Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Zdarec,chci se zeptat kde prodavaj tuhle klaku?Popripade jakou mate zkusenost.Predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 22:32
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 čau lidi prosím vás musí být u stadiona s11 mezi válcem a karbecem ta vložka ? protože ta se snad nikde nedá sehnat tak chci vědět jestli by to bez ní nevadilo já si myslím že ne ale tak radši se zeptám díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 22:34
 a jestli myslis tu pertinaxovou hnedou vlozku,tak ta tam docela potreba je,jako da se jezdit i bez ni,ale v lete to dela bordel,udajne je tam aby se prilis neohrival karburator a nezplynoval se benzin
Datum: 21. března 2009 22:34
 Jestli myslíš to ,,těsnění'': Měla by tam být, myslim že ,,kov na kov'' moc těsnit nebude (ale taky to tak pár lidí dokázalo, ale je potřeba přesnost). A nebo myslíš tu redukci, když máš v karubrátoru kulatou díru a do válce hranatou?(nasune se to do válce)....takovou mám jednu doma  Ale nedám, určitě se bude někde hodit.
Datum: 21. března 2009 18:35
 ahte dračáci,můžetem mě někdo poradit když mam fichtla a nakopnu ho tak slape vpoho ale kdyz zaradim 1 taak se rozjedu a po 3-6 metrech me zdecha nevite nekdo proč ?? a nekdy to zas jede phoho najdenicku kdyz drzim cepak ale zas na dvojku to nechce tahnout ani jet nevite nekdo proc ??? kraburator jsem vcera cistil moc to nepomohlo muze neco být ve filtru sání??trysky sem vyyčistil ale nic prosii m o radu diik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 13:33
Jméno: standa
IP: uživatel4168
 ve vicku na plovak je takovej plisek co zavira ventil...tak ten plisek prihni jemne nahoru.....rikam jemne....pokud ho prihnes moc,tak nebude zavirat a potece ti z toho benzin......
Datum: 21. března 2009 13:33
 a jak mam zvíšit hladinu plováku ??
Datum: 21. března 2009 12:43
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 zkus zvednout hladinu v plovákovce
Datum: 21. března 2009 10:32
Jméno: Dalibor
IP: uživatel1886
 Měl jsem stejný problém, a jak jsem vypálil výfuk, tak zase jel jak drak.
Datum: 21. března 2009 10:07
 Ceste draci, nevíte jak se jmenuje nebo kde mám sehnat takovej ten papír ze kterýho se vyrabí těsnění třeba na karbec...???
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 18:12
 este je to jinak...mezi karbcem a kolinkem je jen takovej papir, to udelas treba z desek od sesitu, ten samy typ tesenni pod valcem...mezi valec a kolinko se dava tlusty tesneni, podobny se dava pod valec u pareza (je tluste)...jinak u vyfuku je uplne z jineho materialu, je to tusim karbon v sitce, to proto aby neshorelo to tesneni...jinak staci to udelat z obycejnych desek od sesitu ty sesneni pod valeca a obe mezi kolinkem...pod hlavu se normalne tesneni nedava, gdyz uz tak jak rikali je to z tenekho hlinikoveho plechu (ma ho tu Sesa), nebo z vyzihanych medenych krouzku nebo u pareza se davalo (newim ted presne) asi tesneni ze stejneho materialu jako u vyfukoveho kolena a valce - cili zase sitka s karbonem tusim, ta se ale nedavala primo pod hlavu ale diky vetsimu prumeru jakoby kolem hlavy...
Datum: 21. března 2009 18:12
 syselow: Pod hlavu se tesneni nedava a kdyz uz tak je to takovej O Al krouzek. U vyfuku by klingerit shorel. Klingerit se dava pod valec a u karbecu ( na valci,na kolinku)
Datum: 21. března 2009 12:13
 klingerit se dává pod hlavu a vyfuk nééé..???
Datum: 21. března 2009 10:38
Jméno: blazenn
IP: uživatel5533
 klingerit ne?
Datum: 21. března 2009 0:13
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
 kdyz uz sme u tech zahadnej veci.....taky mam na fichtlu zahadu....dlouhodobou a neresitelnou..... fichtl mi jede normalne,chyta,leti vse Ok,ale jak ho roztocim nadoraz tak mu dojde štava(klasicky zacne skubat nez mu dotece benzin).....ALE....kohoutek mam uz asi tretí novej.....jeden jsem dokonce propiloval,ze to z nej teklo jak ze skodovacky benzinovy pumpy......hladinu mam nastavenou na max,kdy to este zavira,ventil ma nejvetsi mozny krok a jeste jsem ho provrtal aby mel vetsi prutok(ale aby zaviral)....stale je to na nic....castecne to lze kompenzovat tryskou 65 ze stadiona ale nakonec si stejnak zaškube a navic vubec nejede.....Sem z toho neštastnej.....skuosel sem hledat chybu i v eletrice,ale marne....odskouseno desatero zapalovani,svicek,kladivek,kondiků,induček a beze zmeny....zkousel sem menit karbec....beze zmeny....kratce to dalo pokoj po GO dokud nesel motor pretocit(ani jsem ho nepretačel!!)......A dela mi to jen muj fichtl.....este skusim vymenit nadrž   ,ale nic uz mi nenapadá........pritom do peraka mi tece z kohoutku uplnej čůrek(sem linej cistit kohoutek) a jede to 120 z kopce a necukne!!!! tady tece benzin jako hovado a proste škube...nevim.....asi mi z toho jednou hrabne....
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 13:49
Jméno: Standa
IP: uživatel4168
 to neni zahada,to mas povolenej kontakt v prepinaci(sou nejtovany) a protaci se ti dokola kabel od svetel a jak se opre o kabel od inducky,tak to vynechava a nebo nejede......
Datum: 21. března 2009 13:49
 taky mám záhadnou věc... ale je to už dlouho... valím na fíku do kopce, zhasnu světla, a chcíplo to celý  ... dělalo mi to tak několikrát, když sem to roztlačovsl z kopce, tak to nechtělo chytit, dokud sem ty světla nezapnul, když sem jezdil se zhasnutejma světlama, tak mi to vynechávalo, tak vod tý doby jezdim pořád z rožnutejma, a z rožnutejma to i líp startuje, neim proč, ale je to tak, ale hlavně když to neni na opak, a to mi stačí..
Datum: 20. března 2009 19:32
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
 To Jawan21 ® : Mas moc pekný fichtly....hlavne tu 21...ten odstin nema chybu....kolik te vysla renovace??? jestli chces,ozvi se na ICQ: 371 264 645 ....rad bych to probral...
Datum: 20. března 2009 17:55
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
Datum: 20. března 2009 17:52
 Stando při jaké rychlosti ti to dělá? ja na 05 když jedu 65 což už je naní fakt dost když tam mám 12ti kolečko. Tak mně to dělá taky ja si myslim že už se motor nechce dal přetočit a dava mně najevo že už se mu to nelíbí  Nevim ja to neřešim protože nemá cenu pionýra takhle honit ja jezdim prumněrnou rychlostí 55 km/h na 12ti kolečko... a je to naněj tak akorat. Jo a jinak mam 3 kroužky na tej 05, na modrym 2 a ten tah je znát 05 líp táhne a modrá 21 jede rychlejc a víc de dootáček... ale zase v kopcí strácííí.... Můj názor 3 kroužky jsou lepší.
Datum: 20. března 2009 17:32
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
Datum: 20. března 2009 17:27
Datum: 20. března 2009 16:36
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
Datum: 20. března 2009 16:33
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 20. března 2009 16:27
 poslední věc co mě napadá.... jde ti do nárdže vzduch?.....nemáš ucpaný odvzdušnění?
Datum: 20. března 2009 16:22
 nn stim jsem si uz hral a nic ale ja tam mam fitr palivovej tak to je mozna tim
Datum: 20. března 2009 15:56
Jméno: fgh
IP: uživatel5336
 taky mi děla benzin teče všechno asi tak 10 min to vali jak svina ale pak nepřidam ply a je to liny řek bych že to bude kroužkama
Datum: 20. března 2009 15:51
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
Datum: 20. března 2009 15:50
 Přesne jak řikáš stando to mi dela fichtl taky nejde vytocit akorat kdyz drzim cupovak tak to jede ja prase na plny koule ale zatim jsem to neresil ale chtel bych stim neco udelat
Datum: 20. března 2009 15:42
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
Datum: 20. března 2009 15:23
Jméno: mustaf
IP: uživatel1828
 Zdar panove vcera jsem tu psal ze si me pincek sam pridava plyn kdyz je teplej a prej to bude guferem. Ale to pridavani plynu dela i kdyz stoji na miste na neutrel a kdyz trochu pridam tak se ty otacky zacnou zvedat ale jenom kdyz je motor teplej. A motor si myslim ze je v dost dobry kondici nikde zadnej olej netece a nakopnout de na poprvy a jede po province 65 -70 jak se mu chce a motor ma najeto tak 1500km ,motor se kupoval v mototechne uplne novej v roce 1988 a tak je mi divny ze by bylo spatny guferu kdyz ten motor ma tak malo najeto. Tak jestly to nemuze delat jeste neco jinyho??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 21:48
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 ale mě se viklaj štefty které drží kolínko karbecu u válce!! to znamená, že výměna válce pomůže, poněvadž ty závity jsou vyřízlé ve vršku válce, ty jsi myslel ty co drží válec u převodovky, to je jasné, že tam bych si výměnou válce nepomohl... takže ještě jednou - mám vyviklané ty, na kterých je matka na osmičku klíč, na hlavě jsou desítky tušim...
Datum: 20. března 2009 21:48
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Datum: 20. března 2009 20:37
Jméno: LIbor
IP: uživatel5546
Datum: 20. března 2009 20:36
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 tak jsem to nevydržel a jel jsem se projet, začalo to na neutrál tahat plnej plyn non-stop, to už na mě bylo moc... pídil jsem se po zradě a zjistil jsem, že se mi kinklají štefty od válce a kolínka, štefty jsou nové a se starými se to nekinklalo, asi tam plácnu lepidlo na šrouby a když to nepomůže, tak nový závit nebo jiný válec, no a jak se to kinklalo, tak se matky povolovaly a vzduch tam šel jak divej... musim ho nechat vychladnout a pak vlítnu na to lepidlo a zítra až to zaschne napíšu výsledek!
Datum: 20. března 2009 16:25
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
 hele bud mas hodne nizkou hladinu(ale to by potom nejel 70!!) a nebo si to nekde fouká.....pokud je to motor z mototechny z roku 1988 tak te ujistuju,ze v ty dobe to byli nejvetsi prasata na vyrobu montaz......co zacali stahovat motor imbusama tak se neobtezovali ani tesneni namazat olejem a srali to tam na sucho...takze okamzite vzniká x variant kde to muze foukat.....muze to foukat i pod valcem......to ze ti z toho musi tect benzin mezi karterama je jen taková fáma....muze foukat vrchem a vse bude naprosto suché......byli dobytkové.....lidi delali na hodiny ne za odvedenou praci......a na nočních se hodne chlastalo(to se chlastá i dnes   ) a pak sis taky v 83 koupil mustanga,kterej ujel 3 km z mototechny a kleknul motor...... je to peklo tyhle motory.....nevim kolik si za nej dal,ale zlatě si zgeneralkovat svuj,....aspon vis co v nem je a jak......
Datum: 20. března 2009 15:07
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 to gufero mohlo zpuchřet stářím, to neovlivníš, mrkni na to a uvidíš co uvidíš, mě se to na fichtlovi začalo dít taky, přesně to co říkáš, ohřeje se a jednou za čas si přidá plyn zhruba tak na úroveň půl plynu, dvě-tři vteřinky se tam drží a pak to spadne, to se stane tak jednou až maximálně dvakrát za minutu, ale gufera jsou nový, ještě jsem to nezkoumal, až bude teplo, teď bych zmrznul  jak to tak pročítám za poslední dva dny, tak to vypadá na vzpouru fichtlů!
Datum: 20. března 2009 14:37
Jméno: mustaf
IP: uživatel1828
 jo a jeste nikdy nebyl pulenej
Datum: 20. března 2009 14:31
Jméno: p
IP: uživatel5311
Posl.aktualizace: 20. března 2009 21:54
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 20. března 2009 21:54
 Když už machruješ tak správný název je HŘÍDELOVÉ TĚSNĚNÍ  Ale nic proti....
Datum: 20. března 2009 19:52
 Gufero je výrobce (nebo taky "SLANG"  správný název je těsnící kroužek. Ale nic proti.
Datum: 20. března 2009 15:17
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 simering = gufero
Datum: 20. března 2009 14:22
Jméno: p
IP: uživatel5311
 je možne?že jak se mi do karbece dostane voda tak mi to samo jede so otaček i bez plynu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 17:28
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
 Pan je asi odbornik......tak kdyz si to myslis....ja ti to neberu......
Datum: 20. března 2009 17:28
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 s vodou by to nepřidávalo spiš chcípalo
Datum: 20. března 2009 17:01
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
 Ano....ale ve vysokejch škytá...
Datum: 20. března 2009 15:09
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 ne, to by mohl dělat falešný vzduch nebo olej se vzduchem z převodovky, s vodou by to mělo chcípnout
Datum: 20. března 2009 14:25
Posl.aktualizace: 21. března 2009 18:45
 napadaj me este kladivka estli jsou doteky cisty ale jinak je to blbost...newim co to muze byt, problem jak v elektrice tak v karbenatku, pokud elektrika tak uz jedine nejakou odolnejsi svici, pokud karbec tak me napadaj ty trysky ze nejsou spravne zvoleny (ale to spis ne) nebo ze ti dojde benal v plovakovce...
Datum: 21. března 2009 18:45
 elektrika nastavena vymenena sviecka kondik.. som zufaly
Datum: 21. března 2009 17:57
 za sebe muzu rict ze to vzduchovej filtr nedela ale tez to muze byt v nem, este zes to pripomnel apc zacpany filtr ma za dusledek enorme bohatou smes kvuli kery se motor zadusi, cekam ale ze kajko ma filtr v pohode (videl sem to z fotky), vyfuk mam tez origo a pokud je dobre sladeny tak i ladak v pohode...se spatnym kondikem mam tez zkusenosti, je to svinucha tak na ni kouknout a rovnou vymenit...
Datum: 20. března 2009 21:33
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 a jestli mas benzinovej filtr tak ho zkus na chvili zhodit a vyzkousej ..
Datum: 20. března 2009 20:49
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 hej borci ste uplne vedle me to taky delalo a sem z toho pryc... kupte upúlne novy vzduchovej filůtr a nebo vymente vyfuk pokud g nem maet dratenky apod  jako ja minule a jeste hardy tam byly   .. a neboi neco s tryskama , mozna elektrika - kondik
Datum: 20. března 2009 20:48
 nad tebou mam dost podobnej dotaz takze wim o cem mluvis...normalne bych rekl ze je zanesena tryska nebo kanalky v karbenatku, ovsem ted me napada ze by to mohlo byt spis v elektrice - odtrh, vymenit svicku...
Datum: 20. března 2009 12:59
 trysky som skusal 75 a potom celu sadu 88 az 110 a stale to iste. predtym som mal na origo karbeci (dif. 17) trysku 80 tak si myslim ze teraz by mala byt vacsia (vacsi karbec + otvoreny filter).. na trysky to nejak vyrazne nereaguje
Datum: 20. března 2009 12:10
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
 a jak to reaguje na trysky? skousel si to menit trysky? dat treba jeste mensi trysku nebo naopak vetsi?
