ja ale s klapkama nemam skusenosti....vim jak funguje atd,ale nikdy sem to nedelal..... myslim ze na skutr tuningu maj dokonce klapku s domkem tesnenima a hlinikovou prirubou na 19 karbec....taky dobra sada
 
 
Datum: 23. března 2009 13:05
 
 
 
 
Jméno: Pavlajs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chci se zeptat na babetě jsou dva šrouby u karburatoru (je na nich pružinka) jeden je na sání a jeden myslim na benal ale potřebuju vědět kterej je kterej a jak je mám nastavit díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2009 21:58
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
ten se seřizuje podle otáček motoru a to na takové otáčky aby se zadní kolo na stojanu netočilo. čím víc se dotáhne tím vyšší otáčky
 
 
Datum: 29. března 2009 21:58
 
 
 
 
Jméno: Pavlajs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A ten druhej??
 
 
Datum: 29. března 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Šroub u šoupátka je volnoběh a ten druhý bohatost směsi na volnoběh ten se seřizuje tak že se dotáhne a povoli o jednu až jednu a půl otáčku.
 
 
Datum: 25. března 2009 10:57
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Šroub u šoupátka je volnoběh a ten druhý bohatost směsi na volnoběh ten se seřizuje tak že se dotáhne a povoli o jednu až jednu a půl otáčku.
 
 
Datum: 25. března 2009 10:55
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Zdarec,chci se zeptat kde prodavaj tuhle klaku?Popripade jakou mate zkusenost.Predem diky http://wiku-strojemoje.ic.cz/100_9482.JPG odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2009 15:10
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5581    
poradne sem si prohlidl fotky na te strance a z piaggia ta klapka neni,ale to je jedno......
 
 
Datum: 22. března 2009 15:10
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
o.k kuknu dik stando
 
 
Datum: 22. března 2009 13:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5581    
treba na scootland.cz ......je to klapka na Piaggio
 
 
Datum: 22. března 2009 13:17
 
 
 
 
Jméno: neteče      E-mail:      IP: uživatel5526    
servis dračičáci,měl jsem jednu poruchu u fichtla netekl me benaal tak sem vyycistil a teče ale tet zas moc neviite jak to mam nejak usmernit ?? vzdyckyto chciipa prechlastaaanim prosiim o radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doplnek - pokud je ten plovak deravy treba po obvodu tak to zaletuj, jde to pry dobre, pokud ale ma diru ve stredu, kudy prochazi jehla, kup novej, neni zas tak drahej, pac tam to jednak nezaletujes a za druhy i gdybys to tam nejak zaslepil ti diry ve stredu tak jehlu tam zas neprotlacis nebo se bude zasekavat = vlastne nefunkcni plovak...
 
 
Datum: 22. března 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel4255    
... a taky jestli nemas deravej plovak-vyfouknout a zaletovat
 
 
Datum: 22. března 2009 13:51
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli se ti to ulívá, tak si zkontroluj ventil ve víčku plov. komory, jestli dobře zavírá a těsní a pak si zkontroluj nastevení správné hladiny. A můžeš i trysky (měli by být 68 a 38).
 
 
Datum: 22. března 2009 11:32
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
http://www.motoinzerce.cz/motorky/v-d-o-moto/265417-139qmb.html hosi nevite jaka je zde klapka sani .Predem dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2009 13:05
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Prodava to kamosuv kamos a bylo m ireceno ze je to 2t ja se o to vic nezajimal tak sem se zeptal jestli nekdo nevi co ma za klapku ten skutr
 
 
Datum: 22. března 2009 13:05
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No řekl bych že toho je dost....:-D To je přímo dost brutální vostuda.....:-D Frajer co se zajímá o klapku kterou chce jako největší king cpát do fíka a pošle dostaz na 4T skůtra co má za klapku...:-D Hmmm asi by ses na tu klapku měl vykašlat koupit si toho 4 T skůtra a občas mu vyměnit olej a jezdit...:-D
 
 
Datum: 22. března 2009 12:50
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
To je toho ,ze jsem si nevsim jestli je to 4t nebo 2t
 
 
Datum: 22. března 2009 12:40
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty seš vocas....! A to jako někam chceš dávat klapku....? Hmmmm......víš vůbec jak funguje 2T..? popiš to...:-) To je blbost nic nepopisuj stejně bys to někde zkopíroval protože to popsat neumíš....:-D
 
 
Datum: 22. března 2009 12:02
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Asi to chce obcas podivat se jestli je to 2t nebo 4t ale i tak diky
 
 
Datum: 22. března 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4168    
Zadna vole,to je 4T:-D:-D
 
 
Datum: 22. března 2009 1:26
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel4545    
Ahoj. Prosim vás,která hlavní tryska je original na čz 175/477 ?? http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/cezeta_dily/karburator/index.html?s=2 Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2009 22:37
 
<  157  158  159  160  161  162  163  164  165  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.07.2025 19:18:47 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu