Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 zdar hosi jak vam drzi volnobeh parezackej karbec ? ten nejde nijak seridit ze ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 12:26
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 ja jich mam 6 funkcnich a z toho drzej jenom 2 volnobeh
Datum: 05. února 2009 12:26
Jméno: Standa
IP: uživatel5180
 mam doma 550 i 555 se starym 14 jikovem,oba serizeny a oba drzej volnobeh i bez pritazenyho lanka....
Datum: 04. února 2009 13:50
 já mám 555.. a normal když ti to přijde málo.. tak doštěluješ na lanku...
Datum: 04. února 2009 11:29
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 dobře seštelovanej drží sám nebo to de na lanku
Datum: 03. února 2009 18:27
Jméno: Neználek
IP: uživatel5019
 A ještě jeden dotázek když sem byl na závodech fichtlů tak sem tam viděl asi 3 fichtly z karburátorem z jawy 90...chtěl bych vědět jaký má tento karburátor na fichtlovy výhody a nevýhody a jestli je ubec tento karbec vhodný na fichtla..díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 10:23
Datum: 03. února 2009 10:23
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak karbec z jawy 90 je spadovy kdezto u fika je polospadovy, uz v technice je jiny...jinak ma vetsi difusor - to je dalsi plus pro vykon ovsem to cele za predpokladu ze minimalne upravis sani, prefuky by taky bodly a vejfuk, ladenej tomu vzdycky dost prida...na seriovym fiku to nema moc velky vliv, spis nema vubec, jak nezvetsis sani tak to bude cucat akorat stejne mnozstvi smesi ale o dost bohatsi pac trysky jsou tam vetsi...sladeni trysek je tez nutnost...navic na Jawe 90 je rotacni soupe a tak by nebylo od veci udelat fikovi klapku
Datum: 03. února 2009 0:30
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 tak to je dobrá rada nad zlato teda blázne  ....já ti moc neporadím ale na závodech sem už to taky párkrát viděl a ty co to měli tak jim to nejelo nejhůř ale vono to asi nejni jen tak tam dat ten karbec na to musí být nejspíš ají upravené kanálky jinak to výkon spíše ubere ale newím je to jen moje dedukce  kdyžtak mě vopravte
Datum: 02. února 2009 23:27
Jméno: blaazenn
IP: uživatel5158
 jati poradim moje upravi na zavodi,treba vjedet dobre kosit zatacki nemozes sa bat,vipal vifuk orig.nedavaj tam zadne ladaky toje napic..,nerob zadne upravi daj si len vybrus a musis mjet moc viheglane loziska proste to mosi porad v motori klepat to cujes zeto klepoce a trasesa motorka vis a potom to ma velke otacky a daj doprdele aj filtr a jezdi bez filtra a privos paliva si nedavaj cez kohutek ale odspodu nadrze u mustanga su take 2 ticky na preplavovani benzinu tak dam daj hadicku a tecko a hrubu hadicu do karboratora taku jak je na zahradnickej hadici,ket pridas plyn tak benzin musi strikat na blatnik,potom zapalovani nasteluj podla oka a nemjeraj nic,mosi hadzat iskru co na najmensi paku,uplne v 0,01 otackach to mosi hadzat iskru,a tak je dobre nastelovani,coti este poradim,us sa mi nesce pisat
Datum: 02. února 2009 22:32
Jméno: Freak
IP: uživatel2336
 Cau, cistil sem trysky na babetě ocelovým kartáčem(i vnitřek). Může to způsobit špatné dávkování??? dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 23:08
Jméno: David . K.
IP: uživatel2215
 chlup z oceloveho kartace je moc tvrdy a nemely by se tim cistit trysky!!!! max chlup ze smetaku
Datum: 06. února 2009 23:08
Jméno: Standa
IP: uživatel5170
Datum: 03. února 2009 12:31
Jméno: hh
IP: uživatel5169
 je to možný..
Datum: 03. února 2009 12:10
 Jestli si to tim,alespon minimálně obrousil ,tak možná jo
Datum: 02. února 2009 20:24
Jméno: fhg
IP: uživatel4713
Posl.aktualizace: 02. února 2009 19:07
Jméno: standa
IP: uživatel5161
 a nejde obecne rict "jo tyhle sou nejlepsi!".....ono je to taky dost o stadiu uprav motoru,velikosti karburatoru,rezimu otacek a spodni kompresi.....klapky sou maly,velky,mekky,tvrdy,obyc,karbon,sklolaminat(to je dle ty tvrdosti).....na nizky otacku jsou lepsi mekky(obyc) a na vysoky zase hodne tvrdy(sklolaminat)...karbonovy je takovej stred....pak mas ruzny velikosti a usporadani klapky....muze bejt jen do V(obyc)...muze bejt dvojity V (treba Stage 6)...nebo s prepazkou na dvoulistek nebo natvrdo bez prepazky na jeden list.....fakt tohle by chtelo uvazovat nejak s konstrukci motoru a mozna by nebylo od veci neco o tom nastudovat...... neni to jen:"Dam tam klapku a poletí to!!!" ....to sou docela rozumy ode mne co?? ale nemysli ze ja byl driv jinej....to az borci mi uvedli do reálu.....
Datum: 02. února 2009 19:07
Jméno: Standa
IP: uživatel5161
 Uz sem se na ne ptal borců....prej malej průtok,no...... Mno co sou urcite dobry,tak polini,videl sem je skoro na vsech valcich od FK co ma na strankach.....kazdpoadne myslim ze pod 600,- solidni klapku nesezenes....a nebo muzes skusit koupit na nejakym vrakaci se skutrama starsi klapku a pak za par stovek koupit novy karbonovy lístky....jinak novy klapky sou na scootlandu a nebo treba scooter-tuning .....
Datum: 02. února 2009 19:00
Jméno: fgh
IP: uživatel4713
 nebo mi vlozte pls odkaz ktera je nejlepsi na fika dikes
Datum: 02. února 2009 17:52
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 pude ale nepojede ti to co chceš od klapky za 200kč
Datum: 02. února 2009 17:50
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 pude ale nepojede ti to co chceš od klapky za 200kč
Datum: 02. února 2009 17:50
 radej koukej na značku a na to k čemu je ta klapka než na cenu jo!!!
Datum: 02. února 2009 17:48
Jméno: blaazenn
IP: uživatel5158
 nazdar draci nevite z ceho je tento karbec??mam ho doma uplne novy kompletny,popripade kebi ho nekdo chtel tak nech napise sem,dam ho lacno.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2009 22:25
 email tez
Datum: 02. února 2009 22:25
Jméno: blaazenn
IP: uživatel5158
 babetta ma inaci sitic,to neni babetacki,dam ti ho za 400kc kdistak icq 400711595
Datum: 02. února 2009 22:12
Jméno: Standa
IP: uživatel5161
 dam ho lacno znamena kolik? mozna bych si koupil jeden do zasoby,ten muj uz je dost zlikvidovanej upravama.......
Datum: 02. února 2009 19:14
Jméno: Standa
IP: uživatel5161
 Posledni modely Piaggio 50 Ciao .......italska svine....mam ji doma
Datum: 02. února 2009 17:33
 taky bych rekl babetta
Datum: 02. února 2009 17:22
 Tuším že je to babetta......
Datum: 02. února 2009 16:57
Jméno: blaazenn
IP: uživatel5158
Datum: 02. února 2009 16:27
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 cus nevite nahodou jestli se delaj karburatory Bing nebo Dellorto i s difuserem 27mm nebo 28mm ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2009 14:05
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 jo tak na to obycejny jezdeni a cestovani bude tohle stacit
Datum: 02. února 2009 14:05
Jméno: Standa
IP: uživatel5155
 ceskej jikov 28 stoji 3800 az 5500 ....taiwan jen zlomek....sesa tu ma i sadu trysek a veril bych tomu ze i prirubu  a dle me tam pujde dobre....
Datum: 02. února 2009 14:03
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 jo to by taky nemuselo bejt spatny jenom prirubu a jestli se to vejde na normalni 487 kartery a jestli vyjde i spojka sani, ale cenove je to super
Datum: 02. února 2009 13:50
Jméno: Standa
IP: uživatel5155
Datum: 02. února 2009 13:40
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 rider: ne dik ja chci s vetsim difuserem, nez je original
Datum: 02. února 2009 11:48
 mam jeden delorto 26mm,starsi ale dobry za 50 eur. ked ta napis na mail.
Datum: 02. února 2009 11:40
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 dik a ne na fichtla to nebude chci to dat na 487 s motorem 200ccm
Datum: 02. února 2009 10:57
Datum: 02. února 2009 10:29
Jméno: 123
IP: uživatel4917
 cus hosi nevite kda se daj sehnat ty maly sportovni vzduchovi filtriky?jak sou treba na pitbiku!dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2009 17:33
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 sri to nebylo sem
Datum: 02. února 2009 17:33
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jo stando to je tezky rukama to nebude proste je to skladany zevseljakech motoru a navic uz byl pulenej nekolikrat a proste to nak nesedi musim vsechno zabrusovat uz natom pracuju skusim este udelat tesneni z vicka na zavarovani
Datum: 02. února 2009 17:33
Datum: 01. února 2009 23:28
Jméno: jawa5
IP: uživatel4924
 caw draci moj fichtl ma novi filter a ked je studeny ide viporne ale ak sa zahreje tak uz sa tak nebere do otacok moze to robit filter vzduchovi mam novy.pomohlobi kebi som prevrtal trisku?\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2009 8:18
Jméno: Drag
IP: uživatel3202
 na trysky radsi ani nesahej zkus se podivat na predstih
Datum: 13. února 2009 8:18
Jméno: Standa
IP: uživatel5155
 Tohle taky spusobuje moc ucpanej airbox a sterej vzduchovej filtr ......je to moc bohatý....proriznutim trysky to este zhorsis
Datum: 02. února 2009 14:01
 Hele mě to dělal moc velký předstih.Nevěřil jsem tomu,ale je to tak.Jestli ti to teda jede špičkově krásně studený,ale jak se to ohřeje,tak to ztratí chuť do otáček i sílu.Holt se to neefektivně moc brzo zapalovalo.
Datum: 02. února 2009 10:54
Jméno: jawa5
IP: uživatel4924
 ne on za iba trosku zohreje.
Datum: 01. února 2009 20:19
Jméno: paca
IP: uživatel65
 ono to bude tim ze bude hodne zahraty  myslim nevim to určite
Datum: 01. února 2009 19:34
 nazdar pánové, prosím vás na kolik by mě vyšlo provrtání nebo vysoustružení trysky 68 na 70 nebo 72
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 22:16
Jméno: 1234
IP: uživatel4649
 72 tryska se normálně prodává.........
Datum: 01. února 2009 22:16
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 no ono se to vrtá na soustruhu...
Datum: 01. února 2009 18:50
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 on myslel že má 68 a chtěl by z ní udelt 70nebo72  vyšlo by tě to asi na dvacku
Datum: 01. února 2009 18:46
 taky zdar,co mas jedno jakou mas trysku z te nabidky co jsi napsal.kup si.PS:To se vrta  nesoustruzi,teda snad
Datum: 01. února 2009 18:41
Jméno: paul
IP: uživatel5145
 ČAute, chtěl bych si vyrobit přímé sání na mustanga,jelikož jsem slyšel že jenom ta spojka ke vzduch. fultru ubere asi 0,5 koně tak bych chtěl zkusit vyrobit něco takového http://jawastroj.7x.cz/motor/primi-sani.html . Myslíte že se to oplatí ? Nemáte s tím někdo zkušenosti ? Potom bych asi mosel dat o něco větší hl. trysku ?? A takový druhý dotaz pořád mě někde teče olej někde z pravé strany motoru (zapalování) už jsem zkoušel dávat nové gufero do krytu zapalování ale nepomohlo, kolem startovačky to taky není, napadá mě jedině od spojkové tyčky. Jak se to utěsňuje ?? Dík za rady, čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 22:42
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
 Čau hele neteše ti to jakoby od sekundárního kolečka myslím to u motoru víš tak ho sundej a dej tam nový siméring to by mělo pomoct
Datum: 06. února 2009 22:42
Jméno: Standa
IP: uživatel5147
 Jestli si dobre pamatuju,tak sem tu maximalne rikal,ze kdyz u fichtla mas pricpanej airbox,tak to krasne chyta a dokud se to neohreje tak to uzasne jede,ale jak se ohreje strací páru  Otevres sání=blbe chyta...vrtnes trysku na 75-80(coz potvrdil i monty) a je klid a jede supr....Jinak mi do toho musite zasveti,tuhle debatu moc nechapu.....A na bohatsi smes pri startovani tam je beztak špricák
Datum: 01. února 2009 18:43
 Steve>reaguju a to co si psal že kdysi to Standa řešil a mam dojem že to řešil i se mnou, řešení je provrtat volnověžnej vzdušník na větší průměr...když je ta směs opravdu bohatá...
Datum: 01. února 2009 16:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no ne tak Standa se taky zapojil do diskuze?
Datum: 01. února 2009 15:59
 To co psal Standa bylo nejspíš o tom volnoběhu, což je klasická vlastnost většiny fichtlů, protože karbec nemá seřizovací šroubek na přídavný vzduch tak jako to maj karburátory na větší kubatury....
Datum: 01. února 2009 15:55
 Nevim teda jak vy, ale já s origo airboxem nemám bohatou směs, jen trochu bohatší na volnoběh, ale ve středních a vysokejch je směs ok, svíčku mám krásně cihlovou...
Datum: 01. února 2009 15:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ale na druhou stranu ten origo airbox ma nesmirnou vyhodu pri studenym motoru...jak uz tady gdysy Standa rikal tak studenej motor potrebuje bohatsi smes, a je to pravda, nakopnu a prvni kopec vyletim na trojku, gdyz se zahreje tak to uz ji tam proste nedam...
Datum: 01. února 2009 15:18
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak samozrejme, bude cucat mene benalu na ukor vice vzduchu, bude mit chudsi smes...tam je pak opodstatnena vymena hlavni trysky za vetsi...ale pak to poleti o neco lip...prece jen origo airbox to umi utlumit, je pak takovej pridusenej a jak gdyby jel na sytic (bohata smes ovsem chtelo by to celkove vice smesi jelikoz vzduchu tam jde relativne malo...)...na naporove sani tez nemuzes dat "malou" trysku 68, to je pak hodne chudy a motor se dost prehriva, sila mensi, otacky strasny hlavne pri vypojovani spojky...pak gdyz se da vetsi tryska (mel sem prevrtanou od znameho neco kolem 80, jak se zrovna oko trefilo, mel na to nejaky nastroje) tak pak se z toho staval pomalu preplnovany motor
Datum: 01. února 2009 15:14
 Když porovnáš tohle na co si dal odkaz a sériovej airbox tak zjistíš že se sériovym to táhne o dost líp...nejdřív si přečti něco o funkci karburátoru a pak teprv něco upravuj na sání..., když dáš jinej filtr musíš změnit nastavení karburátoru protože se změní podtlak...
Datum: 01. února 2009 14:57
 už asi rok mám přes sání přetáhnutý dvě vrstvy silonky a jako maximální spokojenost.. řekl bych že to je nejjednodusí a jeden z nevýkonějších tuningů
Datum: 01. února 2009 13:43
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 me ten oil tez tekl, je to u spojkovy tycky a tece to kolem ni tim kanalkem, dela to jen pri zahratym motoru gdyz spojkovej talir rotuje a rozhazi olej na steny tak pak nejakej stece do tehoto kanalku a pak tece ven u pravyho vika u stelovaciho sroubku...daval sem tam takovy maly gumicky, O-krouzky, nesmis to zas prehnat jinak ti bude drhnout spojka az ji budes vymackavat ci povolovat, tak jeden, dva staci...jinak newim jak s tim husim krkem u mustafa, takovej problem sem nigdy nespozoroval, gdyz nebyl airbox tak sem tam narval ponozku nebo krepsilonku a to bylo prime sani  ...ono az si udelas to podle toho navodu co je snad na kazdym blogu tak az projedes nejakou kaluzi tak poznas co secko nasava prime sani...obvzlaste v desti je to parada, to pak ten papirovej filtr muzes vyhodit a karbec (v lepsim pripade) rozebrat a vycistit...podle me je todlec "prime sani" jen obdoba filtru v airoboxu, pravda, trochu to to brzdi po ceste (taky se to nazyva tlumic sani) ale gdyz navrtas do tej plastovej krabice par der tak budes mit upne to samy...nejlepsi byvavalo "naporove sani" u 21, jak byly prsicka tak se tam udelala duzna, takova krabcika kolem, do ty duzny se strcil bud fitlr nebo jiny filtracni material (uz drive osvedcena ponozka), to se napojilo treba pres husi krk na karbec a bylo vyrizeno...