Datum: 20. března 2009 12:01
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak celou dobu mi blbnul karbec skousel jsem jinej ale byl taky ucpanej nevim kde trysky jsou cisty takze jsem nejspis motor pulil zbytecne a nekolikrat
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 8:21
 co muze bejt s karburatorem kdyz motor nejede jde to nakopnout ale jak se chci rozjet tak vynechava skoro chcipne a na neutral taky nejde dootacek stiha dotejkat jen na volnobech trysky jsou cisty hadickou protejka dost benzinu vycko taky v poradku hladina nastavena kde to muze bejt ucpany?? s jinym karbecem to jede normalne a vicko jsem tam dal to stejny a jehlu se soupatkem
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2009 22:01
 Jednou jsem měl taky takovej problem a byla prasklina jak vlas pod rotorem zapalování ke klice.
Datum: 19. března 2009 22:01
 koukni na jehlu jesi nemáš chudou smes ... nebo jesi třeba někde neprofukuje
Datum: 19. března 2009 21:39
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jj skusim
Datum: 19. března 2009 20:12
 nevim nevim,jestli je vsechno dobre nastaveny,tak bych ho rozebral a dal do octa,ten rozezere ruzny usazeniny,pak by to melo bejt ok
Datum: 19. března 2009 20:08
Jméno: mustaf
IP: uživatel1828
 Zdar hoši ,nevim co je s mím mustangem jezdí skvěle a,le jak se ohřaje tak si sam od sebe přidavá plyn. Lanko se nikde nezasekavá a těsnení mezi karbece a kolínkem a kolínkem a válcem mám nový ,ale furt to dělá. Šroub volnověhu taky na to nemá vliv ,tak nevím co by stím mohlo být. A když si to začne samo přidávat plyn tak to je ve stejnejch otačkach. A když chci zařadit neutral když si to samo přidavá ,tak to začne strašne řvat. Už si nevím rady. DÍÍÍÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2009 21:53
Jméno: mustaf
IP: uživatel1828
 ty simeringy vyskousil ale kde je najdu?? A budu muset pulit motor??
Datum: 19. března 2009 21:53
 to je jista fales, ty simeringy jsou vicemene jiste nebo ti to prisava pod valcem, ten radsi sundej a dej tam nove tesneni (musi byt namazane)...jinak bych to pak uz videl ze ti prisava fales mezi karterama, to bys musel pulit...ale zkus simeringy a pak ten valec...jo este sem zapomnel na hlavu, tam sice neprisava fales ale teplem se zkrouti (nebo spis narovna) a muze pak jinak reagovat...
Datum: 19. března 2009 19:31
Jméno: motor
IP: uživatel680
 spíš přisává vymen ten simering na klice nebo přetesni kartery
Datum: 19. března 2009 19:00
 a nemohlo by to byt spatnou svickou treba se smes zapaluje sama predcasne to by mohlo spusobyt vysoky otacky, skus vymenin svicku a nebo kdyz se to ohreje a ma to ty vysoky otacky tak ho skus chcipnout jestli pojede porad tak je to tim musis vymenit svicku
Datum: 19. března 2009 18:51
 vyměn symering
Datum: 19. března 2009 17:52
Jméno: fida
IP: uživatel3755
 Zdarec draci,mate tu nekdo ten vyfuk hikone a jak to jede je to lepsi diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2009 20:39
 no to zalezi od konkretneho valca.. ja som navaril koncovu rurku vacsieho priemeru (20 mm)
Datum: 18. března 2009 20:39
 musíš si výfuk spočítat podle motoru a patřičně jej upravit. pokud bude zatočený tak nanrovnat.
Datum: 18. března 2009 20:39
 a co se na něm má upravit aby jel?