Datum: 01. února 2009 12:37
Jméno: Adam
IP: uživatel5123
 Hojte , kdyz dam na mustanga filtr taky ten plechovy asi z 550 nebo z ceho taky ten uzaviratelny ,pojede to hur ? nez s originalem ? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 13:43
 pokud neni ucpanej tak by to hůř jet určitě nemělo
Datum: 01. února 2009 13:43
Jméno: Adam
IP: uživatel5123
 dal jsem tam jen filtr ale asi to neni 550 ten by se nevlezl , ale je to taky kulaty plechovy a pasuje presne
Datum: 01. února 2009 12:38
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a tos dal celej karb nebo jen filtr? ted si nedokazu predstavit jak se ten plechacek da dostat na 17 Jikova co ja ne mustafu...pokud si dal celej karbec kerej ma mensi difuser tak to bude hur dychat, pokud jenom filtr tak myslim ze se ti to nebude az tak dusit...
Datum: 01. února 2009 12:30
Jméno: Lib
IP: uživatel5103
 Cus fechtlari chci si koupi karbec bing s difuzorem 17nebo 18mm ktery je podle vas lepsi na fika mam tam podkovu a snizenou hlavu nasel sem pouze s difuzorem 15mm myslite ze by tento stacil posim vlozte mi odkaz na konkretni karbec ktery mi doporucite dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 15:00
Jméno: Standa
IP: uživatel5147
Datum: 01. února 2009 15:00
Jméno: Lib
IP: uživatel4718
 A nemate odkaz kde bych nasel ten bing s difuzorem 17 nebo 18 dik
Datum: 01. února 2009 12:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak 17 mas origo posledni karbec na fikovi...
Datum: 01. února 2009 12:03
 v techle neni zas tak velký rozdíl, ale když už, tak bych dal větší a klapku
Datum: 01. února 2009 10:38
Jméno: Jgm
IP: uživatel4706
 Zdar fichtlari jaky byste my doporucily karbec na fika mam tam podkovu a snizenou hlavu jinak je na cestu a chtel bych aby mel siti me napada bink nebo del orto a kde by se dal obednat nejakou adresu dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 18:45
Jméno: Standa
IP: uživatel5135
 myslim ze max. 19mm ....treba Bing,Dell orto,Mikuni ....ale samozrejmne to bude chtit trochu upravit saci kanal,jinak je ti ten karbec k nicemu...  Aspon ze tu podkovu uz mas...  Kde to koupis uz ti v podstate napsali...  moto-prodejna.cz ,scooter-tuning.cz ,scootland.cz atd....
Datum: 31. ledna 2009 18:45
 no podívej se na scootland tam maj dell orta a jestli to máš na silnici tak si dej difuzor 20-21 a udělal bych rovnou klapkový saní ale záleži na tvé zručnosti....ale nečekej zázraky že když si dáš jinej karbec že hned pojedeš kilo a když máš tu podkovu tak by sis měl upravit ají kanálky
Datum: 31. ledna 2009 18:23
Jméno: Jgm
IP: uživatel5136
 Melo tam byt aby to melo sitic
Datum: 31. ledna 2009 18:11
 Čus,pojede líp fichtl,když dám karbec ze simála??d
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 18:39
 pattrik:jo vim
Datum: 01. února 2009 18:39
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to tu dlouho nebylo, ne neprida...este ze nekoho nenapadlo dat tam karbec z Dandy padesatky, ta ma difuser 12 nebo z babetty...
Datum: 01. února 2009 11:46
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 neví ale určitě ti ho prodá
Datum: 31. ledna 2009 23:43
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 sakra chtěl sem napsat difuzor
Datum: 31. ledna 2009 18:35
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 fojto víš co je to difuor??