Datum: 18. března 2009 19:59
Jméno: Standa
IP: uživatel5543
 pokud ho upravis....jede......pokud ho neupravis.....nejede
Datum: 18. března 2009 19:35
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 asi takhle.. jsem spokojenej moc
Datum: 18. března 2009 19:33
Jméno: DieGo
IP: uživatel5539
 Zdarec draci, mám mustafa a a problém  . Nakopnu nebo roztlačím a hned otáčky vyběhnou na maximum, to samý se děje i když tam mám rychlosta a zmáčknu spojku. Vadí mi to páč dělám bordel po vesnici. Předem díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2009 19:11
 tak jeliko sem presvedcenej ze je to fales tak jednoduse - rozeber koleno sani, odmontuj ho od valce (bacha na ty zavrtny srouby ve valci, casto bejvaj pretazeny, novy udelas ze stejnych sroubu tim ze jim zapilujes hlavicku a zkratis je na velikost tech origo zavrt. sroubu, pak to jeste pretahni matickou at se srovna zavit, proste si s tim vyhraj), pak oddelis karbec od kolinka a ty stary tesnineni vyhodis, das novy, namocis je v oleji a poradne stahnes, to samy i u valce...pak muze foukat pod guferama, z pravy strany odmontujes magnetu, vystoubujes sroubem (ted zas newim estli je to M8 nebo M6  to poznas) vsazenym do zavitu toho rotoru, tim ho vlastne vylopnes, sundas z klikovky kolik (je na ty hridelce takovej malej bazmecht, neztratit! pak zas pri montazi to dej do dolicku a nasad na to rotor aby tam sedel) a gufero vyloupnes (bacha at si neposkodis kartery nebo nepodres hridel), maznes hridel olejem, gufero tez trochu na britu namazes a nasunes...u levy strany odsroubujes levy viko, stahnes spojku, stahnes primar a vymenis...pak este muze foukat mezi karterama (musis pak pulit motor a dat mezu nima nove tesneni + tmel, znak - prisava ti olej taky z prevodovky tak ti motor hodne huli a smrdi to tak specificky) a nebo treba pod soupatkem v karbecu ale to uz se tak moc nevyskytuje tady v tech mistech...
Datum: 19. března 2009 19:11
Jméno: DieGo
IP: uživatel5539
 A teď ještě prosím návod jak to opravím, protože jsem se s tím ještě nesetkal. Díky.
Datum: 19. března 2009 6:46
 je to falešný vzduch
Datum: 18. března 2009 18:51
Jméno: DieGo
IP: uživatel5539
 Ale jako když tam mám kvalt tak plyn funguje v pohodě
Datum: 18. března 2009 17:59
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 koukni na karbec
Datum: 18. března 2009 17:25
 TOHLE MI DĚLAL FICHTL DNESKA... ZASEKÁVAL SE MI PLYN A NAKONEC KŘUPLO LANKO A JÁ TO TLAČIL 3 KM DOMŮ
Datum: 17. března 2009 22:02
 tiez si myslim ze by to mohlo niekde prisavat falosny vzduch. robilo mi to iste salo to cez prave gufero na klukovke (to pod zapalovanim) vymenil som a pohoda
Datum: 17. března 2009 21:30
 koukni nejdřiv, jestli nemas moc napnuty, nebo skriply lanko, nebo moc vysoko nastavenej volnobeh. jinak pak by to muselo asi nekde prisavat fales
Datum: 17. března 2009 20:45
Jméno: p
IP: uživatel5311
 pojede mi to na lepší benzín líp?protože ja používám jenom natural
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2009 18:40
 malej rozdil v tom je a to pry ze pomaleji ten benal hori, ma to tez vyhodu ze gdyz das velky predstih tak ti bud nebude klepat vubec nebo urcite slabjejc nez bys tam daval 91...jinak technicka poznamka - fik byl konstruovany na benal o minimalnim oktanovem cisle 86...
Datum: 18. března 2009 18:40
 Můžeš kupovat i lepší (tudíž i dražší) benzín,ale ficht byl stavěnej na 91-special,jede i na natural 95,ale pokud koupíš lepší benzín,nevyužije to jenho potenciál energie,takže se to v podstatě pořád chová jako by to jelo na 91 nebo 95ku a zbytek tý energie,kterou by byl scopnej dát třeba 100 oktan je prostě nevyužitá-v podtatě těch 5 oktanů se prostě vyhodí zbytečně. Musel bys upravit předstih,aby ho to pořádně využilo na 100% tak,jak má.