Datum: 31. ledna 2009 18:35
 není nad original.. úpravy hatla patla nesnášim  pojede to, ale asi ne tak dokonale je to dělaný na jinou vzdálenost kolýnka
Datum: 31. ledna 2009 18:09
Jméno: Standa
IP: uživatel5135
 co ja vim tak karbec ze simsona je 15mm sirokej a fichtlackej 17mm tak v tom nevidim nejakou vyhodu.....on fichtl jede kolikrat moc hezky i kdyz na nej das karbec z pareza na spravnym kolenu,ale netoci uz 6500 ale treba jenom 5500 otacek ale jede pekne odspoda....meli sme to tak v trikolce a taky slapala pekne....ale vykon ti to neprida
Datum: 31. ledna 2009 16:45
 blbost,kámoš má karbec normálně ze simála a jezdí to.Jenom jsem na tom nejel,tak nevim o kolik je to lepší nebo horší
Datum: 31. ledna 2009 16:27
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 ne!musíš tam dát karburator z lady a nebo z yamaha dragstar 1100.. jinak ti fichtl nepojede vubec!
Datum: 31. ledna 2009 16:24
 Zdar fichtlaři/ky potřebuju se zbavit rzi na výfuku. Čím ho ošetřit aby jsem tu rez sundal. Krome chromovani už nwm...
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 12:07
 skus to trochu vybrousit a pak odrezovač
Datum: 31. ledna 2009 12:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 udelej to samy jako lesteni hliniku na vikach motoru...navod je na jawa-50.cz...zalezi jak to mas moc zazrany...ale mel sem tez takovou slabsi az stredni, vzal jsem ten kotouc, lital po tom a pak sem to jeste vylestil bilou brusnou pastou a hadrou...krasne to vylezlo a tvari se jak novej...mel sem stesti ze ta rez byla spise povrchoveho razu a ze sem mel tolik casu...
Datum: 30. ledna 2009 19:45
 No právě já potřebuju něco na ten zažranější rez silichrom uz jsem zkoušel ale skoro vůbec to nepomohlo.
Datum: 30. ledna 2009 18:53
Jméno: Standa
IP: uživatel5118
 dost toho udela silichrom....umi vytahnout tu slabsi rez...
Datum: 30. ledna 2009 18:32
Jméno: Luteja
IP: uživatel2253
 Ahojte draci dlouho sem tadyk nebyl  .. ale kdyz prijdu tak neco potrebuju..jak jinak. vim ze dotazi na neco jinyho nez na fika, to tady je kazdej den tisickrat..ale ja fakticky potrebuju poradit mam MZ etz 150 kdyz na ni dlouho nejedu tak potom nejde nastartovat.. v karbecu je jenom olej a aji kdyz ho vycistim tak to nejde nastatrtovat.. myslite ze je spatnej karbec ??? jo aji kdyz dojezdim tak vyjedu vsechen benzin s teho karburatoru..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 14:11
Jméno: Standa
IP: uživatel5118
 ne....je spatnej olej  a mozna i benzin....vsechno vylej,poradne vycisti...vymen svicku...kus ji strc na novej benzin bez svicky a pak tam strc novou svicku a pujde na prvni......
Datum: 30. ledna 2009 14:11
Jméno: Mustang
IP: uživatel4411
 Hazí jiskru , svíčka mokrá ale nejede nwm proč
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 16:36
 zkus jinou svíčku popřípade seřídit predstih a odtrh
Datum: 29. ledna 2009 16:36
 Že to hází jiskru venku neznamená, že to hází jiskru pod tlakem. Hledal bych v zapalování.
Datum: 29. ledna 2009 15:36
 předstih nebo valec kružky nebo tak neco
Datum: 29. ledna 2009 14:02
 Cau, pls babetta se mi porad dusi. Kouhoutek, nadrz , kompletne vsechno ciste i kartbec, ale jak pridam furt se dusi... Nemuže to být malo hladinou benzínu v plovakovce komore pls poradte DÍKY moc za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2009 11:54
Jméno: ladic
IP: uživatel2439
 Kdyz hikona vyladis myslim koncovku tak ti prida. a s tim filtrem dej tam radsi nejakej molitanovej např z Pit Bike je to znát.
Datum: 17. února 2009 11:54
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 co treba seeridit soubek bohatosti smesi?
Datum: 29. ledna 2009 19:01
 podla mna to je bud sitos palivovej zmesi alebo už poratá sviečka popripada ajked otom pochibujem može to biť aj simering pri kluke motor stráca kompresiu
Datum: 28. ledna 2009 21:01
 Čauu..hele ajko babettu neznam, ale co třeba vzduchovej filtr..? mě to dělalo u pio, všechno čistý, sundal sem vzducháč a šlo to...