Datum: 17. března 2009 18:56
Jméno: abart
IP: uživatel5534
 tak isto aj naturalu si mozes kupit viac kedze je lacnejsi ako 100oktan V-power racing....aj ked 100 oktan je chutnejsi...ale nie pre seriovy motor
Datum: 17. března 2009 17:23
 ale 12 je chutnejsi
Datum: 17. března 2009 16:27
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 10 muzu jich vypit vic
Datum: 17. března 2009 16:12
 je lepší 12ctka nebo 10ka pivo??
Datum: 17. března 2009 15:45
Jméno: blazenn
IP: uživatel5533
 caub hosi mam jawa 250/353 a ket ju nakopnem tak ket trosku pridam plyn tak hnet viskoci do velkich otacek pustim a ubira otacky az skape ket nepridam ale jede normalne chvilu a potom zase ne,ja vim cobi to chcelo ale sem zvedavi co nato povite vi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 14:59
Jméno: blazenn
IP: uživatel5533
 jj tosem us utesnil aja sem si to myslel karbes je cisti no uvidim este sem to nemjel nastartovane nemam baterku vcil
Datum: 17. března 2009 14:59
Jméno: Standa
IP: uživatel5532
 tak se neptej kdyz to víš   ja bych to urcite typoval na to ze to nekde fouká......gufero či pod hlavou.... muze to bejt i v karbecu.....me delal perak neco podobnyho.....mel zasvinenej karbec
Datum: 17. března 2009 14:29
 cafte...cel by som sa opytat ci ta hlavna tryska 99 na pincka od dell orto ide pozit na klasicky karbec..diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 22:25
Jméno: MOOLY
IP: uživatel1913
 ee nejdeeee
Datum: 16. března 2009 22:25
Jméno: fida
IP: uživatel3755
Posl.aktualizace: 17. března 2009 15:22
 ten jsem taky našel, ale prý to je hračka na písek
Datum: 17. března 2009 15:22
Jméno: Standa
IP: uživatel5520
 zase jabka a hrušky.......jak to rikam furt   rikal sem,ze sem byl jednou za brachou na dilne,kdyz davali tuningovy kity na jeden minicross a davali tam i ten karbec.....je to činsky dell orto....vypada slusne,nevim jak se na to da sehnat sada trysek,ale jak to slozili tak chyt na první škubnutí i se všema novejma Kitama co dostal......a šel zuřive a bez štelování.....
Datum: 16. března 2009 23:01
Jméno: michal
IP: uživatel650
 Dětskej karburátor...
Datum: 16. března 2009 18:29
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 ani nemusím rozklikávat  to tu dlouho nebylo... Standa říkal, že s ním jezdili a jelo to prý pěkně, takže by šel
Datum: 16. března 2009 18:21
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci kcemu jsou ty 2 diry na karburatoru jak to saje vzduch ta prostredni si myslim ze nahlavni trysku ta de profouknout ale ta druha nevim kcemu je a pripada mi ze je ucpana nejde profouknout nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 19:39
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ma to vliv na vykon?? ze me porad pionyr blbne proste jedu tech 10 km a pak to zdechne, nebo to zacne vynechavat tak skousim pumpopvat a nic tak nafouknu nadrz a pritom drzim pumpu a pak to uz jede, dneska jsem to vse prohlizel a je to cisty, trosku bordelu bylo pod plovakem kdyz pridam plyn tak to vubec nezrychli jen se to dusi asi malo benalu a nekdy to jede bez problemu nemuze to bejt spatne danym guferem?, ale jsou novy.
Datum: 16. března 2009 19:39
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 ta vede k trysce volnoběhu a esi je ucpaná tak to zkus něčim vytlačit třeba malim medenym dratem z kabelu bo to vyvař v octu,to možná pomuže
Datum: 16. března 2009 18:47
 zdarec, chci se jen zeptat jestli jeste budou ty karburatory DellOrto , pripadne kdy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 17:50
 draku porad nic vidim to az za 4 mesice
Datum: 16. března 2009 17:50
|



|