Datum: 28. ledna 2009 20:10
Jméno: robb
IP: uživatel4917
 cus chlapci prosimvas muzete mi poradit jak NEJJEDNODUSEJI upravit fika tak aby alespon trochu jel uvitam jakou koliv radu diky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 8:01
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 To robb - to je otázka vnímání světa, pro tebe jsou to machři co si honěj triko, pro někoho mazáci tak omlácený praxí že ví o čem je řeč a pro někoho jsi zase ty jouda bez zkušeností s uraženou ješitností a nenaplněnými sny, no spíše utopiemi...
Datum: 30. ledna 2009 8:01
Jméno: standa
IP: uživatel5110
 bohuzel zvykej si....je to tu skoro kazdej den a lidi sou z toho uz otraveny....proto se taky napsalo to FAQ....ktery je teda porad jen jako stare zapomenute tema 10 stranek dozadu,ale je to tu a bude to na kliknuti..... Mas konkretne napsat co chces a co uz mas za upravy a lidi se k tobe budou chovat jinak.....pokud to chces do sily tak dej mensi rozetku do predu a nebo vetsi rozetu dozadu,nech si udelat vejirovou hlavu a nebo snizit tu seriovou a udelej si vejfuk.....jinak navodu je mraky po netu....
Datum: 29. ledna 2009 23:53
 jak řikaj všichni seštelovat, mužeš koupit do zadu větší rozetu=větší síla, nebo do předu dát menší kolečko=větší síla
obojí na sekundárnim řetězu, jinak se podivej na nějaký stránky  je toho dost....
Datum: 29. ledna 2009 22:48
Jméno: robb
IP: uživatel4917
 ja nepotrebuju jet 80.ja potrebuju aby to tahlo!stavim fika na fichtl cup a vas sem jen prosil o najaky rady ale vsichni tady jen delate machry nevim o co vam jde konkretne (frikulin,steve,hiry!!)
Datum: 29. ledna 2009 18:23
Jméno: Standa
IP: uživatel5110
 tak jako fichtl sam o sobe jede dost kdyz ho seridis a poradne udelas....i bez uprav....
Datum: 29. ledna 2009 17:13
 jo origo věci ale aby byly vpořádku (ale uplně vcajku a pojedeš kliďo i 80 když budeš mít origo motor v pořádku...
Datum: 29. ledna 2009 8:38
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
 1.vec=MOTOR kterej má 3.5HP.....2.vec= kola ktery se tocej rovne ....3.vec =rovná a nevytahaná rozeta a namazane vsechny pohyblive casti...
Datum: 28. ledna 2009 22:27
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ale todlec se mi uz opravdu snad zda...uz tez rezignuju, todlec je moc...den co den...nac ten FAQ se vlastne delal? ale ze ses to ty tak se koukni na todlec - http://shop.sesa-moto.cz/pokec/fichlt-kramek/id70186.html ... Standa to tam hezky vysvetluje, podle mejch tam zas muzes ji celou seridit a rozebrat...mas co cist, je toho dost...udelej secko, opakuju secko podle tech navodu a budes litat jako kral...
Datum: 28. ledna 2009 20:54
Jméno: hiry
IP: uživatel977
 kompit si novou motorku na ktere nemusíš nic upravovat
Datum: 28. ledna 2009 20:47
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 hrůza!!! nejjednodužší je udělat něchat udělat výbrus. jinak jednoduché neni nic. co b yste furt všichni chtěly??? co nejmín uprav a co nejvýc výkonu?? blázni:
Datum: 28. ledna 2009 20:21
 Na otázky tohoto typu už odmítám odpovídat....
Datum: 28. ledna 2009 19:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nejjednodužší je to tahat za autem, ale jinak skontrolovat aby bylo všechno v cajku, přetěsnit, všechno správně poštelovat, namáznout co jde, dofoukat kola a pojede krásně......
Datum: 28. ledna 2009 19:40
Jméno: bobokopecky
IP: uživatel5067
 muzemi nekdo poradit v jaky drazce na jehle ma bit plisek na jawe 90
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 19:28
 1. nauč se psat byt s měkkým i to je konina 2.nauč se trochu hledat, na netu je dílenská příručka J 90 sem měl taky a bez dílenské příručky se pomale neobejdeš
Datum: 28. ledna 2009 19:28
|



|